PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση χαμηλά σε E34 520i


BmwE34
23-07-08, 15:43
Μήπως έχει ασχοληθεί κανείς με την περίπτωση μου; έχω κάποιες απορίες στο θέμα βελτίωσεις στα χαμηλά θα χρειαστώ την γνώμη σας για να βγάλω ένα συμπέρασμα το
τη πρέπει να βάλω γιατί με έχουν τρελάνει έχω πάει σε 3 μαγαζιά βελτιώσεων και ο καθένας
λέει τα δικά του...

Dimzan
23-07-08, 15:46
ειναι vanos?

BmwE34
23-07-08, 15:49
δεν ξέρω ακριβώς τι είναι vanos ξέρω ότι είναι 6-κύλινδρο και ότι έχει 150hp

Dimzan
23-07-08, 15:59
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50

αυτη ειναι η μηχανη που φορας..

Βασικα δεν εχω καταλαβει αν εχεις προβλημα οτι δεν τραβαει η αν θες να το δυναμωσεις

BmwE34
23-07-08, 16:04
θέλω να το δυναμώσω δεν έχει χαμηλά και δεν το ευχαριστιέμαι έχω βάλει και 18' ζάντες και το αμάξι σαν να έχει κόψει αρκετά έτσι λέω να πάω να κοιτάξω για καμιά βελτίωση αλλα με τους στόκους (sorry για την έκφραση) που έχουμε εδω πέρα δεν βγάζω άκρη ο καθένας λέει τα δικά του

Dimzan
23-07-08, 16:09
με 18αρες που εβαλες λογικο ειναι να κοψει.. θες τουλαχιστο 325 πανω για να παει καλα και να το χαρεις. δεν ξερω αν αξιζει να βελτιωσεις το κινητηρα σου.. Γιατι και 2ο σταδιο να πας θα φτασεις 180-200 αλογα θα ειναι πιεσμενος και με πολυ λιγοτερα λευτα βαζεις 325 πανω και μπλοκε και εισαι κυριος και εχεις και αξιοπιστια. Τουρμπο επεισης δε λεει σε αυτο το μοτερ ειδικα με τα μαμα σωθικα γτι εχει τρελη συμπιεση. Αυτα απο μενα ελπιζω να σε βοηθησα..

BmwE34
23-07-08, 16:13
σ'ευχαριστώ φίλε θα κοιτάξω τι μπορώ να κάνω

God
23-07-08, 16:21
Το Μ50 μοτερ που εχεις φιλε μου δουλευει απο την μανα του σε παρα πολυ υψηλη συμπιεση (12:1) και δεν ειναι μοτερ που του βαζεις χερι. Αν του βαλεις χερι, θα γυρισει να σε δαγκωσει. Ασε το μοτερακι ησυχο και αν θελεις παραπανω δυναμη βαλε ενα 2500κε Μ50 που μπαινει κουτι, δεν θα σου παει πανω απο 2000€ και θα εχεις με την μια +40-45 αλογα καθαροτατα και ροπατα.

Dimzan
23-07-08, 16:27
o god στα ειπε ολα με μια φραση...

Αποψη μ παντως ειναι πως το Ε34 φαινετι πολυ ομοργο και με 16αρες-17αρες. 18 ειναι υπερβολικο για μενα και κοπαναει και πολυ...

BmwE34
23-07-08, 20:26
ένας θείος μου απο γερμανία μου είπε να βάλω το alpina το 3.8 το οποίο απλά ξεσκίζει βρήκα αλπίνα b10 γερμανία 5000€ με σαλόνι της alpina και όλα τα σχετικά σκέφτομαι να το κατεβάσω για ανταλλακτικά και να το ξυλόσω όλο

God
23-07-08, 21:50
ένας θείος μου απο γερμανία μου είπε να βάλω το alpina το 3.8 το οποίο απλά ξεσκίζει βρήκα αλπίνα b10 γερμανία 5000€ με σαλόνι της alpina και όλα τα σχετικά σκέφτομαι να το κατεβάσω για ανταλλακτικά και να το ξυλόσω όλο

Διπλου turbo μοτερ τοσων ετων ειναι ολιγον σαν ρωσικη ρουλετα με 6αρι περιστροφο και 5 σφαιρες. Ειδικα ενα μοτερ που αν χρειαστεις ενα ανταλλακτικο η καμια τουρμπινα θα πουλησεις το αμαξι και θα παρεις και δανειο για να το πληρωσεις.

Ασε που το σασι μετα θα θελει ραψιμο γιατι θα κοπει πισω.

Ασε που κοστος συντηρησης θα εχεις τουλαχιστον 3πλασιο και βαλε στο συνολο. Θα πρεπει και να το δηλωσεις, ενω το 2.5 Μ50 δεν εχει ουτε καν οπτικα διαφορα απο το δικο σου.

Οτι σκιζει, σκιζει. Και τον δρομο, και την τσεπη σου. Ο θειος σου και ο καθε θειος σου που τα λεει ως συνηθως σαν ολους που αρχιζουν "βαλε, κανε, δειξε, θα σκιζει, θα γ@μ@ει, θα γαζωνει" δεν τα πληρωνει αυτος. Δικα σου ειναι τα λεφτα, οτι θελεις κανεις φιλε μου...

nikos_E34
23-07-08, 22:40
να τα πουμε η να ερθω μετα? :105whistl

το Μ50 οπως ειπαν και οι προηγουμενοι ηδη δουλευει με ψηλη συμπιεση και αν θα βαλεις τουρμπο πρεπει να αλλαξεις οπωσδηποτε πιστονια,πιο παχια φλατζα κεφαλης και πας σε ενα κοστος αμφιβολο αν θα αξιζει στο τελος...εγω στην δικη σου περιπτωση ειχα βρει ενα Μ30Β35 με σαζμαν εγκεφαλοι κλπ κοντα στο 1000 ευρω...γιατι 3.5 και οχι 2.5 διοτι εβγαζε 10 αλογα παραπανω ΜΕΝ (β25 192 β35 208 ) αλλα ο λογος συμπιεσης και το οτι μιλαμε για μαντεμενιο μπλοκ (λογος συμπιεσης κοντα στο 8-9) επαιξα με τουρμπο μεταχειρο απο μερσεντες βιτο :rofl2: αλογα αγνωστα ηξερα ομως οτι ξεκιναγε με τριτη..
απο εμπειρια με Ε34 525 με το Μ50 το μοτερ παρατηρησα προς δικη μου ευχαριστηση οτι το 2.5 αρπαζει πολυ απο χαμηλα...εκει που παταγα το γκαζι στο διλιτρο και περιμενα να ανεβασει με τον ιδιο τροπο πατησα γκαζι και στο αλλο και χτυπαγα κοφτες..ο δε φιλος διπλα μου :angryfire ... η καλυτερη φαση ειναι 2.5 μοτερ αν μπορεις βρες το με βανος απο κανα 325 διοτι το Ε34 δεν εβγαινε ποτε με βανος το 2.5 ...το διλιτρο εβγαινε ΝΑΙ αλλα το 2.5 οχι....μαλιστα αν βρεις και το 2.8 με τα 192 ακομα καλυτερα..μη φοβασαι για το αν θα μπει..το Ε34 ηταν και ειναι σκαφος που παιρνει τα παντα και δεν γυρναει τιποτα...διαφορα βαρους με το 2.5 δεν θα εχεις ..ειχανε μια διαφορα στους στροφαλους,μπιελες και κεφαλη και μου φαινεται το μπλοκ ηταν το ιδιο...θα σε γελασω δεν θυμαμαι τωρα...
αν κανεις τη μετατροπη δεν χρειαζεσαι αλλες αναρτησεις..οι ιδιες θα σου κανουν πολυ καλη δουλεια αφου οι διο κινητηρες εχουν το ιδιο βαρος
2)αντε να κερδισεις 15 χλμ τελικη αλλα θα κερδισεις πολλα στις χαμηλες
3)θες αλλα φρενα μπροστα επειδη στο 2.5 οι δισκοπλακες ειναι αεριζομενες ενω στο 2.0 δεν ειναι (μεγαλη μαλακια αυτο)
4)υπαρχει ενα κιτακι στο ebay μια φορα το ειδα που πουλανε σετ για 2.5 με εκεντροφορους,προγραμμα και το γνωστο 6πεταλουδο απο τα Μ..αν βρεις κατι αναλογο το συνολο θα σκοτονει...
Α!και πετα τις 18αρες φιλε...εγω το δικο μου με τις οριτζιναλ BBS το κυκλοφορουσα 15αρες ... θα πρεπει να επιλεξεις αναμεσα σε μουρη και επιδοσεις..αυτη η ταση απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες και γενικα του κοσμου να βαζει 16αρα σε σμαρτακι ποσο μαλλον σε μπεμπα 20αρα χανεις αυτοματα καμποσα δευτερολεπτα...μαξιμουμ 16αρα και BBS κιολας...μην ξεχασω και τη μπλοκαδουρα...νο μπλοκαδουρα νο ασσ ντανσιγκ coprende?
στα + για το 2.5 θα εχεις
1)πολυ δυναμη χαμηλα και ψηλα
2)καταναλωση ιδια με το διλιτρο (σοβαρα μιλαω) μαλιστα μπορεις και να ριξεις κανα λιτρο κατω χαλαρα διοτι δεν του σκιζεις τα ραματα του αυτοκινητου για να ξεκινισει
3)οτι προσφερει το Μ50β20 προσφερει και αυτο
4)διαρκεια ζωης το μ50 εχει κοντα στο μισο εκατομυριο...να βρεις μοτερ μ50 με λιγα χλμ ειναι αδυνατον..αν δεν ειναι δικος σου ανθρωπος (πατερας θειος μαστορας κλπ) και σου πουν οτι εχουν μοτερ στα 45.000 χλμ ριχτους μια μουτζα και προσπερνα...αλλα το καλο ειναι οτι αν κανεις ενα ριμπιλτ ( μονο κεφαλη και μπλοκ μενουν ιδια ολα τα αλλα πεταμα και αλλαγμα ) δεν βγαινει πολλα λεφτα και εχεις ενα μοτερ διαμαντι για τα επομενα 500.000 χλμ
5)φορολογια 2.5 αουτσ!

BmwE34
24-07-08, 00:28
ωραίος σ'ευχαριστώ θα κοιτάξω για 2.5 - 2.8lt όσω για τις ζάντες τη να πω κομμάτι δύσκολο να της ξυλώσω πάντως είδα μεγάλη διαφορά στο ξεκίνημα και στην κατανάλωση..

nikos_E34
24-07-08, 17:17
εγω σου λεω οσο πιο καινουριο το μοτερ και ας ειναι απο Ε90 .. ολα μπαινουν με πολυ λιγο εως καθολου πατεντα...εγω θα προτεινα Μ50Β25 με βανος απο κανα 325 γιατι σαν δυναμικη ο βανος ειναι καλυτερος αν και εχει τα ιδια αλογα (μια φορα εκανα κοντρα ενα καιρο με ενα Ε39 520 με βανος και παρολο που ηταν πιο βαρυς απο μενα μου εριξε μια καροτσα ο @#@#@!#$!@#$!!!) αντε τα λεμε

God
24-07-08, 19:04
η καλυτερη φαση ειναι 2.5 μοτερ αν μπορεις βρες το με βανος απο κανα 325 διοτι το Ε34 δεν εβγαινε ποτε με βανος το 2.5 ...το διλιτρο εβγαινε ΝΑΙ αλλα το 2.5 οχι....μαλιστα αν βρεις και το 2.8 με τα 192 ακομα καλυτερα..


εγω σου λεω οσο πιο καινουριο το μοτερ και ας ειναι απο Ε90 .. ολα μπαινουν με πολυ λιγο εως καθολου πατεντα...εγω θα προτεινα Μ50Β25 με βανος απο κανα 325 γιατι σαν δυναμικη ο βανος ειναι καλυτερος αν και εχει τα ιδια αλογα (μια φορα εκανα κοντρα ενα καιρο με ενα Ε39 520 με βανος και παρολο που ηταν πιο βαρυς απο μενα μου εριξε μια καροτσα ο @#@#@!#$!@#$!!!) αντε τα λεμε

Αυτο δεν ειναι ακριβες. To E34 βγηκε κανονικα με Μ50 2.5 με μονο βανος (http://bmwfans.info/original/E34/Lim/525i-M50/ECE/L/M/1995/01/mg-11/ill-11_1282/) (M50TU κινητηρας) απο τα μεσα του 92 και μετα. Και μπαινει κουτι στο αυτοκινητο χωρις καμια πατεντα.

Το 2.8 (και τα λοιπα μοτερ) δεν μπαινει παρα μονο αν κανεις κανιβαλλισμους. Θελεις εντελως αλλη καλωδιωση (και μαγκα ηλεκτρολογο να την φτιαξει σωστα ωστε να δουλεψουν ολα και αν κοψει και το immobilizer), καρτερ απο 2.5 και να τα βαλεις και με πατεντα γιατι 2 βιδες δεν πεφτουν σε ιδιο σημειο, φτιαχτες βασεις μηχανης και διαφορες πατεντες για να στηριζεις περιφερειακα και αλλα τετοια γλυκα πραγματα. Για τετοιες μετατροπες που ξεκινουμε τις πατεντες σε οτι βρουμε μπροστα μας δεν εγκρινω προσωπικα.

BmwE34
24-07-08, 22:21
μπορείς να με βοηθήσεις να βρώ 2.5 σε καλή κατάσταση; πάντως το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα και απ'ότι είδα με το REMUS RACING καταλύτη και τελικό θα μου δώσει τα χαμηλά που θέλω το έχει βάλει ένα παλικάρι αλλά το δικό του δεν είναι βανος και μου είπε ότι είδε μεγάλη διαφορά σε χαμηλά και απο θόρυβο άσ'τα να πάνε.λές να έχω πρόβλημα άμα την βάλω και εγώ;

God
24-07-08, 23:04
μπορείς να με βοηθήσεις να βρώ 2.5 σε καλή κατάσταση; πάντως το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα και απ'ότι είδα με το REMUS RACING καταλύτη και τελικό θα μου δώσει τα χαμηλά που θέλω το έχει βάλει ένα παλικάρι αλλά το δικό του δεν είναι βανος και μου είπε ότι είδε μεγάλη διαφορά σε χαμηλά και απο θόρυβο άσ'τα να πάνε.λές να έχω πρόβλημα άμα την βάλω και εγώ;

Οχι φιλε μου, εγω δεν μπορω να βαλω το χερι μου στην φωτια για κανεναν.

Οσο για το τελικο, τιποτα απολυτως δεν θα παρει. Θορυβο θα κανει και θα νομιζεις οτι κατι εκανε. Ισα ισα ενα τελικο εκει που θα εδινε αν εδινε ειναι στα ψηλα, οχι στα χαμηλα. Αν βαλεις ολοκληρη εξατμιση απο χταποδι ως πισω (κοστος 1000-1500€ για χειροποιητη και αστα να πανε για επωνυμη) ΙΣΩΣ παρεις λιγη ροπη χαμηλα και 5-7 αλογα στα ψηλα.

bmwe30
25-07-08, 01:17
αν εισαι απο θεσσαλονικη πανε στο kiros racing στα μουδανια

bmwe30
25-07-08, 02:52
...τι να σε πω.............

BmwE34
25-07-08, 09:05
οκ! ευχαριστώ για της πληροφορίες.

nikos_E34
26-07-08, 10:54
το λεγομενο ΦΠΕ παρτο χαμπαρι δεν θα κανει τιποτα..ενα 2.5 μοτερ και εισαι ωραιος..εκτος αν προτιμας να κανεις θορυβο και να μενεις στο ιδιο σημειο η να κανεις λιγοτερο και να εχεις εξαφανιστει στον οριζοντα ..διαλεγεις και παιρνεις

onyx
29-07-08, 10:37
Το πιο απλό είναι το σωστό πρόγραμμα αλλά άντε να το βρεις. Υπάρχουν στο εξωτερικό προγράμματα για αυτούς που τραβάνε τροχόσπιτα κλπ που βελτιώνουν τις ροπές στις χαμηλομεσαίες στροφές.
Αλλιώς με εξατμίσεις μόνο αν φτιάξεις από την αρχή σωστά όλο το σύστημα εξαγωγής ώστε να συντονίζεται πιο χαμηλά θα έχεις πραγματικά βελτίωση. Τουλάχιστον πρέπει να ρυθμίσεις το μήκος των εξαγωγών και τον τρόπο που ενώνονται...
Βάζοντας απλά μια πιο ελεύθερη εξάτμιση από θα κερδίσεις στα ψηλά και θα χάσεις στα χαμηλά. Ειδικά αν μιλάμε μόνο από τον καταλύτη και πίσω η διαφορά θα είναι κυρίως ηχητική....
Αν εύρισκες πιο ψόφιους εκκεντροφόρους θα κέρδιζες χαμηλά χάνοντας στα ψηλά. Για να κερδίσεις κάπου χωρίς να χάσεις πουθενά πρέπει να κάνεις πολύ καλά μαγικά...

E36 RULES!!
29-07-08, 10:43
Για να κερδίσεις κάπου χωρίς να χάσεις πουθενά πρέπει να κάνεις πολύ καλά μαγικά...

Βασικά, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να κερδισεις καπου χωρις να χασεις καπου αλλου.... Πουθενα...

Παιρνεις αλογα ψηλά, χάνεις χαμηλα, κανεις το αμαξι τερμα στροφαδικο, χανεις απο ανεση, το κανεις Μ5, χανεις σε καταναλωση και εφορια, πας εξωτερικο να σπουδασεις, χανεις γκομενα :loser::loser::loser::ylsuper:

Σε ολα τα πραγματα κερδιζεις κατι, χάνοντας απο καπου αλλου.....

nikos_E34
29-07-08, 13:28
και ναι υπαρχει η λυση και λεγεται 2.5 βανος
και χαμηλα δυναμη και ψηλα σε πηδαει η εφορια μεν αλλα θα κανεις ατελειωτα στροφιλικια δε.. :ylsuper:

BmwE34
01-08-08, 14:56
και ναι υπαρχει η λυση και λεγεται 2.5 βανος
και χαμηλα δυναμη και ψηλα σε πηδαει η εφορια μεν αλλα θα κανεις ατελειωτα στροφιλικια δε.. :ylsuper:

Συμφωνώ!!! :D

shido
01-08-08, 15:00
Βασικά, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να κερδισεις καπου χωρις να χασεις καπου αλλου.... Πουθενα...

Παιρνεις αλογα ψηλά, χάνεις χαμηλα,
Σε ολα τα πραγματα κερδιζεις κατι, χάνοντας απο καπου αλλου.....

Διαφωνω,αν κανεις σωστα πραγματακια δεν χρειαζεται να χασεις καπου,εκτος αν πας σε πιο extreme σταδιο βελτιωσης

onyx
08-08-08, 15:48
Πάντα κάτι θα καρδίζεις κάτι θα χάνεις.... δεν υπάρχει πολύ σωστά γενικά, αν είναι πολύ σωστά για κάτι θα είναι πολύ λάθος αλλού.
Είναι απλά θέμα φυσικής και όχι μαγικά... δεν μπορείς να έχεις καλές ροές και χαμηλά και ψηλά, δεν μπορείς να έχεις μακριούς και κοντούς αυλούς (μέθοδοι όπως οι μεταβλητού μήκους αυλοί και άλλα τέτοια λειτουργούν με πολλούς περιορισμούς) δεν μπορείς να έχεις φαρδιούς και στενούς σωλήνες και πάει λέγοντας...
Όποιος νομίζει ότι μόνο κέρδισε μετά από κάποια τροποποίηση απλά δεν έτυχε στην κατάλληλη περίπτωση ή δεν καταλαβαίνει.
Άσε που πάντα, ό,τι και να κάνεις, ότι και να κερδίσεις αν δεν χάνεις αλλού σίγουρα χάνεις λεφτά....!

case
21-02-10, 20:26
ειχα και εγω 2λιτρο με τα 150 και το εβγαλα και εβαλα 2.5 με βανοσ και ετσι ειδα καποια διαφορα και παρολο που εχω 19αρια ζαντολαστιχα