PDA

Επιστροφή στο Forum : E92 dilemma


super_sayian
19-05-08, 08:20
παιδες καλημερα σας!καινουργιος κ εγω στο φορουμ καλως σας βρηκα
ετοιμαζομαι να κανω μεταγραφη απο το vwclub σε σας με νεο τουτου
για να μπω στο θεμα θελω τις γνωμες σας,ειμαι αναμεσα σε 3.16 coupe με αρκετα εξτρα που θα φτασει τις 39000 ευρω και της 3.20 με μονο εξτρα ζαντες κ φωτισμο που θα κοστισει 41500
τι απο τα 2 προτινετε?σιγουρα 3.20 θα μου πειτε κ συμφωνω απλα ηδη το budget ειναι περιορισμενο σε αυτη τη κατηγορια για μενα κ σε περιπτωση που επεφτα στη πρωτη επιλογη θα εκανα χαζομαρα?
εννοω ειναι τοσο τραγικα αργο οσο το φανταζομαι το 3.16(ειναι να παω για τεστ )που δεν παει πουθενα με τη βαρια καροτσα?αν ειναι να περιμενω λιγο ακομα να παρω το 3.20?

Bavarian Power
19-05-08, 08:26
Καλύτερα να περιμένεις λίγο ακόμη και να πάρεις το 320. Το κάλό αργεί να γίνει .Μόλις εχτές γύρισα απο ταξίδι με ενα ε46 316 και η αλήθεια είναι οτι κάποιες στιγμές θα θελα να ναι 320 και κάποιες Μ3 :scratchch

Chalyps
19-05-08, 08:36
Σε καταλαβαίνω απολύτως όσον αφορά το οικονομικό θέμα!
Αλλα όπως το καταλαβαίνω εγώ πρόκειται να κάνεις μια επένδυση που όπως κ να χει είναι σοβαρό το ποσό.
Θα έχεις απαιτήσεις απο αυτό που θα επενδύσεις τα λεφτά σου.
Κρίμα θα είναι να βιαστείς και το αποτέλεσμα να μην σε ικανοποιεί 100%.....
Αποψη μου είναι να πας για την δίλητρη.
Η 1.6 είναι μεν καλή αλλά στην Ε92 δεν θα κάνει αυτά που προδιαθέτει το αμάξωμα , δηλαδή δύναμη εκεί που την χρειάζεσαι.
Βάλε τις ζάντες κ άσε τον φωτισμό.
Ψάξε και βρές ανάμεσα στις αντιπροσωπείες την καλύτερη δυνατή προσφορά.Θα βρεις διαφορές.
Η διαφορά μεταξύ των δύο κινητήρων είναι μεγάλη και απο άποψη επιδόσεων αλλά κ απο άποψη....κύρους αν σε ενδιαφέρει κ αυτό.Για μερικούς ακούγεται ψωνέ η άποψη αυτή αλλά όπως κ να το κάνουμε ισχύει κ αυτό για αυτό και ονομάζεται premium κατηγορία....αλλιως με τα ιδια λευτά υπάρχουν κάτι γιαπωνεζάκια τούμπανο...:D

xristaras
19-05-08, 09:04
Φίλε κοίτα εγώ στην αρχή είχα πάρει 316ci/E46 και σε τρείς μήνες το άλλαξα, πήρα αυτό που έχω τώρα 2000cc/E46 και μέρα με τη νύχτα, εννοώ απο γκάζια και γενικότερα παιχνίδια στο δρόμο. Πάντως η γνώμη μου είναι ότι αν πάρεις το 316 μην σκέφτεσια μετά την μετατροπή γιατί θα σου στοιχίσει πολύ παραπάνω και δύσκολα θα το πουλήσεις μελλοντικά!!

bill987
19-05-08, 09:37
Φίλε όλοι θα σου πούν να πάρεις το 320

αλλά εγώ θα σου πω να πάρεις

ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ 320

ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ!!!!!

Τα έξτρα θα τα βρεις και αργότερα, τον κινητήρα όμως δύσκολα! :friday:

stelmaniac
19-05-08, 09:57
Εισαι αδιαπραγματευτος οσον αφορα την Ε92?

Το λεω αυτο διοτι με τα ιδια χρηματα αγοραζεις ενα 330 Ε46 σε αριστη κατασταση
και τελειωνεις απο θεμα μοτερ,και περισσευουν και χρηματα.

You are the boss ομως....

ΓΙΑΝΝΗΣ
19-05-08, 10:29
320 δαγκωτο!!!!

Christos 330i ///M
19-05-08, 13:21
Καλως ηρθες παληκαρε . . .

Αν δεν εισαι γκαζακιας,κοντρακιας,σβουρακιας και οτι αλλο προδιαθετει δυναμη αλογα κτλ . . .

Θα σου προτεινα να παρεις το 316 στηστο κιολας και εισαι μια χαρα . . .

Ετσι και αλλιως ετσι οπως μας εκαναν δεν μπορεις να τρεξεις και να χαρεις το αυτοκινητο . . .

Ελπιζω να βοηθησα καπως . . . !

papajim
19-05-08, 13:31
Έχοντας προσωπική εμπειρία από 1.6, σε συμβουλεύω να κινηθείς προς το 320.
Δεν είναι τόσο θέμα δύναμης και παιχνιδιών στην άσφαλτο, όσο θέμα ασφάλειας σε ορισμένες περιπτώσεις όπου χρειάζεται μια σχετική αμεσότητα (π.χ. κάποια προσπέραση).
Το 1.6 είναι αργό, μερικές φορές κι "επικίνδυνα" αργό.

super_sayian
19-05-08, 13:32
πραγματι βοηθανε οι απαντησεις παιδες
η αληθεια ειναι οτι τη φαση της κοντρας κ τα λοιπα την περασα,παραταυτα ομως οταν θελω να παω λιγο σβελτα ειδικα ταξιδακια να μη χρειαζεται να ειμαι με το λεβιε στο χερι ανεβασε κατεβασε
απλα με τρελανε λιγο το κοκινο δερμα μεσα στο λευκο alpine κ δε φτανουν δυστηχως τα χρηματα κ για να το βαλουμε στο 2.0

ΓΙΑΝΝΗΣ
19-05-08, 13:36
πραγματι βοηθανε οι απαντησεις παιδες
η αληθεια ειναι οτι τη φαση της κοντρας κ τα λοιπα την περασα,παραταυτα ομως οταν θελω να παω λιγο σβελτα ειδικα ταξιδακια να μη χρειαζεται να ειμαι με το λεβιε στο χερι ανεβασε κατεβασε
απλα με τρελανε λιγο το κοκινο δερμα μεσα στο λευκο alpine κ δε φτανουν δυστηχως τα χρηματα κ για να το βαλουμε στο 2.0

ΠΑΡΕ ΤΟ 320 και βαλε μετα το δερμα! Υπαρχουν ποιοτικα μαγαζια για τοπ/ση δερματινων εσωτερικων, μην το φοβασαι. Εκτος και αν θελεις "μαμα", οποτε παω πασο.
Η επιλογη ειναι μονο δικη σου.:nod:

xou237
19-05-08, 13:37
Φιλε μη τοσυζητας...Παρε το 320 και το ντυνεις σιγα σιγα.(προταση-με aero-lip)

Chalyps
19-05-08, 13:46
Πώπω λευκό με κόκκινα αλλά....
ο κινητήρας ιεραρχικά είναι πάνω απόλλα κ μετά τα λούσα....
Οπως είπε πολύ σωστά ένα μέλος επενδύεις το κάτι πάρανω για την ασφάλεια σου προτίστως , κ όχι για κόντρες μιας κ ουτε το 2 λιτρο είναι αυτοκίνητο κόντρας.


υ.γ φίλε xou237 με τρελένει το avatar σου:bowdown:

super_sayian
19-05-08, 20:20
τελικως κατεληξα στο 3.20 κ ισως λογω τελευταιας προσφορας με τα των γονεων να κανουν δωρο το δερμα
οποτε παιζει να τα εχω ολα(ο αχορταγος)
να κανω κ αλλες ερωτησουλες?τσαμπα ειναι ετσι?
εχω υπολογισει μεσα στη τιμη τον εσωτερικο φωτισμο κ το τιμονι πολλαπλων λειτουγιων,αξιζουν τα εχει κανενας?μηπως πρεπει να κοιταξω καποιο εξτρα οποιος εχει που θεωρητε πολυ χρησιμο?
επισης λεω για τα σπορ καθισματα,μπηκα σε ενα κ ηταν τερμα φουσκωμενα κ με ενοχλουσαν πολυ,ξεφουσκωνουν αρκετα(ειμαστε κ 95 κιλα)
μηπως κουραζουν σε ταξιδι?θα επρεπε να προτιμησω τα κανονικα καθισματα?ανεξαρτητου κοστος αυτο

dasi
19-05-08, 21:10
Καλησπερα κατοχος Ε90 316, εδω. Δεν ειναι το γεγονος οτι δεν ειναι γρηγορο αυτο που ενοχλει περισσοτερο ειναι οτι ειναι εντελως ψοφιο χαμηλα. Εχω οδηγησει και αλλα 1600αρια αντιστιχου βαρους που ειναι αρκετα πιο ζωηρα. Χαλαρα 320......μην με ρωτησεις γιατι πηρα το 316.....
Βαλε δερματινη αντι για δερμα.

gant
20-05-08, 00:15
Οχι ρε παιδιά μη παραφουσκώνουμε τα πράγματα. 316Ci (115CV) έχω κι εγώ. Είναι αργό κάπως, αλλά όχι και επικίνδυνο. Εκτός και αν θες να προσπεράσεις κάποιον που κινείται με 120, αστραπιαία.

gant
20-05-08, 00:46
Ξεχασα να γράψω προηγουμένως πως αναφέρομαι σε ε46 σκάφος που είναι αρκετά ελαφρύτερο και πως αν υπάρχουν τα χρήματα, ούτε το συζητώ για 320.

ΓΙΑΝΝΗΣ
20-05-08, 07:21
τελικως κατεληξα στο 3.20 κ ισως λογω τελευταιας προσφορας με τα των γονεων να κανουν δωρο το δερμα
οποτε παιζει να τα εχω ολα(ο αχορταγος)
να κανω κ αλλες ερωτησουλες?τσαμπα ειναι ετσι?
εχω υπολογισει μεσα στη τιμη τον εσωτερικο φωτισμο κ το τιμονι πολλαπλων λειτουγιων,αξιζουν τα εχει κανενας?μηπως πρεπει να κοιταξω καποιο εξτρα οποιος εχει που θεωρητε πολυ χρησιμο?
επισης λεω για τα σπορ καθισματα,μπηκα σε ενα κ ηταν τερμα φουσκωμενα κ με ενοχλουσαν πολυ,ξεφουσκωνουν αρκετα(ειμαστε κ 95 κιλα)
μηπως κουραζουν σε ταξιδι?θα επρεπε να προτιμησω τα κανονικα καθισματα?ανεξαρτητου κοστος αυτο

Εκανες καλη επιλογη!.
Οσο φορα την ερωτηση σου, εγω εχω τον φωτισμο και το τιμονι αλλα θα σου ελεγα να βαλεις το ηλεκτρικο κουρτινακι στο πισω παμπριζ γιατι ο ηλιος στο ταξιδι για τους πισω οταν υπαρχει και η καταληλη γωνια...σκοτωνει!!Τωρα οσο αφορα το τιμονι με τα κουμπακια οκ ειναι καλο αλλα υπαρχουν και αλλα καλα εξτρα οπως οι ηλεκτρικοι και ανακλινωμενοι καθρεπτες με αυτοματη παρατηρηση πεζοδρομιου με την επιλογη την οπισθεν!, οι οποιοι στη πραξη ειναι αρκετα βολικοι!
Και πολλα αλλα, λιγοτερο η περισοτερο χρησιμα συμφωνα με τα γουστα του οδηγου!
Τωρα οσο αφορα τα καθισματα οταν ειναι ξεφουσκωτα δεν νομιζο να σε ενοχλουν (ειναι αψογα!!!!!) αλλα η καλητερη λυση για σιγουρα ειναι να πας σε μια αντιπρωσοπια να το δεις στη πραξη σε καποιο αμαξι!, αν δεν εχουν βιτρινα με σπορ τοτε σιγουρα καποιο θα κανει σερβις:)

Chalyps
20-05-08, 08:30
To τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών είναι must! Αλλάζεις σταθμους ραδιοφώνου ,ρυθμίζεις ένταση χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου απο την οδήγηση καθώς κ άλλα λιγότερο σημαντικά αλλά καλοδεχούμενα..
Αφού έβαλες και δέρματα είσαι κομπλέ!
Για τον ήλιο αυτό που σου πρότεινε ο Γ ΙΆΝΝΗΣ είναι ΠΑΡΑ πολύ καλό αλλά δεν ξέρω κόστος (Γιάννη?) .Εναλακτικά πήγαινε μπάξτου μεμβράνες που θα είναι κ έξτρα προστασία για τα δέρματα σου αλλά θα ανακουφίσουν και τον κλιματισμό σου!
Αν πάλι θέλεις οποσδήποτε το κάτι τις παραπάνω παρήγειλε το με ηλιοροφή , η οποία είναι ένα έξτρα που δυστηχώς δεν μπαίνει εκ των υστέρων....και προσθέτει πολλα στο αμάξι!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
20-05-08, 08:39
To τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών είναι must! Αλλάζεις σταθμους ραδιοφώνου ,ρυθμίζεις ένταση χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου απο την οδήγηση καθώς κ άλλα λιγότερο σημαντικά αλλά καλοδεχούμενα..
Αφού έβαλες και δέρματα είσαι κομπλέ!
Για τον ήλιο αυτό που σου πρότεινε ο Γ ΙΆΝΝΗΣ είναι ΠΑΡΑ πολύ καλό αλλά δεν ξέρω κόστος (Γιάννη?) .Εναλακτικά πήγαινε μπάξτου μεμβράνες που θα είναι κ έξτρα προστασία για τα δέρματα σου αλλά θα ανακουφίσουν και τον κλιματισμό σου!
Αν πάλι θέλεις οποσδήποτε το κάτι τις παραπάνω παρήγειλε το με ηλιοροφή , η οποία είναι ένα έξτρα που δυστηχώς δεν μπαίνει εκ των υστέρων....και προσθέτει πολλα στο αμάξι!!!

Στο περιπου 380 με 400 ευρω εχει το κουρτινακι και γυρο στα 1600+ η ηλιοροφη. Σορυ που δεν ειμαι ακριβης στης τιμες αλλα τα εβαλα ολα μαζι και δεν τα συγκρατησα πολυ καλα σαν μεμονομενες τιμες.:chair:

gnx
20-05-08, 10:25
παιδες καλημερα σας!καινουργιος κ εγω στο φορουμ καλως σας βρηκα
ετοιμαζομαι να κανω μεταγραφη απο το vwclub σε σας με νεο τουτου
για να μπω στο θεμα θελω τις γνωμες σας,ειμαι αναμεσα σε 3.16 coupe με αρκετα εξτρα που θα φτασει τις 39000 ευρω και της 3.20 με μονο εξτρα ζαντες κ φωτισμο που θα κοστισει 41500
τι απο τα 2 προτινετε?σιγουρα 3.20 θα μου πειτε κ συμφωνω απλα ηδη το budget ειναι περιορισμενο σε αυτη τη κατηγορια για μενα κ σε περιπτωση που επεφτα στη πρωτη επιλογη θα εκανα χαζομαρα?
εννοω ειναι τοσο τραγικα αργο οσο το φανταζομαι το 3.16(ειναι να παω για τεστ )που δεν παει πουθενα με τη βαρια καροτσα?αν ειναι να περιμενω λιγο ακομα να παρω το 3.20?

το 125 γυμνο εχει αν δεν κανω λαθος 40500. Θα μου πεις ειναι γυμνο, θα σου πω ομως οτι ειναι 3λιτρο...

HITMAN
23-05-08, 16:33
τελικως κατεληξα στο 3.20 κ ισως λογω τελευταιας προσφορας με τα των γονεων να κανουν δωρο το δερμα
οποτε παιζει να τα εχω ολα(ο αχορταγος)
να κανω κ αλλες ερωτησουλες?τσαμπα ειναι ετσι?
εχω υπολογισει μεσα στη τιμη τον εσωτερικο φωτισμο κ το τιμονι πολλαπλων λειτουγιων,αξιζουν τα εχει κανενας?μηπως πρεπει να κοιταξω καποιο εξτρα οποιος εχει που θεωρητε πολυ χρησιμο?
επισης λεω για τα σπορ καθισματα,μπηκα σε ενα κ ηταν τερμα φουσκωμενα κ με ενοχλουσαν πολυ,ξεφουσκωνουν αρκετα(ειμαστε κ 95 κιλα)
μηπως κουραζουν σε ταξιδι?θα επρεπε να προτιμησω τα κανονικα καθισματα?ανεξαρτητου κοστος αυτο

ενα απο τα εξτρα που δεν εχει το δικο μου (Ε92 325) ειναι τα σπορ καθισματα.
ειναι το μονο που θα ηθελα να εχει και ψαχνομαι για ρετροφιτ... καθε φορα που κατεβαινω κανενα βουνο κραταω κοντρα με το ποδι... δεν σε κρατανε καλα αν εχεις σκοπο να το πιεζεις...

maris7
23-05-08, 20:24
εγω επιδει εχω Ε92 320 σου προτινω να περιμενεις για 325 αν το οδηγησεις θα δεις την διαφορα

MeLcompact
23-05-08, 20:38
Καλώς ήρθες φίλε.
Εγώ λέω 320 κ τα μυαλά στα κάγκελα! :D

REDNECK
27-05-08, 00:56
Υστερα απο τοσες Ε36 Μ3 και τοσες Ε46 Μ3 προχτες παρηγγειλα την Ε92 σε 316 εκδοση . Ο λογος ειναι απλος , δεν ειχα τα λεφτα για Μ3 .
Οποτε το σκεφτηκα καπως ετσι ...
Κουκλα αυτοκινητο με απιστευτο design και ειδικα στο Alpine white ειναι αλλου .
Αρχικα 1600 με 5.9 καταναλωση στα 100 χιλιομετρα , μικρα τελη κυκλοφοριας και σχετικα φτηνη ασφαλεια .
ΑΡΧΙΚΑ ομως ολα αυτα ...
καθοτι εχω ηδη γρηγορο πισωκινητο για παντες (ενα oldschool 1991 fc3s RX7) , προτιμησα να το φουλαρω στα εξτρα ετσι ωστε στο μελλον αν μου κατσει καποιο τροπετο η' μετατροπη να ειμαι σχετικα οχι πολυ χαμενος αλλα και εμφανισιακα ετοιμος , φυσικα μιλαω για Μ3 και μετα απο αρκετα χρονια , να ειμαι και εκτος εγγυησης.
Οποτε πηρα 316 coupe σε Alpine white με ολο το πακετο Mpack (προφυλακτηρες , μαρσπιεδες , δερματινο κοντο λεβιε Μ , δερματινο τιμονι Μ, bucket καθισματα , δερμα μαυρο αλκανταρα , εσωτερικος ουρανος μαυρος individual , εσωτερικα μαρσπιεδακια Μ ,αλουμινενια διακοσμητικα μονο σε Mpack , ζαντες 18αρες M , και εξωτερικα διακοσμητικα σε μαυρο χρωμα . Επιπλεον απο το πακετο Μ , προσθεσα ηλιοροφη , πακετο εσωτερικου φωτισμου , πακετο αποθηκευτικων χωρων , χειριστηρια στο τιμονι ,εργοστασιακο συναγερμο, ηχοσυστημα Proffesional με MP3 και επιπλεον hifi Prologic-7 .
Tιμη 42.000 ευρω
Παραδοση μεσα Αυγουστου !
Καλη αναμονη να εχω ... χεχεχχεχεχεε :)

ermis1975
27-05-08, 09:33
Σχετικά με τα extra...ενα έχω να πώ. Βάλε ΜΟΝΟ τα απαραίτητα και μη βάλεις τίποτα μετα! Γιατί αν πάς να βάλεις κάτι μετά και αρχίσουν τα ξηλώματα θα αρχίσουν και τα τριξίματα κλπ κλπ.΄
Επίσης όταν το πουλήσεις τα extra δε πιάνουν τίποτα! Βάζεις δέρμα πχ...σου λένε οκ. 500 euro πάνω...και το έχεις χρυσοπληρώσει. Για εμένα τιμόνι πολλαπλών (με cruise control) clima, και το πακέτο καθρέπτη που αλλάζει χρώμα οταν το κτυπάνε τα φώτα...και τεμπέλη.. Είναι υπέρ αρκετά. Τώρα αν θές δέρμα...πρόσεχε τη συντήρηση. Εψαχνα μτχ και όσα είχαν δέρμα δείχνανε την εσωτερική τους ηλικία! Οσα δεν είχαν ήταν σαν καινούρια! Απο εκεί και πέρα εξαρτάται και το ποσο σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι. Αν το βαρεθείς και το πουλήσεις γρήγορα τότε...μη βάζεις τίποτα. Αν το κρατήσεις 10 χρόνια βάλε τα πάντα γιατί θα τα χαρείς. Και κατα τη γνώμη μου μετά την αγορά τίποτα! Ούτε TV κλπ μετά....δεν αξίζει.

REDNECK
27-05-08, 14:38
Τον φωτοχρωματικο καθρεπτη δεν τον εβαλα , στην Ε46 Μ3 μου ειχε χαλασει 2 φορες... ωσπου τον αφησα χαλασμενο και τελος.

Fanis
27-05-08, 16:21
Για εμένα δεν τίθεται θέμα διλήματος...320i. Για μετατροπή μετά μην το σκέφτεσαι...θα κοστίζει όσο να το πάρεις μεταχειρισμένο και κανείς δεν εγγυάται το αποτέλσμα.

Kaminia
30-05-08, 17:04
Για μενα που μετρα η μελλοντική τιμη μεταπώλησης ,προς το παρον δεν βλέπω κανενα 320ι να πιανει καλη τιμη μεταπώλησης σε σχεση με 316,με τα λεφτα που εδωσες για αποκτηση

Dannygr
30-05-08, 18:52
Ena prama 8a sou pw....mhn kaneis ****** k to fortwseis extra pou den einai aparaithta....gt an sto mellon apofasiseis na to poulhseis den 8a piasoun mia...eimoun katoxos Bmw 530i e60 05'...evala ola ta extra..otan se lew ola to ennow den yphrxe amaksi 530i me peissotera extra mou to eipe o dealer mou...to amaksi mou bghke 90 xiliarika mazi me kati aftermaket zantes k diskofrena...k shmera pou to poulhsa meta apo 3 xronia me 55.000xiliometra atrakaristo se aristh katastash mou to phre 43.000euro...gia ena piato faki...sthn kurioleksia.h swsth epilogh einai 320 me XILIA me ta aparaithta extra to 316 DEN trabaei...8a to metaniwseis...8a einai fores pou 8a les...gt twra na mhn borw na to sanidwsw k na prosperasw to sarapatraki p trww kausa... prin er8ei to forthgo k m kleisei...panw ap ola to gkazi...320 dagkwtw...k sorry gia to greeklish!!!twra to phra xabari :)


Ένα πράμα θα σου πω....μην κανεις ****** k το φορτώσεις extra που δεν είναι απαραίτητα....γιατί αν στο μέλλον αποφασίσεις να το πουλήσεις δεν θα πιάσουν μια...ήμουν κάτοχος Bmw 530η e60 05'...έβαλα όλα τα extra..όταν σε λέω όλα το εννοώ δεν υπήρχε αμάξι 530η με πεισσότερα extra μου το είπε ο dealer μου...το αμάξι μου βγήκε 90 χιλιάρικα μαζί με κάτι "αφτερμακετ" ζάντες k δισκόφρενα...k σήμερα που το πούλησα μετά από 3 χρονια με 55.000xiliometra ατρακάριστο σε αριστη κατάσταση μου το πήρε 43.000euro...για ένα πιάτο φακη...στην κυριολεξία. Η σωστή επιλογή είναι 320 με χίλια με τα απαραίτητα extra το 316 ΔΕΝ τραβάει...θα το μετανιώσεις...θα είναι φορες που θα λες...gt τώρα να μην μπορώ να το σανιδώσω k να προσπεράσω το "σαραπατρακι" p τρώω κάουσα... πριν έρθει το φορτηγό k m κλείσει...πάνω απ όλα το γκάζι...320 δαγκωτό...k sorry για το greeklish!!!τώρα το πήρα χαμπάρι :)

Dannygr
30-05-08, 18:59
Oso gia thn metapwlhsh na kses...mou eipe o dealer mou oti sthn Bmw den 8a xasoun poly aksia eite ta pio f8hna tous amaksia 316 318...eite ta terrata M series...ola ta upoloipa 8a xasoun trela....auto fainetai k sth dikh m periptwsh...k an h8eles k allh gnwmh apo mena 8a sou lega na pairnes metaxeirismeno ap thn germania...8a to briskes me 20-30xiliades xiliometra full extra k 8a to pairnes oso 8a pairnes edw mia "kserh" 320....egw thn epa8a kai to metaniwsa k autos einai o logos p ekleisa to M5 metaxeirismeno gt kserw pws an to poulhsw meta apo ena xrono 8a xasw kana 10-15ari to poly xiliarika oxi parapanw...apo dw k sto ekshs metaxeirismena!!!k as mhn myrizoun mesa ta kainourgia dermata...

Edited:
Όσο για την μεταπώληση να "ξερεις"...μου είπε ο dealer μου ότι στην Bmw δεν θα χάσουν πολύ αξια είτε τα πιο φθηνά τους αμάξια 316 318...είτε τα τέρατα M series...όλα τα υπόλοιπα θα χάσουν τρελα....αυτό φαίνεται k στη δικη m περίπτωση...k αν ήθελες k άλλη γνώμη από μένα θα σου λέγα να "παιρνες" μεταχειρισμένο απ την γερμανία...θα το "βρισκες" με 20-30χιλιάδες χιλιόμετρα full extra k θα το "παιρνες" όσο θα "παιρνες" εδώ μια "ξερή" 320....εγώ την έπαθα και το μετάνιωσα k αυτός είναι ο λόγος που έκλεισα το M5 μεταχειρισμένο γιατι ξέρω πως αν το πουλήσω μετά από ένα χρόνο θα χάσω κάνα 10-15ari το πολύ χιλιάρικα όχι παραπάνω...από δω k στο εξής μεταχειρισμένα!!!k ας μην μυρίζουν μέσα τα καινούργια δέρματα...

Panos 318is
30-05-08, 19:06
εγω πιστεύω οτι το 320 ειναι καλύτερη επιλογή.

bimmer-corfu
30-05-08, 19:10
αφού είδα τι τραγικό εσωτερικό έχουν οι βασικές Ε92 320 και αφού η Ε92 316 δεν πάει τότε καλύτερη επιλογή είναι Ε90 320 και μάλιστα με καλό εξοπλισμό. Α! και απο Σεπτέμβρη/Οκτώβρη που θα έχει το facelift

kavas
31-05-08, 09:36
Παρε Ε90 3.20ι Μ -PACK.Δεν ξερω γιατι αλλα η Ε90 M-pack μου αρεσει περισσοτερο απο Ε92 M-pack(ενω σαν απλες εκδοσεις περισσοτερο η Ε92).Δειχνει πιο τουμπανο απο το coupe.Με λιγοτερα χρηματα παιρνεις ιδιο αυτοκινητο,με μεγαλυτερο κοστος κατασκευης απο την BMW(+2 πορτες κτλ),και καλυτερη ανεση

billys13
31-05-08, 10:06
Φιλαρακο δεν χρειαζεται καν να το σκεφτεις....
320 με κλειστα ματια και χωρις καμια σκεψη....
κανε ενα τεστ drive στο 316 και οταν με το καλο
αποφασισεις πηγαινε και παρε το 320...
πιστευω οτι η διαφορα ειναι χαωδεις...

ermis1975
31-05-08, 10:23
Καλύτερα τα άλογα της 320.. παρά τα extra.!! Τί να το κάνεις το...clima...αν το ανάβεις και δε τραβάει το αμάξι πχ. Η το cruise control αν αλλάζεις ταχύτητες κάθε τόσο. Προσωπικά θα προτιμούσα σειριακό/αυτόματο 320. Και χωρίς extra.

Nick_compact
31-05-08, 10:59
316i = ενεργητική ασφάλεια 0. Το θεωρώ γελοίο να δίνει κάποιος 36.000 + τα έξτρα για να πάρει 1,6 122hp αμάξι!!!!

ermis1975
31-05-08, 11:15
Πράγματι. Ειναι υπερβολικά ακριβή... Μόνο αν τη πάρεις άδεια... χωρίς extra. Και αυτό για λόγους οικονομίας. Επίσης ακόμα και τα 116.. είναι τσουχτερά σε σχέση με αυτά που προσφέρουν. Δες και για 320 μτχ. υπάρχουν σε πολύ καλή κατάσταση και με αρκετά extra περίπου στα 30.000 σε αντιπροσωπεία.

bimmer-corfu
31-05-08, 12:43
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ! 320 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΚΑΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΙΣΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ 325 ΜΕΤΑΧ. ΜΕ ΚΑΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ

REDNECK
01-06-08, 23:45
Ρε παιδια σιγουρα η 320 ειναι πιο δυνατη , αλλα πιστεψτε με στα 11 χρονια που οδηγω εχω αλλαξει 33 αυτοκινητα (τα περισσοτερα γρηγορα και πισωκινητα) και ολα μα ολα μεταχειρισμενα . Ηθελα κατι καινουριο , οικονομικο και ποιοτικα BMW .
Γνωριζω οτι το 1600 θα ειναι το ταφιδι το ιδιο , ομως για την χρηση που το θελω ειναι μια χαρα . Επειδη οπτικα με εχει συναρπασει πιστευω οτι θα το κρατησω αρκετα χρονια . Οποτε απο τωρα σκεφτομαι την μεταροπη του σε Μ3 με οτι κοστος και αν ειναι αυτο , καθοτι σαν κατασταση αυτοκινητου θα παραμεινει σχεδον αναλοιωτη στον χρονο , μιας και τα αυτοκινητα μου τα προσεχω πολυ , ποσο μαλλον αυτο που θα διατηρηθει εξαρχης καινουριο.
Ηδη ξαναψηνομαι να αγορασω μια Ε36 Μ3 η' ενα RX8 (να αντικαταστησω το Punto GT της γυναικας μου), αλλα και αυτο να μην γινει εχω το RX7 που ειναι η χαρα της πισω κινησης , δηλαδη με λιγα λογια δεν θα μεινω "εκτος αθληματος" .
Το Ε92 , για καποιον που δεν εχει αλλο αμαξι δεν αξιζει καθολου να το αγορασει κατω απο 335 twin turbo για να λεμε και του στραβου το δικιο , ακομα και το 320 ταφος ειναι , απλα κινειται πιο αξιοπρεπως απο το 316 . Εγω ηθελα ενα τιμιο καλο καινουριο αυτοκινητο , να βαζω το μωρο και την γυναικα μεσα και να πηγαινω χαλαρα ταξιδια με την μεγιστη οικονομια αλλα και με την ασφαλεια μιας BMW .Τα εβαλα κατω και τα χρηματα μου εφταναν μεχρι εκει , αν πουλουσα και τα υπολοιπα αυτοκινητα/παιχνιδια μου σιγουρα θα την αγοραζα σε 335 εκδοση !
Ελπιζω να μην κουρασα ,
Μανος.

kostase28
02-06-08, 00:24
Οχι και ταφος η 320,Με 170 αλογα κανει 8,1 το 0-100 και παει μεχρι 230 τελικη! Μπορει να μην παει σαν ενα 325,330 αλλα εχει αξιολογη ενεργητικη ασφαλεια. Μακρια απο 316 ειναι απελπιστηκα αργη σε ρεπριζ και επιταχυνση αλλα σε τελικη τα καταφερνει μια χαρα για 1600.

Dim77
02-06-08, 09:52
Ρε παιδια σιγουρα η 320 ειναι πιο δυνατη , αλλα πιστεψτε με στα 11 χρονια που οδηγω εχω αλλαξει 33 αυτοκινητα (τα περισσοτερα γρηγορα και πισωκινητα) και ολα μα ολα μεταχειρισμενα . Ηθελα κατι καινουριο , οικονομικο και ποιοτικα BMW .
Γνωριζω οτι το 1600 θα ειναι το ταφιδι το ιδιο , ομως για την χρηση που το θελω ειναι μια χαρα . Επειδη οπτικα με εχει συναρπασει πιστευω οτι θα το κρατησω αρκετα χρονια . Οποτε απο τωρα σκεφτομαι την μεταροπη του σε Μ3 με οτι κοστος και αν ειναι αυτο , καθοτι σαν κατασταση αυτοκινητου θα παραμεινει σχεδον αναλοιωτη στον χρονο , μιας και τα αυτοκινητα μου τα προσεχω πολυ , ποσο μαλλον αυτο που θα διατηρηθει εξαρχης καινουριο.
Ηδη ξαναψηνομαι να αγορασω μια Ε36 Μ3 η' ενα RX8 (να αντικαταστησω το Punto GT της γυναικας μου), αλλα και αυτο να μην γινει εχω το RX7 που ειναι η χαρα της πισω κινησης , δηλαδη με λιγα λογια δεν θα μεινω "εκτος αθληματος" .
Το Ε92 , για καποιον που δεν εχει αλλο αμαξι δεν αξιζει καθολου να το αγορασει κατω απο 335 twin turbo για να λεμε και του στραβου το δικιο , ακομα και το 320 ταφος ειναι , απλα κινειται πιο αξιοπρεπως απο το 316 . Εγω ηθελα ενα τιμιο καλο καινουριο αυτοκινητο , να βαζω το μωρο και την γυναικα μεσα και να πηγαινω χαλαρα ταξιδια με την μεγιστη οικονομια αλλα και με την ασφαλεια μιας BMW .Τα εβαλα κατω και τα χρηματα μου εφταναν μεχρι εκει , αν πουλουσα και τα υπολοιπα αυτοκινητα/παιχνιδια μου σιγουρα θα την αγοραζα σε 335 εκδοση !
Ελπιζω να μην κουρασα ,
Μανος.


Η δική μου γνώμη είναι ότι καλύτερα να πάρεις ένα 316 με καλό εξοπλισμό (που μπορεί να χαρείς σε ένα ήρεμο ταξίδι με την οικογένεια σου.

Το 320 σίγουρα δεν είναι αργό με 0-100 σε 9 sec περίπου σε δοκιμές περιοδικών και αρκετά καλές ρεπρίζ.
Το 316 με 122ps και 16kgm ροπής σε 1400 κιλά (και κατι ακόμα για τον εξοπλισμό...) θα είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ για ήρεμα ταξίδια. (με 0-100 σε 11''-12'' καλές ρεπρίζ επιπέδου οικογενειακού 1.5-1.6κλπ).
Θα μπορεί να κινείται ασταμάτητα με πολύ υψηλές ταχύτητες απλά θα έχει μια ''δυσκολία'' σε προσπεράσεις κλπ επιταχύνσεις οι οποίες δε θα είναι ακαριαίες. (που όταν πηγαίνουμε ταξίδι δεν είναι τόσο αναγκαία, δε χρειάζεται να ζοριζόμαστε, κάνουμε και υπομονή και χαιρόμαστε την εκδρομή μας με ηρεμία).
Δηλαδή οι άλλοι πώς πάνε και χαίρονται τα ταξίδια τους με 1400cc και 80ps?

Ίσα ίσα που θα έχει ''σύντροφο'' μαζί με την οικογένεια του, το ωραίο περιβάλλον, τον καλό εξοπλισμό, την ποιότητα κύλισης, την ασφαλή οδική συμπεριφορά, και την πολύ καλή παθητική ασφάλεια.

Μια μικρή ένσταση μόνο. Η σκέψη σου ότι θα κάνεις μετατροπή σε Μ3 είναι ανησυχητική.
Αν και όταν θέλεις να γίνει αυτό ίσως σε συμφέρει να το δώσεις και να πάρεις έτοιμο Μ3.
Τα πιο συγχρονα αυτοκίνητα ''δυσκολεύουν'' όσο περνάνε οι γενιές σε αυτές τις αλλαγές.

Από τη στιγμή που έχεις τη δυνατότητα να έχεις και άλλα αυτοκίνητα ''διασκέδασης'' δεν θα πρέπει να έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα.

Όπως και να έχει κάνε ένα test drive πρώτα να δείς αν όντως σου είναι αποδεκτό οδηγικά. (μπορεί τελικά να σου είναι ανυπόφορο και να καταλήξεις στο 320)

REDNECK
02-06-08, 15:29
Φιλε μου με καλυψες απολυτα με τα γραφωμενα σου .
Ναι οντως το 1600 το αγοραζω προς το παρων για αυτη και μονο την δουλεια , να μας ταξιδευει ηρεμα, οικονομικα και προπαντων ασφαλες με τοσους καννιβαλους που εχουν γεμισει οι εθνικες οδοι .
Το θεμα της μετατροπης ειναι κατι που δεν με απασχολει καθολου αμμεσα, απλα το εχω στο πισω μερος του μυαλου μου.
Το Σαββατοκυριακο που ερχεται μου τηλεφωνησαν απο την εκθεση που εκλεισα την κουπε και μου ειπαν οτι θα μου παραχωρησουν ενα ιδιο αυτοκινητο test drive (1600 αλλα οχι mpack) για να παρω μια πρωτη εικονα του νεου αυτοκινητου .
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας !
Μανος.

REDNECK
02-06-08, 15:32
Υπαρχει καποιος κατοχος Ε92 316 να μας δωσει μια πρωτη εικονα απο την συμβιωση του με το αυτοκινητο ?

ermis1975
03-06-08, 09:59
Είχα compact E46 115 άλογα με αρκετά extra.. οροφή clima κλπ. Στο ταξίδι ήταν άνετη. Απροβλημάτιστα πήγαινες με...160-170... με 5η και τελική σε...κατηφορα έφτανε τα 220.
Για ήρεμο και ασφαλές ταξίδι δεν είναι ασχημο. Τώρα το Ε92 είναι και πιό βαρύ, αλλά εμένα είχε και 17ρες. Σε ανηφορικές διαδρομές, και σε ρεπρίζ υπάρχει έλειψη δύναμης, για προσπεράσματα, και πολλές φορές τα παραπάνω άλογα τα αναζητούσα! Με 5 άτομα τα πράγματα δυσκολέυουν περισσότερο!
Συμπέρασμα...κάνεις υποχωρήσεις, αλλά ταξιδεύεις νορμάλ χαλαρά, χωρίς θιρύβους κλπ απο το μοτέρ.
Τα άλογα βέβαια σε 1 ταξίδι... τα θέλουμε κυρίως για προσπεράσματα και για "ασφάλεια" οτι υπάρχει δύναμη στο μοτέρ.. Γιατί κακά τα ψέματα.....ελάχιστοι διακινδυνεύουν και πάνε με 200...σε ταξίδια..ασε τα ραντάρ που παραμονεύουν! 130-150 πάς άνετα με κάθε αμάξι νέας τεχνολογίας πλέον.

REDNECK
12-06-08, 15:44
Λοιπον παιδια για ολο το Σαββατοκυριακο ειχα μια κουπε 316 στην διαθεση μου για test drive απο την εκθεση που εχω κλεισει την δικια μου .
Το αυτοκινητο ηταν λευκο στην πιο απλη του εκδοση και σαν εξτρα ειχε μονο ηλιοροφη .
Εντυπωσεις ...
Το αυτοκινητο ειναι απιστευτα ησυχο , οικονομικο , ανετο και μετραει πολυ (δεν σταματησα να απανταω σε ερωτησεις για αυτο). Το μοτερ ειναι πολυ ελαστικο χαμηλα , αδυναμο ομως εως και τελειωματα 3ης. Σε υψηλες ταχυτητες δειχνει να παταει γερα και σε στροφες ειναι πολυ σιγουρο. Φυσικα για παντιλικι ουτε λογος γινεται (και με το dts εκτος φυσικα) μιας και χωρις μπλοκε , ειναι ανωφελο. Το συστημα Efficinet dynamics που σβηνει το μοτερ σε σταση μου ξυνησε λιγο αλλα στο δικο μου θα το εχω συνεχως στο off.
Αυτα τα ολιγα προς το παρων.

http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/gsty060.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/gsty050.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/gsty054.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/gsty056.jpg

REDNECK
12-06-08, 15:45
Επισης μερικοι το περναγανε για Μ3 και μου καναν thumb up ... απο πισω ομως ελεγε την αληθεια... 316 !!!

kostase28
14-06-08, 15:42
φιλε πολυ ωραιο το αυτοκινητο αντε με το καλο να το παρεις και καλοταξιδο να ναι. στειλε φωτο οταν το παρεις να το θαυμασουμε.(μια απορια, το αυτοκινητο στην δευτερη φωτο πισω απο την μπεμπα ειδατε πως ειναι?)

REDNECK
14-06-08, 22:54
Ειναι στην παλια Αμερικανικη Βαση Ελληνικου . Ειναι Mazda παλιο και οι ανθρωποι της πυροσβεστικης εκει το εχουν κοψει και μεταμορφωση σε γλαστρα !!!

kostase28
15-06-08, 00:56
ααα,οκ λεω και γω μηπως πρεπει να προσεχουμε και που παρκαρουμε μην φυτρωσει κανα δεντρο και τρεχουμε

REDNECK
21-07-08, 13:15
Παιδια 25/5 παρηγγειλα την Ε92 και μου ειπαν αρχες Αυγουστου οτι θα την εχω . Οσοι εχετε αγορασει αυτο το μοντελο και εχετε φαει αυτη την αναμονη , λετε να ελπιζω οτι σε λιγες μερες θα αρχισω να στρωνω το νεο μου μπεμπε η' θα την δω κατα τον Σεπτεμβρη+
Θα παω σημερα το απογευμα απο την εκθεση που την εχω κλεισει να ρωτησω , αλλα θελω να στηριχτω πιο πολυ στην γνωμη τον ηδη ιδιοκτητων.
Ευχαριστω,
Μανος.

bimmer-corfu
21-07-08, 13:30
Και γω παράγγειλα Ε92 στις 3 Ιουλίου και μου είπαν παράδοση κάποια στιγμή το Σεπτέμβρη αλλά πιο πιθανό τέλος Σεπτεμβρίου.
Ένας κάτοχος Ε92 μου είπε ότι έκανε 4 μήνες στη δικιά του περίπτωση...

320 open
21-07-08, 13:32
φιλος παρειγγειλε περυσι μεσα ιουλιου την 320 ε92 απο κορφιατη και την πηρε τελη οκτωμβριου

JuNiOr_
21-07-08, 13:37
και γω την εκλεισα 11 ιανουαριου και τη παρελαβα στις 20...ιανουαριου......:ban:

Georgios...
22-07-08, 03:29
εγω την πηρα ετοιμη, γιατι ηθελε 3-4+ μηνες για παραγγελια:bricks1:
ενταξει, δε με χαλασε και πολυ..........

REDNECK
22-07-08, 09:12
Πηγα χτες αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι βελπουν στον υπολογιστη οτι το αυτοκινητο εχει κατασκευαστει και ειναι σε αναμονη για την μεταφορα. Μου ειπαν οτι μολις το το status του γινει "ready to be shipped" θα ειναι εδω σε 20ημερες...
Υπαρχει λεει περιπτωση να προλαβουμε το 15 Αυγουστο...
Θα με ειδοποιησουν λεει μολις αλλαξει το status...

BMW M3
27-07-08, 18:39
Είσαι στο όριο για 15αύγουστο.

REDNECK
27-07-08, 22:49
Ακομα δεν με εχουν ειδοποιησει , εχω αρχισει και χανω την υπομονη μου , αν δεν ειχα και την 325 να ξεχνιεμαι θα ειχα παρει ηδη καμμια μτχ εισαγωγης και θα τελειωνε το παραμυθι ...

BMW M3
28-07-08, 22:37
Yπολόγισε πως την εβδομάδα του 15αύγουστου κλείνει η ΒΜW HELLAS για μια εβδομάδα,συνεπώς εκτελωνισμεί δεν γίνονται.

BMW M3
28-07-08, 22:53
Σημασία δεν έχει πότε έδωσες την παραγγελία του αυτοκίνητου αλλά τι παραγωγής είναι,και το δικό σου αυτοκίνητο αφού είναι Ready For Shipping είναι παραγωγής Ιουλίου,συνεπώς προς τα μέσα του 15αύγουστου η λίγο νωρίτερα θα είναι Ελλάδα το αυτοκίνητο.
Εντάξει καταλαβαίνω πως το περιμένεις πως και πως,αλλά το θέμα είναι πότε σου είπαν πως θα στο παραδώσουν αυτοί από την αρχή της συνεννοήσεως,γιατί αν σου είπαν σε 2 μήνες είναι λάθος αλλά αν σου είπαν 3 μήνες έχουν δίκιο.Σημασία έχει πως είτε τους πάρεις τηλέφωνο είτε πας από εκεί το αυτοκίνητο σου νωρίτερα δεν έρχεται όποτε κάνε υπομονή.

REDNECK
29-07-08, 02:52
Μου ειπαν παραδοση αρχες Αυγουστου στην χειροτερη και στην καλυτερη μεχρι τελος Ιουλιου ...
Οπως και να εχει τον γαιδαρο τον εφαγα ... απλα επειδη ειμαι ανθρωπος που ειμαι ok στα χρονοδιαγραμματα μου , το ιδιο επιθυμω και απο τους αλλους και οταν αυτο δεν γινεται , νοιωθω οτι με κοροιδευουν . Και ετσι εχω αρχισει και αισθανομαι ηδη.:angryfire
Δηλαδη ειπα να παρω κουτα αμαξι μια φορα στα τοσα που εχω αλλαξει - να δω αν οντως εχει και καμμια διαφορα απο τα μτχ - και εχω αρχισει και το μετανοιωνω , οι εκθεσεις εδω κατω στην Γλυφαδα ειναι τιγκα απο Ε92 εισαγωγης , με μια μερα παραδοση ...
Τελος παντων ευχομαι να μην τραβηξει πολυ ακομα ...

BMW M3
30-07-08, 12:49
Μου ειπαν παραδοση αρχες Αυγουστου στην χειροτερη και στην καλυτερη μεχρι τελος Ιουλιου ...
Οπως και να εχει τον γαιδαρο τον εφαγα ... απλα επειδη ειμαι ανθρωπος που ειμαι ok στα χρονοδιαγραμματα μου , το ιδιο επιθυμω και απο τους αλλους και οταν αυτο δεν γινεται , νοιωθω οτι με κοροιδευουν . Και ετσι εχω αρχισει και αισθανομαι ηδη.:angryfire
Δηλαδη ειπα να παρω κουτα αμαξι μια φορα στα τοσα που εχω αλλαξει - να δω αν οντως εχει και καμμια διαφορα απο τα μτχ - και εχω αρχισει και το μετανοιωνω , οι εκθεσεις εδω κατω στην Γλυφαδα ειναι τιγκα απο Ε92 εισαγωγης , με μια μερα παραδοση ...
Τελος παντων ευχομαι να μην τραβηξει πολυ ακομα ...

Έχεις απόλυτο δίκιο,αλλά πάντα υπάρχουν αποκλήσεις στους χρόνους παράδοσης σε όλες τις αντιπροσωπείες ακόμα και στις premium,μόνο στα ετοιμοπαράδοτα μίλας με σίγουρα χαρτιά.Σου λεω και πάλι πως το Ready For Shipping θέλει μέσες άκρες 20 μέρες για να έρθει.
Φίλε μην βαβουργιάζεσε είσαι στο όριο για παράδοση μέχρι 10αυγούστου,για αυτό λοιπόν ηρέμησε κάνε τις βόλτιτσες σου με το ήδη υπάρχον μωρό που έχεις(το μηχανοκίνητο εννοώ) κάνε τα μπανάκια σου και θα έρθει το τουτού.

REDNECK
13-08-08, 01:34
Σημερα μου ειπαν οτι το αυτοκινητο ταξιδευει για Ελλαδα , σε δυο εβδομαδες θα το εχω στα χερια μου ...
Ανυπομονω, με καταλαβαινει κανεις σας αδερφια ???

bimmer-corfu
15-08-08, 08:40
Εγω και αν σε καταλαβαίνω.
Άντε να ρθει το δικό σου να πάρω και γω σειρά γιατί έδωσα παραγγελία αρχές Ιουλίου και πάω για μέσα/τέλος Σεπτεμβρίου.

REDNECK
15-08-08, 14:10
Τι χρωμα τιην αγορασες και τι εξτρα εβαλες ?
Εχω αγωνια να ακουσω το Prologic 7 πως παιζει αλλα και να δω το πακετο φωτισμου το βραδυ !

bimmer-corfu
15-08-08, 17:59
320 E92 exclusive (έχει έξτρα τιμόνι πολλαπλών,αντιθαμβωτικό καθρέπτη, συρόμενο υποβραχιόνιο, πακέτο φωτισμού και αποθηκευτικών χώρων, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρα φώτων και βροχής, cruise control, ραδιοφωνο professional, μπεζ δερμάτινο σαλόνι/μαύρες γυαλιστερές επενδύσεις) και πρόσθεσα οροφή, συναγερμό, γκρί μεταλλικό χρώμα, άλλες ζάντες και ηλεκτρικό κουρτινάκι.
Κόστος 48.000
Καλά και η δικιά σου είναι κουκλάρα όπως τη παράγγειλες!!!

Όταν τη πάρεις βάλε φωτογραφίες να δούμε...

REDNECK
15-08-08, 21:55
Εννοειτε οτι θα βαλω !!!
Ποσο εκπτωση σου εκαναν ?
Εγω την πηρα απο τον Σπανο στην Γλυφαδα με εκπτωση 3,600 ευρω
Τελικη τιμη θα πληρωσω 42.600.
Για ζαντες μου αρεσουν απιστευτα οι 19αρες σχεδιο 230 , τις ειδα απο κοντα και ειναι απλα αυτο που θελω ! Μεγαλα κενα για να πλενονται ευκολα και αλλο οφσετ μπρος με πισω.
Εμενα θα εχει τις 18αρες Mpack οι οποιες και αυτες ειναι διαφορετικες οι μπρος με τις πισω , για αρχη θα τις κρατησω , και θα κοιταω μηπως και βρω καμμια τετραδα 230 να παρω !

bimmer-corfu
16-08-08, 07:48
Κοίτα εδώ στη Κέρκυρα δεν υπάρχει αντιπροσωπεία BMW άρα αν μου κάνουν 1.000 Ευρώ έκπτωση που μου είπαν και πάει στα 48.000 θα είμαι ευχαριστημένος. Να πάρω απο αντιπροσωπεία εκτός Κέρκυρας αμάξι δεν μπορώ γιατί μέχρι το Νοέμβριο δεν μπορώ να φύγω λόγο δουλειάς (ούτε για παραγγελία μπορούσα να φύγω).

Ζάντες? Ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδος είναι καλύτερος ο δρόμος. Είναι ΤΡΑΓΙΚΗ η κατάσταση εδώ. Επειδή ταξιδεύω Ευρώπη οδικώς κάθε χρόνο η Κέρκυρα είναι Νούμερο 1 σε λακούβες! Άρα 17άρες και πολύ που είναι.

REDNECK
24-08-08, 15:13
Σιγουρα δεν ειναι η αναμενωμενη δικια μου , μιας και αυτη ειναι 335 αλλα δεν ειναι και λευκη.
Την πετυχα στην Αιγινα που ειχα παει το Σαββατο .
Φοραει το Mpack bodykit και τις 19αρες ζαντες σχεδιο 230 που μου αρεσουν απιστευτα !!!
Καθισα σαν μικρο παιδακι και τραβαγα φωτος και την χαζευα , ελπιζοντας να εβγαινε εξω ο ιδιοκτητης της και να μιλαγαμε ... αλλα τζιφος

Τελος παντων ... δειτε φωτος .
Ποσο ομορφη ειναι .... αχ βαχ ...

http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/bmwe012.jpg
http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/bmwe013.jpg
http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/bmwe014.jpg
http://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/bmwe015.jpg

bimmer-corfu
24-08-08, 17:59
Τέτοιο χρώμα έχω παραγγείλει την Ε92. Από εκεί και πέρα καμία σχέση.Αυτή είναι θηρίο...

REDNECK
30-08-08, 14:02
Αισιως φαγαμε και τον Αυγουστο και Ε92 δεν εχω δει ακομα...
Τωρα στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι εχουν απεργεια καποιο "κυριοι" στα τελωνεια και το καραβι απο Ιταλια δεν ξεφορτωνει τα αμαξια.... και "θα καθυστερησουμε λιγο"
ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ........ :(

titos325
30-08-08, 15:26
το ποστ αυτο απο οτι καταλαβα......ηταν για να δωσει ο καθενας συμβουλες στον χρηστη super sayian για να καταληξει σε 316 η 320.......και φτασαμε να περιμενουμε το αμαξι του DRIFT KING.......λιγο κουλο......

bimmer-corfu
30-08-08, 16:24
Ε μέχρι να έρθει το αμάξι του super sayian - που όλοι βοηθήσαμε να διαλέξει - περιμένουμε του drift king που είναι στην Ιταλία έτοιμο για το καράβι...

papajim
30-08-08, 16:52
Ε μέχρι να έρθει το αμάξι του super sayian - που όλοι βοηθήσαμε να διαλέξει - περιμένουμε του drift king που είναι στην Ιταλία έτοιμο για το καράβι...

Η BMW ανακοίνωσε, παράλληλα με τις τιμές των ανανεωμένων Ε90 & Ε91, μία αύξηση στον τιμοκατάλογο των Ε92 & Ε93. Συγκεκριμένα η 320 Ε92 ξεκινάει πια από 33.200 ευρώ (στη Γερμανία).
Όσοι, λοιπόν, περιμένουν να έρθουν για εκτελωνισμό τα Ε92 τους, να προετοιμάζονται ΙΣΩΣ να πληρώσουν μια σχετική διαφορά σε σχέση με την αρχικά συμφωνηθείσα τιμή :nutkick:

bimmer-corfu
30-08-08, 17:39
Τέλος Ιουνίου πήρε αύξηση περίπου 750 Ευρώ. Άλλη αύξηση αυτή εδώ?

REDNECK
30-08-08, 18:43
το ποστ αυτο απο οτι καταλαβα......ηταν για να δωσει ο καθενας συμβουλες στον χρηστη super sayian για να καταληξει σε 316 η 320.......και φτασαμε να περιμενουμε το αμαξι του DRIFT KING.......λιγο κουλο......

Το κολλημα σου πιο ειναι ρε φιλαρακι εσενα ?
Ολοκληρο ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ διαστασεων φορουμ σε αυτο το τοπικ κολλησες ???
Και στο κατω - κατω υπαρχουν διαχειρηστες που εαν κρινουν κατι λαθος θα το επισημανουν ...
για δες κατι ανθρωποι ρε παιδι μου ..........

Εχουμε τον καημο μας εχουμε και τους αλεξιπτωτηστες ...:confused:

tzimiani
31-08-08, 01:26
φίλε μου. το 320 δαγκωτό!
κάνε τα test drive και θα καταλάβεις τι αξίζει η διαφορά χρημάτων που θα πληρώσεις (δεν θα το μετανιώσεις!)