PDA

Επιστροφή στο Forum : E34 M5 guide


Lodar
22-03-05, 16:56
Καλή η Ε28 520i που έχω αλλά εδς και πολύ καιρό τώρα με ψήνει ένας φίλος για μια M5 E34 με 160.000km. Τα λεφτά δεν είναι πολλά και το σκέφτομαι σοβαρά.
Αξίζει με τόσα χιλιόμετρα να το πάρω και ας είναι σε καλή κατάσταση το αυτοκίνητο; Και εν τέλη πόσα χιλιόμετρα είναι πολλά χιλιόμετρα; :help:
Αν έχει κανείς η γνωρίζει κανείς ας κάνει το κόπο να μου πει τι να προσέξω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια συνεισφορά :yippee:

Fanis
22-03-05, 17:10
Ειδικά δεν ξέρω να σου πώ, αλλά γενικά ξέρω τα εξής:

1. Είναι η 3.6 ή η 3.8? Είχα ακούσει για κάποια προβλήματα της 3.6.

2. 160.000χλμ δεν είναι ιδιαίτερα πολλά αν το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί σωστά. Άν όχι και θέλουν αλλαγή τα μισά εξαρτήματα του κινητήρα, τότε να υπολογίζεις ένα αρκετά μεγάλο ποσό. Τί χρονολογίας είναι?

3. Είναι μετατροπή ή Original? Αν είναι μετατροπή, έχει γίνει σωστά? Είναι δηλωμένο?

4. Σίγουρα κάποια μέλη εδώ (έχουμε και ιδιοκτήτες Μ5 Ε34) ξέρουν πολύ περισσότερα να σου πούν και να σε βοηθήσουν. Επίσης, στο Internet ενα ψάξιμο θα βρείς τα διάφορα προβλήματα που είχε το αυτοκίνητο και τυχόν ανακλήσεις που έχουν γίνει.

Για την τιμή, δεν ξέρω πόσο στο δίνει...ένα μέλος εδώ πουλάει μια 3.6, μετατροπή, €13.000.

thanasis_e36
22-03-05, 17:16
φιλε εγω δεν νομιζω να ειναι πολλα εγω εχω 316 e36 κ εχει κανει 352000km χορισ προβλημα . ποσο μαλλον για το Μ5 . να προσεξεισ αν εχει κανει το μεγαλο service στα 120000km

M535 E28
22-03-05, 17:34
lodar αν εχει ηλιοροφή η 520 σου και σκεφτεσαι να την πουλήσεις, let me know. Αρκεί να είναι κατασκευή 1984 και μετά

m_power_lunatic
22-03-05, 17:58
Αχχχχ τι μου θυμισες τωρα....ειχαμε 14 χρονια ενα 518ι Ε34,αλλο πραγμα το Μ5 βεβαια. Λοιπον καλε μου φιλε πρεπει πρωτα να βεβαιωσεις οτι ειναι πραγματικα 160000χλμ και υπαρχει τροπος μεσω του ψηφιακου καντραν του Μ5 αν δεν κανω λαθος.Αν ειναι 3.6 σε βλεπω χλωμο για 160000χλμ,αν ειναι 3.8 ειναι πιθανουτσικο....Προσεξε τι καροτσα ειναι το Ε34,συνηθως στις μετατροπες αγοραζουνε παλια και φθηνη καροτσα και χτυπημενη ελαφρως καμια φορα και κουμπωνουνε πανω το τροπετο-αν ειναι μετατροπη-ενω αν ειναι γνησιο εισαι οκ.Πουλανε ενα γνησιο σε μια εκθεση εδω στην Αθηνα αλλα πουλανε και δυο ανακατασκευασμενα Μ5 μετατροπη-το ενα το ειχε ενα μελος εδω μεσα-τα οποια πρεπει να τα προσεξεις αρκετα.Αν θες πες μου που το ειδες αν ειναι σε εκθεση για να σου πω οτι πληροφοριες εχω για αυτο.Το νου σου για την ηλεκτρικα ρυθμιζομενη αναρτηση του 3.8 αν την εχει ακομα,κοστιζει ο κουκος αηδονι!!!Εχε κατα νου σου οτι το καλο Μ5 αποκλειεται να ειναι φθηνο και ετοιμασου για μεγαλα service bills ετσι και την πατησεις.....6000EURO rebuild για μοτερ Μ5!!!!Καλες αγορες ευχομαι ολοψυχα!!!!!!!! :yippee: :yippee:

thomas
23-03-05, 09:40
Το Μ5 είναι ένα ακριβό αυτοκίνητο.

Και αν δεν το έπιασες όσο πιο φτηνό φαίνεται αρχικά τόσο πιο ακριβό τελικά είναι. Φυσικά υπάρχουν και ελάχιστες εξαιρέσεις, αλλά θέλει προσοχή...

Η τιμή για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο 3,8 τελευταίο είναι πάνω από 20-23 χιλιάρικα. Το καλοσυντηρημένο και καλό αυτοκίνητο πρέπει να πληρωθεί.

Αν κάποιο είναι παραμελημένο τότε αν το θές για να κάνεις πάντες για κανά χρόνο τότε πάρτο, και μετά πούλα το. Αν βγάλει ζημιά τότε την πάτησες. Υπάρχουν στο κλαμπ μέλη πολύ πικραμένα από Μ5, αλλα και άλλα πολύ ευχαριστημένα.

Αν θές το αυτοκίνητο για 1ο και με οικογένεια τότε σκέψου το σοβαρά. Ψάξε για κάτι καλό, ή αλλιώς για κάτι πιο γήινο...

Lodar
24-03-05, 14:55
Το αυτοκίνητοτο που έχει ο φίλος είναι στην Γερμανία και είναι γνήσιο και συντηρημένο με όλα τα service του. Είναι 4ος του 1994 και έχει φυσικά το 3.8lt κινητήρα και το 5αρι το κιβώτιο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (το περιβοήτο Nürburgringfahrwerk) δεν του έχει βγάλει προβλήματα και είναι ατρακάριστο. Αυτά.

M5-Matzos
24-03-05, 15:54
Φίλε μου έτυχε να έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην έκδωση 3,6 παλιότερα. Το αμάξι είναι αλλού από όλες τις απόψεις όπως και η συντήρησή του. Μιλάμε για τρελλά καύσιμα και αρκετά ακριβό servis. Όμως για μένα αν το γουστάρεις πραγματικά πάρτο και θα καταλάβεις. Πρέπει να προσέξεις πολύ σε τι κατάσταση είναι γιατί όπως γράφει παραπάνω και ο thomas μπορεί στην τελική να σου βγεί πανάκριβο. Τέλος θέλω να σου πώ για παθητική ασφάλεια ότι καρφόθηκα με 180 km/h σε κοωνάκια και μετά σε ανάχωμα :angryfire και ενώ το αμαξι έγινε για πέταμα βγήκα χωρίς γρατσουνιά :dance: . Το γεγονός μπορεί να το απαληθεύσει ο MPOWER. :deal:

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ !!!!

Fanis
24-03-05, 16:15
Το αυτοκίνητοτο που έχει ο φίλος είναι στην Γερμανία και είναι γνήσιο και συντηρημένο με όλα τα service του. Είναι 4ος του 1994 και έχει φυσικά το 3.8lt κινητήρα και το 5αρι το κιβώτιο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (το περιβοήτο Nürburgringfahrwerk) δεν του έχει βγάλει προβλήματα και είναι ατρακάριστο. Αυτά.


Όλ καλά αλλά αν το κάνεις εισαγώγή στην Ελλάδα με Ελληνικές πινακίδες θα πληρώσεις πάρα πολλά στο τελωνείο (αν θυμάμαι καλά έχει 234% φόρο!!!)

Lodar
04-04-05, 12:28
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας :) . Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν τελικά με συμφέρει, γιατί πράγματι το θέλω για 1ο αυτοκίνητο. Γνωρίζω ότι θα έχει μεγάλη κατανάλωση και ακριβά service (αν έχεις κανείς καμία ένδειξη ας μου στείλει πόσο και που) και ακριβό εκτελωνισμό (το ψάχνω και περιμένω απάντηση από τον εκτελωνιστή) οπότε μόλις τα μαζέψω όλα θα σας πω. :dance:

stef
04-04-05, 12:46
Δεν σε συμφέρει εισαγωγή φίλε μου!
Πιο φθηνά θα σου έρθει να πάρεις ένα Μ5 Ε39 του 2002 παρά Μ5 Ε34 !

Lodar
08-04-05, 09:33
Ρώτησα και από τα λίγα που έμαθα ο μόνος τρόπος για να γλιτώσεις στην εσαγωγή χρήματα είναι ο κινητήρας να πληρεί τις προυποθέσεις για EURO 3.
Ξέρει κανείς αν ο τελευταίος κινητήρας της Ε34 Μ5 πληρεί αυτε΄ς τις προυποθέσεις?

stef
08-04-05, 09:49
Όχι βέβαια δεν τις πληρεί! :(

Lodar
08-04-05, 12:06
Stef έχεις δίκιο, με λίγο ψάξιμο το βρήκα και εγώ. Άρα λε πουλ μέχρι νεωτέρας. :banghead: