PDA

Επιστροφή στο Forum : 2ο TOYO TIRES GTCC '08


J.MULLER
11-05-08, 22:37
Kαλα πηγαμε και σημερα!
Εμεινα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και μπορω να πω οτι ξεκ@υλ@σ@ λιγο!
Α!!! εκανα και 4ο χρονο γενικης.
Αυτα.
Καιρος ειναι να βαλω και το μακρυ διαφορικο, μπας και κανω κανενα ανοιγμα της προκοπης!!!
εεε;;; nick M3;;;;




Υ.Γ. Ετρεχε και ο canto παιδια...ξερετε ο αδερφος του santo!

J.MULLER
11-05-08, 22:39
Τα αποτελεσματα: http://http://www.gtcc.gr/gtcc/gtcc_entries.php?race_id=10 (http://www.gtcc.gr/gtcc/gtcc_entries.php?race_id=10)

Ειμαι το Νο 114.

santo
11-05-08, 22:52
Μπράβο Γιάννη!!!
Πολύ καλός χρόνος!!!

Το αδερφάκι μου είχε θέματα με τα λάστιχα.. και πολλά μούτρα!!

Στην κατηγορία τους έσκασε ένα AX με 1800 μοτεράκι Γρουπ Α!! και ρολλ κέιτζ !!!! μιλάμε έκανε απόλυτο χρόνο ημέρας ..

Για να δούμε τι θα γίνει.. δεν προβλέπεται να τρέχουν αγωνιστικά εε??

Τέσπα.. και πάλι μπράβο για την προσπάθεια σας!!!

Υ.Γ. Βάλε μακρύ διαφόρικό.. γιατί το κοντό το αδικεί πολύ το κτήνος σου!!!!

J.MULLER
11-05-08, 23:08
Μπράβο Γιάννη!!!
Πολύ καλός χρόνος!!!

Το αδερφάκι μου είχε θέματα με τα λάστιχα.. και πολλά μούτρα!!

Στην κατηγορία τους έσκασε ένα AX με 1800 μοτεράκι Γρουπ Α!! και ρολλ κέιτζ !!!! μιλάμε έκανε απόλυτο χρόνο ημέρας ..

Για να δούμε τι θα γίνει.. δεν προβλέπεται να τρέχουν αγωνιστικά εε??

Τέσπα.. και πάλι μπράβο για την προσπάθεια σας!!!

Υ.Γ. Βάλε μακρύ διαφόρικό.. γιατί το κοντό το αδικεί πολύ το κτήνος σου!!!!

Eυχαριστω Σπυρο, αλλα σε βρισκω λιγο λαθος. Το κλουβι ειναι καθαρα θεμα ασφαλειας. Για μενα επρεπε να φορανε ολοι, ακομα και αποσπομενο. Ποσο μαλλον ο αδερφος σου που ειναι και ανοικτο. Εγω σκεφτομε πολυ σοβαρα να βαλω. Τωρα για τον "κουβα", ειχε φτιαχτει ενας πολυ ωραιος συνδιασμος στησιματος με δυναμης. Εγω το χαρηκα. Ισως με βρεις λιγο εγωιστη, αλλα οταν πας να τρεξεις για να διακριθεις πρεπει να εισαι διαβασμενος! Και μιας και το εφερε η κουβεντα, εχω σκοπο να κανω τον καλυτερο χρονο και στα Μεγαρα αλλα και στο καρτοδρομο. Γιατι...εχω την κινηση στον σωστο αξονα!

NICK_M3
12-05-08, 09:14
μπράβο ρα γιάννη

σκίστο δίχως αύριο το πράμα!!!!


αλλά ρε παιδί βάλε πιο μακρύ διαφορικό!!!!

δεν νομίζω να σε χαλάσει μέσα στην πίστα!!!
αντιθέτως νομίζω οτι θα είσαι καλύτερα!!!

αν π.χ γυρνάς μέσα στα μέγαρα με 3η πιο μακριά θα είσαι μακράν καλύτερος σε χρόνους!!!!
το αμάξι έχει περίσεια δύναμη και δεν νομίζω οτι αν μακρύνει θα χάσει!!!!
ίσα ίσα που θα γελάς ακόμη πιο πολύ....
ταπεινή μου άποψη είναι να μακρύνει περίπου 10-12%!!!!!
δεν θα είναι πολύ μακρύ για τα άλογα σου!!!!

δοκίμασε ενα 4.0 : 1 ή ενα 3.9 : 1 ......
με 505 άλογα δεν θα είναι χειρότερο το αμάξι!!!!ειδικά και με τόση ροπή!!!!!
ασε που θα το ξεκουράσεις και πολύ το μοτέρ....!!!!

αντε και εις ανώτερα!!!!!

ni19852003
12-05-08, 10:05
Μπράβο σε σένα και στο όχημα σου!!! :dblthumb2

J.MULLER
12-05-08, 14:34
μπράβο ρα γιάννη

σκίστο δίχως αύριο το πράμα!!!!


αλλά ρε παιδί βάλε πιο μακρύ διαφορικό!!!!

δεν νομίζω να σε χαλάσει μέσα στην πίστα!!!
αντιθέτως νομίζω οτι θα είσαι καλύτερα!!!

αν π.χ γυρνάς μέσα στα μέγαρα με 3η πιο μακριά θα είσαι μακράν καλύτερος σε χρόνους!!!!
το αμάξι έχει περίσεια δύναμη και δεν νομίζω οτι αν μακρύνει θα χάσει!!!!
ίσα ίσα που θα γελάς ακόμη πιο πολύ....
ταπεινή μου άποψη είναι να μακρύνει περίπου 10-12%!!!!!
δεν θα είναι πολύ μακρύ για τα άλογα σου!!!!

δοκίμασε ενα 4.0 : 1 ή ενα 3.9 : 1 ......
με 505 άλογα δεν θα είναι χειρότερο το αμάξι!!!!ειδικά και με τόση ροπή!!!!!
ασε που θα το ξεκουράσεις και πολύ το μοτέρ....!!!!

αντε και εις ανώτερα!!!!!


Ευχαριστω Νικο αλλα...
1ον, στην πιστα δεν τολμαω να μπω με 505 αλογα. Ειναι παρα πολλα!!! Και μην ξεχνας την ροπη, ειναι πανω απο 62 κιλα. Εχω μονο δυο τροχους!!! Οποτε εχουμε την μικρη πιεση και 400 αλογακια που ειναι υπερικανοποιητικα.

2ον, η χαραξη της πιστας των Μεγαρων ειναι διαφορετικη απο την κανονικη. Δεν υπαρχει ευθεια μεγαλυτερη των 100 μετρων, που σημαινει οτι πρεπει να εισαι οσο το δυνατον μεσα στην ωφελιμη περιοχη της ροπη σου. Οταν εχεις λοιπον ενα ωφελιμο φασμα στροφων 5.500 με 7.700, χρειαζεσαι οσο πιο πυκνη διαταξη σχεσεων, και αυτο επιτυνχανεται με το 4,45.
Με το 3,15 που φοραω για το δρομο, ειναι ακαταλληλο για την πιστα. Για το 4,1 ή το 3,9 το συζηταω αλλα δεν εχω βρει πουθενα! Μονο ενα 3,76 βρηκα , και το εχω καβα.

Αυτα.

J.MULLER
12-05-08, 15:41
Ευχαριστω Νικο αλλα...
1ον, στην πιστα δεν τολμαω να μπω με 505 αλογα. Ειναι παρα πολλα!!! Και μην ξεχνας την ροπη, ειναι πανω απο 62 κιλα. Εχω μονο δυο τροχους!!! Οποτε εχουμε την μικρη πιεση και 400 αλογακια που ειναι υπερικανοποιητικα.

2ον, η χαραξη της πιστας των Μεγαρων ειναι διαφορετικη απο την κανονικη. Δεν υπαρχει ευθεια μεγαλυτερη των 100 μετρων, που σημαινει οτι πρεπει να εισαι οσο το δυνατον μεσα στην ωφελιμη περιοχη της ροπη σου. Οταν εχεις λοιπον ενα ωφελιμο φασμα στροφων 5.500 με 7.700, χρειαζεσαι οσο πιο πυκνη διαταξη σχεσεων, και αυτο επιτυνχανεται με το 4,45.
Με το 3,15 που φοραω για το δρομο, ειναι ακαταλληλο για την πιστα. Για το 4,1 ή το 3,9 το συζηταω αλλα δεν εχω βρει πουθενα! Μονο ενα 3,76 βρηκα , και το εχω καβα.

http://www.youtube.com/watch?v=lxAh5xgmWK8

Αυτα.

http://www.youtube.com/watch?v=lxAh5xgmWK8

J.MULLER
12-05-08, 21:28
Μερικες φωτογραφιες απο τον αγωνα στο καρτοδρομο.

Tsakirakos
12-05-08, 21:41
αδερφε πολυ κτηνος το πεμβε σου! απιστευτα νουμερα!!!!
αξιος!

J.MULLER
13-05-08, 12:13
Και ενα μικρο βιντεακι απο τον αγωνα.

http://www.youtube.com/watch?v=rSfl8sfuHxQ