PDA

Επιστροφή στο Forum : Mercedes C180 Blue Efficiency


bimmer-corfu
23-09-08, 19:48
Γράφω εδώ γιατί είναι ανταγωνιστικό με την τριάρα.
Είναι γεγονός! 1.600 κυβικά-150 άλογα-23,5 κιλά ροπής
0-100 σε 9,5 και τελική 230 Km/h!
Τιμή: 33.500 Ευρώ
Κρίμα αλλά δεν έχει τίποτα πιά να προσφέρει στα μικρά κυβικά η αγαπημένη μας BMW...
Αυτό ίσως είναι το τέλος της 316 και 318...

Geo_3D
23-09-08, 20:06
...ή η αρχη ενος νεου,αντιστοιχου μοτερ στα 1600 κυβικα!!!!!;)

Dark_Niaou
23-09-08, 20:16
Ποιος σου είπε ότι δεν έχει τίποτα να προσφέρει η BMW στα 1600 κυβικά; Υπομονή και θα δεις....
Δεν έχεις διαβάσει εδω μέσα που έχουμε αναφέρει ότι θα βγει κινητήρας 1600 κυβικά τούρμπο με 175 αλογάκια; Ηδη ο κινητήρας αυτός δοκιμάζεται εδώ και έναν χρόνο+ στην Peugeot

Speedy
23-09-08, 20:42
Μιλαμε για κινητηρα που μοιαζει του Mini coooper s ?????

Dark_Niaou
23-09-08, 20:47
Μιλάμε για κινητήρα που φοράει το 207 Rc και 207 Gt

Speedy
23-09-08, 20:50
Μιλάμε για κινητήρα που φοράει το 207 Rc και 207 Gt


Ναι...Αν δεν κανω λαθος δεν ειναι ιδιοι με του mini???

Geo_3D
23-09-08, 21:11
Ειναι ιδιοι,αλλά δεν νομιζω οτι θα ειναι και αυτοι οι κινητηρες που θα φορανε και τα 316....αν οντως επαληθευτουν οι φημες αυτες

Dark_Niaou
23-09-08, 21:12
δεν ξερω...

Dark_Niaou
23-09-08, 21:13
Γιωργο το εμαθα μεσα απο την BMW στην Χαλκιδα και εναν μηχανικο της

Geo_3D
23-09-08, 21:43
Δεν μου λεει απολυτως τπτ....Ολα φημες ειναι μεχρι να βγει κατι επισημο.Απλα με βαση την λογικη και το
target group της εταιριας,λεω την γνωμη μου πως δεν θα χρησιμοποιηθει ο ιδιος κινητηρας.

Speedy
23-09-08, 21:47
Παντως το θεμα ειναι οτι σιγουρα κατι θα βγαλουν για να χτυπησουν τον ανταγωνισμο.

topmar
23-09-08, 22:15
To συγκεκριμένο ήταν μια από τις επιλογές μου και μάλιστα κόστιζε 3000€ φθηνότερα από το δικό μου αλλά ευτυχώς που το πετρέλαιο με κέρδισε....άσε που διάβασα στο AutoBild μια επιστολή αναγνώστη κατόχου του συγκεκριμένου με παράπονα για την πραγματική κατανάλωση του αυτ/του, με Μ.Ο 12,3λ/100χλμ!!!

Άπαπαπα.....

320 open
23-09-08, 22:31
Δεν μου λεει απολυτως τπτ....Ολα φημες ειναι μεχρι να βγει κατι επισημο.Απλα με βαση την λογικη και το
target group της εταιριας,λεω την γνωμη μου πως δεν θα χρησιμοποιηθει ο ιδιος κινητηρας.

φοβαμαι οτι εχεις δικιο.....

Libanner
23-09-08, 22:49
Μιλάμε για κινητήρα που φοράει το 207 Rc και 207 Gt

και το rallye τον ίδιο φοράει κατεβασμένο λίγο στα 150 άλογα και το mini s τον ίδιο φοράει αντικατέστησε τον κομπρεσοράτο. Απλά δεν νομίζω να μπουν αυτά τα μοτέρ σε bmw άλλα ετοιμάζουν οι βαυαροί...

bmw5argolida
23-09-08, 23:00
Παιδια βρηκα αυτο!!!
http://www.sportdrive.gr/2008/9/15/bmw-four-cylinder-turbocharged-engines-confirmed
:scratchch

bimmer-corfu
23-09-08, 23:11
Φίλε Άγγελε όχι μόνο εδώ αλλά και σε άλλα sites και περιοδικά έχω διαβάσει για turbo κινητήρες 1.6 απο τη BMW αλλά...

Και ένας απο τους λόγους που δεν το κάνει και προτιμάει να τους έχουν απο πεζό και μίνι έως ποιος ξέρει τι είναι ότι τους ενδιαφέρει μην τυχόν επηρεασθούν τα άλλα μοντέλα της γκάμας π.χ. 316 με 150 άλογα? Σε αυτή τη περίπτωση πάνε οι πωλήσεις της 318 και της 320 με τα 170 ατμοσφαιρικά εκεί που δεν έχει νόημα (6.700 στρ/λ) και ούτο καθεξής...

Να θυμίσω την κατάργηση του Ε36 318is με τα 140 άλογα γιατί έφαγε τις πωλήσεις του τότε 320 με τα 150 (και μη πείτε εμένα ότι το 320 ήταν εξακύλινδρο, αυτά οι περισσότεροι δεν τα γνωρίζουν)

super duper
23-09-08, 23:21
ο ανταγωνισμός έιναι τετοιος που συντομα η bmw θα απαντήσει.
ο κινητηρας 1600 με τα 17- αλογΑ είναι υπό δοκιμή-(οπως ειπαν αρκετα αδερφια)το εχω ακούσει και εγω

apostdimo
24-09-08, 00:41
Το ο,τι τα επόμενα bmw θα χρησιμοποιούν turbo κινητήρες, δε χωρά καμια αμφισβήτηση. Όλος ο ανταγωνισμός επέστρεψε στην χρήση της τουρμπίνας διότι, προφανώς, δεν "βλέπουν" άλλους τρόπους για να πετύχουν, ικανοποιητική δύναμη για να κουνήσουν τα θεόβαρα σενταν με χαμηλούς ρύπους/κατανάλωση. Η bmw συνεργάστηκε με το PSA group γι' αυτον τον λόγο, αλλα και για το μίνι. Μου φαίνεται όμως ο,τι τα μοτερ θα είναι κατα βάση τα ίδια, αλλα τροποποιημένα ετσι ώστε να τοποθετούνται κατα τον διαμήκη άξονα λόγο της πίσω κίνησης.

MaSt0RaS
24-09-08, 02:27
οι τετρακιλυνδοι ειναι αληθεια το λενε και στα ξενα φορουμ με αρχικη εφαρμογη στισ 3αρες και στο Ζ2

tasan
24-09-08, 08:10
Το ο,τι τα επόμενα bmw θα χρησιμοποιούν turbo κινητήρες, δε χωρά καμια αμφισβήτηση. Όλος ο ανταγωνισμός επέστρεψε στην χρήση της τουρμπίνας διότι, προφανώς, δεν "βλέπουν" άλλους τρόπους για να πετύχουν, ικανοποιητική δύναμη για να κουνήσουν τα θεόβαρα σενταν με χαμηλούς ρύπους/κατανάλωση. Η bmw συνεργάστηκε με το PSA group γι' αυτον τον λόγο, αλλα και για το μίνι. Μου φαίνεται όμως ο,τι τα μοτερ θα είναι κατα βάση τα ίδια, αλλα τροποποιημένα ετσι ώστε να τοποθετούνται κατα τον διαμήκη άξονα λόγο της πίσω κίνησης.

O φίλος apostdimo έχει δικιο. Το μοτερ που έχει η ΒMW σε συνεργασία με την PSA(παρεπιμπτόντως ήδη ξέκίνησε να φοριέται και στα citroen C4) δεν μπορεί να φορεθεί στα BMW γιατι είναι κατασκευασμένος για να τοποθετείται εγκάρσια ενώ τα BMW πρέπει να έχουν τον κινητηρα τοποθετειμένο κατά το διαμήκη άξονα λόγω πίσω κίνησης.

Chalyps
24-09-08, 08:24
H bmw εδώ και καιρό έχει διαρεύσει την ¨σκαλα¨ των νέων της κινητήρων και μάλιστα με χρονιές!
Εχει αναφερθεί εδώ στο φόρουμ απο δυο τρία θρεντ.
Η σκάλα είναι 1.6 > 175 άλογα , 320 απο 210 άλογα εως 300!!(ti):rockon:

Dim77
24-09-08, 08:48
Μην μπερδέυετε τις παρόμοιες αποδόσεις των κινητήρων συνεργασίας BMW-PSA με τους αμιγώς κινητήρες BMW.
Όπως έχω ξαναγράψει και σε άλλο thread, είναι διαφορετικοί και φαίνεται από τις διαστάσεις των κυλίνδρων.
(Παρότι έχουν παρόμοιες ιπποδυνάμεις).

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=174949&postcount=14

Είχε αναφερθεί παλαιότερα από υπεύθυνους της BMW σε συνεντεύξεις από την παρουσίαση του νέου Mini, με τους κινητήρες συνεργασίας ότι αυτοί οι κινητήρες προορίζονται μόνο για τα Mini.

Σε αυτοκίνητα με το σήμα της BMW ανέφεραν ότι δε θα μπουν κινητήρες συνεργασίας.

Όσο για τον 4κύλινδρο turbo, είναι υποχρεωτικό για την BMW να ακολουθήσει τα σημεία των καιρών που σημαίνει downsizing + turbo + direct injection.

Λογικά θα δούμε και 1.6 και 2.0 4κύλινδρα - turbo - ΦΣΙ :gaysex: :soapbox: :banned:

Bimmermeister
24-09-08, 19:27
τωρα που με την νεα φορολογια εγιναν πιο δυσκολα τα πραγματα, δωστε αλογα αβερτα στς μικρες γιατι χανομαστε...

Geo_3D
24-09-08, 19:46
Όσο για τον 4κύλινδρο turbo, είναι υποχρεωτικό για την BMW να ακολουθήσει τα σημεία των καιρών που σημαίνει downsizing + turbo + direct injection.



Τα σημεια των καιρων καποτε εδειχναν αμεσο ψεκασμο!!!!Η BMW δεν τα ακολουθησε,και εβγαλε το Valvetronic!!!!Τωρα τα πραγματα εχουν ερθει τουμπα.Οχι αλλο valvetronic,παμε για αμεσο ψεκασμο:chair:

Nick_compact
24-09-08, 20:06
Kαι η Audi αντιγράφει το valvetronic...

E46 POWER
24-09-08, 20:09
τελικα μηπως ειμαι ενα βημα μπροστα??? 320 τουρμπο εχω ρε παιδια.....τωρα στο καυσιμο δεν θα τα χαλασουμε ετσι?:twak:

Speedy
24-09-08, 20:10
ετσι οπως πανε ολα θα ειναι τουρμπο και τα ατμοσφαιρκα ειδος προς εξαφανιση..

Geo_3D
24-09-08, 20:33
Kαι η Audi αντιγράφει το valvetronic...

Και οι 2 μαζι αντιγραφουν-αντεγραψαν το Variocam της Nissan,αλλα στην ουσια ολοι αντεγραψαν τον Καρλ Μπεντς που το 1885-1886 εφτιαξε το πρωτο αυτοκινητο με κινητηρα εσωτερικης καυσης(εκανα και λιγο ιστορικο search:p:) και απλα τα εξελιξαν....Οπως βλεπεις δεν βγαζει πουθενα αυτη η συγκριση.

Αυτο που ειπα και εννοουσα στο προηγουμενο ποστ,ειναι οτι η "επαναστατικη" τεχνολογια του Valvetronic σε απαντηση του αμεσου ψεκασμου της Audi,πηγε στα σκουπιδια.Ας ελπισουμε οτι δεν θα εχουμε παλι τετοιες ιδεες,και οτι θα παρουν την πεπατημενη οδο βαζοντας βεβαια και την δικη τους πινελια

Υ.Γ.-Πολυχρονος να εισαι Νικολα....καθυστερημενα στα λεω,αλλά καλλιο αργα παρα ποτε,ε?!?!?!

Tsakirakos
24-09-08, 20:35
τελικα μηπως ειμαι ενα βημα μπροστα??? 320 τουρμπο εχω ρε παιδια.....τωρα στο καυσιμο δεν θα τα χαλασουμε ετσι?:twak:

εσυ φιλαρακι εισαι μπροστα απο την εποχη σου!!!!

Stallion3.2
27-09-08, 12:10
η Μερκ είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη (για να ειμαστε on topic).έχει χάλια λάστιχα. ο κινητήρας είναι ράθυμος, οι σχέσεις είναι πιο μακρυές απο τον λαιμό καμηλοπάρδαλης....γενικά είνια εντελώς για τον λούτσο...σαν το A4 1.8TFSI 120ps...... νομίζω πως οι turbo Κινητήρες είνια το μέλλον πιά. φαίνεται απο το γεγονός ότι τα δύο καλύτερα αυτοκίνηντα της κατηγορίας (3άρα και 159) είναι μεν ατμοσφαιρικά αλλά δυστυχώς επισκιάζονται απο μτεριότερα λόγω κινητήρα. στην alfa θα μπεί ο νέος 1.8 turbo με 200-230ps απο τον μάιο. και στην Bmw κάτι αντίστοιχο περιμένω να δω

bimmer-corfu
27-09-08, 12:36
Εγώ απαράδεκτη ξεαπαράδεκτη με τις τιμές της facelift 3άρας ( απο 30.000 για 316 και ποιός ξέρει πόσο για 2λιτρη 318 ) θα αγόραζα C180 με 33.000

E36 M POWER
28-09-08, 14:24
παιδια μπορουμε να βαλουμε μερικες φωτο για να ξερουμε για τι ακριβως μιλαμε;

DoctorAbo
28-09-08, 14:37
Γράφω εδώ γιατί είναι ανταγωνιστικό με την τριάρα.
Είναι γεγονός! 1.600 κυβικά-150 άλογα-23,5 κιλά ροπής
0-100 σε 9,5 και τελική 230 Km/h!
Τιμή: 33.500 Ευρώ
Κρίμα αλλά δεν έχει τίποτα πιά να προσφέρει στα μικρά κυβικά η αγαπημένη μας BMW...
Αυτό ίσως είναι το τέλος της 316 και 318...

Σιγά που ήρθε το τέλος. Μάλλον στην αρχή βρισκόμαστε. Όπως εξήγησε ο Niaou πιο πάνω οι απαντήσεις υπάρχουν στο συρτάρι της BMW.

Παραδοσιακά η Daimler αφήνει τη BMW πρώτη στη σειρά 3 και παρουσιάζει την C με διαφορά περίπου 2 χρόνων. Παρόλη την εντυπωσιακή εξέλιξη της C, η 3 άρα πάντα θα είναι καλύτερο αμάξι από πλευράς δυναμικών χαρακτριστικών.

Ακόμα και αν τα 1600 cc είναι απολύτως αδιάφορα, ακόμα και σε αυτά η bmw θα τους τσακίσει τα παίδια

bimmer-corfu
28-09-08, 17:15
Εδώ φίλε μου θα βρείς φωτογραφίες και κείμενο με τεχνικά χαρακτηριστικά κτλ
http://www.auto24.gr/html/ent/136/ent.28136.asp