PDA

Επιστροφή στο Forum : βελτίωση 116(ξανα τα ίδια...)


Panoramix116
01-04-08, 16:40
Καλησπέρα σε όλους. Μετά από δύο χρόνια κατοχής μιας 116 χωρίς κανένα παράπονο(εκτός ίσως από τον πολλαπλασιαστή που κάηκε μια φορά ), με έπιασε η περιέργια για το αν μπορώ να κάνω καποια βελτίωση στον κινητήρα.
και μετά από μία ερευνα στο ιντερνετ βρηκα τα εξής site που ασχολούνται με chip tuning. Ενδιαφέρομαι για αλλαγή στον εγκέφαλο και όχι κάτι αλλο.

1) http://www.redhotpepper.gr/
2) http://www.power-tuning.info/
3) http://www.chip-tuning.gr/

Στο πρώτο σαιτ μου ειπαν οτι θελουν 750 ευρω και το αμαξι θα παρει 11 άλογα και 15NM ροπης και θα γίνει καλύτερη κατανομή της ροπής στις χαμηλές και μεσαιες στροφες.

Στο δευτερο σαιτ μου ειπαν οτι το αμάξι θα πάρει 16 άλογα και 15NM ροπης με 400 ευρω και ένα χρονο εγγυηση προγράμματος.
Στο τρίτο δε μου απάντησαν ακόμα.(email)

Και οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
καταρχήν έχει κάνει κανείς σας κάτι παρόμοιο; αξίζει;
δεν καταλαβαίνω πως μπορεί καποιος να δωσει στο αμαξι 15ΝΜ ροπης και το αμαξι μια φορα να παρει 11 αλογα και μια φορα 15.

παρεπιπτόντως δίνεται και εγγύηση γαι το προγραμμα(5 χρόνια), οτι θα δουλευει οκ και δίνεται και μια εγγυηση μηχανική για 300 ευρω για 3 χρόνια(πρωτο σαιτ).
τι σας λέει?

116sport
02-04-08, 13:17
ενδιαφερον ακουγεται ιδιως το δευτερο που εχει καλη τιμη κ δινει κ 16 αλογα παραπανω.
θα ηταν πολυ χρησιμο αν απαντουσε καποιος που το εχει βαλει

sdrala
02-04-08, 13:52
Εμένα μου φαίνονται λίγο υπερβολικά τα 16 hp με επαναπρογραμματισμό μόνο.
Μόνο με δυναμομέτρηση πριν και μετά θα ήμουν σίγουρος αν και δε νομίζω να είναι στη τιμή αυτό έτσι?

Nick_compact
02-04-08, 15:14
Aν πάρει 5 άλογα καλά θα είναι.

Panoramix116
02-04-08, 20:53
για να συμπληρώσω το ποστ να πω ότι:

στο πρωτο σαιτ, αν ο αριθμός των αλόγων που θα πάρει το αμάξι είναι λιγότερος από το 5% των αλόγων που λένε ότι θα πάρει, δηλαδή το 5% των 11 αλόγων, δηλαδή αν πάρει το αμάξι λιγότερα από 10,45 άλογα τότε θα γίνει επιστροφή χρημάτων και προγραμματισμός στο αρχικό πρόγραμμα δωρεάν.

επίσης στο δεύτερο σαιτ αν κάποιος δε μείνει ευχαριστημένος μπορεί εντός 7 ημερών να ζητήσει πισω τα χρήματά του και να γίνει και πάλι προγραμματισμός στο αρχικό πρόγραμμα.

το μόνο που σκέφτομαι είναι οτι στο πρώτο σαιτ δίνουν αυτήν την TUV πιστοποίηση ότι δε θα μεταβληθεί η κατανάλωση και πως δε θα μειωθεί ο χρόνος ζωής του κινητήρα. Ενώ στο δεύτερο σαιτ δε δίνουν κάτι τετοιο. Εννοείται πως αν όντως το κάνω, θα γίνει δυναμομέτρηση πριν και μετά...εννοειται...
καμμιά άλλη άποψη;;

nassosbmw1
02-04-08, 21:37
Καλά όλα αυτά αλλά στην πράξη; γιααα να μιλήσουν οι παλιότεροι.......:clap:

ekztage
05-04-08, 10:42
Όλοι εμείς με τα 116 το σκεφτήκαμε γιατί όντως η ιπποδύναμη ειναι οριακή για το αμάξωμα..Εγώ προσωπικά κατέληξα στο να μην κάνω τίποτα κ να μην ρίξω ούτε ένα ευρώ..Στα 2-2/5 χρόνια θα το δώσω για κανα δίλυτρο..Αυτά με τους επαναπρογραμματισμούς δεν τα πολυ εμπιστέυομαι..Άποψη μου πάντα :-)

Panoramix116
09-04-08, 16:11
δηλαδή παιδιά κανείς εδώ μέσα δεν έχει κάνει προγραμματισμό εγκεφάλου να μας πει πόσο επικίνδυνο είναι, αν τα 16 άλογα παραπάνω είναι μέσα στις προδιαγραφές του κινητήρα κλπ,κλπ;; έστω και ας είναι από άλλο μοντέλο... εμένα με απασχολεί η επίπτωση στον κινητήρα(χρόνος ζωής). μην το κάνω και μετά από 2-3 χρόνια το αμάξι ψοφήσει στο δρόμο...

john
09-04-08, 17:12
καντο φιλε.το θεμα ειναι οτι τα αλογα ειναι πιο λιγα απ αυτα που σου υποσχονται.πρεπει να δεις αν η σχεση τιμης-αποδοσης σε συμφερει.τις εταιριες δεν τις ξερω.μεινε στις γνωστες.
για την εισαγωγη ή μαμα ή φιλτρακι στον παπα.τιποτα παραπανω

Bmw116isport
09-04-08, 21:47
Ο χρόνος ζωής έχει να κάνει με το αν θα περνάς της 6.500rpm ή όχι!με λίγα λόγια ποσο θα το πατάς.γιατί νομίζω ότι ανεβαίνει κ ο κόφτης.άν είναι απο επίσημο βελτιωτή της BMW μην φοβάσαι...κ αυτο με την εγγύηση ότι δεν θα ανέβει η κατανάλωση μου ακουγετε χαζομάρα!

sotirisl
09-04-08, 22:31
αν πάντως το πρώτο σαιτ κόστιζε λιγότερα, καμια 450άρα δηλαδή, ψηνόμουν να το κάνω...

Nick_compact
09-04-08, 22:39
Τα άλογα που υπόσχονται απλά ΞΕΧΑΣΤΕ τα!!!

kostase28
09-04-08, 23:40
δεν αξιζει παιδια! μηδαμινες διαφορες στο δρομο θα δειτε! 10-15 αλογα δεν το σωνουν το βαρυ 116.μην ξοδευεστε αδικα αφηστε το αυτοκινητακι οπως ειναι και αργοτερα χτυπηστε Ε92 με καλο μοτερ.(γνωμη μου)

God
10-04-08, 01:05
δηλαδή παιδιά κανείς εδώ μέσα δεν έχει κάνει προγραμματισμό εγκεφάλου να μας πει πόσο επικίνδυνο είναι, αν τα 16 άλογα παραπάνω είναι μέσα στις προδιαγραφές του κινητήρα κλπ,κλπ;; έστω και ας είναι από άλλο μοντέλο... εμένα με απασχολεί η επίπτωση στον κινητήρα(χρόνος ζωής). μην το κάνω και μετά από 2-3 χρόνια το αμάξι ψοφήσει στο δρόμο...

Επικινδυνο δεν ειναι σε καμια περιπτωση και δεν επηρεαζει καθολου τον χρονο ζωης. Εκτος αν κανεις custom προγραμμα και ρυθμισει τις παραμετρους του εγκεφαλου σε εξωγηινα επιπεδα, που θα το καταλαβεις αμεσως αφου το αμαξι θα αρχισει να πεταει τα αντερα του απο καυσαερια η/και να χτυπα πυρακια.

Τωρα, για την ιπποδυναμη και ροπες που ακουτε, διαγραψτε τα καθετα. 10-15 αλογα δεν παιρνει με προγραμμα ουτε αυτοκινητο που το χρειαζεται μετα απο μηχανικη βελτιωση. Αν παρει 3-4 αλογα και αυτα επειδη θα αγριεψει το αβανς στα ορια του 'χρειαζομαι κατοσταρα αλλιως βαραμε πυρακια' καλα θα του πεσουν. Απλως θα φανουν περισσοτερα γιατι λογω του ηλεκτρογκαζου που εχετε θα εχει πολυ καλυτερη αντιδραση με το προγραμμα.

Η γνωμη μου : Πεταμενα λεφτα. Ουτε και για πραγματικα 10 αλογα δεν αξιζει να τα δωσει κανεις, οχι για 3 ψοφια. Στο 116 για να δεις πραγματικη και αξιοσημειωτη διαφορα πρεπει να εχει κινητηρα με ροπη τουλαχιστον +40-50Nm.

Bmw116isport
18-04-08, 08:48
kostase28 :+1: αν θες σε 5-6 χρόνια να χτυπήσουμε 2 ίδια :)

giannis 116
11-08-10, 14:36
Επανερχομαι μετα απο αρκετο καιρο και ξεθαβω αυτο το θεμα γιατι μ εχει χτυπησει η ζεστη στο κεφαλι και με τρωει η τσεπη μου καλοκαιριατικο!
Μετα απο κουβεντα που ειχα με το μηχανικο που παω τ αυτοκινητο για σερβις και μετα απο κουβεντα που ειχα και με βελτιωτη στην Αθηνα μου μπηκε ο διαολος να βαλω προγραμμα στ'αμαξι...
Και οι δυο μου ειπαν κοστος περιπου 500-600€, μετατοπιση του κοφτη στις 6.700-7.000rpm, βελτιωση της αποδοσης στις χαμηλομεσαιες στροφες και αυξηση της ιπποδυναμης περιπου 10-12PS. Αντε 8PS λεω εγω και με ενα πιο ελευθερο φιλτρο των 100€ (οχι K&N). Εξατμιση δε θα κανω κατι αφου απ οτι μου πε ο βελτιωτης το σπορ τελικο της BMW που εχω ηδη επανω αρκει αφου ειναι λιγο μεγαλυτερης διαμετρου η αποληξη και ειναι λιγο πιο ελευθερο απ'το μαμα απλο καζανακι. Ουτως η αλλως δε σκοπευα να κανω κατι στην εξατμιση γιατι και λεφτα δε περισσευουν αλλα ειναι και ρισκο μετα να χασω παρα να κερδισω. Τελος να συμπληρωσω πως το θεμα παρεμβασης στο μοτερ θα σταματησει εκει (φιλτρο, προγραμμα και sprint booster που εχω βαλει για καλυτερη αποκριση στο γκαζι μονο) αφου παραπερα δεν υπαρχει δυνατοτητα εξελιξης του με αξιοπιστια και χωρις κινδυνο.

Διαβασα πολυ καλα ολα τα προηγουμενα ποστς, σεβαστες ολες οι αποψεις περι αλλαγης μοτερ ή αλλαγης αυτοκινητου αλλα για μενα προσωπικα υπαρχουν καποια θεματα για αυτες τις λυσεις.
Το αυτοκινητο πλεον το χω παντρευτει, δε σκοπευω να παρω αλλο καινουριο ή μεταχειρισμενο αφου πλεον δε μου περισσευει χρημα γι αλλο αμαξι, επισης αυτο που εχω τωρα το γουσταρω πολυ και δεν το χω βαρεθει, το μονο που με ξενερωνει ειναι η ελλειψη δυναμης. Δεν ψαχνω για ακραιες και ακριβες λυσεις που περιεχουν μεγαλο ρισκο, δε θελω να το κανω πυραυλο, απλα θελω λιγο να το ζωντανεψω αφου σκοπευω να το κρατησω αρκετο καιρο ακομα.
Ειναι σα να χω παντρευτει μια ομορφη γυναικα να τη γουσταρω ακομα και μετα απο χρονια γαμου και να θελω να αναθερμανω λιγο τη σχεση μου! :D

Ακομα υπαρχει ενας σκοπελος που αποτρεπει προς το παρων τη βελτιωση. Ειχα καποια θεματακια με τον εγκεφαλο του μοτερ. Μπορειτε να διαβασετε σχετικα στα τεχνικα για προβληματα σειρας 1. Για να μπει προγραμμα και να γινει σωστη δουλεια απ οτι μου ειπε καιο μηχανικος μου αλλα και ο βελτιωτης πρεπει πρωτα να μπει αλλος καλος εγκεφαλος διοτι αυτος εχει προιστορια με check engine και ρεταρισματα και ειναι υπο διερευνηση. Μαλιστα ο βελτιωτης οταν του ειπα γι αυτα τα προβληματα αρνηθηκε να μου βαλει προγραμμα και λογικο μου ακουγεται, ουτε εγω θελω σε προβληματικο εγκεφαλο να κανω επεμβασεις.

Ας υποθεσω πως βρισκω εναν καλο μεταχειρισμενο εγκεφαλο και τον αλλαζω, εξαλειφονται τα προβληματα και τα ηλεκτρονικα φαντασματακια, απο εκει και μετα τι;.. Να προχωρησω σε προγραμμα;..Αξιζει, θα καταλαβω διαφορα;..

Παρακαλω θα ηθελα τις γνωμες σας, καθε αποψη σεβαστη και αν εχετε και προσωπικη εμπειρια αναλογη θα με βοηθουσατε πολυ να παρω καποιες αποφασεις.
Ευχαριστω προκαταβολικα.

kostastnt
13-08-10, 12:51
Πεταμένα λεφτά για εμένα... Κράτα τα και πάνε 1 βδομάδα διακοπές :)

Έχω τρέξει με προγράμματα κτλ σε άλλα αμάξια και σε ατμοσφαιρικό δεν κάνει απολύτως τίποτα... Τα 3-4 άλογα που θα πάρεις σε σχέση με τα 115 που έχεις τώρα δεν θα τα καταλάβεις... Θα έχεις ένα placebo τις πρώτες μέρες και μετά για κάθε πρόβλημα που θα βγάζει το αμάξι θα ακούς από αντιπροσωπείες και συνεργεία: Δεν μπορώ να κάνω διάγνωση γιατί φοράς πρόγραμμα... Βγάλτο και ξαναέλα... Θα ψάχνεις τον προγραμματά να στο βγάλει... Και μερικοί δεν μπορούν καν να το βγάλουν... Θα σε χρεώνουν στην αντιπροσωπεία για να σου ξαναβάλουν το μαμά κτλ...

Γενικά δεν αξίζει για τόση λίγη διαφορά... Καλύτερα κράτα τα λεφτά και βάζε 100αρά... Στα ίδια επίπεδα με πρόγραμμα θα είσαι...

mike21
13-08-10, 14:11
τα άλογα που λένε ξεχάστε τα,με το τίποτα,όσο για την κατανάλωση,πώς θα πάει περισσότερο εάν δεν φάει περισσότερο,αυτά είναι ανέκδοτα,ας το πάει κάποιος σε δικό του δυναμόμετρο και όχι στου εκάστοτε συνεργείου γιατί αυτοί τα βρίσκουν μεταξύ τους και σιγά μη δώσει τά άλογα που λένε,εάν πάρει 4-5 άλογα καλά θα είναι

Nick_compact
13-08-10, 20:19
Παιδιά η κατανάλωση μόνο με πρόγραμμα ελάχιστα αλλάζει. Όσο πηγαίνεις με σταθερό γκάζι, και η ECU λειτουργεί σε closed loop, η κατανάλωση είναι ακριβώς η ίδια, αφού δεν έχει αλλάξει τίποτα στην εισαγωγή ή την εισαγωγή για να πεις ότι έχεις βελτιώσει την πλήρωση του θαλάμου καύσης, και η αναλογία αέρος/καυσίμου παραμένει στο στοιχιομετρικό 14.7:1. Στο τέρμα γκάζι από μεσαίες στροφές και πάνω όπου η ECU βγαίνει από το closed loop, και παραβλεπει τον λ, όπου και αλλάζει η επιθυμητή αναλογία, πιθανόν να καίει λιγότερο, αφού συνήθως το κάνουν λίγο πιο φτωχό. Πλέον δεν πιστεύω ούτε καν και στα 3-4 αλογα, θεωρώ ότι σε ένα stock μοτέρ είναι τα πιο πεταμένα χρήματα που μπορεί να δώσει κανείς.

kostastnt
13-08-10, 20:23
Γιατί δεν τους προτείνεις πριν το πρόγραμμα να το πάτε σε ΔΙΚΟ ΣΟΥ δυναμόμετρο και μετά το πρόγραμμα να το ξαναπάτε και αν βγάλει τα άλογα που λένε να τους πληρώσεις τότε? Αλλιώς να μην τους δώσεις τίποτα?

Εγώ σε όσους το είχα πει αυτό ξεκίναγαν και έλεγαν τα εξης: Ρε φίλε κάθε αμάξι είναι διαφορετικό, ότι εμείς ξέρουμε την δουλειά μας, ότι το πρόγραμμα είναι ειδικό από Γερμανία... Λες και αν είναι από Κίνα ή πλανήτη Άρη με ενδιαφέρει...

Τέλοσπαντων... Καμιά φορά σου λένε και "εμπιστευτικά" ότι το πρόγραμμα είναι από φιλαράκι τους πους δουλεύει στην ///M ή στην alpina ή στην Hammann και ότι το "κατέβασαν" και το δίνουν σε εσένα στο 1/10 της τιμής...

bimmer-corfu
16-08-10, 08:03
ούτε για πλάκα δεν θα πάρει τόσα άλογα

Stallion3.2
17-08-10, 10:04
πεταμένα λεφτά. σε ατμοσφαιρικό 1600άρι οποιασδήποτε εταιρίας αν δεν ρίξεις πολλά λευτά (εκκεντροφόρους,κατέβασμα καπάκι,ψαγμένη εισαγωγή και καλό πρόγραμμα...τουλάχιστον) δεν θα δεις τίποτα, αλλά και πάλι στην περίπτωση που ρίξεις τόσα χρήματα θα έχεις ένα αμάξι που θα κάνει θόρυβο,πιθανώς να μπερδέυει χαμηλά ενώ σίγουρα κάτω απο τις 3000 σαλ θα είναι πιο ψωφήμι απο πρίν. για ποιό λόγο? πουλάς την 1600, μαζέψε λίγα χρήματα ακόμα και μαζί με αυτά που είχες προυπολογήσει αγοράζεις μια ίδιας ηλικίας 2.0. αλλιώς αν έχεις τέτοιο κόλλημα με την δική σου αλλαξέ της μοτέρ

120ihatch
17-08-10, 12:53
Αφορμή για το κείμενό μου αποτελεί το προηγούμενο μήνυμα του Stallion3.2
Μετά από ταξίδι 3.000+ χιλιομέτρων με την 120i, δηλώνω ερωτευμένος με το αυτοκίνητο.... (συγχωρέστε μου την έκφραση)
Μέση κατανάλωση 7.0-8.0 lts/100km και σε κάποια σημεία σε αρκετά έντονους ρυθμούς... Υπέροχη συμπεριφορά στο δρόμο με τη βοήθεια των continental sportcontact......
Σαφώς δεν βάζει φωτιά στο δρόμο ΑΛΛΆ υπό προϋποθέσεις μπορεί να γίνει πολύ ευχάριστη. Τα τέλη, το τεκμήριο και η ασφάλιση και η κατανάλωση σε καλά επίπεδα, ζωντανές επιδόσεις και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Να τονίσω ότι λόγω βάρους η 120i έχει καλύτερες επιδόσεις από την 3άρα στα 2.0lts (πιθανώς κάποιοι φίλοι δεν έχουν οδηγήσει 120i αλλά έχουν οδηγήσει δίλιτρη 3άρα)

Y.Γ. Θα ήθελα να οδηγήσω την 135i....... :bowdown::ylsuper::pimp:



Καλό καλοκαίρι σε όλους !
.
.
.

giannis 116
22-08-10, 19:39
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και συγγνωμη για την καθυστερημενη δικη μου απαντηση αλλα ελειπα λιγες μερες διακοπες κι εκανα πληρη αποτοξινωση απ το ιντερνετ.
Το να αλλαξω αυτοκινητο και να παρω μια 120i πχ, ειναι οντως η πιο σοφη, ασφαλης και ολοκληρωμενη λυση αλλα αυτη την εποχη για μενα ειναι εντελως εκτος των σχεδιων μου για αλλο αυτοκινητο.
Αυτο που σκεφτομαι να κανω ειναι να μετρηθει το αυτοκινητο πριν, να μπει το προγραμμα, να ξαναμετρηθει μετα κι αν ειναι γυρω στα 10PS τοτε το κραταω αλλιως βγαινει, μενει μαμα οπως ειναι και δεν πληρωνω τιποτα, καπως ετσι σκεφτομαι να το κανω. Ειναι λιγο πειραμα αλλα δε μπορω να κανω κατι αλλο δυστυχως.

NICK BMW LOVER
28-08-10, 16:07
Γιαννη ακριβως τα ιδια με εσενα σκεφτομαι κ νιωθω κ εγω!!!Τωρα που σε πετυχα, με το sprint booster τι διαφορες ειδες?

giannis 116
28-08-10, 19:06
Με το sprint booster απλα μειωθηκε η καθυστερηση στο γκαζι απο σταση αλλα και εν κινησει και αυξηθηκε λιγο η καταναλωση.

TAZ118!
29-08-10, 15:47
Γιαννη ακριβως τα ιδια με εσενα σκεφτομαι κ νιωθω κ εγω!!!Τωρα που σε πετυχα, με το sprint booster τι διαφορες ειδες?

To Sprint Booster στα Ε8χ και Ε9χ με λογισμικο προγενεστερο του 36.1.1 κανει τρομερη δουλεια.Εξομαλυνει την αποκριση του γκαζιου και φαινομενικα την καμπυλη της ροπης κατω απο τις 2000σ.α.λ.
Στα αυτοκινητα με λογισμικο 36.1.1. και μετα λειτουργει σαν κουμπι Sport καθως βελτιωνει κατακορυφα την αποκριση του γκαζιου αλλα αυτο χρησιμευει κυριως σε ανοιγματα καθως με αυτο πετυχαινω καλυτερες εκκινησεις απο σταση.

halkida116mpack
29-08-10, 16:05
taz πως ξερουμε τι λογισμικο εχει το αμαξι μας....

TAZ118!
29-08-10, 16:15
taz πως ξερουμε τι λογισμικο εχει το αμαξι μας....

Τα αυτοκινητα με κατασκευη το 2010 εχουν την 36.1.1 και ισως μεταγενεστερη...
Ο Μαυρος Πριγκιπας με ημερομηνια κατασκευης 06-2007 ειχε σοβαρο προβλημα ρεταρισματος
στο φασμα 1300-1800 σ.α.λ. ....Γινοταν αισθητο σαν να αλλαζε ο χρονισμος των εκκεντροφορων...Στην δυναμομετρηση φαινοταν σαν 2 κοιλιες στις παραπανω στροφες.
Με την εγκατασταση του Sprint Booster αυτα τα ρεταρισματα εξαφανιστηκαν εντελως τοσο στο 50% mode οσο και 100% mode...Μετα την εγκατασταση του 36.1.1. τα ρεταρισματα εξαφανιστηκαν εντελως και ο κινητηρας εγινε εξαιρετικα γραμμικος.
Πλεον το SB χρησιμευει κυριως για γρηγορη οδηγηση και τυχον ανοιγματα .

Fairytale
29-08-10, 16:43
Πάντως η τοποθέτηση aftermarket προγράμματος ακυρώνει (όπως έχει αναφερθεί πολλάκις στο forum) τη χρησιμότητα του SB μιας και διορθώνει αυτή την υστέρηση απόκρισης στο γκάζι (μεταξύ των άλλων που κάνει).
C U out there

TAZ118!
29-08-10, 16:53
Απλως το πλεονεκτημα του SB ειναι τα 3 modes λειτουργιας που παρεχει στον χρηστη.
Στο off διατηρουμε την εργοστασιακη-οικονομικη αποκριση του γκαζιου,στο 50% mode βελτιωνει αρκετα την αποκριση για οσους θελουν πιο αμεση αποκριση απο την αρχικη και στο 100% γινεται ακαριαια για οσους θελουν να κινηθουν γρηγορα και να ρυθμιζουν ευκολα το αυτοκινητο με το γκαζι.

halkida116mpack
29-08-10, 17:32
Τα αυτοκινητα με κατασκευη το 2010 εχουν την 36.1.1 και ισως μεταγενεστερη...
Ο Μαυρος Πριγκιπας με ημερομηνια κατασκευης 06-2007 ειχε σοβαρο προβλημα ρεταρισματος
στο φασμα 1300-1800 σ.α.λ. ....Γινοταν αισθητο σαν να αλλαζε ο χρονισμος των εκκεντροφορων...Στην δυναμομετρηση φαινοταν σαν 2 κοιλιες στις παραπανω στροφες.
Με την εγκατασταση του Sprint Booster αυτα τα ρεταρισματα εξαφανιστηκαν εντελως τοσο στο 50% mode οσο και 100% mode...Μετα την εγκατασταση του 36.1.1. τα ρεταρισματα εξαφανιστηκαν εντελως και ο κινητηρας εγινε εξαιρετικα γραμμικος.
Πλεον το SB χρησιμευει κυριως για γρηγορη οδηγηση και τυχον ανοιγματα .

απο οτι ειδα εγω στο δικο μου περασαν προγραμμα 3ος του 2010 δεν ξερω αν ηταν 36.1.1 κτλ...μπορεις σε παρακαλω να μου πεις εστω και σε πμ που το εβαλες,με τι κοστος,αν το διακοπτακι ειναι σε εμφανη σημειο και για τι ποσο μιλαμε οτι ενεαβασε την καταναλωση(μην μου πεις να διαβασω παλια ποστ για μπουλεκους και γιλεκους κτλ...προσωπικα σε ρωτω αν ειναι και απο μπουλεκους δεν εχω κανενα προβλημα απλα θελω γνωμη καποιου με ασσο που το φοραει)

sotirisl
29-08-10, 20:02
απο οτι ειδα εγω στο δικο μου περασαν προγραμμα 3ος του 2010 δεν ξερω αν ηταν 36.1.1 κτλ...μπορεις σε παρακαλω να μου πεις εστω και σε πμ που το εβαλες,με τι κοστος,αν το διακοπτακι ειναι σε εμφανη σημειο και για τι ποσο μιλαμε οτι ενεαβασε την καταναλωση(μην μου πεις να διαβασω παλια ποστ για μπουλεκους και γιλεκους κτλ...προσωπικα σε ρωτω αν ειναι και απο μπουλεκους δεν εχω κανενα προβλημα απλα θελω γνωμη καποιου με ασσο που το φοραει)

και εγώ θέλω αντίστοιχο pm αν γίνεται!

Daemonos
02-09-10, 10:57
θα ήθελα και εγώ παρακαλώ!

AvRiLtedy
06-09-10, 08:08
Και γω παρακαλω

kmilioris
07-09-10, 14:04
Και εγώ θα ήθελα αν μπορείς