PDA

Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση σε 318is E36 και διαφορές Μ42 - Μ44


thanassis
17-09-08, 15:36
Σκέφτομαι για μετατροπή τον τελευταίο καιρό, για 318is από 316 μιας και θέλω να είμαι και στην ίδια κατηγορία όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας..
όσον αφορά την κατανάλωση, ένα ντεπόζιτο 65λίτρων, πόσα χιλιόμετρα βγάζει περίπου?? (μιλάμε πάντα για νορμάλ οδήγηση)

επίσης πως θα μπορέσω να ξεχωρίσω ότι το μοτέρ είναι το Μ44 και όχι το Μ42?? έχει κάποια εξωτερική διαφορά??
όσον αφορά την αξιοπιστία, να το κάνω ή όχι??? έχω ακούσει πολλά, και θετικά και αρνητικά...

DaywalkeR
17-09-08, 15:58
Αν θελεις να παραμεινεις στην ιδια κατηγορια πας για Μ42 και οχι για Μ44 ο Μ44 ειναι 1900κε
Απο εκει και περα εγω σε Ε30 εχω δει με ανελεητο σκισιμο 380 περιπου χιλιομετρα αλλα και με πολυ συντηρητικη περιπου 700
Απο εκει και περα αν υπολογισεις οτι εγω εχω 55 ρεζερβουαρ αλλα και καμια 150 κιλα κατω σε βαρος, υπολογιζω οτι θα εισαι περιπου στα ιδια, με νορμαλ οδηγηση σε πολη και εκτος γυρω στα 10 λιτρα στα 100χλμ

thanassis
17-09-08, 16:09
Αν θελεις να παραμεινεις στην ιδια κατηγορια πας για Μ42 και οχι για Μ44 ο Μ44 ειναι 1900κε
Απο εκει και περα εγω σε Ε30 εχω δει με ανελεητο σκισιμο 380 περιπου χιλιομετρα αλλα και με πολυ συντηρητικη περιπου 700
Απο εκει και περα αν υπολογισεις οτι εγω εχω 55 ρεζερβουαρ αλλα και καμια 150 κιλα κατω σε βαρος, υπολογιζω οτι θα εισαι περιπου στα ιδια, με νορμαλ οδηγηση σε πολη και εκτος γυρω στα 10 λιτρα στα 100χλμ

μέχρι 1929cc είναι ίδια κατηγορία, μετά αλλάζει, και ο Μ44 είναι 1896cc άρα είμαι καλυμμένος όσον αφορά αυτό το θέμα...
καλά είναι αν σου βγάζει τόσα χμ!! από αξιοπιστία???
Daywalker εσύ είχες ποτέ κανένα πρόβλημα με το μοτέρ??

επίσης αλλάζει και σασμάν και διαφορικό?? λύσεις τύπου "με τα δικά σου λειτουργεί καλά" τι λένε?? ισχύει ή όχι??

kostas e46
17-09-08, 16:38
θαναση σασμαν διαφορικο μεχρι και το ψυγειο ειναι ιδιο. χρειαζεσε μονο μοτερ με τη πλεξουδα του αισθητηρα ογκου αερα με το παπα και την εξατμηση με τον καταλητη και το αισθητηρα Λ.

thanassis
17-09-08, 16:42
θαναση σασμαν διαφορικο μεχρι και το ψυγειο ειναι ιδιο. χρειαζεσε μονο μοτερ με τη πλεξουδα του αισθητηρα ογκου αερα με το παπα και την εξατμηση με τον καταλητη και το αισθητηρα Λ.

Κώστα μιλάμε για 316 Μ40 με 318is Μ44 έτσι???

και για το πως θα καταλάβω αν είναι Μ42 ή Μ44 εξωτερικά ένα μοτέρ

kostas e46
17-09-08, 16:54
εγω εχω ψαξει για το δικο μου το Μ43 αλλα σασμαν και ολα τα υποληπα τι Μ40 τι Μ43 ιδια ειναι. εγω τα μοτερ αυτα τα ξεχοριζω μονο απο το αισθητηρα μαζας αερα το Μ42 φοραει αλουμινενιο σαν αυτο που φορας στο δικο σου και το Μ44 φοραει πλαστηκο. και δε μπορεις να βαλεις σε Μ44 απο Μ42 δεν τερειαζει α και η αλλη διαφορα δες το νουμερο του κινητηρα και θα το καταλαβεις. παντως αν φορας Μ40 εγω θα σου προτηνα να βαλεις Μ42 γιατι ο αλλος ειναι ποιο καινουριος κινητηρας και δε θα τεριαξει με τα ηλεκτρηκα μερι του αυτοκινητου σου και θα χρειαστεις ηλεκτρολογο.

bimmer-corfu
17-09-08, 17:37
Θάνο δεν θα δεις τόσο μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση ώστε να το μετανιωσεις αλλά προκειμένου να μπλέξεις με μετατροπές δεν σκέφτεσαι και την ανταλλαγή με γνήσιο 318is ?
Εγώ δεν έχω ακούσει κάτι κακό σχετικά με την αξιοπιστία Μ44

thanassis
17-09-08, 17:43
Θάνο δεν θα δεις τόσο μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση ώστε να το μετανιωσεις αλλά προκειμένου να μπλέξεις με μετατροπές δεν σκέφτεσαι και την ανταλλαγή με γνήσιο 318is ?

δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, δεν το συζητάμε καν.... γιατί το αμάξι μου είναι πρώτο χέρι και την ξέρω την καρότσα ότι είναι σε καλή κατάσταση
όσον αφορά την κατανάλωση εμένα καίει πάρα πολλά... και γι αυτό με την ευκαιρία σκέφτομαι κάτι καλύτερο

thanassis
21-09-08, 15:22
up up!! κάποιος άλλος γνώστης??

6zylindermaniac
21-09-08, 15:31
Σε 325 Ε36 - πόλη: 11 εως 17lt/100km, εθνική: 8-13lt/100km
Σε 318is 1.9 - 9 εως 12lt/100km και 7 - 10lt/100km αντίστοιχα

God
21-09-08, 18:28
μέχρι 1929cc είναι ίδια κατηγορία, μετά αλλάζει, και ο Μ44 είναι 1896cc άρα είμαι καλυμμένος όσον αφορά αυτό το θέμα...
καλά είναι αν σου βγάζει τόσα χμ!! από αξιοπιστία???
Daywalker εσύ είχες ποτέ κανένα πρόβλημα με το μοτέρ??

επίσης αλλάζει και σασμάν και διαφορικό?? λύσεις τύπου "με τα δικά σου λειτουργεί καλά" τι λένε?? ισχύει ή όχι??

Και τα δυο μοτερ ειναι εξισου αξιοπιστα. Τα Μ42/Μ44 εχουν τα δικα τους χουσουρακια (κυριως με τις ελαστικες φλαντζες) που βγαζουν ζημιες καμια φορα, αλλα ειναι παρα πολυ αξιοπιστα γενικοτερα. Μονο αν οντως σου βγαλει μια σοβαρη ζημια οπως τιποτα ωστηρια, ειναι τα διπλα αφου ειναι 16-βαλβιδα μοτερ. Αλλα ειναι πολυ πολυ σπανιο, εκτος αν το μοτερ ειναι σκισμενο.

Το σασμαν ειναι ιδιο. Το Μ42/Μ44 σιγουρα εχει πιο μακρυ διαφορικο αλλα δεν παει να πει οτι το δικο σου θα του κανει κακο, απλως θα εχεις ακριβως ιδιο βημα οπως εχεις τωρα με αρκετη παραπανω ιπποδυναμη και ροπη, ισως με ελαχιστη παραπανω καταναλωση σε σχεση με το βημα που θα επρεπε να φοραει. Δεν χρειαζεται να το αλλαξεις.

Ετσι και αλλιως ειτε Μ42 ειτε Μ44 απο Μ40 βαλεις, θελεις εκτος του μοτερ και ολη την πλεξουδα, εγκεφαλο, λουφτ, εξαγωγη ως και τον καταλυτη και πολλα και διαφορα μπιχλιμπιδια που στο συνολο θα βγουν ακριβα (κολλαρα, βασεις, κτλ).

Οσον αφορα την καταναλωση, σιγουρα θα εχεις 2-4λ/100χλμ λιγοτερα εντος πολης. Αλλα:

1. Αγοραζεις ενα μοτερ που δεν ξερεις τι θα εχει και τι θα βγαλει, οσο καλο και αν φαινεται.
2. Το συνολικο κοστος (ανταλλακτικα+εργασια+οτι συνηθως δεν προβλεπουμε) θα φτασει καπου τα 3000 ευρω (λεω εγω τωρα). Αυτα τα 3000 ευρω ποτε θα τα βγαλεις απο την μειωση της καταναλωσης? Γιατι και εγω το σκεφτηκα, εκατσα και τα υπολογισα και θα εκανα αποσβεση σε 7-8 χρονια.

thanassis
21-09-08, 18:41
Και τα δυο μοτερ ειναι εξισου αξιοπιστα. Τα Μ42/Μ44 εχουν τα δικα τους χουσουρακια (κυριως με τις ελαστικες φλαντζες) που βγαζουν ζημιες καμια φορα, αλλα ειναι παρα πολυ αξιοπιστα γενικοτερα. Μονο αν οντως σου βγαλει μια σοβαρη ζημια οπως τιποτα ωστηρια, ειναι τα διπλα αφου ειναι 16-βαλβιδα μοτερ. Αλλα ειναι πολυ πολυ σπανιο, εκτος αν το μοτερ ειναι σκισμενο.

Το σασμαν ειναι ιδιο. Το Μ42/Μ44 σιγουρα εχει πιο μακρυ διαφορικο αλλα δεν παει να πει οτι το δικο σου θα του κανει κακο, απλως θα εχεις ακριβως ιδιο βημα οπως εχεις τωρα με αρκετη παραπανω ιπποδυναμη και ροπη, ισως με ελαχιστη παραπανω καταναλωση σε σχεση με το βημα που θα επρεπε να φοραει. Δεν χρειαζεται να το αλλαξεις.

Ετσι και αλλιως ειτε Μ42 ειτε Μ44 απο Μ40 βαλεις, θελεις εκτος του μοτερ και ολη την πλεξουδα, εγκεφαλο, λουφτ, εξαγωγη ως και τον καταλυτη και πολλα και διαφορα μπιχλιμπιδια που στο συνολο θα βγουν ακριβα (κολλαρα, βασεις, κτλ).

Οσον αφορα την καταναλωση, σιγουρα θα εχεις 2-4λ/100χλμ λιγοτερα εντος πολης. Αλλα:

1. Αγοραζεις ενα μοτερ που δεν ξερεις τι θα εχει και τι θα βγαλει, οσο καλο και αν φαινεται.
2. Το συνολικο κοστος (ανταλλακτικα+εργασια+οτι συνηθως δεν προβλεπουμε) θα φτασει καπου τα 3000 ευρω (λεω εγω τωρα). Αυτα τα 3000 ευρω ποτε θα τα βγαλεις απο την μειωση της καταναλωσης? Γιατι και εγω το σκεφτηκα, εκατσα και τα υπολογισα και θα εκανα αποσβεση σε 7-8 χρονια.

"Θεέ" σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!
κατ αρχάς έχουμε και λέμε:
1)αυτονομία με τρέχον μοτέρ: 300χλμ όσο ήρεμα και αν πας, είτε εντός είτε εκτός... άρα κάθε εβδομάδα θέλεις ενάμιση ντεπόζιτο και έχεις γύρω στα 50 ευρώ χαμένα (άρα λόγος για αλλαγή)
2)υπολογίζω τη μετατροπή γύρω στα 2000 κομπλε
3)τα ταμπούρα δεν ικανοποιούν τόσο στο φρενάρισμα,αφού ζεσταίνονται πολύ γρήγορα όπως και τα μπροστινά φρένα, το κόστος αλλαγής πίσω άκρων και αεριζόμενων εμπρός είναι γύρω στα 500 ευρώ
άρα βλέπω ότι εκτός από φρένα θα έχω και ένα πιο δυνατό κινητήρα, που θα καίει κανονικά και δεν θα ρουφάει τη βενζίνη...... αν δηλαδή φτάσω στα 650χλμ αυτονομία (δλδ 10λ/100) είμαι ευχαριστημένος, μιας και μειώνω στα μισά το κόστος της βενζίνης, άρα γίνεται απόσβεση σε λίγους μήνες

τι άλλο πιστεύεις ότι θα πρέπει να προσέξω?? (εκτός από αυτά που έχουν αναφερθεί στα ποστ περί μετατροπών τα τελευταία χρόνια στο φόρουμ, μιας και τα διάβασα όλα!!!)
το Μ44 είναι εύκολο να μπει?? γιατί μου είπαν ότι είναι λίγο πιο πολύπλοκο με τα ηλεκτρικά του

6zylindermaniac
21-09-08, 21:34
Εχεις 316 και τα 63 λίτρα του ρεζερβουάρ σου βγάζουν 300 χιλιόμετρα? Καίς πιο πολύ και απο Μ3 το ξέρεις :)

God
21-09-08, 22:58
"Θεέ" σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!
κατ αρχάς έχουμε και λέμε:
1)αυτονομία με τρέχον μοτέρ: 300χλμ όσο ήρεμα και αν πας, είτε εντός είτε εκτός... άρα κάθε εβδομάδα θέλεις ενάμιση ντεπόζιτο και έχεις γύρω στα 50 ευρώ χαμένα (άρα λόγος για αλλαγή)
2)υπολογίζω τη μετατροπή γύρω στα 2000 κομπλε
3)τα ταμπούρα δεν ικανοποιούν τόσο στο φρενάρισμα,αφού ζεσταίνονται πολύ γρήγορα όπως και τα μπροστινά φρένα, το κόστος αλλαγής πίσω άκρων και αεριζόμενων εμπρός είναι γύρω στα 500 ευρώ
άρα βλέπω ότι εκτός από φρένα θα έχω και ένα πιο δυνατό κινητήρα, που θα καίει κανονικά και δεν θα ρουφάει τη βενζίνη...... αν δηλαδή φτάσω στα 650χλμ αυτονομία (δλδ 10λ/100) είμαι ευχαριστημένος, μιας και μειώνω στα μισά το κόστος της βενζίνης, άρα γίνεται απόσβεση σε λίγους μήνες

τι άλλο πιστεύεις ότι θα πρέπει να προσέξω?? (εκτός από αυτά που έχουν αναφερθεί στα ποστ περί μετατροπών τα τελευταία χρόνια στο φόρουμ, μιας και τα διάβασα όλα!!!)
το Μ44 είναι εύκολο να μπει?? γιατί μου είπαν ότι είναι λίγο πιο πολύπλοκο με τα ηλεκτρικά του

1. Εχεις προβλημα και μαλιστα μεγαλο...με πειραγμενο 1.8 μοτερ (που μασαει παραπανω απο το κανονικο οσο να'ναι) το χειροτερο μου ειναι 14λ/100χλμ, με μονιμως τον κλιματισμο αναμμενο, ολα εντος πολης και ολα με μπολικες στροφες. Δηλαδη εβγαζα 360-400χλμ με το δικο μου ρεζερβουαρ, που ειναι 50αρι. Οταν ειχα το 1.6 που ηταν μαμα εβγαζα 440-500χλμ με το ιδιο ρεζερβουαρ, και παλι ολα εντος πολης και δεν θα ελεγα και πολυ ηρεμα.

2. Λιγο περιεργο μου φαινεται το ποσο. Και για το Μ42 αλλα ειδικα για το Μ44. Ειναι πολυ δημοφιλες μοτερ το Μ44, μονο το μοτερ σκετο φτανει τα 1800-2300 ευρω μονο του. Ενα Μ42 κομπλε μπορεις να το βρεις 1500-2000 ευρω κομπλε (με τα πισω ακρα σου) αλλα βαλε σε αυτα ολα τα εργατικα και αναλωσιμα, συν τα απροοπτα και θα παει παλι στα 3000.

3. Συμφωνω, καλυτερα να εχεις καλυτερα φρενα και να μην τα χρειαζεσαι παρα να τα χρειαστεις και να μην τα εχεις...

Το Μ42 και Μ44 εχουν παρομοια ηλεκτρικα. Ετσι και αλλιως ολη την πλεξουδα και τον εγκεφαλο θα τα αλλαξεις οπως και αν εχει. Πιθανον να εννοουν το immobilizer αλλα αυτο πλεον εχουν βρει ισα με 100 τροπους για να το παρακαμπτουν. Αν βρεις Μ44 φτηνα, για μενα σαφως και να πας σε εκεινο. Ειναι σημαντικα δυνατοτερο μοτερ (ειδικα στις χαμηλες στροφες, βγαζει ροπη απο πολυ χαμηλα ενω το Μ42 ξεσπαει μετα τις 4000) και εχει ακομα καλυτερη αυτονομια.

Dimzan
21-09-08, 23:20
-κανεις 300 με ενα ντεποζιτο με χαλαρη οδηγηση ενω μπορεις να βγαλεις 600

-κανεις 1200 χλμ το μηνα τουλαχιστο.

-Καις 20 λιτρα ανα 100 ενω θα καιγες 10. Στα 1000χλμ χλμ χανεις ετσι απλα 100 λιτρα που μεταφραζονται σε ζημια 100*1,2(τιμη βενζινης)=120 ευρω το μηνα τουλαχιστον!

-Σε ενα χρονο θα χεις βγαλει περι τα 1500ευρω στην ακρη απο τις βενζινες. Στη θεση σου θα εψαχνα ηδη για μοτερ η θα ειχα κανει ηδη την μετατροπη. Θυμαμαι οτι και πιο παλια ειχεςς γραψει οτι εχεις πτροβλημα με την καταναλωση δεν το ξανακοιταξες απο τοτε?



Εχεις ψαξει το ενδεχομενο να διορθωνεται η δικη σου μηχανη σε συμφερον κοστος?? Εχεις βρει τι φταιει και καις τοοοσο πολυ?? πραγματικα σπας ρεκορ καταναλωσης σε ολα τα 316

bimmer-corfu
22-09-08, 07:59
Η κατανάλωση σου είναι απογοητευτική. Έχεις μεγάλο πρόβλημα. Δεν είχα καταλάβει ότι καις τοοοοοοσο πολύ. Το Σάββατο σε διαδρομή 40 χιλ επαρχιακού δρόμου με το Ε46 105HP και πηγαίνοντας πολύ χαλαρά έκανα 5,5 Ltr/100Km (!!!) και στο γυρισμό με σκίσιμο και αλλαγές στα κόκκινα το μισό δρόμο και τον άλλο μισό χαλαρά έκανα 8,8 Ltr/100Km

DaywalkeR
22-09-08, 08:24
Θαναση εγω θα κοιτουσα μηπως υπαρχει καμια διαροη στο συστημα τροφοδοσιας γενικοτερα, δεν ειναι δυνατη αυτη η καταναλωση με νορμαλ οδηγηση:scratchch

thanassis
22-09-08, 08:50
@Daywalker Διαρροή λογικά δεν έχω.... όσο περνάει ο καιρός πάντως βλέπω ότι ανεβαίνει απαγορευτικά....
όταν λέω σε γνωστούς για την κατανάλωση δεν με πιστεύουν, μέχρι που μπαίνουν μέσα και βλέπουν το δείκτη της βενζίνης!!!! όπως θυμούνται πολλοί έχω αναφέρει και για τα λαδάκια που καίει!!! (φριτέζα)
σοβαρά, και εγώ το έχω σκεφτεί, όχι Μ3, αλλά Μ5 θα είχα με τέτοια κατανάλωση αλλά θα πήγαινε και κάπως διαφορετικά..


@God είπε θα το ξαναδεί και θα μου πει ακριβές κόστος, αλλά για Μ43 π.χ. μου το περνούσε με 1000€ και είναι γνωστό συνεργείο με αρκετό κόσμο στη Θεσσαλονίκη (βλέπω δηλαδή σε πολλούς το πλαίσιο πινακίδας)

thanassis
22-09-08, 08:53
επίσης όσον αφορά την επισκευή που αναφέρθηκε... να ανοίξω καπάκι και να δώσω κανένα 500άρικο για να έχω πάλι τον ίδιο κινητήρα που θα καίει λάδια??? δεν αξίζει πιστεύω....

God
22-09-08, 10:37
@God είπε θα το ξαναδεί και θα μου πει ακριβές κόστος, αλλά για Μ43 π.χ. μου το περνούσε με 1000€ και είναι γνωστό συνεργείο με αρκετό κόσμο στη Θεσσαλονίκη (βλέπω δηλαδή σε πολλούς το πλαίσιο πινακίδας)

Το Μ43 δεν ειναι δημοφιλες μοτερ...και αν μιλαμε για το Μ43 το 1.9 που φορεσαν τα πρωτα Ε46, ειναι παρα παρα πολυ καλο και οικονομικο μοτερ, θα το σκεφτομουν παρα πολυ σοβαρα αν στο βαζει με μονο 1000 ευρω και ας μην εχει την ιπποδυναμη ενος 16ν κινητηρα.

Ρωτησε τον παλι βεβαια, αν σου βαζει Μ42 με 1500-2000 ευρω η/και Μ44 με 2000 ευρω, ακομα και 2500 στο συνολο, ουτε καν να το σκεφτεις. Απλως φορα τον.

κυριακος
22-09-08, 11:28
Καλήμερα φίλοι.
θέλω να ρωτήσω για ανεμοθραυστη για Ε36 cabrio
1)Αν κάνουν πραγματική δουλεία η απλός είναι για μόστρα?
2)Αν υπάρχουν original(bmw) και ιμιτασιον και πως τους ξεχωρίζεις.
3)τι πρέπει να προσέξουμε αγοράζοντας ανεμοθραυστη στο πλέγματος και οτιδήποτε άλλο για να μην μας βγει προβληματικός .
4)Για να τοποθετηθεί πρέπει να βγουν τα πίσω προσκέφαλο?

Επίσης θέλω να ρωτήσω αν μπορώ μπροστά στην μάσκα(μαμας) που εχει τις καρδιές(μαμας) να βάλω τις πιο φουσκωτές.κουμπώνουν στην ιδια μάσκα η πρέπει να αλλάξω μάσκα-βαφες κλπ

Ευχαριστώ εκ τον πρότερον και αν υπαρχή κάτι διαθέσιμο σε καλή τιμή ενημερωστεμε.

fmaik
22-09-08, 12:45
Βέβαια, υπάρχει και η περίπτωση του να αντικαταστήσεις τον 1,6 Μ40 με έναν ίδιο, με το ελάχιστο δυνατό κόστος και κατανάλωση. Εγώ άλλαξα το μοτέρ, με ένα ίδιο γιατί είχα περίπου τα ίδια συμπτώματα με σένα (έκαιγε πολλά λάδια πλην όμως είχε υψηλή κατανάλωση, όχι όμως τόσο υψηλή όσο η δική σου). Το νέο μοτέρ αποδείχτηκε αστέρι καθώς δεν καίει καθόλου λάδι και ας του έχω βάλει 5w-40, έχει φυσιολογική κατανάλωση και δεν έχει τους κραδασμούς του παλιού.
Το κόστος βγήκε γύρω στα 1200 ευρώ σύνολο, συμπεριλαμβανομένου και νέου ψυγείου γιατί το άλλο ήταν τρύπιο. Διαλέγεις λοιπόν :thinkerg:

thanassis
22-09-08, 12:47
το ψυγείο μου είναι καινούριο, κοίτα, αν είναι να δώσω 1000+ καλύτερα να βάλω 18άρι Μ43 και με κάτι παραπάνω έχω και καλύτερο μοτέρ με καλύτερα φρένα.... περιμένω τώρα νέα απ τον μηχανικό μου να μου πει ακριβώς τιμές και να δω τι θα κάνω τελικά