PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με χειροφρενο..sos


arnias
02-07-08, 22:18
καλησπερα σε ολους,προ 5μηνου αγορασα μια μεταχειρησμενη bmw compact 2000 μοντελο,διαπιστωσα οτι το χειροφρενο πιανει μονο οταν το αμαξι ειναι σε ευθυ δρομο.οταν υπαρχει αρκετη κλιση π.χ. ανηφορια δεν πιανει με αποτελεσμα να το παιρνει πισω.το εχω παει 3-4 φορες σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,την πρωτη φορα απλα μου το σφιξανε αλλα παλι τπτ,την δευτερη φορα μου αλλαξαν δισκοφρενα κ φερμουιτ κ μου ειπαν να το παω παλι σε κανα 2 μηνες ωστε να κουμπωσουν καλα τα εξαρτηματα για να το σφιξουν παλι.το ξαναπηγα μετα απο καμποσο καιρο το σφιξανε αλλα παλι τα ιδια,μικρη βελτιωση..εν τελη τη τεταρτη φορα που το πηγα μου ειπαν οτι τα περισσοτερα κομπακτ ειναι βαρια αμαξια κ ειναι φυσικο το χειροφρενο να μη πιανει σε αποτομες κατηφορες ανηφορες..επειδη δεν ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα αν μπορει καποιος ας βοηθησει....please

Thronos
02-07-08, 22:29
Οταν το αμαξι εχει δικσοφρενα πισω δε πιανει καλα σε μεγαλες ανηφορες σε σχεση με ενα που εχει ταμπουρα οποτε καλο ειναι να βαζεις και μια ταχυτητα.Αν ειχες αμαξι με ταμπουρα πριν θα την καταλαβες τη διαφορα.Απο την αλλη μου φαινεται αδιανοητο να εχει προβλημα και να μην μπορουν να το φτιαξουν αλλα για να καταλαβω οταν στο σφιξανε διορθωθηκε και μετα χαλαρωσε παλι η δεν υπηρξε καμια αλλαγη??

arnias
02-07-08, 22:44
ευχαριστς καταρχας..οταν μου σφιγγουν το χειροφρενο "και καλα" υποτιθεται οτι πρεπει να πιανει στις 2-3 σκαλες,οταν ειμαι σε ευθυ δρομο δε το τραβαω και δυνατα αλλα οκ πιανει,αλλα οταν πηγα σε μια ανηφοριτσα οχι τπτ ιδιαιτερο οχι μονο δεν επιανε στισ 2-3 σκαλες αλλα το τραβηξα μεχρι πανω πανω(στην ανωτερη σκαλα) μηπως και πιασει αλλα τιποτα,με επαιρνε πισω..αυτο γινεται καθε φορα που τους το παω,το σφιγγουν οπως σου ειπα κ μετα αν ειναι καμια ανηφοριτσα κατηφοριτσα το χειροφρενο πρεπει να πιασει πολυ ψηλα(σε σημειο που φοβαμαι οτι μπορει να σπασει κιολασ) και αν παισει..τριζει το αμαξι,δειγμα οτι δε μπορει να το κρατησει

Λakedaimonas
02-07-08, 23:51
παντως η δικαιολογία ότι το αμάξι ειναι βαρυ γιαυτό σε παίρνει πίσω νομίζω πως πρέπει να προστεθεί στο πάνθεον των βλακωδέστατων δικαιολογιών!!!

Libanner
02-07-08, 23:57
Το να τσουλάει σε μικρή ανηφόρα-κατηφόρα με χειρόφρενο τραβηγμένο απλά δεν είναι φυσιολογικό.

Άκου εκεί είναι βαρύ...Τι δηλαδή θα κυκλοφορείς με σφήνα στο πορπαγκαζ και οποτε σταματάς θα τη βάζεις για να μη φύγει το αμάξι...έλεος

arnias
03-07-08, 00:42
παιδια κι εγω που δε ξερω απο τεχνικα μερη αμαξιων πολλα πραγματα οταν ακουσα αυτα που σας ειπα μου φυγαν κ εμενα τα μαλια,επισης εκτος οτι ειναι βαρυ αμαξι μου ειπαν κ το εξης θεικο"ελα να ξαναλλαξουμε δισκοφρενα γιατι δε βρισκουμε να φταιιει κατι αλλο",τα οποια δισκοφρενα μου τα ειχαν αλλαξει υποτιθεται γιαυτο το λογο.αφηστε εχω μεγαλο προβλημα κ απορω που το εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν μπορει να το φτιαξει.θα το παω σε καποιο απλο συνεργειο πριν φυγω διακοπες.(σκεφτηκα οτι μπορει να εχει χαλαρωσει το συρματοσχοινο που συνδεει το χειροφρενο με τουσ σιαγονες κ τους το ειπα αλλα το απερριψαν κι αυτο)

yiannisz3
03-07-08, 08:00
κουβαλα μια πετρα και βαζε στη ροδα για σιγουρια....:rockon:

Aroulis
03-07-08, 08:04
καλησπερα σε ολους,προ 5μηνου αγορασα μια μεταχειρησμενη bmw compact 2000 μοντελο,διαπιστωσα οτι το χειροφρενο πιανει μονο οταν το αμαξι ειναι σε ευθυ δρομο.οταν υπαρχει αρκετη κλιση π.χ. ανηφορια δεν πιανει με αποτελεσμα να το παιρνει πισω.το εχω παει 3-4 φορες σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,την πρωτη φορα απλα μου το σφιξανε αλλα παλι τπτ,την δευτερη φορα μου αλλαξαν δισκοφρενα κ φερμουιτ κ μου ειπαν να το παω παλι σε κανα 2 μηνες ωστε να κουμπωσουν καλα τα εξαρτηματα για να το σφιξουν παλι.το ξαναπηγα μετα απο καμποσο καιρο το σφιξανε αλλα παλι τα ιδια,μικρη βελτιωση..εν τελη τη τεταρτη φορα που το πηγα μου ειπαν οτι τα περισσοτερα κομπακτ ειναι βαρια αμαξια κ ειναι φυσικο το χειροφρενο να μη πιανει σε αποτομες κατηφορες ανηφορες..επειδη δεν ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα αν μπορει καποιος ας βοηθησει....please

αδερφε τις ντιζες σου τις ελεγξανε?οταν το σηκωσεις τραβα το χειροφρενο κ δες πισω τις ντιζες αν καμια κουνιεται ενω ειναι τραβηγμενο το χειροφρενο 8ελει αλλαγμα!δες κ πες μου ν σου πω για μετα!

God
03-07-08, 08:13
παντως η δικαιολογία ότι το αμάξι ειναι βαρυ γιαυτό σε παίρνει πίσω νομίζω πως πρέπει να προστεθεί στο πάνθεον των βλακωδέστατων δικαιολογιών!!!

Ανετα...αν το κομπακτ ειναι βαρυ, το Ε34 του πατερα μου που οχι απλως το σταματαει το χειροφρενο με ανεση σε οποιαδηποτε κλιση δρομου αλλα μπορει και να το φρεναρει απο τα 120χλμ/ω, τι ειναι, φτερο στον ανεμο παρα 1600 κιλα?

Φιλε μου το χειροφρενο σου εχει καποιο προβλημα και πιθανον να θελουν 'μαζεμα' η αλλαγη οι ντιζες. Θα επρεπε να κραταει το αμαξι τουλαχιστον στις μικρες κλισεις, αν οχι και στις κατηφορες-γκρεμους. Το μονο σιγουρο ειναι οτι τα δισκοφρενα τα κακομοιρα ουδεμια σχεση ειχαν με το ολο θεμα και αυτοι που πηγες και εμπλεξες βαριουνται να ασχοληθουν.

kter20
03-07-08, 09:09
Φίλε μου εγώ αγόρασα ένα Ε90(μοντέλο 6/2005) απο Γερμανία και έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με το χειρόφρενο....δεν έπιανε καθόλου καλά! Μάλιστα όταν το πήγα στο ΚΤΕΟ(χρειάζεται να το περάσεις για να το εκτελωνίσεις) και μετρήσανε το χειρόφρενο με κόψανε και αναγκάστηκα να πάω στην αντιπροσωπία όπου μου καθαρίσανε τις δαγκάνες του το τρίψανε κτλ κτλ.... αλλά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα! Ίσα ίσα που πέρασε απο το ΚΤΕΟ! Πιστεύω οτι είναι κάποιο πρόβλημα στις ντίζες και όχι στα ταμπουράκια του χειρόφρενου...

teopoulos
03-07-08, 09:17
Εμενα η γνώμη μου ειναι να πας σε καποιο μαγαζι που ασχολειται αποκλειστηκα με
επισκευες φρένων!! Πραγματικα επειδη με την αντιπροσωπεια δεν τα πηγα και πολυ καλα,
με κατι επισκευες που μου εκαναν και βρεθηκε ενας αγιος ανθρωπος και μου τισ εκανε Τ - Ε - Λ - Ε - Ι - Α!!
καταλαβα οτι καθε πραγμα θελει τον καταλληλο ανθρωπο να στο φτιαξει!

stelmaniac
03-07-08, 09:41
Οχι παιδια δεν ξερετε τι σας γινεται...Ο μηχανικος του παιδιου ειχε δικιο!!!
Εκει λοιπον στο εργοστασιο που συναρμολογουσαν το κομπακτ, μολις το τελειωσαν το ζυγισανε και
τι να δουν?Ασηκωτο το κομπακτ!!!Οχι ρε γαμωτο, ειπαν, μας βγηκε βαρυτερο το ρημαδι! Τωρα δε θα πιανει το χειροφρενο που του αγορασαμε!!!!Και λαμογια οπως ειναι αφου τα χαν παρει τα υλικα,να τα πεταξουν? Εβαλαν τα σκαρτα χειροφρενα και εμαθαν να σφυριζουν αδιαφορα!!!!

Οι περισσοτεροι <<μηχανικοι>> θελουν φυλακη και ξυλο...

arnias
03-07-08, 10:22
δηλαδη ο τυπος που μ το πουλησε μαλον απο γερμανια θα το εφερε κ μου ειπε οτι ηταν ελληνικο..ντιζες τι ειναι?ειναι κατι σοβαρο?

arnias
03-07-08, 10:24
θα παω σε φρενα,δε βρισκω κατι αλλο...ελπιζω να το φτιαξουν(μη σκοτωθω κιολας πουθενα λογο του αναθεματισμενου χειροφρενου στις διακοπες)

konas
03-07-08, 11:07
Ντιζα ειναι το 'συρματοσχοινο' που λες και συ παραπανω και μαλλον εκει θα πρπει να κοιταξεις.
Φρενα δεν πρεπει να ειναι. Αλλωστε γραφεις οτι προσφατα αλλαξες δισκοφρενα και μαλιστα για αυτο το λογο.
και τι θα ξαναπληρωσεις αν σου αλλαξουν δισκοφρενα? Ελπιζω οχι ε...

arnias
03-07-08, 11:50
εννοειται οτι δε θα το ξαναπαω στους ιδιους γιατι δε λεει να ξαναπληρωσω για νεα δισκοφρενα(μου ειχαν αλλαξει δισκοφρενα με φερμουιτ χειροφρενου)..οποτε θα κοιταξω γιαυτη τη ντιζα που λετε.αν και τους το ειχα ρωτησει κ μου το απεκλεισαν τελειως

God
03-07-08, 11:58
Οχι παιδια δεν ξερετε τι σας γινεται...Ο μηχανικος του παιδιου ειχε δικιο!!!
Εκει λοιπον στο εργοστασιο που συναρμολογουσαν το κομπακτ, μολις το τελειωσαν το ζυγισανε και
τι να δουν?Ασηκωτο το κομπακτ!!!Οχι ρε γαμωτο, ειπαν, μας βγηκε βαρυτερο το ρημαδι! Τωρα δε θα πιανει το χειροφρενο που του αγορασαμε!!!!Και λαμογια οπως ειναι αφου τα χαν παρει τα υλικα,να τα πεταξουν? Εβαλαν τα σκαρτα χειροφρενα και εμαθαν να σφυριζουν αδιαφορα!!!!

Οι περισσοτεροι <<μηχανικοι>> θελουν φυλακη και ξυλο...

Υπαρχει και η εκδοχη οι τεμπεληδες σχεδιαστες της BMW απλως να το σχεδιασαν με καφε και κρουασαν ενα Σαββατο πρωι, να το συναρμολογησαν και να μην το ζυγισαν καν ποτε, μην σου πω οτι ουτε test drive δεν το εκαναν αλλα πουλησαν και το πρωτοτυπο. Στο κατω κατω ποιοι ειμαστε εμεις που θα ασχολιουνται αυτοι μαζι μας?

Ειναι ομως λιγο τραγικο. Αλλαζουν τις δισκοπλακες που αν και εχουν το ταμπουρακι του δισκοφρενου δεν εχουν καμια σχεση στο ποσο καλα πιανει το δισκοφρενο γιατι τα φερμουιτ μαζευουν οσο χρειαζεται, οσο και αν εχουν φαγωθει, αλλα οι ντιζες οχι δεν ειναι. Με τιποτα σου λεω. Μα γιατι να ειναι οι ντιζες αφου το λεμε εμεις? Στο κατω κατω 5 ευρω κανουν, με αυτες θα ασχολουμαστε?

Σε λιγο θα αλλαξουν τιποτα ζαντες για να μην εχουν βαρος οι τροχοι η θα αφαιρεσουν βενζινη απο το ντεποζιτο για να ελαφρυνει...

MrZ
12-07-08, 13:14
Εμένα που με 2 "κλίκ" πάνω σταματάει σε απίστευτες ανηφόρες πρέπει να είναι πούπουλο ε?Το 4πορτο 36άρι μου...Τί να πώ...έχω μείνει άφωνος...Και να πείς ότι είναι κάτι καινούργιο και δεν το έχουν μάθει ακόμα...Ταμπούρα είναι...

DASMANIA
12-07-08, 21:28
και εγω ειχα ενα ανολο προβλημα, αλλαξα το χειροφρενο τον μηχανισμο που τραβαμε και ολα εφτιαξαν! 50 ευρο εδωσα, το παλιο που ειχα δεν επιανε ειχε χαλαρωσει και δεν μαζευοντανε

BILL007
13-07-08, 00:49
Και εμένα είχε χαλαρώσει στο 46άρι μου...Τράβαγες μέχρι και 4 σκάλες σε ανηφόρα για να δέσει...Όμως στο πρόσφατο service μου το σφίξανε λιγάκι και έτσι πάλι με 2 σκάλες δένω σε κάθε μορφής ανηφοροκατηφορο...:D:D:D

Speedy
13-07-08, 09:52
εχει χαλαρωσει η ντιζα σου αυτο ειναι ολο,δεν εξηγηται αλλιως...

nikos_E34
13-07-08, 15:35
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!

ολα τα ΒΜW στον πισω αξονα εκτος απο δισκοπλακες και δαγκανες που ειναι για το φρενο εχουν ταμπουρα πισω ΜΟΝΟ για το χειροφρενο! το οτι τραβας το χειροφρενο δεν σημαινει οτι τα δισκοφρενα σου πισω σταματανε αλλα τα ταμπουρα! δλδ το φιλο που το αλλαξαν δισκοπλακες πισω και τακακια του εκλεψαν τα λεφτα...το χειροφρενο με το φρενο ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ!

επαναλαμβανω! ειναι ενα μικρο ταμπουρο (μικρο διοτι χρειαζεται μονο να κραταει το αμαξι ακινητο) και γυρω απο αυτο το ταμπουρο ειναι η δισκοπλακα με τη δαγκανα που παει εκει το σωληνακι των φρενων!~ ανοιχτε και ενα ρεαλοεμ και δειτε τι παιζει..σας εφαγαν τα λεφτα μαγκες :owned:

πλακα πλακα το 98 τοις εκατο του πλυθησμου εδω δεν ξερει τι αντιπροσωπευει το αυτοκινητο του...μετα οι μαστορες σας κατακλεβουν και επομενως μην τσαντιζεστε με την ακριβεια οταν εσεις οι ιδιοι την εχετε δημιουργησει...

nikos_E34
13-07-08, 15:38
εχει χαλαρωσει η ντιζα σου αυτο ειναι ολο,δεν εξηγηται αλλιως...

η ντιζα δεν εχει καμια σχεση με την ντιζα που εχεις στο mountain bike σου φιλε...ειναι απο ολοκληρο κοματι σιδερο (οχι πλεξουδα οπως τα ποδηλατα) ντυμενο με PVC ωστε να γλυστραει...αυτο η κοβεται η δεν κοβεται..δεν εχει ενδιαμεσο δλδ να ξεχειλωνει...και σε μενα παρολο που αλλαξα τακακια και δισκους μπρος πισω δεν επιανε το χειροφρενο μεχρι που ο μαστορας μου "ανοιξε"΄τα ματια οτι εχω και ταμπουρα πισω και μου αλλαξε τα τακακια σε αυτα και το αμαξι σταματαγε μπετον αρμε

Speedy
13-07-08, 18:47
η ντιζα δεν εχει καμια σχεση με την ντιζα που εχεις στο mountain bike σου φιλε...ειναι απο ολοκληρο κοματι σιδερο (οχι πλεξουδα οπως τα ποδηλατα) ντυμενο με PVC ωστε να γλυστραει...αυτο η κοβεται η δεν κοβεται..δεν εχει ενδιαμεσο δλδ να ξεχειλωνει...και σε μενα παρολο που αλλαξα τακακια και δισκους μπρος πισω δεν επιανε το χειροφρενο μεχρι που ο μαστορας μου "ανοιξε"΄τα ματια οτι εχω και ταμπουρα πισω και μου αλλαξε τα τακακια σε αυτα και το αμαξι σταματαγε μπετον αρμε


δεν εχω μεγαλε mountain bike....παρολα αυτα σε golf γνωστου που εχει ντιζα ειχε ξεχειλωσει και μετην αλλαγη δουλευε σωστα!

nikos_E34
13-07-08, 19:05
ναι ρε φιλε σε καταλαβα αλλα και παλι το αμαξι πρεπει να ειναι καμποσο χρονων αλλα και παλι δεν εχει λογικη..η σπαει η μενει οπως ειναι

MrZ
13-07-08, 22:49
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!

ολα τα ΒΜW στον πισω αξονα εκτος απο δισκοπλακες και δαγκανες που ειναι για το φρενο εχουν ταμπουρα πισω ΜΟΝΟ για το χειροφρενο! το οτι τραβας το χειροφρενο δεν σημαινει οτι τα δισκοφρενα σου πισω σταματανε αλλα τα ταμπουρα! δλδ το φιλο που το αλλαξαν δισκοπλακες πισω και τακακια του εκλεψαν τα λεφτα...το χειροφρενο με το φρενο ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ!

επαναλαμβανω! ειναι ενα μικρο ταμπουρο (μικρο διοτι χρειαζεται μονο να κραταει το αμαξι ακινητο) και γυρω απο αυτο το ταμπουρο ειναι η δισκοπλακα με τη δαγκανα που παει εκει το σωληνακι των φρενων!~ ανοιχτε και ενα ρεαλοεμ και δειτε τι παιζει..σας εφαγαν τα λεφτα μαγκες :owned:

πλακα πλακα το 98 τοις εκατο του πλυθησμου εδω δεν ξερει τι αντιπροσωπευει το αυτοκινητο του...μετα οι μαστορες σας κατακλεβουν και επομενως μην τσαντιζεστε με την ακριβεια οταν εσεις οι ιδιοι την εχετε δημιουργησει...

Το διάβασα και εγώ αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί ΤΟ ΤΑΜΠΟΎΡΟ ΕΊΝΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΈΝΟ ΣΤΙΣ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ :rtfm:οπότε θεώρησα πως οι μηχανικοί σαν επιλογή είδαν να έχει πρόβλημα εκεί και να γλιστράει.Δεν μπορείς να αλλάξεις ταμπούρα χωρίς να αλλάξεις δισκόπλακες.

ΥΓ:Μπορείς να σταματήσεις τις ειρωνίες σε όλα τα θέματα που πας και γράφεις.Καταντάει ενοχλητικό.Και απ'οτι αποδεικνύεις σε σχεδόν κάθε απάντηση σου ΔΕΝ ξέρεις κάτι παραπάνω από πολλούς εδώ μέσα οπότε μην το παίζεις ξερόλας και απάντα με επιφυλάξεις.

Geo_3D
13-07-08, 23:17
Παρακαλω η οποια διαφωνια να λυθει κοσμια

http://farm1.static.flickr.com/18/69403886_b29bbab8c3.jpg?v=0

God
13-07-08, 23:25
ολα τα ΒΜW στον πισω αξονα εκτος απο δισκοπλακες και δαγκανες που ειναι για το φρενο εχουν ταμπουρα πισω ΜΟΝΟ για το χειροφρενο! το οτι τραβας το χειροφρενο δεν σημαινει οτι τα δισκοφρενα σου πισω σταματανε αλλα τα ταμπουρα! δλδ το φιλο που το αλλαξαν δισκοπλακες πισω και τακακια του εκλεψαν τα λεφτα...το χειροφρενο με το φρενο ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ!

Το ταμπουρο με την δισκοπλακα δεν ειναι καθολου διαφορετικα συστηματα. Ειναι μερος της πισω δισκοπλακας και ειναι ενα και μονο κομματι. Το παιδι προφανως δεν αναφερθηκε στα τακακια αλλα στα φερμουιτ, τα οποια ειναι μεσα στο ταμπουρο. Ασχετως αυτα με το οτι το ταμπουρακι του χειροφρενου που ειναι μερος της δισκοπλακας δεν παθαινει απολυτως τιποτα μεσα στην ζωη της δισκοπλακας.


η ντιζα δεν εχει καμια σχεση με την ντιζα που εχεις στο mountain bike σου φιλε...ειναι απο ολοκληρο κοματι σιδερο (οχι πλεξουδα οπως τα ποδηλατα) ντυμενο με PVC ωστε να γλυστραει...αυτο η κοβεται η δεν κοβεται..δεν εχει ενδιαμεσο δλδ να ξεχειλωνει...και σε μενα παρολο που αλλαξα τακακια και δισκους μπρος πισω δεν επιανε το χειροφρενο μεχρι που ο μαστορας μου "ανοιξε"΄τα ματια οτι εχω και ταμπουρα πισω και μου αλλαξε τα τακακια σε αυτα και το αμαξι σταματαγε μπετον αρμε

Οπως επισης η ντιζα ειναι μεταλλο και ναι πραγματικα ειναι πολυ δυσκολο (αλλα οχι αδυνατο) να 'ξεχειλωσει' καθως τα μεταλλα εχουν καποια ελαστικοτητα, αλλα και χαλαρωνει γιατι οι σφικτηρες και οι τεντωτηρες δεν ειναι τελεια μηχανικα μερη, και μεταβαλλεται με τις αλλαγες θερμοκρασιας (χειμωνας σε καλοκαιρι ισον 2-3 χιλιοστα διαστολη περιπου), και θελει 'μαζεμα' καθε καποια χρονικα διαστηματα αφου ναι μεν η ντιζα δεν χαλαει ευκολα αλλα τρωγεται το φερμουιτ και η αποσταση μεγαλωνει.

Αν σου αλλαξε εσενα μαστορας τις πισω δισκοπλακες και μετα πληρωσες και για τα 'ταμπουρα' ενω ειναι τα ιδια κομματι της δισκοπλακας, μαλλον και εσυ εισαι μεσα στα θυματα...

nikos_E34
14-07-08, 15:00
αλλαξαμε τις δισκοπλακες χωρις τα φερμουιτ αυτο εννοουσα και οταν ειπα οτι η ντιζα δεν εχει καμια σχεση με την ντιζα του μαουντεν μπαικ δεν το ειπα ειρωνικα αλλα μαλλον εχετε τη μυγα και μυγιαζεστε ολοι σας εδω μεσα δεν ξαναγραφω και τελειωσε η υποθεση...τα λεμε

saikoE39
14-07-08, 16:56
αλλαξαμε τις δισκοπλακες χωρις τα φερμουιτ αυτο εννοουσα και οταν ειπα οτι η ντιζα δεν εχει καμια σχεση με την ντιζα του μαουντεν μπαικ δεν το ειπα ειρωνικα αλλα μαλλον εχετε τη μυγα και μυγιαζεστε ολοι σας εδω μεσα δεν ξαναγραφω και τελειωσε η υποθεση...τα λεμε

Αδερφε.
O τροπος που γραφεις ειναι πολυ εριστικος....οκ μπορει να εχεις παραπανω γνωσεις μηχανολογικες.....αλλα ετσι οπως τα γραφεις αμεσως προκαλεις τον αλλον....!!!!!!
Νομιζεις οτι επειδη γραφουμε στο φορουμ πρεπει ολοι να ξερουμε και απο βιδες μοτερ και μπιελες..???
:calm:

bmwe30
14-07-08, 16:59
μην τραβας το χειροφρενο τοτε!!!εχε ταχητητα μεσα αφου δεν γινεται τπτ

sofos 2.8i
14-07-08, 22:33
Για να πω κ εγω την αποψη μου,φιλε μου το χειροφρενο σου θελει ρεγουλαρισμα κ απο μεσα,το ταμπουρακι οπου υπαρχει ο λεγομενος ρεγουλατορος για την ρυθμιση των σιαγονων και υστερα απο πανω, στο λεβιε του χειροφρενου κατω απ τη φουσκα με ενα 10ακι σωληνωτο οπου βιδωνεις με συνεπεια να τεντωνεις τις ντιζες αρα να ρεγουλαρεις κ απο εκει το χειροφρενο σε οποια σκαλα θελεις.Ολη αυτη η διαδικασια γινεται στο συνεργειο πανω σε ανυψωτικο,ετσι ωστε να μπορει ο ενας μηχανικος να τραβαει χειροφρενο για την καταλληλη σκαλα[ποσα κλικ χρειαζονται] και ο αλλος να γυριζει τον τροχο για να βλεπει που κοκκαλωνει ο τροχος.Συνηθως στα 3 με 4 κλικ ειναι οκ!Ετσι γινεται πιο ευκολο κ πιο γρηγορο.Μεσα σε ενα τεταρτακι θα εχεις τελειωσει,εμπειρια κ να σου κοβει λιγο θελει.Αυτο ηταν για τους μηχανικους!!!Καλη επιτυχια!!!

blaze ocean
17-07-08, 09:40
αρχικα το παιδι ειπε πως του αλλαξαν δισκους με φερμουιτ για το χειροφρενο οποτε του αλλαξαν και το συστημα που πιανει το χειροφρενο.η ντιζα φταει ομως εδω και οχι οι δισκοι.

nikos_E34
17-07-08, 11:11
να πεταξω μια υποθεση?μηπως δεν εστρωσαν τα φερμουιτ ακομα και γλυστρανε μεσα στο ταμπουρο?αν καλοσκεφτεις οτι το ταμπουρο μονο για χειροφρενο χρησιμοποιειται και δεν γινεται τριβη καμια...φιλε μου δοκιμασε να οδηγησεις καμποσα μετρα και μαζι με τα φρενα σηκωνε και λιγο το χειροφρενο ωστε να στρωσουν τα φερμουιτ...αλλη εξηγηση δεν υπαρχει

LefterisK
05-11-12, 13:35
για να μην ανοιγω νεο ποστ, σχετικα με το ρυθμισμα-μαζεμα του χειροφρενου, θα ηθελα να μου πειτε αν μπορω να ρυθμισω κατι αλλο εκτος του αντικειμενου 3 (ρυθμιστικη βιδα-adjusting screw) στο παρακατω λινκ. το αμαξι ειναι σειρα 3, Ε90 320ι κ ξερω οτι απλα πρεπει να σηκωσεις το αμαξι, αφαιρεις ενα μπουλονι, εντοπιζεις αυτη τη βιδα και με ενα ισιο κατσαβιδι την ρυθμιζεις προσεχοντας παντα ο τροχος να μπορει να κινειθει ελευθερα (υπαρχει κ σχετικο βιντεο στο youtube) . δειτε το λινκ :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320i-N46/LHD/N/2007/june/browse/brakes/parking_brake_brake_shoes/

θα ηθελα να γνωριζω αν τυχον υπαρχει καποια αντιστοιχη ρυθμιστικη βιδα στην χειρολαβη του χειροφρενου εντος της καμπινας, διοτι καποια οχηματα γνωριζω οτι εχουν εκει μια αντιστοιχη βιδα. το σχετικο λινκ ειναι αυτο χωρις ομως να μπορω να εντοπισω κατι, παρακαλω δειτε :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320i-N46/LHD/N/2007/june/browse/brakes/handbrake_lever/

επομενως υπαρχει ρυθμιστικη βιδα μονο πισω στα φρενα ή και καιποια αλλη μεσα καπου κατω απο την χειρολαβη; εκει εχω δει οτι υπαρχει μια βιδα τυλιγμενη με μια ντιζα σε στυλ ελατηριου που τεντωνεται προς τα εξω-εμπρος οταν ο οδηγος τραβαει το χειροφρενο προς τα επανω.
ευχαριστω.