PDA

Επιστροφή στο Forum : ποια ειναι η αναλογια?


zmy5710
19-04-08, 14:55
σημερα αγορασα το super dynamic,ποσα ml πρεπει να ριξω?το αμαξι ειναι 316 ε36 μοντ.98.το μπουκαλι που αγορασα ειναι 200ml και το πηρα 40ευρω

Nick_compact
19-04-08, 14:56
Τι είναι το super dynamic;

zmy5710
19-04-08, 15:03
Τι είναι το super dynamic;ειναι το παλιο motorkote αυτο που μειωνει τις τριβες στο μοτερ.δεν ξερω και ποσα λιτρα λαδι παιρνει το μοτερ

strofimios
19-04-08, 15:11
Ειναι το παλιο motorkote 100.

drohos
19-04-08, 15:27
από ότι μου είχε πει ο άνθρωπος που το πουλάει,200 ml στον κινητήρα,100ml στο σασμάν,50 ml στο διαφορικό

strofimios
19-04-08, 15:31
Προσεχετε τι βαζετε στο αμαξι σας!!!Αλλο το motorkote και αλλο motorkote100(super dynamic πλεον).
Το παρακατω εχει δημοσιευθει στο forum του 20VT CLUB:






Παραθέτω προσωπική επικοινωνία με την MOTORKOTE USA που επιβεβαιώνει την αποκάλυψη του Δ.

-----Original Message-----
From: PRC Club Administrator [mailto:admin@prcclub.gr]
Sent: Tuesday, April 10, 2007 5:11 AM
To: Support
Subject: Motorkote and Greek market

Dear Motorkote,
please, do not ignore this email!

Would you please tell us your relationship with the owner of this site:
www.motorkote.gr ?
We have to suppose that these are your products in Greece, but we wonder why so much differences on package. As we know any package is like a trademark and that any different package is not the genuine. Are we
correct?
And the lubes... What kind of lubricant is that "MOTORKOTE Synthetic 10W40 Engine Oil" and the more of it? Are these PAO lubricants fortified with MOTORKOTE inside as add-on? Do you gave permission for making and selling that lubricant in Greece? We are completely confused...

We are serious consumers, simply because we demand the best products for our needs (sport and racing driving) and we have suspicions that there
is something wrong with the MOTORKOTE products represented by that
merchant and owner of www.motorkote.gr. So, please advise us!

Best Regards

Miltos Anastasiadis
PRC Club Hellas (Performance of Real Cardriving club)
*********** **
*******
PC 56***
Thessaloniki
Greece
tel. +30 694*******

-----Original Message-----

Dear Miltos:

The distributor you mention below was the exclusive distributor of
MOTORKOTE at one time. Several years ago he ceased buying MOTORKOTE
from us. He continues to use the name but we are concerned he is using
a counterfeit product. We have a new distributor in Greece and his
contact information is below.

Michael Lambrianidis
LAMCO
Alipedou 21-23
Piraeus 18540
Greece
(210) 422-1442
lamco@hol.gr


Michael Newcomb
Sr. Vice President of Sales
Into Great Brands/MOTORKOTE/Dura Lube
(P) 614-384-7431
(F) 888-771-5657
mnewcomb@intogreat.com

www.motorkote.com
www.duralube.com

Όπως καταλάβατε ο Έλληνας έμπορος πρώην εισαγωγέας του MOTORKOTE διέκοψε την συνεργασία με την πραγματική MOTORKOTE πριν μερικά χρόνια, και αμέσως ξεκίνησε εισαγωγή ένα αντιτριβικό πρόσθετο λιπαντικού σε βαρέλια το οποίο πουλάει ως MOTORKOTE (άλλαξε δήθεν το όνομα σε MOTORKOTE100) συσκευασμένο στην Ελλάδα. Τα δύο προϊόντα δεν έχουν απολύτως καμία σχέση και λειτουργούν τελείως διαφορετικά. Το γνήσιο δεν είναι πρόσθετο λιπαντικού αλλά ενισχυτικό μετάλλων και χρησιμοποιεί το λιπαντικό ως φορέα και μόνο. Τα πρόσθετα λιπαντικού μπορεί να αποδειχθούν επικίνδυνα καθότι εμπλέκονται στην χημική σύσταση του λιπαντικού "ενισχύοντάς την" κάτι που δεν είναι εξασφαλισμένο από την στιγμή που όλα τα λιπαντικά περιέχουν πρόσθετα εκ της παρασκευής τους, ενώ τα ενισχυτικά μετάλλων επενεργούν μόνο στα μέταλλα όπου ενώνονται μοριακά και δημιουργούν. Και όλα αυτά ισχύουν εφόσον πιστέψουμε τον έμπορο ότι εισάγει μόνο το ΜΤ-10 από την MPC (μεγάλος παρασκευαστής προσθέτων λιπαντικών υψηλής ποιότητος που προμηθεύει) και δεν έχει κάνει δικές του αλχημείες. Δυστυχώς, ο χώρος των λιπαντικών στην Ελλάδα (όπως και σχεδόν όλοι οι άλλοι χώροι) υπόκειται απλώς σε τυπικούς ελέγχους εγγράφων (και συνήθως από άσχετους με το αντικείμενο κρατικούς υπαλλήλους) κάτι που οδηγει τον καθένα να είναι ό,τι δηλώσει και να κάνει ό,τι θέλει. Πράγματα που είναι αδιανόητα στην Ευρώπη και ακόμη περισσότερο στις ΗΠΑ. Η Ελλάδα επιβιώνει μόνο με το φιλότιμο ή με την περηφάνια (όση έμεινε) ορισμένων και όχι με την κρατική (ή και λαϊκή μαζί) βούληση που να επιβάλλει στους πονηρούς και ηλίθιους να σοβαρευτούν ή να αλλάξουν χώρα διαμονής...

Το ότι όσοι έβαλαν το ελληνικό MOTORKOTE παρατήρησαν αύξηση ευστροφίας και αθόρυβη λειτουργία (πολύ λογικό αφού πρόκειται για αντιτριβικό πρόσθετο) για βία 500χλμ που μετά σταδιακά καθώς το πρόσθετο καταναλωνόταν και εξασθενούσε επέστρεψε στα συνηθισμενα επίπεδα, είναι η πρακτική απόδειξη ότι πρόκειται για πρόσθετο. Το αμερικανικό MOTORKOTE δεν παρουσιάζει τόσο έντονο αυτό το φαινόμενο παρά μόνο στα πρώτα 100χλμ και μετά σταθεροποιείται σε ένα μόνιμο επίπεδο. Αν μάλιστα χρησιμοποιείτε καλό λιπαντικό (πχ Group IV/V) τότε πιθανότατα να μην καταλάβετε καμία διαφορά καθότι η δύναμη του λιπαντικού φιλμ να κρατάει σε απόσταση τα μέταλλα δεν αφήνει το MOTORKOTE να εκδηλώσει την αντιτριβικότητά του.
Ένα άλλο προϊόν ανταγωνιστικό του γνήσιου MOTORKΟTE είναι το επίσης αμερικανικό MILITEC-1 που στις ΗΠΑ πολλοί το θεωρούν ακόμη καλύτερο. Το καλό με την Militec είναι ότι είναι πιο ξεκαθαρη στον τρόπο που λειτουργεί από την MOTORKOTE. Εγώ αν δεν μάθαινα πώς λειτουργεί το Militec-1 δεν θα καταλάβαινα για το MOTORKOTE (και αυτό το σημείο μου έχει αφήσει ένα ερωτηματικό για την σύνθεση του MOTORKOTE). Η Militec είναι προμηθευτής του αμερικανικού στρατού ο οποίος το χρησιμοποιεί παντού (κινητήρες, μηχανικές αρθρώσεις, γραναζωτά συστήματα, όπλα). Πρόσφατα έγινε ένα συγκριτικό μεταξύ των δύο αυτών κορυφαίων και εξειδικευμένων προϊόντων από επίσημο ανεξάρτητο φορέα αλλά ακόμη δεν μου έγινε γνωστό το αποτέλεσμα. Δείτε και το Militec-1: www.militec-1.com
Ένα ακόμη προϊόν που πιθανότατα είναι επίσης ενισχυτικό μετάλλων είναι το X-1R. Δείτε το: www.x1r.com

Να ξέρετε ότι όταν χρησιμοποιείτε τέτοια ενισχυτικά θα οδηγείτε σα να στρώνετε τον κινητήρα σας μέχρι να ολοκληρώσετε μία ώρα. Τουλάχιστον από τις αναλύσεις και τις δοκιμές του Militec αυτό το συμπέρασμα βγαίνει.
Παρομοίως πρέπει να κάνετε και όταν αλλάζετε λιπαντικό. Για 50χλμ θα οδηγείτε στρωτά έως ότου στρωθεί και δέσει παντού το λιπαντικό φιλμ ενεργοποιώντας τα πρόσθετά του σε όλες τις μεταλλικές επιφάνειες του κινητήρα. Στο σασμάν χρειάζεται τετραπλάσιος χρόνος (περίπου 200χλμ). Αυτά είναι δικά μου συμπεράσματα που έχουν βγει μετά από πολύ διάβασμα βιβλίων, άρθρων και δοκιμών μετά αναλύσεων.

Τα διάφορα παράξενα τεστς που διεξαγάγουν σε γυάλινα-διάφανα κουτιά επίδειξης είναι πολύ παραπλανητικά και συχνά κομμένα και ραμμένα στις ιδιότητες του προϊόντως και συχνά δεν έχουν καμία σχέση με τις απαιτήσεις των δικών μας εφαρμογών πραγματικού χρόνου και συνθηκών.

theoman01
02-12-08, 18:45
αν χρησιμοποιούμε καλο λαδι (castrol Edge sport 0-40) χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε κατι τέτοιo? αξίζει τον κοπο?

bmw330vasilis
16-12-09, 12:36
αν χρησιμοποιούμε καλο λαδι (castrol Edge sport 0-40) χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε κατι τέτοιo? αξίζει τον κοπο?

κ ποτε.....δεν ελαβε απαντηση......

μηπως ειναι καιρος να απαντηθει κ αυτο το ερωτημα....?:nixweiss:

oldcarskickass
16-12-09, 14:25
Για να είμαστε Ontopic,η αναλογία είναι ένα Super Dynamic ανά κάδο αποριμμάτων.

Να προτιμάς να το πετάς σφραγισμένο.

bmw330vasilis
16-12-09, 15:04
ΩΠ......μουφα δλδ το καρπουζι?????????

Nick_E60_GR
16-12-09, 15:57
Για να είμαστε Ontopic,η αναλογία είναι ένα Super Dynamic ανά κάδο αποριμμάτων.

Να προτιμάς να το πετάς σφραγισμένο.

Ακριβώς :dblthumb2

Αλήθεια, η ΒΜW ...και όοολοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές κινητήρων, δεν το έχουν πάρει είδηση ακόμη, ώστε να κάνουν τους κινητήρες τους περισσότερο ανθεκτικούς, οικονομικούς και αξιόπιστους????

oldcarskickass
16-12-09, 19:11
Ακριβώς :dblthumb2

Αλήθεια, η ΒΜW ...και όοολοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές κινητήρων, δεν το έχουν πάρει είδηση ακόμη, ώστε να κάνουν τους κινητήρες τους περισσότερο ανθεκτικούς, οικονομικούς και αξιόπιστους????

Και κατασκευαστές λιπαντικών να προσθέσω.

BILL007
16-12-09, 19:47
MOYΦΑ^3

Το θέμα γνωστό εδώ και καιρό...Προσοχή!

a.samaro
17-12-09, 11:41
Για να είμαστε Ontopic,η αναλογία είναι ένα Super Dynamic ανά κάδο αποριμμάτων.

Να προτιμάς να το πετάς σφραγισμένο.
Κάποιος το πέταξε ανοιχτό και βάρεσε μπιέλα ο κάδος .... χαχαχα

DASMANIA
17-12-09, 17:10
εχω βαλει και τα δυο motor... δεν ειδα καμια διαφορα ! 318 M43

BMW_E36_328i
29-12-09, 09:06
Κάποιος το πέταξε ανοιχτό και βάρεσε μπιέλα ο κάδος .... χαχαχα

χα χα χα χα :):):)