PDA

Επιστροφή στο Forum : ψυκτικο υγρο


νικος-ps
05-10-08, 19:15
παιδια γεια σας
ξερει να μου πει κανεις ποσο αντιψυκτικο θελει το ε36, 1,6 m43, '96?
ευχαριστω

am20279
06-10-08, 15:40
6.5 λιτρα αν δεν κανω λαθος

thanassis
06-10-08, 19:32
κάπου εκεί, αν όχι 6,5 6 και κάτι

ΡΙΣΤΑΣ
08-10-08, 10:45
Να ρωτήσω, από ποιο σημείο αδειάζει το ψυκτικό υγρό από τον μ-43.

thanassis
08-10-08, 12:17
έτσι όπως είναι το δοχείο, στο κάτω μέρος αν το κοιτάξεις μέσα από το καπό, έχει σαν εξόγκωμα να το πω?? το οποίο έχει μια μεγάλη σταυρόβιδα, απ όπου μπορείς να την ανοίξεις, και την τάπα μαζί και να αδειάσει, αλλά είναι προτιμότερο να ανοίξεις την τάπα πλήρωσης αντιψυκτικού και να βγάλεις το κάτω το κολάρο, και το μεγάλο και το μικρό για να αδειάσει τελείως και να γίνει σωστή δουλειά...

νικος-ps
17-10-08, 23:15
και κατι ακομη,
6 λιτρα αντιψυκτικου (3 λιτρα αντιψυκτικο +3 λιτρα απασταγμενο νερο)
η' 6 λιτρα αντιψυκτικο και αλα 6 λιτρα απεσταγμενο νερο?
ευχαριστω

nikos_E34
18-10-08, 13:15
καλυτερα παρε ετοιμο και οχι concetrate..προτιμω το paraflu της Selenia

thanassis
18-10-08, 17:51
πάρε ένα πράσινο παραφλού (γιατί έχει και άλλα χρώματα) και πέτα το όπως είναι μέσα και μην σκας!!!!

Speedy
18-10-08, 18:50
πάρε ένα πράσινο παραφλού (γιατί έχει και άλλα χρώματα) και πέτα το όπως είναι μέσα και μην σκας!!!!



...και το ποιο σωστο!!

ΡΙΣΤΑΣ
18-10-08, 19:19
Το άλλαξα την προηγούμενη Κυριακή έβαλα 3λιτρα αντιψυκτικού και 3,5λιτρα αποσταγμένο νερό, ήρθε ακριβώς στη γραμμή του δοχείου, απλά θέλει κοίταγμα τακτικά στην αρχή για τυχών αέρα στο κύκλωμα.

haroulis
18-10-08, 19:38
μου αρεσει που αφιερωνετε ολοκληρα θεματα στα λιπαντικα και καποιος λεει πετα χυμα πρασινο αντιψυκτικο.ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν εξελιξει ειδικα υγρα πχ g12 g11 και με διαφορετικο χρωμα που δηλωνει σε ποια ειδη κραματων κινητηρα μπαινουν.στον κινητηρα υπαρχουν απαιτησεις εκτος του να μην παγωνει το ψυκτικο η να μην βραζει οπως το κοινο νερο τετοιες που να μην διαβρωνεται το μεταλλο η να μην χαλανε τα λαστιχα και τα λαστιχακια στργανοποιησης η να λιπαινεται η αντλια νερου.και στα αντυψυκτικα υπαρχουν προδιαγραφες οπως και αν μπορει καποιος να μου δειξει την οδηγια που λεει για απεσταγμενο νερο.αν καποιοι εχουν βαρκες ξερουν τα ανοδια.αυτο παθαινουν οι μηχανες σε καποια σημεια και αυτο με την προσθηκη απεσταγμενου νερου στο αντι ψυκτικο χειροτερευει.γινεται η λεγομενη ηλεκτρολυση και ιοντα απο το αλουμινιο του κινητηρα αφαιρουνται με αποτελεσμα φθορα και ειδικα σε σημεια με τυρβωδη ροη.

YAziDis
19-10-08, 03:17
τι είπες τώρα ρε φίλε ... :O:O

νικος-ps
19-10-08, 08:00
haroulis σωστος...
τι μου προτεινεις?

Speedy
19-10-08, 10:04
μου αρεσει που αφιερωνετε ολοκληρα θεματα στα λιπαντικα και καποιος λεει πετα χυμα πρασινο αντιψυκτικο.ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν εξελιξει ειδικα υγρα πχ g12 g11 και με διαφορετικο χρωμα που δηλωνει σε ποια ειδη κραματων κινητηρα μπαινουν.στον κινητηρα υπαρχουν απαιτησεις εκτος του να μην παγωνει το ψυκτικο η να μην βραζει οπως το κοινο νερο τετοιες που να μην διαβρωνεται το μεταλλο η να μην χαλανε τα λαστιχα και τα λαστιχακια στργανοποιησης η να λιπαινεται η αντλια νερου.και στα αντυψυκτικα υπαρχουν προδιαγραφες οπως και αν μπορει καποιος να μου δειξει την οδηγια που λεει για απεσταγμενο νερο.αν καποιοι εχουν βαρκες ξερουν τα ανοδια.αυτο παθαινουν οι μηχανες σε καποια σημεια και αυτο με την προσθηκη απεσταγμενου νερου στο αντι ψυκτικο χειροτερευει.γινεται η λεγομενη ηλεκτρολυση και ιοντα απο το αλουμινιο του κινητηρα αφαιρουνται με αποτελεσμα φθορα και ειδικα σε σημεια με τυρβωδη ροη.


Ειπαμε να βαλει ο ανθρωπος αυτο το χρωμα που πρεπει και οχι οτι ναναι....
Σχημα λοgου ανεφερε ο Τhanassis..

haroulis
19-10-08, 11:47
υπαρχουν στην αγορα αρκετα αντυψυκτικα.αν πατε στην bmw εχει το αντιψυκτικο της που ειναι αδιαλυτο 1.5 λιτρα και σε αναλογια 1 προς 2 δινει 4.5 λιτρα.αυτο για συνθηκες νοτιας ελλαδας.παρτε 2 μπουκαλια και βαλτε νερο χωρις αλατα πχ. εμφιαλωμενο οχι απεσταγμενο και φτιαξτε την αναλογια που την αναφερει το μπουκαλι αναλογα που κινειται το αυτοκινητο.προσοχη το μεσο ψυξης ειναι το νερο οχι το αντιψυκτικο.πολυ αντιψυκτικο δεν κανει καλο στην ψυξη του κινητηρα.

thanassis
19-10-08, 13:11
διαφωνώ στο να μπει κάποιος στην διαδικασία να κάνει τη μίξη... επίσης ποιος είπε ότι στα περισσότερα συνεργεία βάζουν το σωστό αντιψυκτικό??? δηλαδή αν κάτσεις και ψάξεις και παιδευτείς να έχεις το σωστό μείγμα και πάς στο συνεργείο στο οποίο θα σου γεμίζουν με το ποτιστήρι το ψυγείο!!! και σου καταστρέφουν όλο τον κόπο!!! τραβηγμένο μεν, αλλά ισχύει και αυτό!!! επίσης συνήθως βάζουν παραφλού που παίρνουν σε φτηνή τιμή...
γενικώς, αν λειτουργεί για χρόνια σωστά το αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα, δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να ασχοληθείς και πολύ με το θέμα, δηλαδή ο Μ43 είναι 14 ετών κινητήρας (απ το 94), δεν είναι S52 ή S54 να πεις ότι θα πιέζεται υπερβολικά και θα κάνει τη μεγάλη διαφορά το σωστό αντιψυκτικό.....
προσωπική μου άποψη πάντα...

Φιλικά,
Θανάσης

haroulis
19-10-08, 14:38
το αντιψυκτικο εχει οριο ζωης.προτεινεται αλλαγη καθε 2 η 4 χρονια.το χρωμα δηλωνει και την πυκνοτητα εκτος του οτι χρησιμευει για εντοπισμο διαρροων με γυμνο ματι η λαμπα υπεριωδους ακτινοβολιας και ετσι καποιος με εμπειρια μπορει να δει αν το ψυγειο εχει πολυ η λιγο ποσοστο αντιψυκτικου.για απολυτη μετρηση υπαρχουν απλοι μετρητες πυκνοτητας.καλυτερα νερο με το ποτηστηρι παρα απεσταγμενο.για αθηνα και περιοχες με νερο χωρις μεγαλη σκληροτητα μιλαω.

nikos_E34
19-10-08, 17:38
longlife castrol κανει για 5 χρονια ειναι κοκκινο..και η παραφλου βγαζει τετοιο (θα δειτε το νεο μπραβο και πουντο να εχει τετοιο)