PDA

Επιστροφή στο Forum : δισκοι απο Μ3 σε 320


E46 POWER
17-03-08, 23:49
Τελικα τα φρενα απο το Μ3 τα μπροστα μπαινουν σε E46 320 coupe

επισης ποιες μαρκες προτεινετε για δισκοπλακες για 320 coupe σε λογικες τιμες αλλα να ειναι κατι καλυτερο απο τις μαμα?

agrotis328
17-03-08, 23:54
πιστευω με του 330 θα εισαι μια χαρα 326mm με το ζορι χωρανε στις 17 αρες και δεν κοστιζουν παραπανω απο 500 ευρο

Geo_3D
18-03-08, 00:03
Η πιο οικονομικη λυση που μπορεις να κανεις ειναι να αγορασεις τις βασεις των δαγκανων απο καποιο μεγαλυτερο μοντελο που φοραει 300ριδες δισκους.Οι δαγκανες σου παραμενουν ως εχουν και απλα αγοραζεις σε 300χ22 πλεον aftermarket δισκοπλακες και semiracing τακακια
Το αποτελεσμα ειναι πολυ ανωτερο του εργοστασιακου που εχεις τωρα.
Για δισκους 330 θες και τις δαγκανες του 330
Για δισκους Μ3,θες τον μισο μπροστινο αξονα του Μ3 για αν μπουν

mormon
20-03-08, 00:33
φιλε μου για να βαλεις φρενα απο Μ3 θελεις
δαγκανες-δισκους
ρουλεμαν-ακρα.
στο λεω υπευθυνα γιατι το εχω κανει,αν θες δες στο φκαραζ μου.
απο αποδοση δεν το συζητω η μερα με την νυχτα.
εμενα η ολη υποθεση μου βγηκε 1000ευρω.
οτι θες εδω ειμαστε.

Christos 330i ///M
20-03-08, 07:32
Βρισκεις κομπλε φρενα απο 330 . . .

Τα βαζεις επανω και εισαι οκ . . .

Ετσι και αλλιως εχουν ιδιο διαμετρο τα φρενα απο Μ3 . . .

Εχουν διαφορα στο παχος . . .

Και ποιο οικονομικο και ποιο ευκολη λυση φιλε και θα δεις μεγιστη διαφορα . . .

E46 POWER
20-03-08, 23:28
Χρηστο και εγω κατι τετοιο λεω να κανω...το εργαλειο παει σφαιρα και δεν σταματαει ευκολα...:banned:

mormon
20-03-08, 23:57
φιλε μου πιστευω οτι τα φρενα που εχεις ειναι υπερ αρκετα για 143 αλογα.
το ιδιο αμαξι εχει ο αδερφος μου.

E46 POWER
21-03-08, 00:01
δεν ειναι 143 το αμαξι ειναι 320cd.. αλλα πιστευω γενικοτερα πως στα φρενα δεν υπαρχει περιορισμος..και τετραπιστονα να βαλεις σε 316 η γνωμη μου ειναι πως ειναι κερδος ως προς την ασφαλεια.

mormon
21-03-08, 00:15
φιλε σορυ αλλο γκαραζ ειδα.
για τα φρενα συμφωνω να τα αναβαθμιζεις αν εχεις σκοπο να αναβαθμισεις κ το μοτερ.
κατα την γνωμη μου βαλε απο 330. κ φθηνα και τοποθετουνται αμεσως κ απο αποδοση
η μερα με την νυχτα. του μ3 ειναι ιστορια μεγαλη.

paris320ci
21-03-08, 07:52
Πόση διαφορά βάρους θα υπάρξει μεταξύ φρένων 330 και 320? Πρέπει να το λάβουμε και αυτό υπόψη

Dim77
21-03-08, 13:29
Πόση διαφορά βάρους θα υπάρξει μεταξύ φρένων 330 και 320? Πρέπει να το λάβουμε και αυτό υπόψη

δίσκος 286χ22 (318-320) = 6.260 κιλά
δίσκος 325χ25 (330) = 8.905 κιλά

διαφορά 3.63 κιλά από τον δίσκο μόνο.

zaharias
24-03-08, 23:08
δίσκος 286χ22 (318-320) = 6.260 κιλά
δίσκος 325χ25 (330) = 8.905 κιλά

διαφορά 3.63 κιλά από τον δίσκο μόνο.

Ειναι ενα θεματακι το εξτρα βαρος...

Οποτε για μια μικρη βελτιωση στα φρενα, τουλαχιστον για εμας τους μικρους (σε ιπποδυναμη), μια αλλαγη σε χαρακτους ή τρυπητους δισκους στις εργοστασιακες διαστασεις σε συνδιασμο με ενα καλυτερο τακακι, θα υπαρχει διαφορά?

stefos
24-03-08, 23:30
Μία πολύ καλή πρώτη αναβάθμιση είναι σωληνάκια υψήλής μπρος και πίσω καλύτερα υγρά φρένων (πχ. motul rbf600), χαρακτους δίκους (ή διάτρητους) με ένα καλό τακάκι. Εγώ έχω κάνει όλα τα παραπάνω χωρίς το καλύτερο τακάκι και η αίσθηση του πεντάλ έχει βελτιωθεί κατακόρυφα, καθώς και η αντοχή. Προσωπικά διατήρησα τα εργοστασιακά τακάκια για το θόρυβο, τη φθορά της δισκόπλακας, και την απόδοση του όταν είναι κρύο (έτσι και αλλιώς χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο 95% στην πόλη). Για κάποιον που δεν τον πολυαπασχολούν οι 3 λόγοι που ανέφερα βάζει και ένα καλύτερο τακάκι και αποκτά πολύ ανθεκτικά φρένα με σχετικά μικρό κόστος και εύκολη συντήρηση. Το εργοστασιακό σύστημα πέδησης είναι αρκετά καλό και με λίγες μικρές αλλαγές θα δείτε μεγάλες διαφορες...

zaharias
24-03-08, 23:43
Μία πολύ καλή πρώτη αναβάθμιση είναι σωληνάκια υψήλής μπρος και πίσω καλύτερα υγρά φρένων (πχ. motul rbf600), χαρακτους δίκους (ή διάτρητους) με ένα καλό τακάκι. Εγώ έχω κάνει όλα τα παραπάνω χωρίς το καλύτερο τακάκι και η αίσθηση του πεντάλ έχει βελτιωθεί κατακόρυφα, καθώς και η αντοχή. Προσωπικά διατήρησα τα εργοστασιακά τακάκια για το θόρυβο, τη φθορά της δισκόπλακας, και την απόδοση του όταν είναι κρύο (έτσι και αλλιώς χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο 95% στην πόλη). Για κάποιον που δεν τον πολυαπασχολούν οι 3 λόγοι που ανέφερα βάζει και ένα καλύτερο τακάκι και αποκτά πολύ ανθεκτικά φρένα με σχετικά μικρό κόστος και εύκολη συντήρηση. Το εργοστασιακό σύστημα πέδησης είναι αρκετά καλό και με λίγες μικρές αλλαγές θα δείτε μεγάλες διαφορες...

Ευχαριστω Στεφανε..

Θυμαμαι οτι και μετα απο την καθορισμενη αλλαγη του υγρου των φρενων ειχε καλυτερη αισθηση το πενταλ.
Σωστη σκεψη να κρατησεις τα εργοστασιακα τακακια για τους λογους που γραφεις!
Μια τελευταια ερωτηση γιατι εχω διαβασει τοσα πολλα και εχω μπερδευτει...
Ποιοι δισκοι ειναι καλυτεροι, τρυπητοι, χαρακτοι ή τρυποχαρακτοι?

Nick_compact
24-03-08, 23:54
Aπλοί μαμά Ζαχαρία...τρυπητοί χαρακτοί κλπ δεν προσφέρουν τπτ ουσιαστικό. Αν όμως επιμένεις, να προτιμήσεις τους ΑΤΕ powerdisc.

BILL007
25-03-08, 00:00
Συμφωνώ με το Νick απο πάνω...Το μόνο που θα σου προσφέρουν οι χαρακτοί τρυπητοί είναι πιο γρήγορη φθορά στα τακάκια...Όχι ότι δεν προσφέρουν σε άλλους τομείς, αλλά είναι για υποθέσεις με πολλά άλογα...Πάνω απο 200...:D:D:D

E46 POWER
25-03-08, 20:28
Μία πολύ καλή πρώτη αναβάθμιση είναι σωληνάκια υψήλής μπρος και πίσω καλύτερα υγρά φρένων (πχ. motul rbf600), χαρακτους δίκους (ή διάτρητους) με ένα καλό τακάκι. Εγώ έχω κάνει όλα τα παραπάνω χωρίς το καλύτερο τακάκι και η αίσθηση του πεντάλ έχει βελτιωθεί κατακόρυφα, καθώς και η αντοχή. Προσωπικά διατήρησα τα εργοστασιακά τακάκια για το θόρυβο, τη φθορά της δισκόπλακας, και την απόδοση του όταν είναι κρύο (έτσι και αλλιώς χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο 95% στην πόλη). Για κάποιον που δεν τον πολυαπασχολούν οι 3 λόγοι που ανέφερα βάζει και ένα καλύτερο τακάκι και αποκτά πολύ ανθεκτικά φρένα με σχετικά μικρό κόστος και εύκολη συντήρηση. Το εργοστασιακό σύστημα πέδησης είναι αρκετά καλό και με λίγες μικρές αλλαγές θα δείτε μεγάλες διαφορες...


βασικα καπου εχω ενα μπουκαλακι με υγρα 5.1 φεροντο...ειναι καλα τα εχει δοκιμασει κανεις?

Nick_compact
25-03-08, 20:29
Motul RBF600 βάλε ή ΑΤΕ Super Blue, επειδή είναι DOT4 και κάνουν μια χαρά για το εργοστασιακό κύκλωμα!

E46 POWER
25-03-08, 20:31
τα 5.1 δεν ειναι καλυτερα? πρεπει να εχο κανει καμια μετατροπη για να τα βαλω? (τα 5.1)

τα εργοστασιακα dot 4 δεν ειναι?

Nick_compact
25-03-08, 20:33
Ναι το εργοστάσιο θέλει DOT4 προδιαγραφές. Τα RBF600 και τα ATE είναι πάρα πολύ καλά, έχουν υψηλότερα σημεία βρασμού από τα Ferodo, και είναι και DOT4... Επίσης τα DOT5.1 δεν πρέπει να είναι αναμίξιμα με τα DOT4, αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρος για αυτό.

E46 POWER
25-03-08, 20:37
καλα μιξη δεν θα εκανα με τιποτα...απλα λεω τωρα εγω οτι αν ειναι να τα αλλαξω να βαλω dot 5.δεν θα ειναι καλυτερα απο dot 4? αφου τα ferrodo δεν ειναι τοσο καλα ποια να βαλω αλλα σε dot 5?

Nick_compact
25-03-08, 20:42
Μα αυτό σου λέω, ένα υγρο το κρίνεις αν είναι καλό από το σημείο βρασμού του, και τα πιο ψηλά σημεία βρασμού τα έχουν τα DOT4 Που σου προανέφερα. Τι να τα κάνεις τα DOT5; Θέλουν και αλλαγή πιο συχνά. Και εκτός από αυτό, πώς δεν θα τα αναμείξεις; Αφού το σύστημα του ABS/ASC δε μπορεί να αλλάξει υγρό έτσι κιαλλιώς, δε γίνεται, ποσότητα του παλιού υγρού θα μείνει μέσα. Βάλε καλά DOT 4 που είναι και τα εγκεκριμένα.
Koίτα και εδώ:
http://www.2strokers.com/forum/index.php?topic=1408.msg12836

E46 POWER
25-03-08, 21:09
καλα ντε μη βαρας,καταλαβα! :chair: με καλυψες πληρως! thanks. κατι ασχετο τωρα..ακομη Καβαλα εισαι?

E46 POWER
12-05-08, 09:37
παιδια τελικα δεν καταφερα να βρω πουθενα μτχ. δαγκανες απο 330 οποτε θα παω σε αυτη την επιλογη..
http://cgi.ebay.de/Brembo-Bremsscheiben-286-ATE-Bremsbelaege-BMW-E36-E46_W0QQitemZ200222134767QQihZ010QQcategoryZ57407Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

τα εχει δοκιμασει κανεις?
μηπως τα ate powerdisk ειναι καλυτερα?

BILL007
12-05-08, 11:43
Tι είναι αυτό?Δαγκάνες και τακάκια?

E46 POWER
14-05-08, 22:26
οχι δισκοπλακες και τακακια.

zaharias
26-05-10, 12:22
Ρε παιδια, πηρα δισκους τρυπητους zimmermann εμπρος πισω αλλα δεν γραφουν τιποτα πανω μαρκα κτλ, ουτε χαραγμενο κανενα λογοτυπο.. Σε ουδετερο κουτι ηταν και απλα υπαρχουν μεσα τα σακκουλακια με τις οδηγιες και τα TUV οπου εκει πανω μονο λεει zimmermann, στα χαρτια δηλαδη..
Ετσι ειναι ή την εφαγα..??

Fairytale
26-05-10, 13:50
Ρε παιδια, πηρα δισκους τρυπητους zimmermann εμπρος πισω αλλα δεν γραφουν τιποτα πανω μαρκα κτλ, ουτε χαραγμενο κανενα λογοτυπο.. Σε ουδετερο κουτι ηταν και απλα υπαρχουν μεσα τα σακκουλακια με τις οδηγιες και τα TUV οπου εκει πανω μονο λεει zimmermann, στα χαρτια δηλαδη..
Ετσι ειναι ή την εφαγα..??H συσκευασία είναι zimmermann και οι δίσκοι το αναγράφουν πάνω τους.
E-bay να φανταστώ;
C U out there

zaharias
26-05-10, 13:55
H συσκευασία είναι zimmermann και οι δίσκοι το αναγράφουν πάνω τους.
E-bay να φανταστώ;
C U out there

Oh yes.. :takecover

zaharias
26-05-10, 14:00
Ακριβως ετσι ειναι Νικο (και οι δισκοι & το σακκουλακι)..

http://www.fmw-tuning.de/images/product_images/info_images/8173_0.jpg

http://www.fmw-tuning.de/price_inquiry.php/language/en/info/8173

Θα ανεβασω και δικες μου..

Fairytale
26-05-10, 14:11
Δείξτες στο μηχανικό σου και ρώτα τον, θα έχει ξαναδεί zimmermann. Η συσκευασία μου ειναι αδιάφορο το τι είναι (ας τις είχαν και σε λαδόκολλα) αλλά οι δίσκοι να μην γράφουν τιποτα πάνω τους; Τους έψαξες καλά;
C U out there

zaharias
26-05-10, 17:48
Δείξτες στο μηχανικό σου και ρώτα τον, θα έχει ξαναδεί zimmermann. Η συσκευασία μου ειναι αδιάφορο το τι είναι (ας τις είχαν και σε λαδόκολλα) αλλά οι δίσκοι να μην γράφουν τιποτα πάνω τους; Τους έψαξες καλά;
C U out there

Ο μηχανικος μου ειχε κατι zimmermann απλες (οχι τρυπητες) και δεν εγραφαν ουτε αυτες zimmermann κτλ, απλα made in Germany και καποιο part number αν θυμαμαι καλα.. Οι δικες μου δεν γραφουν απολυτως τιποτα..

zaharias
27-05-10, 10:14
Τελικα ηταν σε 2 κουτια (το ενα μεσα στο αλλο) και το στραβαδι εγω, δεν το ειχα δει.. Ειναι σε κουτι zimmermann και μετα σε ενα ουδετερο εξωτερικα κουτι..
Μαλλον ειναι οκ.. Αλλωστε τωρα τους πηρα, θα τους βαλω και οτι γινει.. :D

zaharias
28-05-10, 14:45
Ο μηχανικος μου ειχε κατι zimmermann απλες (οχι τρυπητες) και δεν εγραφαν ουτε αυτες zimmermann κτλ, απλα made in Germany και καποιο part number αν θυμαμαι καλα.. Οι δικες μου δεν γραφουν απολυτως τιποτα..

Τελικα μετα απο πιο καλη επεξεργασια (στραβαδι!) εχουν χαραγμενο πανω το part number & made in Germany οπως λενε και του μηχανικου μου οι απλοι.. Απλα ειναι περασμενες μια επιστρωση, κατι ceramic coated τις δινει, δεν θυμαμαι καλα.. :D

Fairytale
28-05-10, 15:06
Εσύ τώρα κάτι παίρνεις, σωστά; ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ !!!
Ή είχες πέσει μικρός μέσα στο καζάνι με το λικέρ Μαστίχα Χίου χαχα.
C U out there