PDA

Επιστροφή στο Forum : z3 roll bars


GEORGE7GR
03-05-08, 20:18
κατ αρχήν γεια σε όλους!!!!!
θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κανεις που μπορώ να βρω τα roll bar?? είδα το ότι το ντουλαπάκι πίσω αλλάζει άρα χρειάζομαι όλο το set!!!!
ρώτησα να τα πάρω γνήσια καινούρια αλλα πάει πολύ!!!!

Inferno
04-05-08, 10:17
Φίλε μου, καλώς ήρθες στην παρέα μας! Ψάχνω κι εγώ ένα χρόνο για τα συγκεκριμένα, και δεν βρίσκω τίποτα πουθενά! Αν βρεις κάτι, στείλε pm! Για γνήσια καινούργια πόσο σου είπαν?

stamos ci
04-05-08, 10:23
φιλε ειχα βαλει και εγω οχι γνησια γυρο 180 ε απο ΘΑΣΣΑΛΟΝΙΚΙ moy ta esteilan και τα εβαλα μονος μου σε 10 λεπτα παρε τηλ πμ ςου στελνο

VanVIC
04-05-08, 15:33
κατ αρχήν γεια σε όλους!!!!!
θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κανεις που μπορώ να βρω τα roll bar?? είδα το ότι το ντουλαπάκι πίσω αλλάζει άρα χρειάζομαι όλο το set!!!!
ρώτησα να τα πάρω γνήσια καινούρια αλλα πάει πολύ!!!!

Οπως τα λές, δεν χρειάζεσαι μόνο τα roll-over bars.
Παράλληλα χρειάζεσαι και το νέο ντουλάπι και τα διαφορετικά καπάκια αλλά και τις βάσεις για να στηριχθούν τα roll-over bars.

Για καινούργια, κοστίζουν αρκετά.
Σε μεταχειρισμένα εγώ τα βρήκα στην BMW-Παπαδόπουλος στη Θεσ/νίκη.
Αν θυμάμαι καλά, πέρυσι, όλα τα ανωτέρω μου κόστισαν γύρω στα 500 ευρώ (και πάλι δεν είναι λίγα τα χρήματα).

Να ξέρεις πάντως οτι δεν είναι μόνο αισθητική η βελτίωση με την προσθήλκη των roll-over bars. "Δένει" τ'αμάξι και αυξάνεται και η ασφάλειά σου σε περίπτωση ανατροπής ("κούφια" η ώρα...)

Αν δείς στο garage μου, θα δείς οτι έχω βάλει τα γνήσια και τα έχω ντύσει και με δέρμα ίδιο με το υπόλοιπο σαλόνι. Δεν έχω αλλάξει το ντουλάπι γιατί έχω κάνει μια μικρή "πατέντα" για να συνδιάσω και το custom subwoofer frame. Δες και τις σχετικές εικόνες στην 3η σελίδα στο alternative garage της υπογραφής μου

deepblue
04-05-08, 19:26
Οπως τα λές, δεν χρειάζεσαι μόνο τα roll-over bars.
Παράλληλα χρειάζεσαι και το νέο ντουλάπι και τα διαφορετικά καπάκια αλλά και τις βάσεις για να στηριχθούν τα roll-over bars.

Για καινούργια, κοστίζουν αρκετά.
Σε μεταχειρισμένα εγώ τα βρήκα στην BMW-Παπαδόπουλος στη Θεσ/νίκη.
Αν θυμάμαι καλά, πέρυσι, όλα τα ανωτέρω μου κόστισαν γύρω στα 500 ευρώ (και πάλι δεν είναι λίγα τα χρήματα).

Να ξέρεις πάντως οτι δεν είναι μόνο αισθητική η βελτίωση με την προσθήλκη των roll-over bars. "Δένει" τ'αμάξι και αυξάνεται και η ασφάλειά σου σε περίπτωση ανατροπής ("κούφια" η ώρα...)

Αν δείς στο garage μου, θα δείς οτι έχω βάλει τα γνήσια και τα έχω ντύσει και με δέρμα ίδιο με το υπόλοιπο σαλόνι. Δεν έχω αλλάξει το ντουλάπι γιατί έχω κάνει μια μικρή "πατέντα" για να συνδιάσω και το custom subwoofer frame. Δες και τις σχετικές εικόνες στην 3η σελίδα στο alternative garage της υπογραφής μου
Παρα πολυ σωστα και εγω απο τον Παππαδοπουλο τα πηρα ολα !!

GEORGE7GR
04-05-08, 19:58
Φίλε μου, καλώς ήρθες στην παρέα μας! Ψάχνω κι εγώ ένα χρόνο για τα συγκεκριμένα, και δεν βρίσκω τίποτα πουθενά! Αν βρεις κάτι, στείλε pm! Για γνήσια καινούργια πόσο σου είπαν?

epsaksa gia metaxirismena sti germania alla den vrika tpt isws na min epsaksa sto swsto simio. Piga k rwtisa stin antiproswpia tis bmw sto velgio kai mou eipan 1200 euro xwris tin topothetisi alla i timi einai idia k stin ellada! vrika vevea kati rollbar alla thelw na paw na ta dw apo konta!!
http://www.personal-dynamics.gr/index2.cfm?Level1=8&Level2=14&Level3=0&Level4=0&Level5=0&Level6=0

alla den exoun kamia sxesi me ta gnisia!!:banghead:

deepblue
04-05-08, 20:06
epsaksa gia metaxirismena sti germania alla den vrika tpt isws na min epsaksa sto swsto simio. Piga k rwtisa stin antiproswpia tis bmw sto velgio kai mou eipan 1200 euro xwris tin topothetisi alla i timi einai idia k stin ellada! vrika vevea kati rollbar alla thelw na paw na ta dw apo konta!!
http://www.personal-dynamics.gr/index2.cfm?Level1=8&Level2=14&Level3=0&Level4=0&Level5=0&Level6=0

alla den exoun kamia sxesi me ta gnisia!!:banghead:
Tη λυση στην ειπαμε κοιτα και εκει και θα δεις !!
Τσαμπα ταλαιπωρεια.
Στειλε πμ αν θες τηλεφωνο απο τον Παππαδοπουλο.

deepblue
04-05-08, 20:26
Μιλαμμε για γνησια .

billkoubou
06-05-08, 01:19
γεια σε ολους και απο μενα

παιδια εκτος απο τα rollbar τις βασεις και τα πλαστικα χρειαζονται και οι αισθητηρες που κανουν τα rollbar να πεταγονται σε περιπτωση ανατροπης (τουλαχιστον για το cabrio για το hardtop του VanVic -που παρεπιτωντως ειναι κουκλι- δεν ξερω) και κοστιζουν απο οσο ρωτησα 500 euro αλλιως η αναβαθμηση ειναι μονο αισθητικη οποτε κομπλε και γνησια κοστιζουν πανω απο 1000 με τοποθετηση

εδω ειναι τα κομματια που χρειαζονται με τιμες χωρις τα πλαστικα (εχουν περιπου 100 ευρω) και τους αισθητηρες
http://bmwfans.info/original/Z3/roa/Z3%201.8-M43/ECE/L/N/1997/01/mg-54/ill-54_0200/

και εγω οταν το πηρα ελεγα να τα βαλω εξτρα αφου απο ebay τα βρισκεις με 100 ευρω αλλα τη πατησα (ασχετος γαρ) και τωρα ψαχνω για φθηνες λυσεις

stamos μηπως μπορεις να βοηθησεις και μένα?

Perseas Z3
07-05-08, 12:40
Καλά εγώ διάβασα το thread μπας και μάθω 2 πράγματα κι αξιωθώ κάποτε να βάλω κι εγώ και τελικά μπερδεύτηκα χειρότερα!
1. Τι εννοείτε μεταχειρισμένα; Από κατάστημα; ή από ιδιώτη;
2. Αυτά δεν είναι σταθερά; οι αισθητήρες για να πετάγονται τί είναι;
3. (αυτό προς τον VanVic) Δηλαδή γίνεται να διατηρήσεις το υπάρχον ντουλπάκι με κάποια μετατροπή; Γιατί θέλω να βάλω κάποια προσθήκη γούφερ κάποια στιγμή, αν είναι να "χαλάσω" αυτό, μην αγοράσω άλλο και πάει άδικα.
4. Τα μη αυθεντικά (π.χ. από eBay) τί κακό έχουν; Είναι μόνο μόστρα και στην τούμπα... τα κλαις;

Πάντως VanVIC αυτό που λες για το "δέσιμο" νομίζω ότι αφορά αυτά που είναι ενιαία κι όχι 2 ξεχωριστά. Ή μήπως κάνω λάθος;

VanVIC
07-05-08, 13:03
...
2. Αυτά δεν είναι σταθερά; οι αισθητήρες για να πετάγονται τί είναι;

Δεν υπάρχουν αισθητήρες στα Ζ3 (ούτε στα Ζ4) γιατί τα roll-over bars είναι σταθερά.

3. (αυτό προς τον VanVic) Δηλαδή γίνεται να διατηρήσεις το υπάρχον ντουλπάκι με κάποια μετατροπή; Γιατί θέλω να βάλω κάποια προσθήκη γούφερ κάποια στιγμή, αν είναι να "χαλάσω" αυτό, μην αγοράσω άλλο και πάει άδικα.

...
Αν δείς στο garage μου, θα δείς οτι έχω βάλει τα γνήσια και τα έχω ντύσει και με δέρμα ίδιο με το υπόλοιπο σαλόνι. Δεν έχω αλλάξει το ντουλάπι γιατί έχω κάνει μια μικρή "πατέντα" για να συνδιάσω και το custom subwoofer frame. Δες και τις σχετικές εικόνες στην 3η σελίδα στο alternative garage της υπογραφής μου

Μπές και δές, οι photo -σχεδόν- "μιλάνε"

Πάντως VanVIC αυτό που λες για το "δέσιμο" νομίζω ότι αφορά αυτά που είναι ενιαία κι όχι 2 ξεχωριστά. Ή μήπως κάνω λάθος;

...
Να ξέρεις πάντως οτι δεν είναι μόνο αισθητική η βελτίωση με την προσθήλκη των roll-over bars. "Δένει" τ'αμάξι και αυξάνεται και η ασφάλειά σου σε περίπτωση ανατροπής ("κούφια" η ώρα...)...

Αν δείς πως "δένουν" οι βάσεις (για τα γνήσια μιλάω) θα καταλάβεις καλύτερα.
Τα after market, αυτά που είναι εννιαία, άσε την αισθητική (είναι υποκειμένικό), μάλλον πρόβλημα δημιουργούν παρά καλό. Κάνουν το συγκεκριμένο μέρος (μόνο) πολύ άκαμπτο χωρίς να είναι έτσι το υπόλοιπο αμάξωμα ακολούθως δημιουργεί άσκοπες (και απρόβλεπτες ! ) αναπηδήσεις του πίσω άξονα.

billkoubou
07-05-08, 14:19
Καλά εγώ διάβασα το thread μπας και μάθω 2 πράγματα κι αξιωθώ κάποτε να βάλω κι εγώ και τελικά μπερδεύτηκα χειρότερα!
1. Τι εννοείτε μεταχειρισμένα; Από κατάστημα; ή από ιδιώτη;
2. Αυτά δεν είναι σταθερά; οι αισθητήρες για να πετάγονται τί είναι;
3. (αυτό προς τον VanVic) Δηλαδή γίνεται να διατηρήσεις το υπάρχον ντουλπάκι με κάποια μετατροπή; Γιατί θέλω να βάλω κάποια προσθήκη γούφερ κάποια στιγμή, αν είναι να "χαλάσω" αυτό, μην αγοράσω άλλο και πάει άδικα.
4. Τα μη αυθεντικά (π.χ. από eBay) τί κακό έχουν; Είναι μόνο μόστρα και στην τούμπα... τα κλαις;

Πάντως VanVIC αυτό που λες για το "δέσιμο" νομίζω ότι αφορά αυτά που είναι ενιαία κι όχι 2 ξεχωριστά. Ή μήπως κάνω λάθος;


οι αισθητηρες για να πεταγονται (μαζι με καποιο υδραυλικο η μηχανικο μηχανισμο φανταζομαι) ειναι ενα συστημα ενεργητικής ασφάλειας που κανει τα roll bar να "ψηλωνουν" ακαριαια οταν το αυτοκινητο ερθει τουμπα γιατι εκει που ειναι δεν προστατευουν αφου ειναι σχεδον στο ιδιο υψος με το κεφαλι. ειναι ενα συστημα που εχουν τα cabrio γενικα αφου στερουνται μεταλλικη οροφη

οποτε οτι και να βαλεις ειναι μονο για αισθητικη. τωρα δεν ξερω τι εννοει ο VANVIC για το 'δεσιμο' του αυτοκινητου ισως καποια αλλαγη στην οδικη του συμπεριφορα. Δεν εχω γνωμη γιατι δεν εχω βαλει ακομα. παντως αν εβαζα τους αιθητηρες αυτους σιγουρα θα εβαζα τα γνησια γιατι σιγουρα ολα τα αλλα δεν εξασφαλιζουν τα ιδια επιπεδα ασφαλειας σε περιπτωση τουμπας (ω μη γενητω). παντος να ερθει ενα τετοιο αυτοκινητο τουμπα ειναι σχεδον αδυνατο εκτος αν χτυπησει σε καποιο εμποδιο σε πλαγιολισθηση π.χ. πεζοδρομιο...

billkoubou
07-05-08, 14:29
δεν υπαρχουν αισθητηρες??? καλα και μενα τι π@π@ριες μου ειπανε... εισαι σιγορος VANVIC? θα το κοιταξω και εγω καλυτερα

VanVIC
07-05-08, 14:33
οι αισθητηρες για να πεταγονται (μαζι με καποιο υδραυλικο η μηχανικο μηχανισμο φανταζομαι) ειναι ενα συστημα ενεργητικής ασφάλειας που κανει τα roll bar να "ψηλωνουν" ακαριαια οταν το αυτοκινητο ερθει τουμπα γιατι εκει που ειναι δεν προστατευουν αφου ειναι σχεδον στο ιδιο υψος με το κεφαλι. ειναι ενα συστημα που εχουν τα cabrio γενικα αφου στερουνται μεταλλικη οροφη...οποτε οτι και να βαλεις ειναι μονο για αισθητικη...

Σωστά τα γράφεις μέχρι ενός σημείου.
Το σύστημα αυτό με τους αισθητήρες, το έχουν τα αυτοκίνητα που "δεν θέλουν" να φαίνονται τα roll-over bars, τα έχουν "βυθισμένα" και όταν χρειαστεί, "πετάγτονται" για να προφυλάξούν.
Αυτό, στα BMW συμβαίνει στα νέα 3-αρια cabrio και στα cabrio της σειράς 6 (νομίζω).
Στα Roadster της BMW, τα roll-over bars είναι σταθερά, το ψηλότερό τους σημείο είναι πιο ψηλά απ'το κεφάλι του οδηγού όταν αυτός κάθεται, οπότε προστατευουν έτσι κι'λλιώς.

...τωρα δεν ξερω τι εννοει ο VANVIC για το 'δεσιμο' του αυτοκινητου ισως καποια αλλαγη στην οδικη του συμπεριφορα. Δεν εχω γνωμη γιατι δεν εχω βαλει ακομα. παντως αν εβαζα τους αιθητηρες αυτους σιγουρα θα εβαζα τα γνησια γιατι σιγουρα ολα τα αλλα δεν εξασφαλιζουν τα ιδια επιπεδα ασφαλειας σε περιπτωση τουμπας (ω μη γενητω). παντος να ερθει ενα τετοιο αυτοκινητο τουμπα ειναι σχεδον αδυνατο εκτος αν χτυπησει σε καποιο εμποδιο σε πλαγιολισθηση π.χ. πεζοδρομιο...

Εγώ στο δικό μου τα έχω βαλει μαζί και με θολόμπαρα πίσω (και μπροστά έχω).
Εχει αλλάξει εντυπωσικά -προς το καλύτερο- η ακαμψία του αμαξώματος ειδικά όταν δεν "φοράω" το hardtop.

billkoubou
07-05-08, 14:42
thanks για την αμεση απαντηση γιαυτο ειναι το φορουμ για να μαθαινουμε και μεις οι ψιλοασχετοι

bmwz3m44
19-02-09, 15:19
καλησπέρα σε ολους!ξερει κανεις που θα βρω ρολ μπαρ για z3?γνησια 1200ευρώ κοστίζουν..το μοντέλο που έχω ειναι 96..παιζει ρόλο?ψάχνω για μεταχειρισμένα αλλα δεν ξέρω που αλλού να ψαξω..τα ρολ μπαρ από βελτιωτικες αξιζουν?ειναι φθινότερα?ευχαριστω

harrys
26-05-10, 03:27
Ούτε αυτό δεν προστατεύει?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Z3-ROADSTER-97-02-STAINLESS-DUAL-LOOP-ROLL-BAR-00-/160387939132?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2557ddbb3c

Ούτε αυτό?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Stainless-Roll-Bar-BMW-Z3-Roaster-97-98-99-00-2001-2002-/230467301873?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35a8ebf1f1


Δηλαδή σε περίπτωση τούμπας θα σπάσουν? Ενώ το μαμά έχουν καλύτερες βάσεις π.χ. και μπορούν να κρατήσουν το βάρος του αυτοκινήτου πάνω εκεί?

Τα μαμά δεν πετάγονται τελικά ε?
Καλά πραγματικά απορώ πως γίνετε κάτι τέτοιο να μην είναι στανταρ στα καμπριο..