PDA

Επιστροφή στο Forum : audi q5 vs bmw x3


BMW-Racing
29-09-08, 16:48
πολλοι απο εσας εχετε διαβασει για την αφιξη του νεου q5.Θα ηθελα πολυ να πουμε τις αποψεις μας για το νεο αυτο μοντελο κ σε σχεση με το "δικο μας" χ3.Αρχιζω λεγοντας πως μηχανικα υπερτερει μιας κ το 2.0 μοτερακι του ειναι το ατου του.Ωσο αφορα την οδηγικη του συμπεριφορα θα μαθουμε συντομα απ τα γνωστα περιοδικα μιας κ σιγουρα θα γινει το συγκριτικο...Εξοπλισμος καλος ,ανεση θα το δουμε πρωτα απο κοντα,τιμη λιγο τσιμπημενη...Παντως δυνατος αντιπαλος.Συμφωνειτε ή διαφωνειτε...?

bimmer-corfu
29-09-08, 17:34
Σίγουρα είναι δυνατοί αντίπαλοι το Q5 αλλά και η νέα Mercedes GLK.
Σχετικά με το Q5 η γνώμη μου είναι ότι αν η τιμή του 2λιτρου με τα 200+ άλογα είναι κοντά στο 2λιτρο Χ3 (που δεν νομίζω γιατί θα είναι τσιμπιμένη η τιμή του απο ότι λένε) τότε bye bye X3. Πάντως και απο 2.5 Χ3 ίσως είναι καλύτερη αγορά το Q5 με τα 200+ τουρμπάτα αλογάκια

BMW-Racing
29-09-08, 18:19
τιμη χ3 με 150 αλογα comfort 42900,sportive 48800 manual και τα δυο.Τιμη q5 με 211 αλογα 43400 κ 46500 με tiptronic .Χ3 2.5 SI με 218 αλογα comfort 55300.Τα συμπερασματα δικα σας...

bimmer-corfu
29-09-08, 19:11
Bye bye X3

JuNiOr_
29-09-08, 19:39
δε θα ελεγα bye bye,απλα οπως και στη περιπτωση της Ζ4 οταν βγειτε το ΤΤ ΜΚ2,ετσι και τωρα στις μικρες εκδοσεις χρειαζεται ενα νεο δυνοτο τουρμπατο μοτερ...κατα τ αλλα,για την ελλαδα το Q5 συμφερει περισσοτερο βασει αυτων που δινει στα 2.000 κυβικα,ωστοσο στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο παιζουν και οι ντιζελ...
το Χ3 ποτε αλλαζει?σε 1,5-2 χρονια νομιζω...

Aceman1925
29-09-08, 20:36
το Χ3 ηταν δυστυχως το πιο αποτυχημενο μοντελο της BMW.Δεν πουλησε σχεδον τιποτα απο οσα προσδοκουσαν οι Βαβαροι!!!

Πρεπει να βγει το επομενο πιο προσεκτικα στημενο για να τραβηξει κοσμο αλλιως στην κατηγορια του το AUDI θα μονοπωλησει

JuNiOr_
29-09-08, 20:51
σοβαρα?καπου ειχα διαβασει οτι πουλησε παρα πολυ καλα αλλα μπορει να κανω και λαθος...

MaSt0RaS
29-09-08, 20:52
το Χ3 ηταν δυστυχως το πιο αποτυχημενο μοντελο της BMW.Δεν πουλησε σχεδον τιποτα απο οσα προσδοκουσαν οι Βαβαροι!!!

Πρεπει να βγει το επομενο πιο προσεκτικα στημενο για να τραβηξει κοσμο αλλιως στην κατηγορια του το AUDI θα μονοπωλησει

λογικο διοτι κανανε την βλακεια να βγαλουν το X3 σαν μινατουρα του Χ5 ενω το Q5 με το Q7 φενονται τελιως διαφορετικα(αν και μοιαζουν, δεν δειχνει οτι και καλα "εχεσε" το ενα και βγκε το αλλο :P) και τα 2 ειναι αρκετα επιβλιτικα.

Μην βαρατε αποψη μου παντα!

bimmer-corfu
30-09-08, 07:40
Λογικά πρέπει να πούλησε αφού έπαιζε μόνο του στα premium μεσαία SUV

Dim77
30-09-08, 08:06
το Χ3 ηταν δυστυχως το πιο αποτυχημενο μοντελο της BMW.Δεν πουλησε σχεδον τιποτα απο οσα προσδοκουσαν οι Βαβαροι!!!

Πρεπει να βγει το επομενο πιο προσεκτικα στημενο για να τραβηξει κοσμο αλλιως στην κατηγορια του το AUDI θα μονοπωλησει

λογικο διοτι κανανε την βλακεια να βγαλουν το X3 σαν μινατουρα του Χ5 ενω το Q5 με το Q7 φενονται τελιως διαφορετικα(αν και μοιαζουν, δεν δειχνει οτι και καλα "εχεσε" το ενα και βγκε το αλλο :P) και τα 2 ειναι αρκετα επιβλιτικα.

Μην βαρατε αποψη μου παντα!

Διαβάζω και βλέπω εντυπωσιακές εκφράσεις και απόψεις, οι οποιες απορώ που βασίζονται.

Στο ότι δε σας αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο (άρα συνεπάγεται και ''αποτυχία'')?
Στο ότι στη βασική βενζινοκίνητη έκδοση δεν έχει την απόδοση που θα συγκλόνιζε τα πλήθη?:confused:

Το Χ3 είναι πολύ επιτυχημένο ΚΑΙ εμπορικά, εκτός του ότι είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο ανεξαρτήτως κινητήρα. (ακόμα και το υποτιθέμενα ''αναιμικό'' 2.0 βενζίνης - μια χαρά κινείται).
Τα κανονικά μοτέρ για αυτά τα αυτοκίνητα είναι τα Diesel τα οποία είναι ικανοποιητικότατα (και το 2.0d).

Όσο για το επιβλητικό Q7...δε θα κρατηθώ....μοιάζει με ιπποπόταμο...ακόμα και το πρώτο Hummer είναι πιο κομψό.:king:

Αν συγκρίνετε δε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, θα δείτε ότι δεν υστερεί η BMW...καθόλου!

Strax
30-09-08, 08:56
Αν το Χ3 δεν πήγαινε καλά που έπαιζε σε μια κατηγορία μόνο του, τότε δεν θα έμπαιναν και άλλες εταιρείες. Απλή λογική!

Quickman
30-09-08, 09:17
Νομιζω οτι δεν υπαρχει κατοχος Χ3 που να μην εμεινε ικανοποιμενος γενικος. Σιγουρα θα αναζητησω και το επομενο μοντελο οταν βγει, νομιζω κατα το 2011-12. Τωρα σειρα εχει η Χ1 απο οσα εχω διαβασει.
Τα audi σε ολες τις κατηγοριες ειναι φτηνοτερα στα αναλογα αλογα.....οποιος τα γουσταρει τα περνει. Οσο για το mercentes θεωρω ειναι πολυ ασχημο.

MaSt0RaS
30-09-08, 11:11
Διαβάζω και βλέπω εντυπωσιακές εκφράσεις και απόψεις, οι οποιες απορώ που βασίζονται.

Στο ότι δε σας αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο (άρα συνεπάγεται και ''αποτυχία'')?
Στο ότι στη βασική βενζινοκίνητη έκδοση δεν έχει την απόδοση που θα συγκλόνιζε τα πλήθη?:confused:

Το Χ3 είναι πολύ επιτυχημένο ΚΑΙ εμπορικά, εκτός του ότι είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο ανεξαρτήτως κινητήρα. (ακόμα και το υποτιθέμενα ''αναιμικό'' 2.0 βενζίνης - μια χαρά κινείται).
Τα κανονικά μοτέρ για αυτά τα αυτοκίνητα είναι τα Diesel τα οποία είναι ικανοποιητικότατα (και το 2.0d).

Όσο για το επιβλητικό Q7...δε θα κρατηθώ....μοιάζει με ιπποπόταμο...ακόμα και το πρώτο Hummer είναι πιο κομψό.:king:


Αν συγκρίνετε δε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, θα δείτε ότι δεν υστερεί η BMW...καθόλου!

καλα τα λες αλλα γιατι κανεις παθεση το δικο μου ποστ ειπα οτι για εμενα ειναι ενα αμαξι που δεν μου αρεσει κια δεν θα το επερνα το αν εινα ιαποτυχια εμπορικα η οχι δεν το ξερω...

Leonidas_Thess
30-09-08, 15:03
Παλικάρια δεν ξέρω τι λέτε αλλα εγώ δεν προκυται να αγοράσω ποτε AUDI και ο λόγος ειναι ένας και μοναδικός , θα πληρώσω μια περιουσία το AUDI και μολίς ανοίξω τοι καπώ να δω σήματα της VW το θεωρώ αδιανόητο και δεν με νοιάζει αν ειναι όλες αυτες οι εταιρίες στο γκρούπ και τα λέω όλα αυτα γιατι ενας γνωστος πλήρωσε 72000 για ένα Q7 και το μισό μοτέρ είχε σηματα της VW ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καλύτερα 150 αλογατα και ΒMW και να βλέπω μονο ΒMW σηματακια οταν ανοιγω το καπω. Ευχαριστώ για την υπομονή σας:gaysex::gaysex:

sakkunen
30-09-08, 16:33
καλα τα λες αλλα γιατι κανεις παθεση το δικο μου ποστ ειπα οτι για εμενα ειναι ενα αμαξι που δεν μου αρεσει κια δεν θα το επερνα το αν εινα ιαποτυχια εμπορικα η οχι δεν το ξερω...

Κάτσε γιατί θα τρελαθούμε.Αφού συμφώνησες με το post του aceman γιατί να μην κάνει quote τη δική σου απάντηση?Κ τι είπε ο aceman?Οτι είναι το πιο αποτυχημένο bmw.
:sleeping::sleeping::sleeping:

Επιστρέφω στο θέμα απορώντας πως οι τιμές Γερμανίας κ Ελλάδας είναι τόσο κοντά.Στα 43000 πάνω κάτω.

BMW-Racing
30-09-08, 16:59
προφανως θα εχουν αλλο εξοπλισμο....Αυτο το τσεκαρες?

bimmer-corfu
30-09-08, 17:15
Που να δεις που η facelifted Cayenne έχει VW κινητήρα....

sakkunen
01-10-08, 10:43
προφανως θα εχουν αλλο εξοπλισμο....Αυτο το τσεκαρες?

Η διαφορά είναι ένα s-tronic.Αλλά κ πάλι κ πιο πλούσιο να είναι σε εξτρά η bmw hellas το Χ3 το κοστολογεί 7-8000 ευρώ παραπάνω.

yiannisz3
01-10-08, 14:10
Παλικάρια δεν ξέρω τι λέτε αλλα εγώ δεν προκυται να αγοράσω ποτε AUDI και ο λόγος ειναι ένας και μοναδικός , θα πληρώσω μια περιουσία το AUDI και μολίς ανοίξω τοι καπώ να δω σήματα της VW το θεωρώ αδιανόητο και δεν με νοιάζει αν ειναι όλες αυτες οι εταιρίες στο γκρούπ και τα λέω όλα αυτα γιατι ενας γνωστος πλήρωσε 72000 για ένα Q7 και το μισό μοτέρ είχε σηματα της VW ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καλύτερα 150 αλογατα και ΒMW και να βλέπω μονο ΒMW σηματακια οταν ανοιγω το καπω. Ευχαριστώ για την υπομονή σας:gaysex::gaysex:

sorry προκαταβολικα αλλα εδω φαινεται το κομπλεξ που εχουμε σαν ελληνες...Το σηματακι της BMW-MERCEDES να εχουμε και ας σερνεται...

makinen
01-10-08, 14:12
+1000.............

Z4ever
01-10-08, 14:29
Παλικάρια δεν ξέρω τι λέτε αλλα εγώ δεν προκυται να αγοράσω ποτε AUDI και ο λόγος ειναι ένας και μοναδικός , θα πληρώσω μια περιουσία το AUDI και μολίς ανοίξω τοι καπώ να δω σήματα της VW το θεωρώ αδιανόητο και δεν με νοιάζει αν ειναι όλες αυτες οι εταιρίες στο γκρούπ και τα λέω όλα αυτα γιατι ενας γνωστος πλήρωσε 72000 για ένα Q7 και το μισό μοτέρ είχε σηματα της VW ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καλύτερα 150 αλογατα και ΒMW και να βλέπω μονο ΒMW σηματακια οταν ανοιγω το καπω. Ευχαριστώ για την υπομονή σας:gaysex::gaysex:

:+1:0000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000

Αντε ρε με τον ομιλο εταιριων της κακιας ωρας!!!!

Και να μου τα χαριζαν δεν τα επαιρνα!!!!

bimmer-corfu
01-10-08, 16:43
Φίλε μου σχετικά με τα αμάξια στις φωτογραφίες έχω να σου πω και εγώ όπως και εσύ ευχαρίστως έπαιρνα ένα αν μου το έδιναν ΑΛΛΑ α) ναι μεν η Bugatti είναι απο τα ταχύτερα αμάξια στο κόσμο (και όχι το ταχύτερο όπως πολλοί νομίζουν) αλλά πληρώνεις 2.000.000 Ευρώ και έχει φωτιστικά με μηχανικά/ηλεκτρικά μέρη απο skoda superb β) η Lamporgini είχε (δεν είμαι σίγουρος αν ακόμα έχει) ταμπλό απο Audi A4 στη Murcielago και γ) To R8 είναι μόνο εμφανισιακά διαστημόπλοιο αφού τεχνικά είναι ένα S και σε πίστα δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι φεύγει σε Μ3 Ε92 που κοστίζει τα μισά χρήματα και όποιος δεν ξέρει δεν δίνει καθόλου σημασία αν τη δει στο δρόμο.

ΟΚ καταλαβαίνω τη σημασία της χρήσης κοινών μερών αλλά σε αμάξια με τόσα χρήματα είναι απαράδεκτο...

MaSt0RaS
01-10-08, 16:49
Κάτσε γιατί θα τρελαθούμε.Αφού συμφώνησες με το post του aceman γιατί να μην κάνει quote τη δική σου απάντηση?Κ τι είπε ο aceman?Οτι είναι το πιο αποτυχημένο bmw.
:sleeping::sleeping::sleeping:

Επιστρέφω στο θέμα απορώντας πως οι τιμές Γερμανίας κ Ελλάδας είναι τόσο κοντά.Στα 43000 πάνω κάτω.

ελληνικα μιλαω! ειπα δεν μου αρεσει ... το οτι εμπορικα ειναι αποτυχημενο δεν συμφωνησα... κια ουτε καν το ξερω!

Z4ever
01-10-08, 16:59
Φίλε μου σχετικά με τα αμάξια στις φωτογραφίες έχω να σου πω και εγώ όπως και εσύ ευχαρίστως έπαιρνα ένα αν μου το έδιναν ΑΛΛΑ α) ναι μεν η Bugatti είναι απο τα ταχύτερα αμάξια στο κόσμο (και όχι το ταχύτερο όπως πολλοί νομίζουν) αλλά πληρώνεις 2.000.000 Ευρώ και έχει φωτιστικά με μηχανικά/ηλεκτρικά μέρη απο skoda superb β) η Lamporgini είχε (δεν είμαι σίγουρος αν ακόμα έχει) ταμπλό απο Audi A4 στη Murcielago και γ) To R8 είναι μόνο εμφανισιακά διαστημόπλοιο αφού τεχνικά είναι ένα S και σε πίστα δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι φεύγει σε Μ3 Ε92 που κοστίζει τα μισά χρήματα και όποιος δεν ξέρει δεν δίνει καθόλου σημασία αν τη δει στο δρόμο.

ΟΚ καταλαβαίνω τη σημασία της χρήσης κοινών μερών αλλά σε αμάξια με τόσα χρήματα είναι απαράδεκτο...

Φιλε μου δεν αμφισβητω αυτα που λες και η αποψη σου σεβαστη.

Γνωριζεις οτι το F40 (για μενα η κορυφαια και πιο καθαροαιμη FERRARI ολων των εποχων) δανειζοταν κοματια απο FIAT 128 (ενα εκ των οποιων ειναι το start button της F40 που ειναι το κουμπι για τα πιτσιλιστηρια στο 128!!!και μιλαω σοβαρα τωρα.)

Τι να πουμε τωρα δηλαδη...???

Σωστα αυτα που λεγονται αλλα μην το παρατραβαμε.

Μερικες φορες νομιζω οτι γινομαστε ιεροσυλοι!

bimmer-corfu
01-10-08, 17:05
όχι δεν το ήξερα για την F40 !!!

sakkunen
01-10-08, 18:25
ελληνικα μιλαω! ειπα δεν μου αρεσει ... το οτι εμπορικα ειναι αποτυχημενο δεν συμφωνησα... κια ουτε καν το ξερω!

Οτι μιλάς ελληνικά, οκ, συμφωνώ.Απλά επειδή είσαι λίγο πιο βόρεια από μένα μάλλον μιλάς άλλη διάλεκτο την οποία εγώ ο φτωχός αρβανίτης δεν την καταλαβαίνω.
Φυσικά οποιαδήποτε περίπτωση να γράφεις χωρίς να καταλαβαίνεις τι, ή να σου έχει πάρει το μυαλό ο αέρας απο το καμπριολέ απορρίπτονται κατηγορηματικά κ όποιος ''βλάμης'' τολμήσει να το αμφισβητήσει θα έχει να κάνει με μένα.
:icon_toil:icon_toil:icon_toil

MaSt0RaS
01-10-08, 23:32
Οτι μιλάς ελληνικά, οκ, συμφωνώ.Απλά επειδή είσαι λίγο πιο βόρεια από μένα μάλλον μιλάς άλλη διάλεκτο την οποία εγώ ο φτωχός αρβανίτης δεν την καταλαβαίνω.
Φυσικά οποιαδήποτε περίπτωση να γράφεις χωρίς να καταλαβαίνεις τι, ή να σου έχει πάρει το μυαλό ο αέρας απο το καμπριολέ απορρίπτονται κατηγορηματικά κ όποιος ''βλάμης'' τολμήσει να το αμφισβητήσει θα έχει να κάνει με μένα.
:icon_toil:icon_toil:icon_toil

τεσπα το τελειωνω εδω για την αποφυγη παρεξηγησεων!

Frustrated
13-12-08, 18:48
Ώρα να αναθερμανθεί η συζήτηση. Τεστ 4Τ συγκριτικό (Δεκ 2008) καταβαραθρώνει τη χ3. Όμως το κακάσχημο, κακής ποιότητας, αποτυχημένο SUV που έχει φάει αρνητική κριτική με το φτυάρι το χουν ήδη αγοράσει πάνω από 500.000 οδηγοί. Είμαι ένας απ αυτούς και το αγόρασα ξέροντας πως θα είναι το Q5. Το ποιο είναι καλύτερο πιστεύω θα το δείξει η αγορά

sm6
13-12-08, 19:47
μπορει να πηραν μεγαλυτερο διαφημιστικο "πακετο" απο την κοσμοκαρ...
τι να πουνε? ειναι σε κατηγορια με αρκετες πωλησεις, (δεν ειναι ας πουμε touareg W12 vs X5 4.8), οποτε αποκτουν σημασια για καποιους τα γραφομενα ενος περιοδικου.

BMW-Racing
13-12-08, 21:22
παντως κυριοι το q5 εχει απεχτο κινητηρα κ πιο ανετο σαλονι σε σχεση με το χ3,αντικειμενικα.....τωρα για οδηγικη συμπεριφορα κ αλλα ο καθενας με τα γουστα του δεν συμφωνειτε...?

bimmer-corfu
14-12-08, 01:33
Παιδιά και εγώ έχω Χ3 στην οικογένεια αλλά το Q5 είναι πιο ''φρέσκο'' όχημα. Το Χ3 ήταν ο βασιλιάς μέχρι τώρα σε αυτή τη κατηγορία. Τι άλλο να κάνει?
Περιμένουμε το νέο...

Strax
14-12-08, 09:52
Παιδιά και εγώ έχω Χ3 στην οικογένεια αλλά το Q5 είναι πιο ''φρέσκο'' όχημα. Το Χ3 ήταν ο βασιλιάς μέχρι τώρα σε αυτή τη κατηγορία. Τι άλλο να κάνει?
Περιμένουμε το νέο...

Είναι τελείως ανούσια για εμένα η σύγκριση. Το Χ3 κυκλοφορεί αρκετά χρόνια και έκανε καλά τη δουλειά του. Είναι λογικό ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε τόσο καιρό μετά να είναι καλύτερο. Αλίμονο!

Και αυτό θα αλλάξει με την εμφάνιση του νέου Χ3 κλπ.

panos90
14-12-08, 10:26
λοιπον επειδη εχουμε x3 και μαλιστα αυτο με τα 272 αλογατα εχω να πω για το Q5 επειδη μας ενδιαφερε να το αγορασουμε..

εξωτερικα ειναι ωραιο.. μεσα ομως ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ με x3... πισω τα καθισματα ειναι πιο στενα απο της x3 και το design του ειναι χειροτερο. το ιδιο για τα πλαστικα.. ενα κλικ πιο κατω.

αμα εχεις μπει σε tigouan νιωθεις αρκετες ομοιοτητες

ο μονος λογος για να το παρεις ειναι ο 2λιτρος κινητηρας με τα 211 αλογα... αντε και επειδη εχει (νομιζω) μεγαλυτερο πορτπαγκαζ. λιγο πιο ψηλο μου φανηκε


επισης κατι τελευταιο..
οι καθρεφτες των audi ειναι απαισιοι και απο οδηγικη συμπεριφορα δεν παιζει να ειναι καλυτερο..

//επισης δεν περιμενα η πλειοψηφια του φορουμ να συμφωνει οτι το q5 ειναι καλυτερο. μαλλον δεν εχουν ζησει με την x3 .. τι αλλο να πω..

VanVIC
14-12-08, 10:50
Αν αποφάσιζα εγώ στην BMW, θα έβγαζα το νέο Χ3 με το μοτέρ του 335i.
Tότε θα βλέπαμε ποιός γελάει καλύτερα...

Πριν προλάβει κανείς να πεί οτι το συγκεκριμένο μοτέρ δεν "φοριέται" σε 4-κίνητα, υπενθυμίζω οτι το 335i παράγεται και ως 335xi.

Kαι όλα αυτά τα γράφω έχοντας μόλις αγοράσει ΜΒ GLK 350 4-matic (272 ίπποι κι'αυτή).
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/album.php?albumid=204

Αν βγεί το νέο Χ3 με το συγκεκριμένο μοτέρ του 335i, θα προσπαθήσω να κάνω αμέσως την ανταλλαγή (με ένα λογικό τίμημα).

Την οδιγική συμπεριφορά-αίσθηση που προσφέρει η ΒΜW, δεν την βρίσκεις πουθενά αλλού.
Καλή και αρχοντική η MB αλλά η BMW θα'ναι πάντα πιο sportive, απο σχεδιασμού-κατασκευής.

Dim77
14-12-08, 19:59
Αν αποφάσιζα εγώ στην BMW, θα έβγαζα το νέο Χ3 με το μοτέρ του 335i.
Tότε θα βλέπαμε ποιός γελάει καλύτερα...

Πριν προλάβει κανείς να πεί οτι το συγκεκριμένο μοτέρ δεν "φοριέται" σε 4-κίνητα, υπενθυμίζω οτι το 335i παράγεται και ως 335xi.



Μα το 3.0 biturbo και 4.4 biturbo φοριούνται στα Χ6 αποκλειστικά ως βενζινοκίνητες εκδόσεις, το ίδιο και στην σειρά 7 (με 326ps πλέον).

Δε νομίζω ότι θα γλυτώσει καμμιά βενζινοκίνητη έκδοση πλέον, τη λογική ''turbo-θεόμακρες σχέσεις (τουλάχιστον οι 2 τελευταίες)'', ώστε να βγάζουν λιγότερες εκπομπες CO2 στην τυποποιημένη μέτρηση (δείχνοντας παράλληλα και εντυπωσιακές επιδόσεις στο φυλλάδιο).

Θεωρώ απίθανο να μην μπεί το μοτέρ 3.0 turbo στην Χ3...μη δούμε και μικρότερου κυλινδρισμού...:cheers: :nutkick:

:offtopic: Με γειά το GLK 350...πρέπει να είναι πολύ καλό. Και το μοτέρ πρέπει να ακούγεται υπέροχα.

bimmer-corfu
14-12-08, 20:22
Σε όσα τεστ διάβασα το υπάρχον τρίλιτρο Χ3 είναι καλύτερο απο τις υπάρχουσες εκδόσεις Q5, αλλά μόνο το τρίλιτρο και όχι οι άλλες εκδόσεις...

VanVIC
14-12-08, 21:14
...Θεωρώ απίθανο να μην μπεί το μοτέρ 3.0 turbo στην Χ3...

Και όμως, απο υψηλόβαθμα στελέχη ΒΜW Ελλάδος μαθαίνω (off the record) οτι για την επερχόμενη Χ3 δεν έχει προβλεφθεί (ακόμα ?) το μοτέρ αυτό, δυστυχώς.


...Με γειά το GLK 350...πρέπει να είναι πολύ καλό. Και το μοτέρ πρέπει να ακούγεται υπέροχα.

Ευχαριστώ για τις ευχές.
Οντως ακούγεται πολύ ωραία αλλά ακόμα δεν μπορώ να το χαρώ.
Αναμένω αρχές Γενάρη τις πινακίδες, να το κυκλοφορίσω και να σας γράψω εντυπώσεις.

TAZ118!
14-12-08, 21:44
Τωρα βγαζουν οτι η Χ3 δεν πιανει μπαζα μπροστα στο Q5?Η Χ3 υπαρχει εδω και τουλαχιστον μια 4ετια και εχει πουλησει παρα πολυ για μεσαιο premium 4χ4.Αυτη δημιουργησε αυτην την κατηγορια.Μπορει καποιος να μου πει για τι τα AUDI παρολο που ειναι πιο δυνατα και πιο
φθηνα απο τις BMW πουλανε λιγοτερο?Η AUDI βασιζεται στην VW και στην λογικη της κοινης πλατφορμας για να εχει μηχανικα μερη χαμηλου κοστους.ΑΝ ηταν ανεξαρτητη οπως η
BMW θα ειχε το ιδιο φθηνα αυτοκινητα οπως εχει τωρα?

VanVIC
14-12-08, 22:05
Τωρα βγαζουν οτι η Χ3 δεν πιανει μπαζα μπροστα στο Q5?Η Χ3 υπαρχει εδω και τουλαχιστον μια 4ετια και εχει πουλησει παρα πολυ για μεσαιο premium 4χ4.Αυτη δημιουργησε αυτην την κατηγορια.Μπορει καποιος να μου πει για τι τα AUDI παρολο που ειναι πιο δυνατα και πιο
φθηνα απο τις BMW πουλανε λιγοτερο?Η AUDI βασιζεται στην VW και στην λογικη της κοινης πλατφορμας για να εχει μηχανικα μερη χαμηλου κοστους.ΑΝ ηταν ανεξαρτητη οπως η
BMW θα ειχε το ιδιο φθηνα αυτοκινητα οπως εχει τωρα?

Εχεις δίκιο σ'αυτό που γράφεις αλλά τί φταίει η Audi που το έχει καταφέρει αυτό ?
Να μην το εκμεταλευτεί?
Είτε μας αρέσει είτε όχι αυτή είναι η πραγματικότητα και αυτό ζούμε.
Η BMW έχει ακολουθήσει τον δρόμο της και όσοι πιστοί...
Βέβαια γι'αυτό παραμένει κα τόσο μοναδική.

Απ'την άλλη θα μ'άρεσε να γινόταν και καμιά συνεργασία-merger μεταξύ BMW-Honda.
Tότε θα γινόταν ενα μοναδικό-μαγικό μείγμα με τον καθενα να δείνει στον άλλο αυτό που του λείπει.
Η Honda την τεχνωγνωσία της στους κινητήρες μέχρι 2000cc και η BMW απο 2500 και πάνω...

TAZ118!
14-12-08, 22:14
Θα προτιμουσα συνεργασια BMW--Mercedes-Benz.Eχουν περισσοτερα κοινα στα
μηχανικα μερη απο οτι με την Honda.

VanVIC
14-12-08, 22:19
Θα προτιμουσα συνεργασια BMW--Mercedes-Benz.Eχουν περισσοτερα κοινα στα μηχανικα μερη απο οτι με την Honda.Δεν πάιζει, θα σκοτωθούν και την αδυναμία αυτή θα την εκμεταλευτεί ο ανταγωνισμός δηλαδή η Audi...To θέμα είναι να συμπληρωνει ο ένας τον άλλο.

panos90
14-12-08, 23:08
η μερτσεντα τοσο καιρο ειχε να περιφανευεται τη χλιδα και την ανεση

η χλιδα εχει περασει στη bmw + ειδικα τωρα με τα νεα μοντελα που δινεται πιο πολυ εμφαση στο εσωτερικο τους..
μηχανικα η bmw ειναι ηδη μπροστα επομενως δινει σημασια και αλλου..

το μονο που θα μεινει να καυχιεται η μερτσεντα ειναι η ανεση της αναρτησης καθως στην bmw σπορ συμπεριφορα και αναρτηση του στυλ "μη παθει κανα καρδιακο ο παππους'' δυσκολο.

η audi στα δικα μας ματια σας υποψηφιοι αγοραστες του Q5 εδειξε οτι φερνει παρα πολυ σε volkswagen η οποια φερνει σε skoda... καθολου καλοκευτικο για την αξια του

Frustrated
15-12-08, 19:34
Εγώ πάντα αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που δίνει αξία σ ένα αυτοκίνητο. Ποιες δηλαδή είναι οι ποιότητες που προσδοκά κάποιος από ένα αυτοκίνητο που αγοράζει. Άλλος για παράδειγμα θέλει αξιοπιστία και φθηνά ανταλλακτικά και παέι και αγοράζει ΤΟΥΟΤΑ, άλλος θέλει γκάζια και παίρνει ένα turbo και γράφει στα παλιότερα των υποδημάτων του τα υπόλοιπα και ούτω καθεξής. Οι αγοραστές της ΜΒ θέλουν κύρος, πολυτέλεια, άνεση ντιζάιν (Η ΜΒ ειναι η καλύτερη σ αυτά) και δίνουν γενικά λιγότερη σημασία σε γκάζια και οδηγική ευχαρίστηση. Οι μπεμβεδάκηδες δίνουν λιγότερη σημασία στις αξίες αυτές και συναρπάζονται από το τιμόνι ξυράφι την αίσθηση πως δρόμος αυτοκίνητο και οδηγός γίνονται ένα σώμα και λατρεύουν τα στροφιλίκια. Η Αουντι κατα τη γνώμη μου έχει ένα πρόβλημα σοβαρό: δεν έχει χαρακτήρα. Μπορεί να φτιάχνει φθηνότερα, γρηγορότερα και ποιοτικότερα αυτοκίνητα αλλά δε μπορεί να ειναι ΜΒ και BMW ταυτόχρονα. Δεν μπορείς να είσαι σπορτίβικος όταν εισαι εμπροσθοβαρής δεν μπορεις να εισαι άνετος όταν έχεις σκληρές αναρτήσεις κλπ. Όταν δεν έχεις χαρακτήρα δεν μπορείς να έχεις φανατικούς οπαδούς. Εχεις αγοραστές μεσαίους οικογενειάρχες ή trendy νέους ή νεάζοντες (target group κινούμενη άμμος). Επίσης να πω ότι καλά είναι 211 άλογα αλλά όπως λέει και το μότο κάποιου φίλου εδώ, αν δεν μπορείς να τρέξεις με εκατό ίππους δεν μπορείς να τρέξεις ουτε με 500. Εξ άλλου όσοι Έλληνες αγάπησαν τις μπέμπες στα 1600 cc τις γνώρισαν
ΥΓ.Όσον αφορά τα τεστ θα θυμίσω το χαμό που έγινε με το Tiguan. Το βγάλανε καλύτερο από τη Χ3, το LRII και δεν ξέρω τι άλλο. Σήμερα δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς μαζί του σοβαρά: Είναι αυτοκίνητο χωρίς χαραχτήρα

konas
15-12-08, 19:47
Εγώ πάντα αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που δίνει αξία σ ένα αυτοκίνητο. Ποιες δηλαδή είναι οι ποιότητες που προσδοκά κάποιος από ένα αυτοκίνητο που αγοράζει. Άλλος για παράδειγμα θέλει αξιοπιστία και φθηνά ανταλλακτικά και παέι και αγοράζει ΤΟΥΟΤΑ, άλλος θέλει γκάζια και παίρνει ένα turbo και γράφει στα παλιότερα των υποδημάτων του τα υπόλοιπα και ούτω καθεξής. Οι αγοραστές της ΜΒ θέλουν κύρος, πολυτέλεια, άνεση ντιζάιν (Η ΜΒ ειναι η καλύτερη σ αυτά) και δίνουν γενικά λιγότερη σημασία σε γκάζια και οδηγική ευχαρίστηση. Οι μπεμβεδάκηδες δίνουν λιγότερη σημασία στις αξίες αυτές και συναρπάζονται από το τιμόνι ξυράφι την αίσθηση πως δρόμος αυτοκίνητο και οδηγός γίνονται ένα σώμα και λατρεύουν τα στροφιλίκια. Η Αουντι κατα τη γνώμη μου έχει ένα πρόβλημα σοβαρό: δεν έχει χαρακτήρα. Μπορεί να φτιάχνει φθηνότερα, γρηγορότερα και ποιοτικότερα αυτοκίνητα αλλά δε μπορεί να ειναι ΜΒ και BMW ταυτόχρονα. Δεν μπορείς να είσαι σπορτίβικος όταν εισαι εμπροσθοβαρής δεν μπορεις να εισαι άνετος όταν έχεις σκληρές αναρτήσεις κλπ. Όταν δεν έχεις χαρακτήρα δεν μπορείς να έχεις φανατικούς οπαδούς. Εχεις αγοραστές μεσαίους οικογενειάρχες ή trendy νέους ή νεάζοντες (target group κινούμενη άμμος). Επίσης να πω ότι καλά είναι 211 άλογα αλλά όπως λέει και το μότο κάποιου φίλου εδώ, αν δεν μπορείς να τρέξεις με εκατό ίππους δεν μπορείς να τρέξεις ουτε με 500. Εξ άλλου όσοι Έλληνες αγάπησαν τις μπέμπες στα 1600 cc τις γνώρισαν
ΥΓ.Όσον αφορά τα τεστ θα θυμίσω το χαμό που έγινε με το Tiguan. Το βγάλανε καλύτερο από τη Χ3, το LRII και δεν ξέρω τι άλλο. Σήμερα δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς μαζί του σοβαρά: Είναι αυτοκίνητο χωρίς χαραχτήρα


Χειμαρος,..., αλλα μ αρεσεις και γενικα θα συμφωνησω.

Snoopy
15-12-08, 20:26
Εγώ πάντα αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που δίνει αξία σ ένα αυτοκίνητο. Ποιες δηλαδή είναι οι ποιότητες που προσδοκά κάποιος από ένα αυτοκίνητο που αγοράζει. Άλλος για παράδειγμα θέλει αξιοπιστία και φθηνά ανταλλακτικά και παέι και αγοράζει ΤΟΥΟΤΑ, άλλος θέλει γκάζια και παίρνει ένα turbo και γράφει στα παλιότερα των υποδημάτων του τα υπόλοιπα και ούτω καθεξής. Οι αγοραστές της ΜΒ θέλουν κύρος, πολυτέλεια, άνεση ντιζάιν (Η ΜΒ ειναι η καλύτερη σ αυτά) και δίνουν γενικά λιγότερη σημασία σε γκάζια και οδηγική ευχαρίστηση. Οι μπεμβεδάκηδες δίνουν λιγότερη σημασία στις αξίες αυτές και συναρπάζονται από το τιμόνι ξυράφι την αίσθηση πως δρόμος αυτοκίνητο και οδηγός γίνονται ένα σώμα και λατρεύουν τα στροφιλίκια. Η Αουντι κατα τη γνώμη μου έχει ένα πρόβλημα σοβαρό: δεν έχει χαρακτήρα. Μπορεί να φτιάχνει φθηνότερα, γρηγορότερα και ποιοτικότερα αυτοκίνητα αλλά δε μπορεί να ειναι ΜΒ και BMW ταυτόχρονα. Δεν μπορείς να είσαι σπορτίβικος όταν εισαι εμπροσθοβαρής δεν μπορεις να εισαι άνετος όταν έχεις σκληρές αναρτήσεις κλπ. Όταν δεν έχεις χαρακτήρα δεν μπορείς να έχεις φανατικούς οπαδούς. Εχεις αγοραστές μεσαίους οικογενειάρχες ή trendy νέους ή νεάζοντες (target group κινούμενη άμμος). Επίσης να πω ότι καλά είναι 211 άλογα αλλά όπως λέει και το μότο κάποιου φίλου εδώ, αν δεν μπορείς να τρέξεις με εκατό ίππους δεν μπορείς να τρέξεις ουτε με 500. Εξ άλλου όσοι Έλληνες αγάπησαν τις μπέμπες στα 1600 cc τις γνώρισαν
ΥΓ.Όσον αφορά τα τεστ θα θυμίσω το χαμό που έγινε με το Tiguan. Το βγάλανε καλύτερο από τη Χ3, το LRII και δεν ξέρω τι άλλο. Σήμερα δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς μαζί του σοβαρά: Είναι αυτοκίνητο χωρίς χαραχτήρα

Θα συμφωνήσω με τον Konas, οι απόψεις σου με βρίσκουν σύμφωνο και καλά θα κάνεις να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου πιό συχνά με το φόρουμ.

sm6
15-12-08, 20:35
εγω παλι δεν θα συμφωνησω, εντελως. μονο εν μερει.
δηλαδη τι θα πει: "Οι μπεμβεδάκηδες δίνουν λιγότερη σημασία στις αξίες αυτές (κύρος, πολυτέλεια, άνεση, ντιζάιν) και συναρπάζονται από το τιμόνι ξυράφι την αίσθηση πως δρόμος αυτοκίνητο και οδηγός γίνονται ένα σώμα και λατρεύουν τα στροφιλίκια."
διαφωνω εντελως. μια bmw και κυρος εχει και πολυτελεια (κατα γενικη ομολογια καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο μερσεντες στην ιδια κατηγορια). οσο απο ντηζαϊν τι να πουμε... σε σχεδιαση εσωτερικου καμια 10αρια χρονια μπροστα, ενω εξωτερικα, αν εξαιρεσουμε μια cls (κατηγορια οπου η bmw δεν εχει εκπροσωπο), τι να συγκρινουμε? σειρα Ε με Ε60, σειρα C με Ε90-92, ή τη σειρα S με τη νεα 7αρα? οποια κατηγορια και να διαλεξεις η μερσεντες "τρωει ξυλο" και σχεδιαστικα.
Τελος απο ανεση, το πιο σπορ μοντελο της bmw (το οποιο εχω την τιμη να οδηγω), ειναι πιο ανετο απο το αποκλειστικα πολης σμαρτ το οποιο κοπαναει σαν...
και μην ακουσω τιποτα για τις βαρκες τυπου Ε200, γιατι μια συντομη επαφη που ειχα (μιας εβδομαδας ως αυτοκινητο αντικαταστασης) με επεισε γιατι βλεπω μονο μπαρμπαδες να οδηγουν αυτα τα οχηματα. τραγικο με μια λεξη, μου θυμισε ενα φορντ που ειχα στην αμερικη οταν σπουδαζα. καμια σχεση με Ε60.
απο αξιοπιστια τωρα, δεν συμφωνω πως ουτε αυτη ενδιαφερει τους κατοχους bmw. καθε αλλο. τα αυτοκινητα μας (αν δεν κανεις "αλχημιες" ή αμφιλεγομενα "μπαξιματα") ειναι εξαιρετικα. δεν παθαινουν απολυτως τιποτα. τερατα αξιοπιστιας.
για τα ανταλλακτικα και τη συντηρηση ομως θα συμφωνησω. ειναι μεγαλυτερο κοστος. αλλα, οτι πληρωσεις παιρνεις. οπως παντα. αρα αφου πηρες bmw εισαι ετοιμος να δεχθεις το επιπλεον και δικαιολογημενο κοστος.

για την αουντι? εκει θα συμφωνησω σε μεγαλυτερο βαθμο με τον Frustrated, αλλα σε καποια σημεια εχω αλλη αποψη.
θα επανελθω σε λιγο επ' αυτου. (πιτ στοπ για φαγητο!:D)

Frustrated
15-12-08, 21:38
Αγαπητοί φίλοι ευχαριστώ για τα σχόλια σας . Για τον φίλο sm6 θέλω να πω ότι το ψευδώνυμο μου το διάλεξα όταν 2 μήνες μετά την αγορά της η Χ3 παρουσίασε κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας και απογοητεύτηκα-ευτυχώς όχι για πολύ. Σίγουρα μας ενδιαφέρουν ποιότητα αξιοπιστία κύρος αλλά δεν είναι οι κυρίαρχες αξίες. Το γνωρίζει και η μαμά BMW και για αυτό φτιάχνει λιτά και ποιοτικά (σπαρτιάτικα) αυτοκίνητα χωρίς πολλούς φραμπαλάδες. Ξέρει ότι δεν είμαστε του καναπέ. Η μπέμπα (για να συμφωνήσουμε) έχει το κύρος στο δρόμο

konas
15-12-08, 21:45
Αγαπητοί φίλοι ευχαριστώ για τα σχόλια σας . Για τον φίλο sm6 θέλω να πω ότι το ψευδώνυμο μου το διάλεξα όταν 2 μήνες μετά την αγορά της η Χ3 παρουσίασε κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας και απογοητεύτηκα-ευτυχώς όχι για πολύ. Σίγουρα μας ενδιαφέρουν ποιότητα αξιοπιστία κύρος αλλά δεν είναι οι κυρίαρχες αξίες. Το γνωρίζει και η μαμά BMW και για αυτό φτιάχνει λιτά και ποιοτικά (σπαρτιάτικα) αυτοκίνητα χωρίς πολλούς φραμπαλάδες. Ξέρει ότι δεν είμαστε του καναπέ


Δεν ξερω αν αυτο ισχυει ακομη.
πχ η νεα ζ4 μερσεντιζει πολυ, καθως και σιγα σιγα οι περισσοτερες νεες.

τωρα σπαστικα (frustrations) εδω που τα λεμε .... δεν ειναι και αθωα περιστερα η bmw

sm6
15-12-08, 22:18
Αγαπητοί φίλοι ευχαριστώ για τα σχόλια σας . Για τον φίλο sm6 θέλω να πω ότι το ψευδώνυμο μου το διάλεξα όταν 2 μήνες μετά την αγορά της η Χ3 παρουσίασε κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας και απογοητεύτηκα-ευτυχώς όχι για πολύ. Σίγουρα μας ενδιαφέρουν ποιότητα αξιοπιστία κύρος αλλά δεν είναι οι κυρίαρχες αξίες. Το γνωρίζει και η μαμά BMW και για αυτό φτιάχνει λιτά και ποιοτικά (σπαρτιάτικα) αυτοκίνητα χωρίς πολλούς φραμπαλάδες. Ξέρει ότι δεν είμαστε του καναπέ. Η μπέμπα (για να συμφωνήσουμε) έχει το κύρος στο δρόμο

πραγματικα καλη η συζητηση.
σπαρτιατικα δεν θα τα ελεγα τα bmw (αλλη η εννοια του σπαρτιατη, πχ. λαντροβερ ντιφεντερ). προφανως εννοεις οτι ο σχεδιασμος ειναι ποιοτικος αλλα μινιμαλ (χωρις περιτα στολιδια). αν θες να πεις αυτο να συμφωνησω.
λιτα επισης δεν θα τα ελεγα, αφου απο συστηματα, υποσυστηματα, ηλεκτρονικα, τεχνολογια και πολυπλοκοτητα μηχανικων μερων, πανε μαλλον προς διαστημοπλοιο... καθε μοντελο επισης ενσωματωνει αρκετες καινοτομιες. με τετοιο τροπο ομως που στο δρομο η λογικη αυτη δικαιολογει τη χρηση της.
το κυρος εξαρταται πως το εννοουμε. με τη νεοελληνικη εννοια, οτι ειναι ακριβο προσδιδει σε αυτον που το εχει κυρος (ασχετα αν το χρωσταει...). αρα και τα bmw εχουν αυτοματως κυρος αφου φθηνα δεν ειναι.
αν μιλησουμε για την πραγματικη εννοια του κυρους, που δεν εχει να κανει με το κοστος αποκτησης αλλα με τεχνολογια, καινοτομιες, διεθνη βραβεια, αγωνιστικες περγαμηνες, οικονομικη εικονα, νομιζω οτι η λευκη-μπλε ελικα του μοναχου, βρισκεται επισης μπροστα απο το αστερι της στουτγκαρδης.

TAZ118!
16-12-08, 15:26
Εγώ πάντα αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που δίνει αξία σ ένα αυτοκίνητο. Ποιες δηλαδή είναι οι ποιότητες που προσδοκά κάποιος από ένα αυτοκίνητο που αγοράζει. Άλλος για παράδειγμα θέλει αξιοπιστία και φθηνά ανταλλακτικά και παέι και αγοράζει ΤΟΥΟΤΑ, άλλος θέλει γκάζια και παίρνει ένα turbo και γράφει στα παλιότερα των υποδημάτων του τα υπόλοιπα και ούτω καθεξής. Οι αγοραστές της ΜΒ θέλουν κύρος, πολυτέλεια, άνεση ντιζάιν (Η ΜΒ ειναι η καλύτερη σ αυτά) και δίνουν γενικά λιγότερη σημασία σε γκάζια και οδηγική ευχαρίστηση. Οι μπεμβεδάκηδες δίνουν λιγότερη σημασία στις αξίες αυτές και συναρπάζονται από το τιμόνι ξυράφι την αίσθηση πως δρόμος αυτοκίνητο και οδηγός γίνονται ένα σώμα και λατρεύουν τα στροφιλίκια. Η Αουντι κατα τη γνώμη μου έχει ένα πρόβλημα σοβαρό: δεν έχει χαρακτήρα. Μπορεί να φτιάχνει φθηνότερα, γρηγορότερα και ποιοτικότερα αυτοκίνητα αλλά δε μπορεί να ειναι ΜΒ και BMW ταυτόχρονα. Δεν μπορείς να είσαι σπορτίβικος όταν εισαι εμπροσθοβαρής δεν μπορεις να εισαι άνετος όταν έχεις σκληρές αναρτήσεις κλπ. Όταν δεν έχεις χαρακτήρα δεν μπορείς να έχεις φανατικούς οπαδούς. Εχεις αγοραστές μεσαίους οικογενειάρχες ή trendy νέους ή νεάζοντες (target group κινούμενη άμμος). Επίσης να πω ότι καλά είναι 211 άλογα αλλά όπως λέει και το μότο κάποιου φίλου εδώ, αν δεν μπορείς να τρέξεις με εκατό ίππους δεν μπορείς να τρέξεις ουτε με 500. Εξ άλλου όσοι Έλληνες αγάπησαν τις μπέμπες στα 1600 cc τις γνώρισαν
ΥΓ.Όσον αφορά τα τεστ θα θυμίσω το χαμό που έγινε με το Tiguan. Το βγάλανε καλύτερο από τη Χ3, το LRII και δεν ξέρω τι άλλο. Σήμερα δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς μαζί του σοβαρά: Είναι αυτοκίνητο χωρίς χαραχτήρα


Σωστος.Ακριβως ετσι ειναι.:ylsuper::dblthumb2