PDA

Επιστροφή στο Forum : Rally Driving School


KIRKOS
10-06-08, 11:46
Στο εξωτερικό λειτουργούν πολλές σχολές αγωνιστικής οδήγησης. Στην Ελλάδα παρότι είμαστε μια χώρα με πολλούς ανθρώπους οι οποίοι αγαπούν το αυτοκίνητο και την αγωνιστική οδήγηση, δεν υπάρχει καμία σχολή του είδους, στην οποία να μπορεί ο κάθε υποψήφιος να μάθει τα μυστικά της αγωνιστικής οδήγησης με αποτέλεσμα να μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του. Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν η ιδέα μίας τέτοιας σχολής με εκπαιδευτές γνωστούς Έλληνες αγωνιζόμενους, διάρκειας 2 ημερών, με την δυνατότητα οδήγησης αγωνιστικών αυτοκινήτων (πισωκίνητων, τετρακίνητων και μπροστοκίνητων) και κόστος κοντά στα 1200€ το διήμερο?

Lil
10-06-08, 12:00
φιλικα πάντα χωρις να παρεξηγηθω... αμα παρουμε υπόψψιν οτι ο μέσος ελληνικος μισθος είναι 700-800 euro , η τιμή μου φενεται λιγο απαγορευτικη για 2ήμερο!!!!

παντως ειναι καλη ιδέα η "σχολη αγωνιστικης οδηγησης"

Aceman1925
10-06-08, 12:03
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ Κ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.
ΤΑ 600? ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΟΥΣ Ο ΜΙΣΟΣ ΜΙΣΘΟΣ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ.
ΠΑΝΤΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ PPC

KIRKOS
10-06-08, 12:05
Φίλε Lil Mike δεκτή είναι η κάθε ένσταση. Έρευνα αγοράς κάνω. Έχω την πρόθεση, αν είναι βιώσιμο κάτι τέτοιο να δημιουργήσω μία σχολή του είδους. Αυτό που ζητώ είναι την άποψη σας και μόνον. Εγώ θέλω να πάρω την πληροφόρηση από ανθρώπους που αγαπούν το αυτοκίνητο.

Lil
10-06-08, 12:18
Το καταλαβαινω απόλυτα και είναι πολυ καλη η κινηση που κανετε!
πιστεύω οτι θα μριωθει σε σημαντικό βαθμο το κόστος μετα από διαφορές ανάλογες χορηγήσεις :dblthumb2:search:

papajim
10-06-08, 12:26
Είναι μια πολύ καλή ιδέα, η οποία μπορεί να έχει μεγάλη απήχηση.
Πιστεύω πως μπορεί να υπάρξει ενδιαφέρον και από χορηγούς, ωστε να μειωθεί το κόστος συμμετοχής. Πάντως σε αρκετές χώρες, το κόστος του διημέρου μπορεί να φτάσει και τα 1700-1900 ευρώ

Lil
10-06-08, 12:37
Είναι μια πολύ καλή ιδέα, η οποία μπορεί να έχει μεγάλη απήχηση.
Πιστεύω πως μπορεί να υπάρξει ενδιαφέρον και από χορηγούς, ωστε να μειωθεί το κόστος συμμετοχής. Πάντως σε αρκετές χώρες, το κόστος του διημέρου μπορεί να φτάσει και τα 1700-1900 ευρώ

off topic
επίσης σε αρκετες χώρες ο βασικος μισθος κιμένεται πανω απο τα 1200ευρώ


βεβαια πάντα έχει σημασία σε τι κοίνο αποσκοπεί το κάθε τι

bmwlover
10-06-08, 12:39
Σιγουρα ειναιμια πολυ καλη κινηση - ιδεα , πιστευω οτι πολους θα τους ενδιεφερε μια τετοια εμπειρια.
Στον αντιποδα ομως το κοστος ειναι απαγορευτικο γιατους περισοτερους.

yiannis2002
10-06-08, 12:42
Φίλε Κirkos, αλήθεια έχεις κάποια σχέση με την γνωστή οικογένεια αγωνιζόμενων?
Το κόστος είναι υψηλό, κακά τα ψέματα,και σίγουρα δεν απευθύνεται στον ερασιτέχνη που σκέπτεται να τρέξει κάποιους αγώνες παντελονίδειος, αλλά σε αυτόν που τα έχει...και είτε θέλει να τρέξει είτε να βελτιωθεί ως οδηγός. Σε άλλες χώρες το κόστος είναι υψηλότερο μεν,υψηλότεροι όμως είναι και οι μισθοί. Και ισως και πιο λογικό το κόστος ζωής. Ισως γι αυτό αντίστοιχες προσπάθειες δεν ευδοκίμησα, βλέπε Μοσχούτη στο παρελθόν, τους Ιταλούς στο παραλληλοδρόμιο κλπ.
Θα πρέπει να εξετάσετε το κόστος που θα έχει μια τέτοια κίνηση, και αν το κόστος αυτό θα καλυφθεί από το 30% αυτών που θα δηλώσουν ενδιαφέρον , γιατί ιδανικά, αυτοί θ ακολουθήσουν...

KIRKOS
10-06-08, 12:50
Κύριε Κορομπίλη καλησπέρα, γιός του Βασίλη είμαι. Η σκέψη μου δέν είναι να παρακολουθήσει τα μαθήματα μόνο εκείνος που θέλει να τρέξει σε αγώνες, αλλά κύρίως αυτός που δέν έχει την δυνατότητα να το κάνει και θέλει να ζήσει μια εμπειρία σαν κι αυτή αλλά και να μάθει πώς οδηγείτε ένα αυτοκίνητο γρήγορα.

Υ.Γ. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω πως όποιος ενδιαφερθεί για κάτι τέτοιο δεν ξέρει να οδηγεί.( άλλο με το πλάι κι άλλο γρήγορα κινηγόντας τον απόλυτο χρόνο)

yiannis2002
10-06-08, 13:21
Δεν ειμαι ο Κορομπίλης , ο συνοδηγός του είμαι...σας εφερνα πριν καμια δεκαρία++ χρόνια μια άσπρη βελότσε για σέρβις εκει πέρα...σας παρακολουθώ από την εποχή του Ηβυξ...

Συμφωνουμε ως προς την σκέψη, απλά ηθελα να σου πω που πρέπει να στραφειτε γιατι οι νέοι αγωνιζόμενοι όπως ξέρεις έχουνε ν αντιμετωπίσουν άλλα θέματα...(που θα βρουν τα λεφτά...)

Geo_3D
10-06-08, 13:25
Που θα φανει χρησιμη η εκμαθηση αγωνιστικης οδηγησης στον μεσο ελληνα οδηγο,με τον οποιο χ,ψ μισθο,που δεν ειναι αγωνιζομενος,και που το 90% των χλμ ειναι μεσα στην πολη και το αλλο 10% στην εθνικη??

KIRKOS
10-06-08, 13:34
Δεν απευθύνεται στον μέσο Έλληνα οδηγό, σε αυτόν καλύπτει τις ανάγκες το βασικό σεμινάριο Safetrack.

yiannis2002
10-06-08, 13:46
Που σκεπτόσαστε να να υλοποιηθεί? σε ποιά-ποιές πίστες?

Αντών///is
10-06-08, 13:58
Πως θα σας φαινόταν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα τριών επιπέδων; Safety - Sport - Competition? Με αντίστοιχη κλιμάκωση στο κόστος; Όπου στο πρώτο επίπεδο θα έχει κάθε εκπαιδευτική ημέρα 20 συμμετέχοντες, στο δεύτερο 5 - 10 και στο τρίτο 3; (οι αριθμοί ενδεικτικοί). Όπου το κόστος θα εξισσοροπείται με τους πολλούς συμμετέχοντες στο πρώτο επίπεδο να πληρώνουν λίγο παραπάνω από αυτό που θα αντιστοιχούσε κανονικά, "χρηματοδοτώντας" έτσι το δεύτερο επίπεδο (λιγώτερο) και το τρίτο επίπεδο (περισσότερο); Και που αν κάνει κάποιος το ένα επίπεδο να μπορεί - μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, π.χ. 1-2 χρόνια - να κάνει το επόμενο πληρώνοντας κάποια διαφορά; Και να μπορεί κάποιος να "προαγοράσει" όλο το πακέτο με κάποια έκπτωση;

Παραδείγματα:
Ι. Safety driving: 400.00 - 450.00 €.
ΙΙ. Sport driving: 700.00 € (ή προηγούμενο επίπεδο + 500.00 €).
ΙΙΙ. Competition driving: 1,000.00 € (ή προηγούμενο επίπεδο + 500.00 €)
Πακέτο προαγοράς 3 επιπέδων: 1,200.00 € (αντί 1,400.00 - 1,450.00 €)

NIKOS Z3
10-06-08, 14:09
Ο καθενας απο εμας εχει ενα αυτοκινητο που το λατρευει και που κατα πασα πιθανοτητα ειναι bmw πρωσωπικα εγω θα ηθελα να μαθω μερικα τιπς οσον αφορα την γρηγορη οδηγηση ΑΛΛΑ στο δικο μου αμαξι οχι σε καποιο αλλο κι ας ειναι και ποιο γρηγορο.Γιατι λοιπων να μην ερθω στην πιστα με το δικο μου αυτοκινητο και να μαθω καποια πραγματα πανω σ αυτο και να πληρωνω μονο τα διδακρα?

KIRKOS
10-06-08, 14:11
Αντώνη το safety driving λειτουργεί ήδη και σαν δεύτερο level υπάρχει το advanced, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία (όχι τόσο το advanced όσο το basic). Η ιδέα που δουλεύουμε είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι πραγματική αγωνιστική οδήγηση με πραγματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ουσιαστικά το πρόβλημα του κόστους είναι η συντήρηση αγωνιστικών αυτοκινήτων καθώς και το ενοίκιο της πίστας (Μέγαρα ή Auto Festival). Αν ήμασταν σε άλλη χώρα θα μπορούσαμε να συζητήσουμε και για χορηγίες, αλλά δυστυχώς είμαστε στην Ελλάδα.

yiannis2002
10-06-08, 14:38
Από ότι βλέπεις, αγαπητέ μου φίλε, αυτό που πραγματικά ενδιαφέρει το ευρύ κοινό, είναι μια σχολή ασφαλούς - γρήγορης οδήγησης, λίγοι ειναι αυτοί που θα κάνουν το βήμα να δεθούν σ ενα μπακετ σ ενα ΕΒΟ για να μάθουν να οδηγουν αγωνιστικά, ή να γραφουν αγωνιστικά ή να σκέπτονται μια στροφή μπροστά. Ειναι περιορισμένο το κοινό. Γι αυτό και μπορεί να δικαιολογείται το κόστος, προσωπικά δεν θα ειχα πρόβλημα ν ακολουθήσω ειδικά αν είχα εκπαιδευτές είτε τον πατέρα σου είτε κάποιον από τους θείους σου...

KIRKOS
10-06-08, 14:48
Τα σεμινάρια ασφαλούς και γρήγορης οδήγησης υπάρχουν και γίνονται στα Μέγαρα (εκεί δουλεύω). Η σκέψη είναι για κάτι διαφορετικό που δεν υπάρχει στην Ελλάδα κια γιάτί όχι να μην υλοποιηθεί.
Σίγουρα μειονεκτούμε, σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαικές χώρες (και όχι μόνο) που έχουν τέτοιες αγωνιστικές σχολές, σε πλυθησμό. Επομένως και μικρότερο Target Group.

yiannis2002
10-06-08, 15:08
Aντε και μια βόλτα μεχρι τον Λάμπη να σου πεί αν ειχε ανταπόκριση αντίστοιχη κίνηση που έκανε και γιατί...ξεκίνα βρίσκοντας τι φταίει ωστε να διαμορφώσεις την ιδέα σου σωστά.

KIRKOS
13-06-08, 13:13
Θα ήθελα να σας πώ αναλυτικά πως σκέφτομαι να γίνει ένα σεμινάριο του είδους. Το μάθημα θα είναι διήμερο, θα έχει οδήγηση και σε ασφάλτινη αλλά και χωμάτινη διαδρομή. (όχι συγκεκριμένα στα Μέγαρα, ιδανικό είναι σε κάποια διαδρομή που να μοιάζει πιο πολύ σε ειδικές διαδρομές ΡΑΛΛΥ). Η θεωρία αλλά και το πρακτικό κομμάτι θα γίνεται με πολύ γνωστούς Έλληνες αγωνιζόμενους οι οποίοι μπορούν να μεταδώσουν την εμπειρία τους σε κάθε μαθητή. Σκοπός δεν είναι να μάθουμε να οδηγάμε το αυτοκίνητο μας γρήγορα μόνο στην πίστα, αλλά και πως μπορούμε να το οδηγήσουμε στον επαρχιακό δρόμο. Τα αυτοκίνητα θα είναι κατηγορίας Mitsubishi evo, ίσως και impreza, Toyota Yaris A/5 ή Peugeot 106 Rallye και πισωκίνητα escort. Όλα αυτά βασίζονται στις ενέργειες που έχω κάνει μέχρι τώρα. Τα 1200 Ευρώ βασίζονται στην συντήρηση των αυτοκινήτων ή ίσως σε κάποια ζημιά που μπορεί να προκληθεί, στο ενοίκιο της εκάστοτε πίστας, στην ασφάλεια των εκπαιδευόμενων, στο catering, σε βενζίνες, λάστιχα, μισθοί εκπαιδευτών κ.α. Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν είναι ένα τυχαίο νούμερο η ένα νουμερο που αποσκοπεί στο να βγάλουμε εκατομμύρια απο την κίνηση αυτή (πολύ θα το σκεφτούν αυτό όπως ήδη μου το έχουν πεί σε άλλα forum). Είναι κάτι που λείπει απο την Ελληνική πραγματικότητα και υπάρχουν άνθρωποι με θέληση που θέλουν να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο απο την αγάπη τους και μόνο στο αυτοκίνητο και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

J.MULLER
13-06-08, 14:48
Κύριε Κορομπίλη καλησπέρα, γιός του Βασίλη είμαι. Η σκέψη μου δέν είναι να παρακολουθήσει τα μαθήματα μόνο εκείνος που θέλει να τρέξει σε αγώνες, αλλά κύρίως αυτός που δέν έχει την δυνατότητα να το κάνει και θέλει να ζήσει μια εμπειρία σαν κι αυτή αλλά και να μάθει πώς οδηγείτε ένα αυτοκίνητο γρήγορα.

Υ.Γ. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω πως όποιος ενδιαφερθεί για κάτι τέτοιο δεν ξέρει να οδηγεί.( άλλο με το πλάι κι άλλο γρήγορα κινηγόντας τον απόλυτο χρόνο)

Xαχα, και εγω ο κουμπαρος του Ηλιαδη!
Παρακολουθω με ενδιαφερον προς το παρον.

greekart
13-06-08, 14:58
Καλησπερα και απο μενα.

Ειναι μια πολυ καλη κινηση αυτο που σκεφτεσαι και μακαρι να την πραγματοποιησης,ετσι ωστε καποιοι να μπορεσουν να πραγματοποιησουν και το δικο τους ονειρο.

Φυσικα και ειναι πολυ μεγαλο το κοστος για ενα διημερο,αλλα πολυ απο μας πιστευω οτι εχουν χαλασει και περισσοτερα για κατι που πιθανον να μην το <<γουσταραν>> και τοσο.

Αν γινοταν κατι τετοιο και υπηρχε μια καλη ενημερωση προς το κοινο καπως πολυ πιο νωρις π.χ 2μηνες πιστευω θα ειναι αρκετοι αυτοι που θα δηλωναν συμμετοχη μαζι και με μενα.

Θα μπορουσατε βεβαια να το αρχιζατε με μαθηματα με ΚΑΡΤ (οχι 80αρια) για τα βασικα ωστοσο και το κοστος να ηταν λιγοτερο, ισως και καποια σεμιναρια αν γινονταν και αναλογα με την κριση τον εκπαιδευτων για την οδηγικη ικανοτητα του καθενος και την συμπεριφορα του στην πιστα να προχωρουσε και σε πιο advance οδηγηση και τοτε στα EVO και στα χωματινα.

Ακομα καλυτερα να μην ηταν σε 2 μερες αλλα σε πιο πολλα 2ημερα θα υπηρχε πιο πολυ ανταποκριση και θα εμεναν πιο πολλα πραγματα σε εμας.

Ισως και να γλιτωσουμε και απο καποιους εξυπνακηδες στο δρομο και να γλυτωσουμε απο καποια ατυχηματα , με το να αποκτησουν αλλη αντιληψη του αυτοκινητου και οχι οτι θα μαθουν να οδηγουν καλυτερα.

yiannis2002
13-06-08, 15:00
Είναι κάτι που λείπει απο την Ελληνική πραγματικότητα και υπάρχουν άνθρωποι με θέληση που θέλουν να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο απο την αγάπη τους και μόνο στο αυτοκίνητο και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.


Παρακολουθώ και εγω με ενδιαφέρον και περιμένουμε να μας πεις εξελίξεις.

KIRKOS
13-06-08, 15:23
Κουμπάρος του Ηλιάδη? Πάρε τον Σάκη να σου κάνει μαθήματα...Και σώθηκες!!!(πλάκα κάνω)

stefanos_cool
12-08-08, 13:37
Στο εξωτερικό λειτουργούν πολλές σχολές αγωνιστικής οδήγησης. Στην Ελλάδα παρότι είμαστε μια χώρα με πολλούς ανθρώπους οι οποίοι αγαπούν το αυτοκίνητο και την αγωνιστική οδήγηση, δεν υπάρχει καμία σχολή του είδους, στην οποία να μπορεί ο κάθε υποψήφιος να μάθει τα μυστικά της αγωνιστικής οδήγησης με αποτέλεσμα να μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του. Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν η ιδέα μίας τέτοιας σχολής με εκπαιδευτές γνωστούς Έλληνες αγωνιζόμενους, διάρκειας 2 ημερών, με την δυνατότητα οδήγησης αγωνιστικών αυτοκινήτων (πισωκίνητων, τετρακίνητων και μπροστοκίνητων) και κόστος κοντά στα 1200€ το διήμερο?

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου καλέ, αλλά..... μήπως θα έπρεπε πρώτα να φτιάξουμε σωστές σχολές οδηγών που να μην μοιράζουν ερασιτεχνικά (και όχι μόνο) διπλώματα σε άσχετους οδηγούς που βγαίνουν στους δρόμους και όποιον πάρει ο χάρος;;
Μήπως θα έπρεπε να ιδρυθούν σχολές που να μαθαίνουν στους οδηγούς πρώτα απ όλα ότι το αυτοκίνητο δεν είναι για να βγάζουμε τα νεύρα μας και τον κακό μας χαρακτήρα στους άλλους, αλλά ένα μέσω μεταφοράς και για πολλούς απο μας εδώ μέσα...τρόπος ζωής!
Οδηγώ σχεδόν από τα 11 μου, όταν καλά καλά δεν έφτανα τα πετάλια στο ι.χ. του πατέρα μου, έκανα σαν τρελός για να πάρω δίπλωμα και επιτέλους να μπορώ να οδηγώ το ι.χ. μου, σιγά σιγά αρχίζω και "λιγοστεύω" την τρέλα μου αυτή, και ο λόγος είναι ότι κάθε μέρα χειροτερεύει όλο και περισσότερο ο πόλεμος στους Ελληνικούς δρόμους! Βγάζεις φλας να αλλάξεις λορίδα και αντί να κρατήσουν σταθερό το γκαζάκι τους το πατάνε για να μην σε αφήσουν...λες και πας να μπεις στην αυλή του σπιτιού τους, πας με την ωραία σου bmw την βολτούλα σου με την οικογένειά σου στην παραλιακή και σου έρχοντε και σου κολάνε από πίσω πέζοντας σαν τρελοί τα φώτα για να σε .. δήθεν περάσουν, μόνο και μόνο από κόμπλεξ επειδή έχεις ένα καλό αμάξι, και μετά τους βλέπεις πιο κάτω σταματημένους στο περίπτερο, όλοι έχουν το δάχτυλο στην κόρνα, έτοιμοι να την πατήσουν στην πρώτη ευκαιρία για να σου θυμίσουν ότι έκανες λάθος και αυτοί είναι οι σωστοί... και πολλά άλλα, που σίγουρα βλέπεις κάθε μέρα, εντός και εκτός πόλης.
Σκέψου τα όλα αυτά μιας και είσαι μέλος οικογένειας που αγαπάει την αυτοκίνηση, προβληματίσου και πράξε.

Φιλικά,

Στέφανος

thanassis
12-08-08, 14:44
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου καλέ, αλλά..... μήπως θα έπρεπε πρώτα να φτιάξουμε σωστές σχολές οδηγών που να μην μοιράζουν ερασιτεχνικά (και όχι μόνο) διπλώματα σε άσχετους οδηγούς που βγαίνουν στους δρόμους και όποιον πάρει ο χάρος;;
Μήπως θα έπρεπε να ιδρυθούν σχολές που να μαθαίνουν στους οδηγούς πρώτα απ όλα ότι το αυτοκίνητο δεν είναι για να βγάζουμε τα νεύρα μας και τον κακό μας χαρακτήρα στους άλλους, αλλά ένα μέσω μεταφοράς και για πολλούς απο μας εδώ μέσα...τρόπος ζωής!
Οδηγώ σχεδόν από τα 11 μου, όταν καλά καλά δεν έφτανα τα πετάλια στο ι.χ. του πατέρα μου, έκανα σαν τρελός για να πάρω δίπλωμα και επιτέλους να μπορώ να οδηγώ το ι.χ. μου, σιγά σιγά αρχίζω και "λιγοστεύω" την τρέλα μου αυτή, και ο λόγος είναι ότι κάθε μέρα χειροτερεύει όλο και περισσότερο ο πόλεμος στους Ελληνικούς δρόμους! Βγάζεις φλας να αλλάξεις λορίδα και αντί να κρατήσουν σταθερό το γκαζάκι τους το πατάνε για να μην σε αφήσουν...λες και πας να μπεις στην αυλή του σπιτιού τους, πας με την ωραία σου bmw την βολτούλα σου με την οικογένειά σου στην παραλιακή και σου έρχοντε και σου κολάνε από πίσω πέζοντας σαν τρελοί τα φώτα για να σε .. δήθεν περάσουν, μόνο και μόνο από κόμπλεξ επειδή έχεις ένα καλό αμάξι, και μετά τους βλέπεις πιο κάτω σταματημένους στο περίπτερο, όλοι έχουν το δάχτυλο στην κόρνα, έτοιμοι να την πατήσουν στην πρώτη ευκαιρία για να σου θυμίσουν ότι έκανες λάθος και αυτοί είναι οι σωστοί... και πολλά άλλα, που σίγουρα βλέπεις κάθε μέρα, εντός και εκτός πόλης.
Σκέψου τα όλα αυτά μιας και είσαι μέλος οικογένειας που αγαπάει την αυτοκίνηση, προβληματίσου και πράξε.

Φιλικά,

Στέφανος

ενώ όταν ο άλλος σκέφτεται τελευταία στιγμή ότι πρέπει να στρίψει πάνω από το δικό σου αυτοκίνητο και το κάνει χωρίς να κάνει ούτε νόημα ούτε φλας???
όταν πετάγεται από το στοπ με 50-60 και πατάς φρένο να μην σκοτωθείς αρχικά και μετά να μην καταστρέψεις το αμάξι σου????

καλό θα ήταν να υπάρξει πρώτα μια κίνηση να μην παίρνουν νύχτα το δίπλωμα κάποιοι, που προτιμούν να πληρώσουν για να το πάρουν παρά να δώσουν αυτά τα χρήματα για μαθήματα για να το πάρουν με την αξία τους......

μια άλλη ιδέα, είναι λογικό να υπάρχει μεγάλο κόστος από τη συντήρηση των οχημάτων, αφού κάθε γκουχ που κάνει ένα EVO θέλει και 1000άρικο....
αλλά μήπως θα μπορούσε να μειωθεί το κόστος σε περίπτωση που κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το δικό του αυτοκινητο??? (προτάσεις είναι πάντα αυτά έτσι? και τελείως φιλικά!)

Φιλικά,
Θανάσης

stefanos_cool
12-08-08, 14:48
ενώ όταν ο άλλος σκέφτεται τελευταία στιγμή ότι πρέπει να στρίψει πάνω από το δικό σου αυτοκίνητο και το κάνει χωρίς να κάνει ούτε νόημα ούτε φλας???
όταν πετάγεται από το στοπ με 50-60 και πατάς φρένο να μην σκοτωθείς αρχικά και μετά να μην καταστρέψεις το αμάξι σου????

καλό θα ήταν να υπάρξει πρώτα μια κίνηση να μην παίρνουν νύχτα το δίπλωμα κάποιοι, που προτιμούν να πληρώσουν για να το πάρουν παρά να δώσουν αυτά τα χρήματα για μαθήματα για να το πάρουν με την αξία τους......

μια άλλη ιδέα, είναι λογικό να υπάρχει μεγάλο κόστος από τη συντήρηση των οχημάτων, αφού κάθε γκουχ που κάνει ένα EVO θέλει και 1000άρικο....
αλλά μήπως θα μπορούσε να μειωθεί το κόστος σε περίπτωση που κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το δικό του αυτοκινητο??? (προτάσεις είναι πάντα αυτά έτσι? και τελείως φιλικά!)

Φιλικά,
Θανάσης

Σωστός ο Θανάσης!!!!!

BladeGT
12-08-08, 15:40
σιγουρα το πλαι ειναι το καλυτερο :P

το θεμα ειναι ομως..οτι αν ειχα 1200 ευρω..θα προτιμουσα να τα εβαζα λαστιχα στη bmw μου και να τα λιωσω μαθαινοντας σε μια πιστα παρα για να οδηγησω ενα ξενο αυτοκινητο για 2 μερες...
Αν ειχα 1200 ευρω να τα "πεταξω" ετσι ευκολα σε κατι τετοιο ... σημαινει οτι εχω λεφτα να παρω ενα αμαξι να το λιωνω σε μια πιστα μεχρι να μαθω...λοιπον ολα αυτα ειναι πολυ ωραια και ευχομαι να γινουν... αλλα αποκλειω το γεγονος να ερθει καποιος να προσπαθησει να κανει κατι τετοιο.... εκτος αν ειναι κανενας τελειος κουλος που μολις πηρε το διπλωμα εχει πολλα λεφτα κ θελει να μαθει να ντριφταρει κ συντομα ! :P
λοιπον μην λεμε χαζομαρες... τοσο πολυ κοστιζουν πια αυτες οι γνωσεις?? γιατι τα η φθορα του αυτ/του σε 2 μερες σιγουρα δεν θα ειναι τοση!(οκ εκτος αν το τρακαρει πια..) Ασε που δεν προκειται σε 2 μερες να μαθεις τιποτα...
να μου πεις 1200 για ενα μηνα μαθηματα οκ.. (που κ παλι πολλα ειναι)
για 2 μερες...αντε σαν εμπειρια επειδη θα οδηγω αλλο αμαξι...αντε κατι οι φθορες κατι τα μαθηματα εγω θα βρισκα λογικο ποσο απο 100 εως 200 τη μερα...

Marioz
13-08-08, 11:30
Ωραία και πες ότι έγινε η κίνηση και πήρατε τα 1200 ανά άτομο και του δείξατε σε ένα ΣΚ την αγωνιστική οδήγηση σε πραγματικό αυτοκίνητο αγώνων και σε πραγματικές ειδικές διαδρομές ίσως....(μεγάλο βήμα μάλλον για πίστα το κόβω)....και μετά? Τι γίνεται μετά? Φεύγει ο χαρούμενος οδηγός και? Πάει να φτιάξει την δική του αγωνιστική ομάδα? Να φτιάξει το δικό του αυτοκίνητο? Να συμμετέχει στο εληνικό πρωτάθλημα αγώνων? Εγώ έχω την εντύπωση ότι απο τους περισσότερους που τρέχουν στο πρωτάθλημα, λίγοι είχανε δάσκαλο (μάλλον τιπς φιλικά είχανε κατά την διάρκεια της καριέρας τους) και λίγοι είναι αυτοί που έχουν τα λεφτά να συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες.....

Και σκέφτομαι πάλι.....αν είχα 1200 ευρώ και ήμουνα οδηγός αγώνων, τι θα προτιμούσα, να τρέξω σε 2 αγώνες ή να κάνω το 2ήμερο αγωνιστικό σεμινάριο με τον κ. Κύρκο? (χωρις ειρωνεία... αντιθέτως μεγάλη εκτίμηση για τα πληρώματα εκείνης της εποχής και εκείνους τους οδηγους) Αλλά μάλλον θα διάλεγα το 1ο αφού και γα τους σημερινούς οδηγούς (για αρκετους απο αυτούς) οι αγώνες και το φτιάξιμο αποτελούν hobby και όχι κύρια απασχόληση

Μου κάνει εντύπωση που ρωτάς κάτι τέτοιο στο φόρουμ (που μάλλον το έχεις ρωτήσει και σε άλλα φόρουμ) ενώ προέρχεσαι απο αυτόν τον χώρο, ξέρεις πολύ καλύτερα απο εμάς τι συμβαίνει και νομίζω ότι έχεις την εξυπνάδα να μην συγκρίνεις κάνενα ελληνικό πλήρωμα με αυτό των συγκενών σου , του Βωβού και άλλον επιδοτούμενων (πολύ λίγων) πληρωμάτων στην ελλάδα.

greekm3
14-08-08, 06:34
Θα ήθελα να σας πώ αναλυτικά πως σκέφτομαι να γίνει ένα σεμινάριο του είδους. Το μάθημα θα είναι διήμερο, θα έχει οδήγηση και σε ασφάλτινη αλλά και χωμάτινη διαδρομή. (όχι συγκεκριμένα στα Μέγαρα, ιδανικό είναι σε κάποια διαδρομή που να μοιάζει πιο πολύ σε ειδικές διαδρομές ΡΑΛΛΥ). Η θεωρία αλλά και το πρακτικό κομμάτι θα γίνεται με πολύ γνωστούς Έλληνες αγωνιζόμενους οι οποίοι μπορούν να μεταδώσουν την εμπειρία τους σε κάθε μαθητή. Σκοπός δεν είναι να μάθουμε να οδηγάμε το αυτοκίνητο μας γρήγορα μόνο στην πίστα, αλλά και πως μπορούμε να το οδηγήσουμε στον επαρχιακό δρόμο. Τα αυτοκίνητα θα είναι κατηγορίας Mitsubishi evo, ίσως και impreza, Toyota Yaris A/5 ή Peugeot 106 Rallye και πισωκίνητα escort. Όλα αυτά βασίζονται στις ενέργειες που έχω κάνει μέχρι τώρα. Τα 1200 Ευρώ βασίζονται στην συντήρηση των αυτοκινήτων ή ίσως σε κάποια ζημιά που μπορεί να προκληθεί, στο ενοίκιο της εκάστοτε πίστας, στην ασφάλεια των εκπαιδευόμενων, στο catering, σε βενζίνες, λάστιχα, μισθοί εκπαιδευτών κ.α. Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν είναι ένα τυχαίο νούμερο η ένα νουμερο που αποσκοπεί στο να βγάλουμε εκατομμύρια απο την κίνηση αυτή (πολύ θα το σκεφτούν αυτό όπως ήδη μου το έχουν πεί σε άλλα forum). Είναι κάτι που λείπει απο την Ελληνική πραγματικότητα και υπάρχουν άνθρωποι με θέληση που θέλουν να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο απο την αγάπη τους και μόνο στο αυτοκίνητο και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

ακουγεται πολυ ενδιαφερον...κρατησε μας ενημερους:dblthumb2

BladeGT
14-08-08, 07:53
βασικα επειδη το χανω λιγο..οταν λεμε μαθηματα..οδηγος θα ειναι ο μαθητης σωστα?
Εστω οτι η τιμη ειναι αυτη που θα πρεπε να ναι( απιαστη αλλα τελοσ παντων.. )
θα μπω εγω μεσα στο evo/subaru/escort/106 η οτι αλλο αυτ/το ειναι και θα με αφησουν να το παω κομματια σε μια ειδικη? κ απλα θα μου κανουν παρατηρισεις και θα μου λενε πως να κανω πραγματα?

saikoE39
14-08-08, 09:22
βασικα επειδη το χανω λιγο..οταν λεμε μαθηματα..οδηγος θα ειναι ο μαθητης σωστα?
Εστω οτι η τιμη ειναι αυτη που θα πρεπε να ναι( απιαστη αλλα τελοσ παντων.. )
θα μπω εγω μεσα στο evo/subaru/escort/106 η οτι αλλο αυτ/το ειναι και θα με αφησουν να το παω κομματια σε μια ειδικη? κ απλα θα μου κανουν παρατηρισεις και θα μου λενε πως να κανω πραγματα?

Το κομματια δεν το νομιζω,,,,,,,
Θα σε αφησουν να το τρεξεις...οχι να το σκισεις......
Εκει πας να μαθεις και οχι να καψεις το αυτοκινητο............:bs:

race535
14-08-08, 11:52
Κύριε Κορομπίλη καλησπέρα, γιός του Βασίλη είμαι.


χαχαχαχαχαχαχα Ο μικρος η ο μεγαλος;;;;

Ετσι και μαθεις ποιος ειμαι θα ΠΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΣΟΥ!!!!:hello:
Πολυ μικρος ο κοσμος βλεπεις,δεν περιμενα να σε βρω στο δυαδικτυο!
Θυμαμε ακομα την μητερα σου που σε μαλωνε γιατι δεν διαβαζες για το σχολειο!!!

Καλη η σκεψη σου για σχολη σπορ οδηγησης αλλα εκει κατω ειναι μονο για γερα πορτοφολια!!!

Οταν κατεβω στην Ελλαδα θα ηθελα πολυ να σε ξαναδω!!

Θεμης

BladeGT
14-08-08, 17:18
Το κομματια δεν το νομιζω,,,,,,,
Θα σε αφησουν να το τρεξεις...οχι να το σκισεις......
Εκει πας να μαθεις και οχι να καψεις το αυτοκινητο............:bs:

λες γι αυτο σε καθε αμαξι αλλαζω κ απο 4 μοτερ?
:P
νταξει δεν εννοω σκισημο με αυτη την εννοια..εννοω οτι θα σε αφηνουν να κανεις κανα drift ..
παντως σε χωματινη/ειδικη...λιγο δυσκολο το κοβω και επικινδυνο

(κατω οι χρονοι! ουυυ 666)

GSS
14-08-08, 19:26
Εγώ το κόστος το βρίσκω λογικό ( σίγουρα σε πολλούς δεν πάει το μυαλό πόσο μεγάλο είναι το κοστολόγιο ενός τέτοιου εγχειρήματος ή ίσως δεν προσέξατε για τι αυτοκίνητα μιλάει ο άνθρωπος , ακόμη και το αγωνιστικό Yaris θα σας πάρει τα μυαλά ) και είμαι σίγουρος ότι μετά το διήμερο θα βγει ο καθένας μας πολύ καλύτερος οδηγός ( πάλι δεν πάει το μυαλό των περισσοτέρων πόσα δεν γνωρίζουμε πάνω στην γρήγορη οδήγηση και πως μπορούν να μας κάνουν καλύτερους , γρηγορότερους , ασφαλέστερους ) .
Εγώ με την σειρά μου σου εύχομαι καλή επιτυχία αν τελικά αποφασίσεις να το επιχειρήσεις στην άγονη και ανέτοιμη για τέτοιες κινήσεις Ελλάδα και το mail μου είναι το παρακάτω για να με ενημερώσεις μήπως και μπορέσω να συμμετέχω :

sarafisgeorge@yahoo.com

Ευχαριστώ .

mrdmoschos
24-08-08, 12:02
Κοίτα να δεις.Η κινηση που σκέφτεσαι είναι πάρα πολύ καλή.Μερικές φιλικές υποδείξεις...
1)Το target group σου είναι συνειδητοποιημένοι άνθρωποι(γιατί κάγκουρες και ποζεράδες αποκλείεται να δώσουν τέτοια ποσα για να λένε κάτι στην καφετέρια την επόμενη μέρα.Άρα θα μπορούσες να κλιμακώσεις το κόστος του πελάτη προσφέροντας αυτοκίνητα ίδια με το δικό του.Δλδ αν υποθέσουμε ότι 1 άνθρωπος που δεν πρόκειται να πάρει ποτε EVO ή IMPRE γιατί να πληρώσει να μάθει εκεί;Αν υπήρχε και μια τιμή για εκπαίδευση μόνο σε YARIS και το κόστος θα μειωνόταν δραματικά και η ζήτηση θα αυξανόταν σημαντικά.Γιατί αλλό 1200 και άλλο 500.
2)Σε ποιους δρόμους;Σε ποια πίστα;Θα πρέπει στο συνολικό κόστος του πελάτη να υπολογίσεις και την διαμονή του.Γιατι εσύ ζητας 1200 για διήμερο στα Μέγαρα ή στις Σέρρες αλλά εγώ που είμαι από Βόλο πρέπει να υπολογίσω βενζίνες-ξενοδοχεία κτλ
3)Πρέπει να υπολογίσεις ότι οι πελάτες δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για τον δρόμο.Γιατί εγώ ας πούμε εχώ μπει και Σέρρες και Μέγαρα.Αυτοί που απευθύνεσαι είναι τόσο ανήσυχοι που αποκλείεται να μην έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο έστω σε μία από τις 2 πίστες.Αρα το ενδιαφέρον περιορίζεται στα αυτοκίνητα και στα πρόσωπα.Αρα αυτά πρέπει να πρωταγωνιστούν και όχι απλά να συμμετάσχουν.Γιατι θα πω εγώ και ο κάθε εγώ"1200 για να μάθημα από τον τάδε και τον δείνα;Και στα Μέγαρα κιόλας;Δεν .....μαστε ρε;"
4)Εγώ στήνω μια Ascona B για αγωνιστική χρήση.Ηδη δυσκολεύομαι στα έξοδα.Και σε ρωτάω ευθέως.Διήμερο σεμινάριο ή μπλοκε;

Δεν κάνω τον έξυπνο απλά προσπαθώ να σου δείξω κάποια πράγματα τα οποία σε εσένα μπορεί να φαίνονται παρα πολύ απλά και εύκολα λόγω του background σου και στους υπόλοιπους βουνό(για παράδειγμα το δικό μου τελειώνει από τον βαφέα και πάει λαμαρινα δλδ άλλον ένα μήνα για να πάει μηχανικό και εγώ ήδη κάνω οικονομία και ψάχνω για 2η δουλειά για να πάρω εξάτμιση).Αν θες πιο ρεαλιστικό παράδειγμα για το 4 βάλε αυτό:Διήμερο σεμινάριο ή coilovers;

Φιλικά και μόνο Γιάννης