PDA

Επιστροφή στο Forum : z4 vs s2000 vs s2000 vs ibiza fr


sheriff
10-05-05, 01:54
δυνατη βραδια η σημερινη στην κερατεα λογω οτι ειχε πολλες συμμετοχες και ελαχιστη αστυνομια(1 φορα ηρθε).ας παμε κατ'ευθειαν στο ψητο.1η αναμετρηση με s2000 που δηλωνε οτι ειχε scoop και φιλτρο της spoon :shakehead .απο φαναρι μεχρι γεφυρα(1300μ) κοπια.ανοιγμα απο 2ες ξεκολλαγα 1 αυτοκινητο και με μαζευε 4ες και 5η ημουν ξανα μπροστα 1 αυτοκινητο.
2η αναμετρηση με ibiza fr δυναμομετρημενο 242ps με 1.7 overboost.εκκινηση και περιπου 3 κενα μπροστα εγω αλλα στα τελειωματα 4ης ειμασταν διπλα διπλα και με 5η κατω απο τη γεφυρα περιπου μισο αυτοκινητο εγω μπροστα
και η 3η και φαρμακερη.εκκινηση με s2000 (που εχει σιγουρα γιατι ειναι γνωστος scoop και εγκεφαλο spoon,χταποδι,εξω καταλυτη και αλλαγμενο φιλτρο )ανοιγμα με παρα πολυ καλη εκκινηση και των δυο και το bmw 1 κενο μπροστα :yippee: ,η διαφορα μεχρι την γεφυρα εφτασε 2,5-3 κενα,στην συνεχεια ανοιγμα απο ρεπριζ(και απο ψηλα και απο χαμηλα) και ευκολα μπροστα το bmw 4-5 κενα.η μικρη ειναι smg με ενα φιλτρο μεσα στο κουτι και 6500 χλμ!
οι διαφορες ηταν περιεργες μπορει καποιος να δωσει εξηγηση? :nixweiss:

kostas*
10-05-05, 07:45
δυνατη βραδια η σημερινη στην κερατεα λογω οτι ειχε πολλες συμμετοχες και ελαχιστη αστυνομια(1 φορα ηρθε).ας παμε κατ'ευθειαν στο ψητο.1η αναμετρηση με s2000 που δηλωνε οτι ειχε scoop και φιλτρο της spoon :shakehead .απο φαναρι μεχρι γεφυρα(1300μ) κοπια.ανοιγμα απο 2ες ξεκολλαγα 1 αυτοκινητο και με μαζευε 4ες και 5η ημουν ξανα μπροστα 1 αυτοκινητο.
2η αναμετρηση με ibiza fr δυναμομετρημενο 242ps με 1.7 overboost.εκκινηση και περιπου 3 κενα μπροστα εγω αλλα στα τελειωματα 4ης ειμασταν διπλα διπλα και με 5η κατω απο τη γεφυρα περιπου μισο αυτοκινητο εγω μπροστα
και η 3η και φαρμακερη.εκκινηση με s2000 (που εχει σιγουρα γιατι ειναι γνωστος scoop και εγκεφαλο spoon,χταποδι,εξω καταλυτη και αλλαγμενο φιλτρο )ανοιγμα με παρα πολυ καλη εκκινηση και των δυο και το bmw 1 κενο μπροστα :yippee: ,η διαφορα μεχρι την γεφυρα εφτασε 2,5-3 κενα,στην συνεχεια ανοιγμα απο ρεπριζ(και απο ψηλα και απο χαμηλα) και ευκολα μπροστα το bmw 4-5 κενα.η μικρη ειναι smg με ενα φιλτρο μεσα στο κουτι και 6500 χλμ!
οι διαφορες ηταν περιεργες μπορει καποιος να δωσει εξηγηση? :nixweiss:
Αν αναφερεσαι στις διαφορες με το S2000 δεν τις βρισκω καθολου περιεργες αφου και εγω πανω κατω ιδια αποτελεσματα εχω.

Panoz
10-05-05, 08:43
...ανοιγμα με παρα πολυ καλη εκκινηση και των δυο....[/QUOTE]

Μπράβο φίλε μου! Θέλω όμως τη συμβουλή σου σε κάτι....έχω και γω SMG και για να κάνω καλή εκκίνηση πρέπει να ψήσω το δίσκο (γκάζι στις 2500 και με το αριστερό πατάω φρένο)...μηπως υπάρχει κάποιος ποιό ανώδυνος και αποτελεσματικός τρόπος να ξεκινήσεις καλά με το SMG?

Strax
10-05-05, 08:45
Εύγε! Με λίγα λόγια εχθές πρέπει να κατάπιαν όλοι οι Hondaκιδες τη γλώσσα τους! ¶ξιος!

Fad3In
10-05-05, 09:53
Το IBIZA και που το αναφερεις του δινεις μεγαλη αξια! :dupe: Ν.

Octane
10-05-05, 11:11
Το IBIZA και που το αναφερεις του δινεις μεγαλη αξια! :dupe: Ν.
Φιλε Fad3In τωρα με πληγωσες παρα πολυ!! :(
:D

InsaneDriver
10-05-05, 11:26
Γιατί το λες αυτό φίλε Fad3In???
Δηλαδή αν τον πέρναγε ένα Lada με μοτέρ από Integralle δεν θα έπρεπε να το πει?
Η κόντρα είναι κόντρα...Μην είμαστε σνομπαρία συνέχεια :shakehead

Octane
10-05-05, 11:50
Γιατί το λες αυτό φίλε Fad3In???
Δηλαδή αν τον πέρναγε ένα Lada με μοτέρ από Integralle δεν θα έπρεπε να το πει?
Η κόντρα είναι κόντρα...Μην είμαστε σνομπαρία συνέχεια :shakehead
Μαλλον πρεπει να επαναπροσδιορισουμε τον ορο "κοντρα" για μερικους. :smashtard

thomas
10-05-05, 12:07
Μου κάνει εντύπωση γιατί το μπλέ S2000 του φίλου μου και συνεργάτη Σπύρου από το Power, όπου έχει γίνει αντικείμενο μελέτης βγάζει εκπληκτικούς χρόνους.

Με πεταλούδα, scoop και μπουζί κάνει 0-100 σε κάτω από 6 sec (νομίζω 5,7) και 400άρι σε 13,99δευτ!!!.

Δεν έχω ανοίξει μαζί του με το Μ5 αλλά το 13,99 είναι πολύ καλός χρόνος για να ακούω Ζ4 SMG να του πετάγεται στην εκκίνηση...

Δεν ξέρω τα άλλα αυτοκίνητα, τι φοράνε, πως πηγαίνουν ή ποιος τα οδηγάει, απλά αναφέρω αυτό που ξέρω πολύ καλά...

Κάποια στιγμή θα ανοίξω με το Σπύρο και θα σας πώ περισσότερα. Πάντως για S2000 έχει βγάλει πολύ καλούς χρόνους. (0-160 σε 13,7sec)...

Octane
10-05-05, 12:52
Απο συγκριτικο του γερμανικου "sport auto" μεταξυ
Boxter , Z4 3.0 + S2000

οι χρονοι ειναι απο 80χλμ/ωρα με 4η,5η + 6η αντιστοιχα.

Porsche BMW HONDA

-100χλμ/ωρα : 3,5/4,2/5,2 3,2/4,1/5,1 3,5/4,0/4,9

-120χλμ/ωρα : 8,0/9,2/11,3 6,7/8,6/11,0 7,0/8,6/10,3

-140χλμ/ωρα : 11,5/13,9/18,6 10,6/13,3/17,3 10,8/13,5/17,5

-160χλμ/ωρα : 14,8/20,3/22,9 14,6/18,3/23,9 14,4/19,0/25,3

Τα συμπερασματα δικα σας.

Δυστυχως για τον χιλιομετρητη δεν αναφερουν τιποτα,αλλα ολα ειναι τα τελευταια μοντελα.

Σημειωσεις:
1)Καλα με 6η 80-120χλμ/ωρα το S2000 7 δεκατα πιο γρηγορο απ'την Ζ4 + 1 δευτερολεπτο απ'την Boxter!?!?!?
2)Με 6η 80-140χλμ/ωρα το S2000 ειναι πιο γρηγορο απ'την Boxter κατα 1,1!!!
3)Ακομα + στο 80-100χλμ/ωρα με 6η που οι στροφες ειναι χαμηλες που θεωρητικα δεν ευνοουν το S2000 η διαφορα υπαρχει υπερ του!(Ενταξει,ειναι + 100 κιλα πιο ελαφρυ + απ'τα δυο)

Βεβαια στο μικρο Hockenheim η Boxter τους εριξε 1 + 0,8 sec αντιστοιχα!!

Θεμα εγγυροτητας των μετρησεων δεν νομιζω να τιθεται εκ μερους σας για το εν λογω περιοδικο!!Ισα ισα,αν υπαρχει,θα ειναι υπερ των γερμανικων της παρεας,οπως παντα σε αλλα περιοδικα + εκπομπες της χωρας!

Strax
10-05-05, 14:14
Τους χρόνους αυτούς δεν μπορούμε να τους πάρουμε σαν κριτήριο για το ποιο αμάξι είναι πιο γρήγορο. Το μόνο που δείχνουν είναι ότι το S2000 έχει υπερβολικά κοντό γρανάζωμα. Κάτι το οποίο θυμάμαι και από το S2000 του mpikounis. Ήταν ίσως ο βασικός λόγος που το ταξίδι στην εθνική σε συνδυασμό με το πλαστικό τζάμι δεν ήταν και το καλύτερό του!

tasosbmwe30
10-05-05, 14:28
παιδια.....η κοντρα εγινε σε δημοσιο δρομο και δεν ηταν μετρησεις...(οπως λεει και ο thomas που ειναι οσο το δυνατον ιδανικες συνθηκες και συναμα βγαζουν ενα μεσο ορο απο ολες τις μετρησεις που κανουν).....δηλαδη αποκλειεται να εχασε καποια αλλαγη(οσο και καλος οδηγος να ειναι) ή να ηταν πιο σκονισμενος ο δρομος απο την μερια του και να "εχασε" στην εκκινηση....?????προς θεου....δεν λεω οτι το Ζ4 ειναι πιο αργο...αλλα δεδομενου τους χρονους που μας εδωσε ο thomas......θα επρεπε να ειναι μπροστα.....αλλα το Ζ4 τον στεναχωρησε.....

μα αυτη ειναι η κ@υλα στο να βαζεις κοντρα σε δημοσιο δρομο(μια και μοναδικη φορα)....οτι μπορεις να περασεις αυτοκινητα με μεγαλυτερη ιπποδυναμη αμα οδηγησεις τελεια το δικο σου...και ο αλλος χασει καμια αλλαγη(ή κατι αλλο)....!!!!

sheriff
10-05-05, 15:22
Αν αναφερεσαι στις διαφορες με το S2000 δεν τις βρισκω καθολου περιεργες αφου και εγω πανω κατω ιδια αποτελεσματα εχω.

φιλε kostas* αναφερομαι οτι ειναι περιεργες γιατι δεν γινεται ενα αυτοκινητο με περισσοτερα πραγματα να ειναι τοσο πισω ενω ο αλλος με τα μισα να ειμαστε κοπια.και πες απο εκκινηση ειναι θεμα ικανοτητων του οδηγου απο ρεπριζ ομως?απλα μερικοι δεν λενε αληθεια για το τι εχουν.σημειωση οτι πριν απο 2 μηνες ειχα ριξει σε αυτο που ημασταν μαζι τωρα 1,5 κολωνα και ηταν φουλ μαμα τοτε.γινεται να κερδισεις 1,5 κολωνα δηλαδη 9-10 αυτοκινητα μονο με φιλτρο και scoop?και οσο να ναι εχω μαθει και εγω καλυτερα το αυτοκινητο μου.

mpikounis
10-05-05, 15:28
φιλε kostas* αναφερομαι οτι ειναι περιεργες γιατι δεν γινεται ενα αυτοκινητο με περισσοτερα πραγματα να ειναι τοσο πισω ενω ο αλλος με τα μισα να ειμαστε κοπια.και πες απο εκκινηση ειναι θεμα ικανοτητων του οδηγου απο ρεπριζ ομως?απλα μερικοι δεν λενε αληθεια για το τι εχουν.σημειωση οτι πριν απο 2 μηνες ειχα ριξει σε αυτο που ημασταν μαζι τωρα 1,5 κολωνα και ηταν φουλ μαμα τοτε.γινεται να κερδισεις 1,5 κολωνα δηλαδη 9-10 αυτοκινητα μονο με φιλτρο και scoop?και οσο να ναι εχω μαθει και εγω καλυτερα το αυτοκινητο μου.

Επειδή είχα κοιτάξει λίγο το θέμα "βελτίωση" στο S2000 όταν το είχα να σου πω μόνο οτι θέλεις ΠΟΛΛΑ χρήματα για να πάρεις ΛΙΓΑ άλογα και χωρίς καμία εγγύηση οτι δεν θα χάσεις άλογα από τις αλλαγές που θα κάνεις. Η μόνη βελτίωση που ήταν σίγουρο οτι θα αποδώσει ήταν ο κομπρέσσορας αλλά είχε θέματα αξιοπιστίας.
΄
Στα λέω αυτά γιατί θέλω να καταλήξω στο οτι το S2000 είναι πιθανό παρόλες τις βελτιώσεις του να μην ήταν παρά μόνο ελάχιστα άλογα καλύτερο από το μαμά. Και φυσικά, το πως θα ξεκινήσει είναι το Α και το Ω. Λίγο φθαρμένος δίσκος, λίγο λιγότερες στροφές και τελείωσε η κόντρα εκεί.

sheriff
10-05-05, 16:17
Μου κάνει εντύπωση γιατί το μπλέ S2000 του φίλου μου και συνεργάτη Σπύρου από το Power, όπου έχει γίνει αντικείμενο μελέτης βγάζει εκπληκτικούς χρόνους.

Με πεταλούδα, scoop και μπουζί κάνει 0-100 σε κάτω από 6 sec (νομίζω 5,7) και 400άρι σε 13,99δευτ!!!.

Δεν έχω ανοίξει μαζί του με το Μ5 αλλά το 13,99 είναι πολύ καλός χρόνος για να ακούω Ζ4 SMG να του πετάγεται στην εκκίνηση...

Δεν ξέρω τα άλλα αυτοκίνητα, τι φοράνε, πως πηγαίνουν ή ποιος τα οδηγάει, απλά αναφέρω αυτό που ξέρω πολύ καλά...

Κάποια στιγμή θα ανοίξω με το Σπύρο και θα σας πώ περισσότερα. Πάντως για S2000 έχει βγάλει πολύ καλούς χρόνους. (0-160 σε 13,7sec)...



φιλε thomas μην ξεχνας οτι του Σπυρου ειναι μοντελο 2004 και παει πολυυυ καλυτερα απο τα προηγουμενα s2000
εχτες δεν ανοιξα με τον Σπυρο αλλα με ενα αλλο παιδι απο περιστερι που λεει οτι εχει τα ιδια πραγματα με του Σπυρου πραγμα που αμφιβαλλω :nixweiss: γιατι με το που πηγα χτες δεν προλαβα να παρκαρω και ηρθε στο παραθυρο και μου ειπε ελα να τα παμε εχουμε κατι παλιους λογαριασμους....αυτο και αν ειναι υποπτο!

Octane
10-05-05, 22:15
Τους χρόνους αυτούς δεν μπορούμε να τους πάρουμε σαν κριτήριο για το ποιο αμάξι είναι πιο γρήγορο. Το μόνο που δείχνουν είναι ότι το S2000 έχει υπερβολικά κοντό γρανάζωμα. Κάτι το οποίο θυμάμαι και από το S2000 του mpikounis. Ήταν ίσως ο βασικός λόγος που το ταξίδι στην εθνική σε συνδυασμό με το πλαστικό τζάμι δεν ήταν και το καλύτερό του!
Στρατο το ξερω οτι το S2000 εχει κοντο γραναζωμα.Ομως,οσο κοντο + αν ειναι με 6η + 80χλμ/ωρα δε μπορει να εχει + τοσο λιγες στροφες.Αλλωστε τα δινει ολα πολυ ψιλα,με αποτελεσμα + οι 4.500στροφες να θεωρουνται χαμηλες για το μοτερ.
Εχω μια ερωτηση ομως.
Αφου με την 6η πιανει την τελικη των 240χλμ/ωρα,ποσο κοντο ειναι?Λογικα καποιες σχεσεις πρεπει να ειναι πιο κοντες απ'οτι συνηθως + καποιες πιο μακριες,ετσι δεν ειναι?Γιατι η τελικη ειναι νορμαλ για τοση δυναμη,αεροδυναμικη κλπ!'Η εχει σχεση + με το διαφορικο???('Η παλι χανω καποια παραμετρο + δυσκολευμαι να καταλαβω?)
Το λεω γιατι αγωνιστικο rallye κολλητου μου εχει κοντο γραναζωμα + βγαζει τελικη 160χλμ/ωρα το πολυ!(Εκει το καταλαβαινω :ices_ange )

Strax
11-05-05, 09:56
Τα χιλιόμετρα που μπορεί να πιάσει ένα αμάξι εξαρτώνται από το γρανάζωμα του κιβωτίου, τη σχέση του διαφορικού και το μάξιμουμ αριθμό στροφών που μπορεί να σηκώσει ο κινητήρας. Το καλό με τους πολύστροφους κινητήρες είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κοντό γρανάζωμα. Μπορεί η δευτέρα του S2000 να βγάζει περίπου 105 χιλιόμετρα, αλλά πρέπει να υπολογίσεις ότι τα βγάζει στις 9000 στροφές. Αν χρησιμοποιήσεις το ίδιο σασμάν και διαφορικό στο Ζ4 πχ που έχει κόφτη στις 6500 σαλ, θα έβγαζε 75 χιλόμετρα! Το ότι με 4η και 2000 στροφές είσαι περίπου στα 40 χιλιόμετρα, πως σου φαίνεται?

Fad3In
11-05-05, 09:57
Χαλαρωστε! Ενα σχολιο εκανα!!! :icon42: :calm: Ν.

kostas*
11-05-05, 11:21
Επειδή είχα κοιτάξει λίγο το θέμα "βελτίωση" στο S2000 όταν το είχα να σου πω μόνο οτι θέλεις ΠΟΛΛΑ χρήματα για να πάρεις ΛΙΓΑ άλογα και χωρίς καμία εγγύηση οτι δεν θα χάσεις άλογα από τις αλλαγές που θα κάνεις. Η μόνη βελτίωση που ήταν σίγουρο οτι θα αποδώσει ήταν ο κομπρέσσορας αλλά είχε θέματα αξιοπιστίας.
΄
Στα λέω αυτά γιατί θέλω να καταλήξω στο οτι το S2000 είναι πιθανό παρόλες τις βελτιώσεις του να μην ήταν παρά μόνο ελάχιστα άλογα καλύτερο από το μαμά. Και φυσικά, το πως θα ξεκινήσει είναι το Α και το Ω. Λίγο φθαρμένος δίσκος, λίγο λιγότερες στροφές και τελείωσε η κόντρα εκεί.
Συμφωνω απολυτα.
Καποιες φορες αυτα που κανουμε στο αυτοκινητο μας δεν ειναι για καλο. Θυμαμαι τοτε που ειχα το saxo πηγα με ενα φιλο που με ειχε τρελανει για το σουπερ μοτερ του (με προγραμμα ειδικο απο Ιταλια κλπ,κλπ μεχρι και τις ζαντες ειχε φαει στον τορνο για τις ελαφρωσει) για να δω τελικα ποσο θα μου ανοιγε (το δικο μου μονο εξατμιση ) και τελικα τον περασα.
Βεβαια υπαρχει και η πιθανοτητα να με δουλευε αλλα δεν το νομιζω αφου ειχε δικο του συνεργειο Citroen.

Octane
11-05-05, 12:46
Τα χιλιόμετρα που μπορεί να πιάσει ένα αμάξι εξαρτώνται από το γρανάζωμα του κιβωτίου, τη σχέση του διαφορικού και το μάξιμουμ αριθμό στροφών που μπορεί να σηκώσει ο κινητήρας. Το καλό με τους πολύστροφους κινητήρες είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κοντό γρανάζωμα. Μπορεί η δευτέρα του S2000 να βγάζει περίπου 105 χιλιόμετρα, αλλά πρέπει να υπολογίσεις ότι τα βγάζει στις 9000 στροφές. Αν χρησιμοποιήσεις το ίδιο σασμάν και διαφορικό στο Ζ4 πχ που έχει κόφτη στις 6500 σαλ, θα έβγαζε 75 χιλόμετρα! Το ότι με 4η και 2000 στροφές είσαι περίπου στα 40 χιλιόμετρα, πως σου φαίνεται?
"Το'πιασα"! :)
Ευχαριστω Στρατο!!

taz
13-05-05, 11:35
Δυστυχώς για άλλη μία φορά αποδείχτηκε ότι στην προσπάθεια για βελτίωση του S2000 το αποτέλεσμα ήταν το αντίθετο από το αναμενόμενο. Δέν είναι τυχαίο που στη Honda πρίν βγάλουν το αυτοκίνητο δοκίμασαν πάνω από δέκα διαφορετικές εξατμίσεις.Όπως καταλαβαίνετε είναι δύσκολο για όλους τους βελτιωτές να φτιάξουν κάτι καλύτερο.
Επειδή είδα κάποια posts λίγο...περίεργα να πώ ότι κατά τη γνώμη μου η BMW και HONDA φτιάχνουν τα καλύτερα ατμοσφαιρικά μοτέρ για αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και όποιος δεν το αναγνωρίζει αυτό είναι ή κομπλεξικός ή άσχετος με το άθλημα.

Dionysis
13-05-05, 12:12
η BMW και HONDA φτιάχνουν τα καλύτερα ατμοσφαιρικά μοτέρ για αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και όποιος δεν το αναγνωρίζει αυτό είναι ή κομπλεξικός ή άσχετος με το άθλημα.

Αλλά και τα πιό αξιόπιστα εδώ και δεκαετίες φίλε taz είναι κορυφές