PDA

Επιστροφή στο Forum : Εισαγωγή αυτοκινήτου από εξωτερικό


Geo_3D
24-04-05, 02:29
GEIA SAS PAIDIA MOLIS EKANA LOG STO FORUM SAS! ME LENE STEFANO KAI SE LIGES MERES PERIMENO TO BMW MOY KAI EIMAI MES THN TSITA TO VRIKA APO GERMANIA, EINAI E36 318 is COUPE M-PAK ME ILIOROFI KAI CLIMA KAI TO BASIKOTERO, MONTELO 97, DILADI TELEYTEO TIS SEIRAS AYTHS! ELPIZO MOLIS TO PARALABO NA SHNANTITHOYME NA MOY PEITE KAPIA PRAGMATA.... :hello: :hello: :help: :help:
Kαλως ηρθες και απο μενα.Θα μπορουσες ισως να μας πεις ποσο το βρηκες στη Γερμανια το συγκεκριμενο μοντελο και το ποσο θα σου στοιχησει ο εκτελωνισμος?Ολο το κουστουμι δηλαδη ποσο θα σου παει?

P.S.-Θα μπορουσες να γραφεις στα ελληνικα και οχι με greenglish σε παρακαλω?

Jef
25-04-05, 10:57
Kαλως ηρθες και απο μενα.Θα μπορουσες ισως να μας πεις ποσο το βρηκες στη Γερμανια το συγκεκριμενο μοντελο και το ποσο θα σου στοιχησει ο εκτελωνισμος?Ολο το κουστουμι δηλαδη ποσο θα σου παει?

P.S.-Θα μπορουσες να γραφεις στα ελληνικα και οχι με greenglish σε παρακαλω?
Καλημέρα και συγνώμη για τον γραφικό χαρακτήρα… όλη η υπόθεση με το αυτοκίνητο μου βγαίνει 14.000€ με το κλειδί στο χέρι! το πείρα μέσω «μάντρας» που τυχαίνει να είναι και γνωστός αυτός που την έχει! Αλλά δεν παίζει άλλη τιμή για μένα που είμαι γνωστός του. Σε όλους τέτοιες τιμές λέει από 12.000€ έως 15.000€ μέγιστο και εξαρτάτε πάντα από τα αξεσουάρ που φοράει το αυτοκίνητο, και γενικά εσύ τι αναζητάς, λογικό είναι να ανέβει η τιμή αν π.χ έχει κλιματισμό ή δεν έχει!!! :icon36:

konstantinos
25-04-05, 11:27
Οπα λαθος εκανα.Συγνωμη το σβηνω εντελως!

moutraklas
25-04-05, 11:28
Καλησπερα και απο μενα σε ολους παιδια, Βασιλης απο Γλυκα Νερα με Ε30 316 με τους σιδερενιους προφυλακτηρες.

Ειχαμε παει σημερα στο Κορωπι που εχει μια αλανα τεραστια με ταπητα βιομηχανικο που γλιστραει παρα πολυ και τους ηπιαμε το αιμα. ( εγω, ο αδερφος μου με το δικο του - ακριβως ιδιο με το δικο μου - και ενας φιλος με ενα πεζω 306 )

BMW forever μαγκες και αφηστε ολα τα Audi-VW Mercedes και οτιδηποτε αλλο να προσπαθουν να μας φτασουν ( οχι σε ταχυτητα... )

:dance: :cheers: :smashtard

Υ.Γ. τσεκαρετε το site www.mobile.de για οσους δεν το ξερουν. Εγω παντως πριν το τελος αυτου του χρονου θα τσιμπησω κανενα 320 με κατω απο 1000 ευρω για να το κρατησω για ανταλλακτικα και φυσικα να κανω και την πολυποθητη μετατροπη. ( βασικα ετσι και εβρισκα καρχαριακι ε21 και ειχα και κινητηρα κτλ θα ηταν ακομα καλύτερα :icon11: )

Γεια χαρά και από μένα...
Ωραίο το σχεδιάκι σου αλλά δυστυχώς δεν γίνεται... Τα αφεντικά αυτού του έθνους έχουν προβλέψει όποιο αυτοκίνητο μπαίνει μέσα -έστω και αν δεν το προορίζεις χια χρήση κανονική αλλά μόνο ως λαμαρίνες- να εκτελωνίζεται κανονικά...Εκτός κι αν το κόψεις πριν και έρθει σε 2 κομμάτια. Άκουσα πάντως ότι θα απαγορέψουν να κατεβαίνουν έστω και κομμένα με την αιτιολογία να μην μαζεύονται κουφάρια (τα σκουπίδια της Γερμανίας δηλαδή) στην Ελλάδα. (η επιχειρηματική θεώρηση των πραγμάτων στη χώρα αυτή δεν παύει να με εκπλήσσει...) Αν πάντως ισχύσει κάτι τέτοιο θα πρέπει να το λύσεις, να κάνεις όλα τα ανταλλακτικά 2-3 παλλέτες και να κατέβουν έτσι κάτω.

Fanatic
25-04-05, 11:56
Γεια χαρά και από μένα...
Ωραίο το σχεδιάκι σου αλλά δυστυχώς δεν γίνεται... Τα αφεντικά αυτού του έθνους έχουν προβλέψει όποιο αυτοκίνητο μπαίνει μέσα -έστω και αν δεν το προορίζεις χια χρήση κανονική αλλά μόνο ως λαμαρίνες- να εκτελωνίζεται κανονικά...Εκτός κι αν το κόψεις πριν και έρθει σε 2 κομμάτια. Άκουσα πάντως ότι θα απαγορέψουν να κατεβαίνουν έστω και κομμένα με την αιτιολογία να μην μαζεύονται κουφάρια (τα σκουπίδια της Γερμανίας δηλαδή) στην Ελλάδα. (η επιχειρηματική θεώρηση των πραγμάτων στη χώρα αυτή δεν παύει να με εκπλήσσει...) Αν πάντως ισχύσει κάτι τέτοιο θα πρέπει να το λύσεις, να κάνεις όλα τα ανταλλακτικά 2-3 παλλέτες και να κατέβουν έτσι κάτω.

Διαφωνω φιλε μου Τασο σε αυτα που λες...απο αυτα που εγω γνωριζω δηλαδη,μπορεις να πας γερμανια να βγαλεις πινακιδες zoll να το φερεις το αμαξακι ελλαδα και να μην το εκτελονισεις ποτε απλα να το χρησιμοποιησεις για ανταλλακτικα.....η να το φορτωσεις σε φορτηγο χωρις πινακιδες χωρις τπτ και να δηλωθει οτι ερχεται για ανταλακτικα....αυτα μεσα σε χωρες κρατη της ευρωπαικης ενωσης εννοειται....

moutraklas
25-04-05, 13:02
Διαφωνω φιλε μου Τασο σε αυτα που λες...απο αυτα που εγω γνωριζω δηλαδη,μπορεις να πας γερμανια να βγαλεις πινακιδες zoll να το φερεις το αμαξακι ελλαδα και να μην το εκτελονισεις ποτε απλα να το χρησιμοποιησεις για ανταλλακτικα.....η να το φορτωσεις σε φορτηγο χωρις πινακιδες χωρις τπτ και να δηλωθει οτι ερχεται για ανταλακτικα....αυτα μεσα σε χωρες κρατη της ευρωπαικης ενωσης εννοειται....

Στέλιο, αν όντως έιναι έτσι και το ξέρεις σίγουρα θέλω να με ενημερώσεις. Εγώ πάντως τα λέω αυτά 1. γιατί πριν 15 μέρες επικοινώνησα με τη Διεύθυνση Τελωνείων για ακριβώς αυτό το λόγο (αν κατεβαίνουν ως ανταλλακτικά-λαμαρίνες εκτελωνίζονται?) και η απάντηση ήταν "αν είναι ολόκληρο αυτοκίνητο, έστω και τρακαρισμένο, ναι" και 2. γιατί μίλησα με γνωστό γνωστού τελωνειακό και μου έιπε ακριβώς το ίδιο, δίνοντας μου επιπλέον και την πληροφορία σχετικά με την απαγόρεψη της εισόδου κομμένων κουφαριών - γι αυτό και στο σημείο αυτό είμαι επιφυλακτικός, όπως έιπα ήδη.) Αν ξέρεις πάντως για κάποια διαδικασία συγκεκριμένη και είσαι βέβαιος, θέλω να μου πεις. (περιμένω pm, thanx!)

Fanatic
25-04-05, 13:36
Λοιπον ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη και ας τα δουμε οπως τα εχω καταλαβει εγω και ετσι οπως τα βλεπω εγω και οποιος μπορει παρακαλω πολυ να με διορθωσει.Εστω οτι παμε γερμανια να αγορασουμε ενα Ε30 325 σωστα?Και στην συνεχεια να το εκτελονισουμε για Ελλαδα…..θα μου πειτε ομως χαζοι ειμαστε αφου αυτο δεν γινεται.Ο εκτελονισμος γινεται κανονικα απλα σαν παλαιας τεχνολογιας αυτοκινητο(αντιρυπαντικης τεχνολογιας φυσικα) θα πληρωσουμε τελονειο ενα ποσο της ταξεως του +334%!!!!!Εμεις λοιπον οταν θελουμε να φερουμε αμαξι για ανταλακτικα με τον βεβαιο τροπο που γνωριζω μπορουμε να ακολουθησουμε την κλασσικη διαδικασια(αγοραζουμε αυτοκινητο,βγαζουμε προσωρινες πινακιδες zoll) και στην συνεχεια αντι να παμε στο τελονειο να σκασουμε τα +334% να το παμε στο συνεργειο να γινει η τραμπα με το δικο μας του-του….πολυ απλα πιστευω χωρις κανενα περιεργο κολπο αφου με τον ιδιο ακριβως τροπο εκτελονιζονται τα καινουρια αυτοκινητα που ερχονται για κυκλοφορια ελλαδα.Ο άλλος τροπος που διατηρω μια επιφυλαξη εάν γινεται μετα από αυτά που μου ειπες είναι να φορτωθει το αμαξι σε φορτηγο και να ερθει στην ελλαδα σαν ανταλακτικα.Εκει το μονο που πληρωνεις είναι το φορτηγο αλλα πρεπει να υπαρχει η αποδειξη αγορας του αυτοκινητου ως ανταλακτικο χωρις πινακιδες δηλαδη….κατι σαν τα αυτοκινητα που πωλουνται και εδώ στην ελλαδα για ανταλακτικα(εχουν παραδωδει οι πινακιδες δηλαδη και απλα εχει γινει μεταφορα κυριοτητας).Αυτα από οσο γνωριζω.

Jef
25-04-05, 14:12
Παιδία τα πράματα έχουν ακριβώς όπως τα λέει ο Στέλιος, πέρα από αυτό εγώ όλη την διαδικασία την έχω ακούσει και από το παλικάρι που φέρνει το δικό μου BMW σε λίγες μέρες και μου είπε ότι:

1 έρχεται με φορτηγό.
2 πάει τελωνείο και ανάλογα με το τι extra έχει π.χ ηλιοροφή και δέρματα, ανεβαίνει το πόσο που πρέπει να δώσεις στο τελωνείο! Το βλέπω αρκετά λογικό!
Η διαδικασία είναι απλή αφού στο τελώνιο μέσο internet περνάνε τον κωδικό του μοντέλου και ανάλογα πως το έχει βγάλει το εργοστάσιο σε χρεώνει! Έτσι μου τα είπανε έτσι σας τα μεταφέρω….

Φιλικά

Στέφανος!
:drive2:

moutraklas
25-04-05, 16:40
Λοιπον ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη και ας τα δουμε οπως τα εχω καταλαβει εγω και ετσι οπως τα βλεπω εγω και οποιος μπορει παρακαλω πολυ να με διορθωσει.Εστω οτι παμε γερμανια να αγορασουμε ενα Ε30 325 σωστα?Και στην συνεχεια να το εκτελονισουμε για Ελλαδα…..θα μου πειτε ομως χαζοι ειμαστε αφου αυτο δεν γινεται.Ο εκτελονισμος γινεται κανονικα απλα σαν παλαιας τεχνολογιας αυτοκινητο(αντιρυπαντικης τεχνολογιας φυσικα) θα πληρωσουμε τελονειο ενα ποσο της ταξεως του +334%!!!!!Εμεις λοιπον οταν θελουμε να φερουμε αμαξι για ανταλακτικα με τον βεβαιο τροπο που γνωριζω μπορουμε να ακολουθησουμε την κλασσικη διαδικασια(αγοραζουμε αυτοκινητο,βγαζουμε προσωρινες πινακιδες zoll) και στην συνεχεια αντι να παμε στο τελονειο να σκασουμε τα +334% να το παμε στο συνεργειο να γινει η τραμπα με το δικο μας του-του….πολυ απλα πιστευω χωρις κανενα περιεργο κολπο αφου με τον ιδιο ακριβως τροπο εκτελονιζονται τα καινουρια αυτοκινητα που ερχονται για κυκλοφορια ελλαδα.Ο άλλος τροπος που διατηρω μια επιφυλαξη εάν γινεται μετα από αυτά που μου ειπες είναι να φορτωθει το αμαξι σε φορτηγο και να ερθει στην ελλαδα σαν ανταλακτικα.Εκει το μονο που πληρωνεις είναι το φορτηγο αλλα πρεπει να υπαρχει η αποδειξη αγορας του αυτοκινητου ως ανταλακτικο χωρις πινακιδες δηλαδη….κατι σαν τα αυτοκινητα που πωλουνται και εδώ στην ελλαδα για ανταλακτικα(εχουν παραδωδει οι πινακιδες δηλαδη και απλα εχει γινει μεταφορα κυριοτητας).Αυτα από οσο γνωριζω.


ουφ!!!

zoll εννοείς τις εποχιακές?
τι διάολο, σε ηλίθιους έπεσα γαμώτο??? θα το ξαναψάξω... ετοιμάσου να μου τα ξαναπείς λεπτομερώς στην επομενη συνάντηση!

Fanatic
25-04-05, 22:33
ουφ!!!

zoll εννοείς τις εποχιακές?
τι διάολο, σε ηλίθιους έπεσα γαμώτο??? θα το ξαναψάξω... ετοιμάσου να μου τα ξαναπείς λεπτομερώς στην επομενη συνάντηση!

Nαι ειναι αυτες που κρατανε για κανα μηνα μπορει και λιγοτερο,δεν ειμαι σιγουρος...προφερεται τσολ.Οτι θελεις και μπορω να βοηθησω παρεα και με αλλους να ξεδιαλυνουμε την υποθεση!

TheCondor
26-04-05, 23:31
Γεια χαρά και από μένα...
Ωραίο το σχεδιάκι σου αλλά δυστυχώς δεν γίνεται... Τα αφεντικά αυτού του έθνους έχουν προβλέψει όποιο αυτοκίνητο μπαίνει μέσα -έστω και αν δεν το προορίζεις χια χρήση κανονική αλλά μόνο ως λαμαρίνες- να εκτελωνίζεται κανονικά...Εκτός κι αν το κόψεις πριν και έρθει σε 2 κομμάτια. Άκουσα πάντως ότι θα απαγορέψουν να κατεβαίνουν έστω και κομμένα με την αιτιολογία να μην μαζεύονται κουφάρια (τα σκουπίδια της Γερμανίας δηλαδή) στην Ελλάδα. (η επιχειρηματική θεώρηση των πραγμάτων στη χώρα αυτή δεν παύει να με εκπλήσσει...) Αν πάντως ισχύσει κάτι τέτοιο θα πρέπει να το λύσεις, να κάνεις όλα τα ανταλλακτικά 2-3 παλλέτες και να κατέβουν έτσι κάτω.


Καλησπερα φιλε :D

Αυτο το εθνος οσο παει με οτιδηποτε γινεται με αηδιαζει ολο και περισσοτερο... on topic τωρα...

Λοιπον εγω απο οτι ξερω και απο τον πατερα μου ( αγορασαμε μια E36 320 full extra κτλ κτλ απο ιταλια, επειδη μεναμε εκει για 3 χρονια, περιπου 7 χιλιαδες ευρω και το τελωνειο πηγε γυρω στα 5-6 αν θυμαμαι καλα ) εχω την εντυπωση οτι το αμαξι μπορει να ερθει και ολοκληρο εστω και αν προοριζεται για ανταλλακτικα. ( θα το συζητησω περαιτερω αυριο μαζι του για να μαθω περισσοτερες λεπτομερειες και θα ενημερωσω ). Δηλαδη μπορεις να βγαλεις τα χαρτια του αυτοκινητου κανονικα ( ασφαλεια κτλ ) και να παρεις πινακιδες ( ξενες ) και μετα να το εχεις εδω και να κυκλοφορεις με πρασινη καρτα ( για το αμαξι, ετσι το καναμε εμεις οποτε ερχομασταν ελλαδα ) - συγγνωμη αν καποιος γνωριζει τα παραπανω καλυτερα και αν καπου εχω λαθος, αυτη τη στιγμη ειμαι υπερβολικα κουρασμενος :nixweiss:

Τωρα εμενα δεν με πολυνοιαζει πως θα ερθει το αμαξι που σκοπευω να αγορασω, μονο να μην εκτελωνιστει για να μην πληρωνω τσαμπα. Εχω βρει ενα ολοιδιο με το δικο μου, τετραπορτο ε30 320 με ζαντα ωραιο, καλοδιατηρημενο, 150χιλιαδες χιλιομετρα γυρω στα 700 ευρω παρακαλω και δεν θελω να αφησω την ευκαιρια να παει χαμενη, τωρα που εχω μερικα λεφτα στην ακρη. Κατι αλλο που με απασχολει ειναι οτι δινω 700 ευρω για το αμαξι και μετα μπορει να δωσω και αλλα 1000 για την μεταφορα του απτην γερμανια στην ελλαδα, κατι το οποιο δεν θα αρεσε σε κανεναν πιστευω.

Εγω θα ψαξω λιγο το θεμα αυτο απο αυριο να δω τι γινεται με τα λεφτα και αν βρω ακρη θα ενημερωσω! Θελω να πιστευω οτι δεν θα πληρωσω τα μαλιοκεφαλα μου για μεταφορες κτλ κτλ γιατι θα ξενερωσω. Ηθελα να κανω και μια αλλη ερωτηση που με ενδιαφερει, για την μετατροπη ( αν και εφοσον εχει καποιος το δευτερο αμαξι ) ποσα πρεπει να σκασουμε? Ειναι προτιμοτερο να γινει σε κανα power center της BMW? ( δεν μιλαω για μπακαλικα συνεργεια απλα επειδη ενας φιλος του αδερφου μου ειναι χροοοοονια μηχανικος και εχει κανει παμπολες μετατροπες τον εμπιστευομαστε ) Τα λεφτα περιπου ποσο πανε αν η μετατροπη γινει στην BMW???

moutraklas
27-04-05, 13:01
Nαι ειναι αυτες που κρατανε για κανα μηνα μπορει και λιγοτερο,δεν ειμαι σιγουρος...προφερεται τσολ.Οτι θελεις και μπορω να βοηθησω παρεα και με αλλους να ξεδιαλυνουμε την υποθεση!


Στέλιο θα έισαι σήμερα?

Εγώ ξαναπήρα τηλέφωνο στην Διεύθυνση Τελωνείων, Υπ. Οικονομικών (3245486 και 3312459).
Η απάντηση είναι η ίδια!!! Δεν γίνεται! Μα σίγουρα της κάνω? Μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος...? Όχι! Κατηγορηματική αυτή...
Δεν ξέρω... διαφωτίστε με.... help... :banghead:

Fanatic
27-04-05, 13:10
Τασο σημερα μαλλον δεν θα μπορεσω να ερθω....αλλα ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα βρεθει που να γνωριζει επι του θεματος! :drive2:

TNT
09-05-05, 01:36
Καλησπερα παιδια!Ξερουμε τι τελωνειο βγαζει Z3 ROADSTER 2,8 2000?Αυτη του 2001 βγαζει μικροτερο?Ο Μ52 που φοραει ειναι EURO 2 η EURO 3?Danke im voraus liebe Kollegen...

BMW Power
09-05-05, 11:47
Τα 2,8 δυστυχώς δεν συμφέρει να εκτελωνιστούν γιατί ανήκουν σε οδηγία προγενέστερη της 98/69 οπότε μιλάμε για τελωνείο πάνω από 100% της αξίας του αυτοκινήτου.

TNT
09-05-05, 22:45
ΟΚ ευχαριστω παρα πολυ!Που θα παει καποιο κολπακι θα βρω...Λεγοντας αξια εννοουμε την αξια που αναγραφεται στο τιμολογιο η καποια σταθερη τιμη του υπουργειου?

BMW Power
10-05-05, 13:29
ΟΚ ευχαριστω παρα πολυ!Που θα παει καποιο κολπακι θα βρω...Λεγοντας αξια εννοουμε την αξια που αναγραφεται στο τιμολογιο η καποια σταθερη τιμη του υπουργειου?

Η υπηρεσία αξιών τσεκάρει τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και με βάση αυτό και την παλαιότητα βγάζει μια αξία. Οπότε όσο χαμηλό τιμολόγιο και αν καταφέρεις να πάρεις δεν τους νοιάζει.

manosm3
10-05-05, 13:43
Αν εχουμε ενα αυτοκινητο καποιας χ παλαιοτητας ,που δεν συμφερει να εκτελωνιστει λογω ρυπων, μπορουμε να του βαλουμε εναν καινουριο κινητηρα και να μπει κανονικα στη χωρα;

TNT
12-05-05, 00:26
http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=1712&postdays=0&postorder=asc&start=0

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΧΑΡΟΠΟΙΗΣΕΙ (ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ):
Νεότερα περί εισαγωγής μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από χώρα της ΕΕ :

Με αντίτιμο ένα παράβολο των 300 € και …αρκετή ταλαιπωρία, οι ιδιώτες που εισάγουν από κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης μεταχειρισμένο ΙΧ αυτοκίνητο σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, θα μπορούν στο εξής να κερδίζουν εκπτώσεις που ξεπερνούν τα 5.000 € , σε σχέση με τις τιμές αντίστοιχων οχημάτων που πωλούνται στην Ελλάδα.

Μπροστά στη βεβαιότητα καταδίκης της χώρας μας στο ευρωδικαστήριο-ανάλογης εκείνης της Πορτογαλίας- η κυβέρνηση ήρε τα εμπόδια που έθετε στη διακίνηση μεταχειρισμένων οχημάτων εντός της Ε.Ε. Οι αποφάσεις του υπουργού Οικονομικών όμως μένουν στο συρτάρι και δεν θα κοινοποιηθούν στα τελωνεία, παρά μόνο την επομένη των εκλογών.

Η ρύθμιση για την επιβολή μειωμένου τέλους ταξινόμησης στα εισαγόμενα από την Ε.Ε. μεταχειρισμένα Ι.Χ. ισχύει τυπικά από 1ης Ιανουρίου, αλλά είχε κολλήσει σε «κενό νόμου» (ορισμός ύψους του αναγκαίου παραβόλου, συγκρότηση επιτροπών κ.α.).

Υπό την πίεση όμως ενδεχόμενων αγωγών κατά του Δημοσίου από ιδιώτες, ο υφυπουργός Οικονομικών Απ.Φωτιάδης υπέγραψε την απόφαση με την οποία ρυθμίζονται πρακτικά οι αναγκαίες λεπτομέρειες για να τεθεί σε κυκλοφορία στη χώρα ένα σύγχρονης τεχνολογίας μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με την απόφαση το παράβολο που καλείται να πληρώσει ο ενδιαφερόμενος ιδιώτης ορίζεται στα 300 €. Ωστόσο, αν και η δαπάνη δεν φαίνεται να λειτουργεί αποτρεπτικά για τον επαγγελματία έμπορο ή και τον μέσο ιδιώτη, ο εισαγωγέας καλείται να υποστεί αρκετή ταλαιπωρία από τη γραφειοκρατία που έχει να αντιμετωπίσει.

Για να πάρει πινακίδες μπορεί να περάσουν μήνες και ίσως χρειαστεί αποθηκευτικό χώρο για να στεγάζει το όχημα το διάστημα αυτό!

Τη γενική εικόνα του αυτοκινήτου (χιλιόμετρα, αμάξωμα, πλαίσιο, εμφάνιση, βαφή, εξοπλισμός) θα εξετάζουν κατά την εισαγωγή και μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου, ειδικοί πραγματογνώμονες.

Με εισήγησή τους θα επιβάλλεται στον εισαγωγέα να πληρώσει τέλος ταξινόμησης που θα αντιστοιχεί στην πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου και όχι με βάση τα κυβικά.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το τελικό κόστος να διαμορφώνεται σημαντικά χαμηλότερα από τις τιμές των αντίστοιχων μοντέλων που κυκλοφορούν, αγοράζονται και πωλούνται ως μεταχειρισμένα εντός της χώρας. Υπολογίζεται πως για αυτοκίνητα 1.400 έως 1.800 κ.εκ. το κέρδος αυτό θα φθάνει ή θα ξεπερνά και τα 5.000 €!

Πρακτικά η εφαρμογή των διατάξεων δεν πρέπει να αναμένεται πριν από τον Απρίλιο. Επειδή όμως το θέμα θα βρίσκεται ουσιαστικά σε εκκρεμότητα και μετά τις εκλογές, τις οριστικές λύσεις θα κληθεί να δώσει η επόμενη κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, επιχειρηματίες του χώρου του αυτοκινήτου έχουν ήδη βολιδοσκοπήσει για το θέμα τους υπευθύνους των οικονομικών προγραμμάτων των μεγάλων κομμάτων. Αλλά και οι ίδιες οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών έχουν διαπιστώσει τα μεγάλα προβλήματα και τις αδικίες που δημιουργούν τα ημίμετρα και σκοπεύουν να εισηγηθούν δραστικές και μόνιμες λύσεις στο όποιο υπουργό Οικονομικών ορισθεί στην κυβέρνηση των εκλογών της 7ης Μαρτίου.

(Πηγή: εφημερίδα Ο κόσμος του Επενδυτή, 28-29 Φεβρουαρίου 2004)

moutraklas
12-05-05, 10:34
ε, ναι
είναι και πολύ πρόσφατο το άρθρο και όπως φαίνεται και από την πράξη ιδιαίτερα έγκυρο!!!! κωλοκράτος!
:banghead:

Sras
12-05-05, 11:13
Καλημερα
Ενας φιλος μου τον 02/2005 εφερε απο Γερμανια μια Μ5 μοντελο 2001(Παραγωγη Μαιου και κυκλοφορια Ιουλιου 2001).Ηταν δε φουλ εξτρα με δερματα διχρωμα,navigation,19αρες,ηλιοροφη και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις σε αριστη κατασταση και με 70000 χλμ.Την αγορασε 29000 ευρω.Εδω το τελωνειο του κοστολογισε 48000 τιμη +4000 για τα εξτρα =52000.Αφαιρεσε λογο παλαιοτητος 28% (4χ7% για καθε χρονο)=37440 χ 50%= 18720.
Κοστος 18720+29000=47720.Εδωσε ακομα 1000 ευρω σε καποιον στην Γερμανια για να ελεξει το αυτοκινητο και αλλα περιπου 2500 για μεταφορικα εξοδα,εξοδα εκτελωνιστου και υπουργειο.
Γενικο συνολο 51220(χοντρικα).To αυτοκινητο το βρηκε απο το Auto scout.
Δεν θα παινεψω την κατασταση του αυτοκινητου.Θα παινεψω τα γκαζια του.Μιλαμε για αλλο πραγμα.Τι Μ3 και τσεσπου μπλε εαν το ζητουμενο ειναι το γκαζι.Αεροπλανο σε απογειωση.
Sras

sakatis
10-06-05, 22:47
Καλησπέρα,
σίγουρα έχετε δει όλοι ότι τα Ε30 στο mobile.de πωλούνται παμφθηνα...
π.χ.:εχω βρει ενα Ε30 μοντελο 1990,με αρκετα χλμ κτλ,κτλ...κοστιζει 600 ευρω...
Δηλαδή με πόσα χρήματα περιπου μπορω να το φέρω Ελλάδα κομπλε με εκτελωνισμο και πινακιδες?
οτι ξερει ο καθενας ας το πει, αν και από δευτερα θα περασω μια βολτα απο το τελωνειο στην πάτρα για να διαλευκάνω την υπόθεση.
thanks!

BillyK
15-06-05, 11:37
Καλησπέρα,
σίγουρα έχετε δει όλοι ότι τα Ε30 στο mobile.de πωλούνται παμφθηνα...
π.χ.:εχω βρει ενα Ε30 μοντελο 1990,με αρκετα χλμ κτλ,κτλ...κοστιζει 600 ευρω...
Δηλαδή με πόσα χρήματα περιπου μπορω να το φέρω Ελλάδα κομπλε με εκτελωνισμο και πινακιδες?
οτι ξερει ο καθενας ας το πει, αν και από δευτερα θα περασω μια βολτα απο το τελωνειο στην πάτρα για να διαλευκάνω την υπόθεση.
thanks!

το τελωνείο 8α είναι 334% της αντικειμενικής αξίας που θα ορίσουν στο τελωνείο...

Να ρωτήσω και εγώ... Για αυτοκίνητα μοντέλο 2004 τι συντελεστής είναι; 20% ή 25% της αντικειμενικής αξίας; ή παραπάνω;

Strax
15-06-05, 12:01
το τελωνείο 8α είναι 334% της αντικειμενικής αξίας που θα ορίσουν στο τελωνείο...

Να ρωτήσω και εγώ... Για αυτοκίνητα μοντέλο 2004 τι συντελεστής είναι; 20% ή 25% της αντικειμενικής αξίας; ή παραπάνω;

Για τα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις τελευταίας προδιαγραφές καυσαερίων(2000 και μετά χονδρικά) είναι 50% για πάνω από 2000 κυβικά και 40% για 1800-2000. ΑΠό εκεί και κάτω πέφτει 5% για κάθε 100 κυβικά.

tasosbmwe30
15-06-05, 12:01
το τελωνείο 8α είναι 334% της αντικειμενικής αξίας που θα ορίσουν στο τελωνείο...

Να ρωτήσω και εγώ... Για αυτοκίνητα μοντέλο 2004 τι συντελεστής είναι; 20% ή 25% της αντικειμενικής αξίας; ή παραπάνω;



αν θυμαμαι καλα...ειναι 30% για αυτοκινητα μεχρι και 3ετιας!!!!

Eric36
15-06-05, 20:30
Καλησπέρα,
σίγουρα έχετε δει όλοι ότι τα Ε30 στο mobile.de πωλούνται παμφθηνα...
π.χ.:εχω βρει ενα Ε30 μοντελο 1990,με αρκετα χλμ κτλ,κτλ...κοστιζει 600 ευρω...
Δηλαδή με πόσα χρήματα περιπου μπορω να το φέρω Ελλάδα κομπλε με εκτελωνισμο και πινακιδες?
οτι ξερει ο καθενας ας το πει, αν και από δευτερα θα περασω μια βολτα απο το τελωνειο στην πάτρα για να διαλευκάνω την υπόθεση.
thanks!

Φιλε sakati οπως καταλαβαινεις θα σου στοιχισει περισσοτερο να το εκτελωνησεις παρα η αγορα του εννοειται. Και επειδη προφανως δε φανταζομαι να το εκτελωνησεις μονος σου,οπως εγω :smashtard ,δε σε συμφερει καθολου για αμαξι 15ετιας.Αν πηγες ηδη Πατρα θα το καταλαβες...

vasilisZ3
16-06-05, 11:13
Βρίσκω από Γερμανία ένα 330 ci cabrio me 9600!!!!

Click here (http://www.mobile.de/SIDRAmRuFCzR1-FvkcFTv9PTQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11189127 79A2LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C262%81f-t-vCaMkPRSeVb_X_Y_x_ycoetpoprrdsO~BSRA6B13D3500I1750 00000CPKWHinPublicA2A0A0A0ADA1B85H50000000D2000A0/cgi-bin/da.pl?sprache=2&bereich=pkw&top=1&id=11111111169156300&)

Παίζει τέτοια τιμή έξω? και αν ναι πως υπολογίζουμε τον εκτελωνισμό του και πόσο θα μας βγει περίπου?

Minas DASC
16-06-05, 11:24
Στο www.bloka.com υπαρχει ενα αρθρο για τον υπολογισμο των τελων ταξινομησης κτλ. Δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι..Απλως τσεκαρετε να παρετε μια ιδεα!

dmskosbmw
16-06-05, 19:29
Βρίσκω από Γερμανία ένα 330 ci cabrio me 9600!!!!

Click here (http://www.mobile.de/SIDRAmRuFCzR1-FvkcFTv9PTQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11189127 79A2LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C262%81f-t-vCaMkPRSeVb_X_Y_x_ycoetpoprrdsO~BSRA6B13D3500I1750 00000CPKWHinPublicA2A0A0A0ADA1B85H50000000D2000A0/cgi-bin/da.pl?sprache=2&bereich=pkw&top=1&id=11111111169156300&)

Παίζει τέτοια τιμή έξω? και αν ναι πως υπολογίζουμε τον εκτελωνισμό του και πόσο θα μας βγει περίπου?

Vasili προσεξε πολύ γιατι οι τιμές αυτές ειναι ((ΜΑΙΜΟΥ)) .
Αν διαβάσεις στα Γερμανικά σε προειδοποιει να μην κάνεις καμια μεταφορά χρημάτων σε αγνωστο μέσω τις western-union.

Συνήθως κάτι τύποι σαν και αυτόν που είναι Αγγλος βάζουν αγγελίες με ακριβά αυτοκίνητα σε τιμές πολυ χαμηλές για να προσελκύσουν πελάτες......

σου ζητούν να δώσεις προκαταβολή κάποια χρήματα για να σου στείλουν το αμάξι , και αν δεις εσύ αμαξι τηλεγραφησε μου.......

Α Π Α Τ Η φίλε μου.

Μακρια απο τέτοιες αγγελίες.

BillyK
17-06-05, 11:35
Παιδιά πρέπει να είναι πολύ απάτη. Και αν στείλεις e-mail θα σου πουνε οτι το αμάξι το έχουν στην Ιταλία! Τσέκαρέ το! εγώ βρήκα 2 Ζ4 με 8000 - 8500 ευρω...

BillyK
17-06-05, 15:32
Έχω μια ακόμα ερώτηση: ο 2λιτρος κινητήρας με το Vanos (150 άλογα) είναιο Euro-2 Euro-3 ή Euro-4? γιατί κυκλοφορεί σε '99 cabrio αλλά χρεώνεται σαν οδηγία Euro-3(1994) της ΕΕ ή Euro-4 (1998) ?
Η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη! Ξέρει κανείς;

BMW Power
20-06-05, 10:19
Το αυτοκίνητο αυτό ανήκει σε προγενέστερη ευρωπαϊκή οδηγία για τα καυσαέρια από την 98/69 (96/κάτι είναι) που αναφέρεται ο strax, οπότε ο εκτελωνισμός του είναι πολύ μεγαλύτερος. Απλά δεν συμφέρει.

Και κάτι άλλο, ξέχνα τα EURO 3, 4 κλπ. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι ένα έγγραφο που ονομάζεται πιστοποιητικό συμμόρφωσης και το παραχωρεί κάθε έμπορος στην Γερμανία όταν του ζητηθεί. Εκεί αναγράφεται και η μαγική οδηγία για τα καυσαέρια. 98/69 ή μεταγενέστερη είναι αυτό που χρειάζεται για να μπορέσεις να εκτελωνίσεις με τις τιμές που συμφέρουν.

BillyK
23-06-05, 20:54
εννοεις την οδηγία 94/12;; Υποθέτω λοιπόν πως ο κινητήρας 2,2 λίτρων έστω θα είναι οδηγίας 98/69 που λες... (Μήπως φαίνεται ότι ψήνομαι για '00 Ε46 Ci ή iC;;;;)

TNT
24-06-05, 09:59
Ο 2,2 με τα 170 αλογατα του 2001 που φοριεται και στην Ε46 ειναι ΟΚ για εκτελωνισμο!Εκτελωνισα περσι ενα τετοιο με εναν εισαγωγεα!

BMW Power
24-06-05, 10:54
εννοεις την οδηγία 94/12;; Υποθέτω λοιπόν πως ο κινητήρας 2,2 λίτρων έστω θα είναι οδηγίας 98/69 που λες... (Μήπως φαίνεται ότι ψήνομαι για '00 Ε46 Ci ή iC;;;;)

Ο 2,2 ανήκει σε μεταγενέστερη οδηγία από την 98/69 οπότε εκτελωνίζεται με το 50%.
Ναι φαίνεται τρελά ότι ψήνεσαι και πολύ καλά κάνεις!!! :loser:

Nick_compact
24-06-05, 12:35
Δηλαδή το Ζ3 2.2 ανήκει στηνν τελευταία οδηγία;Το Ζ3 2.0 με το διπλό Vanos M54 σε ποιά οδηγία ανήκει;λογικά στην ίδια δεν ανήκει;
Το 50% αναφέρεται στο ποσό αγοράς του αυτοκινήτου στη Γερμανία;

BMW Power
24-06-05, 12:53
Δηλαδή το Ζ3 2.2 ανήκει στηνν τελευταία οδηγία;Το Ζ3 2.0 με το διπλό Vanos M54 σε ποιά οδηγία ανήκει;λογικά στην ίδια δεν ανήκει;
Το 50% αναφέρεται στο ποσό αγοράς του αυτοκινήτου στη Γερμανία;

Το 2.0 ανήκει στην προηγούμενη οδηγία. Όπως και το 2.8. ακόμη και αν είναι μοντέλο 2000. Οπότε αυτά που συμφέρει να εκτελωνίσεις είναι τα καινούρια μοτέρ: 2.2, 2.5, 3.0 και όλα τα Valvetronic.

Το 50% αναφέρεται στον εκτελωνισμό που πρέπει να πληρώσεις (σε σχέση με την τιμή κτίσης) για αυτοκίνητο πάνω από 2000 cc.

Kowalski
24-06-05, 13:17
Καλησπέρα κι από μένα,

Επειδή εκτελώνισα πριν 2 μήνες ένα Ε39 2.2, σας ενημερώνω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι Euro 3 και όχι Euro 4. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ξεχνάς το 98 και πας για το 94. Θεωρητικά ίσως να φαινόταν πιο λογικό να ανήκει στην 98 οδηγία αλλα δεν ανήκει.

Ο πιο ασφαλής τρόπος πάντως ( όπως έκανα κι εγώ ) για να το υπολογίσετε είναι αφού βρείτε ένα αυτοκίνητο, να τηλεφωνήσετε στον ιδιοκτήτη και να ζητήσετε να σας περάσει το Brief του αυτοκινήτου σε ένα Fax και να τσεκάρεις από εκεί με τον εκτελωνιστή σου τι θα πληρώσεις όταν το φέρεις. Έτσι δεν θα βρεθείς εξ απροόπτου.:hello:

Φιλικά
Γιάννης

Kowalski
24-06-05, 13:25
Το 2.0 ανήκει στην προηγούμενη οδηγία. Όπως και το 2.8. ακόμη και αν είναι μοντέλο 2000. Οπότε αυτά που συμφέρει να εκτελωνίσεις είναι τα καινούρια μοτέρ: 2.2, 2.5, 3.0 και όλα τα Valvetronic.

Το 50% αναφέρεται στον εκτελωνισμό που πρέπει να πληρώσεις (σε σχέση με την τιμή κτίσης) για αυτοκίνητο πάνω από 2000 cc.

Το 50% αναφέρεται στην Εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου όπως υπολογίζεται από το υπουργείο αφαιρόντας 7% για κάθε χρόνο παλαιότητας.

Δηλαδή : Αγορά αυτοκινήτου Ε39 530 του 2002. Η εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου είναι 32.000 Ευρώ. Το αυτοκίνητο είναι στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας του ( αν είναι κατασκευής πρίν τον 06/2003 ) οπότε 3χ7%=21%

Έτσι έχουμε :32.000*21%=6720. Αφαιρόντας το 6720 από το 32000 έχεις 25280.

Τέλος 25280*50%=12640 Ευρώ. Αυτό το ποσό θα κληθείς να πληρώσεις τελικά ανεξάρτητα από το τιμολόγιο που το αγόρασες ( εκτός αν υπερβαίνει την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου οπότε λαμβάνεται υπόψη αυτό και όχι η αξία που ορίζει το υπουργείο.) Αν πάλι έχει έξτρα ( σε όλα τα γερμανικά Audi, BMW , Mercedes τα έξτρα φαίνονται πληκτρολογόντας το VIN του αυτοκινήτου στο υπουργείο οπότε δεν μπορείς να κρύψεις κάτι εκτός αν είναι After Market.) θα πληρώσεις και για αυτά. :nod:

Φιλικά
Γιάννης

Panoz
27-06-05, 10:06
Πολύ σωστός ο Γιάννης. Παραθέτω και γω τον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου μου:

BMW M5 E39
1η άδεια: 10ος/2001

Εργοστασιακή αξία (CIF) στην ημερομηνία 1ης αδείας: €52,486 (υπολογισμένη σύμφωνα με τα βιβλία της υπηρεσίας αξιών και λαμβάνοντας υπ'όψη τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου που αναγράφεται στο βιβλίο service)

Έκπτωση λόγω παλαιότητας 7% ετησίως: 4*7=28%

Νέα εργοστασιακή τιμή 6ος/2005: €37,790
Χρέωση τελωνείου για μεταφορικά: €620 (κλεψιά αφού εγω έφερα το αυτοκίνητο...αυτό πληρώνεται όταν το αυτοκίνητο υπερβαίνει τα 2000cc)

Σύνολο εργοστασιακής τιμής τώρα: €38,410

Φόρος: 50% στην τωρινή εργοστασιακή τιμή, δηλαδή €38,410/2= €19,205

Σημειώστε πως απλά πρέπει να φέρετε τιμολόγιο μικρότερο ή ίσο με την αξία που υπάρχει στα βιβλία της υπηρεσίας αξιών (ο εκτελωνιστής σας θα βοηθήσει). Εαν φέρετε μεγαλύτερο τιμολόγιο, θα ληφθεί υπ'οψη αυτό και θα πληρώσετε μεγαλύτερο φόρο.

Οπότε έχουμε:

Αγορά αυτοκινήτου €39,500 (με δύο χρόνια εγγύηση)
Φόρος: €19,205
Έξοδα εκτελωνιστή: €300
Έξοδα ταξιδίου (αν το φέρετε μόνοι σας): €1,500
Τέλη κυκλοφορίας, πινακίδες και ΚΤΕΟ (μαζί με γρηγορόσημα): €700

Ολικό κόστος: €61,205

Αυτό βέβαια για Ε39 Μ5 με 27.000 χλμ.

Ελπίζω τα παραπάνω να σας φανούν χρήσιμα.

BMW523i
10-09-07, 09:36
Να κάνω και γω μια ερώτηξη! Τώρα μπορώ να εκτελωνίσω αυτοκίνητο του 2001?? Παίζει ρόλο αν είναι EURO 3 ή EURO 4?? Πάντα για Μ5 μιλάμε!

Gary Kokkin
22-09-07, 01:04
http://financial.flash.gr//epixeiriseis/companies1/2007/9/20/26858id/

....η ηλικία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν μπορεί να αποτελεί το αποκλειστικό κριτήριο απομείωσης της πραγματικής αξίας του και ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και άλλα κριτήρια, όπως η παλαιότητα, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, η γενική κατάσταση, ο τρόπος κινήσεως, το σήμα ή ο τύπος του αυτοκινήτου. ........

argyriskr
28-11-07, 21:53
Παντως οσο για την αρχικη κουβεντα δηλαδη να φερεις ενα για ανταλλακτικα χωρις τελωνειο, γινεται.. Βγαζεις πινακιδες τσολ και το φερνεις μεσα... μετα αν θες το περνας τελωνειο, αν θες το λυνεις, αν θες το παρατας σε μια γωνια... τεσπα μετα το κανεις οτι θες... το εχω ψαξει το θεμα ισχυει

micarv
17-08-08, 14:52
Εχω μια ερωτηση αν μπορει να βοηθησει καποιος.
Σκεφτομαι να φερω απο Γερμανια ενα Z3 αλλα μου ειπαν για μοντελο του 2000 με 1900cc το τελωνειο φτανει τα 9000 E.
Εγω ετσι οπως τα υπολογισα για 2200cc με CIF στα 17200 (υπηρεσια αξιων) και με 80000 χλμ περιπου, βγαινει με συντελεστη 50% (98/69/Α φαση) κοντα στα 4000 Ε εκτος αν υπολογιστει με συντελεστη 142% (98/69/Β φαση) οποτε παμε στα 11000 Ε.
Η ερωτηση μου ειναι αν οι υπολογισμοι μου ειναι σωστοι κ δευτερων ποioi κινητηρες για Z3 υπολογιζονται με τον 98/69 Β φαση.
Εννοειται παντα για μοντελο μετα του 2000.

tsoukalasexhaust
19-08-08, 15:59
καλησπερα,θελω και εγω να ρωτησω με τη σειρα μου,αν γνωριζει ποσο θα μου στοιχησει ενα ε46 coupe του 2001-2002 να το φερω απο γερμανια εγω ο ιδιος.απο οτι ειδα οι τιμες για το 318 και για το 325 κυμαινονται περιπου το ιδιο

KATSARAIOS
21-08-08, 23:35
καλησπερα,θελω και εγω να ρωτησω με τη σειρα μου,αν γνωριζει ποσο θα μου στοιχησει ενα ε46 coupe του 2001-2002 να το φερω απο γερμανια εγω ο ιδιος.απο οτι ειδα οι τιμες για το 318 και για το 325 κυμαινονται περιπου το ιδιο
υπολογιζε κανα 6000 περιπου και παντα με την προυποθεση να ειναι ΕΥΡΟ 4

panos90
23-08-08, 10:37
z4 3.0i και z4 2.0i του 2005 αντιστοιχα ποσο περιπου?

επειδη δεν θελω να ρωταω συνεχεια.. εχει αναφερθει ενα τηλεφωνο... ξερω οτι υπαρχει ενας καταλογος που λεει τα παντα.. στο νετ που θα το βρω?

συγνωμη αν χει ξαναναφερθει

tsoukalasexhaust
23-08-08, 15:23
υπολογιζε κανα 6000 περιπου και παντα με την προυποθεση να ειναι ΕΥΡΟ 4

μαζι με τον εκτελωνισμο κ τις πινακιδες να το φερω ελλαδα?αν γνωριζεις θα μπορουσες να μου δωσεις καποιες σχετικες πληροφοριες,τηλεφωνο η site να το ψαξω?

thanassis
23-08-08, 18:31
παιδιά βρήκα μια σελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/plirofories.html)

όπου αν πατήσουμε: Φορολογία Αυτοκινήτων Οχημάτων -->http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

μας βγάζει λεπτομέρειες για το πως μπορούμε να υπολογίσουμε το φόρο ενός οχήματος....

6ylinder
28-02-13, 12:06
Το αυτοκίνητό μου είναι εισαγωγή από τη Γερμανία. Είναι παραγωγής 97'. Στην άδεια κυκλοφορίας γράφει "1η άδεια κυκλοφορίας 05/2000" που προφανώς είναι η ημερομηνία εισαγωγής του στην Ελλάδα. Το θέμα όμως είναι ότι δεν αναγράφεται πουθενά ότι η 1η άδεια κυκλοφορίας ήταν στη Γερμανία ούτε κ ότι είναι εισαγωγής.

Πώς είναι δυνατόν να έχει συμβεί κάτι τέτοιο; Έχετε καμιά ιδέα; Έχω κανά θέμα;

BMW Power
28-02-13, 12:45
Η διπλή αναγραφή ημερομηνίας (Πρώτη άδεια στο εξωτερικό και πρώτη άδεια στην Ελλάδα) άρχισε από τότε που εκδόθηκαν οι νέες άδεις ευρωπαϊκού τύπου. Είναι οι δύο ημερομηνίες πάνω πάνω

http://i168.photobucket.com/albums/u195/archery_chris/_Sciroccocopy.jpg


Ενώ εσύ έχεις αυτή


http://www.lakoniapress.gr/wp-content/uploads/2012/07/%CE%91%CE%94%CE%95%CE%99%CE%91-%CE%91%CE%A5%CE%A4%CE%9F%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%97%C E%A4%CE%9F%CE%A5.jpg

6ylinder
28-02-13, 12:52
Όχι Δημήτρη, την 1η που έβαλες έχω. Εμένα γράφει (Β) 00/00/0000 και (4) 18/05/2000 .

Το θέμα είναι ότι τα ασφάλιστρα είναι υψηλότερα (δεν ξέρω πόσο) γιατί έχει ασφαλιστεί γι' αυτοκίνητο αντικείμενικής αξίας ~7,000€ δλδ, σαν μοντέλο 2000, ενώ είναι 97άρι με αξία λογικά ~3500€. Αυτό μπορώ να το διορθώσω δίνοντας στην ασφαλιστική τον αριθμό πλαισίου όπου θα φανεί το 97', αλλά έλεγα μήπως έχω κανά μπλέξιμο λόγω της μη αναγραφής της άδειας εξωτερικού...

BMW Power
28-02-13, 13:05
Σωστά υπάρχει και αυτή η περίπτωση.

Όταν το αυτοκίνητο εκτελωνίστηκε υπήρχαν οι παλιές και όταν το αγόρασες εσύ, οι νέες οπότε γράφει 00/00/0000. Αυτό ίσως να μπορεί να αλλάξει αλλά ίσως έχει κόστος ανατύπωσης της άδειας.

Την αξία πάντως την κανονίζεις με τον ασφαλιστή και πραγματογνώμονα όχι με την άδεια.

6ylinder
28-02-13, 13:07
OK, ευχαριστώ!

oldcarskickass
28-02-13, 13:19
Εμένα πάντως στον άσσο (κατασκευή 06 εισαγωγή το 09) στην ασφάλεια έλεγε την ημερομηνία κατασκευής.

Οπότε με ένα τηλ να έρθει να δει το αμάξι ο ασφαλιστής ή πραγματογνώμονας θα γίνει η αλλαγή και στο ασφάλιστρο.