PDA

Επιστροφή στο Forum : to MINI or not to MINI???


gian_nykt
15-07-08, 09:30
κοπέλια, ερώτηση.....

μου περνάει από το μυαλό να δώσω την 116 μου και να πάρω MINI Cooper του 2003-2004 (προ-lifting) μεταχείρο με πανόραμα ηλιοροφή και xenon.

Ξέρετε τπτ περί αν έχουν βγάλει προβλήματα κλπ? σε μοτέρ ή ηλιοροφή?

Να προτιμήσω ΑΠΛΟ Cooper (110τόσους ps)? ή S (160τόσους ps)?

βασικά S λέω...απλά δεν ξέρω τι παίζει με τον Kompressor...ΑΝ έχει και 50-70.000km το αμάξι....την παλεύουν αν είναι συντηρημένο σωστά??...και αν δεν είναι.....??

Το απλό δεν ξέρω όσο αφορά το μοτέρ αν είχε πρόβλημα κι αν κινεί αξιοπρεπώς ς το αμάξι (θα μου πεις, παρόμοιο μοτέρ κινεί αξιοπρεπώς την 116 που έχει και ένα καπό παραπάνω μήκος και βάρος)......αλλά δεν έχει και τα +50 αλόγατα του S και δεν ξέρω πως θα πηγαίνει.


Τι λέτε?

Θα με ενδιέφερε η άποψη σας και κυρίως η άποψη κατόχων MINI ή που έχουν εμπειρία από αυτό!

bachis
15-07-08, 09:36
To S πάρε..

Action Man
15-07-08, 09:40
Πάρε το s.
Το αυτοκίνητο είναι κάρτ!Ποιότητα κατασκευής κατώτερη από την "1",αλλά στροφοδιαδρομές και παιχνίδι θα είσαι μονίμος με ένα χαμόγελο.
Πρόσεχε τα εισαγωγής.Κατά τη γνώμη μου καλύτερα να πάρεις από ιδιώτη.Με 17k παίρνεις ένα καλοσυντηρημένο s μοντέλο 2003.

gian_nykt
15-07-08, 10:04
βασικά χλωμό για Ιδιώτη μιας και θέλω να δόσω την 116 μου και να πάρω ενα Mini και να πάρω και κάποια διαφορά!!
Αν έχει κάποιος ενδιαφερόμενο για ανταλλαγή απο κρήτη ας μου στείλει pm να επικοινωνήσουμε!

Απλά σκέφτομαι οτι το Cooper θα ειναι λιγότερο "μπίζιλο" λόγο ατμόσφαιρας ενω το S θα πρέπει να είναι προσεγμένο γιατι αμα εχει φάει ΚΑΚΗ χρήση......φοβάμαι για τον kompressor!

mixalhs
15-07-08, 10:07
Αμα πας και σου το ελενξουν στην Bmw και σου πουν ολα καλα δεν νομιζω οτι πρεπει να σε ανχωνει κατι.
Λεμε να παρεις το S γιατι αμα παρεις το απλο μετα απο λιγο καιρο σιγουρα θα θες κατι παραπανω.
Τωρα ...οτι σε φωτισει ο Θεος!

Nick_compact
15-07-08, 10:09
Ένα απλό Cooper με 116ps πάει σαν μια 120 με 150ps για να πάρεις μια ιδέα, αλλά με μικρότερη τελική.
Το S πάει πολύ καλά, και ότι από τα 2 και να πάρεις είναι απόλαυση να τα οδηγείς, η μόνη διαφορά του S με το απλό Cooper είναι το μοτέρ και το σασμάν, κατά τα άλλα τα μηχανικά μέρη είναι πανομοιότυπα.

Αν τελικά αποφασίσεις να το πάρεις, δε θα μετανιώσεις, αλλά ψάξε για facelift, δηλαδή κατασκευή από 10/2004 και μετά. Είναι απίστευτα βελτιωμένα παντού.

Το κυριότερο, σκέψου τι θέλεις. Θες ένα αμάξι που δεν πάει μεν, αλλά δεν κάνει τσικ και είναι πολύ ποιοτικό, ή θες ένα παιχνίδι με μικρούς χώρους και πολύ στυλ;

gian_nykt
15-07-08, 10:15
δύσκολο να βρείς lifting.........αν βρω για ανταλλαγή S μετά το 2004 πιθανότατα να το χτυπήσω αν πάρει το 116!

sdrala
15-07-08, 11:09
Φίλε έχω και εγώ το 116 και έτυχε μια κοπέλα μου να έχει το cooper το απλό.
Ένα πράγμα θα σου πω μόνο.Αν βγεις από το 116 και μπεις στο cooper αισθάνεσαι ότι οδηγείς gti με 200hp. Καμία σχέση σε γκάζια. Εγώ ήθελα να βάλω φωτιά να το κάψω το 116μετά από τη βόλτα με το cooper!Φοβερό παιχνίδι,ήμουν μονίμως με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου.
Οπότε σκέψου τι θα κάνει το S......
Μόνο να προσέξεις την αντλία του υδραυλικού τιμονιού.Τα περισσότερα το έχουν βγάλει αυτό το πρόβλημα και είναι τσουχτερό το κόστος.Τσέκαρε αν έχει αλλαχτεί για να μην μπαίνεις σε επιπλέον έξοδα.Κάνει και ενα χαρακτηριστικό ήχο σαν ζουζούνισμα θα το καταλάβεις αμέσως.

Fanis
15-07-08, 11:10
Αν και έχω το νέο Mini (S), έχω οδηγήσει και το προηγούμενο μοντέλο. Θα πώ επιγραμματικά την γνώμη/εμπειρία μου και το τι έχω ακούσει από φίλους που το έχουν.

- Τα πρό face lift είχαν κάποια θεματάκια με τριγμούς και τη συναρμογή του ταμπλό. Τίποα σοβαρό, αλλά είναι εκνευριστικό.
- Το προηγούμενο μοντέλο έβγαινε πέρα από την νορμάλ ανάρτηση και με 2 ακόμα επιλογές, Sport & Sport Plus. Η 2η είναι υπερβολικά σκληρή και χαμηλή για την Ελλάδα, ειδικά με τις 17αρες...καλό είναι ανα αποφύγεις τέτοια αυτοκίνηταα, γιατί είναι περισσότερο καταπονημένα.
- Το S δεν είχε ιδιαίτερο θέμα με τον Kompresor (163ps τα πρώτα, 170ps τα facelift), έχει μεγαλύτερη αντοχή από το Turbo, αρκεί να μην έχουν γίνει μετατροπές που σχετίζονται με την πίεση, χωρίς να έχουν αλλάξει και άλλα πράγματα.
- Τα πρώτα μοντέλα έπασχαν από προβλήματα στο κιβώτιο, οπότε να το ελέγξεις.
- Γενικά είναι πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο, πολύ καλό κράτημα και παιχνιδιάρικο και λόγω μήκους και βολικό για την πόλη. Είναι ένα ακριβό παιχνίδι, αλλά τα αξίζει τα λεφτά του (άλλο αυτοκίνητο με ανεξάρτητα ανάρτηση πίσω δεν υπάρχει στην κατηγορία του).
- Τα φρένα κουράζονται σχετικά εύκολα και μια μετατροπή που έκανα αρκετοί ηταν να βάλουν μεγαλύτερους δίσκους από το JCW (το νέο Mini έχει στάνταρ δίσκους με διάμετρο ίδια με του προηγούμενου JCW).

Για ανταλλαγή μπορείς να ρωτήσεις σε BMW/Mini dealer....(αν θές περισσότερες info στείλε μου ΠΜ μην κάνω διαφήμιση).

gian_nykt
15-07-08, 11:27
χθές ρώτησα στον εδω dealer και δεν είχαν κανένα στα υπόψη τους!

Έχω βρει μονο 1-2 cooper εισαγωγής 2003!

Nick_compact
15-07-08, 13:20
Αν και έχω το νέο Mini (S), έχω οδηγήσει και το προηγούμενο μοντέλο. Θα πώ επιγραμματικά την γνώμη/εμπειρία μου και το τι έχω ακούσει από φίλους που το έχουν.

- Τα πρό face lift είχαν κάποια θεματάκια με τριγμούς και τη συναρμογή του ταμπλό. Τίποα σοβαρό, αλλά είναι εκνευριστικό.
- Το προηγούμενο μοντέλο έβγαινε πέρα από την νορμάλ ανάρτηση και με 2 ακόμα επιλογές, Sport & Sport Plus. Η 2η είναι υπερβολικά σκληρή και χαμηλή για την Ελλάδα, ειδικά με τις 17αρες...καλό είναι ανα αποφύγεις τέτοια αυτοκίνηταα, γιατί είναι περισσότερο καταπονημένα.
- Το S δεν είχε ιδιαίτερο θέμα με τον Kompresor (163ps τα πρώτα, 170ps τα facelift), έχει μεγαλύτερη αντοχή από το Turbo, αρκεί να μην έχουν γίνει μετατροπές που σχετίζονται με την πίεση, χωρίς να έχουν αλλάξει και άλλα πράγματα.
- Τα πρώτα μοντέλα έπασχαν από προβλήματα στο κιβώτιο, οπότε να το ελέγξεις.
- Γενικά είναι πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο, πολύ καλό κράτημα και παιχνιδιάρικο και λόγω μήκους και βολικό για την πόλη. Είναι ένα ακριβό παιχνίδι, αλλά τα αξίζει τα λεφτά του (άλλο αυτοκίνητο με ανεξάρτητα ανάρτηση πίσω δεν υπάρχει στην κατηγορία του).
- Τα φρένα κουράζονται σχετικά εύκολα και μια μετατροπή που έκανα αρκετοί ηταν να βάλουν μεγαλύτερους δίσκους από το JCW (το νέο Mini έχει στάνταρ δίσκους με διάμετρο ίδια με του προηγούμενου JCW).

Για ανταλλαγή μπορείς να ρωτήσεις σε BMW/Mini dealer....(αν θές περισσότερες info στείλε μου ΠΜ μην κάνω διαφήμιση).

- Όντως έχουν θεματάκια με τριγμούς του ταμπλό.
-Το R53 S δεν είχε καμιά επιλογή σαν έξτρα ανάρτηση, εκτός της Works. Τα απλά Cooper είχαν σαν extra την ανάρτηση Sport Plus, η οποία είναι η ανάρτηση του S αυτούσια. (ελατήρια αμορτισέρ αντιστρεπτικές)
-Προβλήματα στο κιβώτιο όντως είχαν, τα απλά Cooper. Τα S από όσο ξέρω δεν είχαν κάτι διαίτερο.
- +1000
-Βελτιώνεται κατά πάρα πολύ ένα σετ σωληνάκια και καλά υγρά.

gnx
15-07-08, 13:27
Εαν το κανεις, να το κανεις για το S μονο. Το απλο δεν εχει ιδιαιτερο γκαζι, καλυτερα ο ασσος.
Επισης, καλυτερα σιγουρα το φειςλιφτ, εχει βελτιωμενη πεταλουδα γκαζιου με πολυ καλυτερη αποκριση. Ειναι σκληρο, εχει τριγμους, το δικο μου ειναι και ανοιχτο, βαρυς συμπλεκτης,βαρυ τιμονι (σε σχεση με 116)αλλα αξιζει. Δε μου εχει βγαλει τιποτα

gian_nykt
15-07-08, 13:45
THNX παίδες......για να δώ.....

βασικά εχω μπερδευτεί με τα μοντέλα.
πχ βλέπω όσα εχουν xenon που με ενδιαφέρουν και εχω παρατηρήσει......τα προ lifting και εχει τα xenon με τις διαγραμίσεις μέσα με το απλό τιμόνη με 2 πιασήματα στην στεφάνη, βλέπω το ίδιο αλλά με το τριάκτινο τιμόνι και βλέπω και τα καινούρια με τριάκτινο τιμόνι και projector φώτα.
ποιο ειναι τι αν γίνετε να βοηθήσετε!

Nick_compact
15-07-08, 14:29
Τα pro facelift αυτοκίνητα, έχουν όλα δυάκτινα τιμόνια και δεν έχουν projector, είτε με ξένον ή χωρίς.
Τα facelift έχουν εντελώς διάφανα φανάρια, με χρωμιομένα πλαίσια σαν δαχτυλίδια μέσα, και τα facelift με Xenon είναι το μόνα με projector. Eπίσης τα facelift έχουν τριάκτινα τιμόνια, αλλά και πάλι όχι όλα. Υπάρχουν και FL με δυάκτινα. Επίσης τα FL έχουν 17άρες ζάντες.

E36 M POWER
15-07-08, 14:37
Τα pro facelift αυτοκίνητα, έχουν όλα δυάκτινα τιμόνια και δεν έχουν projector, είτε με ξένον ή χωρίς.
Τα facelift έχουν εντελώς διάφανα φανάρια, με χρωμιομένα πλαίσια σαν δαχτυλίδια μέσα, και τα facelift με Xenon είναι το μόνα με projector. Eπίσης τα facelift έχουν τριάκτινα τιμόνια, αλλά και πάλι όχι όλα. Υπάρχουν και FL με δυάκτινα. Επίσης τα FL έχουν 17άρες ζάντες.

να ρωτησω; ενας ξαδερφος εφερε ενα S απο γερμανια και ηταν φουλ εξτρα... ειχε μεχρι και navi στη μεση αντι για κοτερ (;)!!! αυτο το navi ομως δεν το εχω δει πουθενα αλλου... βγαινει σαν εξτρα και στη χωρα μας;

Nick_compact
15-07-08, 15:28
Ναι σαφώς και ναι, απλά κανείς δεν το έβαζε, γιατί μέχρι πριν λίγο καιρό το navi ήταν παντελώς άχρηστο στην χώρα μας.

gian_nykt
16-07-08, 06:24
πάντως έχει πάρει το μάτι μου και παλιό με τριάκτινο....τώρα...το έβαλε αυτός....βγήκε κάτι τέτοιο στο ενδιάμεσο.....τι να πώ!
Γενικά πάντως το προlifting δεν ειχε τπτ σοβαρά προβλήματα ε??
Σίγουρα καλύτερα θα ηταν το lifting αλλά βρίσκεις δύσκολα S και μάλιστα για ανταλλαγή στην Κρήτη!

gian_nykt
22-07-08, 06:55
παίδες, έχω βρει ενα MINI COOPER lifting (οχι S) αλλά FULL EXTRA (δέρμα-navi-sunroof-xenon) σε άριστη κατάσταση (km δεν ξέρω συτυχώς) περί τα 18.000,00€. Πως σας φαίνεται η περίπτωση.....απλά COOPER βρίσκω απο 14.000-16.000 άντε με ηλιοροφή βαριά βαριά στα 16000 και οχι lifting.
Απλά κολλάω....αξίζει η 116 μου για το παραπάνω αμάξι? Μεταπώληση?

Nick_compact
22-07-08, 07:16
Ξέρω αυτή τη στιγμή Cooper S 2005 Chili με Wilwood τετραπίστονες και εργοστασιακό μπλοκέ, 2005 μοντέλο facelift στα 18.000 ευρώ. 18 για απλό Cooper απλά ξέχασε το.

gian_nykt
22-07-08, 09:35
εε, πες του αν τον ενδιαφέρει ανταλλαγή :bigthumb:
ηλιοροφή έχει? xenon? km?

taksidiotis
24-03-09, 02:41
φιλε μου για απλο mini μην το κοιταξεις καν,αν θες mini να παρεις s.δεν ξερω τι εχεις κανει γιατι εχει περασει και καιρος απο τοτε που ψαχνοσουν.

panos90
24-03-09, 07:36
κοπέλια, ερώτηση.....

μου περνάει από το μυαλό να δώσω την 116 μου και να πάρω MINI Cooper του 2003-2004 (προ-lifting) μεταχείρο με πανόραμα ηλιοροφή και xenon.

Ξέρετε τπτ περί αν έχουν βγάλει προβλήματα κλπ? σε μοτέρ ή ηλιοροφή?

Να προτιμήσω ΑΠΛΟ Cooper (110τόσους ps)? ή S (160τόσους ps)?

βασικά S λέω...απλά δεν ξέρω τι παίζει με τον Kompressor...ΑΝ έχει και 50-70.000km το αμάξι....την παλεύουν αν είναι συντηρημένο σωστά??...και αν δεν είναι.....??

Το απλό δεν ξέρω όσο αφορά το μοτέρ αν είχε πρόβλημα κι αν κινεί αξιοπρεπώς ς το αμάξι (θα μου πεις, παρόμοιο μοτέρ κινεί αξιοπρεπώς την 116 που έχει και ένα καπό παραπάνω μήκος και βάρος)......αλλά δεν έχει και τα +50 αλόγατα του S και δεν ξέρω πως θα πηγαίνει.


Τι λέτε?

Θα με ενδιέφερε η άποψη σας και κυρίως η άποψη κατόχων MINI ή που έχουν εμπειρία από αυτό!

λεω πρωτα να αδηγησεις το pro-facelift ...
εγω δεν θα εκανα την αλλαγη, το προ facelift τριζει μεσα, ακουγεται πολυ το μοτερ του (υποκειμενικο αυτο αλλα κουραζει) .οσο να ναι εχεις συνιθισει με τη μπεμπα την ανεση και την ησυχια της.. αν μπεις στο κοοπερ μην τα περιμενεις αυτα.. πεφτεις σε λακουβα και τη νιωθεις στη μεση σου, ο δρομος εχει ρωγμες και φευγει λιγο(η και πολυ) απο την πορεια του αν δεν προσεχεις.. ειναι λιγο χαζοχαρουμενο αμαξι αλλα στις στροφες παει ταπα.
ακομα και το απλο cooper τα εχει τα γκαζια του δεν ειναι ταφος..
απλα μετα τα 170 περιπου , μολις κουμπωσεις 5η δηλαδη περιμενεις κοιτωντας το ταμπλο να ανεβασει χιλιομετρα.. για το απλο κουπερ παντα..
θα ελεγα να κοιταγες για καποιο facelift καλυτερα..

//στο μυαλο μου παντως ενα Mini cooper ειναι πιο κοντα ειναι σε ενα peugeot 106 παρα μια bmw.. επισης βγαζουν προβληματα με την αντλια τιμονιου τους (παθων)

E36 M POWER
24-03-09, 09:21
παιδια μια ερωτηση... με την εκδοση work τι παιζει? τι διαφορες εχει με το S?

Fanis
24-03-09, 09:41
παιδια μια ερωτηση... με την εκδοση work τι παιζει? τι διαφορες εχει με το S?
Μεγαλύτερη ιπποδύναμη, πιο σφιχτές αναρτήσεις, αεροδυναμικό body kit.

gian_nykt
31-03-09, 17:15
κανονίστε να με βάλετε στο τρυπάκη πάλι......απο S3 σε Mini???

mixalhs
31-03-09, 20:00
παιδια μια ερωτηση... με την εκδοση work τι παιζει? τι διαφορες εχει με το S?

Μερικα PS παραπανω θα ελεγα....
Για το R54 το εβγαζαν....το R56 δεν εχω ιδεα αν το βγαζουν σε τετοια εκδοση μιας και ειναι turbato(αλλαγη φιλοσοφιας).

330CI
31-03-09, 20:29
Να ρίξω μια άσχετη ιδέα: "500αράκι fiat σε έκδοση abarth". Σκοτώνει... :bullhorn:

Fanis
31-03-09, 20:36
Μερικα PS παραπανω θα ελεγα....
Για το R54 το εβγαζαν....το R56 δεν εχω ιδεα αν το βγαζουν σε τετοια εκδοση μιας και ειναι turbato(αλλαγη φιλοσοφιας).
To R56 βγαίνει σε έκδοση Works (πρίν κάνα 6μηνο περίπου παρουσιάστηκε) και αποδίδει 211 ίππους σε σχέση με τους 175 του απλού Cooper S. Επίσης βγαίνει και ένα Κιτ Works (φίλτρο, προγραμμα, εξάτμιση) που μπορεί να τοποθετηθεί στο Cooper S εκ των υστέρων με απόδοση 192ps.

mixalhs
31-03-09, 20:40
To R56 βγαίνει σε έκδοση Works (πρίν κάνα 6μηνο περίπου παρουσιάστηκε) και αποδίδει 211 ίππους σε σχέση με τους 175 του απλού Cooper S. Επίσης βγαίνει και ένα Κιτ Works (φίλτρο, προγραμμα, εξάτμιση) που μπορεί να τοποθετηθεί στο Cooper S εκ των υστέρων με απόδοση 192ps.

Πολυ ομορφα !!:dblthumb2

KATSAMPOXAKIS
31-03-09, 20:50
καλα τα ΜΙΝΙ ειναι πολυ φισεκια ειδικα αυτα μετα 211 αλογα!!!
:bowdown:

gian_nykt
02-04-09, 07:43
Να ρίξω μια άσχετη ιδέα: "500αράκι fiat σε έκδοση abarth". Σκοτώνει... :bullhorn:

και...18.500€ νομίζω???

μπάαα....όποιος θέλει με κάτι παραπάνω του δίνω το S3 μου (δειτε αγγελίες) :bigthumb: :smashtard