PDA

Επιστροφή στο Forum : Καταλύτες αλλαγή...


Lil
10-08-08, 16:52
Καλησπέρα σε όλους,
λοιπόν εφτασε σιγά σιγά ο καιρός να αντικαταστήσω τους ταλαιπωρημένους μεσαίους καταλύτες μου.....

:feedback:

Από συζήτηση που είχα με ένα (φουντω-) μέλος μου είπε να καταφύγω στους Καταλύτες Rossi....
τι ξέρεται γι αυτους? σε τι τιμη κοιμένονται?

τι άλλο προτείνετε?
αφου ούτως ή αλλως θα αλλάχτουν σκεφτομαι να το συμδιάσω με βελτίωση.....

ευχαριστώ

nasos
10-08-08, 21:03
Καλησπέρα. Να ξέρεις ότι η αλλαγή ενός καταλύτη ειναι εύκολο. Το θέμα είναι το μέγεθος (το σώμα) το εσωτερικό (τα μπισκότα) όπως τα λέμε εμείς και εάν θές μεταλλικό οι τρυπες. Η άποψή μου ειναι να το (κοιτάξεις) με κάποιον έμπειρο εξατμησά-βελτιωτή για να είσαι σίγουρος οτι δέν θα έχεις πρόβλημα με κάποιον λαμδα.

agrotis328
10-08-08, 22:41
εγω θα διαφωνισω με το ολο θεμα οι μαμα καταλυτες ειναι μεταλικοι με παρα πολυ καλη αποδοση και δεν χαλανε μονο μετα απο πολλα χιλιομετρα και οταν χαλασουν αρχιζουν και κουδουνιζουν μονο τοτε αξιζει να γινει καποια αλλαγη και υποθετω θα ειναι αρκετα αλμυρη...

για αυτο αν θες να ριξεις καποια χρηματα στην εξατμιση παρε ενα πολυ καλο επωνυμο χταποδι
εκτος βεβαια και αν οπως ειπα εχουν διαλυθει οι καταλυτες και κουδουνιζουν

Lil
10-08-08, 22:48
μονο μετα απο πολλα χιλιομετρα και οταν χαλασουν αρχιζουν και κουδουνιζουν μονο τοτε αξιζει να γινει καποια αλλαγη

Εχουμε φτάσει σε αυτό το επίπεδο....
γι αυτο και θ΄λω να τους αλλάξω... αλλιως θα εβρισκα τρόπους να χαλάσω τα λεφτα....

GS1821
11-08-08, 09:03
Tους Rossi 100αρηδες φοράω οι οποίοι είναι πάρα πολύ καλοί . Το check engine δύσκολα θα το γλιτώσεις ..ενώ θα αυξηθεί αισθητά και ο θόρυβος τόσο στην καμπίνα αλλά και ο εξωτερικός .

Lil
11-08-08, 09:08
Tους Rossi 100αρηδες φοράω οι οποίοι είναι πάρα πολύ καλοί . Το check engine δύσκολα θα το γλιτώσεις ..ενώ θα αυξηθεί αισθητά και ο θόρυβος τόσο στην καμπίνα αλλά και ο εξωτερικός .

Πόσο σου πήγαν αν επιτρέπεται?

konc
11-08-08, 14:58
Μάνο να ρωτήσω κάτι με κίνδυνο να πετάξω μεγάλη βλακεία: σε ποιούς "καταλύτες" αναφέρεσαι?
Στο δικό μου τουλάχιστον 1.6 Μ43 COMPACT (που πιθανόν να παίζει ρόλο αφού αλλάζει η εξάτμιση από ένα σημείο και πίσω) έχω μόνο έναν καταλύτη και αυτός βρίσκεται μέσα στο μεσαίο.
Προσωπικά ξήλωσα όλο το μεσαίο και έβαλα έναν 100άρι americat με εγγύηση εφ' όρου ζωής.
Φαντάζομαι πως ξέρεις πως δεν πρέπει να περιμένεις και τίποτα, εγώ ευχαριστήθηκα από τον ήχο (αφού έφυγε όλο το μεσαίο..) και από το γεγονός ότι δεν έχασα χαμηλά, τουλάχιστον τίποτα αισθητό-σημαντικό. Είναι κλασσικό το φαινόμενο στις χαμηλές με πιο ελεύθερο καταλύτη γι'αυτό το αναφέρω. Μπορώ να δηλώσω όμως με βεβαιότητα ότι είχα αισθητή διαφορά (πολύ) ψηλά, αλλά αυτό δεν γνωρίζω αν έχει να κάνει και με το γεγονός ότι υπάρχουν παρεμβάσεις και στο υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Θεωρώ πάντως ότι είμαι καλό κριτήριο γιατί την αλλαγή του καταλύτη την έκανα μόνη της και έχω μέτρο σύγκρισης μόνο από αυτή την αλλαγή.

Lil
11-08-08, 15:08
Κωστα εκει που εχεις εσυ ενα μεσαίο εγω εχω δύο... :(
κακό για την τσέπη μου!!!!

το ξέρω οτι αποδόσεις δεν θα δω τρελά πράγματα αλλά θέλω να βελτιώσω λίγο ακόμα τον ήχο μου!!!!

nasos
11-08-08, 17:06
Εαν ενδιαφέρεσαι εγω ειμαι εξατμησας.

spirosg
12-08-08, 08:47
το ξέρω οτι αποδόσεις δεν θα δω τρελά πράγματα αλλά θέλω να βελτιώσω λίγο ακόμα τον ήχο μου!!!!

Mάνο κι όμως...θα εκπλαγείς απ τη διαφορά. Θα δείς άλλη απόκριση στο γκάζι και πιο άνετο στροφάρισμα στα ψηλά καθότι ελευθερώνεται όλη η εξαγωγή. Και γώ σε σετάκι Americat προσανατολίζομαι και βλέπω να πηγαίνει για group-buy μόλις γυρίσω απο διακοπές ;)

Speedy
12-08-08, 09:22
Απο τιμες τι παιζει??
Αληθευει οτι η Americat ειναι ποιο οικονομικοι??

Lil
13-08-08, 09:02
Mάνο κι όμως...θα εκπλαγείς απ τη διαφορά. Θα δείς άλλη απόκριση στο γκάζι και πιο άνετο στροφάρισμα στα ψηλά καθότι ελευθερώνεται όλη η εξαγωγή. Και γώ σε σετάκι Americat προσανατολίζομαι και βλέπω να πηγαίνει για group-buy μόλις γυρίσω απο διακοπές ;)

το λες???
χαμηλά δινει καθόλου???

spirosg
13-08-08, 11:41
Ένας καταλύτης πιό ελεύθερος απ τον εργοστασιακό, βοηθάει την "εκπνοή" και δίνει μεγαλύτερη ελευθερία σε όλο το φάσμα. Σϊγουρα δίνει ΚΑΙ στα χαμηλά μια "άνεση" αλλα στα ψηλά γίνεται πιό αντιληπτή η διαφορά.
Το θέμα είναι να μιλήσεις με έναν έμπειρο επαγγελματία, να σου προτείνει την σωστή λύση για τα κυβικά και τα άλογα σου, για να το ελευθερώσεις μέν αλλα όχι περισσότερο απ όσο πρέπει γιατι μετά έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα (απώλεια συμπίεσης κλπ κλπ).

Lil
05-10-08, 17:07
Καλησπέρα... λοιπόν ακόμα δεν εχω συνηθήσει τον ήχο.... σκεφτομουνα να βαλω πισω στη θέση τους τους σιγαστήρες! λογικα θα κανουν δουλεια αλλα... πόσο θ μου κόψουν???

xaros
05-10-08, 22:54
θα σου κοψουν κανενα προστιμο της τροχαιας,σε πειραζει?

Lil
06-10-08, 02:42
αμα με σταματησει η τροχαια θα παρακαλαω να με γραψουν για ηχο!!!!
μα αμα βαλω τους σιγαστηρες δεν θα κανει λιγοτερο θορυβο απ'οτι τωρα??

tasospou44
06-10-08, 11:10
τελικα ποιους εβαλες και με ποσο?tο check engine αναψε?

zaharias
06-10-08, 11:39
αμα με σταματησει η τροχαια θα παρακαλαω να με γραψουν για ηχο!!!!
μα αμα βαλω τους σιγαστηρες δεν θα κανει λιγοτερο θορυβο απ'οτι τωρα??

Tωρα φορας χταποδι-καταλυτες-τελικο και σκεφτεσαι να βαλεις μεσαιο για να μειωσεις το θορυβο?

Lil
06-10-08, 12:24
δεν φοραω χταπόδι ακόμα
καταλυτες φοραω τους ROSI 100αρηδες
και τελικο

απλα σκεφτομαι οτι αμα βαλω πισω τους σιγαστηρες θα αυξηθει το η πίεση πίσω και δεν θα κανει κενά (σκασιματα) βεβαια δεν ξερω τι θα γινει με το κροτάλισμα που κανει....

tasospou44 : το check δεν αναψε αφου οι λαμβα είναι στα χταποδια!
περισοτερα infos εδω:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=11725&page=5

Speedy
06-10-08, 14:07
Μανο δεν νομιζω να αλλαξει ο ηχος,τα σκασιματα θα σταματησουν ομως!

zaharias
06-10-08, 16:24
Μανο δεν νομιζω να αλλαξει ο ηχος,τα σκασιματα θα σταματησουν ομως!

Σπυρο, αν βαλει μεσαιο καζανι θα μειωθει αρκετα ο ηχος... (εγω το λεω εγγυημενα γιατι το ειχα βγαλει δοκιμαστικα στο δικο μου).

Αν θες να μειωσεις τον ηχο Μανο, με μεσαιο θα κανεις δουλεια πιστευω... Και παλι ωραιο ηχο θα βγαζει... (Ολα τα 6κυλινδρα 36αρια αλλαζοντας μονο ενα τελικο κελαηδανε!)

nickcompact
06-10-08, 17:39
καλησπερα παιδα....απο προσωπικη μου εμπειρια η αλλαγη καταλυτη πρεπει να γινει μονο αν οντως χρειαζεται αλλαγη ο καταλυτης.αφου δουμε οτι πρεπει να τον αλλαξουμε βαζουμε μονο μαμα bmw.προσφατα πηγα και εγω για βελτιωση καταλυτη (αλλαγη μαμα με after-market) και μετανοιωσα την ωρα και την στιγμη που το εκανα.το check engine αναβε,καρτα καυσαεριων δεν μπορουσα να βγαλω ,ασε και το ψυχολογικο να ειναι οκ το αμαξι και μετα να εχεις προβλημα...
η αλλαγη εγινε γιατι και εμενα με επεισε ο εξατμισας να τον αλλαξω για να παρει αερα ο κινητηρας(και δεν ειχα προβλημα με τον καταλυτη)...βαλαμε γυρω στους 6 καταλυτες πανω και με ολους ειχα προβλημα..μονο οταν εβαλα τον μαμα πανω τον δεχτηκε το αμαξι και μπορουσα να βγαλω καρτα...
και μετα απο αυτη την εμπειρια αυτο που εχω να πω ειναι μακρια απο εξατμισαδες
υ.γ. το αμαξι ειναι bmw-compact 1800 e46.

Dark_Niaou
06-10-08, 18:18
Νικο> δεν μπορεις να κατηγορεις ετσι καποιον χωρις στοιχεια.

Lil
06-10-08, 18:20
καλησπερα παιδα....απο προσωπικη μου εμπειρια η αλλαγη καταλυτη πρεπει να γινει μονο αν οντως χρειαζεται αλλαγη ο καταλυτης.αφου δουμε οτι πρεπει να τον αλλαξουμε βαζουμε μονο μαμα bmw.προσφατα πηγα και εγω για βελτιωση καταλυτη (αλλαγη μαμα με after-market) και μετανοιωσα την ωρα και την στιγμη που το εκανα.το check engine αναβε,καρτα καυσαεριων δεν μπορουσα να βγαλω ,ασε και το ψυχολογικο να ειναι οκ το αμαξι και μετα να εχεις προβλημα...
η αλλαγη εγινε γιατι και εμενα με επεισε ο εξατμισας να τον αλλαξω για να παρει αερα ο κινητηρας(και δεν ειχα προβλημα με τον καταλυτη)...βαλαμε γυρω στους 6 καταλυτες πανω και με ολους ειχα προβλημα..μονο οταν εβαλα τον μαμα πανω τον δεχτηκε το αμαξι και μπορουσα να βγαλω καρτα...
και μετα απο αυτη την εμπειρια αυτο που εχω να πω ειναι μακρια απο εξατμισαδες
υ.γ. το αμαξι ειναι bmw-compact 1800 e46.

στα 46αρια ειναι λογικο να αναβει το check αφου ο/οι "λ" ειναι μετα τον/τους καταλυτες!
και αμα τους ελευθερωνεις πολυ διαβαζει μεγαλυτερο "back-flow" - περισσοτερα καυσαερια!
κατι τετοιο διορθωνεται μονο με προγραμματισμο νομιζω!

Nick_compact
06-10-08, 18:23
στα 46αρια ειναι λογικο να αναβει το check αφου ο/οι "λ" ειναι μετα τον/τους καταλυτες!
και αμα τους ελευθερωνεις πολυ διαβαζει μεγαλυτερο "back-flow" - περισσοτερα καυσαερια!
κατι τετοιο διορθωνεται μονο με προγραμματισμο νομιζω!

Ο φίλος μας όμως δεν ήταν υποχρεωμένος να το ξέρει, ήταν υποχρεωμένος όμως να το ξέρει ο "επαγγελματίας" ο οποίος έκανε την δουλειά και δημιούργησε πρόβλημα στο αμάξι του φίλου μας. Μόνο και μόνο αυτό φτάνει.

Υ.Γ. Δεν διαβάζει περισσότερα καυσαέρια αλλά λιγότερο φιλτράρισμα. Ο δεύτερος λ ελέγχει την αποτελεσματικότητα του καταλύτη, και όταν τα καυσάερια εξέρχονται από αυτόν "βρώμικα", ανάβει λαμπάκι κινητήρα.

Lil
06-10-08, 18:30
ΑΑΑΑ μαλιστα... thanx nick!
ομολογω δεν ειμαι πολυ τον τεχνικων!

shido
06-10-08, 23:48
στα 46αρια ειναι λογικο να αναβει το check αφου ο/οι "λ" ειναι μετα τον/τους καταλυτες!
και αμα τους ελευθερωνεις πολυ διαβαζει μεγαλυτερο "back-flow" - περισσοτερα καυσαερια!
κατι τετοιο διορθωνεται μονο με προγραμματισμο νομιζω!

εμενα μια που μπηκαν και δεν αναψε ποτε κανενα λαμπακι,απλα μπηκαν σωστα οι λ

nickcompact
07-10-08, 00:49
Νικο> δεν μπορεις να κατηγορεις ετσι καποιον χωρις στοιχεια.

καταλαβαινω οτι οντως δεν μπορεις να κατηγορεις καποιον χωρις στοιχεια,ομως το δικο μου παθημα πρεπει να γινει μαθημα οχι μονο για μενα αλλα και για εσας.ο συγκεκριμενος εξατμισας με επεισε να αλλαξουμε τον καταλυτη και μετα προσπαθουσε να με πεισει οτι το αμαξι μου εχει προβλημα και δεν φταιει ο καταλυτης.βεβαια οταν του πηγα το χαρτι απο το διαγνωστικο της bmw που ελεγε (γερασμενος καταλυτης) γιατι ετσι το διαβαζε ο εγκεφαλος,ο εξατμισας μασαγε τα λογια του.και το κακο ειναι οτι μεσα στο δικο μου το αγχος να ξαναφτιαξω το αμαξι ,αυτος ο αλητης ηταν τοσο ψυχραιμος και τοσο απαθης που οχι το ονομα του πρεπει να αναφερω εδω αλλα δεν ξερω και εγω τι....σκεφτητε οτι στο τελος μου εφερε και μεταχειρισμενο καταλυτη mercedes μπας και σβησει το λαμπακι.παντως σαν forum που λειτουργει καλοπροαιρετα και προφυλασσει τους χρηστες του νομιζω αυτοι οι αλητες <επαγγελματιες εξατμισαδες> πρεπει να τους αναφερουμε για να μην την πατησει και καποιος αλλος.

υ.γ. αυτο που με πειραξε περισσοτερο ειναι οτι στην αρχη οταν βαλαμε τον 1ο καταλυτη,τον μετραμε για καυσαερια (εμενα με εβαλε στο αμαξι να παταω γκαζι) και μου λεει εισαι ενταξει μια χαρα ειναι το εργαλειο(ενω δεν ηταν ενταξει,βγαζαμε καυσαερια)....και φευγω και εγω ανυποψιαστος.ειναι επαγγελματιας αυτος ρε παιδια..???

Lil
07-10-08, 01:55
εμενα μια που μπηκαν και δεν αναψε ποτε κανενα λαμπακι,απλα μπηκαν σωστα οι λ

Γιαννη ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο, οτι βαζουν κατι σαν ανταπτορακια στους "λ" για να διαβαζουν σωστα!

nickcompact
07-10-08, 10:31
Γιαννη ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο, οτι βαζουν κατι σαν ανταπτορακια στους "λ" για να διαβαζουν σωστα!

αυτο οντως ισχυει μπαινει ανταπτορακι το οποιο απομακρυνει τον ''λ'' απο τον καταλυτη με αποτελεσμα κατα καποιο τροπο να τον κοροιδευει.το προβλημα του check engine μπορει να λυθει ετσι.τι γινεται ομως με τα καυσαερια...???
το προβλημα δεν ειναι τοσο το check engine οσο τα καυσαερια τα οποια ειναι αυξημενα και τα προβληματα που δημιουργουνται ειναι
1.δεν μπορεις να περασεις κτεο
2.σε μπλοκο για ελεγχο καυσαεριων την πατησες
3.μολυνση στο περιβαλλον
4.καθαρος καρκινος για αυτους που κινουνται απο πισω σου...

shido
07-10-08, 16:58
αυτο οντως ισχυει μπαινει ανταπτορακι το οποιο απομακρυνει τον ''λ'' απο τον καταλυτη με αποτελεσμα κατα καποιο τροπο να τον κοροιδευει.το προβλημα του check engine μπορει να λυθει ετσι.τι γινεται ομως με τα καυσαερια...???
το προβλημα δεν ειναι τοσο το check engine οσο τα καυσαερια τα οποια ειναι αυξημενα και τα προβληματα που δημιουργουνται ειναι
1.δεν μπορεις να περασεις κτεο
2.σε μπλοκο για ελεγχο καυσαεριων την πατησες
3.μολυνση στο περιβαλλον
4.καθαρος καρκινος για αυτους που κινουνται απο πισω σου...

1)περναω
2)οχι
3)αφου βγαζω καρτα δεν παιζει
4)το ιδιο

και δεν μιλαμε μονο καταλυτες αλλα λοκληρη εξατμιση με χατποδια!
supersprint