PDA

Επιστροφή στο Forum : TUNING FOR M3 E36


m_power_lunatic
19-03-05, 15:46
Εχοντας κατα νου να βελτιωσω και αλλο το Μ3 Ε36 μου-μεχρι την αποκτηση νεας αγαπης-αποφασισα να προβω στην τοποθετηση καποιων extra.Αποφασισα να αλλαξω τα μπεκ μου με μεγαλυτερα απο Μ5 μαλλον,να τοποθετησω ελαφρυτερο βολαν και να φτιαξω και ενα προγραμμα πανω στο δυναμομετρο ειδικα για τα πραγματα που φοραει το αυτοκινητο.Ισως να κανω κατι και για το θεμα της εισαγωγης αερος αλλα οχι κατι πανακριβο....θα δω.Πολλοι λενε οτι με το ελαφρυτερο βολαν θα κερδισω χαμηλα σε ευστροφια αλλα θα χασω ψηλα,εχει ακουσει καποιος κατι σχετικο????Περιεργο μου φαινεται...εγω ηξερα οτι ωφελει πολυ ειδικα στα ΒΜW ενα ελαφρυτερο βολαν αλλα να χειροτερευει σε καποιο φασμα στροφων πρωτη φορα το ακουω.Θα εκτιμουσα τη γνωμη οποιουδηποτε ξερει κατι......καμια γνωμη??????????

VIC
19-03-05, 16:36
απ' οσο ξερω ενα πιο ελαφρυ βολαν εχει επιπτωσεις στην ροπη! τωρα αν αυτο θα ειναι χαμηλα η ψηλα δεν το ξερω αν και πιστευω πως χανει παντου και απλα οι διαφοροι παραμετροι θα επηρεασουν το μεγεθος σε σχεση με το φασμα των στροφων

VIC
19-03-05, 17:31
εγω παντως λεω να βαλω πιο ελαφρυ οταν χρειαστει να το αλλαξω!
Υ.Γ.το αμαξι μου δεν εχει καμια σχεση Ε46 compact 1,8

Fanatic
19-03-05, 23:23
Απο συζητηση με αλλα μελη του club μας εχω μαθει οτι το βολαν ναι μεν βελτιωνει την ευστροφια αλλα με το παραμικρο αφημα του γκαζιου οι στροφες πεφτουν αποτομα με αποτελεσμα να κρεμαει το μοτερ οταν ξαναδωσεις γκαζια...αυτο μπορει να δυσκολεψει την κατασταση σε περιπτωσεις που εισαι σε στροφιλικι και μολις αφησεις λιγο γκαζι για να μετριασεις τα χιλιομετρα που θα μπεις,θα σου κρεμασει το μοτερ λογω του οτι θα εχουν πεσει πολυ οι στροφες,με οτι αυτο συνεπαγεται σε μια στροφη.Βεβαια ειναι κατι που κανουν συχνα ιδιοκτητες Ε36 το οποιο εχει μεν τα θετικα του αλλα καλο να ξερουμε και τα αρνητικα! :)

m_power_lunatic
21-03-05, 19:25
Λογικο μου φαινεται τωρα που το σκεφτομαι να πεφτουνε οι στροφες τοσο γρηγορα οσο ανεβαινουνε....κανενας αλλος συμφωνει με την αποψη του M-POWER FANATIC??????Καλα θα ητανε να ξερω γιατι το Μ3-ακι μου το εχω μεσα απο το Σαββατο και δεν εχω αποφασισει ακομα τι να κανω με το βολαν....any ideas????? :confused:

manosm3
21-03-05, 23:01
Ναι, γιατι η αδρανεια των μερων ειναι μικροτερη και συνεπως η μεταβολη της ταχυτητας τους μεγαλυτερη!

Action Man
21-03-05, 23:07
Λογικο μου φαινεται τωρα που το σκεφτομαι να πεφτουνε οι στροφες τοσο γρηγορα οσο ανεβαινουνε....κανενας αλλος συμφωνει με την αποψη του M-POWER FANATIC??????Καλα θα ητανε να ξερω γιατι το Μ3-ακι μου το εχω μεσα απο το Σαββατο και δεν εχω αποφασισει ακομα τι να κανω με το βολαν....any ideas????? :confused:
Eγω φιλε μου θα σου προτεινα να μην πειραξεις βολαν...καπου θα κερδιζεις αλλα καπου αλλου θα χανεις.Για να εισαι σιγουρος αφησε το οπως ειναι!

Minas DASC
21-03-05, 23:56
Εγω θα προτεινα να μην πειραξεις τιποτα!
Απ' οτι εχω ακουσει, τα Μ3 δυσκολα παιρνουν αλογα σαν ατμοσφαιρικα, γιατι η BMW για να τα φτασει εκει που ειναι θα το μελετησε αρκετα.....
Πιστευω οτι θα δωσεις πολλα λεφτα, θα μπεις σε περιπετειες και θα κερδισεις ελαχιστα......

Η βελτιωση του Μ3 ειναι μονοδρομος: o δρομος που εχει παρει ο skandalis!!! :nod:

m_power_lunatic
22-03-05, 16:45
Πολυ σωστες οι συμβουλες των παιδιων που ακουστηκανε.Ολοι εισασταν κατα της αλλαγης του βολαν-σχεδον ολοι-αυτο επιβεβαιωθηκε απο τον ανθρωπο που ακουει στο ονομα Αλεκος Καρρας.Επαγγελματιας με κεφαλαια γραμματα,πρωτη φορα τον επισκεφτηκα,ειλικρινης χωρις διαθεση να εκμεταλλευτει καταστασεις και ενω ψαχνομουνα να επενδυσω καποιο ποσο για αναβαθμιση ο ιδιος με απετρεψε αφου θα πληρωνα μεγαλο ποσο για μικρο αποτελεσμα....πραγματικος γνωστης και αψογος,σπανια συναντας σε αυτον το χωρο τετοια συμπεριφορα,αξιζαν με το παραπανω τα χλμ μεχρι το Αργος.Μπραβο του δημοσια απο εμενα και το βολαν οπως με προετρεψε δεν προοριζεται για τοσο δρομισια οσο για αγωνιστικη χρηση.Μαλλον το Μ3-ακι μου εφθασε το ατμοσφαιρικο του οριο και μαλλον 7-8 PS ειναι αυτα που θα αποκομισω με μια αναβαθμιση προγραμματος και ενα βαρελακι φιλτρου μετα το AFM. :bowdown:

Strax
23-03-05, 08:47
Το ελαφρύ βολάν βοηθάει στο Μ3 Ε36. Πάντα ένα ελαφρύ βολάν βοηθάει στις χαμηλές ταχύτητες (1η, 2α κλπ) και τα ωφέλη του μειώνονται όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Όπως οι στροφές ανεβαίνουν πιο γρήγορα, έτσι πέφτουν και πιο γρήγορα. Το αμάξι γίνεται λίγο πιο περίεργο σε στροφές, αλλά τελικά είναι θέμα συνήθειας και προσαρμογής της οδήγησης. Το άλλο μειονέκτημα είναι κάποιοι αυξημένοι θόρυβοι και συντονισμοί από το σετ σασμάν, δίσκος.

m_power_lunatic
23-03-05, 09:08
Δεν λεω οτι δεν βοηθαει αλλα ο προσανατολισμος του ειναι περισσοτερο κοντραδικος και με ενοχλει λιγο εως πολυ το θεμα των αυξημενων θορυβων απο το σετ δισκο-πλατω οπως μου ειπε και ο Αλεκος.Κριμα δεν θα ειναι να κανει σαν χαρβαλο ενω ειναι τοσο απολαυστικο στο δρομο και στο ταξιδι?Ξεφευγει απο τον χαρακτηρα του αυτοκινητου θελω να πω...... :nod:

skandalis447
09-04-05, 11:00
Paides xereto...To volan exei megali diafora stin eustrofia tou moter sta m3.Thorivoi apo tin metadosi iparxoun mono sta 6speed (321) kai oxi sta 5 speed (286).Exo plires arxeio me dinamometrieis apo 286 kai 321 se polla diaforetika stadia veltiosis...An endiaferesai peretero na mathis stile pm na milisoume tilephonika giati prepei na grafo 2meres gia oti exo dokimasei...Katerxin ti m3 exeis ,286 i 321?

stef
09-04-05, 14:51
Ωχ αμα αρχίσει την ανάλυση καήκατε όλοι!
Μόνο στο σχολειο το έπαιζε ψόφιος....! :p :thefinger