PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση κινητήρα Ε90 2,5 - μπλοκέ διαφορικό


Wassilis
19-03-08, 17:51
Χαιρετώ τους φίλους του motorsport.gr
Ενδιαφέρομαι να αναβαθμίσω τον κινητήρα του αυτοκινήτου μου. Πρόκειται για Ε90 325i με κυβισμό 2.5 λίτρα και 218 ίππους. Αυτή την αναβάθμιση τη βλέπω ως εναλλακτική λύση αγοράς μεγαλύτερου κυβισμού 3άρας (330 ή 335).
Ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας γενικά για την αναβάθμιση μοτέρ 6 κύλινδρων αυτής της γενιάς σε επίπεδο:
Διαχείρισης κινητήρα (Πρόγραμμα)
Εκκεντροφόρων (π.χ. αλλαγή)/μηχανικών μερών κινητήρα/εξάτμισης (κομπλέ εξάτμιση).
Η πληροφόρηση που θέτω υπόψη σας προέρχεται από την εταιρεία που αντιπροσωπεύει την Racing Dynamics και η οποία ήταν καταφατική σε ενδεχόμενο αναβάθμισης αυτού του μοτέρ. Μου είπαν για δυνατότητα αναβάθμισης μέσω αλλαγής προγράμματος με αποθήκευση του εργοστασιακού, σε αυτή την περίπτωση παίρνω 18 ίππους και 4 περίπου κιλά ροπής (ίσως το σημαντικότερο) και για τη δυνατότητα αλλαγής εξάτμισης, εκκεντροφόρων και άλλων μηχανικών αλλαγών με δήλωση στο ΚΤΕΟ (εδώ δεν ρώτησα λεπτομέρειες). Στη δεύτερη περίπτωση βλέπω πάνω από 30 ίππους και το κυριώτερο, η ροπή αγγίζει τα 34 κιλά που είναι πολύ καλό νούμερο. Πριν πάω στην εταιρεία ήθελα τη γνώμη σας για το ενδεχόμενο μετατροπής με αλλαγή προγράμματος ή διευρυμένη αλλαγή εξαρτημάτων κινητήρα. Τι πιστεύετε; το έχει δοκιμάσει κανείς; Έχω ήδη στείλει γράμμα στην Racing Dynamics στη Γερμανία για να είμαι καλυμμένος, γιατί μου είπαν ότι οι αλλαγές γίνονται βάσει προδιαγραφών που ισχύουν στη γερμανική αγορά.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω για την αξιοπιστία τοποθέτησης μπλοκέ διαφορικού.
Το αυτοκίνητό μου μέχρι τώρα είναι πραγματικά αστέρι, και αυτός είναι ένας λόγος που δεν θέλω εύκολα να το αλλάξω.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!!!

Wassilis
21-03-08, 18:26
Για πλήρη και σωστή ενημέρωση να αναφέρω ότι η εταιρεία αντιπροσωπεύει και την Kelleners (εκτός από την Racing Dynamics), βάσει της οποίας γίνονται οι εξής τρεις βελτιώσεις σύμφωνα με την απάντησή τους σε τηλεφωνική συνομιλία:
Κυριε Βασιλη,

ευχαριστουμε για την προτιμηση σας στα προιοντα της RT-DYNAMICS.
Ενημερωθηκαμε οτι αναφερθηκατε και στην KELLENERS για πληροφοριες σχετικα με το 325 E90 (αφού είδα ότι συνεργάζονται και με αυτό τον οίκο, έστειλα κι εκεί μέιλ για διευκρινήσεις).
Τα σταδια βελτιωσης του αυτοκινητου σας ειναι τα εξης.

1. Επαναπρογραμματισμος S1. 218PS/250NM > 235PS/285NM 800E+ΦΠΑ
2.Επαναπρογραμματισμος S2. +spotcats+pipes 245PS/300NM 4.900+ΦΠΑ+ΕΡΓΑΣΙΑ
3.Υπερκυβισμος 3.200cc 306PS/347NM 12.500+ΦΠΑ+ΕΡΓΑΣΙΑ

Η βελτιωση 3 απαιτει λυσιμο κινητηρα και αποστολη του block στο Μοναχο για βελτιωση των διοδων νερου λαδιου και αναβαθμιση της τρομπας λαδιου. (4εργασιμες+αποστολη με ΤΝΤ).
Βασικά βλέπω αρχικά να κινούμαι προς την πρώτη λύση. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι, θετικό ή αρνητικό, θα τον ευχαριστούσα πολύ. Με ενδιαφέρει να παραμείνει το επίπεδο της ησυχίας κατά το ταξίδι στα ίδια επίπεδα με το εργοστασιακά. Μήπως αυτό αλλάξει ριζικά αν προχωρήσω στη δεύτερη λύση; Επίσης συνεχίζω να ενδιαφέρομαι και για μπλοκέ, υπάρχει κάποιος που να έχει τοποθετήσει της Kelleners ή της RD;

shido
21-03-08, 18:33
17 αλογα σε ατμοσφαιρικο μοτέρ φιλε μου μονο απο προγραμμα δυστυχως ειναι δυσκολο .

Wassilis
21-03-08, 18:35
Συνεπώς μάλλον αναξιόπιστη η λύση του προγράμματος; Εάν υπάρξει δυναμομέτρηση; (το θέμα είναι βέβαια το δυναμόμετρο ποιος το ελέγχει, άλλη ιστορία αυτή). Η δεύτερη λύση ίσως πιο αξιόπιστη;

shido
21-03-08, 18:40
Αν μπεις στο γκαραζ μου θα δεις τι εχω κανει για νακερδισω 35 αλογα παντου ομως..
και με πολλα λεφτα.με ελευθερους καταλυτες ανεβαζεις τον θορυβο κατι που δεν θες οπως εγραψες

Wassilis
21-03-08, 18:48
Μόλις πριν λίγο μπήκα στο γκαράζ σου!!! Πολύ ωραίο το αυτοκίνητο. Πράγματι χρειάζεται να ξοδέψεις αρκετά χρήματα για μια βελτίωση σε αυτά τα αυτοκίνητα. Πίστεψα ότι τα 952 ευρώ (με τον ΦΠΑ) είναι λογικά για 17 ίππους και 4 κιλά ροπής περίπου. Σημαντική η γνώμη σου και για τον θόρυβο, είναι σημαντικό γιατί έχω οικογένεια και δεν θέλω να χάσω την ησυχία του ταξιδιού μου. Επίσης αν μπορείς, πες μου, με τις αλλαγές που έχεις κάνει, ποια αναβάθμιση είδες στη ροπή σου, πώς βεβαιώθηκες ότι πέτυχαν οι αλλαγές σου και εάν το μπλοκέ σου δουλεύει αψεγάδιαστα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου

Λakedaimonas
21-03-08, 18:54
Συγνώμη για την άκαιρη ερώτησή μου αλλά 218 άλογα δεν σου φτάνουν???
Προς θεού δεν το λέω από κακία απλά απορώ..
Γιατί δεν το βελτιώνεις σε στήσιμο?
Φιλικά πάντα.

shido
21-03-08, 18:57
Εχω αλλαξει σε τριλιτρο μοτερ

Εκεντροφορους schrick
χταποδια καταλυτες Supersprint
προγραμμα hiop racetec
φιλτροκουτι
τροχαλιες νερου υδραυλικης
βολαν ελαφρωμενο και δισκο πλατω


το προγραμμα να σου δωσει 5-8 αλογα και ενα καλυτερο αρπαγμα.
η ροπη πηγε στα 34 κιλα (απο 30) αλλα το αμαξι εχει πολυ καλη καμπυλη.Ειναι δυνατοτερο παντου,ψηλα χαμηλα,και τραβαει την δυναμη του μεχρι στις 7200.Ο θορυβος βεβαια υπαρχει.
το μπλοκε ειναι μια χαρα αλλαξα απλα βαλβολινες και δεν εχει παρουσιασει κατι .
Γενικα το μοτερ σου ειναι ακομα καινουργιο και ακομα δεν εχουν βγει αρκετα πραγματα,ενα προγραμμα αν θες να το δοκιμασεις αλλα μην περιμενεις τα νουμερα που λενε.
Φιλικα
Γιαννης

Wassilis
21-03-08, 18:59
Δεν είναι άκαιρη η ερώτηση. Μάλλον λογική είναι. Απλά μου αρέσει η ενασχόληση με το αυτοκίνητο και θέλω συνεχώς να σκέφτομαι ότι έχω κάτι καινούργιο μπροστά μου. Θα ήθελα περισσότερη ροπή, μάλλον πολλή περισσότερη για να είμαι ειλικρινής και να μπορώ να γυρίζω χωρίς να καταστρέφω ελαστικά/ημιαξόνια το πισωκίνητο όχημά μου. Απλά πλέον υπολογίζω πολλά πράγματα πριν προβώ σε αλλαγές και τι καλύτερο από το να ρωτάς τη γνώμη ανθρώπων που έχουν ήδη ασχοληθεί. Το στήσιμο φυσικά και είναι στα υπόψιν, απλά τα αμορτισέρ/ελατήρια πρέπει... να βγάλουν τα λεφτά τους πρώτα. Επίσης δεν χρειάζομαι κάτι υπερβολικό προς το παρόν, συνεπώς η σπόρ μαμά ανάρτηση της BMW πιστεύω ότι φτάνει για απλή ενθουσιώδη σπορ οδήγηση (όχι στο όριο)

Wassilis
21-03-08, 19:00
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη για τις χρήσιμες πληροφορίες!!!

Wassilis
21-03-08, 19:03
Μήπως γνωρίζεις και πώς πιστοποιεί κανείς με ασφάλεια τις (βελτιωμένες) επιδόσεις του; Π.χ. η εταιρεία που προανέφερα δίνει 2 χρόνια εγγύηση. Πώς εγώ θα της ζητήσω το οτιδήποτε π.χ. όσον αφορά στην απόδοση της βελτίωσης;

shido
21-03-08, 19:06
Σε ενα δυναμομετρο τις επιλογης σου
Πας πριν βαλεις το προγραμμα και πας και μετα,μονο να εχεις ιδιας ποιοτητας βενζινης και περιπου ιδιες συνθηκες θερμοκρασιας.

Μετα συγκρινεις που εχεις κερδισει ποσο και την συνολικη καμπυλη του μοτερ

Wassilis
21-03-08, 19:08
Σωστό, αυτό είχα σκεφτεί και εγώ, thanks!!!

naoume
21-03-08, 20:15
φιλε wassili στην πρωτη σελιδα αναφερθηκες στην περιπτωση να "γυριζεις" το αυτοκινιτο σου ναι μεν ευκολα αλλα χωρις φθορες σε ημιαξονια και ελαστικα.δυστυχως αυτα δεν γινονται.λεω δυστυχως γιατι και εγω θα ηθελα να ηταν ετσι.το γεγονος οτι οι ελληνικοι δρομοι ειναι "γυαλι" συνεισφερουν στην διατηρηση της καλης καταστασης του συστηματος μεταδοσης.τα ημιαξονια και οι σταυροι ειναι τα πρωτα που επιρεαζονται απο τα μακροχρονια "γυρισματα".δε λεω οτι δε βελτιωνονται με σκοπο την αντοχη στο χρονο,μην παρεξηγηθω,ετσι?

Wassilis
22-03-08, 12:36
Ναι, είναι αλήθεια ότι όλα χαλάνε, για αυτό και μιλώ για ενθουσιώδη σπορ οδήγηση, όχι στο όριο και συνέχεια. Δεν συνηθίζω να κάνω πολύ ντριφτάρισμα, εξάλλου το αυτοκίνητο δεν σου επιτρέπει κάτι τέτοιο, αλλά όπου βρω γλιστερό και είμαι μόνος μου...παίρνω κι εγώ τις γωνίες μου!!!
Shido ή οποιοσδήποτε άλλος που έχει μπλοκέ, πώς λειτουργεί το σύστημα σε συνεργασία με το ESP, πώς διασφαλίζεται η σωστή συνεργασία τους;

Geo_3D
22-03-08, 12:43
Μια χαρα δουλευει απτην στιγμη που ολα ειναι μεταβλητης εμπλοκης.(0-χ%)
Κοινως με τα σημερινα ηλεκτρονικα,δεν θα μπορουσε να δουλεψει ενα μπλοκε συνεχους εμπλοκης (25%) απο Ε36 (υποθετικα λεμε γιατι δεν μπαινει).Θα επρεπε με το που βαζεις μπροστα το πρωτο πραγμα που να κανεις να βγαζεις τελειως τα ηλεκτρονικα

Nick_compact
22-03-08, 12:51
Μια χαρα δουλευει απτην στιγμη που ολα ειναι μεταβλητης εμπλοκης.(0-χ%)
Κοινως με τα σημερινα ηλεκτρονικα,δεν θα μπορουσε να δουλεψει ενα μπλοκε συνεχους εμπλοκης (25%) απο Ε36 (υποθετικα λεμε γιατι δεν μπαινει).Θα επρεπε με το που βαζεις μπροστα το πρωτο πραγμα που να κανεις να βγαζεις τελειως τα ηλεκτρονικα

Δεν είναι συνεχούς εμπλοκής, είναι από 0 έως 25%, και αυτο αλλάζει. Και αυτό δουλεύει με τα ηλεκτρονικά μια χαρά. Το Μ5 Ε39 25% μπλοκέ έχει, δισκάτο, και μια χαρά δουλεύει με τα ηλεκτρονικά.

Wassilis
22-03-08, 12:51
Σωστό, μήπως γνωρίζεις ποιο εμπλέκεται τελευταίο; το σύστημα ευστάθειας ή το μπλοκέ; το σύστημα ευστάθειας επεμβαίνει σε φρένα/κινητήρα, το μπλοκέ σε μετάδοση ροπής κινητήρα. Εγώ λέω ότι λογικά εμπλέκεται το ηλεκτρονικό τελευταίο. Άρα μπορείς να "γυριζεις" με τα ηλεκτρονικά On αλλά χωρίς σπαστικό χαζοσπινάρισμα; Ή είμαι εντελώς εκτός του τρόπου λειτουργίας;

Nick_compact
22-03-08, 12:53
Με τα ηλεκτρονικά δε μπορείς να το γυρίσεις, ούτε με μπλοκέ. Διορθώνει οποιαδήποτε απόκλιση από εκεί που στοχεύεις με το τιμόνι. Προσπαθεί να σε κρατήσει σε ουδέτερη γραμμή δηλαδή, είτε πρόκειται για υπερστροφή, είτε υποστροφή.

Wassilis
22-03-08, 12:58
Κάτσε αυτό είναι καίριο σημείο. Εγώ μέχρι τώρα πίστευα ότι τοποθετώντας ένα διαφορικό μπλοκέ/περιορισμένης ολίσθησης ότι έχεις τη δυνατότητα να πλαγιολισθαίνεις ελεγχόμενα χωρίς να επεμβαίνουν ηλεκτρονικά και του κυριώτερο χωρίς να υπάρχει σπινάρισμα από τον εσωτερικό τροχό. Αλλά από ό,τι καταλαβαίνω είναι ένα επιπλέον "φίμωτρο" ασφαλείας; τότε γιατί η BMW M έχει τέτοιο μπλοκέ;

Nick_compact
22-03-08, 13:00
Χωρίς να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά δεν πάει πουθενά ο κόλος!! Ούτε με μπλοκέ!! Τα Μ έχουν μπλοκέ σαφώς για καλύτερη πρόσφυση, αλλά και όταν όλα βγαίνουν εκτός... που κάνεις πάρτυ. Βάζοντας μπλοκέ και απενεργοποιώντας τα ηλεκτρονικά, τότε κάνεις πάρτυ.

Nick_compact
22-03-08, 13:04
Επίσης 25% μπλοκέ δισκάτο σε συνδυασμό με ASC και DSC φοράνε και τελευταία Ζ3 Μ με τον S54.

Wassilis
22-03-08, 13:07
Άρα έχουμε και λέμε: Τοποθετώντας διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης/μπλοκέ, απενεργοποιώντας τα ηλεκτρονικά, παίζεις πιο ελεγχόμενα. Αλλά και το μπλοκέ έχει το όριό του, και εάν το ξεπεράσεις, έφυγες για φαναρτζή. Μάλιστα... άρα νομίζω ότι η τοποθέτησή του θα μου προσφέρει περισσότερα από το να ξεκινήσω αναβαθμίσεις απόδοσης, για να επανέλθω και στο θέμα μου. Θα είναι μία επένδυση πιο εγγυημένης απόδοσης, καθώς ο επαναπρογραμματισμός δύσκολα δίνει αυτά που υπόσχεται, όπως μου έγραψε και ο shido. Ευχαριστώ πολύ παίδες, αν κανείς έχει να προσθέσει κάτι, ευπρόσδεκτο (π.χ. ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ αναβάθμιση)

Nick_compact
22-03-08, 13:09
Σίγουρα το μπλοκέ αξίζει τα χρήματα του και κάθε φορά που θα βγάζεις το DTC θα είσαι με ένα χαμόγελο ΝΑ!!! :)

Wassilis
22-03-08, 13:13
Ευχαριστώ Nick Compact, μακάρι να μπορέσω κάποια στιγμή να έρθω και σε κάποια συνάντηση να γνωριστούμε!!! 2 παιδιά και πάω για τρίτο!!! Βλέπω να τα παίρνω μαζί μου κι αυτά όπως και τη γυναίκα μου. Καλά, ότι με το τρίτο θα κινηθώ για τριτεκνικό και θα ανοίξω και το σχετικό θρεντ, είναι από τώρα βέβαιο. Ας γεννηθεί με το καλό πρώτα...

Nick_compact
22-03-08, 13:15
Σε βλέπω για Ε92 Μ3 μετά.... Θα έχεις πάνω από 20.000 ευρώ έκπτωση :D