PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 m3 με v10 m!!


ΔημητρηςΜ3
15-05-08, 23:04
G-POWER G3 CSL V10 G-POWER G3 CSL V10








Spectacular heart transplant - G-POWER with 550 hp V10 for BMW M3 CSL E46 ! Θεαματικός μεταμόσχευση καρδιάς - G-POWER με 550 hp V10 της BMW M3 CSL E46!


- spectacular modification for BMW M3 V10 -- Θεαματική αλλαγή της BMW M3 V10
- 550 hp / 580 Nm / Vmax: 335 km/h -- 550 hp / 580 Nm / Vmax: 335 km / h
- perfectly tailored to higher performance tuned suspension -- Απόλυτα προσαρμοσμένες στις υψηλότερες επιδόσεις συντονισμένοι αναστολή
- new SILVERSTONE wheel in 20 Zoll -- Νέα SILVERSTONE τροχό σε 20 Zoll

G-POWER, the guarantor of three decades of high-value BMW tuning, once again demonstrates their expertise in the field of motor design modifications. G-POWER τον εγγυητή, από τρεις δεκαετίες της μεγάλης αξίας της BMW tuning, για άλλη μία φορά αποδεικνύει την εμπειρογνωμοσύνη τους στον τομέα των μηχανοκίνητων σχεδιασμό τροποποιήσεων. Current modification is for no less a figure than the BMW M3 E46 CSL! Τρέχουσες τροποποίηση δεν είναι για ένα ποσοστό λιγότερο από την BMW M3 E46 CSL! It receives a G-POWER revised V10 motor out of the current BMW M-series. Δέχεται G-POWER αναθεωρημένο V10 κινητήρα από την τρέχουσα BMW M-σειρά. With considerably more than 500 hp, the CSL is promised more significantly improved driving performance, yet remains practically unchanged in appearance: a wolf in sheep’s clothing. Με σημαντικά περισσότερες από 500 ίππων, είναι το CSL υποσχέθηκε πιο σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις οδήγησης, ακόμα παραμένει σχεδόν αμετάβλητο σε εμφάνιση: λύκος στα πρόβατα της ένδυσης.

Heart transplant brings a quantum leap! Καρδιά μεταμόσχευση φέρνει ένα ποιοτικό άλμα!

With the BMW M3 CSL, northern German refiners G-POWER present a further exemplar for BMW series vehicles equipped with V10 motors. Με τη BMW M3 CSL, γερμανικά διυλιστήρια της βόρειας G-POWER παρουσιάσει περαιτέρω exemplar για BMW σειράς οχήματα εξοπλισμένα με κινητήρες V10. First time vehicle presentation was held June 2007 at the Salzburg-Ring in Austria during the M Drivers Club meeting; official partners of G-POWER. Πρώτη φορά οχήματος παρουσίαση πραγματοποιήθηκε Ιουνίου 2007 το Σάλτσμπουργκ-Ring στην Αυστρία κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης Λέσχη Οδηγών M? Επίσημους συνεργάτες του G-POWER. The modulation of the larger V10 aggregate to the significantly smaller M3 CSL engine compartment is mastered by G-POWER with flying colours. Η διαφοροποίηση του μεγαλύτερου V10 συγκεντρωτικά στο σημαντικά μικρότερο M3 CSL κινητήρα είναι κατακτηθεί από την G-POWER με άριστα. Directly consequential to the V10 series aggregate from the M5 is a substantial increase in performance alone, yet G-POWER would not be G-POWER if there wasn’t more to be had. Pertaining to engine tuning, G-POWER’s customers benefit from 26 years of collected experience. Άμεσα συνεπεία της V10 σειρά συνολικά από την M5 είναι μια σημαντική αύξηση της απόδοσης και μόνο, ακόμη G-POWER δεν θα G-POWER εάν υπήρχε δεν θα είχε περισσότερο. Σχετίζονται με κινητήρα tuning, G-POWER πελάτες επωφελούνται από τις 26 χρόνια της εμπειρίας που συλλέγονται. Balancing this experience, the V10 elicits 550 hp and catapults to an acceleration of guaranteed 580Nm. Η εξισορρόπηση αυτή την εμπειρία, το V10 elicits 550 hp και καταπέλτες για την επιτάχυνση της εγγυημένης 580Nm. In contrast to the original six-cylinder in-line engine with 360 hp and 370 Nm, the results are really quite impressive. Σε αντίθεση με τα αρχικά έξι-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας με 360 hp και 370 Nm, τα αποτελέσματα είναι πράγματι εντυπωσιακό. The remaining facts are no less spectacular. Despite a somewhat higher vehicle total weight of 1550kg, G-POWER with it’s “heart tranplant” sank the power to weight ratio from a good 3,9 kg/hp to a superior 2,7 kg/hp. Τα υπόλοιπα στοιχεία δεν είναι λιγότερο θεαματικό. Παρά μια κάπως υψηλότερη όχημα συνολικού βάρους 1550kg, G-POWER με αυτήν την "καρδιά tranplant" βυθίστηκε τη δύναμη να το βάρος από μια καλή 3,9 kg / hp σε ένα ανώτερο 2,7 kg / hp. Instead of 4,8 seconds from 0-100 km/h, G-POWER CSL V10 reached this mark in a breath-taking 4,2 seconds. Αντί για 4,8 δευτερολεπτα από 0-100 km / h, G-POWER CSL V10 φτάσει σε αυτό το σήμα σε μια ανάσα ανάληψη 4,2 δευτερόλεπτα. Even more important in reference to super sports cars, is the speed acceleration to 200 km/h. Ακόμη πιο σημαντική στην αναφορά στα σούπερ σπορ αυτοκίνητα, είναι η επιτάχυνση της ταχύτητας στα 200 km / h. With 11,6 seconds, the G-POWER CSL V10 leaves all others with scarcely a chance. Με 11,6 δευτερόλεπτα, η G-POWER CSL V10 αφήνει όλα τα άλλα με μόλις μία ευκαιρία. Often the top speed of this bolide surpasses even those more powerful engines from Stuttgart-Zuffenhausen or Maranello, Italy: 335 km/h is a quantum leap versus the 285 of the original M3 CSL! Συχνά, η μέγιστη ταχύτητα του παρόντος bolide ξεπερνάει ακόμα και τους πιο ισχυρούς κινητήρες από Stuttgart-Zuffenhausen ή Maranello της Ιταλίας: 335 km / h είναι ένα ποιοτικό άλμα σε σχέση με το 285 του πρωτότυπου Μ3 CSL!

This V10 “operation” from G-POWER is available for the complete palette of the BMW models. Αυτό V10 "επιχείρηση" από G-POWER είναι διαθέσιμα για την πλήρη παλέτα της μοντέλα της BMW. Whether the current 3-series coupé, Z4, X5 or new M3, G-POWER rises and meets each challenge. Είτε το σημερινό κουπέ της σειράς 3, Z4, η νέα X5 ή Μ3, G-POWER αυξήσεις και ικανοποιεί κάθε πρόκληση. Additionally, G-POWER is already working on a bi-compressor kit for the V10 engine and shall be setting further milestones in the higher divisions of the distinguished BMW refinement segment. Επιπλέον, η G-POWER είναι ήδη εργάζονται σε διμερή συμπιεστή kit για το V10 κινητήρα και πρέπει να καθορίζει περαιτέρω ορόσημα στην τριτοβάθμια τμήματα της BMW διακρίνεται τμήμα φινέτσα. The targeted performance of the first level lays by approximately 640 hp and for those especially power hungry, further levels can liberate up to a possible 750 hp . Η στόχευση των επιδόσεων του πρώτου επιπέδου περιέχει περίπου 640 ίππων και ιδιαίτερα για εκείνους εξουσία πεινασμένοι, περαιτέρω επίπεδα μπορεί να ελευθερώσει έως την ενδεχόμενη 750 hp.

Clearly, for more security even further alterations on the CSL technology are necessary. Προφανώς, για περισσότερη ασφάλεια ακόμη περαιτέρω τροποποιήσεις σχετικά με το CSL τεχνολογία είναι απαραίτητες. Based on brute performance, G-POWER took on the suspension as well. Βασισμένο σε ωμής επιδόσεις, G-POWER πήρε σχετικά με την αναστολή του. Working closely with suspension manufacturer KW automotive, which is very succsessful in racing at Nuerburgring-Nordschleife, the northern Germans compiled an extensivey tested suspension system. Σε στενή συνεργασία με αναστολή KW κατασκευαστής αυτοκινήτων, η οποία είναι πολύ succsessful σε ιπποδρομίες στο Nuerburgring-Nordschleife, οι Γερμανοί συγκεντρώνονται βόρεια extensivey μια δοκιμή σύστημα αναστολής. It is perfecty adjusted to the car´s power and is suitable for race track and road use as well. Είναι perfecty προσαρμόζεται στο αυτοκίνητο της εξουσίας και είναι κατάλληλο για τη φυλή κομμάτι και τη χρήση των δρόμων, όπως καλά.

Wheel SILVERSTONE for CSL Wheel SILVERSTONE για CSL

G-POWER equips the otherwise externally unaltered M3 CSL with its newest wheels. G-POWER εξοπλίζει τα διαφορετικά εξωτερικά αναλλοίωτα M3 CSL με το νεότερο τροχούς. G-POWER’s affinity to racing sports is clear to anyone by name alone: SILVERSTONE. G-POWER του συγγένεια με τα αγωνιστικά αθλήματα είναι σαφές σε οποιονδήποτε με το όνομά τους και μόνο: SILVERSTONE.

The new G-POWER SILVERSTONE DIAMOND wheel is provided a “concave” rim contour design specially developed for the latest BMW vehicle generation but suis older models such as the M3 E46 CSL perfectly as well. Η νέα G-POWER SILVERSTONE DIAMOND τροχός είναι προϋπόθεση μιας "κοίλο" χείλος του περιγράμματος του σχεδιασμού ειδικά σχεδιασμένο για την τελευταία γενιά της BMW όχημα αλλά suis μεγάλα μοντέλα όπως το M3 E46 CSL ως απολύτως καλά. With this new, for G-POWER protected design, a pure BMW wheel was generated exclusively adjusted to the BMW brake outlines. Με το νέο αυτό, για το G-POWER προστατευόμενου σχεδίου, μία καθαρή BMW τροχός αυτή δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να προσαρμοστεί η BMW παρουσιάζει φρένο. Through this optimized spatial relationship, G-POWER improves additional brake ventilation. Μέσω αυτής της βελτιστοποιημένης χωρικές σχέσεις, G-POWER βελτιώνει πρόσθετες φρένο εξαερισμού. The special interpretation of multi-spoked design SILVERSTONE rims instantaneously makes the entire wheel unit exceptionally unique! Η ειδική ερμηνεία των multi-spoked σχεδιασμού ζάντες SILVERSTONE ακαριαία καθιστά ολόκληρο το τιμόνι μονάδα εξαιρετικά μοναδική!

In addition, this wheel already more than satisfies the exacting safety requirements imposed by Bavarian manufacturer’s. Επιπλέον, αυτό το τιμόνι ήδη περισσότερο από το να πληροί τις αυστηρές απαιτήσεις ασφαλείας που επιβάλλονται από βαυαρικά του κατασκευαστή. They feature BMW stipulated run-flat capabilities in conjunction with approved tires! Διαθέτουν BMW όριζε τρέχει-επίπεδη ικανότητες σε συνδυασμό με το εγκεκριμένο λάστιχα! Furthermore, they are lighter in weight than the BMW factory M–wheels. Επιπλέον, είναι ελαφρύτερο σε βάρος, από το εργοστάσιο της BMW M-τροχών. The reduced unsprung weight has a noticable positive impact on comfort, even in conjunction with ultra low profile tires! Η μειωμένη unsprung βάρος έχει ένα αξιοσημείωτο θετικό αντίκτυπο στην άνεση, ακόμη και σε συνδυασμό με εξαιρετικά χαμηλό προφίλ λάστιχα!

The new wheel, with ist striking appearance due to it’s unusual shaped 10-double spoke design, is manufactured in OEM quality. Το νέο τροχό, με εντυπωσιακή εμφάνιση ist οφείλονται σε αυτήν την ασυνήθιστο σχήμα 10-διπλό μίλησε σχεδιασμό, κατασκευάζεται στην ΚΑΕ ποιότητας. Naturally, they are “made in Germany”! Φυσικά, αυτά είναι "made in Germany"! Immediately eye-catching are the extravagant screw fittings that seem to signify a multiple pieced structure. Αμέσως αιχμαλωτίζουν το βλέμμα είναι το πολυδάπανο βίδα εξαρτημάτων που φαίνεται να σημαίνει και μια πολλαπλή pieced δομή. Completely on the contrary though as it’sa one-pieced wheel that through its characteristics, is quite exquisite. Εντελώς το αντίθετο, όπως και αν είναι μια one-pieced τροχό ότι μέσω των χαρακτηριστικών του, είναι αρκετά έξοχα. The latest G-POWER technique of surface coating SILVERSTONE DIAMOND wheels effectively prevents brake dust and dirt from “baking” onto the wheels. Οι τελευταίες G-POWER τεχνική της επιφάνειας επίστρωσης SILVERSTONE DIAMOND τροχούς φρένων εμποδίζει αποτελεσματικά τη σκόνη και τη βρωμιά από το "ψήσιμο" επάνω τους τροχούς. This makes the wheel particularily easy to care for. Αυτό καθιστά τον τροχό ιδιαίτερα εύκολο να φροντίζετε. The silver-graphite-coated spider with its brightly shining “diamond cut” face, creates a fascinating and dynamic effect, blending harmoniously with all BMW exterior colours. Το ασήμι-γραφίτη-αράχνη επικαλυμμένα με τις έντονα λαμπρό "διαμάντι κοπεί" αντιμετωπίζουν, δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα και δυναμική επίδραση της ανάμειξης αρμονικά με όλα τα χρώματα της BMW εξωτερικό. Customers acquire a wheel with a classic and stylish appearance. Πελάτες αποκτήσουν ένα τροχό με μια κλασική και μοντέρνα εμφάνιση.

The SILVERSTONE program is available in sizes 18 ” through 21” in widths from 8.5” to 10.5”. Presented here, M3 CSL rolls on SILVERSTONE 21-inch wheels. SILVERSTONE Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμη σε μεγέθη 18 "με 21" στην πλάτη από 8,5 "έως 10,5". Παρουσιάζονται εδώ, Μ3 CSL κυλίνδρους για SILVERSTONE 21-ιντσών
μηπως τελικα να ψαξω για v10 αντι για M3??

BILL007
15-05-08, 23:35
Λεφτά να υπάρχουν και μέχρι και κινητήρα ελικοπτέρου σου βάζουν στο αμάξι...και ποια 550 άλογα μου λες μετα...???ΧΑαχχααχχαχαχαχαχαχααχχα!!!!!!!!:D:D:D