PDA

Επιστροφή στο Forum : 320 392 coupe αισθητήρας εκκεντροφόρου


pike33
25-03-08, 12:10
Παιδιά,
Χρόνια πολλά.

Συνέβη χτες. Στην BWM μου αγορασμένη ένα μήνα και έχοντας γράψει 1300 χμ. Κατόπιν ενός γεμίσματος στην Καβάλλας άνοιξε το σήμα μειωμένης ισχύος (το κίτρινο) στο καντράν και οι στροφές άρχισαν να παίζουν. Τηλέφωνο αμέσως στο S...NO όπου μου είπαν να το πάω. Αρχικά διεγνωσαν βλαβη στον έναν αισθητήρα του εκκεντροφόρου αλλά μετά δεν του το ξαναέβγαλε και μετά απο 2 ώρες το πήρα το αμάξι χωρίς να κάνουν τίποτα.... Όταν έφτασα σπίτι μετά από 40 λεπτά και πάρκαρα ξαναάνοιξε....οπότε είχα πλέον άγριες διαθέσεις....το ξαναπήγα και ήμουν τυχερός που είχα stock,,,,,τελικά μου τα αντικατέστησαν και τα δύο. Όπως και να έχει το θεωρώ ψιλοαπράδεκτο....για τόσο καινούργιο αμάξι....είχε κανένας άλλος τέτοια προβλήματα???? Με το συγκεκριμένο μοντέλο????

Ευχαριστώ:useless:

ni19852003
25-03-08, 14:07
392??:smashtard

randombk
25-03-08, 14:45
εμενα η θεια μου σε καινουργιο hyundai αλλαξε 2 φορες σαζμαν σε 3 μηνες και ο φιλος μου αμορτισερ και διναμο σε τογιοτα επεισης 3 μηνων...
Α μην ξεχασω ακομα ενας φιλος μου με S2000 αλλαξε μοτερ και σαζμαν στα 80000 χιλιομετρα... (και οχι δεν το εκσιζε , οδηγουσε απλα γρηγορα οπως και εγω με το Ζ!)

φιλε μου θα προτιμουσα να μου τυχει ενας ελατοματικος αισθητηρας παρα να αλλαξω σαζμαν για παραδειγμα μην πελαγωνεις ξερω οτι ολοι ξενερωνουμε με κατι αν τυχει στο αμαξι μας αλλα να λες παλι καλα που μας τυχαινουν μαλακιουλες και οχι σοβαρες ζημιες που θα βαλουν και σε κινδυνο την ζωη μας!
Βλεπε συναδελφο μου στο αεροδρομιο με Yamaha R6 οπου με 110 του σβηνει το μοτερ και κολαει η ταχυτητα μεσα και κοκαλωνει η πισω ροδα και την συνεχεια μπορεις να την φανταστεις!

thanos_1
25-03-08, 19:06
Kλασσική περίπτωση ο αισθητήρας εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλες τις σειρές. Τελίκα μερικά προβλήματα δεν θα λυθούν ποτέ.:nixweiss:

pike33
25-03-08, 21:48
E92 εννουσα

pike33
25-03-08, 21:58
αυτό που τίθεται σαν ερώτημα έιναι εάν η αναβάθμιση που διάβασα σε άλλο θέμα, πρέπει να γίνει ταυτόχρονα με κάποιο σερβις, ή αλλαγή λαδιού κλπ η όχι? Το προηγούμενο μοντέλο που έιχα έβγαλε κρεμαγιέρα.... στα 12000 χλμ...οπότε δεν αφήνω να πέσει κάτι έτσι...με τίποτα...

ΓΙΑΝΝΗΣ
26-03-08, 08:58
αυτό που τίθεται σαν ερώτημα έιναι εάν η αναβάθμιση που διάβασα σε άλλο θέμα, πρέπει να γίνει ταυτόχρονα με κάποιο σερβις, ή αλλαγή λαδιού κλπ η όχι? Το προηγούμενο μοντέλο που έιχα έβγαλε κρεμαγιέρα.... στα 12000 χλμ...οπότε δεν αφήνω να πέσει κάτι έτσι...με τίποτα...
εμενα παντως μαζι με την αναβαθμιση μου συμπληρωσαν και λαδια ενω αυτα ηταν στην μεση! χωρις να τους το αναφερω εγω.

arecibo
26-03-08, 10:04
παιδια του πατερα μου το c200 kompressor στα 55.000 χλμ εκαψε τα τσιμουχακια που εχει στις 2 μαγνητικες για να περναει λαδι ψηλα στους εκεντροφορους. αποτελεσμα... περασε το λαδι στην πλεξουδα εκαψε τα 2 λ και τον εγκεφαλο. Ζημια 2500 ευρω που μετα απο πολυ γκρινια εγιναν 1500 γιατι μολις ειχε ληξει η εγγυηση.