PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW σειρά 8


BMW850i
30-04-08, 10:41
Μερικά στατιστικά στοιχεία για τη σειρά 8....



Από τον 5/1989 έως τον 5/1999 κατασκευάστηκαν συνολικά 22800 BMW 850. (Από αυτά ΜΟΝΟ τα 2721 ήταν με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η παραγωγή τους ξεκίνησε τον 7/1989 και σταμάτησε τον 9/1994).



Από τον 7/1993 έως τον 5/1999 κατασκευάστηκαν συνολικά 7803 BMW 840.



Από τον 4/1992 έως τον 12/1992 κατασκευάστηκαν συνολικά 18 BMW 830. (Και τα 18 πρωτότυπα δεν βγήκαν ποτέ στην παραγωγή και καταστράφηκαν σύμφωνα με την BMW.)



Ενώ για το απόλυτο εργαλείο το BMW850 CSI κατασκευάστηκαν συνολικά 1510 κομμάτια από τον 8/1992 έως τον 11/1996.



BMW 850i
05/1989 - 12/1992, V12 (M70), 5.0l displacement, 300 hp, number: unknown (including M70 850Ci: 20072)

BMW 850Ci
01/1993 - 10/1994, V12 (M70), 5.0l displacement, 300PS, number: unknown (including M70 850i: 20072)
02/1994 - 05/1999, V12 (M73), 5.4l displacement, 326PS, number: 1218


Στην Ελλάδα πουλήθηκαν συνολικά ''ΕNNIA'' BMW 8 series (από Ελληνικές αντιπροσωπείες).


Δύο το 1990
Ένα το 1992
Ένα το 1993
Ένα το 1994
Τρία το 1997
Ένα το 1998


Επίσης κάποια επιπλέον στοιχεία που ίσως δεν γνωρίζεται:

BMW M8 (ήταν κατασκευασμένο πάνω στο σασί της σειράς 8).
Κατασκευάστηκε το 1990 (ένα πρωτότυπο), με κινητήρα V12 (S70/1), 6λιτρο, 550 hp.

Δεν το είδε κανείς ποτέ στο δρόμο. Σύμφωνα με μαρτυρίες από κάποιους εργαζόμενους στο εργοστάσιο της BMW βρίσκεται μέσα σε μια αποθήκη.

Ένα ακόμα σπάνιο κομμάτι είναι και το ALPINA Β12

Alpina B12 5.0 Coupe
Κατασκευάστηκε από τον 06/1990 έως τον 05/1994, V12 (βασισμένο στον M70 κινητήρα), 350 hp, Συνολικά παράχθηκαν: 97 κομμάτια.
Το Alpina B12 5.0 κουπέ βασίζεται πάνω στο 850i και ήταν εφοδιασμένο με 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Alpina B12 5.7 Coupe
Κατασκευάστηκε από τον 11/1992 έως τον 12/1996, V12 (βασισμένο στον S70 κινητήρα), 416 hp, Συνολικά παράχθηκαν: 57 κομμάτια.
Το Alpina B12 5.7 κουπέ βασίζεται πάνω στο 850CSi και ήταν εφοδιασμένο με 6-τάχυτο manual κιβώτιο ταχυτήτων.

BILL007
30-04-08, 11:04
Tέλειο το post σου φίλε μου...Έχεις καλύψει τα πάντα απο την ιστορία της σειράς 8!!!!Συγχαρητήρια απο μένα!:D:D

A...Nα επισημάνω και εγώ για το Μ8 ότι φήμες διάφορες ακούγονται...Εγώ θα καταθέσω αυτή που έχω ακούσει,ότι ο διευθυντής παραγωγής (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) επειδή τον προσέλαβε κάποια μεγάλη εταιρία (π.χ Ferrari,Lamborgini) πέταξε στην ουσία στον κάλαθο των αχρήστων το Μ8 Project και αυτό γιατί όπως φαντάζεστε,πέρα απο τις δικαιολογίες του τύπου δεν θα είχε απήχηση στη αγορά,λαδώθηκε ο μάγκας...:nutkick:Έτσι το μοτέρ αυτό κατέληξε στο χυτήριο και πλεον δεν υπάρχει ουτε καν στο μουσείο της BMW...

kastorianos88
30-04-08, 11:11
πολυ καλο μπραβω αν κ την δευτερα ειδα μια στην βεροια..ααααααχχαχχ ονειρικο αυτοκινητο

thmangr
30-04-08, 11:51
Μπράβο φίλε!! Μπες στα Polls Να ψηφίσεις και εσύ για το ομορφότερο BMW μπας και ολοκληρωθεί ποτέ αυτή η ψηφοφορία!!!

gnx
30-04-08, 12:04
Καλο ποστ. τα στοιχεια για τις πωλησεις που τα βρηκες;

BMW850i
30-04-08, 12:16
Τα στοιχεία για τις πωλήσεις τα βρήκα σε ένα αρχείο excel από ένα αμερικάνικο φόρουμ για το Ε31 που είμαι γραμμένος.

Αναφέρει αναλυτικά πόσα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης σειράς και σε ποιες χώρες πουλήθηκαν (ανά χρονολογία) από τα συνολικά 30609 που παράχθηκαν.

BILL007
30-04-08, 12:47
http://www.e31.net/
http://www.clube31.net/index.php
Αυτά και απο μένα...Δεν βρίσκω τώρα και το forum που λεει το παλικάρι,αλλά το έχω πετύχει και αυτό κάπου...

BMW850i
03-05-08, 19:04
http://www.e31.net/
http://www.clube31.net/index.php
Αυτά και απο μένα...Δεν βρίσκω τώρα και το forum που λεει το παλικάρι,αλλά το έχω πετύχει και αυτό κάπου...

Να προσθέσω και το : http://forums.roadfly.com/forums/bmw/bmw-8-series-e31/forum.php


Ένα πολύ καλό φόρουμ με ανθρώπους που στον ελεύθερο χρόνο τους ασχολούνται αποκλειστικά με τη σειρά 8. Είμαι γραμμένος πέντε χρόνια και με έχουν βοηθήσει να εμπλουτίσω της γνώσεις μου πάνω σε τεχνικά θέματα.

Επίσης αρκετά μικροπροβλήματα (τα οποία ήταν πολύ απλά στην επίλυση τους) τα έλυσα μέσα από τις συμβουλές των παιδιών χωρίς να χρειαστεί να τρέχω σε συνεργεία και να κάνω περιττά έξοδα.

Enema
10-07-08, 14:59
Η 8αρα ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο, αλλα ειναι ΘΗΡΙΟ...
Eπισης εχει πολλα κυβικα, οπως και βαρος, και καιει πολυ. Πολυ κριμα να μην μπορει καποιος να αγορασει ευκολα μια τετοια, μια 8xx θα ηθελα (μαζι με μια m1, μια e30 m3, μια 635 κτλ...:smokin:)

Παντως θα ηταν πολυ ενδιαφερουσα μια μετατροπη με καποιο μικροτερο, και δυνατο μοτερ. Ισως απο καποια μ3 ε46... τουλαχιστον δεν θα εκαιγε τοσα πολλα :dance:

BILL007
10-07-08, 15:20
Ε...εντάξει...Απλά δεν είναι αμάξι για καθημερινή χρήση!Τόσο απλά τα πράγματα...Εϊναι για μεγάλα βαλάντια απο όλες τις απόψεις ακόμα και τώρα που τα χαρίζουν στη Γερμανία (ξέρουν αυτοί)...;) Μόνο για καμία βόλτα κανένα Σαββατοκύριακο ενδύκνειται... Το λέω εκ πείρας μιας και πέρασε και αυτό το αμάξι απο τα χέρια μου έστω και ελάχιστα...:( H κατάληξη του ήταν να πουληθεί και να μετατραπεί σε κεφάλαιο για το τελείωμα του εξοχικού...:(

autodream
10-07-08, 15:53
Ε...εντάξει...Απλά δεν είναι αμάξι για καθημερινή χρήση!Τόσο απλά τα πράγματα...Εϊναι για μεγάλα βαλάντια απο όλες τις απόψεις ακόμα και τώρα που τα χαρίζουν στη Γερμανία (ξέρουν αυτοί)...;) Μόνο για καμία βόλτα κανένα Σαββατοκύριακο ενδύκνειται... Το λέω εκ πείρας μιας και πέρασε και αυτό το αμάξι απο τα χέρια μου έστω και ελάχιστα...:( H κατάληξη του ήταν να πουληθεί και να μετατραπεί σε κεφάλαιο για το τελείωμα του εξοχικού...:(

Δυστυχως τετοια αυτοκινητα δεν εξυπηρετουν στην Ελλαδα με τους "καλους " δρομους που εχουμε .Μονο αν μενεις και κινησαι συνεχεια εθνικη γιατι φαντασου να κυκλοφορησεις στα στενακια του Κορυδαλλου για παραδειγμα που εμενα εγω με αυτο οπου ολοι παρκαρουν και στα πεζοδρομια και πολλες φορες εκανα μανουβρες να στριψω το 36αρι .Κριμα το αμαξι δηλαδη.

BILL007
10-07-08, 16:19
Καλά αυτό που λες δεν το συζητάμε καν...Το αμάξι είναι μόνο για γκαράζ,ακόμα και στον προορισμό που θες να πας πρέπει να υπάρχει,ειδικά αν μιλάμε για κέντρα πόλεων...

thmangr
10-07-08, 17:06
Τελικά για μένα αποδεικνύεται ότι πράγματι ήταν και είναι το ομορφότερο BMW παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ. Βάσει φυσικά και των δικών σας ψήφων.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=13378

billys.bmw
23-08-08, 02:49
απορω γιατι ενα τοσο ωραιο αμαξι δεν το βγαλανε σε πιο καινουργιο μοντελο

thanassis
23-08-08, 17:10
όσον αφορά την Μ8 έχω διαβάσει ότι δεν υπήρξαν πολύ μεγάλες πωλήσεις και ίσως δεν θα είχε απήχηση στους αγοραστές, δεν ξέρω τι ισχύει όμως....

δείτε παρακάτω:

"BMW M8 E31 Prototype

BMW Motorsport did develop a prototype 8 Series with a lightweight body that was known as the M8. Originally envisioned as a Ferrari competitor, only a single prototype was ever produced, equipped with a special 550 bhp (410 kW) version of the S70 engine, essentially a bored out version of the M70 with experimental multi valve cylinder heads. A common misconception is that this engine eventually ended up in the McLaren F1. However, when this was suggested to McLaren's designer Gordon Murray, the idea was rejected because the engine was overweight and too long for the McLaren F1. A whole new engine was designed which has a closer resemblance to the later euro S50B30 BMW M3 engine. The project was eventually scrapped because BMW decided that there was no market for an M8. The only prototype ever produced (one that was reportedly not even road safe) was locked away by BMW in the company's Giftschrank (poison storage) and has reportedly been destroyed."

http://www.bmwdrives.com/mcars/bmw-e31-m850.php

babisbabou
24-08-08, 11:43
Λένε ότι δεν είχε καν χώρο στο μουσείο της η BMW για το Μ8...
Επίσης το μοτέρ τελικά έγινε supercar κιλλερ σε άλλο σασί αυτό της BMW McLaren F1, το απόλυτο supercar. Πολύ ωραία όλα τα ποστ και ενημερωτικά!!!

Enema
24-08-08, 23:53
Βασικα,
το μοτερ που τελικα φορεθηκε στην F1, ηταν τοσο βαρια τροποποιημενο, που μαλλον καμια σχεση δεν ειχε με αυτο της μ8. Εκεινο απλα ηταν η βαση.

Δυστηχως δεν θυμαμαι που το διαβασα αυτο. :(

babisbabou
25-08-08, 01:31
Στο ποστ ακριβώς πάνω από το προηγούμενο δικό μου, ναι σαφώς ήταν τροποποιημένο!

Enema
25-08-08, 20:46
Εγω παλι, δεν καταλαβα γιατι δεν το εβαλαν τουλαχιστον στο μουσειο... ολοκληρη bmw, δεν θα μπορουσε να εχει μονο ενα λειτουργικο μοντελο..?

babisbabou
25-08-08, 21:03
Άγνωστοι οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την πράξη !!!

Να καταστράφηκε το ΑΠΟΚΛΕΙΩ!!! Μάλλον σε κάποια ιδιωτική συλλογή είναι...

naoume
25-08-08, 21:25
ναι και μαλλον η ιδιωτικη συλλογη στην οποια θα ειναι παρουσα θα ειναι γνωστου και παμπλουτου αραβα μεγιστανα που η συλλογη του πριν μερικα χρονια ακουγοταν οτι ξεπερνουσε τα 1000 αυτοκινητα!!!
αν ειναι σε καποια συλλογη σιγουρα θα ειναι αυτη

alexisp
03-08-09, 09:22
Παραθέτω ένα link με κάποιο μεταχειρισμένο που βρήκα στο net...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/318495/

Enema
04-08-09, 14:12
Γερμανικα χαρτια λεει...
Δυστηχως αυτο το αυτοκινητο ειναι πολυ ασυμφορο.... βενζινες, φοροι, ασφαλεια....

Θα ηθελα παντως καποια στιγμη να δω μετατροπη με τον πενταλιτρο της μ5 ή της μ6 :bananasmi

Stallion3.2
04-08-09, 22:19
Στο ποστ ακριβώς πάνω από το προηγούμενο δικό μου, ναι σαφώς ήταν τροποποιημένο!

A common misconception is that this engine eventually ended up in the McLaren F1. However, when this was suggested to McLaren's designer Gordon Murray, the idea was rejected because the engine was overweight and too long for the McLaren F1. A whole new engine was designed which has a closer resemblance to the later euro S50B30 BMW M3 engine

καμμία σχέση...

Enema
05-08-09, 20:11
Γιατι ομως υπαρχει αυτη η συγχηση?

bimmer-corfu
06-08-09, 14:24
Respect σε ενα αμάξι που ακόμα και τωρα το βλέπεις και χαζεύεις:bowdown:

BMW850i
10-08-09, 14:50
Respect σε ενα αμάξι που ακόμα και τωρα το βλέπεις και χαζεύεις:bowdown:

Σωστός.....!!!!!!

jim_pas
10-08-09, 17:05
Πολύ καλό το 8αρι...έχω έναν φίλο με ένα 850 csi και είναι πραγματικά φοβερό(για τα χρονια του πάντα)...φίλε alexisp το link που έδωσες με το συγκεκριμένο 8αρι ενδιαφέρθηκε το παιδί που το είχε για να κάνουμε ανταλλαγή(ε39 528 μ-πακετ),το σκέφτηκα και αποφάσισα ότι δεν αξίζει να δώσω ενα αυτοκίνητο 2000 για κάποιο 1990.....Παρόλα αυτά είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο και ειδικά στην εποχή του ήταν το ΚΟΡΥΦΑΙΟ.....

Stallion3.2
11-08-09, 08:05
πολύ όμορφο κουπέ. πάντα μου άρεσε και πάντα θα μ'αρέσει! αλλά κορυφαίο στην κατηγορία του δεν υπήρξε ποτέ, άλλωστε και οι πωλήσεις του δεν ήταν δα και τόσο φοβερές (ενώ η σειρά 6-που ήταν όμως συγκριτικά φθηνότερη όμως- τα είχε πάει πολύ καλά). σήμερα στο εξωτερικό βρίσκεις φοβερά κομμάτια σε εξευτελιστικές τιμές

bimmer-corfu
11-08-09, 08:10
η αλήθεια είναι ότι και με την αξιοπιστία είχε προβληματάκια αλλά μη ξεχνάμε ότι η τεχνολογία του για την εποχή που βγήκε ήταν διαστημική (asc, 6τάχυτο κιβώτιο, V12 κτλ κτλ)

Enema
12-08-09, 23:10
Φιλε BMW850i, το δικο σου 8αρι τι εγινε τελικα?

BMW850i
14-08-09, 12:10
Φιλε BMW850i, το δικο σου 8αρι τι εγινε τελικα?


Βρίσκεται σπίτι φυλαγμένο στο γκαράζ. Τελικά δεν βρέθηκε κάποιος αξιόλογος αγοραστής να το πάρει και το έβγαλα από τις αγγελίες.

Τώρα για την συνέχεια, δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Συνεχίζω όμως να το συντηρώ και να το βγάζω βόλτα μια φορά στις δέκα μέρες περίπου γιατί η ακινησία καταστρέφει το αμάξι.

Ελπίζω μετά από επτά χρόνια να το έχω ακόμα και να του βγάλω συλλεκτικές πινακίδες...

Enema
15-08-09, 18:20
Καλα κανεις και μπραβο σου. Σου ευχομαι να τις βγαλεις τις πινακιδες (που θα τις βγαλεις δλδ, μην εισαι αρνητικος :D) και να την κυκλοφορεις νομιμος την κουκλα!

Airness
05-12-09, 14:55
Bimmer Magazine features my 850CSi

http://m850csi.com/wp/hello-world/

http://m850csi.com/wp/

TSAF
17-12-09, 09:50
Η σειρα 8 οταν βγηκε ηταν ενα απιστευτο grand tourismo αυτοκινητο που προσπαθουσε να χτυπησει την 928 της Porsche. Δυστυχως τα πραγματα δεν πηγαν ακριβως ετσι. Τα πρωτα 850 ειχαν απιστευτα προβληματα κυριως με τα ηλεκτρικα τους και αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να βουλιαξουν οι τιμες τους σαν μεταχειρισμενα. Μονο τα πολυ τελευταια καροτσια κρατανε λιγο καλυτερη τιμη. Αυτο εδω πως σας φαινεται. Στην Γερμανια τα τελευταια χρονια εχουν ξεκινησει και τοποθετουν V8 & V10 απο τα Μ5 στα 8αρια και στα παλια 6αρια απο Ε34 Μ5. Το συγκεκριμενο ειναι απιστευτα ομορφο αυτοκινητο με μοτερ και σασμαν απο Ε39 Μ5. Η αναρτηση του ειναι ΚW coilover inox line 3, φρενα απο cayenne turbo S, μπροστινα καθισματα απο Ε36 Μ3, τιμονι απο Ε46 Μ3. Σκεφτομαι πλεον σοβαρα να πουλησω το 30αρι μου και να φτιαξω κατι αναλογο.

BMW850i
17-12-09, 18:01
Αρκετά ενδιαφέρον Project. Μου είχε περάσει και εμένα από το μυαλό πολλές φορές αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν υλοποιήσιμο.

Άραγε στην Ελλάδα θα μπορούσε κάποιο συνεργείο να το αναλάβει και να το φέρει εις πέρας και πάντα μέσα σε λογικά οικονομικά πλαίσια;

///M_Spartan
17-12-09, 18:07
Θα συμφωνησω κι εγω..μου αρεσει αυτο το εγχειρημα
γιατι διατηρει μια σχετικη προτωτυπεια.
Δεν πιστευω ομως να ειναι και πολυ αυτοι που θα
ξεκινησουν και τελικα θα φερουν εις περας μια τετοια
προσπαθεια στη χωρα μας..
Το κοστος δεν το αναφερω καθολου γιατι σιγουρα θα ξεφευγει απο τα ορια της λογικης χεχε.

TSAF
18-12-09, 13:53
Yπαρχουν μερικα συνεργεια που μπορουν να κανουν μια τετοια δουλεια Σ Ω Σ Τ Α.

BMW850i
18-12-09, 16:13
Yπαρχουν μερικα συνεργεια που μπορουν να κανουν μια τετοια δουλεια Σ Ω Σ Τ Α.

Μπορείς να μου αναφέρεις κάποια, έστω και με P.M. ????

TSAF
18-12-09, 16:18
οχι εστω με P.M, μονο με P.M.

BMW850i
18-12-09, 17:07
οχι εστω με P.M, μονο με P.M.

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το τρίτο συνεργείο είναι μάλιστα πολύ κοντά μου...

Πιστεύω όμως ότι το project είναι πιο εύκολο σε 840 παρά σε 850. Και αυτό γιατί το 850 είναι πολύ πιο σύνθετο, διπλές αντλίες βενζίνης, διπλοί πολλαπλασιαστές κτλ. Χρειάζονται πολύ περισσότερες αλλαγές σε σχέση με το 840...

TSAF
21-12-09, 11:43
Ετσι και αλλιως ολα τα παραπανω που αναφερεσαι φευγουν και μπαινουν στη θεση τους αυτα του Μ5. Δεν μενει κανενα μηχανικο κομματι παλιο του 840/50. Το μονο που μενει ειναι το καροτσι με το σαλονι του, και οι αξονες με τα φρενα. Το διαφορικο φευγει. Στην θεση ολων των μηχανικων μερων μπαινουν αυτα του Μ5 ατοφια με την καλωδιωση και την πλεξουδα του.

Enema
21-12-09, 12:33
TSAF εχεις 8αρα? Πραγματικα θα επιχειρησεις κατι τετοιο?

TSAF
21-12-09, 14:48
δυστυχως δεν εχω ακομα.........

BMW850i
21-12-09, 16:35
Σκέφτεσαι να αγοράσεις στο μέλλον για να το κάνεις μετατροπή ή να το κρατήσεις ;

Πάντως είναι πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο και πολύ ακριβό στη συντήρηση αλλά και στην κατανάλωση...

TSAF
21-12-09, 16:51
Για αυτο αμα ποτε αγορασω μια θα βαλω τον Μ5 απο Ε39 γιατι δεν ειναι ακριβος στην συντηρηση και ουτε εχει καμια φοβερη καταναλωση.

Zer0cooL
21-12-09, 16:53
Η σειρα 8 οταν βγηκε ηταν ενα απιστευτο grand tourismo αυτοκινητο που προσπαθουσε να χτυπησει την 928 της Porsche. Δυστυχως τα πραγματα δεν πηγαν ακριβως ετσι. Τα πρωτα 850 ειχαν απιστευτα προβληματα κυριως με τα ηλεκτρικα τους και αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να βουλιαξουν οι τιμες τους σαν μεταχειρισμενα. Μονο τα πολυ τελευταια καροτσια κρατανε λιγο καλυτερη τιμη. Αυτο εδω πως σας φαινεται. Στην Γερμανια τα τελευταια χρονια εχουν ξεκινησει και τοποθετουν V8 & V10 απο τα Μ5 στα 8αρια και στα παλια 6αρια απο Ε34 Μ5. Το συγκεκριμενο ειναι απιστευτα ομορφο αυτοκινητο με μοτερ και σασμαν απο Ε39 Μ5. Η αναρτηση του ειναι ΚW coilover inox line 3, φρενα απο cayenne turbo S, μπροστινα καθισματα απο Ε36 Μ3, τιμονι απο Ε46 Μ3. Σκεφτομαι πλεον σοβαρα να πουλησω το 30αρι μου και να φτιαξω κατι αναλογο.

Απλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ το προτζεκτ της 8αρας...
Ενα μεγαλο Respect στον θρυλο αυτο!!!

Enema
22-12-09, 17:11
Θελω και γω μια :(

Enema
23-12-09, 13:34
TSAF ξεχνα ρε τους v10, παρε 8αρα και καντην ετσι :P
http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-1.jpg
http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-9.jpg
http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-6.jpg
http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-7.jpg

Enema
23-12-09, 13:38
Χωρις πισω καθισματα, τηλεοραση, ενισχυτες, κουμπιουτερ, λαπτοπ, gps, καφετιερα, τζακουζι, μηχανη του καφε,πληντηριο, καταψυκτη, μηχανη του γκαζον και ανοιχτηρι σαμπανιας

http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-3.jpg
http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-4.jpg
http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-2.jpg
http://www.hwp.ru/Multimedia/Digitalcar.850/Bmw850digital-5.jpg

BMW850i
23-12-09, 13:57
Το ωραιότερο 8άρι κατά την γνώμη μου. Εχει σαρώσει όλα τα βραβεία στην Αμερική...

http://www.ethnikos.gr/diafora/Autofest10-07.jpg

TSAF
23-12-09, 15:24
Για εμενα αυτο ειναι "καβουρια".

Enema
23-12-09, 23:34
Το ωραιοτερο 8αρι εγω πιστευω οτι ειναι αυτο
http://www.dtmpower.net/forum/attachments/8-series/19151d1041196031-searching-some-rare-beamer-rides-just-850-really-e31-widebody2.jpg

Ειναι το σχημα της 8αρας που απλα σηκωνει φουσκωματα αλα-E30 M3 και τερατωδεις λιγο-ακτινες (χαζος ορος) ζαντες.


Ανακαλω
Το ωραιοτερο ειναι αυτο
http://www.bmw850.us/850-Secret/850-3.jpg
Οσοι εχετε δυνατη καρδια, πατηστε στον παρακατω συνδεσμο...
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1028168

Nick_compact
23-12-09, 23:38
Το ωραιοτερο 8αρι εγω πιστευω οτι ειναι αυτο
http://www.dtmpower.net/forum/attachments/8-series/19151d1041196031-searching-some-rare-beamer-rides-just-850-really-e31-widebody2.jpg

Ειναι το σχημα της 8αρας που απλα σηκωνει φουσκωματα αλα-E30 M3 και τερατωδεις λιγο-ακτινες (χαζος ορος) ζαντες.

Ζeemax wide body... απλά πανέμορφο... από πιτσιρικάς το χαζεύω!

M535 E28
24-12-09, 01:29
το project 840/850 με μηχανικά Μ5 Ε39 δεν είναι καθόλου δύσκολη υπόθεση ;)

BMW850i
24-12-09, 11:35
το project 840/850 με μηχανικά Μ5 Ε39 δεν είναι καθόλου δύσκολη υπόθεση ;)


Μπορεί να μην είναι δύσκολο, είναι όμως ακριβή μετατροπή. Πιστεύω πως θα ξεπέρναγε τα 5000 ευρώ ένα τέτοιο εγχείρημα...

TSAF
24-12-09, 11:48
Εισαι παρα πολυ αισιοδοξος. Ενα μοτερ απο Μ5 κομπλε + σασμαν + εξατμισεις θα το βρεις στη καλυτερη στα 6500 ευρω. Εδω τα s38 b38 τα μοτερ σκετα παιζουν απο 5000 εως 5500. Απο εκει και περα ο μηχανικος για την δουλεια που θα κανει σιγουρα ενα 4000 ευρω για τα ταιριασματα + 2000 ηλεκτρολογος + φρενα + αναρτηση ++++

STR
24-12-09, 12:54
Οσοι εχετε δυνατη καρδια, πατηστε στον παρακατω συνδεσμο...
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1028168

Τον ηλιθιο το καγκουρα...Υπαρχει κοσμος που παρακαλαει να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο και να το προσεχει σαν τα ματια του και αυτος ο βλακας το τερατουργησε.
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ:nutkick:

giannis 116
24-12-09, 13:42
Εμ βεβαια τι περιμενεις να κανει καποιος που αν κρινω απ το background των φωτο, το 'γκαραζ' του ειναι σα τη πισω αυλη του... Borat !!! :takecover

Enema
24-12-09, 14:28
Κλασσικη περιπτωση λαθους αυτοκινητου που επεσε σε λαθος ατομο.... Σε λιγα χρονια παω στοιχημα οτι θα ειναι στην πισω αυλη και θα σκουριαζει....

@TSAF και BMW850i

Μια καλη CSi ξεκιναει απο 20 περιπου χιλιαδες και φτανει ευκολα τις 40 για μοντελα individual

Οποτε αν υπολογισουμε 6 χιλιαδες για μια 850, 8 χιλιαδες για μηχανικα m5, 7 χιλιαδες για μηχανικο και ηλεκτρολογο και φτασαμε στα 21 χιλιαρικα πανω-κατω, και εχουμε ακομα φρενα αναρτησεις, εξωτερικο, εσωτερικο. Αρα πειτε οτι ολο το εγχειρημα φτανει χοντρα χοντρα 30 αντε 35 χιλιαδες ευρω, με μαζεματα μεσα εξω, αναρτησεις φρενα της προκοπης κτλ

Αξιζει ομως?

nikos12
24-12-09, 15:06
Τον ηλιθιο το καγκουρα...Υπαρχει κοσμος που παρακαλαει να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο και να το προσεχει σαν τα ματια του και αυτος ο βλακας το τερατουργησε.
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ:nutkick:

BATMAN BEGINS!!!

M535 E28
24-12-09, 15:32
Εισαι παρα πολυ αισιοδοξος. Ενα μοτερ απο Μ5 κομπλε + σασμαν + εξατμισεις θα το βρεις στη καλυτερη στα 6500 ευρω. Εδω τα s38 b38 τα μοτερ σκετα παιζουν απο 5000 εως 5500. Απο εκει και περα ο μηχανικος για την δουλεια που θα κανει σιγουρα ενα 4000 ευρω για τα ταιριασματα + 2000 ηλεκτρολογος + φρενα + αναρτηση ++++

κι εσύ πολύ απαισιόδοξος :smokin:

τα s38b38 ειναι πανάκριβα επειδή σπανίζουν πλέον...αντίθετα s62b50 έχει μπόλικα η αγορά...
θα έλεγα 2000 ο μηχανικός και 500 ο ηλεκτρολόγος...εκτός αν κάποιος πάει σε αντιπροσωπεία

TSAF
24-12-09, 15:37
δεν θα το ελεγα γιατι πουλαω μια κομπλε μετατροπη Μ5, ολοκληρο αυτοκινητο στα 7500 και μου το ζητανε για ψιχουλα.

BMW850i
24-12-09, 16:48
Προσωπικά πιστεύω πως δεν αξίζει και πιστεύω πως έχεις και εσύ την ίδια άποψη.

Όπως έγραψες και πιο πάνω ένα καλό CSI μπορείς να το βρεις με 25000 – 30000 ευρώ το οποίο είναι καρασυλλεκτικό...

Το να δώσεις 10 χιλιάρικα στην καλύτερη για την μετατροπή, εκτός από το μεγάλο κόστος, χαλάει και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Γίνεται λίγο ερμαφρόδιτο...

Enema
24-12-09, 19:15
Nαι, και γω συμφωνω οτι δεν αξιζει. Ειδικα σε μια CSi, που οπως λες ειναι καρασυλλεκτικο, και, ας προσθεσω, κοσμημα.

Καθε μετατροπη γινεται για καποιους λογους. Μια μετατροπη σε ενα εξειδικευμενο αυτοκινητο οπως η 8αρα, σηκωνει πολλη συζητηση για ποιους λογους γινεται.
Και αυτο γιατι η 8αρα
-δεν ειναι το τυπικο 316 που θα κανει καποιος μετατροπη M3 για να γαζωνει τα αλλα αμαξια...
-δεν ειναι το κοντροαυτοκινητο που θα του πεταξεις εναν τεραστιο κινητηρα με τουρμπο και θα περνας σαν σταματημενο οτιδηποτε κινειται στην ευθεια....
-δεν ειναι το ντριφταμαξο που θα σφαξεις για να κατεβεις στο τοπικο πρωταθλημα ντριφτ...
-και φυσικα δεν ειναι αμαξι πιστας

Η 8αρα ειναι απλα ενα μεγαλο GT. Και ηδη θετει περιορισμους στην χρηση της αλλα και στην μετατροπη λογω βαρους. Θα κανεις τι? Μετατροπη απο το λιγοτερο 4 λιτρα για να πας στα 5? Ή μηπως απο τα 5 για να πας στα 5? Να βαλεις πιο μικρο μοτερ εστω και τουρμπο? Ειναι 2 τοννοι που απαιτουν τουλαχιστον 40 κιλα ροπη για να κινηθουν.

Θα πεις να βαλεις μοτερ απο μ5 e39 ή e60. Οκ, αλλα για ποιον λογο? Ροπη? Για 1 και 3 κιλα αντιστοιχα (στα χαρτια) (49 και 52)? Ή για την πολυστροφια? Αλλα αυτο δεν ταιριαζει στον χαρακτηρα του αυτοκινητου. Kαι στην τελικη αμα θες 8αρα με μηχανικα ///M γιατι δεν παιρνεις κατευθειαν μια 850CSi που ειναι και WBS και εχει και ολο το laaaaarge του V12 (και ασε τα "κουτσα" V8 και V10) και 55 κιλα ροπη ετσι να γουσταρουμε. Αλλωστε και στα ιδια λεφτα βγαινει, και θα εχεις all original αυτοκινητο.

Και πες οτι φαγωθηκε ο αλλος και θελει να βαλει sony και καλα αλλο μοτερ. Οκ βρε αδερφε. Δεν λεω, ειναι ενδιαφερον ως concept και σιγουρα δεν θα με χαλουσε μια 8αρα με συχρονο κινητηρα. Αλλα εδω μας τα χαλανε τα κυβικα και ο χαρακτηρας. Να πεις ηταν σαν εκεινη την mercedes 190E που της εβαλαν συχρονο diesel κινητηρα που ειναι daily driven και δεν καιει τιποτα οκ. Αλλα η 8αρα ουτε daily driven car ειναι, ουτε λιγα καιει....

Και τι κερδιζεις τελικα με την μετατροπη? Καποια λιτρα καταναλωση στα 100? Φορολογια ελεω EURO IV (ή οτιδηποτε δεν θυμαμαι ακριβως σε ποιο ημαστε)? Εφοσον φυσικα οι στοκ κινητηρες ειναι αξιοπιστοι και αρκουν ωστε να κινησουν ικανοποιητικα το αμαξωμα, καποια λιτρα λιγοτερα ανα 100, και ο λιγοτερος φορος λογω ρυπων, αξιζει ολη αυτη την φασαρια? Κανεις αποσβεση τελικα?

Τεσπα το θεμα σηκωνει αρκετη αναλυση και συζητηση πιστευω, με λιγα λογια, οτι ΔΕΝ αξιζει. Αν καποιος εχει αλλη αποψη θα χαρω να ακουσω τις αποψεις του :cheers:

Enema
26-12-09, 01:04
Λοιποοοον, εκανα τυχαια ενα μικρο research....

Ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες στην γερμανια φορολογουνται βαση ιππων. Μαλλον ειχα αδικο. Εχω πετυχει αυτα τα 2 λινκ που εχουν καποιες πληροφοριες,
http://www.toytowngermany.com/lofi/index.php/t38456.html
http://wunschauto24.com/steuertabelle.htm
που αναφερουν την φορολογια αναλογα με το euro και τον κυβισμο.... λοιποοοοοον

(μιλαμε για γερμανια παντα ετσι?)

Μια original 850CSi πεφτει στην κατηγορια EURO 1 (ειχαν κοψει την παραγωγη της λογω προβληματων με τους ρυπους anyway....)
Αυτο σημαινει λοιπον, οτι για τον 5600cc Euro 1 βενζινοκινητηρα, η λυπητερη ειναι 847,3 ευρω.
Αμα βαζαμε εναν συχρονο V10, η λυπητερη θα ηταν μολις 337,5. Μολις 509,8 ευρω διαφορα!

Εχουμε δηλαδη μισο χιλιαρικο τον χρονο.... βαλε και τις βενζινες που γλυτωνεις....δεν ξερω αν παιζει και η ασφαλεια καποιο ρολο..... δεν ειναι και λιγο...
Αν θεωρησουμε κιολας οτι η τιμη της μετατροπης ειναι σχεδον ιδια με αυτη της original... και απο δυναμη ειναι τα ιδια πανω/κατω.... μηπως τελικα αξιζει? Κατα καποιον τροπο?

Μιας και αναφερθηκε η αλλοιωση του χαρακτηρα του αυτοκινητου με ενα τετοιο μοτερ.
Θα αλλοιωνοταν ο χαρακτηρας του με ενα κινητηρα V10/V12 απο μια 7αρα πχ...?
Εγω δεν νομιζω οτι θα αλλοιονωταν και τοσο.

e30 1984
26-12-09, 02:01
Η 8αρα ειναι τερας και πολυ επιβλητικο αυτοκινητο!!!

Leonidas_Thess
05-01-10, 15:50
http://www.greektube.org/content/view/13659/2/

O klarcson κανει παρουσιαση την 8αρα

nikos12
06-01-10, 00:58
http://www.greektube.org/content/view/13659/2/

O klarcson κανει παρουσιαση την 8αρα

Χαχαχααχα!!!! O Jezza με αφάνα!!!