PDA

Επιστροφή στο Forum : Απλή αμόλυβδη, V-Power ή V-Power Racing ?


jdozohchr
05-10-08, 01:17
Μιλώντας χθες με έναν ιδιοκτήτη πρατηρίου υγρών καυσίμων στην Θεσσαλονίκη (Shell), μου είπε πως όλες οι βενζίνες που κυκλοφορούν είναι ουσιαστικά ίδιες ανεξαρτήτως μάρκας, με μία μικρή διαφορά στην V-Power επειδή σε αυτήν βάζουν κάποια χημικά πρόσθετα. Και μου είπε πως η μόνη βενζίνη που έχει όντως ποιοτική διαφορά είναι η V-Power Racing η οποία εγγυημένα έρχεται από την Γαλλία σε αντίθεση με όλες τις άλλες τις οποίες τις εφοδιάζονται όλες από το ίδιο σημείο στην Θεσσαλονίκη. Γενικότερα μου παρουσίασε την V-Power Racing σαν την καλύτερη βενζίνη, και όσο αφορά στην καθαρότητα της και τις επιδόσεις κλπ..
Αυτό που ενδιαφέρει εμένα είναι να χρησιμοποιώ την βενζίνη που είναι ιδανική για τον κινητήρα μου. Αυτή που θα τον έχει πιο καθαρό, και που θα τον καταπονεί λιγότερο. Διάβασα αρκετά αρνητικά για την Racing σε άλλα threads και δεν έχω καταλήξει σε κάποιον τύπο βενζίνης τελικά. Οπότε σας παρακαλώ να μου πείτε ο,τι γνωρίζεται επί του θέματος και να ψηφίσετε ποια είναι κατά την γνώμη σας ανεξαρτήτως κόστους η ιδανική βενζίνη για έναν valvetronic κινητήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους ψηφίσουν αλλά και όσους γράψουν τις γνώσεις τους γύρω από τις συγκεκριμένες βενζίνες και όχι μόνο!

RoadRunner
05-10-08, 01:26
Ψήφισα άλλη και εξηγούμε...
Δεν έχω βάλει ποτέ v-power racing γιατί δεν δίνω 1,5 Ε για το λίτρο την στιγμή που το αμάξι μου είναι νεροφίδα και εγώ ξεχνάω να αλλάξω ταχύτητα.Είδα διαφορά με ΕΚΟ kinitron 100 όμως τόσο σε επιδόσεις (σταμάτησαν τα πυράκια στις χαμηλές στροφές) όσο και στην κατανάλωση.Τα χιλιόμετρα τα οποία κάνω πλέον με την 100άρα ούτε που τα είχα φανταστεί με την απλή σε ίδιες συνθήκες.Τώρα για το πόσο καταπονείται ο κινητήρας με την εκάστοτε βενζίνη δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αλλά το ότι σταμάτησαν τα πυράκια πιστεύω πως είναι δείγμα καλής καύσης.
Και για να μην μπερδευτείς μιλάω για κινητήρα twin spark με πολύ "άγριο" πρόγραμμα!

konc
05-10-08, 08:43
Όπως έχει ξαναειπωθεί πολλές φορές στο φορουν, η V-power είναι ΑΠΛΗ αμόλυβδη 95 οκτανίων. Η διαφορά της είναι τα καθαριστικά πρόσθετα που περιέχει. Δεν είμαι σε θέση να σου πω αν κάνει δουλειά, αλλά αν πιστέψουμε τα διάφορα τεστ, δουλεύει.
Όσον αφορά τη racing, είναι super αμόλυβδη με τα καθαριστικά. Η συζητηση είναι μεγάλη, πάντως σε γενικές γραμμές σε ένα normal ή λίγο "αγριεμένο" αυτοκίνητο είναι πολύ μικρές οι διαφορές που θα δεις με super αμόλυβδη με σημαντικότερη τη μικρή μείωση κατανάλωσης. Σε δύναμη τα νουμερα είναι αμελητέα.
Πρέπει ο κινητήρας να έχει μεγάλη συμπίεση (11++) και ανάλογο εγκέφαλο-πρόγραμμα (ή turbo..) για να μπορέσει να εκμεταλλευτεί τη μεγαλύτερη αντικροτικότητα της super αμόλυβδης.

Κάνε ένα ψάξιμο, θα βρεις μια ωραία παλιότερη κουβέντα για το θέμα που σου λύσει όλες τις απορίες..

rigas
05-10-08, 12:17
Επειδη οι βενζινες ειναι το μεγαλητερο παραμυθι σε ολα το μηχανοκινητο κοσμο.

Θα σας πω.

Καποτε οταν βγηκε η Ultimate και ειχε και η Shell την Racing κανα 6μηνο, το 0-300 εκανε τεστ με ενα CBR 1000αρι η 954 δεν θυμαμαι, πανω στο δυναμομετρο τι παιζει σε σχεση με τις απλες.

Η διαφορα ηταν 0.5 του ιππου στις κατι 10000-12000 στροφες.

Με ενα κινητηρα με 12.2 συμπιεση, οχι ενα απλο σε με 10+

Εχω δοκιμασει στο προσωπικο μου GSXR 1000 race kit με πανω απο 13,7 συμπιεση βενζινα 100αρα και μπορω να πω οτι παει καλητερα. Ποιο πολυ για τα πυρακια την βαζω.

Με την βενζινα που ειδα διαφορα ειναι της VP Race Fuels, ειναι μια γκαμα απο βενζινες 95-114 οκτανια αλλα εχουν οξυγονο μεσα τους.

Η διαφορα στο δυναμομετρο ηταν 8 αλογα καθαρα στο δικο μου, ειναι υποθεση οταν το εχεις στο οριο και παιζεις πανω απο τα 175 αλογα στην ροδα απο 1000 κυβικα.

Η τιμη ειναι απλισιαστη μιλαμε το λιτρο ερχεται κοντα στα 6 ευρω.

Μαλιστα ολοι που τρεχουν εδω στα Dragster βαζουν τετοιες βενζινες, και οι κοντρακιδες.

Μια λειτουργεια της Racing ειναι οτι αφηνει εντονη ασπριλα στην εξατμιση, απο φιλο μηχανικο σε μηχανες, μου ειπε οτι ειναι ξερη βενζινη λογο καθαριστικων.

Μην παραμυθιαζεστε με της Race βενζινες.

Διαφορα θα δει το αμαξι του NickM3 που ειναι κοντα στο 13 συμπιεση και φοραει custom προγραμμα για να την αξιοποιει.

Hil
05-10-08, 13:02
στο κόμπακτ μου βάζω Shell V power 95 και μια φορα το μήνα 100αρα η οποία μου βγάζει καμιά 50αρια χλμ παραπάνω...

jdozohchr
05-10-08, 13:19
στο κόμπακτ μου βάζω Shell V power 95 και μια φορα το μήνα 100αρα η οποία μου βγάζει καμιά 50αρια χλμ παραπάνω...

Με τις συγκεκριμένες βενζίνες σου έχει παρουσιαστεί ποτέ κάποιο πρόβλημα; Κατοστάρα εννοείς την Racing ?

StavrosE30
05-10-08, 14:47
εγω παντος που:king: ειχαι το Μ3 με τιν 100 πιγενε ωραια αλλα κανα δυο φορες που ειχα βαλει V-POWER RA πιγενε ακομα καλιτερα πολι καλιτερα!!!!!!

nickvas19
05-10-08, 16:40
δεν νομίζω οτι ιδιοκτήτης πρατήρίου shell θα έλεγε στον οποιοδήποτε ότι πχ η racing δεν έχει διαφορά απο την 100αρα...αλλίως τότε κανείς δεν θα έβαζε...δεν έχω γνώμη γιατί δεν γνωρίζω...άποψη θα πάρουμε απο κάποιον ειδίκο που τα βλεπει καθημερινά κ όχι απο το τι άκουσε ο καθένας μας...πιστεύω οτι η 100αρα είναι μια χαρά πάντως και αυτήν βάζω απο την στιγμή που το πήρα..πάντως αν βάλεις λίγο λογικη...και η racing 100 οκτάνια ειναι...πως γίνετε να είναι καλύτερη?!...είναι και πανάκριβη...πιος ο λόγος να την βάλεις?!

rigas
05-10-08, 17:17
Ειπαμε το δυναμομετρο μιλησε.....0.5 του ιππου....

Τωρα αν θελετε να λετε οτι η 100αρα δινει....ειναι σαν να λεμε το προγραμμα δινει 12 αλογα σε ατμοσφαιρικο 1600αρι....

Sp!ros G
05-10-08, 18:04
Όπως έχει ξαναειπωθεί πολλές φορές στο φορουν, η V-power είναι ΑΠΛΗ αμόλυβδη 95 οκτανίων. Η διαφορά της είναι τα καθαριστικά πρόσθετα που περιέχει. Δεν είμαι σε θέση να σου πω αν κάνει δουλειά, αλλά αν πιστέψουμε τα διάφορα τεστ, δουλεύει.
Όσον αφορά τη racing, είναι super αμόλυβδη με τα καθαριστικά. Η συζητηση είναι μεγάλη, πάντως σε γενικές γραμμές σε ένα normal ή λίγο "αγριεμένο" αυτοκίνητο είναι πολύ μικρές οι διαφορές που θα δεις με super αμόλυβδη με σημαντικότερη τη μικρή μείωση κατανάλωσης. Σε δύναμη τα νουμερα είναι αμελητέα.
Πρέπει ο κινητήρας να έχει μεγάλη συμπίεση (11++) και ανάλογο εγκέφαλο-πρόγραμμα (ή turbo..) για να μπορέσει να εκμεταλλευτεί τη μεγαλύτερη αντικροτικότητα της super αμόλυβδης.

Κάνε ένα ψάξιμο, θα βρεις μια ωραία παλιότερη κουβέντα για το θέμα που σου λύσει όλες τις απορίες..

Επειδη οι βενζινες ειναι το μεγαλητερο παραμυθι σε ολα το μηχανοκινητο κοσμο.

Θα σας πω.

Καποτε οταν βγηκε η Ultimate και ειχε και η Shell την Racing κανα 6μηνο, το 0-300 εκανε τεστ με ενα CBR 1000αρι η 954 δεν θυμαμαι, πανω στο δυναμομετρο τι παιζει σε σχεση με τις απλες.

Η διαφορα ηταν 0.5 του ιππου στις κατι 10000-12000 στροφες.

Με ενα κινητηρα με 12.2 συμπιεση, οχι ενα απλο σε με 10+

Εχω δοκιμασει στο προσωπικο μου GSXR 1000 race kit με πανω απο 13,7 συμπιεση βενζινα 100αρα και μπορω να πω οτι παει καλητερα. Ποιο πολυ για τα πυρακια την βαζω.

Με την βενζινα που ειδα διαφορα ειναι της VP Race Fuels, ειναι μια γκαμα απο βενζινες 95-114 οκτανια αλλα εχουν οξυγονο μεσα τους.

Η διαφορα στο δυναμομετρο ηταν 8 αλογα καθαρα στο δικο μου, ειναι υποθεση οταν το εχεις στο οριο και παιζεις πανω απο τα 175 αλογα στην ροδα απο 1000 κυβικα.

Η τιμη ειναι απλισιαστη μιλαμε το λιτρο ερχεται κοντα στα 6 ευρω.

Μαλιστα ολοι που τρεχουν εδω στα Dragster βαζουν τετοιες βενζινες, και οι κοντρακιδες.

Μια λειτουργεια της Racing ειναι οτι αφηνει εντονη ασπριλα στην εξατμιση, απο φιλο μηχανικο σε μηχανες, μου ειπε οτι ειναι ξερη βενζινη λογο καθαριστικων.

Μην παραμυθιαζεστε με της Race βενζινες.

Διαφορα θα δει το αμαξι του NickM3 που ειναι κοντα στο 13 συμπιεση και φοραει custom προγραμμα για να την αξιοποιει.

+1 και απο εμενα,τα πραγματα ειναι ακριβως ετσι!!

jdozohchr
05-10-08, 23:44
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχή, είναι να ξέρω πια βενζίνη είναι καλύτερη για τον κινητήρα και ποια είναι η πιο επικίνδυνη. Καλύτερη εννοώ να μην παρουσιάζει προβλήματα! Όχι αν δίνει άλογα!! Αλίμονο μας αν περιμέναμε την βενζίνη για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας!!!

YAziDis
06-10-08, 01:35
Προσωπική μου άποψη και αν θέλεις άκου την:
Μην ψάχνεις αν η αμόλυβδη είναι καλύτερη απ'την σούπερ ή το αντίθετο
Μην ψάχνεις να βρεις αν η racing ή η V-power ή δεν ξέρω και γω ποια, είναι καλύτερη.

Ψάξε για καθαρά βενζινάδικα. Μπορεί να πας σε ένα και να βάλεις super - duper - v power racing f1 και δε ξέρω και γω τι, και να'ναι τόσο χάλια η βενζίνη, που καλύτερα θα'ταν να έβαζες από ένα no name βενζινάδικο απλή 95 οκτανίων.

Ο κατασκευαστής σού είπαν και τα παιδιά προτείνει τι βενζίνη θα βάζεις. Από κει και πέρα δοκίμασε τες (με τουλάχιστον 2 γεμίσματα συνεχόμενα) και βγάλε τα συμπεράσματά σου..

ΦΑΝΗΣ
06-10-08, 12:38
Πιστεύω την καλύτερη βενζίνη την έχει η ΕΚΟ,γιατί απλούστατα όλοι φορτώνουν από εκεί,πρέπει να βρείς το βενζινάδικο που έχει καθαρή βενζίνη,και να βάζεις συγκεκριμένα από εκεί,τώρα όσο για την V-Power Racing είναι απλά μια μικρή απάτη,βάζοντας αρκετά πρόσθετα και χημικά,τα οποία έχουν κάνει κακό κατά καιρούς σε πολλούς καινούργιους κινητήρες,η V-Power επιδεικνύεται για μια φορά το δίμηνο,και σε αυτοκίνητα Dracster ή έστω σε κάποια Τurbo,έτσι ξέρω και έτσι έχω διαβάσει...........

Z4ever
06-10-08, 12:47
Προσωπική μου άποψη και αν θέλεις άκου την:
Μην ψάχνεις αν η αμόλυβδη είναι καλύτερη απ'την σούπερ ή το αντίθετο
Μην ψάχνεις να βρεις αν η racing ή η V-power ή δεν ξέρω και γω ποια, είναι καλύτερη.

Ψάξε για καθαρά βενζινάδικα. Μπορεί να πας σε ένα και να βάλεις super - duper - v power racing f1 και δε ξέρω και γω τι, και να'ναι τόσο χάλια η βενζίνη, που καλύτερα θα'ταν να έβαζες από ένα no name βενζινάδικο απλή 95 οκτανίων.

Ο κατασκευαστής σού είπαν και τα παιδιά προτείνει τι βενζίνη θα βάζεις. Από κει και πέρα δοκίμασε τες (με τουλάχιστον 2 γεμίσματα συνεχόμενα) και βγάλε τα συμπεράσματά σου..

:+1:

Σωστος ο φιλος.

jimmy_316
06-10-08, 14:04
Βασικα η εκτιμηση μου για τις βενζινες ειναι οτι πανω κατω ολες ειναι τα ιδια... και σημαντικοτερο ειναι να ειναι σωστος ο βενζινας... ετσι μου ειναι σχετικα αδιαφορο αν το καυσιμο θα λεγεται με ενα μυστηριο ονομα... και συνηθως βαζω απλη χωρις να ειναι καλυτερη... Μια φορα θυμαμαι παντως το αυτοκινητο να πεταει μετα απο καποιο γεμισμα και ηταν με την ΕΚΟ

Speedy
06-10-08, 14:25
Εγω παλι πιστευω οτι δεν ξερουμε τι μας πουλανε,μπορει να πληρωνουμε super αμολυβδη αλλα δεν γνωριζουμε κατα ποσο ειναι...

Εχω ορισμενες αμφιβολιες για τους βενζιναδες και τις δεξαμενες στους....

YAziDis
06-10-08, 15:20
Πιστεύω την καλύτερη βενζίνη την έχει η ΕΚΟ,γιατί απλούστατα όλοι φορτώνουν από εκεί,πρέπει να βρείς το βενζινάδικο που έχει καθαρή βενζίνη,και να βάζεις συγκεκριμένα από εκεί,τώρα όσο για την V-Power Racing είναι απλά μια μικρή απάτη,βάζοντας αρκετά πρόσθετα και χημικά,τα οποία έχουν κάνει κακό κατά καιρούς σε πολλούς καινούργιους κινητήρες,η V-Power επιδεικνύεται για μια φορά το δίμηνο,και σε αυτοκίνητα Dracster ή έστω σε κάποια Τurbo,έτσι ξέρω και έτσι έχω διαβάσει...........

Όπως επίσης έχει απόλυτο δίκιο ο Φάνης. Έχω φίλο στο λιμάνι, και μου είχε πει ότι πρώτα γεμίζει η ΕΚΟ την "καλή" βενζίνη, και μετά όλοι οι άλλοι, που μπορεί να γεμίζουν και αυτή που έχει μείνει κάτω κάτω στις δεξαμενές, που έχει κατακάθια.

Dimzan
06-10-08, 17:02
εγω παντως εχω σταμπαρει ενα βενζιναδικο εκο στη γειτονια που βαζω και δε μ εχει βγει σκαρτη ποτε. Κι ας ειναι λιγο πιο ακριβη. Οι εκο νομιζω συνεργαζεται με το ΕΜΠ και επισης εχει εσωτερικο ελεγχο η εταιρεια και αν πιασουν καποιο βενζινα εκο να κλεβει του επιβαλλουν μεγαλες κυρωσεις απο την ιδια την εταιρεια, ειναι γραμμενα στη συμφωνια π υπογραφει οταν παιρνει την αδεια.


τωρα για το ποια βενζινη να βαλεις στο αμαξι σου, επειδη ειναι και πιο καινουριο η ΚΑΘΑΡΗ 100αρα πρεπει να αποδωσει λιγο καλυτερα (οχι απαραιτητα περισσοτερο γκαζι αλλα και οικονομια). Αποψη μου ομως ειανι να βρεις ενα βενζιναδικο και να το τεσταρεις οτι δεν κλεβει και εχει καθαρη βενζινη και να βαζεις απο εκει.. Κι ας ειναι και πιο ακριβο στην 95αρα. Εγω ετσι εχω κανει και εχω το κεφαλι μ ησυχο. πλεον καταλαβαινω αν βαλω αλλου αν μ κλεβουν η οχι και κρινω πιο βενζιναδικο ειναι καλο.

Γενικα μην κολλας στις ονομασιες ολες βενζινες ειναι και μαλιστα βγαινουν απο το ιδιο βαρελι. απλα καποιες εχουν προσθετα. Σημασια εχει να βρεις καθαρη βενζινη κι ας ειναι και 95αρα. Αντε και κανα γεμισμα με 100 σπανιως και που για να σ φυγει η ιδεα

Dark_Niaou
06-10-08, 18:33
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχή, είναι να ξέρω πια βενζίνη είναι καλύτερη για τον κινητήρα και ποια είναι η πιο επικίνδυνη. Καλύτερη εννοώ να μην παρουσιάζει προβλήματα! Όχι αν δίνει άλογα!!

Θα σου προτεινα να ανοιξεις το καπακι της ταπας της βενζινης και να δεις τι σου προτεινει η bmw. Απο εκει και περα, το βενζιναδικο που θα χρησιμοποιεις θα ειναι δικης σου επιλογης γιατι ολες οι βενζινες μπορει να ειναι ιδιες αλλα ο καθε πρατηριουχος δεν ξερεις ποσο νο8εια μπορει να εχει κανει

Spokos
07-05-09, 13:54
να βρείτε πρατήριο εκο που να ανήκει στο κράτος!!!

δουλεύει γνωστός σε τέτοιο και όπως έρχεται η βενζίνη από τα ΕΛΠΕ την πουλάνε.
οποτε δεν κινδυνεύεις από το βενζίνα, τώρα αν την νοθεύουν και στα διυλιστήρια τι να πω
καληνύχτα για αύριο ....

yiorgosxania
07-05-09, 14:56
έχω δει διαφορά στην κατανάλωση όταν κάνω ταξίδια με την 100άρα μου έρχεται ποιο οικονομικά και το έχω μετρήσει τρεις φορές με απλή και 100άρα.

KiNG
07-05-09, 22:39
Εγώ βάζω στο R1 μου απλή και ούτε πυράκια ούτε τπτ, στο αμάξι απλό shell diesel και είμαι οκ :D

patherhan
07-05-09, 22:52
έχω δει διαφορά στην κατανάλωση όταν κάνω ταξίδια με την 100άρα μου έρχεται ποιο οικονομικά και το έχω μετρήσει τρεις φορές με απλή και 100άρα.
Διαφορά, ως προς την ποσότητα που καταναλώνει, ή χρηματικη;;; Γιατί η τιμές τους έχουν μεγάλη διαφορά, για να μπορεί να αντισταμιστεί με τη χαμηλότερη κατανάλωση...

stratos
07-05-09, 23:46
Στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με συμπίεση μέχρι 10.5:1 όπως προαναφέρθηκε δεν έχει μεγάλη διαφορά. Στα τουρμπάτα και στις υψηλές συμπιέσεις βλέπεις κάποια διαφορά. Ψήφισα άλλο, γιατι βάζω BP Ultimate ή απο το βενζινάδικο της γειτονιάς μου super plus που ξέρω οτι είναι αρκετά καθαρή 9 στις 10 φορές και βλέπω ελαφρώς καλήτερο τράβηγμα. 1.5 euro για βενζίνη ούτε για αστείο, πιστεύω πως είναι πολύ ακριβή και δεν προσφέρει όσα υπόσχεται. Για τα κοινά αυτοκίνητα νομίζω μέχρι 98 RON είναι εντάξει. Απο όσο ξέρω μόνο σε Porsche και Lamborghini και τέτοιου είδους αυτοκίνητα ο κατασκευαστής λέει 100άρα.

Και βέβαια όπως είπε κάποιος, σημασία έχει μόνο η καθαρότητα και να μην είναι κατακάθι...

Sp!ros G
08-05-09, 00:03
Τα οκτανια παιζουνε πολυ σημαντικο παραγοντα στην αντιεκρηκτικοτητα τις βενζινης.

Σχετιζονται σε μεγαλο βαθμο, με το βαθμο συμπιεσης του κινητηρα,καθως σε εναν υψηλης

συμπιεσης κινητηρα αν βαλουμε χαμηλων οκτανιων καυσιμο θα προκαλεσουμε

υπερθερμανση στον κινητηρα και ισως ακομη και βλαβη λογω των εντονων

προαναφλεξεων.Π.Χ ενας κινητηρας 1600 κ.εκ ο οποιος χρησιμοποιει τεχνολογια αμεσου

ψεκασμου και προβλεπεται απο τον κατασκευαστη του να καιει 95/98 RON δεν

παθαινει καμια ζημια με καυσιμο χαμηλοτερου αριθμου οκτανιων αλλα χανει σε αποδοση.

Sp!ros G
08-05-09, 02:05
Τα οκτανια παιζουνε πολυ σημαντικο παραγοντα στην αντιεκρηκτικοτητα τις βενζινης.

Σχετιζονται σε μεγαλο βαθμο, με το βαθμο συμπιεσης του κινητηρα,καθως σε εναν υψηλης

συμπιεσης κινητηρα αν βαλουμε χαμηλων οκτανιων καυσιμο θα προκαλεσουμε

υπερθερμανση στον κινητηρα και ισως ακομη και βλαβη λογω των εντονων

προαναφλεξεων.Π.Χ ενας κινητηρας 1600 κ.εκ ο οποιος χρησιμοποιει τεχνολογια αμεσου

ψεκασμου και προβλεπεται απο τον κατασκευαστη του να καιει 95/98 RON δεν

παθαινει καμια ζημια με καυσιμο χαμηλοτερου αριθμου οκτανιων αλλα χανει σε αποδοση.
Ξεχασα να αναφερω και πως οι turbo κινητηρες αν και συνηθως ειναι χαμηλωτερης συμπιεσης

απο εναν ατμοσφαιρικο χρειζονται υψηλων οκτανιων καυσιμο γιατι ειναι ρυθμισμενοι με τετοια καυσιμα

ωστε να αποδιδουνε στο μεγιστο και για να μην υπαρχουνε πειρακια κατα την καυση(αντιεκρηκτικοτητα

καυσιμου),αρα να μην κινδυνευει ο κινητηρας απο υπερθερμανση ή απο καποια ζημια λογω προαναφλεξεων.

race535
08-05-09, 08:26
Μια χαρα ειμαστε στις Βενζινες εδω στην Ευρωπη αλλα και στην Ελλαδα.
Οι αυτοκινητοφιλοι κοντρακιδες της Αμερικης τι να πουν δηλαδη

http://img9.imageshack.us/img9/5930/amerika129.th.jpg (http://img9.imageshack.us/my.php?image=amerika129.jpg)

για κλαματα ειναι:bs:

Εγω στην Γερμανια βαζω η Aral 100 η Shell Vpower 95.Τα ιδια αποτελεσματα με περιπου 70χλμ περισσοτερα στο κοντερ και λιγο πιο υσηχη λειτουργια του μοτερ!

Strax
08-05-09, 09:10
Μια χαρα ειμαστε στις Βενζινες εδω στην Ευρωπη αλλα και στην Ελλαδα.
Οι αυτοκινητοφιλοι κοντρακιδες της Αμερικης τι να πουν δηλαδη

http://img9.imageshack.us/img9/5930/amerika129.th.jpg (http://img9.imageshack.us/my.php?image=amerika129.jpg)

για κλαματα ειναι:bs:

Εγω στην Γερμανια βαζω η Aral 100 η Shell Vpower 95.Τα ιδια αποτελεσματα με περιπου 70χλμ περισσοτερα στο κοντερ και λιγο πιο υσηχη λειτουργια του μοτερ!

Σε αυτά τα νούμερα οκτανίων στις ΗΠΑ πρέπει να προσθέσεις περίπου 5 μονάδες, γιατί ο τρόπος μέτρησης των οκτανίων είναι διαφορετικός.

bmw5argolida
08-05-09, 12:24
Σε αυτά τα νούμερα οκτανίων στις ΗΠΑ πρέπει να προσθέσεις περίπου 5 μονάδες, γιατί ο τρόπος μέτρησης των οκτανίων είναι διαφορετικός.

+1!!!

Eχεις απολυτο δικιο εκει εχει αλλες μοναδες μετρησης RON/MON.

Sp!ros G
08-05-09, 12:41
Ακριβως,ο τροπος που μετρανε στη Αμερικη τον αριθμο των οκτανιων εινιαi διαφορετικος.

RON : Research Octane Number
MON : Motor Octane Number

Ετσι ο δεικτης αντιεκρηκτικοτητας του καυσιμου ειναι ο μεσος οκτανιων εργαστηριου(RON) και στην πραξη(ΜΟΝ)(περιπου γιατι και αυτα υπο συγκεκριμενα προτυπα γινονται στο εργαστιριο).Σε ενα συγχρονο καυσιμο ο δεικτης ΜΟΝ θα ειναι περιπου 8~10 μοναδες χαμηλωτερα απο το δεικτη

RON.Ετσι εδω στην Ευρωπη οταν αναφερουμε τον δεικτη οκτανιων συνηθως εννοουμε τον δεικτη RON, ενω στην Αμερικη το δεικτη RON+MON/2. Αρα μιλαμε για το ιδιο πραγμα απλα με διαφορετικο τροπο εκφρασης.

race535
08-05-09, 13:14
Σε αυτά τα νούμερα οκτανίων στις ΗΠΑ πρέπει να προσθέσεις περίπου 5 μονάδες, γιατί ο τρόπος μέτρησης των οκτανίων είναι διαφορετικός.

Εβαλες Γκολ στο 90.:clap:
Δεν θα πηγαινε ποτε το μυαλο μου σε διαφορετικη μετρηση.
και καθομουν 10 ολοκληρα λεπτα στο Βενζιναδικο σκεπτομενος τι σκατα Βενζινη να βαλω:confused:

DimitrisZ4
08-05-09, 13:41
να ρωτησω κατι λιγο off? BP , Shell ή EKO ?

ptboul
08-05-09, 14:11
να ρωτησω κατι λιγο off? BP , Shell ή EKO ?

Τί προβληματίζεσαι Δημήτρη; Τα ίδια http://www.clicksmilies.com/s1106/spezial/rags/kackepieksen.gif είναι παντού στην Ελλάδα.

Η 100άρα είναι 98άρα, η 98άρα 95άρα και η 95άρα παραφινέλαιο.. και η νοθεία πάει σύννεφο.

Για την ιστορία μόνο να πω ότι πάντα έβαζα, στο φθηνότερο και πολυσύχναστο βενζινάδικο που έβρισκα, 95άρα μέχρι που ο μηχανικός μου φρίκαρε όταν με ρώτησε τι καύσιμο βάζω.

Εδώ και λίγο καιρό λοιπόν ξεκίνησα να βάζω 100άρα ρέϊσινγκ σέλλ (επειδή τη βρίσκω σε καλή τιμή) μιας και λόγο του τούρμπο χτύπαγα πυράκια με την απλή. Εκεί που γέμιζα με 70 ευρώ τώρα θέλω 100+ http://www.clicksmilies.com/s1106/spezial/Fool/mpr.gif

eNeRGy
08-05-09, 14:30
Εγω στη μηχανη που βαζω παντα 100αρα, προτειμο την superplus απο την Aegean πλεον γιατι βγαζει τα ιδια χιλιομετρα με την ΒΡ100 και ειναι κατα 10-20 λεπτα πιο φθηνη στο λιτρο...

Γενικα διαφορα εχω παντα στα χιλιομετρα μολις μπει μαπα βενζινη ή 95αρα γιατι ειναι ρυθμισμενη μαμα να δουλευει με 98 και πανω... (K1200r)
Αλλα ποτε δεν ειχα καποιο προβλημα με την agean... και απ'οτι λεγετε τα καυσιμα της ελεγχονται απο το ΕΜΠ... βεβαια... παντα υπαρχουν απατεωνες...

xxxvagos
08-05-09, 16:45
Μιλώντας χθες με έναν ιδιοκτήτη πρατηρίου υγρών καυσίμων στην Θεσσαλονίκη (Shell), μου είπε πως όλες οι βενζίνες που κυκλοφορούν είναι ουσιαστικά ίδιες ανεξαρτήτως μάρκας, με μία μικρή διαφορά στην V-Power επειδή σε αυτήν βάζουν κάποια χημικά πρόσθετα. Και μου είπε πως η μόνη βενζίνη που έχει όντως ποιοτική διαφορά είναι η V-Power Racing η οποία εγγυημένα έρχεται από την Γαλλία σε αντίθεση με όλες τις άλλες τις οποίες τις εφοδιάζονται όλες από το ίδιο σημείο στην Θεσσαλονίκη. Γενικότερα μου παρουσίασε την V-Power Racing σαν την καλύτερη βενζίνη, και όσο αφορά στην καθαρότητα της και τις επιδόσεις κλπ..
Αυτό που ενδιαφέρει εμένα είναι να χρησιμοποιώ την βενζίνη που είναι ιδανική για τον κινητήρα μου. Αυτή που θα τον έχει πιο καθαρό, και που θα τον καταπονεί λιγότερο. Διάβασα αρκετά αρνητικά για την Racing σε άλλα threads και δεν έχω καταλήξει σε κάποιον τύπο βενζίνης τελικά. Οπότε σας παρακαλώ να μου πείτε ο,τι γνωρίζεται επί του θέματος και να ψηφίσετε ποια είναι κατά την γνώμη σας ανεξαρτήτως κόστους η ιδανική βενζίνη για έναν valvetronic κινητήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους ψηφίσουν αλλά και όσους γράψουν τις γνώσεις τους γύρω από τις συγκεκριμένες βενζίνες και όχι μόνο!

παιδια θα σας πω την αληθεια μια και ειμαι γιος του πιο σωστου πρατηριουχου στην ελλαδα
1)ολες οι εταιριες εχουν τα ιδια ακριβως πετρελαια..η νοθεια γινετε απο τον ιδιοκτητη του πρατηριου (οποτε και αν γινετε)
2)αμολυβδη και σουπερ αμολυβδη ειναι ακριβως το ιδιο
3)ειδικα την νυχτα να αποφευγετε να βαζετε σουπερ αμολυβδη διοτι κατα 80% σας πουλαν αμολυβδη απλη
4)για οτι αλλη απορια ρωτηστε με

xxxvagos
08-05-09, 16:51
να ρωτησω κατι λιγο off? BP , Shell ή EKO ?

φιλε μου δεν εχει καμια απολυτως σημασια..τα φορτηγα φορτωνουν απο κατι διαταξεις σαν τα διοδια...και ειναι στην σειρα τα φορτηγα... shell,bp,εκο κ.ο.κ. ...αυτο που πρεπει να προσεχεις ειναι να ειναι σε αριστη κατασταση οι αντλιες ,τα λαστιχα και η μανικες...

ptboul
08-05-09, 17:12
Και μου είπε πως η μόνη βενζίνη που έχει όντως ποιοτική διαφορά είναι η V-Power Racing η οποία εγγυημένα έρχεται από την Γαλλία

Δεν αντιλέγω αλλά ποιός με διασφαλίζει ότι δε τη νοθεύουν στις δεξαμένες οι εδώ πρατηριούχοι;

PS: Καλά δεν είμασταν μέχρι τη δεκαετία του '90 που οι τιμές ήταν ίδιες και τις καθόριζε το υπουργείο εμπορίου; Μας έφαγε η ελεύθερη αγορά και τα καρτέλ τους. Καρτέλ στο γάλα, καρτέλ στη βενζίνη, καρτέλ στα σουπερ μαρκετς.

ΦΑΝΗΣ
08-05-09, 21:33
Λοιπόν μιας και η δουλειά μου βρίσκετε στα ΕΛ.ΠΕ,το 80% τα βυτία φορτώνουν από εκεί,και το 20% προέρχετε,και εγχώρια και απ'εξω π.χ Shell,BP,και κάποιες άλλες εταιρίες ,όπως και τα πρατήρια Ε.Π που φορτώνουν απο την ΕΚΟ,αλλά και όπου αλλού βρούν φθηνότερα,συνήθως όταν φορτώνουν τα βυτία από τα ΕΛ.ΠΕ,προτεραιότητα έχουν τα βυτία της ΕΚΟ,και μετά ακολουθούν οι άλλοι,οι βενζίνες βγαίνουν ελεγμένες από το χημείο του Κράτους,με μια διαφοροποιήση στις βενζίνες της ΕΚΟ όπως π.χ Kinitron κλπ.η 95αρα είναι 96,65 οκτάνια αλλά όχι πάντα,αναλόγως την παραγωγή,για αυτό λέγετε και 95+ το ίδιο ισχύει και για την 100αρα +,το θέμα είναι ότι οι βενζίνες από τα ΕΛ.ΠΕ βγαίνουν καθαρές και παραμένουν στα πρατήρια της ΕΚΟ καθαρές,αλλά μόνο τα πρατήρια που υπάγονται στο πρόγραμμα Καλυψώ,αυτά μπορείτε να τα διακρίνεται από το διαφορετικό σήμα της,αλλά είναι και χρώματος άσπρο, και οι ελέγχοι είναι εντονότεροι,και όχι τα παλαιά πρατήρια που ήταν μπλέ,επίσης να ξέρετε ότι η νοθεία γίνεται στις δεξαμενές του πρατηρίου π.χ διπλά τεπόζιτα,δορθωμένες αντλίες,προβληματικά όργανα μέτρησης και άλλα πολλά τα οποία εμείς δεν μπορούμε να αντιληφθούμε,καλό είναι λοιπόν να βάζουμε πάντα από ένα πρατήριο για να ξέρουμε τι μας γίνεται,πάντα υπάρχουν και καλοί επαγγελματίες έξω,επίσης κάποιες πληροφορίες παραπάνω στο θέμα πρατηρίων μπορεί να δώσει και ο φίλος μας ο Chistos 330i ///M......

ptboul
09-05-09, 01:07
το θέμα είναι ότι οι βενζίνες από τα ΕΛ.ΠΕ βγαίνουν καθαρές και παραμένουν στα πρατήρια της ΕΚΟ καθαρές,αλλά μόνο τα πρατήρια που υπάγονται στο πρόγραμμα Καλυψώ,αυτά μπορείτε να τα διακρίνεται από το διαφορετικό σήμα της,αλλά είναι και χρώματος άσπρο, και οι ελέγχοι είναι εντονότεροι,και όχι τα παλαιά πρατήρια που ήταν μπλέ,

:+1: Εξαιρετική & χρήσιμη παρατήρηση.

Sp!ros G
09-05-09, 04:22
Ο Φανης τα ειπε πολυ σωστα!!Απλα να διευκρινησω λιγο παραπανω πως

σε πρατηρια που ανοικουνε στην ιδια την εταιρεια(ανεξαρτητου φιρμας) οριζεται ενας

διαχειριστης ο οποιος δεν εχει αμμεση σχεση με τα χρηματα που εισπραττει

το πρατηριο αρα δεν υπαρχει περιπτωση να αχοληθει με τη νοθεια του καυσιμου.

Δηλαδη δεν τον αφορα το κερδος ανα λιτρο καυσιμου.Δεν ασχολειται αυτος καθολου με την

ποιοτητα της βενζινης οπως την παραλαμβανει ετσι την πουλαει.Αυτος ειναι αρμοδιος για τη

σωστη λειτουργια του πρατηριου π.χ καλη εξυπηρετηση πελατων,αυξηση πελατιας και αλλες

τετοιες προωθητικες ενεργειες της καθε φιρμας.Ετσι ειναι προτιμοτερο να ανεφοδιαζεστε

απο εταιρικα πρατηρια!!Οπως ανεφεραι ο Φανης πως ξεχωριζει καποιος ενα εταιρικο

πρατηριο Εκο απο ενος πρατηριουχου, ετσι μπορει να ξεχωρισει κανεις ενα εταιρικο Shell

αποτην επιγραφη SELECT που υπαρχει στο πρατηριο

Kostas Christ
09-05-09, 05:00
η shell στα εταιρικα της πρατηρια εχει και ιδιαιτερα χαμηλες τιμες τουλαχιστον οσον αφορα τις απλες βενζινες, οποτε δε νομιζω να τιθεται θεμα επιλογης μεταξυ ενος τυχαιου πρατηριου και ενος εταιρικου shell...

xxxvagos
10-05-09, 17:15
εγω ξερω 20 εταιρικα πρατηρια στην θεσνικη οπου πεφτει τρελο κλεψιμο...ταριφα..12 ευρω τα εικοσι λιτρα(πως το συμπληρωνουν αυτο, πως το δικαιολογουν αυτοι που δουλευουν εκει)...επισης εχω δει τιμολογιο παραλαβης απο ιδιωτη π.χ. στα 80 λεπτα και εξω στην ταμπελα να ειναι 80 λεπτα η τιμη πωλησης...οποιος καταλαβε καταλαβε...

6zylindermaniac
21-05-10, 22:44
Aπλή, φθηνή και -όσο γίνεται- Ελληνική για μένα...

dimis_gr
21-05-10, 23:39
θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο. όσο πιο φθηνή τόσο καλήτερη. και αυτά τα περι γαλλίας με την shell σιγά το πράγμα. Άντε και γω σου λέω ότι ερχεται ανόθευτή..τι τους εμποδίζει να κάνουνε εκεί στο βενζινάδικο μια μίξη 100άρας με απλή. Δεν κατηγορώ το βενζινάδικο αλλά μιλάω γενικά για να μην παρεξηγηθώ. Σε εποχές που ζούμε προσπάθησε να βρεις την καλή βενζίνη. Μην σε παραξενέψει αν τύχει καμια μέρα και βάλεις 95 και πάει καλύτερα από 100άρα(έχω πρόσφατη εμειρία από φίλο και γέλούσαμε ενώ θα πρεπε να κλαίμε). Όλοι προσπαθούνε να βγάλουνε κέρδος με το όποιο κόστος, πολλοί απο εμας εδω μέσα έχουμε πέσει θύματα απάτης....άλλοι με νερωμένη βενζίνη, άλλοι με κοπανιστό αέρα, άλλοι με πηραγμένους μετρητές, τι τα ψάχνεις? Βρες κανα 2 βενζινάδικα που πσιτεύεις ότι είναι καλά και μείνε εκεί.

Sorry για το μακροσκελές μου post αλλά θα 'σκαγα αν δεν τα 'λεγα