PDA

Επιστροφή στο Forum : turbo...


Bmw116isport
02-10-08, 12:41
Λοιπόν...είμαι ενας κολλημενος με τα αμαξια γι αυτό ψάχνω λύσεις για βελτίωση καθώς τα 122hp πλέον μου είναι λίγα...ξέρω πως ανοίγοντας αυτο το threat θα ακούσω αρνητικά σχόλια και τα λοιπά και όπως πάντα κάπιοι θα έχουν την διάθεση να κράξουν...όμως αξίζει να ακούσω 2-3 αποψείς σωστές που θα δώσουν κάποιοι σχετικοί πάνω σε αυτο το θέμα...λοιπόν σήμερα πήρα τηλ στον αντιπρόσωπο της εταιρίας JE pistons...ο εν λόγω κύριος μου μίλησε πολύ ευγενικά κ ήταν πολύ εξυπηρετικος όπως πολλοί απο εσάς γνωρίζετε...μου είπε ότι δεν υπάρχει κάτι αλλά μπορει να στείλουμε δείγμα για πιστονια custom μαζί και μπιέλες...και αυτό θα στοιχίζει 30% παραπάνω.μου είπε χαρακτηριστικά αν κάνουν πχ 650ευρο θα σου βγει 850-900 ευρο...βέβαια δεν καταλάβα αν εννοούσε όλα ή το ενα...οπότε πιστονια μαζι με ελατηρια και μπιελες θα ειμαι οκ...το θέμα ειναι απο κει κ πέρα...είχαν ανοιχτει πολλα threat οπου λέγαμε αν αν γίνει τουρμπισμα θα σπάσει...και ρωτάω...τώρα θα χει πρόβλημα?ο ιδιος ο αντιπροσωπος μου είπε ότι προτεινουμε να αλλαχτούν και τα μπουζόνια κεφαλής (σωστα τα είπα?) κ μετα τον ρώτησα αν θα χω πρόβλημα κ μου είπε αλλοι έχουν άλλοι όχι...απο πιστονια κ μπιέλες θα εισαι οκ ομως....πάντως ο κύλινδρος δεν σπάει με τπτ...

Και θέλω να ρωτήσω εσάς...τι άλλο πρεπει να αλλαχτεί για σιγουρα αποτελέσματα?...τι γίνετε στην πράξη?εκκεντροφόροι κ στροφαλος θα έχουν πρόβλημα?...:smokin:θέλω γνώμες

Ευχαριστώ

Libanner
02-10-08, 18:17
Εμείς φίλε τα είπαμε στο shout box...

την αποψή μου την άκουσες

<<για να πεις οτι το τουρμπιζεις πρεπει να βρεις εναν σωστο μαστορα πρωτα που θα το αναλάβει.Δε θελω να σε χαλάσω αλλά σωστος μάστορας δε θα το αναλάβει αυτο το Εγχείρημα>>

God
02-10-08, 18:21
Κατ'αρχας...δεν εχουν ποτε προβλημα οι εκκεντροφοροι στο τουρμπισμα. Εδω αν δεν κανω λαθος δεν εχεις καν εκκεντροφορους εσυ.

Δευτερον, το προβλημα δεν ειναι τι σπαει και τι δεν σπαει. Το προβλημα ειναι το πως θα δουλεψει. Τουρμπο σε valvetronic μοτερ ειναι ΠΑΡΑ πολυ πολυπλοκη υποθεση και σιγουρα θελει τουλαχιστον καποιον παραλληλο εγκεφαλο για να προγραμματιστει καταλληλα. Ειναι παρα πολυ πολυπλοκο συστημα και κανεις δεν μπορει ετσι απλα να σου πεταξει πανω μερικα πιστονια, μπιελες, ενα σαλιγκαρι και να σου πει "παρτο και φυγε". Δεν βαζουν ευκολα δαχτυλο στο δικο σου μοτερ και υπαρχει σοβαρος λογος που δεν το κανουν, και οι εταιριες θελουν λεφτα, δεν ειναι τυχαιο το οτι δεν υπαρχουν κιτ στο εμποριο. Μετα, ΑΝ δουλεψει, αυτο που χρειαζεται ειναι αλλο συστημα τροφοδοσιας καυσιμου (σχεδον τα παντα αλλαγη) και ψυξη.

Εγω στην θεση σου ΟΥΤΕ που θα το σκεφτομουν να πειραξω αυτο το μοτερ. Δεν πιστευω οτι ακομα και αν το πληρωσεις 2 φορες πανω οτι θα δουλεψει ποτε σωστα.

Bmw116isport
02-10-08, 18:28
God δεν ειναι valvetronic....

Speedy
02-10-08, 18:34
Λοιπόν...είμαι ενας κολλημενος με τα αμαξια γι αυτό ψάχνω λύσεις για βελτίωση καθώς τα 122hp πλέον μου είναι λίγα...ξέρω πως ανοίγοντας αυτο το threat θα ακούσω αρνητικά σχόλια και τα λοιπά και όπως πάντα κάπιοι θα έχουν την διάθεση να κράξουν...όμως αξίζει να ακούσω 2-3 αποψείς σωστές που θα δώσουν κάποιοι σχετικοί πάνω σε αυτο το θέμα...λοιπόν σήμερα πήρα τηλ στον αντιπρόσωπο της εταιρίας JE pistons...ο εν λόγω κύριος μου μίλησε πολύ ευγενικά κ ήταν πολύ εξυπηρετικος όπως πολλοί απο εσάς γνωρίζετε...μου είπε ότι δεν υπάρχει κάτι αλλά μπορει να στείλουμε δείγμα για πιστονια custom μαζί και μπιέλες...και αυτό θα στοιχίζει 30% παραπάνω.μου είπε χαρακτηριστικά αν κάνουν πχ 650ευρο θα σου βγει 850-900 ευρο...βέβαια δεν καταλάβα αν εννοούσε όλα ή το ενα...οπότε πιστονια μαζι με ελατηρια και μπιελες θα ειμαι οκ...το θέμα ειναι απο κει κ πέρα...είχαν ανοιχτει πολλα threat οπου λέγαμε αν αν γίνει τουρμπισμα θα σπάσει...και ρωτάω...τώρα θα χει πρόβλημα?ο ιδιος ο αντιπροσωπος μου είπε ότι προτεινουμε να αλλαχτούν και τα μπουζόνια κεφαλής (σωστα τα είπα?) κ μετα τον ρώτησα αν θα χω πρόβλημα κ μου είπε αλλοι έχουν άλλοι όχι...απο πιστονια κ μπιέλες θα εισαι οκ ομως....πάντως ο κύλινδρος δεν σπάει με τπτ...

Και θέλω να ρωτήσω εσάς...τι άλλο πρεπει να αλλαχτεί για σιγουρα αποτελέσματα?...τι γίνετε στην πράξη?εκκεντροφόροι κ στροφαλος θα έχουν πρόβλημα?...:smokin:θέλω γνώμες

Ευχαριστώ



Να σου πω κατι...δεν το λυπασαι το αυτοκινητακι σου??
122 αλογα σου ειναι λιγα??
Εδωσες τοσα λεφτα για να παρεις αυτο το αυτοκινητο δεν ηξερες οτι εχει αυτη την δυναμη?
Ας επερνες κατι αλλο ποιο δυνατο.
Φιλικα στα λεω αυτα και χωρις να με παρεξηγησεις.

Bmw116isport
02-10-08, 18:45
το τι ήξερα και το να επαιρνα κάτι αλλο ειναι λόγια...εγινε κ δεν αλλάζει...οποτέ θα παρακαλέσω να λείπουν τέτοιου είδους σχόλια...

Speedy
02-10-08, 18:57
το τι ήξερα και το να επαιρνα κάτι αλλο ειναι λόγια...εγινε κ δεν αλλάζει...οποτέ θα παρακαλέσω να λείπουν τέτοιου είδους σχόλια...


Ελα να σου πω τι γνωμη μου σου ειπα...Τιποτα παραπανω!

Bmw116isport
02-10-08, 19:08
αυτο δεν ειναι γνώμη...αλλα σχόλιο...

Dimzan
02-10-08, 19:23
στον καρρα ρωτησες??

saikoE39
02-10-08, 19:25
αυτο δεν ειναι γνώμη...αλλα σχόλιο...


γνωμη ειναι........αλλα επειδη δεν σου αρεσει σου κανει για "αρνητικο" σχολιο.....!!!!:(



η δικια μου γνωμη.......ανοιγεις ενα τρελο μετωπο..!!!!!!!!!
Να ξερεις οτι αυτο που πας να κανεις...δεν το εχει κανει αλλος....και οποιος μηχανικος το αναλαβει...ουσιαστικα κανει μια δοκιμη-πειραμα πανω στο δικο σου οχημα με δικα σου εξοδα....!!!!!!!!!!
προσωπικα αυτο αρκει για εμενα να πω οχι.......!!!!!!!

απο την αλλη αν εχεις το κουραγιο..να δεις το αυτοκινητο σου πειραματοζωο....και τα χρηματα + την ορεξη προχωρα.....!!!!!


το αν θα δουλεψει η οχι.......ουτε εγω το ξερω...ουτε εσυ...ουτε και ο μηχανικος σου....!!!!!!


κοιτα προς αλλαγη μοτερ 2.5.....!!!!!!!!!!!να :friday:

stauros772000
02-10-08, 19:32
xmmmmm....απο 1600 κυβικα βγαζει 122...αρα οι κυλινδροι εχουν ειδικη επιστρωση.αυτο σημαινει οτι πρεπει να μαθεις τις αντοχες του μπλοκ.αυτο,μονο αν το δουλεψεις στο 1 μπαρακι,δλδ 220'240 αλογατα στον στροφαλο(γιατι στο μισο,αντεχουν ολα τα μαμισια).δεδομενου οτι θα αλλαξεις μπιστονια και εμαθες οτι το μπλοκ αντεχει,τοτε μενει ενας αδυνατος κρικος,οι μπιελες.
αν δεν τις αλλαξεις ,μαθε τουλαχιστον τι μηκος εχουν.βασικα αν ξερεις διαμετρο χ διαδρομη,ρηχτο εδω να γινουν οι υπολογισμοι.αν ειναι μακρια η μπιελα,τοτε θα ζοριζει λιγοτερο τον κυλινδρο και το πιστονι,αλλα τοτε η ιδια θα ειναι εν δυναμη ο αδυνατος κρικος.αν ειναι κοντη,τοτε θα ειναι ανθεκτικοτερη,αλλα ο κυλινδρος θα ξεβρακωθει εν καιρω,αναλογως την χρηση.
ολα αυτα ,αν δεν ειναι βαλβτρονικ,γιατι αν ειναι,δεν γινετε τπτ.
να ξερεις οτι οι μηχανικοι που θα ασχοληθουν,οσα και να πληρωσεις,θα κανουν τους κινεζους οταν θα εχεις προβλημα.αν δεν εχεις εμπειρια απο μετατροπες,θα προτεινα να μην το κανεις.δεν μπορεις να φανταστεις που θα μπλεξεις.
αν σε τσιγκλανε στην τσεπη,τοτε καντο.αλλα να ξερεις οτι το κοστος ,αν μιλαμε για καινουρια τουρμπινα και τσιμπραγκαλα,μαζι με μπιστονια χωρις εργασια,θα χτυπησει.........χμμμ......2500 με 3000 χιλιαρικακια.
.

BILL007
02-10-08, 19:35
Mια είναι η λύση...Η τούρκικη (ο γνωστός ΤΟΥΡΚΟΣ)...Το έχουμε πει...ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣ....χαχαχααχχ!!!!!:rofl2:

Σοβαρά τώρα πέρα απο την πλάκα...
Το τελευταίο μοτέρ που άκουσα να τουρμπίζεται με σίγουρη επιτυχία 100% και αξιοπιστία είναι απο το Ε46 το Μ43 και μην φανταστείς και τα τρελά άλογα...Μετά το χάος...Φίλε καλύτερα πούλα το και πάρε άλλο μεγαλύτερο ή κάνε μετατροπή αν βρεις...Αλλιώς ρισκάρεις πολλά για να πάρεις στην χειρότερη το απόλυτο 0 και να έχεις χάσει και ένα σωρό λεφτά...
Αυτά απο εμένα,φιλικά Βασίλης:)

Christos 330i ///M
02-10-08, 19:50
Ρε συ παληκαρε εχεις σκεφτει τι πας να κανεις ; ; ;

Προσεχε γιατι με αυτα δεν παιζουν . . .

Λοιπον γνωμη μου ειναι να βαλεις ενα κομπλε μοτερ σασμαν διαφορικα και λοιπα απο 3.0 si με τα 265 ps . . .

Kαι θα εισαι πληρες ικανοποιημενος . . .

Στο τρυπακι και στην σκεψη σου ειχα μπει κ γω αλλα το πεταξα το 16αρι και εγινε το 330 . . .

Επισης ο αδερφος μου ως ποιο τολμηρος τουρμπισε μονος του το Ε30 2.700 eta και μεχρι σημερα που σχεδον ειναι στα 270-280 ps δεν εχει γινει το παραμικρο . . .

Βεβαια εχει ξεχασει τα δυνατα σκισηματα κτλ ποιο κυρια και απο κυρια θελει να το εχεις το τουρμπινατο . . .

Ελπιζω να βοηθησα καπως στην φαση που περνας . . .



Υ.Γ Κανεις μα κανεις δεν θελει το κακο σου . . .

Βλεπε γνωμες συγκρινε και αναλογα πραξε εσυ εχεις την πιτα εσυ εχεις και το μαχαιρι φιλε!!!!

E36 RULES!!
02-10-08, 19:56
Ρε συ παληκαρε εχεις σκεφτει τι πας να κανεις ; ; ;

Προσεχε γιατι με αυτα δεν παιζουν . . .

Λοιπον γνωμη μου ειναι να βαλεις ενα κομπλε μοτερ σασμαν διαφορικα και λοιπα απο 3.0 si με τα 265 ps . . .

Kαι θα εισαι πληρες ικανοποιημενος . . .

Στο τρυπακι και στην σκεψη σου ειχα μπει κ γω αλλα το πεταξα το 16αρι και εγινε το 330 . . .

Επισης ο αδερφος μου ως ποιο τολμηρος τουρμπισε μονος του το Ε30 2.700 eta και μεχρι σημερα που σχεδον ειναι στα 270-280 ps δεν εχει γινει το παραμικρο . . .

Βεβαια εχει ξεχασει τα δυνατα σκισηματα κτλ ποιο κυρια και απο κυρια θελει να το εχεις το τουρμπινατο . . .

Ελπιζω να βοηθησα καπως στην φαση που περνας . . .



Υ.Γ Κανεις μα κανεις δεν θελει το κακο σου . . .

Βλεπε γνωμες συγκρινε και αναλογα πραξε εσυ εχεις την πιτα εσυ εχεις και το μαχαιρι φιλε!!!!


Με το τεκμήριο τί γίνεται όμως??

Α, και κάτι άλλο, που το έχω παρατηρήσει απο πολλούς... Αν εχεις σκοπο να εχεις το αμαξι κυρια και να μην το πατάς καθόλου, τότε ποιός ο λόγος για να πεταξεις τα λεφτα σου σε τούρμπισμα? Για να λες ξερω γω "εχω μπεμπα (πχ) με 350 αλογα φιλα'ακι.."??
Ποιος ο λογος να ξοδεψεις τοσα λεφτα σε αυτο που αγαπας, αν δεν τιμωρεις τον καθε μπαγλαμα που εκατσε διπλα σου στο φαναρι και νομιζει οτι ειναι πιο γρηγορος σε κάθε ευκαιρία που έχεις (χαχαχ, ειμαι καγκουρας το ξερω :p:) ή ξέρω γω δεν το πας με το πλαι συνεχεια, γενικα αν δεν κανεις πλακα και χαβαλε με το αμαξι, ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΟΥ βρε αδερφέ ;)

Christos 330i ///M
02-10-08, 20:04
Με το τεκμήριο τί γίνεται όμως??

Α, και κάτι άλλο, που το έχω παρατηρήσει απο πολλούς... Αν εχεις σκοπο να εχεις το αμαξι κυρια και να μην το πατάς καθόλου, τότε ποιός ο λόγος για να πεταξεις τα λεφτα σου σε τούρμπισμα? Για να λες ξερω γω "εχω μπεμπα (πχ) με 350 αλογα φιλα'ακι.."??
Ποιος ο λογος να ξοδεψεις τοσα λεφτα σε αυτο που αγαπας, αν δεν τιμωρεις τον καθε μπαγλαμα που εκατσε διπλα σου στο φαναρι και νομιζει οτι ειναι πιο γρηγορος σε κάθε ευκαιρία που έχεις? (χαχαχ, ειμαι καγκουρας το ξερω :p:)

Ωπα ωπα ωπα . . .

Πηρες καπως φορα . . .

Το τεκμηριο ετσι και αλιως τελος . . .

Δεν υπαρχει . . .

Παμε παρακατο . . .

Εσυ πρωσοπικα μπαινεις στο τρυπακι αμαξι 2007 μοντ να το κανεις τουρμπο????

Να ανοιξεις μοτερ κτλ???

Με ενα κοστος 5-8 χιλιαρικα???

Παρα μια ολοκληρωμενη μετατροπη σε 6κυλινδρο με ενα μοτερ (δοξα τον θεο) ξυραφι???

Οταν λεω δεν σκιζεται δεν ξερω πως το εννωεις εσυ αυτο . . .

Αλλα . . . .

Εκει που χρειαζεται η δυναμη ειναι παρων . . .

Οταν δεν χρειαζεται πολυ απλα κανεις την βολτα σου . . .

Πολυ απλα χωρις κανεναν λογο δεν χρειαζεται ο καθε ενας να το παιζει ο ιποτης της

ασφαλτου . . .

Και η κοντρα θα μπει και το σβουριδι θα φερει παν μετρον αριστον . . .

Speedy
02-10-08, 20:07
Απλα δεν το δηλωνει,η το διλωνει ως διλιτρο αν μπορει.
Πιστευω και εγω οτι ειναι καλυτερη λυση του μοτερ μιας και υπαρχει μεγαλυτερη αξιοπιστια.


Υ.γ Χριστο τι εννοεις τελος τεκμηρια??

Dimzan
02-10-08, 20:08
εγω να ξαναρωτησω μιας και ο καρρας ειναι ο πλεον ειδικευομενος εχει καποια αποψη στο θεμα??? γτι αν δεν εχει και αυτος τοτε τι συζηταμε...

Bmw116isport
02-10-08, 20:08
Dimzan...ρώτησα και μου είπε δεν υπάρχει για 116...saikoE39 αμα είναι να βάλω μοτερ δεν θα βάλω απο μοντελο του 2000...η απο άλλο μοντελο...γιατι η εξατμίσεις και τα λοιπά δεν θα ταιριάξουν...εξάλλου στο καντραν έχω τόσα λαμπάκια και ρυθμίσεις...να μην χαθούν...αλλα απο την σειρα ένα ...κ οποιος βρει μοτερ απο 130 ας πει κ εμένα :)

E36 RULES!!
02-10-08, 20:11
Ωπα ωπα ωπα . . .



Το τεκμηριο ετσι και αλιως τελος . . .

Δεν υπαρχει . . .

Παμε παρακατο . . .

Σοβαρα? ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ, δεν το ηξερα!!!:bugeye:

Εσυ πρωσοπικα μπαινεις στο τρυπακι αμαξι 2007 μοντ να το κανεις τουρμπο????

Να ανοιξεις μοτερ κτλ???

Με ενα κοστος 5-8 χιλιαρικα???

Παρα μια ολοκληρωμενη μετατροπη σε 6κυλινδρο με ενα μοτερ (δοξα τον θεο) ξυραφι???

Οταν λεω δεν σκιζεται δεν ξερω πως το εννωεις εσυ αυτο . . .

Αλλα . . . .

Εκει που χρειαζεται η δυναμη ειναι παρων . . .

Οταν δεν χρειαζεται πολυ απλα κανεις την βολτα σου . . .

Πολυ απλα χωρις κανεναν λογο δεν χρειαζεται ο καθε ενας να το παιζει ο ιποτης της

ασφαλτου . . .

Και η κοντρα θα μπει και το σβουριδι θα φερει παν μετρον αριστον . . .

Χμ, εγω προσωπικααααα.... μιας και ειμαι εξω απο το χορο, δεν μπορω να εκφέρω γνώμη, αν και με ορθολογικά κριτήρια έχεις απολυτο δικιο... ;) Μονο αν ημουν ξερω γω ερωτευμενος με τις τουρμπίνες και/ή το μοτέρ μου θα προχώραγα... (κατα βαση ειμαι, αλλα εμενα ειναι 91 και δεν πιάνει στη συζητηση lol)

Dimzan
02-10-08, 20:11
μιας και μιλαμε για καινουριο (σχετικα ) αμαξι ειναι λογικο να μην υπαρχουν πολλες προτασεις στη βελτιωση του. Ουτε τροπετα υπαρχουν πολλα ωστε να βρεις μηχανες αλλα και ουτε θα πουλησεις τη δικη σου μετατροπη (εστω τα 1500 που ας πουμε μπορει να σου κοβαν γτι ειναι καινουριο μοτερ). Γενικως μαλλον ρπεπει αν επριμενεις...

Christos 330i ///M
02-10-08, 20:13
Spyro 75 . . .

Εχει γινει και επισημη ανακοινωση στην TV . . .

Οτι το θεμα με τα τεκμηρια δεν θα γινει . . .

BMW116iSPORT Θεσσαλονικη υπαρχουν ειδη 2 μουρες ετοιμες 2007 μοντ με τα 265 αλογα . . .

Christos 330i ///M
02-10-08, 20:20
Σοβαρα? ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ, δεν το ηξερα!!!:bugeye:


Χμ, εγω προσωπικααααα.... μιας και ειμαι εξω απο το χορο, δεν μπορω να εκφέρω γνώμη, αν και με ορθολογικά κριτήρια έχεις απολυτο δικιο... ;) Μονο αν ημουν ξερω γω ερωτευμενος με τις τουρμπίνες και/ή το μοτέρ μου θα προχώραγα... (κατα βαση ειμαι, αλλα εμενα ειναι 91 και δεν πιάνει στη συζητηση lol)

Bmw δεν εχεις ; ; ;

Τι παει να πει 91 ; ; ;

Ισα ισα αυτο ειναι αμαξι για τρελη μετατροπα . . .

Μακαρι να μπορουσα οταν ειχα το 36αρι να το κανα 28αρι αλλα τοτε που ; ; ;

antonis7_10
02-10-08, 20:22
Παίδες τι έχετε να πείτε για την λύση του Κομπρέσορα που προτείνει ο Kαφου....???

E36 RULES!!
02-10-08, 20:24
Bmw δεν εχεις ; ; ;

Τι παει να πει 91 ; ; ;

Ισα ισα αυτο ειναι αμαξι για τρελη μετατροπα . . .

Μακαρι να μπορουσα οταν ειχα το 36αρι να το κανα 28αρι αλλα τοτε που ; ; ;

Εννοω οτι δεν μιλαμε για αμαξι 2007 ουτε για μοτερ που δν εχει βελτιωθει ;) Μ40 turbo δοξα τω Θεω υπαρχουν πολλα ;)

Ε, αντε, τι περιμενεις, γεμισε ο τοπος απο τα 36αρια!!:greenboun παρε ενα χαχα

Christos 330i ///M
02-10-08, 20:26
Εννοω οτι δεν μιλαμε για αμαξι 2007 ουτε για μοτερ που δν εχει βελτιωθει ;) Μ40 turbo δοξα τω Θεω υπαρχουν πολλα ;)

Ε, αντε, τι περιμενεις, γεμισε ο τοπος απο τα 36αρια!!:greenboun παρε ενα χαχα


Και επιτυχημενα μπορω να πω . . .

Λες να γυρισω στεις παλιες καλες εποχες ; ; ;

χεχε . . .

Bmw116isport
02-10-08, 21:05
Dimzan εγώ να περιμένω το θέμα ειναι να μην περιμένω άδικα...

Bmw116isport
02-10-08, 21:08
antonis7 10 είπες την λέξη κομπρέσορας...ή λάθος έκανα...

Christos 330i ///M σε τι κατασταση...?και που μπορώ να βρώ πληροφορίες...?

Dimzan
02-10-08, 21:28
κοιτα οπως γινονται μετατροπες σε ολα τα bmw συντομα θα αρχισει και η κατηφορα με τη σειρα 1. Εγω το βλεπω σαν θεμα χρονου καθαρα. Αλλωστε Bmw ειναι και αυτο και στα bmw ειναι πολυ συνηθες να γινει μετατροπη. Βεβαια δεν ειναι οπως με τα e36 και e30 που επηξε ο τοπος μετατροπες αλλα εχουν και λιγοτερα ηλεκτρονικα και ειναι πλεον τυπικη υποθεση. Οποτε στο καινουριο αμαξι εχεις ενα πλην (τα πιο δυσκολα ηλεκτρονικα που δεν τα χουν μαθει ακομα οι μαστοροι).

Απο την αλλη ισως αν βρεις ενα καλο τροπετο να σε συμφερει η μετατροπη και γιατι οχι να την ακνεις τη δουλεια.

Ξεκιναω απο τα βασικα. Απο την αρχη τη δουλεια με το τουρμπο δεν την εβλεπα και αν σου πω την αληθεια ενα αμαξι σαν τη σειρα 1 που το παιρνεις γιατι ειναι κυριλε, σορρυ αλλα θα ειναι η απολυτη καγκουρια να ακουσω διπλα μου ενα 116 να μου μαρσαρει και να σκαει σαν pundo-gt. Ισως ειναι πρωτοτυπο και ψαρωσω αλλα οσο κι αν μου αρεσουν στα τουρμπατα στη σειρα 1 δε μ καθεται καν.

Βασικη προυποθεση οπως εχουμε καταλαβει ειναι να παρεις καπου 50 αλογα εξτρα γιατι εκει θα δεις διαφορα που να αξιζει στα χρηματα που θα διαθεσεις. Στην 116 δε μιλαμε καν για βελτιωση σε σταδια 9φπε, μετα εκκεντροφορους κλπ).

ΟΔΗΓΗΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ 1 ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ και μετα αποφασισε. Με το να πεις βαζω 2λιτρο πανω και θα ειανι σουπερ μπορει αν κανεις μια τρυπα στο νερο. Μπορει το 3λιτρο να σου φανει υπερβολικο και να πεις οτι το 2λιτρο τελικα ηταν αρκετο.. Η λυση ειναι να δεις τι σου προσφερει το καθενα, να δεις ποσο σε ικανοποιει και φυσικα τι απο ολα αυτα γινεται σε συνδυασμο με την τσεπη σου.

Μην παραλειπεις την ιδεα του να δωσεις το δικο σου και να παρεις καποιο αλλο 120 η 130. Ως γνωστον η μετατροπη δεν ειναι παιξε γελασε (ειδικα στα πιο καινουρια) και απαιτει γερα νευρα αν κατι δεν παει καλα. χωρια το χασιμο αξιας λογω μετατροπης κλπ κλπ.. Και επισης η μετατροπη δεν ειανι μονο κινητηρας κιβωτιο αντε και κανα πιο ανθεκτικο διαφορικο.. Θελει φρενα αναρτησεις κλπ κλπ...

Τα συμπερασματα δικα σου.. Ελπιζω να σε καλυψα (τουλ για το πως θα σκεφτομουν εγω) γιατι δεν ειανι να πεις μαζεψα 5χιλιαρικα μποαζω τουρμπακι και τελος. Ψαξου πολυ καλα με τιμες τροπετων και τιμες μεταχειρισμενων και σιγουρα θα βρεις μια χρυση τομη

antonis7_10
02-10-08, 21:29
την είπα...δεν ξέρω όμως και πολλά πράγματα επί τούτου <<και δεν εννοώ τουτού:)>>.Το είδα εδώ http://www.kafounis.gr/bmw/index.html.Πήρα τηλ και μου είπε να πάω το αμάξι να το δεί.....Αν κάποιος ξέρει περισσότερα ας πεί την γνώμη του

Dimzan
02-10-08, 21:37
Τωρα μου ηρθε η ιδεα ειανι λιγο πιο ακυρη αλλα για κοιτα και το ντιζελ 120 με τα 177. Θα σου ερθει αρκετα φτηνα απο γερμανια και πραγματικα θα εχεις δυναμη και οικονομια. Ακομα και το 123d αλλα ειναι πιο ακριβο ως πιο καινουριο.. Αλλωστε δε μενεις και αθηνα εσυ και μην πεις οτι το ντιζελ εχει μαπα ηχο γτι και ως τωρα 4κυλινδρο εχεις..

Bmw116isport
02-10-08, 21:49
ποιος ξέρει για τον καφούνη να μας πεί?στο δεν είδα για 116 βελτίωση...Dizman...μεταχειρισμενο δεν παίρνω κ δεν έχω λεφτά για καινούργιο...

Bmw116isport
03-10-08, 10:07
stauros772000 ευχαριστώ για την κάλυψη του θέματος...όσο αναφορά για κομπρέσορα...εκει τα πράγματα είναι πάλι αμφίβολα?...ή είναι κάπως καλυτερα τα πράγματα?!γνωμες σκέψεις δεχτές απο όλους...και την χρειάζομαι

Nikos120i
06-01-09, 13:58
Αν είναι κάποιος να δώσει πάνω από 5000 ευρώ για να βελτιώσει κάτι, καλύτερα να πάρει έτοιμο 130i πουλώντας το δικό του.

Δεν είναι μόνο τα άλογα...είναι και οι αναρτήσεις, τα φρένα, το δέσιμο, το στήσιμο και το ζύγισμα του αυτοκινήτου.

oldcarskickass
06-01-09, 15:20
Νομίζω ότι στο μοτέρ σου έχουν γίνει αρκετά πράματα από θέμα υπερτροφοδότησης.

Είχε ποστάρει και παλιότερα σε μια διαμάχη στο θέμα valvetronic supercharger ο shido ένα λινκ από το horsepowerfreaks ψάξε και εκεί.

Ξέρω ότι το δικό σου δεν είναι valvetronic αλλά είχε γίνει ο χαμός εκεί μέσα και κάπου αναφέρθηκε αυτό που σου λέω.

leyteris
06-01-09, 15:27
ακουστε και κατι που πιθανον δεν ξερετε.Υπαρχει κομπρεσορ κιτ για 116ι για μοντελο 2003 το οποιο τοποθετει γνωστος βελτιωτης (οδος ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΘΗΝΑ).Δουλευει στο 0,5 bar πιεση με απολυτη αξιοπιστια.απλα το κοστος ειναι 5500 ευρω.βεβαια αποκτας περιπου 180 ιππους.

TAZ118!
06-01-09, 15:34
ακουστε και κατι που πιθανον δεν ξερετε.Υπαρχει κομπρεσορ κιτ για 116ι για μοντελο 2003 το οποιο τοποθετει γνωστος βελτιωτης (οδος ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΘΗΝΑ).Δουλευει στο 0,5 bar πιεση με απολυτη αξιοπιστια.απλα το κοστος ειναι 5500 ευρω.βεβαια αποκτας περιπου 180 ιππους.

Μπορεις να μου στειλεις πμ με περισσοτερα στοιχεια?

Speedy
06-01-09, 16:33
ακουστε και κατι που πιθανον δεν ξερετε.Υπαρχει κομπρεσορ κιτ για 116ι για μοντελο 2003 το οποιο τοποθετει γνωστος βελτιωτης (οδος ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΘΗΝΑ).Δουλευει στο 0,5 bar πιεση με απολυτη αξιοπιστια.απλα το κοστος ειναι 5500 ευρω.βεβαια αποκτας περιπου 180 ιππους.


180 ιππους!
Στο συνολο εννοεις...

ts_dimitris
06-01-09, 17:54
φιλος μου εχει τουρμπισει 3.16 ε46 και το εχει μετανειωσει τρελλα.μεσα στον χρονο του εχει σπασει 2 φορες η τουρμπινα και το τουρμπισμα ειχε γινει σε ενα τυπο στο αργος που νομιζω ειναι απο τους καλυτερους δεν θυμαμαι ονομα.τα συμπερασματα δικα σου

scania124
08-01-09, 15:51
Spyro 75 . . .

Εχει γινει και επισημη ανακοινωση στην TV . . .

Οτι το θεμα με τα τεκμηρια δεν θα γινει . . .

BMW116iSPORT Θεσσαλονικη υπαρχουν ειδη 2 μουρες ετοιμες 2007 μοντ με τα 265 αλογα . . .

δηλαδη κυκλοφορουν στιν θεσσαλονικη,η ειναι για πουλημα οι μουρες??αν ειναι για πουλημα οι μουρες θα μπορουσες να μου εδινες καποιο τηλεφωνο??

E36 RULES!!
08-01-09, 15:55
φιλος μου εχει τουρμπισει 3.16 ε46 και το εχει μετανειωσει τρελλα.μεσα στον χρονο του εχει σπασει 2 φορες η τουρμπινα και το τουρμπισμα ειχε γινει σε ενα τυπο στο αργος που νομιζω ειναι απο τους καλυτερους δεν θυμαμαι ονομα.τα συμπερασματα δικα σου


Για αυτον ακουμε τα καλύτερα! Μήπως έπαιξε ο φιλος σου με πιέσεις μετα?

ts_dimitris
08-01-09, 17:59
Για αυτον ακουμε τα καλύτερα! Μήπως έπαιξε ο φιλος σου με πιέσεις μετα?

δεν τον αμφισβητω και πιστευω πως ειναι ακομα απο τους καλυτερους στο ειδος,ομως προσωπικη μου γνωμη ενα 1600αρι μοτερ δεν αξιζει την ευκολη λυση δηλ τουρμπισμα.απο οσο ξερω ο φιλος δεν πειραξε καθολου τις πιεσεις ισως να ηταν ενα μεμονομενο περιστατικο αλλα σε γενικες γραμμες και οσο αφορα και αλλες μαρκες στα 1600 τουρμισμα παρουσιαζουν σπασιμο κτλ:nixweiss:

hamster m3
08-11-09, 18:54
Pε φιλε bmw πηρες και ξερεις οτι ειναι ατμοσφαιρα το εργοστασιο κατι ξερει και το βγαζει ετσι αμα γινοταν θα το εβγαζαν αυτοι turbo

patrinos
09-11-09, 12:40
μου είπε χαρακτηριστικά αν κάνουν πχ 650ευρο θα σου βγει 850-900 ευρο...βέβαια δεν καταλάβα αν εννοούσε όλα ή το ενα...οπότε πιστονια μαζι με ελατηρια και μπιελες θα ειμαι οκ...το θέμα ειναι απο κει κ πέρα...είχαν ανοιχτει πολλα threat οπου λέγαμε αν αν γίνει τουρμπισμα θα σπάσει...και ρωτάω...τώρα θα χει πρόβλημα?ο ιδιος ο αντιπροσωπος μου είπε ότι προτεινουμε να αλλαχτούν και τα μπουζόνια κεφαλής (σωστα τα είπα?) κ μετα τον ρώτησα αν θα χω πρόβλημα κ μου είπε αλλοι έχουν άλλοι όχι...απο πιστονια κ μπιέλες θα εισαι οκ ομως....πάντως ο κύλινδρος δεν σπάει με τπτ...

Και θέλω να ρωτήσω εσάς...τι άλλο πρεπει να αλλαχτεί για σιγουρα αποτελέσματα?...τι γίνετε στην πράξη?εκκεντροφόροι κ στροφαλος θα έχουν πρόβλημα?...:smokin:θέλω γνώμες

Ευχαριστώ


προφανως δεν γνωριζεις τοσο καλα απο τιμες για σφυριλατα(αν αναφερεσαι σε σφυριλατα που προφανως εκει αναφερεσαι αν κρινω απο το οτι θελεις να τουρμπισεις αλλαζοντας εντοσθια και τον οικο που αναφερες...). αν το φτιαξουν σωστα το μοτερ δεν προκειται να παθει τιποτα. αν δουλευεις λογικη πιεση δεν προκειται να παθει τιποτα. αν δεν το σκιζεις συνεχεια κοφτες δεν προκυται να παθει τιποτα. αν το συντηρεις σωστα δεν προκειται να παθει τιποτα. αν καταφερεις να το τουρμπισεις δεν προκυται να παθει τιποτα. αν δεις το κοστος που θα εχεις δεν νομιζω οτι θα θες να το τουρμπισεις κατα τον τροπο τον οποιο περιγραφεις...

φιλικα patrinos

george316
09-11-09, 13:21
δικοπο μαχαιρι...τι να προτεινεις?εχεις ενα αμαξι του 07 που ουτε η τροπολογια για τα νεα τελη(οποια κια αν ειναι)δε σα πιανει.
καταλαβαινω την αναγκη σου για περισσοτερη δυναμη(χωρις να την ασπαζομαι),αλλα μηπως ειναι λιγο παραλογο να πειραματιστεις με ενα τουρμπισμα?
μη ξεχνας οτι η ιδια η Bmw δε βγαζει τουρμπο κινητητρες στα 1600.αυτο σημαινει η οτι δεν εχει ασχοληθει ακομα,η οτι εχει καποιο λογο..
ενταξει θα μου πεις η σκοντα?το οπελ?δε βγαζουν εργοστασιακο τουρμπο με αξιπιστια?ναι.αλλα αυτα δουλευουν με χαμηλες πιεσεις.
ομως αν μπεις στο τριπακι να το τουρμπισεις,μετα θα σου φαινεται λιγη η δυναμη που θα αποκτησεις...κατσε να σηκωσω λιγη ακομα πιεση..θα λες...αντε λιγη ακομα..αντε λιγη ακομα...μεχρι που θα κανεις ζημια και μαλιστα χοντρη ζημια.
αν εχεις τα χρηματα και μπορεις να δικαιολογησεις ενα 2,5 η ενα 3,0 τοτε κανε μια μετατροπη στο αμαξι σου και ολα καλα!!
να ξες ομως οτι αν μεχρι τωρα εκαιγες 10 ευρω την εβδομαδα,μετα θα θες 20,μπορει και παραπανω.....ολα αυτα σκεψου τα καλα πριν αποφασισεις

tzibis
18-11-09, 17:09
τα bmw αντεχουν μεχρι 180 αλογα τα πιστονια μασ να ξερεισ λογω καποιασ ιδιομορφιας τουσ

nik200
18-11-09, 17:57
φιλε 116, γενικα το να τουρμπισεις εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα δεν ειναι και οτι πιο ευκολο...περα απο πιστονια, μπιελες, ελατηρια, στροφαλο (ισως..αναλογα την πιεση και τουρμπινα), φλαντζα κεφαλης (να ριξουμε συμπιεση),μεγαλυτερη πεταλουδα εισαγωγης...χρειαζεσαι ιντερκοολερ, χταποδι-downpipe, μεγαλυτερη εξατμιση, ενισχυμενο δισκο, αξιολογο προγραμμα (δυσκολο στην περιπτωση σου)...και παλι το μπλοκ σου δεν ξερουμε αν αντεχει...

φυσικα και δεν θα πας σε καποιον που δεν το χει ξανακανει...γιατι αλλιως το κοστος θα ειναι τεραστιο, και η αξιοπιστια αμφισβητησημη..ο καρρας στο αργος πιστευω ειναι ο top στην ελλαδα..μην ξεχνας ενα απο τα πολλα αμαξια που εφτιαξε ηταν και το μ3 36αρι turbo του παντελακη (a.k.a καντινιερης)..που δεν εσπασε ποτε...για κατι ακομα καλυτερο ψαξε γερμανικους οικους...που δινουν εγγυησεις στα μοτερ τους...για καποια χρονια!!!

JuNiOr_
18-11-09, 18:00
στη γειτονια μου κυκλοφορει 316 Ε92(το μοτερ σου δηλαδη) με κομπρεσσορα,κατα τα λεγομενα του ιδιοκτητη..ευελπιστω να το ξαναπετυχω,για να εχω περισσοτερες λεπτομερειες για το θεμα..

Nikos120i
18-11-09, 18:05
Με τον Καρρά που είχα μιλήσει πάντως μου είχε πει ότι δεν υπάρχει κάτι για τα 1.6 και 2.0 μοτέρ της 1 όσον αφορά υπερσυμπίεση από κάποιο οίκο. Αυτός δε βάζει καν σε 2λτ turbo και είχε πει την άνοιξη που μιλήσαμε ότι το καλοκαίρι θα δοκίμαζε μια δική του πατέντα στο 1600άρι μοτέρ.

Προσωπικά πατέντες κλπ δε θα έβαζα στο αυτοκίνητό μου.

Το έχω γράψει δεκάδες φορές και θα το γράψω άλλες τόσες...κάποιος που αγοράζει 1600άρι γνωρίζει τις επιδόσεις του. Αν ήθελε κάτι παραπάνω, ας πήγαινε σε 2λτ...αν δε μπορούσε να πάρει 2λτ, ας έπαιρνε μικρό turbo άλλης εταιρίας...διαφορετικά ας απολαύσει ο,τι προσφέρει το 16άρι του...

patrinos
18-11-09, 18:42
Με τον Καρρά που είχα μιλήσει πάντως μου είχε πει ότι δεν υπάρχει κάτι για τα 1.6 και 2.0 μοτέρ της 1 όσον αφορά υπερσυμπίεση από κάποιο οίκο. Αυτός δε βάζει καν σε 2λτ turbo και είχε πει την άνοιξη που μιλήσαμε ότι το καλοκαίρι θα δοκίμαζε μια δική του πατέντα στο 1600άρι μοτέρ.

Προσωπικά πατέντες κλπ δε θα έβαζα στο αυτοκίνητό μου.

Το έχω γράψει δεκάδες φορές και θα το γράψω άλλες τόσες...κάποιος που αγοράζει 1600άρι γνωρίζει τις επιδόσεις του. Αν ήθελε κάτι παραπάνω, ας πήγαινε σε 2λτ...αν δε μπορούσε να πάρει 2λτ, ας έπαιρνε μικρό turbo άλλης εταιρίας...διαφορετικά ας απολαύσει ο,τι προσφέρει το 16άρι του...

παραδοσιακος στις αποψεις του ο νικολας...

dimis_gr
18-11-09, 19:58
Για μένα φίλε μου το καλήτερο που έχεις να κάνεις είναι να το κρατήσεις ως έχει με τα 122hp και να περιμένεις λίγο ακόμα ώστε να δεις μήπως και βγει κανα καλό Kitaki κάποιας εταιρείας ή έστω κάποιο project αξιόπιστο από κάποιον βελτιωτή. Από κει και πέρα είμαι πολύ υπερ των μετατροπών γιατί μου αρέσει να πειράζω όσον αφορά το turbisma το θεωρώ κάτι πολυδάπανο και λίγο ρίσκο (από την άποψη αστοχίας υλικού και μετά άντε πάλι μανουρα). Από θέμα αξιοπιστίας αν έχει εφαρμοστει σε κάποιο άλλο χωρίς προοβλήματα θεωρώ ότι δεν θα χεις προβλήματα....και με σωστή χρήση χωρίς να τσιμπάς την πίεση και χωρίς να το σκίζεις στους κόφτες και με μια σωστή συντήρηση πιστεύω θα είσαι οκ για πολλά χρόνια

Nikos120i
19-11-09, 06:25
παραδοσιακος στις αποψεις του ο νικολας...

Τι να κάνουμε...αυτή την άποψη έχω...δε βλέπω πάντως να βγαίνω λάθος με τρανή απόδειξη αυτό το thread...και εν πάση περιπτώσει αν δε σου αρέσει η άποψή μου μην απαντάς.

patrinos
19-11-09, 10:58
Τι να κάνουμε...αυτή την άποψη έχω...δε βλέπω πάντως να βγαίνω λάθος με τρανή απόδειξη αυτό το thread...και εν πάση περιπτώσει αν δε σου αρέσει η άποψή μου μην απαντάς.

χαχα μην τρελενεσαι ρε.:calm:.. χαλαρωσε. καλα αποδειξη δεν ειναι αυτο το thread πουθενα σε οτι λες αλλα σεβομαι την αποψη σου παρολο που δεν την ασπαζομαι..:ylsuper:.

stapre
28-11-09, 10:46
TO 116/316 122PS ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΙΤ 2.0LIT 170PS.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 320.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ!

ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ...
ΤΗΣ KUF-TUNING NOELLE.
ΠΑΡΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ

stratos
28-11-09, 11:07
TO 116/316 122PS ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΙΤ 2.0LIT 170PS.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 320.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ!

ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ...
ΤΗΣ KUF-TUNING NOELLE.
ΠΑΡΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ

Έχεις 5 διαφορετικά posts με την Kuf-tuning και την άλλη την εταιρία.... αμαν τόσο καλή είναι?

:ban::ban:

bmw330vasilis
28-11-09, 11:16
TO 116/316 122PS ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΙΤ 2.0LIT 170PS.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 320.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ!

ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ...
ΤΗΣ KUF-TUNING NOELLE.
ΠΑΡΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ

κ καλο θα ταν να μην γραφεις κεφαλαια......κανονας του φορουμ...!

patrinos
28-11-09, 11:20
επισης καλο θα ηταν να μην γραφεις συνεχεια για την συγκεκριμενη εταιρια για το βλεπω να σε μπανιαρουν οι admin.....

stapre
28-11-09, 11:32
Έχεις 5 διαφορετικά posts με την Kuf-tuning και την άλλη την εταιρία.... αμαν τόσο καλή είναι?

:ban::ban:
Η BMW ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ (Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΝΙΟΥ!
ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ!

Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡ BMW ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...

bmw330vasilis
28-11-09, 11:43
Η BMW ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ (Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΝΙΟΥ!
ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ!

Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡ BMW ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...

α καλα.....για δεν το λεγες βρε κουτο????......τωρα εξηγουνται ολα.....

jim_pas
28-11-09, 11:46
α καλα.....για δεν το λεγες βρε κουτο????......τωρα εξηγουνται ολα.....

χαχαχαχα....ωραία απάντηση.....λες να μου χαρίσει και εμένα ζαντολάστιχα αν πάω???:idea:

patrinos
28-11-09, 11:48
Η BMW ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ (Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΝΙΟΥ!
ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ!

Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡ BMW ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...

εσενα δεν σε βλεπω για πολυ στο φορουμ... θα πας ανετα για banιο...χαχα.. μηπως να αρχισω να γραφω για την κυρα φωτουλα με το ψιλικατζιδικο?? μου χαρισε μια τσικλα καποτε

tmilatos
28-11-09, 11:49
Πολυυυυυ ααααρρργααα αντανακλαστικααααα αααααυτοιιιιι οιιιιιιιι Modssssssss τελικααααα!!!!!

-Θεοφιλος-

sm6
28-11-09, 11:57
ε, ο σερλοκ χολμς του φορουμ εχει ρεπο σημερα θεοφιλε...

patrinos
28-11-09, 11:59
ε, ο σερλοκ χολμς του φορουμ εχει ρεπο σημερα θεοφιλε...

παιδια σας παρακαλω οχι offtopic... χαχαχα.

tmilatos
28-11-09, 12:11
ε, ο σερλοκ χολμς του φορουμ εχει ρεπο σημερα θεοφιλε...

Ε ενταξει, μετρημενες ειναι οι ωρες του δηλαδη... Καμια προχειρη λυση της Νoelle που μου χαλασε το καζανακι στο γραφειο και τρεχουν νερα, υπαρχει???


-Θεοφιλος-

patrinos
28-11-09, 12:17
Ε ενταξει, μετρημενες ειναι οι ωρες του δηλαδη... Καμια προχειρη λυση της Νoelle που μου χαλασε το καζανακι στο γραφειο και τρεχουν νερα, υπαρχει???


-Θεοφιλος-


εννοειται οτι υπαρχει.. βγαζει μια φλατζοκολλα ειδικη για το συγκεκριμενο καζανακι η οποια ειναι εκπληκτικη.. επισης θελω να πω στην κυρα μαριτσα ευχαριστω για την τσαμπα καραμελλα.. οι καλυτερες καραμελες.. κυρα μαριτσα με το ονομα.

tmilatos
28-11-09, 12:22
εννοειται οτι υπαρχει.. βγαζει μια φλατζοκολλα ειδικη για το συγκεκριμενο καζανακι η οποια ειναι εκπληκτικη.. επισης θελω να πω στην κυρα μαριτσα ευχαριστω για την τσαμπα καραμελλα.. οι καλυτερες καραμελες.. κυρα μαριτσα με το ονομα.

Χαχαχα.... ειναι τρελος, ειναι τρελος ο Πατρινοοος!


-Θεοφιλος-

smg2
28-11-09, 13:07
για μενα αστο οπως ειναι μην μπλεξεις και τα κανεις χειροτερα σου ευχομαι να βρεις μια λυση που να ειναι αξιοπιστη και βασικα να σε ικανοποιη

Driver M
28-11-09, 13:17
Πέρα από τα λάστιχα χιονιού που χάρισαν στο φίλο που την εκθειάζει, ξέρουμε κάτι άλλο για την KUF-tuning? Αξιοπιστία, ολοκληρωμένες δουλειές της στο παρελθόν κλπ? Γιατί υπόσχεται ότι με 1.900 ευρώ κάνει την 320 195 άλογα αποδίδοντας 23.5 kg ροπής (βέβαια δεν διευκρινίζει αν αναφέρεται σε αυτή με τα 150 ή με τα 170) μέσω καταλύτη και προγράμματος, νούμερα που μου φαίνονται αρκετά αισιόδοξα, όπως και η τιμή (χωρίς ΦΠΑ βέβαια). Πάντως, αν τα νούμερα αυτά ισχύουν και η μετατροπή δουλεύει απροβλήμάτιστα, τότε μιλάμε για το απόλυτο πακέτο για την 320 που την κάνει εφάμιλλη (αν όχι ανώτερη) του turbo αναγωνισμού...

Driver M
28-11-09, 14:38
Aφού όπως αποκαλύφτηκε πριν λίγο σε άλλο thread ο stapre είναι ο Στάθης Πρεδάρης, δηλαδή ο διευθυντής, υπεύθυνος (δεν ξέρω τί άλλο να τον πω) της KUF, ας μας απαντήσει από πρώτο χέρι πως βγάζει 195 άλογα μόνο με πρόγραμμα-καταλύτη και αν η μετατροπή αυτή αφορά την 320 με τα 170 ή με τα 150. Επίσης, ας μας πει πόσο είναι το τελικό κόστος με την τοποθέτηση στην Ελλάδα και αν παρέχονται κάποιοες εγγυήσεις αξιοπιστίας. Γιατί καλό είναι να διαφημιζόμαστε (όχι βέβαια έμμεσα αλλά λέγοντας ποιος είναι ποιός), αλλά ακόμα καλύτερο είναι να είμαστε και σωστοί επαγγελματίες και να ενημερώνουμε αυτούς που ενδιαφέρονται, όχι απλά να γράφουμε σε στυλ ότι το κιτ κάνει παπάδες κλπ. Περιμένω τις απαντήσεις σας κ. Πρεδάρη.

Nikos120i
28-11-09, 15:36
Aφού όπως αποκαλύφτηκε πριν λίγο σε άλλο thread ο stapre είναι ο Στάθης Πρεδάρης, δηλαδή ο διευθυντής, υπεύθυνος (δεν ξέρω τί άλλο να τον πω) της KUF, ας μας απαντήσει από πρώτο χέρι πως βγάζει 195 άλογα μόνο με πρόγραμμα-καταλύτη και αν η μετατροπή αυτή αφορά την 320 με τα 170 ή με τα 150. Επίσης, ας μας πει πόσο είναι το τελικό κόστος με την τοποθέτηση στην Ελλάδα και αν παρέχονται κάποιοες εγγυήσεις αξιοπιστίας. Γιατί καλό είναι να διαφημιζόμαστε (όχι βέβαια έμμεσα αλλά λέγοντας ποιος είναι ποιός), αλλά ακόμα καλύτερο είναι να είμαστε και σωστοί επαγγελματίες και να ενημερώνουμε αυτούς που ενδιαφέρονται, όχι απλά να γράφουμε σε στυλ ότι το κιτ κάνει παπάδες κλπ. Περιμένω τις απαντήσεις σας κ. Πρεδάρη.

Έχω μιλήσει με αυτόν με email. Γενικώς δε το κατέχει και δεν τον εμπιστεύομαι. Αρχικά μου είπε ότι το 2λτ μπλοκ της 1 που είναι φτιαγμένο από μαγνήσιο (που δεν είναι) δεν αντέχει turbo και μετά γενικώς ότι δε βάζει turbo.

Το δε πρόγραμμα που υπόσχεται τόσα άλογα (για τη 320i ένα απλό πρόγραμμα είναι) είναι υπερβολικό. Είναι γνωστό ότι το Efficient Dynamics μοτέρ δε βελτιώνεται αποτελεσματικά.

Straight six
28-11-09, 17:09
Έχω μιλήσει με αυτόν με email. Γενικώς δε το κατέχει και δεν τον εμπιστεύομαι. Αρχικά μου είπε ότι το 2λτ μπλοκ της 1 που είναι φτιαγμένο από μαγνήσιο (που δεν είναι) δεν αντέχει turbo και μετά γενικώς ότι δε βάζει turbo.

Το δε πρόγραμμα που υπόσχεται τόσα άλογα (για τη 320i ένα απλό πρόγραμμα είναι) είναι υπερβολικό. Είναι γνωστό ότι το Efficient Dynamics μοτέρ δε βελτιώνεται αποτελεσματικά.

μαλλον φιλε μου τα αλογα ειναι στραγαλια τελικα κ ρεουνμε τη σεσουλα....δεν το ξερες? ................

patrinos
29-11-09, 19:55
TO 116/316 122PS ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΙΤ 2.0LIT 170PS.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 320.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ!

ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ...
ΤΗΣ KUF-TUNING NOELLE.
ΠΑΡΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ

αγορι μου εισαι ο διευθηντης της εταιριας?? ελα να σου πω απο την κινα ειναι τα πραγματα τις αναβαθμισης? σε ρωταω γιατι παραπανω το παιζεις πολυ κινεζος.... καταλαβες που λεω, στο σημειο που δεν του δινεις εσυ τα στοιχεια της εταιριας που δουλευεις αλλα τον παραπεμπεις να παρει τους τεσσερις τροχους.μηπως σου χαρισαν και οι 4 τροχοι καμια ετησια συνδρομη και τους κανεις και αυτους διαφημηση, οπως με την kuf που την αναφερεις επειδη σου εδωσαν τα λαστιχα και οχι επειδη εισαι εργαζομενος??:icon18:

E36 RULES!!
29-11-09, 20:47
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...

O νοών έχει εννοήσει και απο προηγούμενό σας thread...:banned::thumbsdow:p:

patrinos
29-11-09, 20:58
O νοών έχει εννοήσει και απο προηγούμενό σας thread...:banned::thumbsdow:p:

ρε συ μαριε που ειναι το πολυ συζητημενο thead

E36 RULES!!
29-11-09, 21:02
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=345118#post345118

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=345101#post345101

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=345100#post345100

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=345086#post345086

patrinos
29-11-09, 21:07
χαχαχα. θεος..