PDA

Επιστροφή στο Forum : smg hydraulic pump


chief
04-09-08, 13:34
Καλημέρα απο Κύπρο,
Προσφατα εγινα κατοχος Μ3 Ε46 smg. To αμάξι το αγορασα απο Αγγλία με 80000 χλμ σε αρκετα καλή κατάσταση. Μία μερα πριν το φορτώσω για να το φέρω Κυπρο, μου αναψε το λαμπάκι του κιβοτίου και άρχισε να κατεβάζει ταχύτητες και να κανει οτι θα μείνει στο δρόμο. Το πηρα σε εξουσιοδοτημενο συνεργιο ΒΜW στο Λονδίνο, του κανουνε και μια διαγνωση και βρισκουν οτι το προβλημα ειναι στην τροπα του smg. Μου λένε οτι ειναι σηνηθησμένο πρόβλημα και οτι σε δύο μερες θα το αλλάξουν και θα είναι ok. Δεν προλαμβαίνα ομως γιατι το καράβι θα έφευγε και έτσι αναγκαστηκα να στείλω το αμάξι στην Κύπρο με πρόβλημα και αγορασα το εξαρτημα ( hydraulic pump και ένα πορτοκαλί relay ) και ήρθα και εγω αεροπορικός.
Αλλαζουμε την τρόπα και το relay μου κάνουν και προσπαθουν να μου κάνουν και ένα επαναπρογραμματισμο του smg o οποίος επαναπρογραματισμός ΔΕΝ πετιχαίνει και μας βγαζει οτι η hydraulic pump εχει low pressure.
Τσαντιζομαι, ξεκινάω το αμάξι και με αναμένα τα λαμπάκια του smg και του chec engine φεύγω. Το παράξενο δεν ειναι οτι πηρε μπρος αλλα οτι παει και καλα εδω και δύο μέρες.
Τα λαμπάκια ανάβουν ομως και μαζι τους ανάβουν και τα δικά μου.
Σκεφτομαι να το πάρω στην αντιπροσωπία να το επανα προγραμματισουν αλλα αφου δεν εχει πουληθεί ποτέ σε ολοκληρη την Κυπρο Ε46 smg απο την αντιπροσωπια πως ειναι δυνατον να γνωριζουν οι "μάστορες" εκει τι να κάνουν?
Μηπως ρε παιδια ξερει κανεις απο εσας τι είδος διαγνωστικού μπρεί να κάνει τον προγραματισμο και ποια είναι η διαδικασία που ακολουθήται σε αυτή την περιπτωση?
Ευχαριστώ.

bill987
04-09-08, 14:22
Καλώς ήρθες και καλορίζικο το εργαλείο!!
Συμβαίνουν αυτά με τα μτχ! Μην πτοείσαι όμως, όλα θα γιάνουν!

Χωρίς να ξέρω πολλά απο smg, στην αντιπροσωπία θα γίνει ο προγραμματισμός σωστά!!!!!

Σου μιλάω εκ πείρας στο θέμα προγραμματισμού!!

Κι ας μην το έχουν ξανακάνει, απλά θα συνδέσουν την φύσα και θα τρέξουν το πρόγραμμα!
Οπότε σφαίρα για bmw!

chief
04-09-08, 16:14
Μακαρι φιλε να ειναι απλο αν και δεν το φοβάμαι λιγο. Υπαρχει καποια διαδικασια για τον προγραμματισμο νομίζω.
Ευχαριστώ πάντως.

bill987
04-09-08, 16:21
Μακαρι φιλε να ειναι απλο αν και δεν το φοβάμαι λιγο. Υπαρχει καποια διαδικασια για τον προγραμματισμο νομίζω.
Ευχαριστώ πάντως.

Φίλε η διαδικασία είναι περίπου ίδια για τα πάντα!

Βρέθηκα μπροστά σε προγραμματισμό ολόκληρου του εγκεφάλου!

Αυτοί λογικά ξέρουν τι πρέπει να κάνουν!

chief
04-09-08, 17:05
οκ. Με επεισες...
Αυριο μάλλον παει στην αντιπρωσοπια. Εχω βαλει και μέσο να με δεχθουν χωρις ραντεβου.
Θα τα ξαναπουμε.

bill987
04-09-08, 17:12
Πες μας αποτελέσματα του προγραμματισμού!

BILL_M3
07-09-08, 21:21
Φιλε μου δες αν ασφαλιζει σωστά το καπό σου γιατι υπάρχει μια ασφάλεια οταν κουμπωνει το καπό και έχει σχέση με το smg, μπορει να χρειαζεται αντικατάσταση.

chief
12-09-08, 12:14
Λοιπόν παιδιά, εδώ και μία εβδομάδα το είχα στην αντιπρωσοπία.
Αφου περάσαν 4 ημέρες αποφασισαν να ασχοληθουν και με το αμάξι μου. Ξεκινησαν να κάνουν το adaptation, ακουγόταν η hydraulic pump οτι ενεργοποιηταν και καπου στην μέση της διαδικασίας εβγαζε λάθος και δεν γινόταν αποδεχτος ο προγραμματισμος. Αυτο εγινε 5-6 φορές.
Οι πιθανοι λογοι? Αρκετοι. Απο το relay που το αλλαξα και απο εκει πρόβλημα στο κιβοτιο ( κατα τα λεγαμενα τους ), μεχρι την μπαταρία, και απο την μπαταρια στην καινούργια hydraulic pump οτι μπορεί να είναι ελατωματική. Μου είπαν οτι θα ξανα ασχοληθουν ξανα απο δευτέρα γιατι δεν ειχαν χρόνο και επρεπε να εξηπηρετήσουν και άλλους πελατες.
Η ειρωνία ειναι οτι στον δρόμο απο την ημερα που αλλαξα την τροπα του smg παει μια χαρα. Αλλα το λαμπάκι ακομα ανάβει και τα ματια μου ετοιμα τα βγούν καθε φορα που το βλέπω.
Αρχισα να απελπίζομαι...

bill987
12-09-08, 12:23
Λίγο υπομονή φίλε και όλα θα γίνουν!!

Τόσο περίμενες για να το πάρεις, περίμενε λίγο ακόμα και όλα οκ!

chief
14-09-08, 22:34
Αυριο πρωι ξαναπάω στην αντιπρωσοπια. Μου ειπαν οτι μπορει να έχει πρόβλημα το smg control unit ( το κομπιουτερ του κιβοτίου) και δεν δέχετε τα νέα δεδομένα.
Για να δουμε...

thomelef
15-09-08, 20:55
να σου πώ και εγώ τη δική μου γνώμη φίλε.
H λάμπα του smg μπορεί να ανάψει και απο ένα απλό σπινάρισμα με το dsc ενεργοποιημένο, απλά και μόνο επειδή μπερδέυονται τα συστήματα. το έχω πάθει και εγώ κάνα 2 φορές και το πρόβλημα μπορεί να λυθεί βγάζοντας τη μπαταρία για 10 λεπτά.
Θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις γιατί μπορει εκεί που το πας το αμάξι σου να μη σβείνουν τη βλάβη εσχεμένα, δεν έχεις να χάσεις και τίποτα!!
Όσο για τη λάμπα του μοτέρ μπορει να γίνει απο ακατάλληλη βενζίνη όπως επίσεις έχω πάθει.
Βάλε κάνα ντεπόζιτο απο άλλο βενζινάδικο και αν είναι απο βενζίνη το άναμα της λάμπας θα σβήσει απο μόνη της μόλις βάλεις καλής ποιότητας βενζίνη.
Τώρα ..... αν τίποτα απο αυτά δε λείνουν κανένα πρόβλημα σου τότε φίλε μου ζήτα εξηγήσεις απο αυτόν που σου πούλησε το αμάξι....
take care!!!!!

streetracing
17-09-08, 09:29
O επαναπρογραμματισμος του smg αργει πολλες ωρες.το μην της low pressure δεν ειναι κατι μη αναστρεψιμο.ειναι συνηθες μην σε προγραμματισμο.με λιγα λογια στην αντιπροσωπεια ΠΡΕΠΕΙ να το φτιαξουν.εκει που εκανες την αλλαγη επρεπε να ξερουν τι χρειαζεται.

chief
18-09-08, 21:14
Λοιπον παιδια ευχαριστω για το ενδιαφερον,
το αμαξι το πηρα απο την αντιπροσωπια γιατι δεν ηξεραν να το φτιαξουν. Μου αρχισαν τις δικαιλογιες οτι περνει χρονο μεχρι να εντοπισουν το προβλημα, οτι εχουν φορτο εργασιας και θα καθυστερισω και διαφορες αλλες δικαιολογιες που εν ολιγης ηθελαν να μου δειξουν οτι δεν ήθελαν να ασχοληθουν.
Το πηρα και εφυγα και πηγα στον μηχανικο μου που ειναι και παιδικος μου. Αυτος συνεργαζεται με την autologic οσον αφορα τα διαγνωστικα και δοκιμασε ( αν και είχε πολυ δουλιά ) να μου κανει ενα adaptation με το διαγνωστικο της autologic.
Ξεκιναει, ενεργοποιηται η τροπα του smg και στην μέση της διαδικασιας εβγαλε το ιδιο error που εβγαζε και το διαγνωστικο της BMW ( siemens) : 5th gear minimum tolerance.
Εξηγησε οτι η autologic εχει ολα τα προγραμματα που αφορουν bmw και δοσαμε ραντβου για την επομενη εβδομαδα. Μου ειπε οτι μάλλον το προβλημα δεν νομιζει οτι ειναι ηλεκτρονοκο αλλα μηχανικο. Θα το κοιταξει απο βδομαδας .
Το αυτοκινητο εξακολουθει να δουλευει κανονικα και να αλλαζει ταχυτητες κανονικα.
Μηπως ξερει κανεις τι σημαινει αυτος ο όρος?

chief
19-11-08, 17:27
Καλησπέρα παιδια,
Μετα απο ταλαιπωρια που τραβηξα εδω και 1-2 μήνες, γιατι μου ειχε γίνει εμμονη ιδέα να σβήσω το λαμπάκι του smg, τελικά σήμερα βρικαμε που ειναι το λάθος με την βοηθεια καποιου άλλου κατόχου Μ3. Αποφασισαμε να βγάλουμε το κομπιουτερ του smg απο το αμάξι του και να το βάλουμε στο δικό μου για να δούμε αν μπορουμε να κάνουμε τον προγραμματισμο του smg . Μόλις το βάλαμε στο δικό μου, το λαμπάκι εσβησε και ο προγραμματισμος έγινε μια χαρα.
Τώρα ειμαι στο ψαξιμο για αγορα smg control unit.
Επειδη εδω στην Κυπρο η αντιπρωσοπεια ειναι μονοπωλειο και οι τιμες ειναι πανακριβες οσο αφορα τα εξαρτηματα και ειδικα οσα έχουν σχεση με ηλεκτρονικα, μηπως καποιος απο εσας μπορει να μου πει σε τι τιμη το βρισκω απο Ελλαδα?
Εχω κοιταξει στο realOEM και βλέπω (α) PROGRAMMED SMG CONTROL UNIT, και (β) BASIC CONTROL MODULE SMG.
Μηπως ξερει κανεις τι διαφορες έχουν και σε τι τιμη τα βρισκω στην Ελλαδα?
Ευχαριστω

m52b33
20-11-08, 18:56
819,91ε κενος ο εκεφαλος ,δηλ +προγραμματισμος
1040,66ε προγραμματισμενος απο το εργοστασιο ,δηλ τον τοποθετεις και δρομο!

και να κανω και εγω μια ερωτηση ?
οταν εβαλες τον δευτερο εγκεφαλο , το πηγες βολτα? και ποσο?

chief
24-11-08, 16:33
Οχι δεν το πηγα βολτα, αλλα εσβησν τα λαμπακια του check και του smg και μπορεσαμε να ολοκληροσουμε ενα προγραμματισμο του κιβοτιου χωρις προβλημα. Μετα απ αυτο τον βάλαμε πισω στο αλλο Μ3 και ξαναβάλαμε τον δικό μου πισω.

chief
24-11-08, 16:36
Ο προγραμματισμος έγινε και θα γίνει μολις αποφασισω να παρω το smg control unit με διαγνωστικό της Autologic

m52b33
24-11-08, 19:47
αν μπορεσεις ξαναβαλε τον αλλο εγκεφαλο και παντομια βολτα πρωτα σαν κυρια και μετα λιγο γρηγορα !
και αν δες αναψει λαμακι! και αν πμορεσεις κανε προγραμματισμο τον δικο σου πανω στο αλλο αμαξι!

μπας και γλητωσεις τα λεφτα σου!

θα μου πεις γιατι ολη η φασαρια?
α> μπορει να εισαι στο οριο για συμπεκτη ! προφανως στραβος και οταν παε ινα δει το σημειο 0 δεν μπορει γιατι μια πατει μια οχι σε μια στροφη του βολαν!
και γιατο δεν μπορεις ναπρογραματισεις!
β>μπορει οντως να θελεις εγκεφαλο!
εχεις εκτυπωμενη την διαγνωση απο την bmw?

chief
25-11-08, 15:09
Εχω παραγγειλει δισκο-πλακα-ρουλεμαν και ειμαι στο ψαξιμο και για το κομπιουτερ απο Αγγλια ή Αμερικη μπας και βρω κατι πιο φτηνό. Θα τα αλλαξω όλα να εχω το κεφαλι μου ήσηχο.
Την αντιπρωσοπια την έχω παρατησει γιατι δεν ξερουν τι τους γινεται και δεν ΄λεω υπερβολές. Και πως να ξερουν αφου εδω στην Κύπρο εχουμε μια και μοναδικη αντιπροσωπια και ποτε τους δεν καταφεραν να πουλησουν ενα αμαξι Μ ?
Τωρα με την εισοδο της Κυπρου στην Ευρωπη εχουμε γεμισει με Μ3 και Μ6 μεταχειρισμένα απο Αγγλια οπως ειναι και το δικό μου. Στο δικό μου να τους αφησω να κανουν πειραματα και να μαθουν τεχνη? Δεν υπαρχει περιπτωση, αν και με τον διευθυντη έχω αριστες οικογενιακες σχεσεις.
Ασε που στα εξαρτηματα μας πιανουν τον κολο ( μονοπωλιο ) . Μου βρηκες το κομπουτερακι 800 ευρω ( και σε ευχαριστώ πολύ ), 1300 έχει εδώ.

m52b33
25-11-08, 17:45
προσεξε μονο μην παρεις εγκεφαλακι σασμαν απο USA , δεν θα σου κανει την δουλεια σου !
και τζαμπα τα λεφτα σου !
τον συμπλεκτη ποσο τον βρηκες? 437,74ε τιμη bmw, για luk πολυ λιγοτερα!
τις εκτυπωσεις απο την bmw τις εχεις?

nikos_E34
25-11-08, 18:33
Εχω παραγγειλει δισκο-πλακα-ρουλεμαν και ειμαι στο ψαξιμο και για το κομπιουτερ απο Αγγλια ή Αμερικη μπας και βρω κατι πιο φτηνό. Θα τα αλλαξω όλα να εχω το κεφαλι μου ήσηχο.
Την αντιπρωσοπια την έχω παρατησει γιατι δεν ξερουν τι τους γινεται και δεν ΄λεω υπερβολές. Και πως να ξερουν αφου εδω στην Κύπρο εχουμε μια και μοναδικη αντιπροσωπια και ποτε τους δεν καταφεραν να πουλησουν ενα αμαξι Μ ?
Τωρα με την εισοδο της Κυπρου στην Ευρωπη εχουμε γεμισει με Μ3 και Μ6 μεταχειρισμένα απο Αγγλια οπως ειναι και το δικό μου. Στο δικό μου να τους αφησω να κανουν πειραματα και να μαθουν τεχνη? Δεν υπαρχει περιπτωση, αν και με τον διευθυντη έχω αριστες οικογενιακες σχεσεις.
Ασε που στα εξαρτηματα μας πιανουν τον κολο ( μονοπωλιο ) . Μου βρηκες το κομπουτερακι 800 ευρω ( και σε ευχαριστώ πολύ ), 1300 έχει εδώ.

ρε τους πεζεβενγκηδες τζιαμε! ζαβαλι αν επηρες μπεμπε Μ !κοτσιρα εις τα μουτρα των! :takecover

chief
25-11-08, 19:00
προσεξε μονο μην παρεις εγκεφαλακι σασμαν απο USA , δεν θα σου κανει την δουλεια σου !
και τζαμπα τα λεφτα σου !
τον συμπλεκτη ποσο τον βρηκες? 437,74ε τιμη bmw, για luk πολυ λιγοτερα!
τις εκτυπωσεις απο την bmw τις εχεις?


LUK δισκο-πλακα-ρουλεμαν οχι απο την αντιπροσωπια αλλά απο εισαγωγέα καινουργιων εξαρτημάτων 250 ευρω.
Για το εγγεφαλάκι τον ρωτησα,αλλα δεν μπορουσε να το έχει. Μονο απο αντιπροσωπια μου είπαν.

m52b33
25-11-08, 20:21
LUK δισκο-πλακα-ρουλεμαν οχι απο την αντιπροσωπια αλλά απο εισαγωγέα καινουργιων εξαρτημάτων 250 ευρω.
Για το εγγεφαλάκι τον ρωτησα,αλλα δεν μπορουσε να το έχει. Μονο απο αντιπροσωπια μου είπαν.

250ε +μεταφορικα+τελωνειο ? =?

chief
25-11-08, 20:44
250ε +μεταφορικα+τελωνειο ? =?


250 καθαρά στο χέρι μια εβδομαδα αφου τον παραγγείλω.
Σε καμια εβδομαδα θα τον έχω. Τα έχω παραγγειλει εχθές:)

m52b33
25-11-08, 21:04
τιμη σπεσιαλ!
μην ξεχασεις το ρουλεμαν του στροφαλου προλιπτικα, τις 6 αλεν βιδες του πλατο υποχρεωτικα και δες την κατασταση του συνδεσμου!
δεν πιστευω τις βαλβολινες να μην τις αλλαξεις!
οπως και τα χαλκινα παξιμαδια της εξατμισης αλλαξε ειναι φτηνα!

chief
26-11-08, 16:33
Οι βαβολινες τι είναι?
Εχουμε διαφορετική ορολογια εδω

m52b33
26-11-08, 17:44
λαδια στο σασμαν και διαφορικο!

chief
27-11-08, 10:28
λαδια στο σασμαν και διαφορικο!

Αυτά σίγουρα θα τα αλλάξω.
Τωρα σκέφτομαι με τις αλλαγές που θα κάνω να βάλω και ένα διαφορικό ( εαν το λέω σωστα με την ελληνικη ορολογια :kissass:) 3.91
Εχω βρεί απο Αγγλια ( rack and pinion ) περιπου χίλιες στερλίνες για να μου το στείλουν και να το τοποθετήσει ο μηχανικός μου. Εχω απορίες ομως τι θα γίνει με το εργοστασιακό LSD.
Αν τα φέρω θα γίνει η δουλία μου ή καλιτερα να φέρω ένα ολοκληρο διαφορικο που μάλλον θα είναι και τα διπλάσια χρήματα?

nikos_E34
27-11-08, 12:54
2000 λιρες για ενα διαφορικο??? ΟΥΑΟΥ! :confused:

chief
27-11-08, 15:47
χίλιες στερλινες έγραψα = 1200 ευρω.
Ειναι πολλα?
Στην Ελλαδα σε τι τιμη βρίσκω καινουργιο 3.91 για Μ3 Μ46?

stefos
27-11-08, 17:07
Μάλλον κορωνοπήνιο εννοεί και όχι κομπλέ διαφορικό. Αν ήταν τα κομπλέ διαφορικά Μ3 με 1.200 ευρώ θα είχα και στο Yaris της γυναικας μου... :)

shido
27-11-08, 17:26
αν δεν κανω λαθος,σε smg και αλλο κορωνοπηνιο εχουν αναφερθει προβληματα μη συμβατοτητας?

chief
27-11-08, 18:38
:bananasmiΜάλλον κορωνοπήνιο εννοεί και όχι κομπλέ διαφορικό. Αν ήταν τα κομπλέ διαφορικά Μ3 με 1.200 ευρώ θα είχα και στο Yaris της γυναικας μου... :)

Μαλλον καλα τα λέτε παιδια.
Εχω μπει στο side της evosport.com και οι τιμες κειμένονται απο 2 μεχρι 3 χιλιάδες δολάρια αλλα ρε παιδια εχω μπερδευτει με αυτα τα 2-clutch LCD, 3-clutch LSD και αυτα τα asimetrical ramps που λέει και δεν καταλαμβαινω τις διαφορες.
Μάλλον για κορωπήνιο να πάω που είναι και φθηνότερο.
Τι λετε?

m52b33
27-11-08, 20:00
γιατι θελεις να αλλαξεις το βημα απο3.62 σε 3.91 ?

το κοστος ειναι αρκετο και η εργασια δυσκολη για καποιον που δεν εχει αναλογη εμπειρια !
μπορει μετα απο αλλαγη των ανοχων που ειναι πολυ μικρες να σου βγαλει τρελο θορυβο!

το δεσιμο ειναι δυσκολη υποθεση ! ενα ρουλεμαν να σου βγαλει ,τι κανεις ?
δες πρωτα αν μπορεις τα να βρεις στο εμποριο FAG H SKF .
δευτερον αφου βρεις ρουλεμαν δες αν μπορεις να βρεις ρυθμιστικες ροδελες !
αν δεν βρεις τιποτα γραψε μου να σου πω.
και μετα θελεις βιδες για γκρουπ με 12 κατι δεικτη εφελκησμου !
και τελος αν τα βρεις ολα αυτα και ο μηχανικοςσου ,σου πει ολα οκ!
αν δες να σου στειλω σχεδια, ανοχες, και ρυθμισεις.

chief
27-11-08, 20:16
γιατι θελεις να αλλαξεις το βημα απο3.62 σε 3.91 ?

το κοστος ειναι αρκετο και η εργασια δυσκολη για καποιον που δεν εχει αναλογη εμπειρια !
μπορει μετα απο αλλαγη των ανοχων που ειναι πολυ μικρες να σου βγαλει τρελο θορυβο!

το δεσιμο ειναι δυσκολη υποθεση ! ενα ρουλεμαν να σου βγαλει ,τι κανεις ?
δες πρωτα αν μπορεις τα να βρεις στο εμποριο FAG H SKF .
δευτερον αφου βρεις ρουλεμαν δες αν μπορεις να βρεις ρυθμιστικες ροδελες !
αν δεν βρεις τιποτα γραψε μου να σου πω.
και μετα θελεις βιδες για γκρουπ με 12 κατι δεικτη εφελκησμου !
και τελος αν τα βρεις ολα αυτα και ο μηχανικοςσου ,σου πει ολα οκ!
αν δες να σου στειλω σχεδια, ανοχες, και ρυθμισεις.

Μ έχεις τρελάνει. Σε ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες. Εχω ενημερωθει οτι ειναι δυσκολη εργασια και γι αυτο θα παω μαλλον για κομπλέ διαφορικό. Αν θες στείλε μου το τηλεφωνο σου με PM

m52b33
27-11-08, 20:59
δεν απαντησες στο γιατι θελεις να αλλαξεις το βημα του διαφορικου?
τι χρηση κανεις το αμαξι?

και αλλες 2
τι μοντελο ειναι?
τι χλμ εχει?

EVANGELOS
27-11-08, 21:27
γιατι θελεις να αλλαξεις το βημα απο3.62 σε 3.91 ?

το κοστος ειναι αρκετο και η εργασια δυσκολη για καποιον που δεν εχει αναλογη εμπειρια !
μπορει μετα απο αλλαγη των ανοχων που ειναι πολυ μικρες να σου βγαλει τρελο θορυβο!

το δεσιμο ειναι δυσκολη υποθεση ! ενα ρουλεμαν να σου βγαλει ,τι κανεις ?
δες πρωτα αν μπορεις τα να βρεις στο εμποριο FAG H SKF .
δευτερον αφου βρεις ρουλεμαν δες αν μπορεις να βρεις ρυθμιστικες ροδελες !
αν δεν βρεις τιποτα γραψε μου να σου πω.
και μετα θελεις βιδες για γκρουπ με 12 κατι δεικτη εφελκησμου !
και τελος αν τα βρεις ολα αυτα και ο μηχανικοςσου ,σου πει ολα οκ!
αν δες να σου στειλω σχεδια, ανοχες, και ρυθμισεις.

Koρώνοπήνιο (ring & pinion) , από Τurner 600 $ , τοποθέτηση πολύ εύκολη αν πας σε μηχανικό που ασχολείται (π.χ. Τάσσο) ... μην το ψάχνεις με custom-ιές ... το πράμα του Turner (που είναι το ίδιο σε ΟΛΑ πλην Dinan Aμερικάνικα shops) είναι δοκιμασμένο φούλ ...

chief
27-11-08, 21:48
δεν απαντησες στο γιατι θελεις να αλλαξεις το βημα του διαφορικου?
τι χρηση κανεις το αμαξι?

και αλλες 2
τι μοντελο ειναι?
τι χλμ εχει?

μοντελο 4/02
80000 χλμ
Δεν του κάνω και συχνη χρήση
Θα το αλλαξω γιατι θελω λιγο καλυτερα γκαζια. Ειχα και πολυ πιο δυνατα αμαξια παλια...
Δεν μου αρεσει που για να γεμισω δευτέτα-τριτη - τεταρτη πρεπει να ανέβω τοσα πολλα χιλιομετρα. Μην νομιζεις οτι θελω να το κάνω evo. Tα εχω ξεπεράσει αυτά. Λιγο καλυτερα γκαζια θελω. Μπορει να μου έχει μεινει το μικρόβιο του tuning.
Με αλλα λογια. δουλια δεν ειχε ο διαολος π@δ@σε τα παιδια του

chief
27-11-08, 21:53
Koρώνοπήνιο (ring & pinion) , από Τurner 600 $ , τοποθέτηση πολύ εύκολη αν πας σε μηχανικό που ασχολείται (π.χ. Τάσσο) ... μην το ψάχνεις με custom-ιές ... το πράμα του Turner (που είναι το ίδιο σε ΟΛΑ πλην Dinan Aμερικάνικα shops) είναι δοκιμασμένο φούλ ...

Kαλησπέρα EVANGELOS.
Ειχα εποικοινωνησει μαζι σου μεσο αλλου φορουμ πριν αγορασω το Μ3, και σε παραάκαλεσα να εποικοινωνισουμε για να μου έδινες πληροφοριες για την αγορα, αλλα δεν...

EVANGELOS
27-11-08, 22:04
Kαλησπέρα EVANGELOS.
Ειχα εποικοινωνησει μαζι σου μεσο αλλου φορουμ πριν αγορασω το Μ3, και σε παραάκαλεσα να εποικοινωνισουμε για να μου έδινες πληροφοριες για την αγορα, αλλα δεν...

Sorry mate ... με τι username ήσουνα στο γκανκγστερ ?????

chief
27-11-08, 22:10
christopher

chief
19-01-09, 20:55
Επιτελους ΤΕΛΟΣ.
Καταφερα μετα απο 3 μηνες περιπου να σβησω τα λαμπακια ( για να θυμηθουμε απο που ξεκινησε και το θέμα).
Αλλαξα το smg control unit και τελος. Εσβησε το check engine και το λαμπακι του κιβωτιου μολις γυρισα το κλειδι και τελος καλο ολα καλά.
Να ευχαριστισω ολους οσους προσπαθησαν να με βοηθησουν με την γνωμη και τις εμπειριες τους και ειδικά τον m52b33 για την πολυτιμη βοηθεια και τις συμβουλες.

joseph
19-01-09, 21:04
Τελος καλο ολα καλα!
Να το χαιρεσε φιλε.

chief
21-01-09, 22:43
Ευχαριστώ, να σε καλα.