PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζηταω ECU MOTEC και προγραμματιστη αν ξερει κανεις....


rigas
21-03-08, 23:35
Αν καποιος εχει προγραμματιστη που να κανει δουλεια και να μην φτιαχνει απλα προγραμμα που να ριχνει καργα βενζινα και αβανς στο μοτερ....ειμαι διαθετιμενος να τον πληρωσο.

Υπ'οψην να δω αποτελεσματα σε δυναμομετρο και καυσαναλιση αναλογα τις στροφες του κινητηρα.

Επεισης αν καποιος εχει MOTEC δικο η να ξερει καποιον που να πουλαει, ας ριξει ενα τηλ στο

6973-494661

Ανδρεας.

Nick_compact
21-03-08, 23:36
Tην πλεξούδα ποιός θα την φτιάξει; Δε νομίζω να είναι plug n play o Μotec.

gyiama
22-03-08, 00:00
για motec λιγο δυσκολο να δουλεψει σε bmw ρε παιδια ειναι εντελοσ αλλη η πλεξουδα εκτοσ κι αν παει παραλληλα κλπ.αλλα χλωμο το βλεπω.πρπει να εχεισ πολυ τσακαλι ηλεκτρολογο για να στον κανει να δουλεψει καλα.

saikoE39
22-03-08, 00:13
Φιλε ριγα......σχεδον κανενας δεν προκειτε να σου βαλει motec πανω στο αμαξι...!!!το αποφευγουν........
Ασε που αν δεν εχει τρελα πραγματα πανω δεν σε συμφερει να το βαλεις...

red_bmw
22-03-08, 00:47
βαλε DTA η haltech

Nick_compact
22-03-08, 00:48
Για ποιό λόγο να αλλάξει εγκέφαλο δε βλέπω!

God
22-03-08, 00:51
Γιατι, και να βαλεις εναν Motec σε ενα αμαξι που δεν εχει παρα μα παρα πολλα aftermarket πραγματα πανω νομιζεις οτι εχει κανενα οποιοδηποτε νοημα? Αγραφους εγκεφαλους βαζουμε οταν ο μαμα εγκεφαλος αδυνατει να επαναπρογραμματιστει σε τιμες που ειναι απαραιτητες μετα απο καποια πολυ βαρια βελτιωση (υψηλης πιεση υπερτροφοδοτηση κυριως). Σε ενα μαμα αυτοκινητο δεν εχει κανενα απολυτως νοημα, ουτε προκειται να κανει κατι παραπανω απο τον μαμα εγκεφαλο.


Οσο για το 'καργα βενζινες και αβανς', γιατι τι διαφορετικο θα εκανες με εναν Motec νομιζεις? Θα εβγαζε εκ θαυματος αλογα απο το μοτερ? Ενας σωστος προγραμματιστης δεν βαζει τιμες στα τυφλα, θα ρυθμισει την βενζινη και το αβανς αναλογα με τις δυνατοτητες του κινητηρα σου. Πολλοι που εχουν βαλει προγραμματα σε δυναμομετρο βλεπουν βελτιωση της καταναλωσης σε νορμαλ οδηγηση, και μεσα σε αυτους και εγω που παρ'ολα τα πειραγματα που εχουν γινει στο μοτερ μου εχω ιδια καταναλωση εντος πολεως με ενα εργοστασιακο αντιστοιχο μοντελο και εκτος πολεως εχω και χαμηλοτερη κιολας.

Αν ψαχνεσαι για προγραμμα, απλως πηγαινε σε εναν επωνυμο καλο προγραμματιστη να σου φτιαξει ενα custom προγραμμα πανω σε δυναμομετρο. Εκει θα δεις και ακριβως τι και που πηρες. Απλως μη περιμενεις θαυματα, απο ενα μαμα μοτερ ειναι λιγα αυτα που μπορεις να βγαλεις με ενα προγραμμα.

rigas
22-03-08, 00:51
αν δεν γινεται να μπει, παω πασο.

Απλα σε μοτοσυκλετα κανει θαυματα.

Εχει κανεις να μου προτινει καποιον που να κανει οντως προγραμματισμο ECU και οχι απλα να βαζει ενα προγραμμα της σειρας....???

Και να μην πεταει απλα βενζινα χωρις να κανει αυτο που πρεπει?

Οταν πεταει βενζινα ακαυτη κακο κανει και οχι καλο.

red_bmw
22-03-08, 00:51
δεν εχει καμια σχεση ο αγραφος με κανεναν μαμα εγκεφαλο. αν ο προγραμματιστης ξερει θα βγαλει περισσοτερα αλογα.

red_bmw
22-03-08, 00:53
ανδριανακης για προγραμμα στον stock εγκεφαλο η αγραφο DTA και
extreme tuners για αγραφο haltech

God
22-03-08, 00:54
δεν εχει καμια σχεση ο αγραφος με κανεναν μαμα εγκεφαλο. αν ο προγραμματιστης ξερει θα βγαλει περισσοτερα αλογα.

Και ρωτω εγω ο δυσπιστος: πως?

Αλογα απο το πουθενα δεν βγαινουν. Δεν υπαρχει κατι που να μπορει να κανει ο αγραφος ενω δεν μπορει ο μαμα, πανω σε ενα αυτοκινητο που δεν εχει πολλα aftermarket πραγματα πανω του. Ενας υπολογιστης ειναι, το οτι θα ειναι γρηγοροτερος και πιο παραμετροποιησιμος δεν εχει καμια σημασια οταν δεν χρειαζεται να ειναι. Οταν το αμαξι φοραει τα αντερα του πανω, αλλο θεμα και σαφως ενας αγραφος θα αποδωσει καλυτερα (αν τον προγραμματισουν σωστα!).

rigas
22-03-08, 00:56
ο aftermarket σιγουρα.

Απλα ξερει καποιος να προτινει καποιον που να ειναι ευχαριστιμενος?.

Θελω γραμμικο μοτερ, με αναλογη καυση....(η καταναλωση ειναι αλλο θεμα)

Απλα αν ριχνει καργα βενζινες και δεν εχει απαιτησεις το μοτερ για τοσο καυσιμο, θα πηγαινει χειροτερα μεσα σε πολη, στην εθνικη και σε ανοιγματα οταν εχει μπει στις ροπες δεν το καταλαβενεις.

red_bmw
22-03-08, 00:56
σωστος σε αυτο που λες αλλα ο rigas απ'οτι εχει πει σε αλλο topic θα το βελτιωσει το αμαξι γιαυτο το ειπα.

God
22-03-08, 00:59
σωστος σε αυτο που λες αλλα ο rigas απ'οτι εχει πει σε αλλο topic θα το βελτιωσει το αμαξι γιαυτο το ειπα.

Αααα...τοτε αλλαζει το θεμα.

Φιλε rigas αν εχεις σκοπο να κανεις ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επεμβαση στο αμαξι, να την κανεις πριν βαλεις το προγραμμα. Το προγραμμα μπαινει ΠΑΝΤΑ τελευταιο, ειδικα οταν ειναι custom.

Τωρα αναλογα με την επεμβαση, ενας αγραφος ισως οντως να ωφελησει.

rigas
22-03-08, 01:00
Και ρωτω εγω ο δυσπιστος: πως?

Αλογα απο το πουθενα δεν βγαινουν. Δεν υπαρχει κατι που να μπορει να κανει ο αγραφος ενω δεν μπορει ο μαμα, πανω σε ενα αυτοκινητο που δεν εχει πολλα aftermarket πραγματα πανω του. Ενας υπολογιστης ειναι, το οτι θα ειναι γρηγοροτερος και πιο παραμετροποιησιμος δεν εχει καμια σημασια οταν δεν χρειαζεται να ειναι. Οταν το αμαξι φοραει τα αντερα του πανω, αλλο θεμα και σαφως ενας αγραφος θα αποδωσει καλυτερα (αν τον προγραμματισουν σωστα!).


εδω μιλας σωστα.

Ειναι το ιδιο με το Power Commander σε μηχανες.

Αλλα μην νομιζεις ακομα και εκει δινει.

Απλα οταν ενα αυτοκινητο βγαινει απο το εργοστασιο, για λογους ρυπων και νομοθεσιας χαμηλωνουν τα καυσιμα.

Π.Χ καυσιμο κοβουν στα χαμηλα που γινονται τα Db θρυβου σε καποιες στροφες του κινητηρα για να παρει εγκριση τυπου.

Ενα προγραμμα κανει αυτη την δουλεια αλαζει την χαρτογραφιση.

Απλα θελω καποιον καλο προγραμματιστη που να κανει καλο προγραμματισμο.

rigas
22-03-08, 01:03
απο βελτιωση αλαξα

Τελικο απο καταλυτη.

Ενα κιτ φιλτροχοανη

Στην ουσια λιγο την αναπνοη.

Μεχρι στιγμης πριν ανοιξω μοτερ για εκκεντροφορους και refresh στα μεταλα.
Οταν βαλω την Supersprint ολοκληρη με τον αγωνηστικο καταλυτη θα αλαξω παλι το setup του ECU.

God
22-03-08, 01:14
Απλα οταν ενα αυτοκινητο βγαινει απο το εργοστασιο, για λογους ρυπων και νομοθεσιας χαμηλωνουν τα καυσιμα.

Π.Χ καυσιμο κοβουν στα χαμηλα που γινονται τα Db θρυβου σε καποιες στροφες του κινητηρα για να παρει εγκριση τυπου.

Αυτο δεν ισχυει. Αν εκοβαν καυσιμο το μοτερ θα εκανε φτωχα μιγματα και θα σου εκανε τα πιστονια τασακια παρα παρα πολυ συντομα. Μεσω των συστηματων ελενχου βαλβιδων (Vanos στην περιπτωση σου) μπορει να ελενχουν καπως τις βαλβιδες εισαγωγης, αλλα οχι να κοβουν την βενζινη και να αφηνουν να περασει αερας. Αυτο ειναι σκετη καταστροφη για το μοτερ. Το μιγμα μενει κοντα στο στοιχειομετρικο η σε πλουσιοτερη τιμη σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων του μοτερ στους συνχρονους κινητηρες.

απο βελτιωση αλαξα

Τελικο απο καταλυτη.

Ενα κιτ φιλτροχοανη

Στην ουσια λιγο την αναπνοη.

Μεχρι στιγμης πριν ανοιξω μοτερ για εκκεντροφορους και refresh στα μεταλα.
Οταν βαλω την Supersprint ολοκληρη με τον αγωνηστικο καταλυτη θα αλαξω παλι το setup του ECU.

Τιποτα απο αυτα (και οι εκκεντροφοροι και η πληρης εξατμιση) δεν δικαιολογουν αγραφο εγκεφαλο. Ενας απλως επαναπρογραμματισμος του μαμα σε δυναμομετρο θα ειναι παραπανω απο μια χαρα. Και για μενα να το αφησεις οπως ειναι και να πας να βαλεις το προγραμμα αφου βαλεις τους εκκεντροφορους και την εξατμιση γιατι μιλαμε για ενα 1000αρικο που θα το πεταξεις τωρα αφου θα το ξαναδωσεις μετα αν αλλαξεις εκκεντροφορους. Βαλε πρωτα οτι ειναι να βαλεις και μετα.

rigas
22-03-08, 01:19
Αυτο δεν ισχυει. Αν εκοβαν καυσιμο το μοτερ θα εκανε φτωχα μιγματα και θα σου εκανε τα πιστονια τασακια παρα παρα πολυ συντομα. Μεσω των συστηματων ελενχου βαλβιδων (Vanos στην περιπτωση σου) μπορει να ελενχουν καπως τις βαλβιδες εισαγωγης, αλλα οχι να κοβουν την βενζινη και να αφηνουν να περασει αερας. Αυτο ειναι σκετη καταστροφη για το μοτερ. Το μιγμα μενει κοντα στο στοιχειομετρικο η σε πλουσιοτερη τιμη σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων του μοτερ στους συνχρονους κινητηρες.



Τιποτα απο αυτα (και οι εκκεντροφοροι και η πληρης εξατμιση) δεν δικαιολογουν αγραφο εγκεφαλο. Ενας απλως επαναπρογραμματισμος του μαμα σε δυναμομετρο θα ειναι παραπανω απο μια χαρα. Και για μενα να το αφησεις οπως ειναι και να πας να βαλεις το προγραμμα αφου βαλεις τους εκκεντροφορους και την εξατμιση γιατι μιλαμε για ενα 1000αρικο που θα το πεταξεις τωρα αφου θα το ξαναδωσεις μετα αν αλλαξεις εκκεντροφορους. Βαλε πρωτα οτι ειναι να βαλεις και μετα.

Κοβουν αλλα οχι τοσο που να σου καψει τα πιστονια.

Ο αγραφος το καλο ειναι οτι τον βαζεις αν δεν κανω λαθος και σε αλλο αμαξι αν αλαξεις.

Ακομα οτι μπορει να εχει μεχρι και 3 setup εν κινηση (αυτο βεβαια ειναι Super race) δηλαδη εχεις DTM προδιαγραφων αμαξι και επιασε βροχη και αλαζεις χαρτπγραφηση.....

Αλλα αν λετε οτι και με τον στοκ κανεις δουλεια ΟΚ.

Το μονο καλο σε μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα ειναι οτι ο προγραμματισμος κανει αρκετη δουλεια.

rigas
22-03-08, 01:42
Ειδα στο επισημο site της Superchips οτι εχει για εδω την Ελλαδα τον Νίκος Σπέη στη Αγ.Παρασκευη.

Στο Αγγλικο site δινει

Αυξηση 15 αλογα και αν θελει καποιος την καταργηση του κοφτη στα 250.

Μαλλον κατι σαν το προγραμμα της Racing Dynamics μου φαινετα απο Αμερικη,

BMW M3 E36
1995 - 1995
Engine type : Non-Turbo Petrol
Engine size : 3000 cm3
Cylinders : 6

Original bhp : 286
BHP increase : 15

Includes Speed Limit removal upon request, for Motorsport application

Και της Racing Dynamics

http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=200.90.13.125&Category_Code=e36m3

kacey
22-03-08, 08:40
@God (και υπολοιποι):

Ειναι ακριβως οπως τα λεει. Το προγραμμα σε ατμοσφαιρικο αμαξι παταει πανω σε δυο συμβιβασμους που εχουν ΟΛΑ τα "καθημερινα" αυτοκινητα απο το εργοστασιο:

a) σε γενικες γραμμες και σχεδον σε ολο το φασμα στροφων, για ρυπους ΚΑΙ οικονομια, τα μειγματα τεινουν προς το φτωχο. Οχι τοσο φτωχο ωστε να υπαρχει προβλημα, απλα ΛΙΓΟ φτωχο.

β) Ειδικα στις στροφες που γινονται οι μετρησεις ρυπων και ηχου, υπαρχουν ηθελημενα flat spots ωστε να παιρνει εγκριση τυπου το μοτερ πιο ευκολα.

Πανω σε αυτα τα δυο διορθωνουν οι βελτιωτες και βγαζουν παραπανω hp.

@Rigas:

ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση δεν δικαιολογουν το κοστος και το μανικι του αγραφου εγκεφαλου, οι βελτιωσεις που προτιθεσαι να κανεις. Πηγαινε στον Σπεη και συζητησε τι εχεις σκοπο να κανεις απο μηχανολογικα, και ΜΕΤΑ φτιαξ΄τε το προγραμμα.

bmw316turbo
22-03-08, 09:26
Αν επιτρεπεται σε τι μοτερ θελεις να μπει αγραφος??
Θα αναφερω και εγω τι γνωμη μου.
Συνηθως βαζουμε αγραφο οταν τα ορια που μας δινει το στανταρ προγραμμα της ecu μας (advance- βενζινες ) ειναι μικροτερα απο τα ορια που θα θελαμε να χρησιμοποιοησουμε -αλλαξουμε προκειμενου να βγαλουμε αλογα ή εχουμε αλλαξει τελειως το setup του κινητηρα (πχ δεν θελουμε χρηση flow meter αλλα map sensor σε turbo conversion, πολυ μεγαλυτερα μπεκ υψηλη συμπιεση κλπ ) οποτε οι λειτουργιες του μαμα εγκεφαλου δεν μπορουν να υποστηριχθουν απο to καινουριο setup ή ο μαμα ecu δεν επιδεχεται προγραμμα πχ toyota Tωρα εαν βαλουμε ενα χταποδι, εξατμιση, φιλτρο κλπ δεν υπαρχει λογος για αγραφο και μαλιστα και motec που ειναι απο τους ακριβοτερους στην αγορα με πολλες επιπλεον λειτουργιες (και αχρειαστες) περα των συνηθισμενων που θα απαιτουσε ενα θνητο αμαξι.
Οταν θελουμε απαιτησεις σε αλογα ενος skyline ή m3 ή supra ναι ειναι απαραιτητος (αναλογα τις υπολοιπες αλλαγες) ενας motec ή autronic γιατι μπορει να ελεγχει επιπλεον λειτουργιες οπως αντισπιν, αλλαγες στα διαφορικα οι οποιες λειτουργειες μπορουν σε αυτα τα αμαξια να περνουν ΑΠΟ τον μαμα εγκεφαλο.
Τωρα στα παιδια που ανεφεραν για προγραμμα στο δυναμομετρο στο μαμα εγκεφαλο εξ αρχης εχουν δικιο, οπως και εσυ εχεις δικιο για τους φοβους σου σε κονσερβα προγραμμα με απειρες βενζινες και καμια διαφορα στο γκαζι.Αυτο που πρεπει να ψαξεις ειναι ενας ανθρωπος που να σου βαλει ενα προγραμμα στο δυναμομετρο (και δοκιμη στο δρομο) αλλα και εσυ αναλογα με το hardware setup που θα εχεις ΤΙ ΑΚΡΙΒΩς ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙς. Ουτως ή αλλος σε εναν σοβαρο προγραμματιστη που θα πας οι βενζινες advance θα καθοριστουν με ακριβεια με τα στοιχειομετρικα οργανα οποτε μονο αυτο δεν πρεπει να φοβασαι.Α! και πρεπει να του πεις και με τι βενζινη θα δουλευεις...
Φιλικα

rigas
22-03-08, 10:00
@God (και υπολοιποι):

Ειναι ακριβως οπως τα λεει. Το προγραμμα σε ατμοσφαιρικο αμαξι παταει πανω σε δυο συμβιβασμους που εχουν ΟΛΑ τα "καθημερινα" αυτοκινητα απο το εργοστασιο:

a) σε γενικες γραμμες και σχεδον σε ολο το φασμα στροφων, για ρυπους ΚΑΙ οικονομια, τα μειγματα τεινουν προς το φτωχο. Οχι τοσο φτωχο ωστε να υπαρχει προβλημα, απλα ΛΙΓΟ φτωχο.

β) Ειδικα στις στροφες που γινονται οι μετρησεις ρυπων και ηχου, υπαρχουν ηθελημενα flat spots ωστε να παιρνει εγκριση τυπου το μοτερ πιο ευκολα.

Πανω σε αυτα τα δυο διορθωνουν οι βελτιωτες και βγαζουν παραπανω hp.

@Rigas:

ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση δεν δικαιολογουν το κοστος και το μανικι του αγραφου εγκεφαλου, οι βελτιωσεις που προτιθεσαι να κανεις. Πηγαινε στον Σπεη και συζητησε τι εχεις σκοπο να κανεις απο μηχανολογικα, και ΜΕΤΑ φτιαξ΄τε το προγραμμα.

Kacey ευχαριστω,

Θα το δω με την Superchips που προτινεις.

rigas
22-03-08, 10:11
Αν επιτρεπεται σε τι μοτερ θελεις να μπει αγραφος??
Θα αναφερω και εγω τι γνωμη μου.
Συνηθως βαζουμε αγραφο οταν τα ορια που μας δινει το στανταρ προγραμμα της ecu μας (advance- βενζινες ) ειναι μικροτερα απο τα ορια που θα θελαμε να χρησιμοποιοησουμε -αλλαξουμε προκειμενου να βγαλουμε αλογα ή εχουμε αλλαξει τελειως το setup του κινητηρα (πχ δεν θελουμε χρηση flow meter αλλα map sensor σε turbo conversion, πολυ μεγαλυτερα μπεκ υψηλη συμπιεση κλπ ) οποτε οι λειτουργιες του μαμα εγκεφαλου δεν μπορουν να υποστηριχθουν απο to καινουριο setup ή ο μαμα ecu δεν επιδεχεται προγραμμα πχ toyota Tωρα εαν βαλουμε ενα χταποδι, εξατμιση, φιλτρο κλπ δεν υπαρχει λογος για αγραφο και μαλιστα και motec που ειναι απο τους ακριβοτερους στην αγορα με πολλες επιπλεον λειτουργιες (και αχρειαστες) περα των συνηθισμενων που θα απαιτουσε ενα θνητο αμαξι.
Οταν θελουμε απαιτησεις σε αλογα ενος skyline ή m3 ή supra ναι ειναι απαραιτητος (αναλογα τις υπολοιπες αλλαγες) ενας motec ή autronic γιατι μπορει να ελεγχει επιπλεον λειτουργιες οπως αντισπιν, αλλαγες στα διαφορικα οι οποιες λειτουργειες μπορουν σε αυτα τα αμαξια να περνουν ΑΠΟ τον μαμα εγκεφαλο.
Τωρα στα παιδια που ανεφεραν για προγραμμα στο δυναμομετρο στο μαμα εγκεφαλο εξ αρχης εχουν δικιο, οπως και εσυ εχεις δικιο για τους φοβους σου σε κονσερβα προγραμμα με απειρες βενζινες και καμια διαφορα στο γκαζι.Αυτο που πρεπει να ψαξεις ειναι ενας ανθρωπος που να σου βαλει ενα προγραμμα στο δυναμομετρο (και δοκιμη στο δρομο) αλλα και εσυ αναλογα με το hardware setup που θα εχεις ΤΙ ΑΚΡΙΒΩς ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙς. Ουτως ή αλλος σε εναν σοβαρο προγραμματιστη που θα πας οι βενζινες advance θα καθοριστουν με ακριβεια με τα στοιχειομετρικα οργανα οποτε μονο αυτο δεν πρεπει να φοβασαι.Α! και πρεπει να του πεις και με τι βενζινη θα δουλευεις...
Φιλικα

Δεν αντιλεγω οτι το management ενος MOTEC ειναι για βαριες εφαρμογες.

Απλα εχω φιλο που ειχε φτιαξει μοτερ μηχανης με προδιαγραφες SBK ετσει γιατι γουσταρε.

Εεε ο εργοστασιακος ηταν εργοστασιακος, και αυτο γιατι δεν παιρνει και πολλα, ακομα και με παραλληλο εγκεφαλο που βαζεται και εσεις σε αμαξια, οπως και εδω π.χ το Power Commander στον φιλο μου ειχε μια βελτισωση αλλα κοφτες...συμπεριφορα σε ολο το φασμα ειχε διαφορετικο.

Ακομα ο αγραφος ειχε αλαγη μιγματος ανα 500 στροφες, ηταν παρα πολυ θετικο στον να μην εχει κομπιασματα η ιπποδυναμη σε ολο το φασμα, και τελος οταν το καναμε βολτα και δυναμογραφημα βλεπαμε το ποσο ποιο καλα ανεβαζε το μοτερ.

Οι βενζινες θα σου πω κατι.

Σε GSXR 1000 με 14:1 συμπιεση και σε αλλο με 13:1 απο το κιτ της Yoshimura του βαζαμε 100αρα, δεν του πολυαρεσε γιατι ελεγε για SUNOCO και VP fuel.....αλλα δουλευε και με αυτη. Καλητερη εφαρμογη ειχε της SHELL

Το Μ3 εχει απο εργοστασιο 11:1 ειναι πολυ ποιο κατο απο το 13 και το 14, ακομα και 12,5 να παει με πλανισμα η φλαντζα κεφαλης η πιστονια Hi Comp η 100 θα του ειναι υπεραρκετη.

Και δεν μιλαμε για 8000 στροφες που μπορει να παει ενα Ε36 φτιαγμενο αλλα για 15000+.

Απλα στο λεω γιατι και πολοι φιλοι μου βαζουν 100αρα με την αιτιολογια ιπποδυναμη και πυρακια, στα πυρακια βοηθαει, αλλα ιπποδυναμη δεν νομιζω.

tamtamcafe
22-03-08, 10:26
γνωμη μου ειναι να δεις και τον ανδριανακη να του πεις που θες να φτασεις και να σου πει τα ορια και να σου κανει προγραμμα στα μετρα σου στο golfaki μου εχει κανει θαυματα και επειδη το ειχα κανει και οκταμπεκο ειχα και εγκεφαλο διαχειρησης καυσιμου και καιει πιο λιγα και απο το εργοστασιακο ολα αυτα βεβαια με συζητηση τι θελεις να κανεις και τι ακριβως αυτοκινητο θελεις.