PDA

Επιστροφή στο Forum : Service και αλλαγή λαδιών...


sterpas
22-05-08, 15:06
Επειδή πλησιάζω για το service (2ο) έχω 2-3 απορίες...Τι λάδια να του βάλω της BMW 0-40 ή τα Castrol (γιατί εγώ προς τα εκεί προσανατολίζομαι)... Κι αν βάλω Castrol ποια να βάλω (0-40, 0-30, 5-40) είμαι τελείως άσχετος απο αυτά??? Επίσης κάθε πότε πρέπει να τα αλλάζω... Να ακολουθήσω το σύστημα της BMW και να τα άλλαζω μόλις έρθει η ώρα του (18000-22000χλμ) ή κάθε 10000 χλμ?

Μια γρήγορη κουβέντα με τον Konas μου επισήμανε να ζητήσω να κοιταξουν προσεκτικα το κυκλωμα ψυξης και ειδικοτερα το ψυγειο λαδιου.

Κάτι άλλο πρεπει να προσέξω ή να επισημάνω στην αντιπροσωπεία να τσεκάρουν???

Τέτοιες εμπειρίες θεωρώ πως θα είναι ένα καλό reference και για όσους θελήσουν μελλοντικά να κάνουν service στο Z-άκι τους...

Ευχαριστώ εκ των προταίρων...

zaharias
22-05-08, 15:21
Aπ'οτι ειδα το Ζ σου ειναι το 2λιτρο...

Ο-40 Castrol Edge και εισαι μια χαρα... Αλλαγη καθε 10000 χλμ ή 1 χρονο το πολυ, πιστευω οτι ειναι καλα. Στα εξουσιοδοτημενα, καποια βαζουν castrol και καποια, μια αλλη μαρκα λαδιων (δεν θυμαμαι ποια). Απλα εκει θα τα πληρωσεις λιγο παραπανω...

konas
22-05-08, 15:23
Aπ'οτι ειδα το Ζ σου ειναι το 2λιτρο...

Ο-40 Castrol Edge και εισαι μια χαρα... Αλλαγη καθε 10000 χλμ ή 1 χρονο το πολυ, πιστευω οτι ειναι καλα. Στα εξουσιοδοτημενα, καποια βαζουν castrol και καποια, μια αλλη μαρκα λαδιων (δεν θυμαμαι ποια). Απλα εκει θα τα πληρωσεις λιγο παραπανω...

Θα συμφωνήσω και γω. Στην επόμενη αλλαγη μάλλον αυτά θα βαλω

God
23-05-08, 01:31
Επειδή πλησιάζω για το service (2ο) έχω 2-3 απορίες...Τι λάδια να του βάλω της BMW 0-40 ή τα Castrol (γιατί εγώ προς τα εκεί προσανατολίζομαι)... Κι αν βάλω Castrol ποια να βάλω (0-40, 0-30, 5-40) είμαι τελείως άσχετος απο αυτά??? Επίσης κάθε πότε πρέπει να τα αλλάζω... Να ακολουθήσω το σύστημα της BMW και να τα άλλαζω μόλις έρθει η ώρα του (18000-22000χλμ) ή κάθε 10000 χλμ?