PDA

Επιστροφή στο Forum : Καρτ αγορα και πληροφοριες..


rigas
27-04-08, 12:10
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα στο μικρο μου αδερφακι.

Ειναι μολις 8 χρονων.

Πηγαμε Μ.Παρασκευη στην πιστα που ειναι στην τρυπα του Καραμανλη, και ο μικρος πηρε ενα junior kart και εκανε με την μια....(ενταξει ενοειται οτι χοροπηδα στα πιτς περιπου μισο μετρο στον αερα)

Ελα ντε που ο μικρος ειδε και αλλο ενα παιδακι να κανει μαζι του και θελει να του παρω ενα.

Απο πιστες που ρωτησα εκει μου ειπαν εχει και στον Ασπροπυργο και στις Αφιδνες.

Μαλλον λεω για μεταχηρισμενο junior μιας και σε 2 χρονια δεν νομιζω να ξαναχωρεσει.

Αν καποιος εχει ασχοληθει ας μου πει μια καλη μαρκα που να εχει και ανταλακτικα ωστε να του το φτιαχνω.

Ευχαριστω,
Ανδρεας

E36 RULES!!
27-04-08, 12:32
Χρόνια πολλά!!!! Θελω και γω μεγάλο αδερφό....

Καπου ειχα ακουσει για μια εταιρεία που βγαζει σχετικά φθηνά και εύκολα να τα επισκευάζεις μόνος σου καρτάκια αλλά δεν θυμάμαι μάρκα... Στο Power το ειχα διαβάσει πάντως!

manosm3
27-04-08, 13:45
Είχα 4 χρονια 85ari CRG! Μετά καταργήθηκαν αυτά και έγιναν "60αρια" (νομίζω). Ήταν το τότε junior και πήγαινε πολύ καλά! Μπορείς άνετα να βρείς με 1500E περίπου σε μεταχειρισμένο. θεωρώ ότι είναι ένα από τα ωραιότερα sports!
[sorry gia greeklish alla sto hotel dn exei ellhnika]

stratos
27-04-08, 15:29
Πήγαινε και ρώτα στην πίστα του Ασπροπύργου. Θυμάμαι απο τα Χριστούγεννα που πήγα τελευταία φορά είχε αρκετά καρτάκια.

Προς manosm3: με 1500Ε αγοράζεις αυτόματο 125άρι ημιαγωνιστικό αερόψυκτο σχεδόν καινούργιο. Με πολύ λιγότερα βρίσκεις ένα junior. :)

Fairytale
27-04-08, 16:47
Μάνο, πάρε τον μετατροπέα να κάνεις δουλειά σου...
http://www.bmw-motorsport.gr/forums//showthread.php?t=11658
To post σου θα το σιάξω εγώ...

Rigas, για ψάξε λίγο τις αγγελίες μας. Αν θυμάμαι καλά υπήρχαν για kart (ίσως και για junior).
C U out there

rigas
27-04-08, 16:59
παιδια ευχαριστω !!!!

spaka
27-04-08, 20:32
Εκανα καρτ το μεγαλο Σαββατο και ξαναθυμηθηκα τα νιατα μου. Πολυ γελιο ειδικα αν εισαι με παρεα. 125cc ηταν το εργαλειο αλλα μολις εβαλα τα 125 κιλα μου πανω το ειδα λιγο ζοριστικε. Ειχα και μια εξοδο απο τη πιστα. Οπως και να χει ειναι συναρπαστικο το αγωνισμα ποσο μαλλον για τους πιστιρικαδες. Να γινει το καρτ...


υ.γ Πλεον εχω δει και τα αγωνιστικα τα 125cc εχουν 6ταχυτητο (νομιζω) κιβωτιο και τις αλλαγες τις κανεις στο χερι φυσικα. Αλλο πραμα... Κανουν και κανα 6χιλιαρο ομως.

stratos
30-04-08, 01:11
υ.γ Πλεον εχω δει και τα αγωνιστικα τα 125cc εχουν 6ταχυτητο (νομίζω) κιβωτιο και τις αλλαγες τις κανεις στο χερι φυσικα. Αλλο πραμα... Κάνουν και κάνα 6χιλιαρο ομως.


Μιάς και αρχίσαμε να λέμε για αυτό, 6τάχυτο είναι αρκετά δύσκολο και θέλει τρελή εμπειρία και προπόνηση. Σκέψου οτι το ωφέλιμο φάσμα είναι απο τις 10.500 έως τις 11.700 rpm και είναι πολύ δύσκολο να οδηγάς με το ένα χέρι και με το άλλο να ανακατέβεις την φασολάδα συνέχεια :)

Αν είναι να ασχοληθεί κάποιος σαν χόμπι και να γράφει χρόνους ένα 125άρι αυτόματο υδρόψυκτο είναι ότι πρέπει. Τα 6τάχυτα είναι για αυτούς που τρέχουν αγώνες. Μιλάω απο την προσωπική και μικρή μου εμπειρία. Παρά τα 115 κιλά μου με ένα 125άρι αυτόματο ενός φίλου και 20 γύρους στον Ασπρόπυργο δεν έβλεπα την ώρα να γυρίσω και να πέσω στο κρεβάτι μου...

rigas
30-04-08, 13:16
Βρηκα απο εδω.

easy kart gr

Εχουν ενα στα 3050 ευρω 60cc οτι πρεπει για τον μικρο αδερφο.

Και μια κομπλε SPARCO στολη μαζι με γαντια και παπουτσια στα 270.

Απο Παρασκευη θα τον παω να τα δει.....

6ταχυτο racing ειναι και ακριβο στην συντηριση, θελει καθε 25-30 ωρες λυσιμο....δεν ειμαστε για τετοια, μονο αν δω οτι ο μικρος θα εχει τα κοτσια για αγωνες στο μελλον, και δεν μιλαω να λεει απλα τρεχω.....αλλα να λεει θελω ποιο γρηγορο.

Θα σας γραψω απο Παρασκευη (μαζι με φωτο) για περετερω πληροφοριες για μελλοντικους Senna....

santo
01-05-08, 09:24
6ταχυτο racing ειναι και ακριβο στην συντηριση, θελει καθε 25-30 ωρες λυσιμο....δεν ειμαστε για τετοια,.

Αντρέα.. μεγειά.. να πώ για το καρτάκι!

Το 6τάχυτο... είναι κτήνος..
είχα ένα τέτοιο για κανα 2 χρονάκια..
και όταν το οδηγούσα απλά... ΦΟΥΝΤΩΝΑ!!!

Λοιπόν που λές.. 25-30 ώρες λειτουργείας μπορεί να σημαίνουν για εμάς τους χομπίστες 1 έως 1,5 χρόνο.

Εγώ προσωπικά για να μπορέσω να κάνω προπόνηση κανονική δηλαδή συνεχόμενους 15 γύρους (το απόλυτο μέγιστο για μένα) ήταν μετά από 6 μήνες.

Η κλασσική προπόνηση είναι να πάς από το πρωί (11.00-12.00) στην πίστα και να κάνεις 10 λεπτά... = 1-2 γύροι ζεστάματος ελαστικών.. 5-6 γρήγοροι και 1-2 χαλαροί για κρύωμα του μοτέρ....
Μετά.. οξυγόνα... και νεράκια.. για να μην λιώσω!! χαχα!!
αυτό το επαναλαμβάνεις για 5-6 φορές.. και την τελευταία τελιώνεις τους γύρους με πεσμένα τα χέρια, τα πόδια.. τα πλευράκια!!!

Πολλά τα G... ειδικά με καινούρια λαστιχάκια.. MG.. τσίχλα!!

Για να γίνουν τα καρτάκια!!!

VIC
01-05-08, 09:41
τι φουντωτες που ειστε... αχ παω στην αποθηκη να το ξεσκονισω αν και το δικο μου θελει αρκετα πραγματακια για να επανελθει σε πληρη δραση και φορμα, ειναι αντικα πλεον αλλα απο τα παλια καλα ;) (PCR-PCR 100cc αεροψηκτο)

rigas
02-05-08, 21:15
Αντρέα.. μεγειά.. να πώ για το καρτάκι!

Το 6τάχυτο... είναι κτήνος..
είχα ένα τέτοιο για κανα 2 χρονάκια..
και όταν το οδηγούσα απλά... ΦΟΥΝΤΩΝΑ!!!

Λοιπόν που λές.. 25-30 ώρες λειτουργείας μπορεί να σημαίνουν για εμάς τους χομπίστες 1 έως 1,5 χρόνο.

Εγώ προσωπικά για να μπορέσω να κάνω προπόνηση κανονική δηλαδή συνεχόμενους 15 γύρους (το απόλυτο μέγιστο για μένα) ήταν μετά από 6 μήνες.

Η κλασσική προπόνηση είναι να πάς από το πρωί (11.00-12.00) στην πίστα και να κάνεις 10 λεπτά... = 1-2 γύροι ζεστάματος ελαστικών.. 5-6 γρήγοροι και 1-2 χαλαροί για κρύωμα του μοτέρ....
Μετά.. οξυγόνα... και νεράκια.. για να μην λιώσω!! χαχα!!
αυτό το επαναλαμβάνεις για 5-6 φορές.. και την τελευταία τελιώνεις τους γύρους με πεσμένα τα χέρια, τα πόδια.. τα πλευράκια!!!

Πολλά τα G... ειδικά με καινούρια λαστιχάκια.. MG.. τσίχλα!!

Για να γίνουν τα καρτάκια!!!

Δεν το πηρα ακομα.

Σημερα του πηρα FOX μικρη πανοπλια για ΜΧ αλλα κανει και για καρτ.

Μαζι με κρανακι και γαντια.

Γιατι η SPARCO δεν ειχε προστασια αλλα μονο ηταν στολη.

Για το καρτ θα δω

Leonidas_Thess
21-11-10, 22:46
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/?category=&registration-to=&offer_type=sale&exterior_color=&engine_size-to=&engine_power-to=&price-from=&created=&variant=&or=a&engine_power-from=&significant_damage=&hi=&so=pr&rg=&fuel_type=&price-to=&engine_size-from=&make=&registration-from=

Ρίξε μια ματια στο παραπάνω λινκ

ThaNOS E46coupe
21-11-10, 22:52
γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες....κανόνας του φόρουμ...καλως ήρθες....:lamer:

BMW5S
22-11-10, 10:01
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω πληροφορίες ή σχολή για εκπαίδευση μικρών παιδιών σε καρτ? Από τι ηλικίες ξεκινάνε και τι προϋποθέσεις χρειάζονται?

Ευχαριστώ

kanonas M3
22-11-10, 13:21
αμα θελεις μπορω να ρωτησω να μαθω στειλε μου το τηλ σου σε πμ και να σε παρω να σου πω..

Nikos120i
22-11-10, 16:08
Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά με 300-400 ευρώ δεν παίρνεις καρτ...παίρνεις πατίνι. :cheers:

Επίσης αν σκέφτεσαι να ακολουθήσεις το άθλημα, μην ψάξεις τόσο φθηνό γιατί θα απογοητευτείς με τη σαβούρα που θα βρεις.

Για να βρεις ένα αξιοπρεπές καρτ και να πεις ότι ΚΑΝΕΙΣ καρτ, πας στα 1.500 και πάνω.

Το δικό μου το πήρα 1.800, το πούλησα 1.500 και τώρα πάω για καλύτερο και πιο καινούριο.

Από σασί κοίτα CRG, tony, birel και άντε και kosmic, αλλά για μένα τα καλύτερα είναι τα CRG. Απόδειξη ότι είναι και πρώτα στο πρωτάθλημα.

Μοτέρ iame, rotax...αλλά καλύτερα ψάξε για rotax. Το iame είναι πιο επαγγελματικό και πιο δύσκολο.

Μάζεψε λεφτά και μετά ξαναδές το.

ΜΗΝ αγοράσεις καρτ με 400 ευρώ γιατί μετά θα τα πετάξεις καθώς σίγουρα δε πρόκειται να το πουλήσεις. Επίσης όπως είπα και πριν θα είναι σε ΑΘΛΙΑ κατάσταση.

Έχω δει αρκετά καρτ...γιαυτό στο λέω. :cheers:

Nikos120i
22-11-10, 16:14
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω πληροφορίες ή σχολή για εκπαίδευση μικρών παιδιών σε καρτ? Από τι ηλικίες ξεκινάνε και τι προϋποθέσεις χρειάζονται?

Ευχαριστώ

Easykart.gr :cheers:

tony97
23-11-10, 18:58
διλαδι δεν 8α μπορουσα να αγορασο ενα καρτ αρχικα με πολι λιγα χριματα 400 ευρο για παραδειγμα να δο αμα πραγματικα μου αρεσει το αθλιμα και στιν σινεχεια να αγορασο ενα με 1500 ευρο!!!στιν καρτμανια στιν πατρα μου ειπαν οτι αρχικα ετσι πρεπει να κανο να βρο ενα 100 πολι παλιο και να μα8ο και μετα αμα 8ελο πραγματικα να ασχολη8ο να παο σε μεγαλιτερο και πιο καλο εσεισ τι λετε????

Nikos120i
23-11-10, 21:29
διλαδι δεν 8α μπορουσα να αγορασο ενα καρτ αρχικα με πολι λιγα χριματα 400 ευρο για παραδειγμα να δο αμα πραγματικα μου αρεσει το αθλιμα και στιν σινεχεια να αγορασο ενα με 1500 ευρο!!!στιν καρτμανια στιν πατρα μου ειπαν οτι αρχικα ετσι πρεπει να κανο να βρο ενα 100 πολι παλιο και να μα8ο και μετα αμα 8ελο πραγματικα να ασχολη8ο να παο σε μεγαλιτερο και πιο καλο εσεισ τι λετε????

Θα μπορούσες και μπορείς να κάνεις ο,τι πραγματικά θέλεις και ο,τι σε φωτίσει ο Θεός. Σε συμβουλεύω να μη το κάνεις όμως.

Τι πιστεύεις ότι θα καταλάβεις με ένα διαλυμένο 100άρι κιόλας?

Τι πιστεύεις ότι θα καταλάβεις αν πάρεις ένα διαλυμένο με 400 ευρώ εκτός από το να τα πετάξεις?

Τα καρτ της τελευταίας 10ετίας δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτά πιο πριν. Υπάρχουν ακόμα διαφορές όσο περνάνε τα χρόνια, για να μη μιλήσω για τα μοτέρ. Αν ξεκινάς έτσι καλύτερα να το αφήσεις. Τι εννοείς αν σου αρέσει? Για να το σκέφτεσαι, θα σου αρέσει. Δεν είναι σούπα το καρτ να τη δοκιμάσεις να δεις αν έριξες πολύ αλάτι.

Αν ξεκινάς με αμφιβολίες άστο.

Θα σου αρέσει σίγουρα...και θα φτάσεις να δώσεις 400 ευρώ για ένα σαράβαλο (που αμφιβάλω αν θα βρεις κάτι τέτοιο που να δουλεύει...καλύτερα να στο χαρίσουν) και μετά θα δώσεις άλλα 1.500 για ένα φυσιολογικό καρτ. Τι θα έχεις κάνει? Θα έχεις δώσει 1900 ευρώ που με 2.000 ευρώ τώρα αγοράζεις σούπερ καρτ 4ετίας!

Για να δεις αν σου αρέσει, ζήτα να κάνεις βόλτα ένα. Ξεκίνα από τα νοικιάρικα γιατί καρτ 20 ετίας 100cc στα 400 ευρώ θα πηγαίνει ίσως ελάχιστα καλύτερα από ένα καλό 4χρονο 600άρι, νοικιάρικο. Ξεκίνα από εκεί και δες αν σου αρέσει.

Μην πετάξεις 400 ή 500 ή 600 ευρώ!

Θες να δώσεις 400 ή 500 ευρώ?

Κοίτα εδώ ερείπιο:

http://i3.photos.scar.gr/904/904733_9_b.jpg

Κοίτα πως είναι πεταμένο και παρατημένο, ούτε μπουζί δεν έχει. Έχει πάρει μέσα το μοτέρ του κόσμου τη σκόνη, βροχή και χώμα που αμφιβάλω αν θα πάρει μπροστά αυτό το πράγμα!

Περισσότερα εδώ: http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/904733/

Ή κοίτα εδώ:

http://i5.photos.scar.gr/994/994003_0_b.jpg

http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/994003/

Πεταμένο στην άκρη του κήπου του!

Αυτά όχι να τα πληρώσεις...δώρο πρέπει να στα κάνουν γιατί θα δώσεις ένα 500άρικο για να συμμαζέψεις,

Ορίστε σωστά καρτ, να δώσεις ένα σεβαστό μεν ποσό...αλλά θα κάνεις ΚΑΡΤ, δε θα πηγαίνεις βόλτα με ποδήλατο:

Σασί intrepid με rotax: http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/1047074/
Σασί tmi με prd: http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/876803/

Το πρώτο είναι καλύτερο βασικά, έχει καλύτερο σασί.

Θες πιο φθηνό?

Ορίστε: http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/906931/

Ξεκίνα από ένα τέτοιο...και μετά βλέπεις.

(υγ μου βγήκαν τα μάτια να διαβάσω το ποστ σου)

manosm3
24-11-10, 01:03
Για να δεις αν σου αρέσει, ζήτα να κάνεις βόλτα ένα. Ξεκίνα από τα νοικιάρικα γιατί καρτ 20 ετίας 100cc στα 400 ευρώ θα πηγαίνει ίσως ελάχιστα καλύτερα από ένα καλό 4χρονο 600άρι, νοικιάρικο. Ξεκίνα από εκεί και δες αν σου αρέσει.


Δεν ξερω αν το λες ως υπερβολη αλλα οπως και να εχει ειναι παπαριες. Ξερεις πολλα καρτ του 90 να τρεχουν ακομα; εστω και χομπυστικα. Ελεος. Ακομα και τα 85αρια που υπηρχαν οταν ετρεχα εγω στα 10 μου, εχουν εξαφανιστει τελειως.
Ενα καλοσυντηρημενο, αεροψυκτο 100αρι ειναι τρελη κ@υλομηχανη και δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια σχεση με τα χαρχαλα τα νοικιαρικα. :ylsuper:

Nikos120i
24-11-10, 07:33
Δεν ξερω αν το λες ως υπερβολη αλλα οπως και να εχει ειναι παπαριες. Ξερεις πολλα καρτ του 90 να τρεχουν ακομα; εστω και χομπυστικα. Ελεος. Ακομα και τα 85αρια που υπηρχαν οταν ετρεχα εγω στα 10 μου, εχουν εξαφανιστει τελειως.
Ενα καλοσυντηρημενο, αεροψυκτο 100αρι ειναι τρελη κ@υλομηχανη και δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια σχεση με τα χαρχαλα τα νοικιαρικα. :ylsuper:

Μα αυτό λέω. Στα 400 ευρώ ΔΕΝ πρόκειται να βρεις καλοσυντηρημένο 100άρι. Είδες πριν τις φώτο? Είδες τι κυκλοφορεί στα 400 ευρώ? Τι περιμένεις? Ότι θα πάρει μπροστά?

Ένα μοτέρ για να κρατάει σωστές ανοχές και συμπίεση θέλει συντήρηση κάθε 20-30 ώρες. Αν ο άλλος έχει να το κάνει κάμποσα χρόνια και έχει τρέξει αρκετές ώρες η συμπίεση θα φεύγει από παντού.

Αν αυτό είναι παρατημένο έξω όπως φαίνεται να είναι, όχι να τρέξει...ούτε μπροστά δε θα πάρει.

Αν θέλει ο άνθρωπος να δει αν του αρέσουν τα καρτ, ας ξεκινήσει από νοικιάρικο και μετά να πάει σε ΣΩΣΤΟ αγωνιστικό και όχι χρέπι γιατί θα το πληρώσει διπλάσια και τελικά θα ξενερώσει τόσο πολύ με το τρέξιμο το οποίο θα βάλει τον εαυτό του που θα το παρατήσει.

Σ'αυτή τη ζωή ό,τι πληρώνεις...παίρνεις.

tony97
24-11-10, 13:44
εχο κανει με ενοικιαζομενα αρκετες φορες και τρελενομαι μου αρεσει τρελα!!!μου λες διλαδι Νικο αμα μου αρεσει να παο σε αγονιστικο αμεσος με 1500 ευρο που μου προτεινες εσι!!!πολλες φορες αυτες οι τιμες πεφτουν!!!!

Nikos120i
24-11-10, 20:00
εχο κανει με ενοικιαζομενα αρκετες φορες και τρελενομαι μου αρεσει τρελα!!!μου λες διλαδι Νικο αμα μου αρεσει να παο σε αγονιστικο αμεσος με 1500 ευρο που μου προτεινες εσι!!!πολλες φορες αυτες οι τιμες πεφτουν!!!!

Ναι.

Θα γλυτώσεις λεφτά.

Προτείνω να πάρεις ένα κάπου στο 1.5 χιλιάρικο και εννοείται ότι αυτό το ρίχνεις.

Το δικό μου το έδωσα το αγόρασα το Μάιο 1.800, το έβαλα αγγελία για 1750 και έφυγε στα 1.500. Ήταν CRG σασί του 2002 με μοτέρ iame.

Τώρα πήρα CRG του 2006 με rotax έτοιμο για αγώνες. Ίσως κατέβω του χρόνου, θα δω.

bmwnikolase36
24-11-10, 22:17
φιλε μου το εχω λιωσει το αθλημα μαζι με τον ξαδερφο μου μιας και εχει αλαξει 4 καρτ μεχρι τωρα...για αρχη για σκελετους να κοιτας birrell για εμενα μακρια απο hass και τετοια και μοτερακια rotax..η γνωμη μου ειναι οτι αν δεν δωσεις απο τουλαχιστον 2000 μην παρεις τιποτα καλυτερα γιατι δεν αξιζει...τωρα αν ο πιτσιρικας το εχει μεσα του και θελει να το συνεχησει στο μελλον θα ηταν καταλληλο ενα birrell 125 RM1..για να μην εισαι ουτε στα αυτοματα για μετα απο το junor θα ξενερωσει γτηγορα με τα αυτοματα..ουτε και εξαταχυτα...τα RM1 ειναι δυταχητα και πολυ ευκολα στην οδηγηση με αλλη εσθηση!αυτα απο εμενα!

Nikos120i
25-11-10, 07:25
μακρια απο hass και τετοια και μοτερακια rotax

Για hass ναι...αλλά rotax γιατί? Είναι το τέλειο χομπίστικο και συγχρόνως αγωνιστικό μοτέρ. Μόνο ζιγκλέρ αλλάζεις...δε μπλέκεις με μίγματα κλπ.

τα RM1 ειναι δυταχητα και πολυ ευκολα στην οδηγηση με αλλη εσθηση!αυτα απο εμενα!

Ας ξεκινήσει από αυτόματο και μετά πάει σε διτάχυτο κατά την άποψή μου.

tony97
25-11-10, 10:25
αυτο που πουλαγες εσι ιταν καλο κατα τι γνομι σου!!!μου εκανε???ειμαι 14 χρονον!!!

Nikos120i
25-11-10, 14:46
αυτο που πουλαγες εσι ιταν καλο κατα τι γνομι σου!!!μου εκανε???ειμαι 14 χρονον!!!

Καλό για κάποιον πάνω από 18-20.

Εσύ που είσαι 14άρων θέλεις κάποιο μικρότερο, κάποιο mini.

Μίλα με την easykart στη Μεταμόρφωση.

tony97
25-11-10, 15:47
δεν το επιασα πος να μιλισο να γινο μελος στο σειτ τις easykart!!!!

Nikos120i
25-11-10, 15:58
δεν το επιασα πος να μιλισο να γινο μελος στο σειτ τις easykart!!!!

Πάρτους τηλέφωνο εδώ: http://www.easykart.gr/PageDetails.php?id=57

Και ζήτα πληροφορίες για μεταχειρισμένα μίνι-καρτ για σένα που είσαι 14.

bmwnikolase36
25-11-10, 16:00
Για hass ναι...αλλά rotax γιατί? Είναι το τέλειο χομπίστικο και συγχρόνως αγωνιστικό μοτέρ. Μόνο ζιγκλέρ αλλάζεις...δε μπλέκεις με μίγματα κλπ.



Ας ξεκινήσει από αυτόματο και μετά πάει σε διτάχυτο κατά την άποψή μου.
συγνωμη ηθελα να πω μακρια απο birell και να προτιμησει μοτερ rotax που ειναι απο τα κορυφαια!

tony97
25-11-10, 16:03
ευχαριστο!!!τι τιμι να κοιταξο???

Nikos120i
25-11-10, 16:15
συγνωμη ηθελα να πω μακρια απο birell και να προτιμησει μοτερ rotax που ειναι απο τα κορυφαια!

Συμφωνώ.

Για μένα τα καλύτερα σασί είναι τα CRG.

ευχαριστο!!!τι τιμι να κοιταξο???

Μέχρι 1.5-2Κ.

tony97
25-11-10, 16:31
πιο κατω οχι???

Nikos120i
25-11-10, 22:07
Δε θα βρεις κάποιο καλό πολύ πιο κάτω.

Είπαμε...ή αγοράζεις καρτ ή αγοράζεις πατίνι.

Μίλα μαζί τους :)

bmwnikolase36
25-11-10, 23:49
λοιπον σε αυτο που ειπαν τα παιδια ποιο πανω με το ξεκινα με τα καρτ που νικιαζουν να δεις αν σου αρεσει διαφωνω...δεν ξερω αν μονο στην καλαματα που ειμαι εγω νικιαζουν μονο τετραχρονα ή νικιαζουν και αλλου.σε αλλες πολεις νικιαζουν και διχρονα...η διαφορα τετραχρονου και δυχρονου ειναι τεραστια στο φασμα στροφων και εσθησης αλλα και επιταχυνσης...λογικο λοιπον οταν περνεις ενα καρτ δικο σου συγουρα περνεις διχρονο οπως ολοι...τωρα αν στην πιστα ας πουμε εχεις οδηγησει μονο τετραχρονο το διχρονο που θα αγορασεις θα ειναι πιραυλος μπροστα του...κατα δευτερον τα καρτ στις πιστες ειναι τραγικα...δεν εχουν λαστιχα δεν εχουν καλοσυντηρημενα μοτερ δεν εχουν καλους σκελετους δεν εχουν αναλογα φρενα..και πολλα αλλα...το θεμα λοιπον ειναι να θες να ασχολιθεις με το αθλημα και οχι αν σου αρεσε ενα συγκεκριμενο ενοικιαζομενο σε μια πιστα...τα καρτ γενικα και οι ζημιες τους πικιλουν αναλογα...μπορει να σου βγαζει προβλημα καθε εβδομαδα και να πληρωνεις μπορει και ομως να σου βγαλει μια φορα...τα βασικα στην συντηρηση τους ειναι τα λαστιχα βεβαια τα οποια πρεπει να αλαζονται ανα 5 ημερες το πολυ...για να κραταει οπου πρεπει το καρτ να προπονισε σωστα και να κανεις ολο και καλυτερους χρονους..τα λαστιχα κοστιζουν γυρο στα 120 ευρο τα mojo που ειναι και αυτα που χρεισιμοποιουν σε αγονες..καλα λαστιχα αλλα οχι και τοσο καλη γομα...απ τα καλυτερα ειναι τα brigestone που η τιμη τους ειναι στα 180 μπορει και παραπανω η τετραδα...αλλα εξοδα ειναι οι βενζινες..το καρτ καιε παντα κατοσταρα και με 30 λιτρα περνας περιπου 4 μερες προπονιση..δηλαδη περιπου 4 ωρες την ημερα...που ηταν η προπονιση η δικια μας...και αλλα εξοδακια...με αυτα θελω να σου πω οτι εκτος απο την αγορα ειναι και η συντηριση ενως καρτ...και ενοητε οτι καθε χρονο αλαζουμε και κανα κιλιδροπιστινο...ζιγκλερ και τετοια ειναι ψιλοπραγματα και βαζεις το αναλογο νουμερο που θα δουλευει σωστα το μοτερ...αλλα βασικα πραγματα ειναι και το στησιμο του καρτ που σε καθε πιστα ειναι διαφορετικο..αν διαβασεις το ενχηριδειο της birell θα καταλαβεις...αυτα...τωρα για εμενα τα 1500 - 2000 μου ακουγονται λιγα...εγω για αρχη θα επελεγα ενα 125 υδροψυχτο ενοειτε , αυτοματο...μοτερακι rotax και σασι birell που ειναι απο τα κορυφαια(μπερδευτικα πριν και διευκρινιζω τωρα)..τωρα πας γυρο στα 5000 - 6000 καινουργειο...δεν ξερω εαν φτανει μεχρι εκει η τσεπη σου αδερφε μου αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου γιατι το αθλημα ειναι απετιτηκο και θελει χρημα οπως σου ειπα...και κλασικα αργοτερα ενα RM1 και εισαι εναταξει..τα RΜ1 καινουργειο παντα παει γυρι στα 8500...εππροσθετος σου προτηνω να παρεις καινουγειο και οχι μεταχηρησμενο για να το στροσεις εσυ (μην τρομαζεις 15 λεπτα ειναι το στροσιμο του καρτ)και να του κανεις την σωστη συντηρηση ωστε να ξερεις τι εχει κανει το μοτερ...πιστεω οτι αυτα που λενε..τα rotax και γενικαμοτερ δεν θελουν τιποτα μονο κατι ρυθμισεις ειναι λαθος μεγαλο....πιστευω να βοηθησα λιγο..

bmwnikolase36
25-11-10, 23:50
Δε θα βρεις κάποιο καλό πολύ πιο κάτω.

Είπαμε...ή αγοράζεις καρτ ή αγοράζεις πατίνι.

Μίλα μαζί τους :)
συμφωνω!και λιγα ειναι...

Nikos120i
26-11-10, 07:23
To νέο μου τερατάκι συναρμολογείται και θα είναι έτοιμο Σάββατο για τη πρώτη προπόνησή του:

http://img208.imageshack.us/img208/9831/img0954ri.jpg

Πίσω είναι το παλιό.

http://img148.imageshack.us/img148/2666/img09560.jpg

tony97
26-11-10, 16:09
ειναι τελειο αυτο φιλε σε ζιλευο!!

tony97
26-11-10, 22:15
ρε παιδια κατα τιν γνομι τα καλιτερα σασι πιστευο και απο εχο ακουσει ειναι τα μαρινελλο εσεις ρι λετε παντος για το μοτερ σιμφονουν ολοι!!!Νικο μπορεις να μου προτεινεις 4 5 καρτ απο το car.gr που μπορο να παρο???το σασι pcr και tonykart δεν ειναι καλα???

Nikos120i
26-11-10, 23:12
Όλα τα top σασί πάνω-κάτω είναι ίδια. Προσωπικά μέχρι τώρα crg είχα και είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά δεν έχω άποψη για άλλα.

Οι παλιοί όμως μου έχουν πει ότι τα καλύτερα είναι τα crg, οπότε τους άκουσα.

Τα maranello, gillard και lewis hamilton είναι βασισμένα σε crg μου έχουν πει.

Εσύ για αρχή όποιο κι αν πάρεις δε θα σου κάνει διαφορά...οπότε πάρε κάποιο καλό (ένα από αυτά που λες κι εσύ δηλαδή).

Μερικά σασί να ψάξεις είναι τα:
-CRG
-TonyKart
-Maranello (ακριβά πολύ)
-PCR
-Intrepid
-Techno
-Birel
-Kosmic

Οποιοδήποτε από αυτά είναι εντάξει.

Μερικές αγγελίες:

http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/1016316/
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/919513/
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/1047074/
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/906726/
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/949839/
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/949853/

tony97
27-11-10, 09:23
αυτο τ μοντελο που πιρες εσι το κοιταγα και εγο αυτο κανει για μενα ι ειναι για 18-20???με εχεις βοι8ισεις παρα πολι σε ευχαριστο και το ξερο οτι γινομαι κουραστικος!!!και αλλι μια εορτισι εγο θελο μινι καρτ???ι κανονικο!!!!

Nikos120i
27-11-10, 19:33
Αν θυμάμαι καλά είναι 14 χρονών.

Νομίζω δε κάνει για σένα.

Γιαυτό σου είπα...μίλα με την easykart που έχει και μίνι και μπορεί να σε βοηθήσει.

manosm3
27-11-10, 20:24
αυτο τ μοντελο που πιρες εσι το κοιταγα και εγο αυτο κανει για μενα ι ειναι για 18-20???με εχεις βοι8ισεις παρα πολι σε ευχαριστο και το ξερο οτι γινομαι κουραστικος!!!και αλλι μια εορτισι εγο θελο μινι καρτ???ι κανονικο!!!!

Δεν παιζουν και τοσο ρολο οι ηλικιες αλλα να μπορεις να το χειριστεις με συνεση. Εγω στα 11 μου ειχα 100αρι (με μαξιλαρακι στην πλατη και καθισμα απο junior) και στους ελευθερους γυρους εκανα καλους χρονους μονο και μονο λογω βαρους :yipee:

Nikos120i
27-11-10, 22:58
Δεν παιζουν και τοσο ρολο οι ηλικιες αλλα να μπορεις να το χειριστεις με συνεση. Εγω στα 11 μου ειχα 100αρι (με μαξιλαρακι στην πλατη και καθισμα απο junior) και στους ελευθερους γυρους εκανα καλους χρονους μονο και μονο λογω βαρους :yipee:

Υπάρχουν μεγέθη σε καρτ/σασί.

Δε μπορεί ένας 14χρονος να μπει στο δικό μου...κι ούτε εγώ να μπω σε ενός 14χρονου.

Επίσης στα μικρά βάζουν έρμα να ξέρεις για να κάνουν πιο βαρύ το σασί/μοτέρ.

Δεν είναι τόσο απλά όσο τα λες.

Η σύνεση πρέπει να είναι δεδομένη παρ'όλα αυτά.

Speedy
28-11-10, 09:25
Eπιση πολυ καλη επιλογη ειναι τα Tony kart ειναι καπου στον Ασπροπυργο ο αντιπροσωπος και αν θυμαμαι καλα το σασι ειναι παργωγη απο εταιρια του Γιαρνο Τρουλι..

RallyArt
28-11-10, 11:41
Πουλάω εγώ το Καρτάκι μου εάν σε ενδιαφέρει.
Είναι ΜΒΑ 03'σασσί με Rotax Max 03' κινητήρα, Είναι σε άψογη κατάσταση και ολοκαίνουρια λάστιχα,
δίνονται μαζί και πολλά "χρήσιμα εργαλεία" για να το φτίαχνεις....
1500€.
Για πληροφ. PM.

tony97
28-11-10, 12:47
μπορεις να ανεβασεις μια φοτο να το δο να μου πουν και οι αλλοι τιν γνομι τους και να σου πο!!!

tony97
28-11-10, 12:53
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/1016340/
αυτο πιστευο ειναι καλο και αυτο
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/1051910/
αυτο ειναι πολι καταλλιλο για εμενα εε???

Nikos120i
28-11-10, 19:18
Στο ξαναείπα. ΜΗΝ κοιτάς τέτοια καρτ. Δεν είναι για σένα. Είσαι πολύ μικρός γι'αυτά.

Κοίτα πιο μικρά.

Και όπως σου είπα, μίλα με την easykart.

tony97
29-11-10, 13:58
οκ σε ευχαριστο!!

RallyArt
29-11-10, 14:45
μπορεις να ανεβασεις μια φοτο να το δο να μου πουν και οι αλλοι τιν γνομι τους και να σου πο!!!
Δες το στην πίστα.

Πίστα στα Σπάτα (http://www.youtube.com/watch?v=A94ENTZ3v_U)

Και μία φωτογραφία στην πίστα

http://img600.imageshack.us/img600/6845/73852662.jpg

tony97
29-11-10, 15:12
τι μοτερακι εχει πανο??και τι σασι ειναι???μαλλον δεν μου κανει ειναι για μεγαλιτερι ιλικια εεε Νικο>???

RallyArt
29-11-10, 15:19
Rotax, MBA.

Nikos120i
29-11-10, 15:22
Δείτε και το χθεσινό μου βιντεάκι από τη προπόνηση:

http://www.youtube.com/watch?v=8QtRp7XR-y8

Έχω όμως ένα πρόβλημα με το μοτέρ και θα προσπαθήσω να το λύσω σήμερα που θα ξαναπάω (για 3η συνεχόμενη μέρα). Δεν ανεβάζει πάνω από 10-11.000. Δε ξέρω αν είναι τρόμπα βενζίνης, μπαταρία ή γενικώς ηλεκτρονικά. Το κοιτάμε.

tony97
29-11-10, 15:28
πολι καλα παει ποσα χιλομετρα πιανει περιπου???

Nikos120i
29-11-10, 15:45
Μπα...δε πάει καλά. Μπορούσε να πήγαινε καλύτερα.

Στην μεγάλη ευθεία έχω περίπου 107κμ/ω και φρένα για να στρίψω με 70 και στην άλλη ευθεία έχω μόνο 93 και αφήνω λίγο για να στρίψω με καμιά 80αριά-85αριά τη Κ1.

Βεβαίως αυτά έχουν μια απώλεια γιατί δεν έχω αισθητήρα ταχύτητας, αλλά υπολογίζει τη ταχύτητα από τη περιφέρεια του τροχού και σχέση μετάδοσης.

Αν το μοτέρ δούλευε σωστά θα έβλεπα λίγα παραπάνω χιλιόμετρα.

tony97
29-11-10, 20:01
ποσα χρονια ασχολεισε με το α8λιμα???αυτο που προτινει ο rallyart ειναι και αυτο μεγαλο για εμενα μονο easykat πρεπει να παρο???

Nikos120i
29-11-10, 21:38
ποσα χρονια ασχολεισε με το α8λιμα???αυτο που προτινει ο rallyart ειναι και αυτο μεγαλο για εμενα μονο easykat πρεπει να παρο???

Χρόνια?

Μήνες!

Ξεκίνησα από το 0 φέτος τον Μάιο.

Δε σου είπα να πάρεις easykart. Σου είπα να μιλήσεις με την easykart για να πάρεις πληροφορίες ως προς το τι πρέπει να πάρεις.

tony97
29-11-10, 22:07
λα8ος εγο τοτε ποσο χρονον εισαι??

Nikos120i
29-11-10, 22:31
Είμαι 31 :)

tony97
30-11-10, 09:08
τελικα 8α παο το σαββατο στιν πατρα kartmania και 8α δο τι καρτ ιπαρχουν και μετα αμα δεν βρο εκει 8α παρο τιλ stin easykar!!!

tony97
01-12-10, 18:17
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/612812/?sent
αυτο προκειται να παρο εσι τι λες???
καλο??

Nikos120i
01-12-10, 20:08
Για αρχή μια χαρά είναι...αλλά το σασί δεν είναι του 2006.

Είναι τέλη δεκαετίας του 90!

Ρίξε κι άλλο τη τιμή και πάρτο.

Το παίρνεις κάτω από το 1000άκο πιστεύω.

Πες του 900.

tony97
01-12-10, 21:15
οκ αυτο 8α κανο μπορει και πιο κατο οσο παει παντος εγκρινεις!!οραια ανταλακτικα μπορεις να βρεις εε???στο γκαραζ στιν πατρα 8α το εχο 8α βρισκουν αυτοι σιγουρα!!!

tony97
04-12-10, 11:52
ιπαρχει εδο αλλο 8εμα που να μιλατε για καρτ??

Nikos120i
07-01-11, 12:03
Πάει το παλιό...ήρθε το καινούριο!

Και το Μαύρο Αστέρι γεννήθηκε!

:cheers:

CRG Black Star 2009 μεταχειρισμένο με ΜΟΝΟ έναν αγώνα στο εξωτερικό, με μοτέρ rotax 2006 και μπροστινά φρένα που τα δουλεύεις με μανέτα πίσω από το τιμόνι. ΠΟΛΥ βολικό και μιλάμε για φρένα άγκυρες! Από τα 110 που έχω φρενάρω κυριολεκτικά στα τελευταία μέτρα.

:dblthumb2

Dim77
07-01-11, 12:05
Ωραίο!! Μεγεια!!
Να το χαρείς με υγεία!

Nikos120i
07-01-11, 12:11
Ωραίο!! Μεγεια!!
Να το χαρείς με υγεία!

:dblthumb2

Ευχαριστώ.

tony97
29-01-11, 14:48
ποσο το πιρεσ το εγραλειο????

Nikos120i
30-01-11, 09:55
Το σασί 3.500€ που όπως γράφω παραπάνω είχε μόνο έναν αγώνα η σωλήνα, αλλά όλα τα άλλα δηλαδή δίσκοι, τακάκια, γρανάζι, αλυσίδα κλπ είναι ολοκαίνουρια και άστρωτα. Ενημερωτικά, καινούριο, κούτα κάνει 4.700€. Το συγκεκριμένο σασί είναι πιο σκληρό από το road rebel και ό,τι πρέπει για γλιστερές πίστες ή βροχή. Δηλαδή τέλειο για Ελλάδα. Μόλις μαζέψει η πίστα γόμα είναι λίγο πιο απόλυτο και θέλει προσοχή.

Μοτέρ κράτησα το rotax μου από το προηγούμενο.

Nikos120i
08-07-11, 18:42
Βιντεάκι μου από τη Κυριακή, τη τελευταία προπόνηση για το καλοκαίρι...ξανά Σεπτέμβρη:

http://www.youtube.com/watch?v=kM_D1yolGm0

Nikos120i
04-04-12, 20:50
Καιρό έχω να γράψω εδώ.

Πάει το αυτόματο, πήγα σε 6τάχυτο δηλαδή 44 άλογα και 6 ταχύτητες.

Εδώ η πρώτη μου προπόνηση με 6τάχυτο (ever!) το Σάββατο στα Μέγαρα:

http://www.youtube.com/watch?v=UHFP1yZBjmA

Αυτό είναι καρτ!! Αυτό είναι οδήγηση με @@! Τρελά G και χιλιόμετρα! Κουμπωμένη 6η και ο δρόμος στενεύει... :ylsuper:

Nikos120i
06-05-12, 11:41
Και η δεύτερη προπόνηση, αφότου ήρθε το καρτ μου από την Ιταλία μετά από ένα μήνα:

http://www.youtube.com/watch?v=ywqe1aSAxbM

Σημαντική βελτίωση. Κατέβηκα στο 43 με το καλημέρα κι ο στόχος είναι το 42,5 (με σκληρά λάστιχα).

kplc16
09-06-12, 12:06
τις ταχυτητες τις εχει στο δεξι χερι η λαθος καταλαβα;
Το μοτορι ειναι 125 κ.εκ.;
Τελικη ταχυτητα;
Φρενα μπρος πισω;
Αν επιτρεπεται ποσο το πηρες;

Nikos120i
13-06-12, 20:50
τις ταχυτητες τις εχει στο δεξι χερι η λαθος καταλαβα;
Το μοτορι ειναι 125 κ.εκ.;
Τελικη ταχυτητα;
Φρενα μπρος πισω;
Αν επιτρεπεται ποσο το πηρες;

Οι ταχύτητες είναι στον δεξί λεβιέ. Η πρώτη είναι κάτω και οι υπόλοιπες πάνω (με τη νεκρά ανάμεσα σε 1η και 2α). Δηλαδή ανεβάζεις ταχύτητες τραβώντας τον λεβιέ και κατεβάζεις σπρώχνοντας προς τα κάτω. Όταν όμως αλλάζεις ταχύτητες πρέπει να τραβήξεις λίγο το πόδι από το γκάζι (να μη τη βάλεις με φορτίο γιατί θα τα κάνεις όλα #$%%#) και μετά πατάς πάλι. Δες το πόδι μου στο παρακάτω, καινούριο βίντεο και θα καταλάβεις. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όλα αυτά πρέπει να γίνονται γρήγορα και να ξέρεις η κάθε στροφή τι σχέση είναι και ποιά σχέση έχεις μέσα. Ευτυχώς βοηθάει το όργανο που έχω στο τιμόνι που δείχνει ποιά ταχύτητα έχω στο σασμάν, έχει 10 led με 3 χρώματα (κίτρινο, πράσινο, κόκκινο) για να ξέρεις πότε να αλλάξεις (αν και το κάνεις ακουστικά), βλέπεις rpm, θερμοκρασία νερού και γυρολόγιο. Στο τιμόνι αριστερά και πίσω είναι ο συμπλέκτης που τον χρησιμοποιείς μόνο όταν ξεκινάς. Στο τέλος του παρακάτω βίντεο κάνω και δυο practice starts όπου τον χρησιμοποιώ.

Το μοτέρ είναι 125κ.ε., όπως πλέον όλα τα αγωνστικά μοτέρ, υδρόψυκτο με 42 άλογα στις 13,500rpm. Η τελική ταχύτητα είναι κάτι πολύ σχετικό. Εξαρτάται με τι γρανάζι δουλεύεις. Στη μεγάλη πίστα του αυτοκινητοδρόμιου των Μεγάρων έχει δει 170. Εγώ εδώ (Μέγαρα, πίστα καρτ) έχω 110, στο Καρτόδρομο στις Αφίδνες έχω δει και 120, άλλοι έχουν δει 140. Το 0-100 του είναι περίπου 4-4,5 δευτερόλεπτα.

Φρένα έχει εμπρός διάτρητα αεριζόμενα σε κάθε τροχό και πίσω ένα κεντρικό δισκόφρενο στον άξονα, αεριζόμενο, χαραγμένο. Φυσικά ρυθμίζεις τη κατανομή πέδησης μπρος/πίσω. Το 6τάχυτο φρενάρει με τα εμπρός φρένα (στο 60/40 με 70/30 εμπρός το δουλεύουμε) ενώ το αυτόματο με το πίσω. Το 6τάχυτο είναι μια μικρογραφία φόρμουλας, μονοθεσίου και γιαυτό μερικοί το λένε και F4. Το οδηγικό στυλ είναι ακριβώς όπως και στη F1: trailbraking μέχρι το apex, πιο αργό entry speed για γρήγορη έξοδο, ενώ το αυτόματο είναι λίγο διαφορετικό. Εδώ φαίνονται τα φρένα:

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/579627_10151493559175523_359042210_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/529794_10151507763405523_485886465_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/154576_10151507762060523_1037703904_n.jpg

Καινούριο, κούτα που λέμε, κάνει κοντά στα 11.000. Εγώ το σασί το πήρα μέσα από την επίσημη, εργοστασιακή ομάδα της CRG (σα να λέμε μέσα από τη Ferrari ένα πράγμα, 23 πρωταθλήματα έχουν πάρει), εξ'ου κι οι σπόνσορες μπροστά, με μια προπόνηση, ελαφρώς μεταχειρισμένο. Το μοτέρ είναι κούτα, καινούριο. Συνολικά μου πήγε 9.000 μαζί με το ψυγείο, τρόμπες νερού, φίλτρα, carbon αγωνιστικό καζανάκι και άλλα παρελκόμενα:

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/560602_10151507770035523_167486015_n.jpg

Κι εδώ βίντεο από τη προπόνηση του Σαββάτου. Ψάχνω να βρω μισό δευτερόλεπτο ρε γμτ...

www.youtube.com/watch?v=Ld20Lck1tNA

Σ'αυτά τα χρήματα (κι ακόμα και πιο μεταχειρισμένα, πχ στα 2-3-4-5Κ) δεν υπάρχει κάτι που να σου προσφέρει ΤΟΣΗ πολύ αδρεναλίνη, μέχρι 3g και απίστευτες συγκινήσεις. Κλείνεις τη φόρμα, βάζεις το κράνος, βάζεις τα γάντια...πατάς γκάζι και κουνιέται το μυαλό σου! Σκέψου ότι power-to-weight έχει περίπου 300άλογα στον τόνο μαζί με τον οδηγό.

kplc16
13-06-12, 21:56
το γα μι δι παει πολυ γρηγορα.
με τα λαστιχα και τη βενζινη τι παιζεται; Φτανει μια τετραδα σε προπονηση με τετοιους ρυθμους;
Τελικα με τη τελικη τι γινεται; Τι ταχυτητες αναπτυσει μεσα στο καρτοδρομο;
Το ατιμο δεν εχει καμια σχεση με τα αυτοματα που εχω νοικιασει.
Εχω ''αγορασει χωραφι'' με πολυ λιγοτερα χλμ. Και ηταν σκληρη εμπειρια. Αυτο το τελευταιο ειναι που με κρατα μακρυα απο την αγορα εξαταχυτου.

Nikos120i
15-06-12, 07:23
το γα μι δι παει πολυ γρηγορα.
με τα λαστιχα και τη βενζινη τι παιζεται; Φτανει μια τετραδα σε προπονηση με τετοιους ρυθμους;
Τελικα με τη τελικη τι γινεται; Τι ταχυτητες αναπτυσει μεσα στο καρτοδρομο;
Το ατιμο δεν εχει καμια σχεση με τα αυτοματα που εχω νοικιασει.
Εχω ''αγορασει χωραφι'' με πολυ λιγοτερα χλμ. Και ηταν σκληρη εμπειρια. Αυτο το τελευταιο ειναι που με κρατα μακρυα απο την αγορα εξαταχυτου.

Είναι ΠΟΛΥ γρήγορο και πρέπει να μπορείς να το πας πολύ γρήγορα. Θέλει πολύ προπόνηση και υπομονή. Δε θέλει βιασύνες. Το καρτ σου μαθαίνει να οδηγάς και πρέπει να οδηγάς ήρεμα. Η ήρεμη οδήγηση φέρνει τις επιδόσεις και μειώνει τα λάθη (σβούρες πχ που λες).

Όσον αφορά τη βενζίνη, καίει περίπου 10-15 λίτρα τη κάθε προπόνηση για 6-7 σκέλη τη μέρα από 10-15 λεπτά το καθένα. Τα λάστιχα (αξίας 150 ευρώ) βγάζουν 3-4 προπονήσεις σε γρήγορους ρυθμούς και παραπάνω σε πιο αργούς.

Η τελική του στο καρτόδρομο είναι 120-140κμ/ω.

Τα αυτόματα δεν έχουν σχέση. Είναι η διαφορά το να οδηγάς yugo με μονοθέσιο F1. :D

Μιλάμε για αγωνιστικό όχημα. :)

Αν θες να πας σε εξατάχυτο, καλύτερα να ξεκινήσεις από ένα αυτόματο για να μάθεις να κάνεις καρτ. :)

Nikos120i
15-06-12, 16:50
Oops...τώρα το είδα. "Αυτόματα" = "νοικιάρικα".

Nikos120i
17-06-12, 20:57
Βρήκα το μισό δευτερόλεπτο που έψαχνα και γύρισα 42,48...καλύτερος προσωπικός..."κατεβαίνουμε", με γρήγορους ρυθμούς:

http://www.youtube.com/watch?v=Bs6qmIwB0dE

BMW Power
20-06-12, 10:30
Μπράβο Νίκο. Η προσπάθεια σε ανταμείβει.

gndrkavala
20-06-12, 15:35
Υπαρχει kart με το γκαζι και το φρενο στο δεξι ποδι? (λογο αναπηριας στο αριστερο)

kplc16
20-06-12, 16:24
Βρήκα το μισό δευτερόλεπτο που έψαχνα και γύρισα 42,48...καλύτερος προσωπικός..."κατεβαίνουμε", με γρήγορους ρυθμούς:

http://www.youtube.com/watch?v=Bs6qmIwB0dE

στο 2:40+διαπιστωσα αναποδο τιμονι με πλιγη πλαγιολισθιση;

Nikos120i
20-06-12, 19:42
Μπράβο Νίκο. Η προσπάθεια σε ανταμείβει.

Ευχαριστώ.

Practice makes perfect λένε...και φαίνεται. Κανείς δε περίμενε (ούτε κι εγώ) ότι θα καταφέρουμε μόλις με 6 προπονήσεις σε ΚΖ (εξατάχυτο) να γυρίζω στο 42,5. Ήρθε όμως με πολύ προπόνηση και δουλειά εντός κι εκτός πίστας.

Ετοιμάζομαι για το PICK της Πάτρας το Σεπτέμβρη όπου θα λάβω μέρος με το ΚΖ (εξατάχυτο). Το PICK είναι ένας αγώνας καρτ που γίνεται στο κέντρο της Πάτρας, στους γύρω δρόμους της πλατείας Γεωργίου. Είναι πολύ ωραία εμπειρία, πολύ κόσμος και γίνεται μέσα στους δρόμους της πόλης. Φοβερό συναίσθημα.

Τώρα τη Κυριακή έχω τον πρώτο μου αγώνα στον οποίο χρειάζεται να λάβω μέρος για να πάρω το ΟΚ για τη Πάτρα καθώς πρέπει να έχεις κάνει τουλάχιστον έναν αγώνα. Θα τρέξω όμως με το αυτόματο (rotax) του αδερφού μου γιατί δεν μπορώ να τρέξω με το ΚΖ. Δεν υπάρχει κατηγορία για εξατάχυτα.

Έβγαλα την αγωνιστική λισάνς μου και είμαι έτοιμος.

Wish me luck... :bananasmi

Υπαρχει kart με το γκαζι και το φρενο στο δεξι ποδι? (λογο αναπηριας στο αριστερο)

Δυστυχώς όχι, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. :-(

στο 2:40+διαπιστωσα αναποδο τιμονι με λιγη πλαγιολισθιση;

Ναι, ισχύει. +1 δέκατο τουλάχιστον είναι αυτό, μη σου πω δυο. Με τέτοια δύναμη που έχει η πλαγιολίσθηση έρχεται πολύ εύκολα η οποία σου κάνει ζημιά στο χρόνο σου. Το καταλαβαίνεις μόνο όταν έχεις κάποιον μπροστά και κυνηγάς. Ξαφνικά γλιστράς και βλέπεις τον άλλο να σου ανοίγει. :owned:

Τώρα που ξαναβλέπω το βίντεο, εξακολουθώ να κάνω κάποια λάθη. Μπορώ να μπω ακόμα πιο βαθειά στα φρένα, με παίρνει. Αν τα διορθώσω, το 2 ξερό το έχω (42.00) πιστεύω.

Ξανά ΚΖ την παράλλη εβδομάδα...τώρα έχει προπόνηση με το rotax (28 άλογα). :banghead:

m_power_lunatic
20-06-12, 20:53
Ηθελα να σε ρωτησω αλλα με προλαβες.

Ηθελα να σε ρωτησω αν εχεις εμπειρια απο κανονικο αγωνα και αν εχεις παρακολουθησει πληρως καποιο πρωταθλημα μεχρι τωρα.

Απο πρωτο χερι-θα το δεις και εσυ με το καλο-δεν υπαρχει επαφη με την προπονηση.

Η πιεση ειναι αφορητη και αυτο που ξεχωριζει τους ποιο εμπειρους.

Θα γνωριζεις οτι ενα χρονος καλος σε καποιον γυρο δεν λεει τιποτα σε συγκριση με καποιον που το επαναλαμβανει διαρκως σε συνθηκες διαρκους πιεσης.

Ο αγωνας ειναι μια απολυτη εμπειρια και η παρακολουθηση ενος πρωταθληματος εξοντωτικη κυριως οικονομικα.

Παντως αν δεν εχεις σκοπο την πληρη εμπλοκη και παρακολουθηση πρωταθληματος και τους αγωνες στο εξωτερικο ενδεχομενως,το συγκεκριμενο καρτ που πηρες ισως να ητανε και υπερβολη κατα την ταπεινη μου γνωμη.

Το προηγουμενο το ''εστιψες'' απο χρονους σε διαφορες πιστες?????Ρωταω καλοπροαιρετα γιατι τα συνεργεια και οι ομαδες σε αυτον τον χωρο που τον εζησα εχουνε εναν μοναδικο τροπο να σε βαζουνε στο τριπακι της βελτιωσης του καρτ,καλυτερο σασι,κινητηρας,rebuilt κτλ-κτλ.

Το αποτελεσμα γνωστο.....παρα πολλοι εγκαταλειπουνε τον χωρο αφου τους εχουνε ξεζουμισει τα συνεργεια και οι ομαδες.

Καλη συνεχεια ευχομαι,προσοχη και συνεση-για το οικονομικο εννοω μιας και ο πραγματικος κινδυνος ειναι μετα στην επομενη φαση (rallye-αναβασεις κτλ-κτλ) αν συνεχισεις για να εφαρμοσεις αυτα που θα εχεις κανει κτηση σου απο το carting.

Σε περιμενω με το καλο στα βουνα αν αποφασισεις να το εξελιξεις!!!!!

P.S Απο τουμπες και εξοδους πως πας???Τραυματισμους???Αν μπεις στο τριπακι θα τα γνωρισεις απο πρωτο χερι στο υπογραφω.Επισης ευχομαι να μην πεταξεις και στραβο σασι οπως εγω που στραβωσα το πρωτο μου στις Αφιδνες αφρεναριστος απο εγωισμο να στριψω πρωτος στις κερκιδες σχεδον τελειωμενος στην δεξια με τον Ξυνο διπλα μου.Ατσαλο φρεναρισμα-μπλοκαρισμα και την συνεχεια την φανταζεσαι!!!

Nikos120i
21-06-12, 14:53
Ηθελα να σε ρωτησω αλλα με προλαβες.

Ηθελα να σε ρωτησω αν εχεις εμπειρια απο κανονικο αγωνα και αν εχεις παρακολουθησει πληρως καποιο πρωταθλημα μεχρι τωρα.

Απο πρωτο χερι-θα το δεις και εσυ με το καλο-δεν υπαρχει επαφη με την προπονηση.

Η πιεση ειναι αφορητη και αυτο που ξεχωριζει τους ποιο εμπειρους.

Θα γνωριζεις οτι ενα χρονος καλος σε καποιον γυρο δεν λεει τιποτα σε συγκριση με καποιον που το επαναλαμβανει διαρκως σε συνθηκες διαρκους πιεσης.

Το καρτ το ξεκίνησα ως ένα μηχανοκίνητο χόμπι καθώς μπορώ να κάνω στη πίστα, αυτά που δε μπορώ να κάνω με το αυτοκίνητο με πολύ μικρότερο κόστος.

Όταν το ξεκίνησα και μέχρι πρόσφατα δεν ήθελα να εμπλακώ σε αγώνες. Το έκανα (και το κάνω) καθαρά χομπίστικα.

Αποφάσισα όμως να κάνω έναν αγώνα για να ζήσω αυτή την εμπειρία, αυτή τη μοναδική εμπειρία του αγώνα...κι αυτός είναι το PICK. Για να κάνω όμως το PICK, πρέπει να κάνω έναν rotax. Δε με απασχολεί τόσο ο χρόνος, ούτε η θέση που θα τερματίσω όσο να ζήσω αυτή την εμπειρία.

Στον αγώνα δεν έχει σημασία τόσο ο χρόνος, όσο το σταθερό γυρολόγιο και πιστεύω ότι πλέον έχω φτάσει σε ένα σημείο που το γυρολόγιό μου (με το ΚΖ κιόλας) είναι σταθερό στο εκκατοστό. Είναι καλύτερο να γυρίζεις μισό δευτερόλεπτο πιο αργά, αλλά σταθερά...παρά μισό πιο γρήγορα αλλά "άτσαλα". Κι η σταθερότητα έρχεται με την ηρεμία στην οδήγηση, κάτι που ειδικά στο ΚΖ χρειάζεται.

Ο αγωνας ειναι μια απολυτη εμπειρια και η παρακολουθηση ενος πρωταθληματος εξοντωτικη κυριως οικονομικα.

Όλα έχουν να κάνουν με το τι θες να κάνεις. Μπορείς να κάνεις μια συνάντηση, έναν αγώνα δηλαδή, ή να τρέξεις σε πανελλήνιο, rotax, rok, iame (superleague όπως τη λένε τώρα), loux κλπ. Δόξα το Θεό, υπάρχουν πολλές κατηγορίες πλέον οι οποίες όμως λόγω της οικονομικής κατάστασης, έχουν ορφανέψει (γιαυτό ενώθηκε το iame με το rok πχ).

Οπότε αν αποφασίσεις να τρέξεις σε όλα αυτά...θα σε εξοντώσουν οικονομικά κυρίως. Δεν έχω τέτοιες βλέψεις και όπως είπα το κάνω κυρίως χομπίστικα (για τη κ@υλ@ μου που λέμε) κυρίως γιατί δεν έχω τον χρόνο και την οικονομική δυνατότητα να το υποστηρίξω. Ένας αγώνας είναι minimum 500 ευρώ για το ΣΚ!

Παντως αν δεν εχεις σκοπο την πληρη εμπλοκη και παρακολουθηση πρωταθληματος και τους αγωνες στο εξωτερικο ενδεχομενως,το συγκεκριμενο καρτ που πηρες ισως να ητανε και υπερβολη κατα την ταπεινη μου γνωμη.

Εδώ θα διαφωνήσω. :)

Δεν έχει να κάνει το όχημα που οδηγείς με το που θα το τρέξεις. Στο εξωτερικό μπορείς να τρέξεις και με KF. Δε χρειάζεται να πάρεις ΚΖ.

Το ΚΖ είναι το απόλυτο καρτ. Μάλλον είναι ΤΟ καρτ. Είναι μια εμπειρία που μόνο αν οδηγήσεις θα καταλάβεις (δε ξέρω αν έχεις οδηγήσει κιόλας). Είναι τόσο πλήρες, που κάνει τα αυτόματα να μοιάζουν με νοικιάρικα. Ο "λεβιές" είναι μοναδικό πράγμα. Ο τρόπος που φρενάρει, που γκαζώνει, που σε κολλάει στο κάθισμα και που οδηγείται είναι σαν μια μικρή φορμουλίτσα. Κι επίσης έχει πολύ λιγότερα έξοδα συντήρησης. Ούτε να σου σπάσει φυγοκεντρικό και δε μπλέκεις με ηλεκτρικά και μπαταρίες. Επίσης τα φρένα του είναι αλλού. Με το KF λες "φρενάρω...μήπως σβουρίξω"? Με το ΚΖ, τσαρουχώνεις το φρένο...κατεβάζεις δυο και τελειώνουν όλα. :love:

Γυρίζουμε λοιπόν πίσω σε αυτό που έγραψα. Είναι τι θες να κάνεις. Δεν είναι το παν οι αγώνες. Για μένα η εμπειρία του εξατάχυτου με γεμίζει τόσο πολύ, γιατί είναι ΤΟΣΟ δύσκολο να το βρεις και χρειάζεται συνεχή εξέλιξη (ιδιαίτερα του οδηγού) που σε έχει συνέχεια σε εγρήγορση.

Όσον αφορά το εξωτερικό τώρα, πρέπει είσαι ΠΟΛΥ μικρός, να έχεις ΠΟΛΛΑ λεφτά και ΠΟΛΥ ελεύθερο χρόνο για να επιχειρήσεις κάτι τέτοιο. Ούτε γι'αστείο λοιπόν. :-P

Το προηγουμενο το ''εστιψες'' απο χρονους σε διαφορες πιστες?????Ρωταω καλοπροαιρετα γιατι τα συνεργεια και οι ομαδες σε αυτον τον χωρο που τον εζησα εχουνε εναν μοναδικο τροπο να σε βαζουνε στο τριπακι της βελτιωσης του καρτ,καλυτερο σασι,κινητηρας,rebuilt κτλ-κτλ.

Το αποτελεσμα γνωστο.....παρα πολλοι εγκαταλειπουνε τον χωρο αφου τους εχουνε ξεζουμισει τα συνεργεια και οι ομαδες.

Ο χώρος του καρτ είναι ομολογουμένως ΠΟΛΥ βρώμικος. Λόγω του κόστους του αθλήματος, πολλοί προπονητές σε βλέπουν σαν αγελάδα, έτοιμη για άρμεγμα.

Όμως, όπως παντού έτσι και στο καρτ...υπάρχουν εξαιρέσεις. Ήμουν λοιπόν πολύ τυχερός που κάνω προπόνηση μαζί με ένα Κύριο (το Κ έχει λόγο που είναι κεφαλαίο) του σπορ. Που δε σε βλέπει σαν πορτοφόλι που πάρα πολλές φορές σε εξόδους, ζημιές κλπ με έχει βοηθήσει. Περισσότερα με ΡΜ.

Επιστρέφοντας λοιπόν για το αν έστυψα το KF. Από την αρχή ήθελα να πάρω ΚΖ βασικά, αλλά είπα να το πάω λάου-λάου καταρχάς να δω αν το'χω και αν μου αρέσει. Ξεκίνησα από ένα χάρβαλο iame, πήρα ένα rotax μετά ένα KF4 και έφτασα στο ΚΖ με το οποίο θα μείνω για πολλάαα χρόνια. Στα αυτόματα πάντα κάτι μου έλειπε. Κάτι το παραπάνω ήθελα, μέχρι που οδήγησα το ΚΖ και μου κουνήθηκε το μυαλό και είπα...εδώ είμαστε!

Από πίστες τώρα, 3 είναι όλες κι όλες στην Αθήνα που αξίζουν και τις δυο τις έχουμε λιώσει, δηλαδή καρτόδρομο και Μέγαρα. Στον Ασπρόπυργο δε βάζω το καρτ μου με τέτοια κερμπ. Κάνουν το σασί από κάνει λείο. :mad:

Καλη συνεχεια ευχομαι,προσοχη και συνεση-για το οικονομικο εννοω μιας και ο πραγματικος κινδυνος ειναι μετα στην επομενη φαση (rallye-αναβασεις κτλ-κτλ) αν συνεχισεις για να εφαρμοσεις αυτα που θα εχεις κανει κτηση σου απο το carting.

Σε περιμενω με το καλο στα βουνα αν αποφασισεις να το εξελιξεις!!!!!



Βασικά από σύνεση, άλλο τίποτα και το έχω πάρει από τον μηχανικό μου αυτό. Όντως είναι πολύ εύκολο να παρασυρθείς και γιαυτό έχω τα δικά μου εργαλεία και δουλεύω εγώ στο καρτ μου. ;-) ...έτσι γλιτώνεις ΠΟΛΛΑ χρήματα το μήνα.

Όσον αφορά την επόμενη φάση, δε ξέρω αν θα υπάρξει εξέλιξη με αναβάσεις κλπ καθώς το κόστος ανεβαίνει τρομακτικά και δε βλέπω άλλωστε κάτι ενδιαφέρον σ'αυτό. Χίλιες φορές να πάρω ένα μονοθέσιο (πχ Formula Gloria) με 10Κ (λίγο ακριβότερο από ένα ΚΖ) αλλά δυστυχώς στην Αθήνα δεν υπάρχουν πίστες. Όχι πως υπάρχουν και καρτόπιστες...αλλά λέμε τώρα.

Οπότε θα μείνω για καιρό εδώ, γεμίζοντας το Σάββατο με αυτό το απίστευτο χόμπι που λέγεται Karting (με k :-P ) και ενίοτε μπορεί για την εμπειρία να κάνω έναν το πολύ δυο αγώνες.

P.S Απο τουμπες και εξοδους πως πας???Τραυματισμους???Αν μπεις στο τριπακι θα τα γνωρισεις απο πρωτο χερι στο υπογραφω.Επισης ευχομαι να μην πεταξεις και στραβο σασι οπως εγω που στραβωσα το πρωτο μου στις Αφιδνες αφρεναριστος απο εγωισμο να στριψω πρωτος στις κερκιδες σχεδον τελειωμενος στην δεξια με τον Ξυνο διπλα μου.Ατσαλο φρεναρισμα-μπλοκαρισμα και την συνεχεια την φανταζεσαι!!!

Τούμπες δεν έχω φέρει, σασί δεν έχω τσακίσει ακόμα. Ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι είμαι ψύχραιμος και έχω γενικώς ήρεμη οδήγηση. Αλλά έχω στραβώσει άξονα (από κερμπ), άκρο από σύγκρουση στα φρένα για τη valvoline (γύρισα κι ήρθε ο άλλος με 1000 πάνω μου), κολώνα τιμονιού, ζάντες (από τσαρτζάρισμα), πίσω προφυλακτήρα, πλαϊνά sidepods και ένα σετ αυτοκόλλητα. Από μ@λ@κισμένες ζημιές, έκανα ζημιά σε δαγκάνα επειδή έσφιξα πολύ τη βίδα της εξαέρωσης και 5-6 σπασμένες αλυσίδες είτε επειδή τις έσφιξα πολύ ή επειδή είχα ξεχάσει να βάλω σπρέι. Ευτυχώς το εξατάχυτο έχει μια αλυσίδα που δένουν πλοίο...οπότε όλα καλά. :-P

Η ουσία είναι να κάνεις όμως αυτό που σε γεμίζει. Είτε λέγεται ανάβαση, είτε καρτ, είτε μηχανή ή οτιδήποτε άλλο. Η ζωή είναι μικρή και καλύτερα να τα φάμε εμείς σε τέτοια σπορ...παρά η Μέρκελ :-P

Υ.Γ. Σόρι για το σεντόνι. :-(

m_power_lunatic
21-06-12, 20:00
Ισως να μην το εγραψα ξεκαθαρα παραπανω αλλα στο προηγουμενο μου post δεν σε ρωτουσα ακριβως αλλα σου μετεφερα τις εμπειριες ετων (δικων μου) οποτε αυτα που αναφερεις τα γνωριζω απο πρωτο χερι εδω και πολλα χρονια.

Εσυ εχεις ενα μεγαλο πλεονεκτημα απο καποια σκοπια κατα τη γνωμη μου,ξεκινησες σε μεγαλη σχετικα ηλικια το carting και εισαι πιο ωριμος και 1-2 κακοτοπιες τις εχεις ξεφυγει σε αντιθεση με καποιον που εκανε απο μικροτερη ηλικια.Αυτο ειναι μεγαλο κερδος σε χρημα βασικα κατα τη γνωμη μου.

Η συνεση ειναι μεγαλο προσον (εγω το εχω στο δρομο) στην πιστα ομως υπερβαλλω και ξεπερνω για να ερθει ο χρονος,η οριακη προσπεραση κτλ-κτλ.Ειμαι σιγουρος οτι και εσυ εχεις υπερβαλλει το κατιτις σου!!!!!:):)Η ανδρεναλινη ειναι το καλυτερο ναρκωτικο οταν ακροβατεις και περνας οριο.....

Οντως η Ελευσινα ειναι χαλια για το σασι αλλα οποιος γυρναει οριο εκει μεσα ειναι κατα τη γνωμη μου πολυ τολμηρος οδηγος (εγω δεν ειμαι τοσο ομολογω σε αυτη την πιστα,δεν εχει διεξοδο διαφυγης πουθενα για το καρτ και τον οδηγο).

Μην φοβηθεις τις αναβασεις,ουτε οικονομικα (ειναι τι θες να κανεις) απλα θα χαρεις πολυ να μεταφερεις την εμπειρια του carting στον δρομο (ειναι σαφως πιο επικινδυνο δεν το συζητω).

Οπως και να εχει,να το χαρεις οσο παει και ασε την Μερκελ να κουρευεται αν και το 320si της Μερκελ ειναι εεεεε?????

Nikos120i
21-06-12, 20:54
Εσυ εχεις ενα μεγαλο πλεονεκτημα απο καποια σκοπια κατα τη γνωμη μου,ξεκινησες σε μεγαλη σχετικα ηλικια το carting και εισαι πιο ωριμος και 1-2 κακοτοπιες τις εχεις ξεφυγει σε αντιθεση με καποιον που εκανε απο μικροτερη ηλικια.Αυτο ειναι μεγαλο κερδος σε χρημα βασικα κατα τη γνωμη μου.

Ξέρω γω ρε γμτ...αν ήμουν πιο νέος, όχι πολύ 7 χρόνια θα είχα μεγαλύτερη εμπειρία και θα ήμουν πιο στα @@ μου με λιγότερο το αίσθημα φόβου.

Αλλά ναι, όπως το θέτεις έχεις δίκιο. Έχω γλιτώσει χρήματα...αλλά όπως λες κι εδώ:

Η συνεση ειναι μεγαλο προσον (εγω το εχω στο δρομο) στην πιστα ομως υπερβαλλω και ξεπερνω για να ερθει ο χρονος,η οριακη προσπεραση κτλ-κτλ.Ειμαι σιγουρος οτι και εσυ εχεις υπερβαλλει το κατιτις σου!!!!! Η ανδρεναλινη ειναι το καλυτερο ναρκωτικο οταν ακροβατεις και περνας οριο.....

Εννοείται έχω υπερβάλει. Αν δεν υπερβάλεις, δεν έρχεται ο χρόνος. Αν δε ψάχνεις να βρεις το παραμικρό από το καρτ σου, αν δε το ξεζουμίσεις και αν δεν υπερβάλεις...δεν βελτιώνεσαι. Έχω κάνει 3-4 εξόδους, ευτυχώς χωρίς ζημιές.

Οντως η Ελευσινα ειναι χαλια για το σασι αλλα οποιος γυρναει οριο εκει μεσα ειναι κατα τη γνωμη μου πολυ τολμηρος οδηγος (εγω δεν ειμαι τοσο ομολογω σε αυτη την πιστα,δεν εχει διεξοδο διαφυγης πουθενα για το καρτ και τον οδηγο).

Κοίτα, ο Ασπρόπυργος είναι σχολείο όντως...αλλά αν βγεις, έχεις κάνει το καρτ 8...τουλάχιστον!

Μην φοβηθεις τις αναβασεις,ουτε οικονομικα (ειναι τι θες να κανεις) απλα θα χαρεις πολυ να μεταφερεις την εμπειρια του carting στον δρομο (ειναι σαφως πιο επικινδυνο δεν το συζητω).

Είναι τι θες να κάνεις όπως λες, ακριβώς. ;)

Οπως και να εχει,να το χαρεις οσο παει και ασε την Μερκελ να κουρευεται αν και το 320si της Μερκελ ειναι εεεεε?????

Λεπτομέρειες ;) :rofl2: