PDA

Επιστροφή στο Forum : εξατμιση εργοστασιακη-ελευθερας...


tasospou44
26-06-08, 18:00
εχω μια απορια και θα ηθελα να ακουσω γνωμες...
οι βελτιωτικες εξατμισεις ειναι προτιμοτερο να ειναι τελειως ελευθερας...η να εχουν εστω ενα η καποια διαφραγματα?
τελος αν το εργοστασιακο καζανακι το ανοιξουμε και αφαιρεσουμε ολα τα διαφραγματα θα εχει αποτελεσμα?το εχει κανει κανεις.....αποτελεσματα ειδε?απο διαφορα σε θορυβο?

tasospou44
26-06-08, 21:43
κανενας δεν το εχει επιχειρισει λοιπον?

Nick_compact
26-06-08, 21:58
Πες μας αρχικά τι έχεις στο μυαλό σου, τι ζητάς από την εξάτμιση, ψάχνεις για τους 2 κρυμένους ίππους και τα 3Kg ελάφρωμα, ή την αισθητική και ακουστικη βελτίωση;

God
26-06-08, 22:03
Βασικα οι βελτιωτικες εξατμισεις ειναι μεγαλο θεμα. Μπορει να μην εχουν καθολου διαφραγματα (τρελος θορυβος) και να αποδιδουν καλα αλλα και χαλια, μπορει και να εχουν καποια διαφραγματα (μεσος, ωραιος ηχος) και επισης να αποδιδουν καλα η και χαλια. Εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες.

Εγω (και μονο εγω) θα εβαζα μια σχετικα επωνυμη μαρκα αλλα με διαφραγματα. Εχει παντα την καλυτερη ζυγιση μεταξυ θορυβου και αποδοσης. Πιστεψε με, δεν θελεις να σε τρελαινει ο θορυβος.

Αν το εργοστασιο καζανακι το ανοιξεις και βγαλεις τα διαφραγματα πιθανον να εχεις ενα λιγο θετικο αποτελεσμα αλλα πολυ περισσοτερο θορυβο.


Και στο πρακτικο θεμα. Και να θεωρησουμε οτι ενα τελικο καζανακι που θα βαλεις θα δωσει την μεγιστη δυνατη αποδοση που θα μπορουσες να παρεις απο ενα καζανακι (που να ειναι φτιαγμενο για το αυτοκινητο), και παλι αμφιβαλλω ταμαλα αν η διαφορα θα ειναι αισθητη. Υπαρχουν πολλοι παραγοντες που επηρρεαζουν την εξατμιση του αυτοκινητου στο συνολο της και το καζανακι ειναι ενα μικρο σχετικα ποσοστο, που και ολη την εξατμιση να αλλαξεις απο μπροστα με μια καλη βελτιωτικη η διαφορα ειναι αρκετα μικρη ως αμελητεα αν δεν εχεις κανει αλλα πραγματα στο αμαξι.

tasospou44
26-06-08, 22:09
βασικα ζηταω να κανει λιγο πιο πολυ θορυβο απο οτι κανει τωρα....οχι να ακουγεται τρελα αλλα να το ακους οταν πατας το γκαζι....ειναι διλιτρο το αμαξι.....

tasospou44
27-06-08, 09:03
και σκεφτηκα αυτη τη λυση επειδη μου περισευει και ενα τελικο καζανακι... τι λετε να το κανω ελευθερας?

Dark_Niaou
27-06-08, 09:26
απο την στιγμή που σου περισσεύει δεν εχεις κατι να χασεις....

mr incredible
27-06-08, 09:48
δεν θα κερδισεις ιππους μονο με τελικο καζανακι απλως θα φτιαχνεσαι με τον ηχο

God
27-06-08, 10:27
και σκεφτηκα αυτη τη λυση επειδη μου περισευει και ενα τελικο καζανακι... τι λετε να το κανω ελευθερας?

Αφου το εχεις καντο, αλλα ο θορυβος πιστευω θα ειναι παρα πολυ δυνατος και 'αχαρος'...

petros
27-06-08, 10:51
Αφου το εχεις καντο, αλλα ο θορυβος πιστευω θα ειναι παρα πολυ δυνατος και 'αχαρος'...



Συμφωνο!!
Πιστευω θα ειναι κατι αναλογο με μια τρυπια εξατμιση.

billys13
27-06-08, 13:50
Προσεχε γιατι μπορει να μην κερδισεις κι ουτε καλο ηχο στο αμαξι (για αποδοση δεν μιλαω) και το μονο που θα σου κανει να ειναι σαν τον ηχο της μπουρμπουληθρας....

tasospou44
27-06-08, 14:53
το εχει κανει κανενας? γιατι υποθετικα το ξερω και εγω οτι μπορει να εχει χαλια αποτελεσμα απο ηχο..η απο αποδοση.....αλλα αν το εχει κανει καποιος θα ξεραμε ακριβως τι να περιμενω...
η τουλαχιστον εχει βαλει κανεις βελτιωτικη εξατμιση που ειναι τελειως ελευθερας?

konc
27-06-08, 15:01
Έχω ακούσει Μ3 Ε46 που το ΜΟΝΟ που είχε κάνει (πριν σφάξει και το υπόλοιπο αμάξι) ήταν αυτό ακριβώς που θέλεις να κάνεις. Αυτός το έκανε όταν είχε πρωτοβγεί το αυτοκίνητο και δεν υπήρχε ακόμα κάποια επίσημη πρόταση για αλλαγή της εξαγωγής και το έκανε για να το "ακούει" μέχρι να καταλήξει σε κάποια γνωστή εφαρμογή.
Προσωπικά, ανατρίχιαζα όταν το άκουγα. Τρέλα. Αλλά δεν είμαι και σοβαρό κριτήριο για τον ήχο της εξάτμισης, πχ στο δικό μου οι περισσότεροι κουράζονται (βλ. video youtube υπογραφής μου).
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ο ήχος που θα κάνει είναι εντελώς υποκειμενικός και δεν μπορούμε να σου πούμε αν θα είναι "καλός" ή "κακός". Απ'ότι κατάλαβα δεν θέλεις κατι εξεζητημένο, οπότε θα σου πρότεινα να πας σε μία απλή αντικατάσταση του τελικού με κάποιο επώνυμο. Θα γλυτώσεις και την υπαρκτή πιθανότητα απώλειας δύναμης από την εγχείρηση στο τελικό. Επίσης προσωπική μου και εντελώς αστήρικτη άποψη είναι ότι σε κάθε μοτέρ αυτή η εγχείρηση θα έχει εντελώς διαφορετικό ηχητικό αποτέλεσμα.

naoume
27-06-08, 15:01
[QUOTE=tasospou44;203827]εχω μια απορια και θα ηθελα να ακουσω γνωμες...
οι βελτιωτικες εξατμισεις ειναι προτιμοτερο να ειναι τελειως ελευθερας...η να εχουν εστω ενα η καποια διαφραγματα?
τελος αν το εργοστασιακο καζανακι το ανοιξουμε και αφαιρεσουμε ολα τα διαφραγματα θα εχει αποτελεσμα?το εχει κανει κανεις.....αποτελεσματα ειδε?απο διαφορα σε θορυβο?[

φιλε μου θα σου αναφερω την δικια μου περιπτωση για να βγαλεις τα συμπερασματα σου.σε M40 (1.8) εχει τοποθετηθει ενα μεσαιο καζανι απο την WALKER το οποιο εχει ανεβασει τον ηχο του κινητηρα κυριως στις μεσαιες και οταν εχει φορτιο γινεται ελαφπως πιο εντονο! Και μαλιστα σε αλλαγες ταχυτητων πριν τον κοφτη ο παρατηρητικος θα ακουσει και καποιο σκασιματακι!! Περαιτερω δεν υπαρχουν διαφορες μεγαλες στον θορυβο του κινητηρα.
Απο αποψη αποδοσης εχω παρατηρησει μια σχετικη αυξηση της ροπης στις μεσαιες και μια ελα
φρια διαφορα στον τροπο που ανεβαζει στροφες.

tasospou44
28-06-08, 21:48
δηλαδη μια εξατμιση ελευθερας aftermarket τι διαφορα θα εχει με ενα ελευθερας μαμα τελικο? κανενα απο τα δυο δεν θα εχει διαφραγματα....και το εξωτερικο σχημα θα ειναι το ιδιο δεδομενου οτι ο χωρος για τελικο καζανακι στο αμαξι ειναι standar(δεν μπορεισ να βαλεις μεγαλητερο αλλα ουτε και υπερβολικα μικροτερο...???

God
28-06-08, 22:19
δηλαδη μια εξατμιση ελευθερας aftermarket τι διαφορα θα εχει με ενα ελευθερας μαμα τελικο? κανενα απο τα δυο δεν θα εχει διαφραγματα....και το εξωτερικο σχημα θα ειναι το ιδιο δεδομενου οτι ο χωρος για τελικο καζανακι στο αμαξι ειναι standar(δεν μπορεισ να βαλεις μεγαλητερο αλλα ουτε και υπερβολικα μικροτερο...???

Τελειως ελευθερας χειροποιητη?

Μονο οτι θα εχει υαλοβαμβακα για να μαζευει τον πολυ θορυβο (μεχρι να καει) και πολυ μεγαλυτερη εξοδο.