PDA

Επιστροφή στο Forum : - SOS - Θερμοκρασία σε e46


Fraist
28-09-08, 09:26
Παιδιά καλημέρα, χτες το βράδυ γυρίζοντας είχα προβλήματα με το δείκτη θερμοκρασίας σε e46 316ti N42B18A.
Με το που ξεκινάω το αμάξι από Τρίπολη μετά από 5 λεπτά πιάνω το δείκτη θερμοκρασίας στα 3/4 παθαίνω σοκ αλλά αμέσως σε 2 δευτερόλεπτα επιστρέφει στη μέση. Ξεκινάω λοιπόν για Αθήνα και σε όλο το δρόμο ήταν κυριλέ στη μέση τόσο σε κυριλέ οδήγηση όσο και σε μερικά πλακώματα με το μάτι κολλημένο στο δείκτη. Όταν φτάνω Αθήνα και μπαίνω Αττική οδό βλέπω ξαφνικά ένα απότομο άλμα (πέταγμα σε χρόνο dt όχι σταδιακό) στο τέρμα και μετά σταδιακή μείωση στα 1/2 σε 3-4 δευτερόλεπτα. Μια συμπεριφορά σαν τον δείκτη κατανάλωσης που πατάει κανείς τέρμα γκάζι και το αφήνει. Τρελαίνομαι…
Κυριλέ οδήγηση 2000 rpm και μετά από 5 min πάλι τα ίδια καρφί σε χρόνο dt στα κόκκινα και πάλι σε 2-3 sec πάλι στα νορμάλ. Σταματώ για κανά μισάωρο βάζω μπρος και όλα φυσιολογικά αλλά πριν φτάσω σπίτι (15 km) ρίχνει αλλά δυο ακόμα απότομα πετάγματα στο τέρμα και πάλι μετά από 2-3 δευτερόλεπτά στη θέση του.
Υπόψη όλο το σκηνικό έγινε τα μεσάνυχτα με άδειο δρόμο άρα το αμάξι δε ζοριζόταν καθόλου πήγαινε σχεδόν ρολαριστό σε ανοικτό δρόμο.
Μόλις έφτασα σπίτι μέτρησα από το ηλεκτρονικό μενού θερμοκρασία και έπαιζε από 85-90 άντε 95 με σταματημένο το αμάξι και με το δείκτη στη μέση.

Παρακαλώ βοήθεια γιατί η θερμοκρασία του αμαξιού με τρελαίνει. Έψαχνα και στο φόρουμ χτες αλλά δε βρήκα κάτι σχετικά για 46άρια.

1. Εάν είναι θερμοστάτης δικαιολογείται το απότομο πέταγμα της βελόνας στα ύψη σε χρόνο dt? Δεν θα έπρεπε να ανεβαίνει σταδιακά και να αργεί να πέσει ή να μη πέσει καθόλου εάν έχει κολλήσει?
2. Σκέφτομαι μπας και τα έχει παίξει ο αισθητήρας θερμοκρασίας και δείχνει μπαρούφες.
3. Επίσης όταν χτύπαγε τέρμα η θερμοκρασία δεν άναβε κόκκινο λαμπάκι στη θερμοκρασία (δεν ξέρω εάν υποτίθεται να ανάβει κιόλας)
4. Τέλος φοβάμαι μπας και τα έπαιξαν τα όργανα του αμαξιού.

Υπόψη το αμάξι μέχρι σήμερα είτε έλιωνε στο μποτιλιάρισμα είτε πήγαινε πίτα στην εθνική ο δείκτης ήταν ΠΑΝΤΑ κολλημένος στη μέση.

nikos_E34
28-09-08, 09:40
αισθητηρας που παει στο ταμπλο ή το ταμπλω κανει προβλημα..θερμοστατης αν ηταν κολλημενος θα εβλεπες πως παει αργα και σταθερα η βελονα στο θανατο της και θα εβλεπες λιγους ατμους απο μπροστα διοτι το καπακι που βαζεις αντιφριζ εχει βαλβιδα να ελευθερωνει την παραπανω πιεση

Fraist
28-09-08, 11:07
Και εγώ ελπίζω να είναι αισθητήρας το νούμερο 9 και όχι θερμοστάτης ή καντράν γιατί αλλιώς μπλέξαμε...

http://img150.imageshack.us/img150/5426/mtu4nte3x3ajr3.th.png (http://img150.imageshack.us/my.php?image=mtu4nte3x3ajr3.png)http://img150.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

λέω να κουνήσω την επαφή ή να τον βγάλω να τον καθαρίσω μπας και λεχει πιάσει πουρί και για αυτό κάνει αυτές τις λαλακιές. Να ρωτήσω εάν ανεβάσει θερμοκρασία ανάβει και η κόκκινη λιχνία στο τέρμα ή όχι?

sofos 2.8i
28-09-08, 12:11
Η πρωτη σωστη και φτηνη λυση κατα την αποψη μου ειναι οντως το Νο 9.Οσο για την λυχνια νομιζω πως αναβει στο τερμα.Αυτο το τσεκαρεις οταν ανοιγεις το διακοπτη αν αναβει το κοκκινο λαμπακι,αλλιως με τσεκ στο ταμπλω οργανων.

Fraist
28-09-08, 19:26
Η πρωτη σωστη και φτηνη λυση κατα την αποψη μου ειναι οντως το Νο 9.Οσο για την λυχνια νομιζω πως αναβει στο τερμα.Αυτο το τσεκαρεις οταν ανοιγεις το διακοπτη αν αναβει το κοκκινο λαμπακι,αλλιως με τσεκ στο ταμπλω οργανων.

Η λαμπίτσα όταν ανάβω τη μηχανή δουλεύει κανονικά.
Τώρα σχετικά με τον αισθητήρα θερμοκρασίας (Νο 9) τον τσέκερα αλλά μάλλον δεν είναι αυτός αφού με βγαλμένο καλώδιο έδειχνε θερμοκρασία το καντράν. Επίσης αυτός είναι βρίσκεται στο κάτω κολλάρο του ψυγείου το οποίο μπαίνει σε λειτουργία μόλις ανοιξεί ο θερμοστάτης και γυρίσει τα νερά.
Πάντος σήμερα το είχα μισή ώρα στο ρελαντί για να ζεταθεί. Μόλις ζεστάθηκε (μου έσπασε τα νεύρα μέχρι να ανάψει) στους 95 άνοιξε ο θερμοστάτης και το βεντιλατέρ και κατέβηκε η θερμοκρασία στους 75 άρα μάλλον κάποιος αισθητήρας στο κύκλωμα πρίν το θερμοστάτη θα πρέπει να είναι ώστε να δείχνει θερμοκρασία στη μηχανή.
Εάν ξέρει κανείς ας πει που βρίσκεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας που δίνει σήμα στο καντράν.

Fraist
28-09-08, 20:40
Βρέθηκε νέος αισθητήρας πάνω στη μηχανή με την πρώτη ευκαιρία θα ελένξω και αυτόν
Νο 9

http://img175.imageshack.us/img175/1034/mtyxoti3x3apc9.th.png (http://img175.imageshack.us/my.php?image=mtyxoti3x3apc9.png)http://img175.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

stauros772000
28-09-08, 21:56
πριν πας να τα χωσεις,κοιτα μην εχει πεσει η σταθμη του νερου και χρειαζεται μιαν απλη εξαερωση,συμπληρωση υγρων,

gyiama
02-10-08, 13:14
ειναι ο αισθητηρασ θερμοκρασιασ που βρισκεται κατω απο την εισαγωγη του κηνητηρα τον αλλαξα πριν 2 εβδομαδεσ με ακριβωσ το ιδιο προβλημα αλλαγη με εργασια στην αντιπροσωπεια τησ mbw κοστοσ 50ε διαρκεια 1 ωρα περιπου

kostasble
02-10-08, 13:31
θύμισε μου αν έχει βεντιλατερ το αμάξι σου

God
02-10-08, 14:03
Αυτο που περιγραφεις δεν ειναι προβλημα θερμοκρασιων. Η θερμοκρασια δεν μπορει να αυξομειωθει τοσο γρηγορα για προφανεις λογους. Ειτε εχει αερα μεσα το κυκλωμα σου και θελει εξαερωση (μολις χτυπησει αερας τον αισθητηρα θερμοκρασιας αυτος τρελαινεται) ειτε το οργανο το ιδιο η/και ο αισθητηρας εχει καποιο προβλημα.

Fraist
02-10-08, 15:30
Ήταν ο αισθητήρας θερμοκρασίας στον κορμό του κινητήρα. Είχε χαλάσει και έδειχνε τέρμα κόκκινο μέχρι και το πρωί που έβαζα μπρος κρύο!!!
Επίσης όλο το διάστημα παρατηρούσε με το OBC τη θερμοκρασία και όταν χτύπαγε κόκκινο έδειχνε -128 επίσης έκανε και κάτι πτώσεις στο 60 στα καλά καθούμενα.

Απολογισμός 12 ευρώ ο αισθητήρας και 50 ευρώ εργατικά (ήθελε να βγει όλη η πολλαπλή εισαγωγή για να μπει ο αισθητήρας). Βασικά ψηνόμουνα να το κάνω μόνος αλλά με αποθάρρυναν λέγοντας μου ότι στα 16βάλβιδα είναι πολύ πολύπλοκη διαδικασία...

Να σε ρωτήσω gyiama που στ έκαναν με 50 ?? εμένα σε αντιπροσωπεία μου έλεγαν τριψήφια νούμερα τελικά το έκανα σε εξειδικευμένο.

Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.:)

tiger
08-09-13, 16:04
καλησπερα. εχω και γω ακριβως το ιδιο προβλημα με την θερμοκρασια. χωρις να πιεζω τον κινητηρα αρχιζει και ανεβαζει θερμοκρασια για 5-10 δευτερα μεχρι τα 3/4 και μετα παλι στην μεση. σημερα μπηκα στο κρυφο μενου και παρατηρουσα την θερμοκρασια. δουλευε απο 100 εως 117. απο το 115 μεχρι το 117 ανεβαινε ο δεικτης. ειναι φυσιολογικες αυτες οι τιμες?

rapid_fast
09-09-13, 09:52
δουλευε απο 100 εως 117. απο το 115 μεχρι το 117 ανεβαινε ο δεικτης. ειναι φυσιολογικες αυτες οι τιμες?

Οχι, δεν ειναι φυσιολογικές οι τιμές αυτές...

tiger
09-09-13, 18:03
Οχι, δεν ειναι φυσιολογικές οι τιμές αυτές...
ειναι απο θερμοστατη η να κοιταταξω κατι αλλο. επισης εχω την εντυπωση οτι το βεβιλατερ δουλευει συνεχεια

ditris
09-09-13, 19:13
Οχι, δεν ειναι φυσιολογικές οι τιμές αυτές...

Κάτσε ρε πανό μια χαρά είναι οι θερμοκρασίες π λέει το παιδί. Τα ε46 όπως κ όλα τα τελευταία μοτέρ BMW σε τέτοιες θερμοκρασίες δουλεύουν.

tiger
09-09-13, 20:07
Κάτσε ρε πανό μια χαρά είναι οι θερμοκρασίες π λέει το παιδί. Τα ε46 όπως κ όλα τα τελευταία μοτέρ BMW σε τέτοιες θερμοκρασίες δουλεύουν.

δηλαδη φιλε μου ειναι φυσιολογικο μετα τους 95 να ανοιγει το βεβιλατερ και μετα σε πορεια με εκατο χιλιομετρα να μην κλεινει και οι θερμοκρασιες να κυμενονται απο 100 μεχρι 118?
λιγο περιεργο μου φαινεται

rapid_fast
10-09-13, 10:24
Κάτσε ρε πανό μια χαρά είναι οι θερμοκρασίες π λέει το παιδί. Τα ε46 όπως κ όλα τα τελευταία μοτέρ BMW σε τέτοιες θερμοκρασίες δουλεύουν.

105 Μέχρι 107 όταν είσαι χωρίς φορτίο, 65 με 85 όταν πιέζεις σα δαίμονας καλοκαίρι με κλίμα..
Τα 117 είναι ψηλά..

Dim77
10-09-13, 10:28
Όπως τα λέει ο ραπιντ είναι.

Σύμφωνα με τη χαρτογραφημένη ψύξη κινητήρα (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=11244), σε χαμηλό φορτίο κινητήρα η θερμοκρασία λειτουργίας είναι 105-109 C για οικονομία. Σε υψηλό φορτίο κινητήρα τότε η θερμοκρασία πέφτει για προστασία (80-85 συνήθως).

Σε χαμηλό φορτίο ο θερμοστάτης θα ανοίξει στους 105-109 και θα πέσει λίγο η θερμοκρασία και ξανακλείνει ώστε να μένει εκεί στους 100+ βαθμούς.
Πάνω από 110 δεν σε αφήνει κανονικά.

tiger
10-09-13, 19:24
Όπως τα λέει ο ραπιντ είναι.

Σύμφωνα με τη χαρτογραφημένη ψύξη κινητήρα (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=11244), σε χαμηλό φορτίο κινητήρα η θερμοκρασία λειτουργίας είναι 105-109 C για οικονομία. Σε υψηλό φορτίο κινητήρα τότε η θερμοκρασία πέφτει για προστασία (80-85 συνήθως).

Σε χαμηλό φορτίο ο θερμοστάτης θα ανοίξει στους 105-109 και θα πέσει λίγο η θερμοκρασία και ξανακλείνει ώστε να μένει εκεί στους 100+ βαθμούς.
Πάνω από 110 δεν σε αφήνει κανονικά.

αρα παω μαλλον για θερμοστατη

rapid_fast
11-09-13, 07:11
αρα παω μαλλον για θερμοστατη

Αφού λές οτι οπλίζει το βεντιλατερ, κάτι περισσότερο πρέπει να περιμένεις σαν βλάβη..
Το ψυγείο σου έχει ψυκτικό??

Dim77
11-09-13, 11:26
Η λειτουργία του ''100-117'' φαίνεται φυσιολογική, αρκεί να ηταν 100-109...

Αν είχε χαλάσει ο θερμοστάτης δεν θα ''άνοιγε'' στο 117 ώστε να ξαναπέσει η θερμοκρασία.

Χωρίς να είμαι και σίγουρος.

tiger
11-09-13, 19:12
Η λειτουργία του ''100-117'' φαίνεται φυσιολογική, αρκεί να ηταν 100-109...

Αν είχε χαλάσει ο θερμοστάτης δεν θα ''άνοιγε'' στο 117 ώστε να ξαναπέσει η θερμοκρασία.

Χωρίς να είμαι και σίγουρος.

εφοσον ειναι χαρτογραφημενος θερμοστατης εχει και μια βαλβιδα ασφαλειας που ανοιγει τον θερμοστατη ηλεκτρονικα πλεον μετα τους 113. αρα πιστευω οτι ο θερμοστατης ανοιγει μονο ετσι και μολις πεσει κατω απο τους 100 ξανακλεινει. εχω παραγειλει θερμοστατη θα τον βαλω τριτη τεταρτη και βλεπουμε

tiger
20-09-13, 17:03
τελικα λυθυκε το θεμα. αλλαξα θερμοστατη και ολα καλα. κοστος 120Ε

alex89
15-10-13, 00:05
καλησπερα παιδια πριν 2 μερες περιπου μου αναψε το λαμπακι του δοχειου νερου και σημερα η θερμοκρασια χτυπησε κοκκινο εβγαζε καπνο το εσβησα και μετα απο καμια ωρα το συμπληρωσα με εμφιαλομενο νερο ωστε να το παω σπιτι το οποιο ειναι ενα τεταρτο απο το σημειο που συμπηρωσα αλλα και παλι εβγαζε καπνο οταν εφτασα,τι γινετε? λετε να πειραχτηκε τιποπα?

tiger
15-10-13, 21:28
καλησπερα παιδια πριν 2 μερες περιπου μου αναψε το λαμπακι του δοχειου νερου και σημερα η θερμοκρασια χτυπησε κοκκινο εβγαζε καπνο το εσβησα και μετα απο καμια ωρα το συμπληρωσα με εμφιαλομενο νερο ωστε να το παω σπιτι το οποιο ειναι ενα τεταρτο απο το σημειο που συμπηρωσα αλλα και παλι εβγαζε καπνο οταν εφτασα,τι γινετε? λετε να πειραχτηκε τιποπα?

Οταν σου άναψε το λαμπάκι συμπληρωσες νερό η μόνο με το εμφιαλωμένο προσπαθησες να κανεις δουλεια

alex89
15-10-13, 22:02
το λαμπακι αναβε αλλα εσβηνε μετα απο 5 λεπτα και δεν το εδωσα πολυ σημασια γιατι θα το πηγαινα να το δουν για συμπληρωμα, οταν ανεβασε θερμοκρασια εβαλα το νερο,και πριν 2 μηνες μου ειχε ξανα αναψει και εχανε το δοχειο νερου και το αλλαξα.

rapid_fast
16-10-13, 10:27
Δε φτάνει να συμπληρώσεις.. Πρέπει να κάνεις και εξαέρωση..
Αν δεν έκανες, απλά δεν έκανες τίποτα απολύτως, και εξακολουθούσες να
καταπονείς τη μηχανή.

nick_dimi
19-10-13, 16:58
Στο δικο μου παλι οταν βγαινω σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας , αναβει το λαμπακι του νερου στο ψυγειο,χωρις ποτε να ανεβαινει η θερμοκρασια.Μολις μπω σε πολη και πεσουν οι στροφες,σβηνει απο μονο του.
Παρατηρησα ειναι η αληθεια μια γραμμη ξεραμενου παραφλου κατω απο την ταπα του ψυγειου.΄΄Γνώστης΄΄ του θεματος μου ειπε οτι μπορει να ειναι μικροδιαρροη απο εκει γιατι ειναι συχνο φαινομενο.Συμπληρωνω περιπου 100ml καθε 3 εβδομαδες.
Εσεις τι λετε φιλοι μου?Ισχυει κατι τετοιο ή να το ψαξω παραπανω?

rapid_fast
19-10-13, 21:15
Στο δικο μου παλι οταν βγαινω σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας , αναβει το λαμπακι του νερου στο ψυγειο,χωρις ποτε να ανεβαινει η θερμοκρασια.Μολις μπω σε πολη και πεσουν οι στροφες,σβηνει απο μονο του.
Παρατηρησα ειναι η αληθεια μια γραμμη ξεραμενου παραφλου κατω απο την ταπα του ψυγειου.΄΄Γνώστης΄΄ του θεματος μου ειπε οτι μπορει να ειναι μικροδιαρροη απο εκει γιατι ειναι συχνο φαινομενο.Συμπληρωνω περιπου 100ml καθε 3 εβδομαδες.
Εσεις τι λετε φιλοι μου?Ισχυει κατι τετοιο ή να το ψαξω παραπανω?

η τάπα εξαερισμού μπορεί να χάνει, ή το παγούρι να είναι τρύπιο, ή ο αισθητήρας
κάτω δεξιά (θέλει ράμπα να το δείς) μπορεί να χάνει απο το ο-ρινγκ..