PDA

Επιστροφή στο Forum : Αντιστρεπτικές προμπλέμ SOS


sakkunen
02-04-08, 16:03
Αγαπητοί συμφορουμίτες, στην προσπάθεια μου να στήσω το μπεμπέ ώστε να είναι έτοιμο για το BTCC-από του χρόνου- αγόρασα αντιστρεπτικές της H&R.Βάζω την μπροστινή, όλα καλά.Πάμε να βάλουμε την πισινή και ουπς... την κάτσαμε.Δεν έμπαινε.Φυσικά δεν είναι λάθος της εταιρίας αλλά δικό μου αφού δεν βγάζει για το κόμπακτ αλλά το ρίσκαρα.
Εδώ είναι που θέλω μία χείρα βοηθείας.Η Hartge κ η Ac schnitzer βγάζουν ίδιους κωδικούς και για το κόμπακτ.Υπάρχει κ η eibach που βγάζει άλλο κωδικό για τα κόμπακτ.
Ποιος προμηθευτής δίνει μόνο την πίσω αντιστρεπτική?Ξέρω οτι η eibach δίνει σετάκι μπρός-πίσω.Κάποιο κονέ υπάρχει με την Hartge, ώστε να τις συγκρίνω-από περιέργεια- και αν είναι να την αγοράσω?

Nick_compact
02-04-08, 16:05
Όταν λες δε μπαίνει το εννοείς; Που είναι το πρόβλημα; Η Eibach δε δίνει άλλο κωδικό επειδή δε μπαίνουν, αλλά επειδή επειδή το Compact είναι πιο σπρτίφ δίνει σετ με παχύτερη πίσω.

deepblue
02-04-08, 16:14
Nομιζω πως ο Αλλωνισιοτης στο Παλιο Φαληρο μπορει να σου φερει μονο μια αλλα κοιτα και στο Μπουκη στη λευκα

sakkunen
02-04-08, 16:15
Έτσι είπε ο γιατρός.Νίκο είσαι σίγουρος για την eibach?Αμ θα υπάρξει συνέχεια τότε.

Nick_compact
02-04-08, 16:21
Σίγουρος δεν είμαι γιατί δεν το έχω δοκιμάσει, για να μη σου λέω *******. Μια φορά ρώτησα έναν Γερμανό στο ebay που τις πουλάει τις Eibach, και τον ρώτησα αν έχει σετ για Compact, και μου είπε όχι αλλά και ότι αυτές μπαίνουν. Και αυτό που ήξερα κι εγώ, είναι ότι όλες οι πίσω αντιστρεπτικές των Ε46 είναι interchangeable. Μπορεί να είμαι και λάθος, τι να σου πω.

Nick_compact
02-04-08, 16:23
Ερωτηση, η μαμά και η H&R πίσω δεν έχουν το ίδιο σχήμα;

Nick_compact
02-04-08, 16:25
Και κάτι άσχετο, πώς και πήγες για H&R; Το balance των H&R είναι πιο υποστροφικό

sakkunen
02-04-08, 16:29
Ερωτηση, η μαμά και η H&R πίσω δεν έχουν το ίδιο σχήμα;

Έχουν κάποιες διαφορές αλλά μη φανταστείς κάτι το τρομερό.

Και κάτι άσχετο, πώς και πήγες για H&R; Το balance των H&R είναι πιο υποστροφικό

Χμ, μπροστά έχει 2 ρυθμίσεις και πίσω 3.Σκέφτομαι, μπροστά στην πιο μαλακή κ πίσω στη πιο σκληρή ή στη μεσαία.

Nick_compact
02-04-08, 16:45
Ενημέρωσε μας ότι και να γίνει!

sakkunen
03-04-08, 17:14
Τελικά δε μπαίνει.Ακόμα κ η Hartge δίνει άλλο σετ για το κομπακτ.

SUPERCHARGER
08-04-08, 18:37
H&R φωραω κι εγω στο δικο μου και ειναι super.
δινει δυο διαφορετικα για πισω 19mm και 21mm.
με το 21mm "πηδαει" πολυ.
μπροστα ειναι 28mm σε σχεση με το 21mm του εργοστασιου.

Τελος, ειναι το ιδιο κιτ με το Ζ3.
Οποιος θελει εχω και την μαμα πισω για Ε36 compact......
Αυτα....

deepblue
08-04-08, 19:15
Και κάτι άσχετο, πώς και πήγες για H&R; Το balance των H&R είναι πιο υποστροφικό
και γω HR εχω βαλει στο Ζ3 και ειναι ολα μια χαρα και μαλιστα ειναι και γαιδουρομπαρες !!

zaharias
07-11-09, 22:19
Έχουν κάποιες διαφορές αλλά μη φανταστείς κάτι το τρομερό.
Χμ, μπροστά έχει 2 ρυθμίσεις και πίσω 3.Σκέφτομαι, μπροστά στην πιο μαλακή κ πίσω στη πιο σκληρή ή στη μεσαία.

sak.. Οι αντιστρεπτικες ηρθαν.. Για τις ρυθμισεις που γραφεις, ετσι ειναι.. Εχει 3 τρυπες η πισω και 2 η μπροστα.. Πως ειναι καλυτερα να τις ρυθμισω??

shido
07-11-09, 22:37
μαλακο μπροστα λιγο πιο σκληρο πισω :)

zaharias
07-11-09, 23:01
μαλακο μπροστα λιγο πιο σκληρο πισω :)

Ντιλαντί?? Σε τρυπες πως μεταφραζεται αυτο, θυμασαι..?? :D:D

Ευχαριστω Γιαννακι..

zaharias
08-11-09, 10:11
Ψαχνοντας στο νετ για info βρηκα σ'ενα diy εδω http://m3.madrussian.net/diy_front_eibach_sway.shtml οτι αυτος στη μπροστα αντιστρεπτικη που εχει 2 ρυθμισεις, την εβαλε απο τη μια μερια στην πρωτη τρυπα και απο την αλλη μερια στη δευτερη.. Και γραφει οτι μπορει να γινει αυτο... Ειναι στο step8.. Γιατι το εκανε ετσι..??
Υπαρχει καποιος που να χει τοποθετησει αντιστρεπτικες και να χει "παιξει" με τις ρυθμισεις..??

Επισης εδω, http://m3.madrussian.net/diy_rear_eibach_sway.shtml , στην τοποθετηση της πισω αντιστρεπτικης λεει οτι χρειαζεται καινουργιους "συνδεσμους" γιατι στην προσπαθεια του να τους βγαλει απο την "μαμα" αντιστρεπτικη, εσπασε ο ενας συνδεσμος.. Οποτε πρεπει να παρω και "τετοιους"..:D??

Nick_compact
08-11-09, 10:25
Όι εξωτερικές τρύπες, είναι πιο μαλακή ρύθμιση, οι μέσα τρύπες, είναι πιο σκληρή ρύθμιση. Αν θεωρείς ότι το αμάξι ειναι υποστροφικό, θες μαλακή εμπρός και σκληρή πίσω. Αν θεωρείς ότι το αμάξι υπερστρέφει περισσότερο από όσο πρέπει, θέλεις σκληρή εμπρός και μαλακή πίσω. Αυτές είναι οι βασικές αρχές.

Οι αντηρίδες πίσω είναι ευαίσθητες και καμιά φορά σπάνε. Το έπαθε και φίλος σε Ζ4. Σε καμία περίπτωση διαφορετική τρύπα δεξια αριστερά στην ίδια αντιστρεπτική.

zaharias
08-11-09, 13:47
Όι εξωτερικές τρύπες, είναι πιο μαλακή ρύθμιση, οι μέσα τρύπες, είναι πιο σκληρή ρύθμιση. Αν θεωρείς ότι το αμάξι ειναι υποστροφικό, θες μαλακή εμπρός και σκληρή πίσω. Αν θεωρείς ότι το αμάξι υπερστρέφει περισσότερο από όσο πρέπει, θέλεις σκληρή εμπρός και μαλακή πίσω. Αυτές είναι οι βασικές αρχές.

Οι αντηρίδες πίσω είναι ευαίσθητες και καμιά φορά σπάνε. Το έπαθε και φίλος σε Ζ4. Σε καμία περίπτωση διαφορετική τρύπα δεξια αριστερά στην ίδια αντιστρεπτική.

Μαλιστα.. Ευχαριστω για αλλη μια φορα Νικο.. :)

Μαλλον θα βαλω τη μπροστα στη μαλακη και την πισω στη μεσαια τρυπα..

Αν βρω ανηριδες στο νησι, θα τις μπαξω αυριο το απογευμα, αλλιως αμα πρεπει να ερθουν απο Αθηνα, θα μπουν οποτε εχω καιρο... :(

m-power_01
08-11-09, 14:48
Η Whiteline τα δινει σε κομματια...Μπρος πισω ξεχωριστα...Για κοιτα κυκλοφορουν και στο ebay.com

sakkunen
08-11-09, 19:11
Ψαχνοντας στο νετ για info βρηκα σ'ενα diy εδω http://m3.madrussian.net/diy_front_eibach_sway.shtml οτι αυτος στη μπροστα αντιστρεπτικη που εχει 2 ρυθμισεις, την εβαλε απο τη μια μερια στην πρωτη τρυπα και απο την αλλη μερια στη δευτερη.. Και γραφει οτι μπορει να γινει αυτο... Ειναι στο step8.. Γιατι το εκανε ετσι..??
Υπαρχει καποιος που να χει τοποθετησει αντιστρεπτικες και να χει "παιξει" με τις ρυθμισεις..??



Η τεχνική αυτή είναι πολύ ψαγμένη, και sponsored by johny walker red label...:bugeye::thumbsdow

Καλόστριφτες Ζαχαρία.

Fairytale
14-11-09, 21:02
Ζάχο, στην μαλακή ρύθμιση (εξωτερική τρύπα) ρύθμισε τες (τις μπροστινές τουλάχιστον αφού η πίσω έχει 3 θέσεις). Όσο σκληραίνεις το αμάξι γίνεται πιο απότομο στο δε βρεγμένο οδόστρωμα (δηλ. με τα ηλεκτρονικά να φτάσουν στην περίπτωση σου να δουλεύουν υπερωρίες) έως και απρόβλεπτο. Οι σκληρές ρυθμίσεις είναι για πίστα και μόνο.
Με το "μαλακό".
C U out there

zaharias
14-11-09, 21:18
Ζάχο, στην μαλακή ρύθμιση (εξωτερική τρύπα) ρύθμισε τες (τις μπροστινές τουλάχιστον αφού η πίσω έχει 3 θέσεις). Όσο σκληραίνεις το αμάξι γίνεται πιο απότομο στο δε βρεγμένο οδόστρωμα (δηλ. με τα ηλεκτρονικά να φτάσουν στην περίπτωση σου να δουλεύουν υπερωρίες) έως και απρόβλεπτο. Οι σκληρές ρυθμίσεις είναι για πίστα και μόνο.
Με το "μαλακό".
C U out there

Εκει τις εχω Νικ.. Μπροστα στην εξωτερικη και την πισω στη μεσαια.. :)

fz21
14-11-09, 22:02
εγω παντως εβαλα την μπροστα στην σκληρη,η πισω ηταν ηδη στην μεσα.
διαφορα προς το καλυτερο ειδα,βαζει τα μουτρα μεσα πολυ πιο ευκολα απο πριν...

Fairytale
15-11-09, 00:17
εγω παντως εβαλα την μπροστα στην σκληρη,η πισω ηταν ηδη στην μεσα.
διαφορα προς το καλυτερο ειδα,βαζει τα μουτρα μεσα πολυ πιο ευκολα απο πριν...
Μιλάμε εδώ για normal χρήση του αυτοκινήτου, όχι για ινδιάνους!
H βασική αρχή είναι ότι εκεί που "σφίγγεις" αυξάνεις το όριο μεν, αλλά όταν αυτο "σπάσει" γίνεται απότομα. Και αυτό σε βρεγμένο στροφιλίκι με μέτριο οδόστρωμα (Χίος) σημαίνει ότι ο Ζάχος δεν θα προλαβαίνει να διορθώνει το αμάξι, ή ότι τα πίσω τακάκια θα πυρακτώσουν από τις επεμβάσεις των ηλεκτρονικών για να "κρατήσουν" το αμάξι.
Εσύ και το γηροκομειό είστε άλλη περίπτωση :p:
C U out there

aggelosmk2
20-07-10, 18:33
Καλησπερα ,για να μην ανοιγω νεο thread γραφω εδω το προβλημα.

Παρελαβα τις raceland την προηγουμενη βδομαδα κ πηγα στον Poupaki η αλλιως Doctor εδω στο Μενιδι να τις περασω .
Το προβλημα ηταν οτι η δικια μου μπεμπα Ε36 4door 316i μοντελο 10/'91 ηταν πανω στην αλλαγη της στηριξης των αντιστρεπτικων κ η ζαμφορ κουμπωνε πανω στην αναρτηση ενω η καινουργια αναρτηση δεν εφερνε βασεις να στηριχθουν επανω τα μπρατσακια της ζαμφορ(υπολογιζομενου απο αυτους προφανως οτι η ζαμφορ στηριζεται στα ψαλιδια).

Το ερωτημα ειναι το εξης κ χρειαζεται αμεσες απαντησεις..... :help:

1) Να αγορασω τα μπρατσακια κ τις βασεις του ψαλιδιου κ να στηριξω τη δικια μου εκει ?

2) Εχω βρει ζαμφορ απο 325 κουπε με μπρατσακια απλα λειπει η μια "φωλια" στο ψαλιδι(την οποια κ αγοραζω,δεν τιθεται θεμα.) Ο Poupakis μου προτεινε ανεπιφυλακτα να βαλω απο 325 σε συνδυασμο και με το οτι η raceland ειναι μαλακη θα βοηθησει πολυ περισσοτερο .
3) Για πισω τι προτεινετε? Νομιζω δεν εχει πισω ζαμφορ. Απο τι μοντελο να βαλω???

Παρακαλω την γνωμη σας .....

Nick_compact
20-07-10, 21:24
H στήριξη της αντιστρεπτικής στο γόνατο είναι καλύτερη απότι η στήριξη στο ψαλίδι, ο λόγος ο οποίος η BMW άλλαξε μέσα στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του Ε36 την διάταξη εμπρός μου είναι άγνωστος. Αφού δεν έχεις και άλλη λύση, θα στηρίξεις την σντιστρεπτική στο ψαλίδι. Πίσω βάλε την πιο παχιά που μπορείς να βρεις (εργοστασιακή), καμία δεν είναι τόσο παχιά ώστε να προκαλέσει απότομη συμπεριφορά. Και αν θυμάμαι καλά η πιο παχιά σε η ///Μ Ε36 είναι 18mm.

Fairytale
21-07-10, 01:00
Καλησπερα ,για να μην ανοιγω νεο thread γραφω εδω το προβλημα.

Παρελαβα τις raceland την προηγουμενη βδομαδα κ πηγα στον Poupaki η αλλιως Doctor εδω στο Μενιδι να τις περασω .
Το προβλημα ηταν οτι η δικια μου μπεμπα Ε36 4door 316i μοντελο 10/'91 ηταν πανω στην αλλαγη της στηριξης των αντιστρεπτικων κ η ζαμφορ κουμπωνε πανω στην αναρτηση ενω η καινουργια αναρτηση δεν εφερνε βασεις να στηριχθουν επανω τα μπρατσακια της ζαμφορ(υπολογιζομενου απο αυτους προφανως οτι η ζαμφορ στηριζεται στα ψαλιδια).

Το ερωτημα ειναι το εξης κ χρειαζεται αμεσες απαντησεις..... :help:

1) Να αγορασω τα μπρατσακια κ τις βασεις του ψαλιδιου κ να στηριξω τη δικια μου εκει ?

2) Εχω βρει ζαμφορ απο 325 κουπε με μπρατσακια απλα λειπει η μια "φωλια" στο ψαλιδι(την οποια κ αγοραζω,δεν τιθεται θεμα.) Ο Poupakis μου προτεινε ανεπιφυλακτα να βαλω απο 325 σε συνδυασμο και με το οτι η raceland ειναι μαλακη θα βοηθησει πολυ περισσοτερο .
3) Για πισω τι προτεινετε? Νομιζω δεν εχει πισω ζαμφορ. Απο τι μοντελο να βαλω???

Παρακαλω την γνωμη σας .....Στείλε τις πίσω και πες τους να σου δώσουν το kit που είναι για το αυτοκίνητο σου (δηλ. για τα πρωτα Ε36 sedan έως τέλη '92 και τα 3lt ///M3).
C U out there

fz21
21-07-10, 01:09
Μιλάμε εδώ για normal χρήση του αυτοκινήτου, όχι για ινδιάνους!
H βασική αρχή είναι ότι εκεί που "σφίγγεις" αυξάνεις το όριο μεν, αλλά όταν αυτο "σπάσει" γίνεται απότομα. Και αυτό σε βρεγμένο στροφιλίκι με μέτριο οδόστρωμα (Χίος) σημαίνει ότι ο Ζάχος δεν θα προλαβαίνει να διορθώνει το αμάξι, ή ότι τα πίσω τακάκια θα πυρακτώσουν από τις επεμβάσεις των ηλεκτρονικών για να "κρατήσουν" το αμάξι.
Εσύ και το γηροκομειό είστε άλλη περίπτωση :p:
C U out there

αν και μετα απο 8 μηνες.θελω να σου πω οτι ψευδεσαι...!στο γηροκομειο εχω να πατησω λαστιχο πολυυυυυ καιρο...
τωρα για ινδιανους,ιθαγενεις και λοιπους περιεργους δεν γνωριζω κατι.....χαχαχαχα

Fairytale
21-07-10, 01:16
αν και μετα απο 8 μηνες.θελω να σου πω οτι ψευδεσαι...!στο γηροκομειο εχω να πατησω λαστιχο πολυυυυυ καιρο...
τωρα για ινδιανους,ιθαγενεις και λοιπους περιεργους δεν γνωριζω κατι.....χαχαχαχαΕδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=18845) φίλε ινδιάνε άλλα φαίνονται !!! xaxa
C U out there