PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπή σε 2.2 από 2.0?????


Tomi
14-09-08, 10:05
Χαίρεται παιδιά,έχω το ci μου από το μάιο και δν είμαι ευχαριστημένος από τα 143 μάλλον άλογα του..λεώ να το κάνω 2.2 με το compressor kit και τα χταπόδια..αξίζει???η μετατροπή εννοώ..δν με ενδιαφέρουν άλλα κυβικά διότι θέλω να το έχω δηλωμένο.Μήπως να έδινα το δικό μου και να έπαιρνα ένα ήδη 2.2???έχω μόνο 74.000χλμ..παρακαλώ την βοήθεια σας για να αποφασίσω..

mixalhs
14-09-08, 10:13
παρε ενα ετοιμο να εισαι ωραιος!

BILL007
14-09-08, 10:16
:+1:Πώληση και αγορά 2.2 αφού θες να είσαι δηλωμένος...:D:D:D

alexk
14-09-08, 10:21
Εγώ προτείνω 2.5 ατμοσφαιρικό.

Tomi
14-09-08, 10:26
ναι και 600Ε σήμα + ότι συνεπάγεται σε φορολογία...για περισσότερα κυβικά δν το συζητάω καθόλου...ευχαριστώ πάντος..

Dark_Niaou
14-09-08, 11:06
Φτιάξε το δικό σου εάν είναι καθαρό και περιποιημένο..... Αλλιώς πούλησέ το και πάρε ένα 2,5 ή 3,0

Libanner
14-09-08, 12:45
Πουλησέ το και πάρε κατευθείαν το 2,2 άλλο το εργοστασιακό και άλλο η μετατροπή και φυσικά καμία σχέση το 2λιτρο με τα 143 και το 6κύλινδρο με τα 170

Dimzan
14-09-08, 13:12
εγω λεω να μπει ο ανθρωπος πρωτα σε 2-3 bmw μεγαλυτερου κυβισμου να δεις πως πηγαινουν (να τα ακουσει και να γλυκαθει) και μετα να παρει οποια αποφαση.

Σιγουρα το να κανεις μετατροπη ειναι πολυ πιο επιπονο απο το να το παρεις ετοιμο. Απλα εχεις δικο σου αμαξι. Γνωστα και χιλιοειπωμενα τα συν και τα πλην.

Εγω αυτο που θελω να τονισω ειναι να δεις ποιο κινητηρα πραγματικα θες και ποση δυναμη γιατι υπαρχει και η περιπτωση το 2,2 παλι να μη σου φτανει. Τα 170 αλογα ειναι αρκετα για να ντριφταρεις με 1η 2α ομως δε βαζουν και φωτια στην ασφαλτο λογω βαρους. 0-100 εχει περιπου σε 8,5-9 δευτερα. Σιγουρα το 2,5 η 3λιτρο θα σου αρεσουν περισσοτερο και η διαφορα σε ασφαλεια+σημα το χρονο ειναι περιπου 300ευρω σε σχεση με το 2.2. Αλλωστε ειναι προτιμοτερο 2,5 παρα 2,2 με κομπρεσορα (τουλαχιστο κατ εμε) γτι και εχεις εργοστασιακη αξιοπιστια + το οτι ο κομπρεσσορας κοστιζει παραπανω.

Απλα πριν κανεις οποια κινηση μπες και οδηγησε και νιωσε..


ΥΓ αλλος αγορασε Χ3 2λιτρο και του φαινεται πιο αργο απο την Ε39 που ειχε. καλα δεν το οδηγησε πριν το παρει??? τρεχει τωρα αυτο το θρεντ. Στο λεω φιλικα γτι τα λεφτα ειναι αρκετα για την αλλαγη και σιγουρα θες να πιασουν τοπο και να χαμογελας

nikos_E34
14-09-08, 13:17
εαν θες να μπαινεις στο τριπακι να παρεις ενα αμφιβολο 2.2 μοτερ για να κερδισεις 20 αλογα στη καλυτερη και μετα χταποδια και κομπρεσορα και και και...γιατι δεν βαζεις κομπρεσορα στο ηδη υπαρχον μοτερ μαζι με τα χταποδια του κλπ?τζαμπα λεφτα το βλεπω απο 2.0 να πας σε 2.2

stelmaniac
14-09-08, 13:22
Πουλησέ το και πάρε κατευθείαν το 2,2 άλλο το εργοστασιακό και άλλο η μετατροπή και φυσικά καμία σχέση το 2λιτρο με τα 143 και το 6κύλινδρο με τα 170

Αφου δεν ειναι ικανοποιημενος με 143 ιππους, μολις παρει τους 170 θα πεταξει απο χαρα.....Δεν το πιστευω, οι διαφορες ειναι ελαχιστες και δεν αξιζουν τη χρηματικη διαφορα, Εκτος κι αν ισχυει η τοποθετηση κομπρεσερ, οποτε αλλαζει...

Libanner
14-09-08, 13:32
εαν θες να μπαινεις στο τριπακι να παρεις ενα αμφιβολο 2.2 μοτερ για να κερδισεις 20 αλογα στη καλυτερη και μετα χταποδια και κομπρεσορα και και και...γιατι δεν βαζεις κομπρεσορα στο ηδη υπαρχον μοτερ μαζι με τα χταποδια του κλπ?τζαμπα λεφτα το βλεπω απο 2.0 να πας σε 2.2

Από οτι ξέρω δεν παίζει τίποτα απο κομπρέσορες τούρμπο και τέτοια για το 2λιτρο με τα 143.Γενικά βελτιώνεται ελάχιστα αυτό το μοτέρ.



Αφου δεν ειναι ικανοποιημενος με 143 ιππους, μολις παρει τους 170 θα πεταξει απο χαρα.....Δεν το πιστευω, οι διαφορες ειναι ελαχιστες και δεν αξιζουν τη χρηματικη διαφορα, Εκτος κι αν ισχυει η τοποθετηση κομπρεσερ, οποτε αλλαζει...

Σίγουρα υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα μοτέρ μη τα ισοπεδώνουμε και όλα. Συμφωνώ ότι δε βάζει φωτιές στο δρόμο αλλά είναι πολύ καλύτερο από αυτό που έχει. Το δοκιμάζει κοιτάει αν τον καλύπτει και μετά βάζει και το κομπρεσέρ και τέρμα.Αφού δε θέλει περισσότερα κυβικά ο άνθρωπος σώνει και καλά να πάρουμε όλοι 3 λίτρο

Tomi
14-09-08, 13:53
ευχαριστώ ρε συ Libanner,ο λόγος της αγανάκτησης είναι ότι δεν παίρνει τπτ το 2.0..και ως κολλημένος με το tuning προτιμώ τον 2.2 με τον compressor..και ας βγει πιο ακριβά..όσο για το drift με το υπάρχον γίνεται άνετα με 2ερα και λίγο 3τη..μετά κρεμάει..φοράω ήδη εξάτμιση και Κ&Ν..μόνο πρόγραμμα παίρνει ακόμα και από κάποιες δυναμομετρήσεις που είδα ήταν μια τρικυμία όλες.. =κακό tuning...

Tomi
14-09-08, 20:00
τυχαία είδα τώρα το compressor kit της DA-motosport..από τις δυναμομετρήσεις είδα ότι δεν πρέπει να είναι μούφα το πράγμα..έχει πολύ καλές καμπύλες στα τούρμπο της..μπορεί και να το τολμήσω..

Christos 330i ///M
14-09-08, 20:15
Bαλτου απανω το τριλιτρακι . . .

Και τελειωσε . . .

Tomi
14-09-08, 20:26
πολύ μεγάλο για να δηλωθεί και δεν κάνει τσουφ..

Libanner
14-09-08, 23:26
ευχαριστώ ρε συ Libanner,ο λόγος της αγανάκτησης είναι ότι δεν παίρνει τπτ το 2.0..και ως κολλημένος με το tuning προτιμώ τον 2.2 με τον compressor..και ας βγει πιο ακριβά..


Πάντως και εγώ θα είχα αγανακτήσει αν το μοτέρ στο αμάξι μου δε βελτιωνόταν σχεδόν καθόλου. Τώρα επειδή είμαι και εγώ παιδί της υπερτροφοδότησης Θα προτιμούσα τη λύση του κομπρέσορα ο οποίος σε συνδυασμό με το 3λιτρο θα ήταν πολύ καλή επιλογή αλλά ο Αλογοσκούφης έχει άλλη άποψη οπότε πας στο 2.2.Τώρα υπάρχουν πολλές αξιόπιστες λύσεις με κομπρέσορες όπως ΕSS που γενικά εδώ μέσα παίζει αρκετά ,αλλά και τα schnitzer που έχω δει από κοντά είναι σκυλιά συγκεκριμένα έχω δει με 200.000χλμ και δε μασάει τίποτα.

320 open
14-09-08, 23:49
απο οτι καταλαβα εχεις το 4 κυλινδρο μοτερ.υπαρχει διαφορα με το μοτερ 2.2 σε ολα τα επιπεδα.για πραγματικη δυναμη βαλε κομπρεσορα στο 2.2.ο paris320ci το εχει κανει.αν υπαρχει ετοιμο κιτ για το δικο σου μοτερ μην το αλλαζεις.

BMW_330i
15-09-08, 00:12
κομπρεσορα στο 2λιτρο 143 αλογα δεν μπαινει.ειναι το μοτερ valvetronik κ το συγκεκριμενο δεν σηκωνει πολλες και μεγαλες μετατροπες.η διαφορα του μοτερ 2000 με το 2200 ειναι πολυ μικρες.κερδιζεις μολις ενα δευτερολεπτο στα 0-100 και μια μικρη διαφορα στην τελικη.220 το 2λιτρο 225 το 2200.για μενα δεν αξιζει να κανεις αυτη την μετατροπη.

stelmaniac
15-09-08, 05:43
Οποιος νομιζει οτι υπαρχει τεραστια διαφορα στα 2.0 και στα 2.2,κυριως στο 4κιλυνδρο με τα 143, τον προσκαλω για ενα ανοιγματακι με το δικο μου τον Μ43 με τα 118 κι αμα με δει στο δρομο να μου σφυριξει να του δωσω τα 25 αλογα διαφορα.....:bigthumb:

Tomi
15-09-08, 15:42
έχει καλη διαφορά???εγώ πάντως πιστεύω ότι δν έχει επειδή είναι πιο βαρύ εκείνο το μοτέρ..το κιτ της DA-Motosport για το 2.0 το είδε κανείς???το είδα πρόσφατα στο φόρουμ..και λέω να πάω ένα ταξιδάκι 2ήμερο μέχρι την Κωνσταντινούπολη μας..να δω από κοντά τι παίζει..καμιά γνώμη για αυτό??πάντως οι δυναμομετρήσεις τους έχουν πολύ καλές καμπύλες..

shido
15-09-08, 15:46
έχει καλη διαφορά???εγώ πάντως πιστεύω ότι δν έχει επειδή είναι πιο βαρύ εκείνο το μοτέρ..το κιτ της DA-Motosport για το 2.0 το είδε κανείς???το είδα πρόσφατα στο φόρουμ..και λέω να πάω ένα ταξιδάκι 2ήμερο μέχρι την Κωνσταντινούπολη μας..να δω από κοντά τι παίζει..καμιά γνώμη για αυτό??πάντως οι δυναμομετρήσεις τους έχουν πολύ καλές καμπύλες..

εχει κλεισει

Tomi
15-09-08, 20:41
σκ......τα!μούφα δλδ???

Fraist
15-09-08, 22:11
Από αναζήτηση βρήκα ότι ο kafounis βάζει κομπρέσορα σε valvetronic το 1.8 το δίνει 175 άλογα στα και το 2.0 στα 200 άλογα. Ξέρει κανείς τι παίζει?
Επίσης μία εταιρεία http://84.243.254.242/~verhoeven/website/index.php?id=154 πάλι βάζει κομπρέσορα ROTREX και δίνει το Ν42Β18 στα 166 hp και το Ν42Β20 στα 194 στα 3900€.
Γνωρίζεται κάτι σχετικό? Και εγώ ψιλοψήνομαι για βελτίωση αλλά με χαλάει η αλλαγή κινητήρα:shakehead...

Tomi
16-09-08, 17:57
έστειλα στην I.T.S. αντιπρόσωπο της BOSSELMAN στην ελλάδα,για το κομπρέσσορ κιτ και με έδωσαν άκυρο από το mail...να πάρω τηλ αν θέλω με είπε και τπτ άλλο....και θέλουν και λεφτά οι τύποι...θα στείλω κατευθείαν στην εταιρία..

Fraist
16-09-08, 19:09
έστειλα στην I.T.S. αντιπρόσωπο της BOSSELMAN στην ελλάδα,για το κομπρέσσορ κιτ και με έδωσαν άκυρο από το mail...να πάρω τηλ αν θέλω με είπε και τπτ άλλο....και θέλουν και λεφτά οι τύποι...θα στείλω κατευθείαν στην εταιρία..

Έχω στείλει και εγώ για compact και ήθελαν φωτό από τον εγκέφαλο (δεν έχω προλάβει ακόμα να στείλω). Εάν έχεις coupe ίσως σε κατατοπίσουν πιο γρήγορα.
Από Ελλάδα δεν ασχολήθηκα καθόλου γιατί περίμενα τέτοια αντίδραση... κατευθείαν έξω να βρούμε λύση.

Περιμένω νέα μιας και ψήνομαι.

Και η απάντηση του τύπου

Goodmorning,
Thank you very much for your enquiry, Could you please bes o kind tos end me a picture of the ECU and ECU connector of your E46 316ti…?? This because the supercharger system is only available for a certain fabrication range
Hope to hear from you soon…..

Kind Regards,
Stephan