PDA

Επιστροφή στο Forum : λαδια σε ε90 316 HELP!!!


mr incredible
02-06-08, 21:49
τα σερβις του αυτοκινητου μου τα κανω στον ντακουνακη εχω 20000 χμ εχω τις εξης αποριες : 1τα αλλαζω καθε 7000 και ειναι συνθετικα κανω καλα? 2. μου εβαζε τα valvoline 5/
30 τωρα μου λεει οτι βαζει ταBMW ΓΙΑΤΙ ειναι φθηνοτερα υσχυει αυτο? η με δουλευει?
3 στα 5000 εβαλα μισο λιτρο valvoline .επειδη ακουω διαφορα για τις αντιπροσωπιες και το παω μονο επειδη ειναι καινουργιο τι λαδι περνει κανονικα? επιτρεπεται να θελει μισο λιτρο στα 5000χμ? απαραδεκτο. εαν καποιος εχει να μου προτεινει καποιον γνωστη μηχανικο που πηγαινει ας μου τον προτεινει. πληρωνουμε ενα σκασμο λεφτα στις αντιπροσωπιες και δεν μας εξηγουν τιποτα . ευχαριστω εκ των προτερων :nixweiss:

scania124
02-06-08, 21:55
εχω αλλαξει λαδια στα 3500,τωρα εχω 12500 και δεν εχω καψει σταγ:chair:ονα.

mr incredible
02-06-08, 22:06
εχω αλλαξει λαδια στα 3500,τωρα εχω 12500 και δεν εχω καψει σταγ:chair:ονα.

τι λαδια βαζεις? ουτε εμενα μου εχει γραψει να προσθεσω λαδι εγραφε οκ αλλα η σταθμη δεν ηταν στο μαχ να εχουμε εμπιστοσυνη στο μετρητη??

oldcarskickass
02-06-08, 22:35
τα σερβις του αυτοκινητου μου τα κανω στον ντακουνακη εχω 20000 χμ εχω τις εξης αποριες : 1τα αλλαζω καθε 7000 και ειναι συνθετικα κανω καλα? 2. μου εβαζε τα valvoline 5/
30 τωρα μου λεει οτι βαζει ταBMW ΓΙΑΤΙ ειναι φθηνοτερα υσχυει αυτο? η με δουλευει?
3 στα 5000 εβαλα μισο λιτρο valvoline .επειδη ακουω διαφορα για τις αντιπροσωπιες και το παω μονο επειδη ειναι καινουργιο τι λαδι περνει κανονικα? επιτρεπεται να θελει μισο λιτρο στα 5000χμ? απαραδεκτο. εαν καποιος εχει να μου προτεινει καποιον γνωστη μηχανικο που πηγαινει ας μου τον προτεινει. πληρωνουμε ενα σκασμο λεφτα στις αντιπροσωπιες και δεν μας εξηγουν τιποτα . ευχαριστω εκ των προτερων :nixweiss:


1) γιατί τα αλλάζεις κάθε 7000; Τόσα λέει το manual; αν δε λέει τόσα ΔΕΝ κάνεις καλά.- (δε ξέρει ΚΑΝΕΝΑΣ μαστρό μηχανικός καλύτερα από την εταίρεια που φτιάχνει το μοτερ.-για την υπόλοιπη απάντηση (για τα συνθετικά δλδ) κοίτα το (2)).
2)τα λάδια που σου βάζει και ΠΡΕΠΕΙ να σου βάζει είναι αυτά που προβλέπονται από το MANUAL σου.- (εκεί θα δεις και τις προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτει το λάδι, ασχέτως μάρκας). Η BMW ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ λάδια, ούτε καν τα ταμπελάκια που βάζει ΠΑΝΩ στα λάδια που εμπορεύεται. Ο Νταγκ σου βάζει το λάδι που παίρνει η BMW από κάποια εταιρεία (δε ξέρω ποια) αλλάζει σήμα και κουτί και στο πουλάει, και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να είναι φτηνότερο από το να το πάρεις το ΙΔΙΟ λάδι από την παραγωγό εταιρεία στο ελεύθερο εμπόριο.

ΚΑΝΟΝΙΚΑ μπορείς να πάρεις το λάδι που προβλέπεται από το MANUAL να το πας στο Νταγκ και να στο βάλει ΧΩΡΙΣ να παραβιαστεί η εγγύησή σου.- Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να το κάνει.
3)όταν θες να συμπληρώσεις λάδι καλό θα είναι το συμπλήρωμα να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο ακόμα και σε μάρκα, αν ΔΕΝ πετύχεις την μάρκα κοίτα το ΙΞΩΔΕΣ και τα πρότυπα του λαδιού που αναγράφονται στη συσκευασία να είναι ΙΔΙΑ.


Και εσύ ρε φίλε μου έδωσες τόσα λεφτά, ένα ΓΑ@@@@ΜΕΝΟ MANUAL ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ να διαβάσεις;; Έλεος.

mr incredible
02-06-08, 23:02
1) γιατί τα αλλάζεις κάθε 7000; Τόσα λέει το manual; αν δε λέει τόσα ΔΕΝ κάνεις καλά.- (δε ξέρει ΚΑΝΕΝΑΣ μαστρό μηχανικός καλύτερα από την εταίρεια που φτιάχνει το μοτερ.-για την υπόλοιπη απάντηση (για τα συνθετικά δλδ) κοίτα το (2)).
2)τα λάδια που σου βάζει και ΠΡΕΠΕΙ να σου βάζει είναι αυτά που προβλέπονται από το MANUAL σου.- (εκεί θα δεις και τις προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτει το λάδι, ασχέτως μάρκας). Η BMW ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ λάδια, ούτε καν τα ταμπελάκια που βάζει ΠΑΝΩ στα λάδια που εμπορεύεται. Ο Νταγκ σου βάζει το λάδι που παίρνει η BMW από κάποια εταιρεία (δε ξέρω ποια) αλλάζει σήμα και κουτί και στο πουλάει, και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να είναι φτηνότερο από το να το πάρεις το ΙΔΙΟ λάδι από την παραγωγό εταιρεία στο ελεύθερο εμπόριο.

ΚΑΝΟΝΙΚΑ μπορείς να πάρεις το λάδι που προβλέπεται από το MANUAL να το πας στο Νταγκ και να στο βάλει ΧΩΡΙΣ να παραβιαστεί η εγγύησή σου.- Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να το κάνει.
3)όταν θες να συμπληρώσεις λάδι καλό θα είναι το συμπλήρωμα να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο ακόμα και σε μάρκα, αν ΔΕΝ πετύχεις την μάρκα κοίτα το ΙΞΩΔΕΣ και τα πρότυπα του λαδιού που αναγράφονται στη συσκευασία να είναι ΙΔΙΑ.


Και εσύ ρε φίλε μου έδωσες τόσα λεφτά, ένα ΓΑ@@@@ΜΕΝΟ MANUAL ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ να διαβάσεις;; Έλεος.

το μανουαλι λεει μονο BMW LONG LIFE 2

mr incredible
02-06-08, 23:07
το μανουαλι λεει μονο BMW LONG LIFE 2

2 λεει ακομα οτι τα αλλαζεις στα 25000 αν τα αλλαζα τοτε τι θα εβγαινε απο το καρτερ μηπως καρβουνο???

God
03-06-08, 03:22
2 λεει ακομα οτι τα αλλαζεις στα 25000 αν τα αλλαζα τοτε τι θα εβγαινε απο το καρτερ μηπως καρβουνο???

Αν ειχες κανενα NSU της δεκαετιας του 60, μπορει. Αν μιλαμε ομως για Ε90, δεν θα παθαινε το παραμικρο. Τα λαδια χαλανε αναλογως με το μοτερ που βρισκονται. Οποιοδηποτε λαδι εχει εγκριση τυπου LL04 κανει για σενα. Ειναι πολλες δεκαδες λαδια. Αλλαγη στα 18000-20000χλμ η ενα χρονο, οτι ερθει πρωτο.

Τωρα στις ερωτησεις σου:


1. Απλως πετας τα λεφτα σου, τα αλλαζεις πολυ συντομα για τα λαδια που βαζεις. Τιποτα παραπανω. Εξ'αλλου αν δεν αλλαζεις φιλτρο λαδιου, δεν κανεις και τιποτα αξιο λογου.

2. Σε δουλευει απο την μερια οτι τα λαδια "BMW" (που οπως σου εξηγησαν δεν ειναι BMW αλλα καποιου προμηθευτη) ειναι παντα ακριβοτερα.

3. Οταν στρωνει το μοτερ μισο λιτρο στα 5000χλμ ειναι και πολυ λιγο. Ακομα και οταν εχει στρωθει δεν ειναι τιποτα. Υγιεστατη λειτουργια ειναι.

oldcarskickass
03-06-08, 03:39
2 λεει ακομα οτι τα αλλαζεις στα 25000 αν τα αλλαζα τοτε τι θα εβγαινε απο το καρτερ μηπως καρβουνο???

Αν ακόμα και εν έτει 2008 οι χρόνοι αλλαγής λαδιών ήταν όπως πριν 20 χρόνια (δλδ 7000 χλμ) αυτό θα σήμαινε δύο πράματα :

1)εδώ και 20 χρόνια τα λάδια θα ήταν τα ΙΔΙΑ (που δεν συμβαίνει)
2)τα μοτέρ θα ήταν επίσης τα ίδια (που δεν συμβαίνει)


Αυτό που είναι ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια σχετικά με τα αμάξια είναι η άποψη του κάθε ΑΣΧΕΤΟΥ (δεν απευθύνομαι σε εσένα άμεσα) ότι τα λάδια στην Ελλάδα πρέπει να αλλάζονται πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής.

Και αυτό για τον απλό λόγο (με το 3 βάζουμε τα γέλια) : γιατί λέει στην Ελλάδα οι θερμοκρασίες είναι υψηλές;
1 2 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Λες και δεν υπάρχουν χώρες όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Συρία, Ντουμπάι κτλ κτλ κτλ.

Η νομίζεις θα ήταν δύσκολο για την BMW να δώσει οδηγία στην Ελλάδα τα σέρβις να γίνονται πιο νωρίς.

Τα πράματα είναι απλά.

READ THE GOD DAMN MOTHER F@@@NG MANUAL και μείνε σε αυτό.-

Εκτός αν θες να πετάς τα λεφτά σου.

KATSARAIOS
03-06-08, 03:46
να ρωτησω κατι ασχετο,
το αμαξι που εχει ο φιλος mr incredible το εχει αγορασει καινουριο με καποια εγγυηση?

Chalyps
03-06-08, 09:50
Και να συμπληρώσω κ γώ τον καλοπροάιρετο πάντα από ολους μας καταιγισμό!
Είναι καλοπροαίρετος γιατί πίστεψε με σε αντίθετη περίπτωση απλά κανένα απο τα παραπάνω μέλη δεν θα έμπαινε στον κόπο να απαντά σε τόσο επιπόλαιες τοποθετήσεις....
Γιατί συμπλήρωσες 1/2 λίτρο? έχεις καταμετρητή που σου είπε θέλω οποσδήποτε μισό λίτρο λάδι?
Ακόμα κ για αυτό έχει προβλέψει το εργοστάσιο που επένδυσες το κάτι τις παραπάνω.....
οταν πραγματικά το χρειάζεται σε προειδοποιεί!!!!!βάλε μου σε παρακαλώ +1L
Oπως πολύ καλά σε συμβουλέψανε ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ το manual.....!
Φιλικά πάντα και μήν έχοντας άλλα να πω γιατί τα είπανε τα άλλα μέλη ολόσωστα
...

scania124
03-06-08, 10:22
εγω πιστευω παντως οτι το να αλλαξεις τα λαδια στις 7000 και οχι στις 25000 μαλλον καλο κανεις στο αυτοκινητο και οχι κακο.και εγω ετσι κανω,25000 λεει το εργοστασιο καθε 10000 τα αλλαζω και αλλαζω παντα και φιλτρο.δικα μου ειναι τα λεφτα και μου αρεσει να τα πεταω σε λαδια

mr incredible
03-06-08, 11:33
οκ παιδια καταλαβα επειδη το αμαξι το πηρα καινουργιο και επειδη το λαδι ειναι βασικο στοιχειο της μηχανης ηθελα να δω τις αποψεις σας κανεις δεν νομιζω να θελει να πεταει τα λεφτα του.οταν αλλαζω λαδι φυσικα αλλαζω και φιλτρο παντως ο ηλεκτρονικος δεικτης συνεχιζει να με προβληματιζει

mr incredible
03-06-08, 11:34
εγω πιστευω παντως οτι το να αλλαξεις τα λαδια στις 7000 και οχι στις 25000 μαλλον καλο κανεις στο αυτοκινητο και οχι κακο.και εγω ετσι κανω,25000 λεει το εργοστασιο καθε 10000 τα αλλαζω και αλλαζω παντα και φιλτρο.δικα μου ειναι τα λεφτα και μου αρεσει να τα πεταω σε λαδια

αν οχι στα 7000 τουλαχιστον στα 10000:hello:

mr incredible
03-06-08, 11:36
να ρωτησω κατι ασχετο,
το αμαξι που εχει ο φιλος mr incredible το εχει αγορασει καινουριο με καποια εγγυηση?

το αμαξι το πηρα καινουργιο

scania124
03-06-08, 11:57
και εγω καινουργιο το πηρα αλλα οσα αυτοκινητα περασαν απο τα χερια μου τα λαδια τα αλλαζα παντα στα μισα απο οτι ελεγε η αντιπροσωποια.το τελευταιο αυτοκινητοι μου ηταν ενα corolla 03 1.6,το πουλησα με 150000χλμ. δεν ειχε καψει σταγονα.καθε 15000 ελεγε η αντιπρωσοποια καθε 7500 τους πηγενα τα λαδια στο χερι και τα αλλαζαν.ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Chalyps
03-06-08, 13:10
παιδια σεβαστήτε τους κανόνες του forum ΕΛΕΟΣ!!!!!!!
Μέσω π.μ οι γνωριμίες και search για απορίες σε ανάλογα threads!!!!!!

KATSARAIOS
03-06-08, 13:57
εγω πιστευω παντως οτι το να αλλαξεις τα λαδια στις 7000 και οχι στις 25000 μαλλον καλο κανεις στο αυτοκινητο και οχι κακο.και εγω ετσι κανω,25000 λεει το εργοστασιο καθε 10000 τα αλλαζω και αλλαζω παντα και φιλτρο.δικα μου ειναι τα λεφτα και μου αρεσει να τα πεταω σε λαδια

ρε παιδια αλλαγη λαδιων σε τοσο μεγαλο διαστημα η σε τοσα πολλα χλμ(25000) ειδικα για αυτους που κινουνται στην Αθηνα μονο σωστο δεν ειναι.
Το λαδακι ειναι απο τα πιο φτηνα "ανταλακτικα" ενος αυτοκινητου ,καλυτερα ειναι να αλλαζονται πιο γρηγορα.
Και στην τελικη τα manual δινουν και οδηγιες ακομη και για τον τροπο οδηγησης ,ενω οι περισσοτεροι τα σκιζουν.
εκει τα ξεχναμε ολα.
ειναι θεμα τεραστιο στο οποιο τοσα χρονια ακουγονται και γραφονται ενα σωρο αποψεις:)

oldcarskickass
03-06-08, 15:05
Και να συμπληρώσω κ γώ τον καλοπροάιρετο πάντα από ολους μας καταιγισμό!
Είναι καλοπροαίρετος γιατί πίστεψε με σε αντίθετη περίπτωση απλά κανένα απο τα παραπάνω μέλη δεν θα έμπαινε στον κόπο να απαντά σε τόσο επιπόλαιες τοποθετήσεις....
Γιατί συμπλήρωσες 1/2 λίτρο? έχεις καταμετρητή που σου είπε θέλω οποσδήποτε μισό λίτρο λάδι?
Ακόμα κ για αυτό έχει προβλέψει το εργοστάσιο που επένδυσες το κάτι τις παραπάνω.....
οταν πραγματικά το χρειάζεται σε προειδοποιεί!!!!!βάλε μου σε παρακαλώ +1L
Oπως πολύ καλά σε συμβουλέψανε ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ το manual.....!
Φιλικά πάντα και μήν έχοντας άλλα να πω γιατί τα είπανε τα άλλα μέλη ολόσωστα
...

Εννοείται ότι είναι καλοπροαίρετα, αλλιώς δε θα έμπαινα ΚΑΝ στον κόπο να σχολιάσω.


και εγω καινουργιο το πηρα αλλα οσα αυτοκινητα περασαν απο τα χερια μου τα λαδια τα αλλαζα παντα στα μισα απο οτι ελεγε η αντιπροσωποια.το τελευταιο αυτοκινητοι μου ηταν ενα corolla 03 1.6,το πουλησα με 150000χλμ. δεν ειχε καψει σταγονα.καθε 15000 ελεγε η αντιπρωσοποια καθε 7500 τους πηγενα τα λαδια στο χερι και τα αλλαζαν.ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΣΑΦΩΣ και εσύ και ΜΟΝΟ εσύ ορίζεις τα της τσέπης σου, εγώ έγραψα ότι έγραψα γιατί ΞΕΡΩ ότι κυριαρχεί η αντίληψη ότι το λάδι διαρκεί ΜΟΝΟ 5 με 10 χιλ χλμ.(βλέπε το επόμενο quote που έκανα).
Το αν έκαιγε ή όχι λάδι στα 150.000 χλμ (τα οποία ΔΕΝ είναι πολλά) δεν έχει να κάνει με το αν άλλαζες το λάδι στα μισά χλμ από ότι λέει η TOYOTA αλλά και με 1 δισεκατομύριο άλλους παράγοντες (ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού και ταλαιπωρία μοτέρ).
Το χρώμα ΔΕΝ είναι ενδεικτικό της κατάστασης του λαδιού.- Ούτε η αίσθηση που σου δίνει το αμάξι στο δρόμο, αν << αναπνέει >> ή όχι το μοτέρ.
ΑΛΛΟΙ παράγοντες παίζουν ρόλο (βλέπε συνοχή μορίων, τι επικαθίσεις κουβαλάει, τι ιξώδες έχει όταν το αλλάζεις κτλ κτλ)

2 λεει ακομα οτι τα αλλαζεις στα 25000 αν τα αλλαζα τοτε τι θα εβγαινε απο το καρτερ μηπως καρβουνο???

ρε παιδια αλλαγη λαδιων σε τοσο μεγαλο διαστημα η σε τοσα πολλα χλμ(25000) ειδικα για αυτους που κινουνται στην Αθηνα μονο σωστο δεν ειναι.
Το λαδακι ειναι απο τα πιο φτηνα "ανταλακτικα" ενος αυτοκινητου ,καλυτερα ειναι να αλλαζονται πιο γρηγορα.
Και στην τελικη τα manual δινουν και οδηγιες ακομη και για τον τροπο οδηγησης ,ενω οι περισσοτεροι τα σκιζουν.
εκει τα ξεχναμε ολα.
ειναι θεμα τεραστιο στο οποιο τοσα χρονια ακουγονται και γραφονται ενα σωρο αποψεις:)

Δλδ έκανες μελέτη στο γραφείο σου εσύ τώρα και κατέληξες ότι τα 25000 χλμ είναι πολλά έτσι;
Πιστεύω έλαβες υπόψην σου ΟΛΕΣ τις απαιτούμενες παραμέτρους.
Δλδ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού, τι θερμοκρασίες έχει περάσει το λάδι και για πόση ώρα, τι επικαθίσεις έχει μέσα από τη λειτουργία, σε τι κατάσταση βρίσκονται τα πρόσθετά του, αν το καίει/το χάνει και κατέληξες στο ότι το λάδι (το ΚΑΛΟ λάδι όχι αντιγραφές ή μαιμουδιές) δεν μπορεί να αντέξει 25000 χιλιόμετρα ΟΠΩΣ και να τα κάνει ο άλλος.

Και αυτή η μελέτη που έκανες (εσύ μόνος ή με τον μάστορά σου) σου κόστισε ένα μήνα και 10 πακέτα τσιγάρα, είναι ΦΥΣΙΚΑ 1 εκατομύριο φορές πιο έγκυρη από τις μελέτες που κάναν ΟΜΑΔΕΣ επιστημόνων με budget ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ για ΑΡΚΕΤΑ χρόνια.

Δλδ νομίζεις ότι μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εταιρεία δεν έχει συμπεριλάβει στις μελέτες τις άτομα κάγκουρες που έχουν το γκάζι ON/OFF;
Επίσης φίλε μου το ζόρι το λάδι ΔΕΝ το τρώει στην ΚΙΝΗΣΗ, στην κίνηση ζορίζεται στο σύστημα ΨΥΞΗΣ (το νερό δλδ) το λάδι ζορίζεται όταν υπάρχουν φορτία (δλδ εθνική) γιατί εκεί πρέπει να είναι πιο ποιοτικό ώστε να μπορεί να κρατήσει το απαραίτητο φιλμ και λίπανση.

Αυτή η νοοτροπία ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα.-
Και αν ισχύει τότε πολλοί από αυτούς που πιστεύουν (και το χειρότερο ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ) αυτά που είπες πάνε χαμένοι εδώ πέρα.

Μερικά πράματα κάποιοι τα ξέρουν ΠΟΛΥ καλύτερα από εμάς, έκαστος στο είδος του.

Το να αμφισβητούμε με κλασσικά ΝΕΟ - ελληνικό - ωχαδερφιστικό τρόπο τον κόπο και την μελέτη άλλων είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ασέβεια. (δε μιλάω για εμένα αλλά για τις εταιρείες που βγάζουν τα service intervals η ακρίβεια των οποίων καθορίζει σε ένα ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό την αξιοπιστία των μοτέρ και η αξιοπιστία με τη σειρά της καθορίζει την ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ( η οποία στη γλώσσα των εταιρειών μεταφράζεται σε €€€€€€) της.)

Άρα ΟΥΤΕ την εταιρεία την συμφέρει να τοποθετεί τις αλλαγές λαδιών σε διαστήματα τέτοια ώστε να θυσιάζεται η αξιοπιστία των μοτέρ ούτε σε διαστήματα τέτοια ώστε να δυσανασχετεί ο πελάτης.

oldcarskickass
03-06-08, 15:33
Εννοείται ότι είναι καλοπροαίρετα, αλλιώς δε θα έμπαινα ΚΑΝ στον κόπο να σχολιάσω.



ΣΑΦΩΣ και εσύ και ΜΟΝΟ εσύ ορίζεις τα της τσέπης σου, εγώ έγραψα ότι έγραψα γιατί ΞΕΡΩ ότι κυριαρχεί η αντίληψη ότι το λάδι διαρκεί ΜΟΝΟ 5 με 10 χιλ χλμ.(βλέπε το επόμενο quote που έκανα).
Το αν έκαιγε ή όχι λάδι στα 150.000 χλμ (τα οποία ΔΕΝ είναι πολλά) δεν έχει να κάνει με το αν άλλαζες το λάδι στα μισά χλμ από ότι λέει η TOYOTA αλλά και με 1 δισεκατομύριο άλλους παράγοντες (ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού και ταλαιπωρία μοτέρ).
Το χρώμα ΔΕΝ είναι ενδεικτικό της κατάστασης του λαδιού.- Ούτε η αίσθηση που σου δίνει το αμάξι στο δρόμο, αν << αναπνέει >> ή όχι το μοτέρ.
ΑΛΛΟΙ παράγοντες παίζουν ρόλο (βλέπε συνοχή μορίων, τι επικαθίσεις κουβαλάει, τι ιξώδες έχει όταν το αλλάζεις κτλ κτλ)





Δλδ έκανες μελέτη στο γραφείο σου εσύ τώρα και κατέληξες ότι τα 25000 χλμ είναι πολλά έτσι;
Πιστεύω έλαβες υπόψην σου ΟΛΕΣ τις απαιτούμενες παραμέτρους.
Δλδ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού, τι θερμοκρασίες έχει περάσει το λάδι και για πόση ώρα, τι επικαθίσεις έχει μέσα από τη λειτουργία, σε τι κατάσταση βρίσκονται τα πρόσθετά του, αν το καίει/το χάνει και κατέληξες στο ότι το λάδι (το ΚΑΛΟ λάδι όχι αντιγραφές ή μαιμουδιές) δεν μπορεί να αντέξει 25000 χιλιόμετρα ΟΠΩΣ και να τα κάνει ο άλλος.

Και αυτή η μελέτη που έκανες (εσύ μόνος ή με τον μάστορά σου) σου κόστισε ένα μήνα και 10 πακέτα τσιγάρα, είναι ΦΥΣΙΚΑ 1 εκατομύριο φορές πιο έγκυρη από τις μελέτες που κάναν ΟΜΑΔΕΣ επιστημόνων με budget ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ για ΑΡΚΕΤΑ χρόνια.

Δλδ νομίζεις ότι μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εταιρεία δεν έχει συμπεριλάβει στις μελέτες τις άτομα κάγκουρες που έχουν το γκάζι ON/OFF;
Επίσης φίλε μου το ζόρι το λάδι ΔΕΝ το τρώει στην ΚΙΝΗΣΗ, στην κίνηση ζορίζεται στο σύστημα ΨΥΞΗΣ (το νερό δλδ) το λάδι ζορίζεται όταν υπάρχουν φορτία (δλδ εθνική) γιατί εκεί πρέπει να είναι πιο ποιοτικό ώστε να μπορεί να κρατήσει το απαραίτητο φιλμ και λίπανση.

Αυτή η νοοτροπία ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα.-
Και αν ισχύει τότε πολλοί από αυτούς που πιστεύουν (και το χειρότερο ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ) αυτά που είπες πάνε χαμένοι εδώ πέρα.

Μερικά πράματα κάποιοι τα ξέρουν ΠΟΛΥ καλύτερα από εμάς, έκαστος στο είδος του.

Το να αμφισβητούμε με κλασσικά ΝΕΟ - ελληνικό - ωχαδερφιστικό τρόπο τον κόπο και την μελέτη άλλων είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ασέβεια. (δε μιλάω για εμένα αλλά για τις εταιρείες που βγάζουν τα service intervals η ακρίβεια των οποίων καθορίζει σε ένα ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό την αξιοπιστία των μοτέρ και η αξιοπιστία με τη σειρά της καθορίζει την ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ( η οποία στη γλώσσα των εταιρειών μεταφράζεται σε €€€€€€) της.)

Άρα ΟΥΤΕ την εταιρεία την συμφέρει να τοποθετεί τις αλλαγές λαδιών σε διαστήματα τέτοια ώστε να θυσιάζεται η αξιοπιστία των μοτέρ ούτε σε διαστήματα τέτοια ώστε να δυσανασχετεί ο πελάτης.

Πέρασε η ώρα και δε μπορώ να κάνω επεξεργασία.

@KATSARAIOS φίλε μου ξαναδιαβάζοντας το ποστ μου ίσως φαίνομαι λίγο ερειστικός και ότι τα έχω μαζί σου ή κάτι τέτοιο.
Δεν συμβαίνει σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, αν μπορείς αγνόησε το όποιο αρνητικό ύφος που πιθανώς να εκλάβεις και προσπάθησε να καταλάβεις τι λέω.

MICZ
03-06-08, 15:55
ΣΑΦΩΣ και εσύ και ΜΟΝΟ εσύ ορίζεις τα της τσέπης σου, εγώ έγραψα ότι έγραψα γιατί ΞΕΡΩ ότι κυριαρχεί η αντίληψη ότι το λάδι διαρκεί ΜΟΝΟ 5 με 10 χιλ χλμ.(βλέπε το επόμενο quote που έκανα).
Το αν έκαιγε ή όχι λάδι στα 150.000 χλμ (τα οποία ΔΕΝ είναι πολλά) δεν έχει να κάνει με το αν άλλαζες το λάδι στα μισά χλμ από ότι λέει η TOYOTA αλλά και με 1 δισεκατομύριο άλλους παράγοντες (ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού και ταλαιπωρία μοτέρ).
Το χρώμα ΔΕΝ είναι ενδεικτικό της κατάστασης του λαδιού.- Ούτε η αίσθηση που σου δίνει το αμάξι στο δρόμο, αν << αναπνέει >> ή όχι το μοτέρ.
ΑΛΛΟΙ παράγοντες παίζουν ρόλο (βλέπε συνοχή μορίων, τι επικαθίσεις κουβαλάει, τι ιξώδες έχει όταν το αλλάζεις κτλ κτλ)





Δλδ έκανες μελέτη στο γραφείο σου εσύ τώρα και κατέληξες ότι τα 25000 χλμ είναι πολλά έτσι;
Πιστεύω έλαβες υπόψην σου ΟΛΕΣ τις απαιτούμενες παραμέτρους.
Δλδ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού, τι θερμοκρασίες έχει περάσει το λάδι και για πόση ώρα, τι επικαθίσεις έχει μέσα από τη λειτουργία, σε τι κατάσταση βρίσκονται τα πρόσθετά του, αν το καίει/το χάνει και κατέληξες στο ότι το λάδι (το ΚΑΛΟ λάδι όχι αντιγραφές ή μαιμουδιές) δεν μπορεί να αντέξει 25000 χιλιόμετρα ΟΠΩΣ και να τα κάνει ο άλλος.

Και αυτή η μελέτη που έκανες (εσύ μόνος ή με τον μάστορά σου) σου κόστισε ένα μήνα και 10 πακέτα τσιγάρα, είναι ΦΥΣΙΚΑ 1 εκατομύριο φορές πιο έγκυρη από τις μελέτες που κάναν ΟΜΑΔΕΣ επιστημόνων με budget ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ για ΑΡΚΕΤΑ χρόνια.

Δλδ νομίζεις ότι μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εταιρεία δεν έχει συμπεριλάβει στις μελέτες τις άτομα κάγκουρες που έχουν το γκάζι ON/OFF;
Επίσης φίλε μου το ζόρι το λάδι ΔΕΝ το τρώει στην ΚΙΝΗΣΗ, στην κίνηση ζορίζεται στο σύστημα ΨΥΞΗΣ (το νερό δλδ) το λάδι ζορίζεται όταν υπάρχουν φορτία (δλδ εθνική) γιατί εκεί πρέπει να είναι πιο ποιοτικό ώστε να μπορεί να κρατήσει το απαραίτητο φιλμ και λίπανση.

Αυτή η νοοτροπία ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα.-
Και αν ισχύει τότε πολλοί από αυτούς που πιστεύουν (και το χειρότερο ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ) αυτά που είπες πάνε χαμένοι εδώ πέρα.

Μερικά πράματα κάποιοι τα ξέρουν ΠΟΛΥ καλύτερα από εμάς, έκαστος στο είδος του.

Το να αμφισβητούμε με κλασσικά ΝΕΟ - ελληνικό - ωχαδερφιστικό τρόπο τον κόπο και την μελέτη άλλων είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ασέβεια. (δε μιλάω για εμένα αλλά για τις εταιρείες που βγάζουν τα service intervals η ακρίβεια των οποίων καθορίζει σε ένα ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό την αξιοπιστία των μοτέρ και η αξιοπιστία με τη σειρά της καθορίζει την ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ( η οποία στη γλώσσα των εταιρειών μεταφράζεται σε €€€€€€) της.)

Άρα ΟΥΤΕ την εταιρεία την συμφέρει να τοποθετεί τις αλλαγές λαδιών σε διαστήματα τέτοια ώστε να θυσιάζεται η αξιοπιστία των μοτέρ ούτε σε διαστήματα τέτοια ώστε να δυσανασχετεί ο πελάτης.


Απόλυτα σωστός κατά τη γνώμη μου ο φίλος. Και γω εφαρμόζω ακριβώς αυτά που λέει η BMW. Στον άσσο από το Μάιο του 2007 δεν έχω αλλάξει λάδια και το computer μου λέει για άλλα 8.000 χιλ. Ούτως ή άλλως αν χρειαστεί συμπληρώνουμε και οι καινούργιοι κινητήρες είναι έτσι φτιαγμένοι που καταναλώνουν λάδι.

mr incredible
03-06-08, 16:47
Απόλυτα σωστός κατά τη γνώμη μου ο φίλος. Και γω εφαρμόζω ακριβώς αυτά που λέει η BMW. Στον άσσο από το Μάιο του 2007 δεν έχω αλλάξει λάδια και το computer μου λέει για άλλα 8.000 χιλ. Ούτως ή άλλως αν χρειαστεί συμπληρώνουμε και οι καινούργιοι κινητήρες είναι έτσι φτιαγμένοι που καταναλώνουν λάδι.

καλυτερα να αγοραζα RX8 τοτε γιατι εχω αλλα 4 αυτοκινητα νεας τεχνολογιας και κανενα δεν καιει 500μλτ στα 5000χμ ρε παιδια αν το εχει κανει αυτο η BMW στις νεες μηχανες τι να πω μπραβο τα καταφερε.

God
03-06-08, 18:47
καλυτερα να αγοραζα RX8 τοτε γιατι εχω αλλα 4 αυτοκινητα νεας τεχνολογιας και κανενα δεν καιει 500μλτ στα 5000χμ ρε παιδια αν το εχει κανει αυτο η BMW στις νεες μηχανες τι να πω μπραβο τα καταφερε.

Κυριοι παραγοντες:

Κυβισμος, συμπιεση, τεχνολογια μοτερ. Το Ε90 εχει μπολικα και απο τα 3. Και το δικο μου δεν καιει καθολου μα καθολου λαδι (σταγονα στα 10000+χλμ) αλλα δεν το κανει καλυτερο μοτερ απο το δικο σου.

Ποιοτητα λαδιου. Καλο το καλο λαδι, αλλα το καλυτερο λαδι ειναι ακομα καλυτερο.


Πιθανη λυση: Βαλε στην αλλη αλλαγη λαδιων σου Castrol Edge 0W40 και αν σου καψει σταγονα...κανε μου κατι ασχημο τελος παντων.

mr incredible
04-06-08, 11:47
Κυριοι παραγοντες:

Κυβισμος, συμπιεση, τεχνολογια μοτερ. Το Ε90 εχει μπολικα και απο τα 3. Και το δικο μου δεν καιει καθολου μα καθολου λαδι (σταγονα στα 10000+χλμ) αλλα δεν το κανει καλυτερο μοτερ απο το δικο σου.

Ποιοτητα λαδιου. Καλο το καλο λαδι, αλλα το καλυτερο λαδι ειναι ακομα καλυτερο.


Πιθανη λυση: Βαλε στην αλλη αλλαγη λαδιων σου Castrol Edge 0W40 και αν σου καψει σταγονα...κανε μου κατι ασχημο τελος παντων.

ευχαριστω πολυ

KATSARAIOS
04-06-08, 12:17
Εννοείται ότι είναι καλοπροαίρετα, αλλιώς δε θα έμπαινα ΚΑΝ στον κόπο να σχολιάσω.



ΣΑΦΩΣ και εσύ και ΜΟΝΟ εσύ ορίζεις τα της τσέπης σου, εγώ έγραψα ότι έγραψα γιατί ΞΕΡΩ ότι κυριαρχεί η αντίληψη ότι το λάδι διαρκεί ΜΟΝΟ 5 με 10 χιλ χλμ.(βλέπε το επόμενο quote που έκανα).
Το αν έκαιγε ή όχι λάδι στα 150.000 χλμ (τα οποία ΔΕΝ είναι πολλά) δεν έχει να κάνει με το αν άλλαζες το λάδι στα μισά χλμ από ότι λέει η TOYOTA αλλά και με 1 δισεκατομύριο άλλους παράγοντες (ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού και ταλαιπωρία μοτέρ).
Το χρώμα ΔΕΝ είναι ενδεικτικό της κατάστασης του λαδιού.- Ούτε η αίσθηση που σου δίνει το αμάξι στο δρόμο, αν << αναπνέει >> ή όχι το μοτέρ.
ΑΛΛΟΙ παράγοντες παίζουν ρόλο (βλέπε συνοχή μορίων, τι επικαθίσεις κουβαλάει, τι ιξώδες έχει όταν το αλλάζεις κτλ κτλ)





Δλδ έκανες μελέτη στο γραφείο σου εσύ τώρα και κατέληξες ότι τα 25000 χλμ είναι πολλά έτσι;
Πιστεύω έλαβες υπόψην σου ΟΛΕΣ τις απαιτούμενες παραμέτρους.
Δλδ ΠΟΙΟΤΗΤΑ λαδιού, τι θερμοκρασίες έχει περάσει το λάδι και για πόση ώρα, τι επικαθίσεις έχει μέσα από τη λειτουργία, σε τι κατάσταση βρίσκονται τα πρόσθετά του, αν το καίει/το χάνει και κατέληξες στο ότι το λάδι (το ΚΑΛΟ λάδι όχι αντιγραφές ή μαιμουδιές) δεν μπορεί να αντέξει 25000 χιλιόμετρα ΟΠΩΣ και να τα κάνει ο άλλος.

Και αυτή η μελέτη που έκανες (εσύ μόνος ή με τον μάστορά σου) σου κόστισε ένα μήνα και 10 πακέτα τσιγάρα, είναι ΦΥΣΙΚΑ 1 εκατομύριο φορές πιο έγκυρη από τις μελέτες που κάναν ΟΜΑΔΕΣ επιστημόνων με budget ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ για ΑΡΚΕΤΑ χρόνια.

Δλδ νομίζεις ότι μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εταιρεία δεν έχει συμπεριλάβει στις μελέτες τις άτομα κάγκουρες που έχουν το γκάζι ON/OFF;
Επίσης φίλε μου το ζόρι το λάδι ΔΕΝ το τρώει στην ΚΙΝΗΣΗ, στην κίνηση ζορίζεται στο σύστημα ΨΥΞΗΣ (το νερό δλδ) το λάδι ζορίζεται όταν υπάρχουν φορτία (δλδ εθνική) γιατί εκεί πρέπει να είναι πιο ποιοτικό ώστε να μπορεί να κρατήσει το απαραίτητο φιλμ και λίπανση.

Αυτή η νοοτροπία ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα.-
Και αν ισχύει τότε πολλοί από αυτούς που πιστεύουν (και το χειρότερο ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ) αυτά που είπες πάνε χαμένοι εδώ πέρα.

Μερικά πράματα κάποιοι τα ξέρουν ΠΟΛΥ καλύτερα από εμάς, έκαστος στο είδος του.

Το να αμφισβητούμε με κλασσικά ΝΕΟ - ελληνικό - ωχαδερφιστικό τρόπο τον κόπο και την μελέτη άλλων είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ασέβεια. (δε μιλάω για εμένα αλλά για τις εταιρείες που βγάζουν τα service intervals η ακρίβεια των οποίων καθορίζει σε ένα ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό την αξιοπιστία των μοτέρ και η αξιοπιστία με τη σειρά της καθορίζει την ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ( η οποία στη γλώσσα των εταιρειών μεταφράζεται σε €€€€€€) της.)

Άρα ΟΥΤΕ την εταιρεία την συμφέρει να τοποθετεί τις αλλαγές λαδιών σε διαστήματα τέτοια ώστε να θυσιάζεται η αξιοπιστία των μοτέρ ούτε σε διαστήματα τέτοια ώστε να δυσανασχετεί ο πελάτης.
εγω δεν το παιζω ωχαδερφιστης,καθε αλλο προσπαθω να κινουμαι στις προδιαγραφες και τα στανταρτς του κατασκευαστη.
Εσυ φιλε μου μπορεις να μου εξηγησεις γιατι δινονται απο τα επισημα -εξουσιοδοτημενα-εξειδικευμενα συνεργεια διαφορετικεςαπαντησεις πανω σε αυτο το θεμα?
Για δες ακομα και εδω στο φορουμ ποσες διαφορετικες γνωμες υπαρχουν (και οχι μονο σε αυτο το θεμα) απο ανθρωπους που σεβονται τις μελτες και τις προδιαγραφες που λεει η BMW και πες μου οτι ολοι ειμαστε ωχαδελφιστες και μαλλον αναξιοι να μιλαμε για την αξιοπιστια και την καλη η οχι λειτουργια των αυτοκινητων μας.
Τελος παντων εγω σε δικα μου αυτοκινητα ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα γιατι δεν ακολουθω τις συγκεκριμενες οδηγιες σε οτι αφορα τις αλλαγες λαδιων.
Αυτη ειναι η δικια μου μελετη η πρακτικη μετα απο καποια χρονακια οδηγησης οχι μονο BMW αλλα και αλλων αυτοκινητων και αλλων χρησεων μαλιστα.
Υ.Γ μπορω να σου αποδειξω οτι οχι μονο ο "μαστορας μου" αλλα και οπου αλλου σε παω θα μας πουν διαφορετικα πραγματα.
Και μετα κρινε εσυ το σωστο και διαφωτισε μας!!!

God
04-06-08, 12:36
εγω δεν το παιζω ωχαδερφιστης,καθε αλλο προσπαθω να κινουμαι στις προδιαγραφες και τα στανταρτς του κατασκευαστη.
Εσυ φιλε μου μπορεις να μου εξηγησεις γιατι δινονται απο τα επισημα -εξουσιοδοτημενα-εξειδικευμενα συνεργεια διαφορετικεςαπαντησεις πανω σε αυτο το θεμα?
Για δες ακομα και εδω στο φορουμ ποσες διαφορετικες γνωμες υπαρχουν (και οχι μονο σε αυτο το θεμα) απο ανθρωπους που σεβονται τις μελτες και τις προδιαγραφες που λεει η BMW και πες μου οτι ολοι ειμαστε ωχαδελφιστες και μαλλον αναξιοι να μιλαμε για την αξιοπιστια και την καλη η οχι λειτουργια των αυτοκινητων μας.
Τελος παντων εγω σε δικα μου αυτοκινητα ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα γιατι δεν ακολουθω τις συγκεκριμενες οδηγιες σε οτι αφορα τις αλλαγες λαδιων.
Αυτη ειναι η δικια μου μελετη η πρακτικη μετα απο καποια χρονακια οδηγησης οχι μονο BMW αλλα και αλλων αυτοκινητων και αλλων χρησεων μαλιστα.
Υ.Γ μπορω να σου αποδειξω οτι οχι μονο ο "μαστορας μου" αλλα και οπου αλλου σε παω θα μας πουν διαφορετικα πραγματα.
Και μετα κρινε εσυ το σωστο και διαφωτισε μας!!!


Πιστευω οτι αυτο ειναι το ολο θεμα που ο oldcarskickass ηθελε να θιξει. Μπορει ολοι μας να εχουμε διαφορετικες γνωμες στο θεμα αλλα η βαση ολων ειναι αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Κανεις δεν ξερει καλυτερα απο αυτον. Και οι χρονοι αλλαγης των λαδιων ειναι ενα οχι τοσο κρισιμο παραδειγμα αφου αλλαζοντας τα λαδια γρηγοροτερα δεν κανεις και κανενα κακο, αλλα οταν αρχιζουν και μιλανε για αλλαγες στο ιξωδες (τραγικο παραδειγμα: βαλε χοντροτερο λαδι γιατι στην Ελλαδα εχουμε ζεστη) τοτε τα πραγματα γινονται θλιβερα και επικινδυνα.

Οσο για τις αντιπροσωπειες, και εκει μηχανικοι δουλευουν και δεν εχουν σπουδασει στην BMW αλλα οπου εχουν σπουδασει ολοι οι αλλοι (και καλα ειναι αν εχουν σπουδασει). Μαλιστα πολλες φορες δεν ειναι και οι καλυτεροι στο ειδος...

Τελος παντων, δικη μου γνωμη επισης ειναι να ακολουθουνται οι οδηγιες του κατασκευαστη σε σχετικα πλαισια. Ναι, αν αλλαζεις λαδια πιο γρηγορα κακο δεν του κανεις (εκτος της τσεπης σου) αλλα δεν του κανεις και κανενα ιδιαιτερο καλο, εκτος αμα πια βαζεις χαλια λαδια και το εχεις για αναβασεις. Το να αλλαζεις λαδια στις 7 αντι στις 25 χιλ χλμ ειναι τουλαχιστον υπερβολη. Εμενα αν ελεγε 25 θα τα αλλαζα περιπου στα 20 χιλ χλμ.

Chalyps
04-06-08, 13:01
Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους! (Βαράω κ το χέρι στο τραπέζι και στρίβω το μουστάκι*)
Το τι αντιλαμβάνεται κανείς εώς σωστό και πρέπον διαφέρει απο άνθρωπο σε άνθρωπο.
Το πως συμπεριφέρεται κανείς στο αυτοκίνητο του είναι κάτι.....φλου και στην τελική δεν μας αφορά ρε παίδες!!!Αντε μη τα πάρω με την Ελληνική ξερολία....
Αν θες υπάρχουν manual και οδηγίες αν δε θες κάνε οτι θες αλλά μην μας τα πρήζεις τα αυτιά/μάτια με το τι ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι είναι το σωστό....δεν προσφέρεις τίποτις εκτός και αν σου ζητηθεί η γνώμη σου

*δεν έχω

mr incredible
04-06-08, 13:09
Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους! (Βαράω κ το χέρι στο τραπέζι και στρίβω το μουστάκι*)
Το τι αντιλαμβάνεται κανείς εώς σωστό και πρέπον διαφέρει απο άνθρωπο σε άνθρωπο.
Το πως συμπεριφέρεται κανείς στο αυτοκίνητο του είναι κάτι.....φλου και στην τελική δεν μας αφορά ρε παίδες!!!Αντε μη τα πάρω με την Ελληνική ξερολία....
Αν θες υπάρχουν manual και οδηγίες αν δε θες κάνε οτι θες αλλά μην μας τα πρήζεις τα αυτιά/μάτια με το τι ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι είναι το σωστό....δεν προσφέρεις τίποτις εκτός και αν σου ζητηθεί η γνώμη σου

*δεν έχω

ο διαλογος φιλε μου ποτε δεν εβλαψε κανενα