PDA

Επιστροφή στο Forum : ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ


teopoulos
15-07-08, 00:00
Φερνω για μια ακομα φορα στο προσκυνιο το θεμα του δεικτη θερμοκρασιας!
Σημερα γυρνωντας απο μια εκδρομη που ειχα παει,
ταξιδευα με ανοιχτο a/c στην εθνικη και η αληθεια ειναι οτι το ζορισα λιγακι... για περιπου ενα μισαωρο πηγαινα σταθερα απο 160 - 200 km μεχρι που κοιταξα το δεικτη θερμοκρασιας και ειχε πιασει κοκκινο! Εντελως κοκκινο ομως! Τα υγρα τα ειχα ελεγξει πριν φυγω, συνεπως δεν ειχε λογο να ειναι απο εκει καποιο προβλημα! Σταματησα, εκλεισα το α/c, απο απωλεια υγρων καμια και περιπου σε ενα τεταρτο επανηλθε σχεδον στα κανονικα επιπεδα με τη μηχανη να δουλευει παντα!
Συνεχισα χωρις δροσια μεσα στο αυτοκινητο φυσικα και προβλημα κανενα!
Με απλη λογικη φταιει το a/c..
Ξερει κανενας να μου πει τι γινεται και ποσο επικινδυνο ειναι?
Αν εχει καποιος το ιδιο προβλημα?
Αν διορθωνεται η καθε φορα θα χαροπαλευω στα ταξιδια??

Στη φωτογραφια ειναι ο δεικτης περιπου ενα 5αλεπτο μετα που σταματησα..

BILL007
15-07-08, 00:19
Aπώλεια υγρών στο ψυγείο είδες μετά που κρύωσε ρε Θοδωρή,αν είχε?Μπορεί κανας ξεραμένος μαστός να στην κάνει τη δουλειά...Για τσέκαρε και τα ξαναλέμε;) :D

teopoulos
15-07-08, 00:24
Απωλεια υγρων καμια ρε bill! Και μετα που κρυωσε το αυτικινητο στο σπιτι και το κοιταξα ηταν στην ιδια σταθμη!

BILL007
15-07-08, 00:28
Χμ...Λες κάνας αισθητήρας να την έχει ακούσει?δεν ξέρω και το Ε30 σαν μηχανολογικά όπως το Ε46:( για να βοηθήσω...Τα βεντιλατέρ του ψυγείου δούλευαν όταν είχες ψηλά την θερμοκρασία?

God
15-07-08, 00:42
Ξερει κανενας να μου πει τι γινεται και ποσο επικινδυνο ειναι?
Αν εχει καποιος το ιδιο προβλημα?
Αν διορθωνεται η καθε φορα θα χαροπαλευω στα ταξιδια??

Στη φωτογραφια ειναι ο δεικτης περιπου ενα 5αλεπτο μετα που σταματησα..


1. Δεν ειναι επικινδυνο. Στα κοκκινα στο κοντερ του Ε30 ειναι οι 100 βαθμοι που βραζουν τα νερα και ειναι προειδοποιηση αν εχεις σκετο απεσταγμενο νερο στο ψυγειο αντι καποιο καλο ψυκτικο, οχι εκει που σπαει το μοτερ. Η θερμοκρασια λαδιων ειναι αλλη και πολυ πιθανον στην εθνικη να ειναι παρα παρα πολυ σταθερη.

2. Με A/C τα Μ40 τεινουν να πανε στην 3η γραμμη οταν εχουν μαμα θερμοστατη (88αρη). Ειναι φυσιολογικο, τα νερα ζεσταινονται σημαντικα περισσοτερο οταν αναβει το A/C.

Αν περασε εν λειτουργια την 3η γραμμη ειναι αρκετα πιθανο να μην 'πιανει' μεγαλες σκαλες το κομπλερ σου η να μην ανοιγει τερμα ο θερμοστατης σου. Συνηθως αυτο διορθωνεται αν βαλεις εναν μικροτερο θερμοστατη (72αρη η 80αρη) αλλα τον χειμωνα πολυ πιθανον να αργει αισθητα παραπανω να ζεσταθει.

teopoulos
15-07-08, 14:00
1. Δεν ειναι επικινδυνο. Στα κοκκινα στο κοντερ του Ε30 ειναι οι 100 βαθμοι που βραζουν τα νερα και ειναι προειδοποιηση αν εχεις σκετο απεσταγμενο νερο στο ψυγειο αντι καποιο καλο ψυκτικο, οχι εκει που σπαει το μοτερ. Η θερμοκρασια λαδιων ειναι αλλη και πολυ πιθανον στην εθνικη να ειναι παρα παρα πολυ σταθερη.

2. Με A/C τα Μ40 τεινουν να πανε στην 3η γραμμη οταν εχουν μαμα θερμοστατη (88αρη). Ειναι φυσιολογικο, τα νερα ζεσταινονται σημαντικα περισσοτερο οταν αναβει το A/C.

Αν περασε εν λειτουργια την 3η γραμμη ειναι αρκετα πιθανο να μην 'πιανει' μεγαλες σκαλες το κομπλερ σου η να μην ανοιγει τερμα ο θερμοστατης σου. Συνηθως αυτο διορθωνεται αν βαλεις εναν μικροτερο θερμοστατη (72αρη η 80αρη) αλλα τον χειμωνα πολυ πιθανον να αργει αισθητα παραπανω να ζεσταθει.

1. Παραφλου εχω μεσα στο ψυγειο οποτε δεν εβρασε... Η θερμοκρασια λαδιων δεν ξερω αν παιζει κανενα ρολο...

2. Λογικο ειναι να ζεσταινονατι τα νερα οκ! Δεν θα επρεπε να υπαρχει τροπος καλυτερης ψυξης τους??

Αμα βαλω μικροτερο θερμοστατη θα ζορισω περισσοτερο το βεντιλατερ και δεν ξερω αν θα αντεχει να το ψυχει το νερο ωστε να μην ανεβαζει τελικα θερμοκρασια! Παιζει ρολο το ψυγειο? Η ειναι κατι που μπορει να διορθωθει απο το ολο συστημα του a/c??

InsaneDriver
15-07-08, 14:09
Θερμοστάτης ή κολλημένο κόμπλερ.

teopoulos
15-07-08, 14:18
Θερμοστάτης ή κολλημένο κόμπλερ.


Αν εχει καποιος ορεξη μου λεει με 2 λογακια τι ειναι το κομπλερ
και ποσο μπορει να στοιχιζει η αντικατασταση του??

sswift13
15-07-08, 14:23
Από 30άρι δεν κατέχω, αλλά αν (λέω ΑΝ) το 30άρι έχει ξεχωριστό βεντιλατέρ για το A/C (το οποίο ενεργοποιείται με το που ανοίγεις το A/C), τότε κοίτα μήπως:

α) Έχει καεί η ασφάλεια του βεντιλατέρ
β) Δεν ανοίγει ο αυτόματος, δηλ. δεν δίνει εντολή να ανοίξει το βεντιλατέρ
Και τα δύο παραπάνω είναι καλοί λόγοι ώστε να σου ανεβάσει θερμοκρασία, καθώς με τις ζέστες που έχουμε, το κύριο βεντιλατέρ είναι αδύνατο να ψύξει και μοτέρ και A/C ταυτόχρονα.

Αυτά, και πιστεύω να μην την πέταξα πάλι ...

Aceman1925
15-07-08, 15:31
για κοιταξε να βαλεις να κανουν τα οργανα σου ενα reset μηπως εχει φυγει απο την θεση του.

teopoulos
15-07-08, 17:45
για κοιταξε να βαλεις να κανουν τα οργανα σου ενα reset μηπως εχει φυγει απο την θεση του.

Το ειχα σκεφτει και αυτο μολις το εφτιαξα το a/c και εκανα reset τοτε!

Επισης το βεντιλατερ δουλευει κανονικα που το κοιταξα και ανοιγει αμεσως!!

Τωρα μολις γυρισα απο μια βολτιτσα και ο δεικτης ηταν σταθερα στην τριτη γραμμη σε ολη τη
διαρκεια που ειχα ανοιχτο το a/c!
Δεν με πειραζει ειληκρινα να τον βλεπω εκει το δεικτη! Αρκει να μην υπαρχει κανενα προβλημα! Απλα υπαρχει εστω ενας ακομα που να εχει
παρομοιο συμπτωμα? Γιατι ολα δειχνουν να δουλευουν σωστα!

God
15-07-08, 18:05
1. Παραφλου εχω μεσα στο ψυγειο οποτε δεν εβρασε... Η θερμοκρασια λαδιων δεν ξερω αν παιζει κανενα ρολο...

2. Λογικο ειναι να ζεσταινονατι τα νερα οκ! Δεν θα επρεπε να υπαρχει τροπος καλυτερης ψυξης τους??

Αμα βαλω μικροτερο θερμοστατη θα ζορισω περισσοτερο το βεντιλατερ και δεν ξερω αν θα αντεχει να το ψυχει το νερο ωστε να μην ανεβαζει τελικα θερμοκρασια! Παιζει ρολο το ψυγειο? Η ειναι κατι που μπορει να διορθωθει απο το ολο συστημα του a/c??

1. Φυσικα και δεν εβρασε. Οταν ο δεικτης μπει βαθια στα κοκκινα ξεκινα να βραζει το απιονισμενο νερο, εκτος και αν εχεις βαλει πολυ. Ενα καλο παραφλου δεν βραζει ποτε μεσα σε ενα Μ40. Και να βρασει λογω υπερπιεσης, απλως θα χασει οσο χρειαζεται απο την εκτονωτικη βαλβιδα και θα ερθει στα ισια του.

2. Ειναι απολυτως φυσιολογικο να πηγαινει στην 3η γραμμη οπως σου ειπα, εκει ειναι οι 88-90 βαθμοι και εκει ειναι που ειναι ανοικτος πληρως ο (θεωρητικα) μαμα 88αρης θερμοστατης σου. Ουτε καν το εφεδρικο βεντιλατερ δεν ξεκινα την μεγαλη του σκαλα εκει. Αν παει εκει σταθερα το αμαξι ειναι 100% οκ και μην το τσαντιζεις. Αν την περασε σου εγραψα παραπανω λεπτομερως τι συμβαινει.

Δεν εχει καμια δουλεια ο θερμοστατης με το ζορι του βεντιλατερ, αυτα τα πραγματα ειναι τελειως ασυνδετα. Ο μικροτερος θερμοστατης το μονο που κανει ειναι να ανοιγει περισσοτερο σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες.

Απλα υπαρχει εστω ενας ακομα που να εχει
παρομοιο συμπτωμα? Γιατι ολα δειχνουν να δουλευουν σωστα!

Αν αυτο ειναι που θελεις να ακουσεις, ναι και το δικο μου (και 3-4 ακομα Μ40 που γνωριζω με A/C) ακριβως στην 3η γραμμη σταματαει οταν εχω το A/C αρκετη ωρα αναμμενο η αν βρισκομαι σε κινηση και η θερμοκρασια των λαδιων ειναι και παλι πολυ χαμηλη για να υπαρχει οποιοδηποτε προβλημα υπερθερμανσης.

teopoulos
15-07-08, 18:17
Αν αυτο ειναι που θελεις να ακουσεις, ναι και το δικο μου (και 3-4 ακομα Μ40 που γνωριζω με A/C) ακριβως στην 3η γραμμη σταματαει οταν εχω το A/C αρκετη ωρα αναμμενο η αν βρισκομαι σε κινηση και η θερμοκρασια των λαδιων ειναι και παλι πολυ χαμηλη για να υπαρχει οποιοδηποτε προβλημα υπερθερμανσης.


Οκ τοτε!! Δεν ξανασχολουμαι!! Καλες δροσερες βολτες λοιπον να εχω και ολα καλα!!!

mikevchq
20-07-08, 11:20
Μηπως σου εχει χαλασει το υδραργιρικο πανω στο κομπλερ? Οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο γυρισε το βεντιλατερ με το χερι. Αν γυριζει παρα πολυ ευκολα και χωρις αντισταση τοτε θα πρεπει να αλλαξεις υδραργυρικο. Κοστος 170 απο την BMW.

yiorgosxania
20-07-08, 12:32
Επειδή έχω ταλαιπωρηθεί πολύ και εγώ με ένα Ε36 τελικά είχε απώλεια απο την πίσω μεριά του κινητήρα τα κολλάρο προς καλοριφέρ και στο σημείο που εισάγετε στον κινητήρα.... η απώλεια νερού εξατμιζόταν... επειδή εκεί έχει μεγάλη θερμοκρασία..... αυτό απο εμένα....

ilias-is
05-09-08, 18:11
KOMLER 80 EYRW IMITATION KAI 130 GNHSIO