PDA

Επιστροφή στο Forum : "σταματημα" της μηχανης


sakatis
20-04-08, 22:19
τον τελευταιο καιρο, καθως πηγαινω στον δρομο με νορμαλ ταχυτητεσ...μου χει παρουσιασει το εξης: κανει ενα βουτηγμα, κομπιασμα, σταματημα η μηχανη και αναβει για 1 δευτερολεπτο το λαμπακι της μπαταριας στο καντραν.
Ειναι σαν να σταματαει για απειροελαχιστο χρονο ο κινητηρας...καπου ακουσα οτι μπορει να ειναι ο ρυθμιστης στροφων...Εχει κανεις παθει κατι παρομοιο?
(αυριο θα το παω συνεργειο. το αμαξι ειναι Ε46)

papajim
20-04-08, 22:47
Έγω είχα πάθει κάτι παρόμοιο,έπεφταν ξαφνικά σταδιακά οι στροφές του κινητήρα και έσβηνε.
Αντικατάσταση παλμοδότη αριθμού στροφών στροφαλοφόρου άξονα και στον εκκεντροφόρο άξονα εισαγωγής..σούμα 220ευρώ σε εξουσιοδοτημένο τον Οκτώβρη του 2006
Ε46 316ι

oldcarskickass
21-04-08, 00:51
τον τελευταιο καιρο, καθως πηγαινω στον δρομο με νορμαλ ταχυτητεσ...μου χει παρουσιασει το εξης: κανει ενα βουτηγμα, κομπιασμα, σταματημα η μηχανη και αναβει για 1 δευτερολεπτο το λαμπακι της μπαταριας στο καντραν.
Ειναι σαν να σταματαει για απειροελαχιστο χρονο ο κινητηρας...καπου ακουσα οτι μπορει να ειναι ο ρυθμιστης στροφων...Εχει κανεις παθει κατι παρομοιο?
(αυριο θα το παω συνεργειο. το αμαξι ειναι Ε46)

Έγω είχα πάθει κάτι παρόμοιο,έπεφταν ξαφνικά σταδιακά οι στροφές του κινητήρα και έσβηνε.
Αντικατάσταση παλμοδότη αριθμού στροφών στροφαλοφόρου άξονα και στον εκκεντροφόρο άξονα εισαγωγής..σούμα 220ευρώ σε εξουσιοδοτημένο τον Οκτώβρη του 2006
Ε46 316ι

190€ με εργασία.

Σακάτη δες τα thread Μου.

sakatis
24-04-08, 00:16
Το πρωι επισκεφτηκα την αντιπροσωπεια και μου ειπε ο τυπος που δουλευει στο συνεργειο πως αυτο οφειλεται στο οτι καπου κανει σωμα το ρευμα και δεν μπορει να κανει κυκλο το ρευμα και για αυτο αναβει και το λαμπακι της μπαταριας.!!! ψιλομπακαλιστικη η εξηγηση, με μπερδεψε παντως η λογικη του και επισης μου ειπε πως τετοιου ειδους βλαβη δεν τις εμφανιζει το διαγνωστικο...και οντως δεν την εμφανισε το διαγνωστικο...

Τι να πω ρε γμτ, εχω μπερδευτει και δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα ειναι αυτο και γιατι το κανει...

@oldcarskickass : τι να δω στα threads σου? εψαξα οσο μπορουσα στα ποστς σου και δεν βρηκα κατι παρομοιο, βοηθησε με αν θες στελνοντας μου τα λινκ. Ευχαριστω!

oldcarskickass
24-04-08, 00:24
Το πρωι επισκεφτηκα την αντιπροσωπεια και μου ειπε ο τυπος που δουλευει στο συνεργειο πως αυτο οφειλεται στο οτι καπου κανει σωμα το ρευμα και δεν μπορει να κανει κυκλο το ρευμα και για αυτο αναβει και το λαμπακι της μπαταριας.!!! ψιλομπακαλιστικη η εξηγηση, με μπερδεψε παντως η λογικη του και επισης μου ειπε πως τετοιου ειδους βλαβη δεν τις εμφανιζει το διαγνωστικο...και οντως δεν την εμφανισε το διαγνωστικο...

Τι να πω ρε γμτ, εχω μπερδευτει και δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα ειναι αυτο και γιατι το κανει...

@oldcarskickass : τι να δω στα threads σου? εψαξα οσο μπορουσα στα ποστς σου και δεν βρηκα κατι παρομοιο, βοηθησε με αν θες στελνοντας μου τα λινκ. Ευχαριστω!


Το ίδιο έκανε και της μητέρας μου το 316 Ε46 προ - facelift, το ίδιο πρόβλημα και με το λαμπάκι της μπαταρίας ΑΛΛΑ
1)άναψε και μόνιμα το λαμπάκι του κινητήρα
2)το διαγνωστικό έβγαλε βλάβη αυτά που είπε ο φίλος παραπάνω

Αν το ρεύμα δε μπορούσε να κάνει κύκλο δε θα έπαιρνε το αμάξι ΚΑΘΟΛΟΥ μπροστά, τι χαζομάρες είναι αυτά;

Ωραία, σου είπε αυτά που σου είπε (που μ@λ@&#$#$#$)@#*$ σου είπε αλλά τέλος πάντων) δεν έκανε τίποτα στο αμάξι δεν έψαξε να βρει ΠΟΥ κόβεται το κύκλωμα;


Το λαμπάκι της μπαταρίας πάντως σημαίνει ότι το ΔΥΝΑΜΟ δεν δίνει ρεύμα.

Το αμάξι πόσα χλμ έχει;

Έχεις κάνει ποτέ συντήρηση στο δυναμό;

Υ.Γ.: συγνώμη για την απάντηση την προηγούμενη αλλά τότε βιαζόμουν!το μήνυμα καλό
είναι να μην το αναφέρω εδώ καθώς μιλάει για ένα συνεργείο και δε θέλω και άλλα infractions!!!

sakatis
24-04-08, 01:01
Το ίδιο έκανε και της μητέρας μου το 316 Ε46 προ - facelift, το ίδιο πρόβλημα και με το λαμπάκι της μπαταρίας ΑΛΛΑ
1)άναψε και μόνιμα το λαμπάκι του κινητήρα
2)το διαγνωστικό έβγαλε βλάβη αυτά που είπε ο φίλος παραπάνω

Αν το ρεύμα δε μπορούσε να κάνει κύκλο δε θα έπαιρνε το αμάξι ΚΑΘΟΛΟΥ μπροστά, τι χαζομάρες είναι αυτά;

Ωραία, σου είπε αυτά που σου είπε (που μ@λ@&#$#$#$)@#*$ σου είπε αλλά τέλος πάντων) δεν έκανε τίποτα στο αμάξι δεν έψαξε να βρει ΠΟΥ κόβεται το κύκλωμα;


Το λαμπάκι της μπαταρίας πάντως σημαίνει ότι το ΔΥΝΑΜΟ δεν δίνει ρεύμα.

Το αμάξι πόσα χλμ έχει;

Έχεις κάνει ποτέ συντήρηση στο δυναμό;

Υ.Γ.: συγνώμη για την απάντηση την προηγούμενη αλλά τότε βιαζόμουν!το μήνυμα καλό
είναι να μην το αναφέρω εδώ καθώς μιλάει για ένα συνεργείο και δε θέλω και άλλα infractions!!!

90.000 χλμ εχει.
συντηρηση δυναμο δεν νομιζω, τουλαχιστον οσο το εχουμε εμεις στα χερια μας σιγουρα οχι, απο το book service δεν μπορω να καταλαβω κατι τετοιο γιατι ειναι ολα στα γερμανικα.
Ημουν βιαστικος, και του ειπα οτι θα περασω αλλη στιγμη για πιο εκτεταμμενο ελεγχο.
Αν ειναι οντως ετσι ποσο περιπου θα στοιχησουν τα ανταλλακτικα, και αν θες πες τα μου ακριβως ποια ειναι.

Το διαβασα το thread που ελεγες για το αμαξι της μητερας σου, αλλα ειχε τα ιδια συμπτωματα πριν της βγαλει την βλαβη αυτη? εννοω, της ειχε κανει σταματηματα, κοψιματα το αμαξι?

Ευχαριστω.

Thronos
24-04-08, 01:06
Εμενα παντως την εκανε αυτη την ιστορια που λες και στο διαγνωστικο ο μετρητης αερος μονο εδιξε βλαβη,δες μηπως φταιει αυτο.Βεβαια εκανα μετατροπη και τα αλλαξα ολα μετα οποτε δε μπορω να πω με σιγουρια αν τον αλλαζα θα εφτιαχνε το αμαξι,παντως αλλο προβλημα δεν εμφανισε εκτος απο το μετρητη.

oldcarskickass
24-04-08, 01:10
90.000 χλμ εχει.
συντηρηση δυναμο δεν νομιζω, τουλαχιστον οσο το εχουμε εμεις στα χερια μας σιγουρα οχι, απο το book service δεν μπορω να καταλαβω κατι τετοιο γιατι ειναι ολα στα γερμανικα.
Ημουν βιαστικος, και του ειπα οτι θα περασω αλλη στιγμη για πιο εκτεταμμενο ελεγχο.
Αν ειναι οντως ετσι ποσο περιπου θα στοιχησουν τα ανταλλακτικα, και αν θες πες τα μου ακριβως ποια ειναι.

Το διαβασα το thread που ελεγες για το αμαξι της μητερας σου, αλλα ειχε τα ιδια συμπτωματα πριν της βγαλει την βλαβη αυτη? εννοω, της ειχε κανει σταματηματα, κοψιματα το αμαξι?

Ευχαριστω.

Για το δυναμό rebuilt δε νομίζω να θες.

Πάντως είναι εύκολο να δεις αν δίνει το σωστό ρεύμα.

Πάρε ένα πολύμετρο βάλτο στην ένδειξη DC και βάλτο στους δυο πόλους της μπαταρίας όσο το αμάξι δουλεύει, κανονικά πρέπει να έχεις σαν ένδειξη περίπου 13+ volt.

Αλλιώς πρέπει να έχει πρόβλημα ή να έχουν φαγωθεί τα καρβουνάκια του, να έχει πρόβλημα χοντρό το δυναμό δε νομίζω και τα καρβουνάκια κάνουν γύρω στα 20 - 30€.

Επίσης όταν ενεργοποιείς τίποτα ενεργοβόρο - προβολείς πχ - βλέπεις κανένα σύμπτωμα πτώσης τάσης; Πεσμένα φώτα στο εσωτερικό πχ; Αν όχι τότε μάλλον δεν είναι το δυναμό.
Αλλά δεν είναι τίποτα, όπως είπα, να το ελεγξεις.
Ναι το Ε46 είχε κοψίματα, μπουκώματα και δεν κράταγε ρελαντί (έσβηνε).
Γενικά το αμάξι ήταν ένα κλικ πιο κάτω παντού στο γκάζι του, δλδ πρέπει να δούλευε ΠΟΛΥ μπουκωμένο.
Το αν είναι όντως έτσι δλδ αν θες αισθητήρες στροφάλου και εκκεντροφόρου εννοείς;

Εγώ έδωσα μαζί με εργασία 190€.

Strax
24-04-08, 08:27
Το λαμπάκι της μπαταρίας που ανάβει όταν ο κινητήρας δουλεύει σημαίνει κατά 99% δυναμό!

sakatis
24-04-08, 08:52
@Strax: και για τι κοστος μιλαμε περιπου? σαν ανταλλακτικο εννοω..

M3Convertible
24-04-08, 08:59
Το λαμπάκι της μπαταρίας που ανάβει όταν ο κινητήρας δουλεύει σημαίνει κατά 99% δυναμό!

Έχει δίκαιο ο Strax.
Μάλλον είναι ο αυτόματος του δυναμό.
Η άλλη περίπτωση είναι να έχουν τελειώσει οι ψήκτρες στον ρότορα ή τα καρβουνάκια.
Άλλο που σκέφτομαι είναι να τσεκάρεις την γείωση που πάει στο σασί (είναι από τη μεριά του συνοδηγού κοντά στον καθρέφτη του μοτέρ)
Τελευταίο και λίγο απίθανο είναι να έχεις κόψει κάποιο στοιχείο από την μπαταρία εσωτερικά.

super duper
24-04-08, 09:17
@Strax: και για τι κοστος μιλαμε περιπου? σαν ανταλλακτικο εννοω..


φιλε μου καλημέρα.

οπως ειπαν και τα άλλα παιδιά το πρόβλημα σου εντοπιζεται στο δυναμό.

σου στελνω πληροφορία τιμής με φώτο, ψάξτο λίγο και αν θες κατι
μην διστάσεις

http://www.e-autoparts.gr/product_info.php?manufacturers_id=12&products_id=1008&osCsid=e353d31a5c29acce89d4bf2cdd080c1

rukunasg8
15-10-08, 22:26
Καλησπερα σας. Ειμαι νεος στο χωρο και ειχα και εγω κατι αντιστοιχο, χωρις σβησιμο του κινητηρα πριν ενα μηνα. Πηγα στην BMW και μου ειπαν οτι δεν βλεπουν τιποτα στον υπολογιστη, και οτι μαλλον ειναι ο στροφαλοφορος. Υπαρχει περιπτωση να ειναι ο ιμαντας φθαρμενος ?

vaios
11-11-09, 10:52
Εχω τι ιδιο προβημα και γω...Το αμαξι ειναι E46 compact 1600 το πηγα στο συνεργειο και ο μαστςρας ειπε αυτοματος δυναμο και αλλαξε και μια μπαταρια γιατι ειναι παλια...κοστος 250 ευρο..στην δοκιμη παλι τα ιδια....γειωσεις μου ειπε οτι ειναι μια χαρα και τωρα μοθ λεει οτι παιζει να ειναι ο εγγεφαλος....εσυ τι εκανες με το θεμα????

vaios
11-11-09, 11:04
Εχω τι ιδιο προβημα και γω...Το αμαξι ειναι E46 compact 1600 το πηγα στο συνεργειο και ο μαστςρας ειπε αυτοματος δυναμο και αλλαξε και μια μπαταρια γιατι ειναι παλια...κοστος 250 ευρο..στην δοκιμη παλι τα ιδια....γειωσεις μου ειπε οτι ειναι μια χαρα και τωρα μοθ λεει οτι παιζει να ειναι ο εγγεφαλος....εσυ τι εκανες με το θεμα????
εχει ακριβως τα ιδια με σενα δεν ξερω αν το δυναμο ποναει και καπου αλλου αλλα δεν νομιζω γαιτι την μπαταρια δειχνει πςσ τη φορτιζει σωστα και το προβλημα που παρουσιαζετε ειναι στιγμιαιο αρα το μονο υποπτο που αλλαχτικε ειναι αυτοματος

valantis544
11-11-09, 11:45
Τσέκαρε τον ιμάντα του δυναμού μήπως είναι φθαρμένος και γλυστράει ή μήπως δεν είναι σφιγμένος σωστά.

vaios
12-11-09, 12:28
Τσέκαρε τον ιμάντα του δυναμού μήπως είναι φθαρμένος και γλυστράει ή μήπως δεν είναι σφιγμένος σωστά.

τον τσεκαρα οταν αλλαξα αυτοματο και ειναι μια χαρα..

grobell24
16-11-09, 15:16
Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα! Μετά από φρενάρισμα σε φανάρι ο κινητήρας έριχνε πολύ τις στροφές και δυο φορές μου έσβησε και έμενα!
Είχα τα ιδία χιλιόμετρα όταν το έπαθα αυτό!
Μετά από επίσκεψη στην bmw μου άλλαξαν ένα σωληνάκι από το φίλτρο αέρος
Μάλλον ήταν ο σωλήνας από τις αναθυμιάσεις και τέρμα το πρόβλημα!
Για ποιο σίγουρα έχω την απόδειξη από τις εργασίες που έγιναν
Θα ασου γράψω αύριο