PDA

Επιστροφή στο Forum : e36 compact 95 help


chrisss11
15-08-08, 18:14
e36 compact 95 170000χιλ το αυτοκινητο μου ξαφνικα εσβησε στον δρομο προσπαθησα να το βαλω μπρος ξανα, μερικες φορες επερνε για λιγα δευτερα και μετα εβηνε παλι, εβγαλα το σολινακι της βενζινης ρουφιξα φισηξα τιποατα οσπου καλεσα expres ellas και τωρα το αυτοκινητο το εχω κατω απο τοα σπιτι μου μιας και δεκαπενταυγουστος και ολα τα συνεργεια ειναι κλειστα
εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει για τρομπα το κοβο η φιλτρο μπορει να μου δωσει κανεις τα φωτα του μιας και δεν σκαμπαζω και πολλα
ευχαριστο και καλως σας βρηκα σε αυτο το forum

Leonidas_Thess
15-08-08, 20:17
Φιλαράκι καλησπέρα και σε εμένα τα ίδια έκανε και τελικά ήταν αντλία βενζίνης. Πρόσεχε με την τιμή μην σου αλλάξουν την αντλία μαζί με φλοτερ (άσκοπα φράγκα) αλλά μόνο την αντλία η οποία αγορά εχει γυρω στα 100 Ευρώπουλά

stefanos_cool
15-08-08, 22:22
Φιλαράκι καλησπέρα και σε εμένα τα ίδια έκανε και τελικά ήταν αντλία βενζίνης. Πρόσεχε με την τιμή μην σου αλλάξουν την αντλία μαζί με φλοτερ (άσκοπα φράγκα) αλλά μόνο την αντλία η οποία αγορά εχει γυρω στα 100 Ευρώπουλά

Καλησπέρα, το είχα πάθει και εγώ. Σε μένα ήταν αντλία βενζίνης, σωστό αυτό που λέει ο φίλος για το φλοτέρ, δεν χρειάζεται να αλλαχτεί, αλλά αν το πας σε αντ/πεια θα στο αλλάξουν δήθεν ότι είναι φιξ κλπ.κλπ. να επιμένεις ότι θέλεις μόνο αντλία.
Επίσης δεν αποκλείεται αν πας να το βάλεις τώρα να πάρει κανονικά, μην ξελαστείς όμως και πεις αααα ωραία έφτιαξε μόνο του! Συνήθως οι αντλίες μετά από μερικές ώρες και αφού κρυώσουν ξαναδουλεύουν, αλλά για λίγο φυσικά.
Πριν 4 χρόνια στο ε36 την είχα πάρει 110 ε (μαζί με τοποθέτηση όχι σε αντ/πεια αλλά γνήσια αντλία)

chrisss11
15-08-08, 22:51
Φιλαρακια ευχαριστω για τις απαντισεις πηγα τωρα κατω και δοκιμασα αλλα τιποτα παιρνει στην αρχει μπρος για 2 - 3 δευτερα και μετα σβηνει και μετα δεν μπαιρνει καθολου
μηπως ειναι κανενας αισθητηρας μηπως κανενα φιλτρο η τιποτα αλλο δενξερω παντως thanks

stefanos_cool
16-08-08, 15:12
Φιλαρακια ευχαριστω για τις απαντισεις πηγα τωρα κατω και δοκιμασα αλλα τιποτα παιρνει στην αρχει μπρος για 2 - 3 δευτερα και μετα σβηνει και μετα δεν μπαιρνει καθολου
μηπως ειναι κανενας αισθητηρας μηπως κανενα φιλτρο η τιποτα αλλο δενξερω παντως thanks

Μην παιδεύεσαι, έτσι κι αλλιώς στα χιλιόμετρα αυτά που έχεις κάνει καλό είναι να την αλλάξεις για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο. Φυσικά και μπορεί να είναι και κάτι άλλο όπως π.χ. φίλτρο βενζίνης, αλλά υποθέτω ότι το αλλάζεις τακτικά, επίσης μπορεί να είναι και βουλωμένο το εσωτερικό υποτιθέμενο φιλτράκι της αντλίας, αλλά αυτό θα το δεις αφού βγάλεις την αντλία, αν θες να είσαι 100 % σίγουρος αν είναι ηλεκτρονική βλάβη πρέπει να το βάλεις σε
διαγνωστικό, αυτό εννοείται ότι θα γίνει αν πας συνεργείο, αν όμως δεν θες να πάρεις γερανό κλπ. και πιάνουν και τα χέρια σου άλλαξε την αντλία και βλέπεις.
Έχω φίλο που έχει κάνει 210000 κμ και δεν την έχει αλλάξει, ξέρω και περιπτώσεις που στα 80000 βγήκε off, οπότε όλα είναι θεωρίες, για μένα η αντλία είναι κάτι αναλώσιμο και πρέπει να αλλάζεται κάθε 100000 το πολύ.
Προσωπικά εγώ σε όλα μου τα bmw την αλλάζω κάθε 50000 και κάθε 25000 καθαρίζω
το εσωτερικό φίλτρο της αντλίας για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Το εξωτερικό (κάτω από οδηγό) το αλλάζω κάθε 15000.

Αν τελικά την αλλάξεις μόνος σου, να προσέξεις την τσιμούχα στεγανοποίησης να πατήσει σωστά, διαφορετικά θα μυρίζει η καμπίνα βενζίνη όταν το φουλάρεις.
ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ!

Αν το κάνεις μόνος σου, θα γλιτώσεις μόνο τα εργατικά που είναι περίπου 30-50 ε.
και τον γερανό (αν τελικά είναι αντλία).

Όπως και να έχει γράψε μας τα νέα σου.

Φιλικά,

Στέφανος