PDA

Επιστροφή στο Forum : Πολύ σφιχτός συμπλέκτης = Προβλημα στο γόνατο!!


Dark_Niaou
31-03-08, 10:13
Καλημέρα κύριοι,
Πριν από 3000χλμ άλλαξα δίσκο - πλατό και από τότε ο συμπλέκτης μου εχει γίνει πολύ βαρυς..... Η αλλαγή έγινε μέσα στο συνεργείο της BMW στην Χαλκίδα. Εφτασα σε τέτοιο σημείο που το γόνατό μου να πονάει!!! Και πιο συγκεκριμένα, μετά από ένα τρελό μποτιλιάρισμα στο ποτάμι για 1-1,30 ώρα.....
Τι μπορώ να κάνω; Διορθώνεται; :feedback:

daglas
31-03-08, 10:35
αν και δεν εχω αρκετες γνωσεις , σε αλλο αυτοκινητο που ειχα πριν την μπεμπα , εκανα ρυθμιση του συμπλεκτη & διορθωθηκε το προβλημα ,
επισης εαν κανεις λιγο περισσοτερο γυμναστικη ,τρεξιματακι - κολυμπι κ.α θα βελτιωθεις εσυ πολυυυυ !!!

BILL007
31-03-08, 11:05
:banhim:επισης εαν κανεις λιγο περισσοτερο γυμναστικη ,τρεξιματακι - κολυμπι κ.α θα βελτιωθεις εσυ πολυυυυ !!!

:drive2: χααχαχαχαχχαχαχαχαχχαχχαχαχαχαχα!!!!!Αυτή ήταν η καλύτερη συμβουλή Γιώργο...Τελοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς....:D:D

M3Convertible
31-03-08, 11:12
Αν θυμάμαι καλά ο δίσκος που φοράς μπαίνει και ανάποδα με αποτέλεσμα το πεντάλ να είναι κούτσουρο όπως περιγράφεις.
Το παραπάνω το γράφω με μεγάλη επιφύλαξη γιατί δεν είμαι σίγουρος 100%Ρώτα σε παρακαλώ αν ισχύει για να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
Thank’s

Strax
31-03-08, 11:55
Κανονικά, με καινούριο μαμά συμπλέκτη έπρεπε να είναι βούτυρο. Κάτι δεν πάει καλά...

AK_E30 325
31-03-08, 12:11
ο δισκος αναποδα δεν μπαινει...δεν παιρνει καποια ρυθμιση γιατι ειναι υδραυλικος...και κανονικα επρεπε να ειναι αρκετα μαλακος...το προβλημα σκληροτητας ειναι θεμα πλατο...πηγαινε το παλι πισω,κατα την γνωμη μου..

rigas
31-03-08, 15:31
Αν εχεις υδραυλικος συμπλεκτη...

Εχω στο δικο μου 6 φτερο της SACHS ειναι βαρυς και αποτομος, και ειχε και ενισχυμενο πλατο.

Αλαξα το ρακορ (σωληνακι) του συμπλεκτη με υψηλης πιεσης.

Ενα 30% λιγοτερο φορτιο στο πατημα.

Τωρα με καινουργιο σετ μαλλον κατι λαθος εγεινε, εκτος αν και εβαλες καποιον aftermarket.

Dark_Niaou
02-04-08, 19:43
Παιδιά δεν ξέρω τι μου έχουν βάλει στην BMW αλλά πιστεύω ότι δεν θα μου έβαζαν κάτι after market... Θέλω να πάω να δω εάν παίρνει ρυθμιση... Γιώργο, θα ακουσω την συμβουλή σου και θα ξεκινήσω γυμναστική από αύριο κιόλας....

nik_exa
02-04-08, 19:49
Παιδιά δεν ξέρω τι μου έχουν βάλει στην BMW αλλά πιστεύω ότι δεν θα μου έβαζαν κάτι after market... Θέλω να πάω να δω εάν παίρνει ρυθμιση... Γιώργο, θα ακουσω την συμβουλή σου και θα ξεκινήσω γυμναστική από αύριο κιόλας....


καλησπερα Αγγελε,
το δισκο πλατω που σου εβαλαν μηπως ειναι ενισχυμενο και οχι το oem?
ειδες αλλαγες προς το καλλιτερο με το σετ αυτο σε σχεση με το πριν?

MrZ
02-04-08, 19:59
Και ο δικός μου τα ίδια είναι,κάποια στιγμή μου είπαν στο συνεργείο που πάω ότι θέλει αλλαγή το δίσκο-πλατό και άλλαξα αλλά παρέμεινε το ίδιο σκληρό το πεντάλ.Δεν τους έχω ρωτήσει αν γίνεται να μαλακώσει.

Dark_Niaou
03-04-08, 17:46
Νίκο, ειναι πιο βαρυς.... δεν ξέρω τι αλλο θα πρέπει να κοιτάξω για να δω διαφορές.... Παντως κάνει καλή εκκίνηση.....

SPYROS-MUSIC-CABRIO
06-04-08, 20:30
κ γω εχω το ιδιο προβλημα.βαρυς αλλα δεν πατηναρει...ο μηχανικος ειπε να αλλαχτει,αλλα αφου δεν πατηναρει θα διορθωθει αραγε?πες μας νεα αλλα να τους το ξαναπας σιγουρα....:clap:

brand
06-04-08, 22:52
κατι εχει παρει το αφτι μου για γρασαρισμα στο ρουλμαν μετα την αλαγη δισκου πλατο αλα δεν περνω ορκο!

MrZ
14-06-10, 11:37
Θυμάμαι ότι υπήρχε ένα παλιό θέμα σχετικό,αλλά δεν κατάφερα να το βρώ με αναζήτηση.
Το πρόβλημά μου είναι ότι το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ βαρύ.Αυτό δεν συνέβη ξαφνικά,από τη στιγμή που το αγόρασα είναι σε αυτή την κατάσταση αλλά δεν με απασχολούσε.Πρόσφατα είχα ένα τροχαίο και έσπασα τον αριστερό μου μηρό(βλέπε λάμα-βίδες κτλ).
Αυτό σημαίνει ότι μόλις αφήσω τις πατερίτσες ή θα μαλακώσει το πεντάλ ή δεν θα οδηγήσω μέχρι να δέσει πλήρως το πόδι.Έλεος,από το γενάρη είμαι στο κρεβάτι...
Πρίν από 2 χρόνια άλλαξα δίσκο-πλατό και δεν έχω κάνει πάνω από 15000km.Με το νέο δίσκο δεν άλλαξε τίποτα.
Επίσης νομίζω τον ίδιο χρόνο άλλαξα και υγρά φρένων αφού έβαλα σωληνάκια υψηλής(κάπου πήρε το μάτι μου ότι ίσως μοιράζονται τα ίδια υγρά φρένα-συμπλέκτης).Η αίσθηση παρέμεινε ίδια.

Νομίζω ότι είχα διαβάσει κάπου εδώ μέσα για κάποια έμβολα που βουλώνουν;;...Δεν θυμάμαι ακριβώς και δεν μπορώ να το βρώ.
Όποιος μπορεί να δώσει καμιά ιδέα.

Fairytale
14-06-10, 13:06
Το κύκλωμα των υγρών του συμπλέκτη είναι όντως το ίδιο με των φρένων.
Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός και αυτορυθμιζόμενος.
Δεν καταλαβα αν θεωρείς ότι έχεις πρόβλημα με την σκληρότητα του συμπλέκτη εξαιτίας του ατυχήματος ή γενικά. Αν έχεις πρόβλημα με την εργοστασιακή αίσθηση-σκληρότητα (αν δηλ. δεν υπαρχει πρόβλημα άλλο που να σκληραίνει το συμπλέκτη) δεν νομίζω ότι μπορείς να επέμβεις κάπως.
C U out there

stelmaniac
14-06-10, 14:34
μηπως ηρθε η ωρα να πεταξουμε ολοι τους κωλοσυμπλεκτες και να παρουμε αυτοματο????

MrZ
14-06-10, 14:59
Το κύκλωμα των υγρών του συμπλέκτη είναι όντως το ίδιο με των φρένων.
Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός και αυτορυθμιζόμενος.
Δεν καταλαβα αν θεωρείς ότι έχεις πρόβλημα με την σκληρότητα του συμπλέκτη εξαιτίας του ατυχήματος ή γενικά. Αν έχεις πρόβλημα με την εργοστασιακή αίσθηση-σκληρότητα (αν δηλ. δεν υπαρχει πρόβλημα άλλο που να σκληραίνει το συμπλέκτη) δεν νομίζω ότι μπορείς να επέμβεις κάπως.
C U out there

Κατ'αρχήν το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο,οπότε δεν γνωρίζω αν είναι εργοστασιακό το πρόβλημα.
Δεν έχω οδηγήσει άλλο bmw για να δώ αν έχουν διαφορά.
Σε όποιον έχω δώσει το δικό μου,απ'όλους έχω ακούσει ότι τους φάνηκε πολύ σκληρός.
Όπως είπα νωρίτερα,πάντα ήταν σκληρό αλλά δεν με ενοχλούσε καθώς αποφέυγω να μπλέκω σε κίνηση,μέσα στο κέντρο κτλ.Λόγω του χτυπήματος,δεν μπορώ να πιέσω τόσο το πόδι μου ώστε να κατέβει το πεντάλ κάτω,άρα και δεν γίνεται να το οδηγήσω.

Μου φαίνεται ο μόνος τρόπος να βρεθεί αν υπάρχει πρόβλημα ή όχι είναι να έρθει κάποιος που έχει παρόμοιο αμάξι και να συγκρίνει...

Πάντως για εργοστασιακό....είναι υπερβολικά σκληρό.

μηπως ηρθε η ωρα να πεταξουμε ολοι τους κωλοσυμπλεκτες και να παρουμε αυτοματο????
Όταν έκανα μαθήματα για μηχανή,είχα στο νού να πάρω σκούτερ.Μόλις μου έδειξαν πώς αλλάζουν ταχύτητες σε ένα cb400 ξέχασα το σκούτερ και οτιδήποτε αυτόματο.Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω αυτόματο.

stelmaniac
14-06-10, 15:04
εγω παντως ξερω οτι τα σοβαρα αυτοκινητα δεν εχουν συμπλεκτη και εκτος αυτου ο συμπλεκτης δεν εχει πλεον λογο υπαρξης,θα πρεπε να εχει καταργηθει, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα

jim_pas
14-06-10, 15:41
εγω παντως ξερω οτι τα σοβαρα αυτοκινητα δεν εχουν συμπλεκτη και εκτος αυτου ο συμπλεκτης δεν εχει πλεον λογο υπαρξης,θα πρεπε να εχει καταργηθει, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα

offtopic: κατα την γνώμη μου έχει λόγω ύπαρξης στα <<μικρά>> χωρίς κυβικά αυτοκίνητα...στα μεγάλα όντως δεν έχει....τα μικρά γίνονται πολύ πιο αργά αυτόματα....αν κ σε χρόνους κ τα steptronic κάνουν πιο αργές αλλαγές σε σχέση με το αν έχεις χειροκίνητο.....το καλό είναι ότι τα steptronic είναι απροβλημάτιστα...

stelmaniac
14-06-10, 16:59
offtopic: κατα την γνώμη μου έχει λόγω ύπαρξης στα <<μικρά>> χωρίς κυβικά αυτοκίνητα...στα μεγάλα όντως δεν έχει....τα μικρά γίνονται πολύ πιο αργά αυτόματα....αν κ σε χρόνους κ τα steptronic κάνουν πιο αργές αλλαγές σε σχέση με το αν έχεις χειροκίνητο.....το καλό είναι ότι τα steptronic είναι απροβλημάτιστα...

ισα ισα που στα μικρα αυτοκινητα πολης θα επρεπε να εχει φυγει ο συμπλεκτης...(μου φαινεται ακυρο να συζηταμε για διαφορες στην ταχυτητα μεσα στη πολη), για μενα ειναι καταντια μεσα στην κινηση να κανω ποδηλατο με τον συμπλεκτη,πρεπει καποια στιγμη να γινουμε ανθρωποι:bigthumb:

MrZ
14-06-10, 19:51
Μόλις έφυγε γνωστός με 316.Μου είπε ότι όντως είναι πολύ πιο σκληρός από το δικό του.Να δώ πότε θα καταφέρω να το πάω σε συνεργείο...

Fairytale
15-06-10, 00:51
Εντάξει λοιπόν υπάρχει πρόβλημα. Όταν το επιλύσεις ανέφερε αν θες στο thread τι ήταν και πως επιλύθηκε μιας και δείχνει να ταλαιπωρεί κόσμο.
C U out there

rapid_fast
15-06-10, 01:43
Μόλις έφυγε γνωστός με 316.Μου είπε ότι όντως είναι πολύ πιο σκληρός από το δικό του.Να δώ πότε θα καταφέρω να το πάω σε συνεργείο...
Τα ενδεχόμενα είναι 4..
1) Όταν άλλαξες δίσκο πλατώ, δεν σου άλλαξαν ρουλεμάν
2) Σου άλλαξαν το ρουλεμάν, αλλά δεν σου γρασάρισαν το ρουλεμάν
3) Δεν σου καθάρισαν το βολάν
4) Δεν σου γρασάρανε και καθάρισαν το έμβολο του κιβωτίου..

κυριακος
15-06-10, 01:45
Καλημέρα κύριοι,
Πριν από 3000χλμ άλλαξα δίσκο - πλατό και από τότε ο συμπλέκτης μου εχει γίνει πολύ βαρυς..... Η αλλαγή έγινε μέσα στο συνεργείο της BMW στην Χαλκίδα. Εφτασα σε τέτοιο σημείο που το γόνατό μου να πονάει!!! Και πιο συγκεκριμένα, μετά από ένα τρελό μποτιλιάρισμα στο ποτάμι για 1-1,30 ώρα.....
Τι μπορώ να κάνω; Διορθώνεται; :feedback:

Το ιδιο θέμα με είχε απασχολήσει παλιότερα όταν ήθελα να αλλάξω και εγώ σετ δίσκο-πλατό αλλα σε Ε36 οπότε αρχικά ξεκινώντας από τιμές αντιπροσωπίας έμαθα κοστολόγιο και πως το γνήσιο σετ θα είναι ανακατασκευη με της προδιαγραφές της BMW.
Υπόθετο οτι κάτι παρόμοιο θα ισχύει και στο σετ για το Ε46.
Μετα έμαθα από άλλους που τοποθέτησαν το γνήσιο σετ ότι ο συμπλέκτης παρέμεινε σκληρός η τουλάχιστον είδαν ελάχιστη διάφορα στην σκληρότητα.(ποστ 13)
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21049
Τελικά γιαυτό τον λόγο και μονό,δηλαδή για τα γόνατα, έβαλα aftermarket Luk.

Αρα λοιπόν πρέπει αρχικά να μάθεις τι ακριβός ανταλλακτικά τοποθέτησαν,που μάλλον θα έβαλαν τα γνήσια αφού δεν τους ζήτησες εσύ κάτι ενισχυμένο και κατά δεύτερον αν αλλάχτηκε μονό ο δίσκος η και το πλατό.
Το πλατό φέρει επάνω του τα κτενια (ελάσματα) τα όποια από αυτά εξαρτάται η σκληρότητα του συμπλέκτη.
Για τους κοινούς συμπλέκτες των περισσότερων αυτοκίνητων εγώ ξέρω ότι όταν τα πρωτοαγοραζεις είναι πυπουλο η σκληρότητα τους και μετά από καιρό και με την χρήση αλλάζει η μηχανική αντοχή στα κτενια και αυτά σκληραίνουν οπότε πάρα πόλοι αυτό το έχουν ως ένδειξη ότι αρχίζουν να χρειάζονται αλλαγή δίσκου.
Τώρα για τα BMW ίσως είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.
Θα σου πρότεινα να διαβάσεις το παρακάτω θέμα και περισσότερο τα ποστ 15,16 και 34 ,έμενα τουλάχιστον μου άνοιξαν τα μάτια τότε.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10171&highlight=%F3%F5%EC%F0%EB%E5%EA%F4%E7%F2

rapid_fast
15-06-10, 01:52
Το ιδιο θέμα με είχε απασχολήσει παλιότερα όταν ήθελα να αλλάξω και εγώ σετ δίσκο-πλατό αλλα σε Ε36 οπότε αρχικά ξεκινώντας από τιμές αντιπροσωπίας έμαθα κοστολόγιο και πως το γνήσιο σετ θα είναι ανακατασκευη με της προδιαγραφές της BMW.
Υπόθετο οτι κάτι παρόμοιο θα ισχύει και στο σετ για το Ε46.
Μετα έμαθα από άλλους που τοποθέτησαν το γνήσιο σετ ότι ο συμπλέκτης παρέμεινε σκληρός η τουλάχιστον είδαν ελάχιστη διάφορα στην σκληρότητα.(ποστ 13)
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21049
Τελικά γιαυτό τον λόγο και μονό,δηλαδή για τα γόνατα, έβαλα aftermarket Luk.

Αρα λοιπόν πρέπει αρχικά να μάθεις τι ακριβός ανταλλακτικά τοποθέτησαν,που μάλλον θα έβαλαν τα γνήσια αφού δεν τους ζήτησες εσύ κάτι ενισχυμένο και κατά δεύτερον αν αλλάχτηκε μονό ο δίσκος η και το πλατό.
Το πλατό φέρει επάνω του τα κτενια (ελάσματα) τα όποια από αυτά εξαρτάται η σκληρότητα του συμπλέκτη.
Για τους κοινούς συμπλέκτες των περισσότερων αυτοκίνητων εγώ ξέρω ότι όταν τα πρωτοαγοραζεις είναι πυπουλο η σκληρότητα τους και μετά από καιρό και με την χρήση αλλάζει η μηχανική αντοχή στα κτενια και αυτά σκληραίνουν οπότε πάρα πόλοι αυτό το έχουν ως ένδειξη ότι αρχίζουν να χρειάζονται αλλαγή δίσκου.
Τώρα για τα BMW ίσως είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.
Θα σου πρότεινα να διαβάσεις το παρακάτω θέμα και περισσότερο τα ποστ 15,16 και 34 ,έμενα τουλάχιστον μου άνοιξαν τα μάτια τότε.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10171&highlight=%F3%F5%EC%F0%EB%E5%EA%F4%E7%F2

Και εγώ Luκ έβαλα στο Ε46 πριν 4 μέρες, και είναι πούπουλο..!!

thanasis2008
15-06-10, 12:52
Καλησπερα σε ολους εχω το ε46 316ci ο συμπλεκτης ειναι μαλακος αν και στα τελευταια του σε συζητηση με γνωστο μηχανικο μεσα στην bmw μου ειχε πει δεν θα καταλαβεις απο το πενταλ ποτε αν θελει αλλαγμα παρα μονο οταν αρχισει να πατιναρει παραμενει μαλακος λογω οτι ειναι υδραυλικος. Απο την μαμα φοραει αν θυμαμαι καλα luk

MrZ
15-06-10, 13:04
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις,μόλις βρώ χρόνο και άτομο να το οδηγήσει ώς το συνεργείο θα σας αναφέρω αποτελέσματα.