PDA

Επιστροφή στο Forum : Test ελαστικών 225/40 R 18


bimmer-corfu
16-09-08, 18:13
Σας γράφω τα συμπεράσματα απο πρόσφατο τεστ ελαστικών γνωστού περιοδικού σε διάσταση 225/40 R 18. Το αμάξι δοκιμής είναι μια Mercedes C Class με διάσταση ελαστικών 225/45 R 17 στο οποίο εξετάστηκε η αλλαγή συμπεριφοράς τοποθετώντας ελαστικά 225/40 R 18

-PIRELLI P ZERO
Πλεονεκτήματα: Κορυφαίο ελαστικό με σπορ και χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά. Εντυπωσιακή κατευθυντικότητα, μικρή απόσταση ακινητοποίησης σε κάθε δρόμο
Μειονεκτήματα: Μέτριο στην υδρολίσθηση
Αξιολόγηση: Πολύ καλό

-BRIDGESTONE POTENZA RE 050 A
Πλεονεκτήματα: Εντυποσιακά σπορ ελαστικά με ισορροπημένα χαρακτηριστικά σε βρεγμένο και στεγνό. Καλά αποθέματα ασφάλειας στην υδρολίσθηση. Μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης
Μειονεκτήματα: Ελαφρώς μειωμένη άνεση κύλισης
Αξιολόγηση: Καλό

-GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC
Πλεονεκτήματα: Καλό και πολύπλευρο ταλέντο με ιδανικό προφίλ σε ότι αφορά την κατευθυντικότητα και σίγουρα δυναμικά χαρακτηριστικά ειδικά σε βρεγμένο δρόμο. Εντυπωσιακά υψηλή άνεση.
Μειονεκτήματα: Μέτριο στην υδρολίσθηση
Αξιολόγηση: Καλό

-CONTINENTAL SPORTCONTACT3
Πλεονεκτήματα: Γνήσια σπορ ελαστικά με πλούσια προσόντα απέναντι στον κίνδυνο υδρολίσθησης. Καλά χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς με ακρίβειας στρίψιμο σε στεγνό δρόμο
Μειονεκτήματα: Ελαφρά υποστροφή στο βρεγμένο
Αξιολόγηση: Καλό

-HANKOOK VENTUS V 12 EVO
Πλεονεκτήματα: Πολύπλευρο ταλέντο με καλή οδική συμπεριφορά σε βρεγμένο οδόστρωμα αλλά και μικρή απόσταση ακινητοποίησης στο στεγνό. Η μικρή αντίσταση κύλισης ευνοεί την οικονομία καυσίμου
Μειονεκτήματα: Μέτριο στην υδρολίσθηση και άνεση
Αξιολόγηση: Καλό

-VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA
Πλεονεκτήματα: Συνολικά αποδεκτό σπορ ελαστικό με καλά αποθέματα ασφάλειας απέναντι στην υδρολίσθηση. Καλή κατευθυντικότητα στο στεγνό και χαμηλός θόρυβος
Μειονεκτήματα: Επιμηκυμένη απόσταση ακινητοποίησης σε στεγνό και βρεγμένο
Αξιολόγηση: Ικανοποιητικό

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορώ να ανεβάσω όλο το τεστ σκαναρισμένο

SuperSonic
16-09-08, 20:15
Δηλαδη το pirelli p zero βγηκε καλυτερο??
η μηπως αυτη το εβγαλαν...καλα.

SuperSonic
16-09-08, 20:15
αυτα τα συγκριτικα ειναι απιστευτα ωρες ωρες το καλοκαιρι ειχα διαβασει οτι το καλυτερο στην παραπνω διασταση ειναι το michellen τωρα αλλο...

Kostas Christ
16-09-08, 20:23
το αγγλικο evo ειχε περυσι κανει μια αναλυτικοτατη συγκριση 8 ελαστικων επιδοσεων. Αν το βρω θα το σκαναρω

sofos 2.8i
16-09-08, 21:11
Τι γνωμη εχετε για τα Toyo?Εγω παντως ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με τα CT01.

randombk
16-09-08, 21:45
Εγω εχω το βαλει σε 18αρια το νεο Pirelli P Zero και ειναι παρα πολυ καλο λαστιχο!

Σε ολα τα τεστ βγηκε 1ο!

Μπορει να ειμαι φιλος της michelin και της continental (μιας και τις προτεινει και η BMW )αλλα το συγκεκριμενο λαστιχο ειναι κορυφη!

Πλεον η BMW το Pirelli P ZERO θα το βαζει και στα τωρινα αλλα και στα επομενα ///Μ!

Επεισης το P ZERO αυτη την στιγμη ειναι το μονο λαστιχο που εχει κεβλαρ και ανθρακονιματα εναντι του γνωστου "ατσαλοσυρματος" που εχουν ολα τα αλλα λαστιχα.
Αυτο το κανει επεισης και το πιο ΑΚΡΙΒΟ λαστιχο!Τα εσκασα για να το παρω...:lamer:

bimmer-corfu
16-09-08, 23:30
Σκάναρα και ανεβάζω το τεστ...

mormon
17-09-08, 08:18
συμφωνω με τον φιλο randombk!
τα φορουσα και στο πουντο που ειχα και στα 18αρια του bmw!
τωρα στα 19αρια φοραω toyo χωρις να εχω προβλημα! αργοτερα παλι pirelli θα βαλω!

race535
17-09-08, 08:59
Εβαλα τα pirelli p Zero Direnzionale πριν μια εβδομαδα και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος αλλα πριν απο 3 μηνες ειχα βαλει τα Brigestone expedia S01 και ηταν πολυ καλυτερα στο δρομο και ειδικα στο βρεγμενο.
Τα Pirelli θελουν πολυ ζεσταμα,στο βρεγμενο δεν ειναι ιδανικα και ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα Brigestone.
Mιλαω βεβαια μονο για τον μπροστινο αξωνα,πισω εχω αλλη διασταση!

bimmer-corfu
17-09-08, 11:33
Πιστεύω ότι δεν αντιδρά το ίδιο σε κάθε αμάξι το κάθε λάστιχο...

apostdimo
18-09-08, 23:40
Πιστεύω ότι δεν αντιδρά το ίδιο σε κάθε αμάξι το κάθε λάστιχο...

Πολύ σωστό αυτό, κατα τη γνώμη μου, θα ήθελα να προσθέσω, επίσης, ο,τι σημαντικό ρόλο παίζει και ο οδηγός και το οδηγικό στύλ.

SuperSonic
19-09-08, 14:01
η διαφορα ειναι στο αυτοκινητο και κατα ποσο μπορει να ζεσταθει ευκολα το λαστιχο.
Pirelli και Bridgestone απο τι λενε θελει αρκετο ζεσταμα,αλλα ειπαμε αναλογα το αυτοκινητο.

Z4ever
19-09-08, 14:28
Δεν βλεπω να εχουν στο συγκριτικο τα Michelin Pilot Sport PS2 τα οποια τα θεωρω με διαφορα τα κορυφαια ελαστικα σημερα!Οσο για τα BRIDGESTONE POTENZA RE 050 A (τα φοραγα πριν τα Michelin) που μιλανε με καλα λογια μονο ασχημα σχολια εχω να κανω!

BmwE34
19-09-08, 14:38
Ρε παίδες πιστεύω πως τα continental sportcontact3 είναι καλύτερα και απο michelin και απο bridgestone και απο οποιαδήποτε άλλα τα έχουν τεστάρη σε Porsche και έχουν δεί τεράστια διαφορά σε σχέση με άλλα ελαστικά πάντως εγώ είδα τεράστια διαφορά! :D

Z4ever
19-09-08, 14:45
Τα continental sportcontact3 (τα εχω δει σε αυτοκινητο φιλου) πιστευω οτι ειναι η αμεσως καλυτερη λυση μετα τα Michelin Pilot Sport PS2.Ειναι εξισου καλα αλλα νομιζω οτι στις λεπτομεριες τα Michelin υπερεχουν.(αναμεσα σε αυτα τα 2 ημουν οταν πηγα να αλλαξω ελαστικα)

Βρηκα και ενα συγκριτικο απο εγκυρο site:
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=MP

bimmer-corfu
19-09-08, 17:16
Καλή σελίδα αυτή ...

randombk
19-09-08, 19:22
Παιδια τα πραγματα ειναι απλα...
τα καλυτερα λαστιχα ειναι σαν 1α τα Michelin PS2 και σαν 2α τα ContiSport 3!
Απλα τι να κανουμε μπηκε σφηνα η Pirelli με το νεο P Zero και διεκδικει καποιο μεριδιο.

Μην κουραζεστε με τεστ κτλ...
Απλα αν θελει καποιος ενα TOP Performance λαστιχο που να ζεστενετε γρηγορα παιρνει το michelin και το Continental αν θελει καποιο πιο σκληρο παιρνει το Pirelli και αν θελει κουτσουρο παιρνει το Bridgestone.
Βεβαια η διαρκεια ζωης του καθε ελαστικου ειναι αντιστροφος αναλογη με τα παραπανω!

ουφ!
αυτα....:lamer:

mitsos_chania
19-09-08, 23:41
εγω παντως παιδες που εχω πανω το sportcontact3 δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος.στην επομενη αλλαγη θα βαλω τα michelin ειναι δεν ειναι ακριβοτερα