PDA

Επιστροφή στο Forum : έσπασε κινητήρας σε bmw 116!


m1234
07-10-08, 08:10
Πολύ σοβαρό πρόβλημα εμφανίστηκε σε bmw 116 ενός φίλου. Είναι μοντέλο του 2005 και έχει κάνει πολύ λίγα χλμ (περίπου 20.000). Εμφάνισε κατά την εκκίνηση ένα περίεργο ήχο, κάτι σαν τον ήχο που κάνει η μίζα αλλά σε παρατεταμένη διάρκεια.
Το αμάξι δεν έχει πια εγγύηση, και μεταφέρθηκε με την οδική βοήθεια στο κοντινότερο συνεργείο της bmw στην επαρχία οπου η διάγνωση ήταν "Σπασμένος κινητήρας!!!!!". Δηλαδή ζημιά της τάξης των 6.000€ την οποία δεν καλύπτει η εγγύηση. Μάλιστα του είπαν ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε ακόμα 2-3 αυτοκίνητα στο συγκεκριμένο συνεργείο!!!!
1) υπάρχει κανείς που έχει ακούσει αν έχει ξανασυμβεί το συγκεκριμένο πρόβλημα σε 116?
2)υπάρχει καμιά περίπτωση να διεκδικήσει από την Bmw να του καλύψει την ζημιά εντός εγγύησης, λόγω π.χ αστοχίας υλικού ειδικά σε περίπτωση που αυτο το πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε άλλους?
Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει?Ακούω προτάσεις.

Ενα ακόμα σημαντικό στοιχείο. Το αμάξι είχε εμφανίσει επίσης κάποια προβληματα εντός εγγύησης. Σε κάποιες περιπτώσεις σε αλλαγές ταχυτήτων ενώ πατούσες γκάζι δεν επιτάχυνε (είχε κάτι σαν νεκρό σημείο). Επίσης σπίνιαρε υπερβολικά σε κάθε ανηφόρα ακόμα και μικρής κλίσης. Οταν τα είχε αναφέρει αυτά στο συνεργείο, του έκαναν απλά μια αναβάθμιση, και τα προβλήματα δεν λύθηκαν. Μήπως αυτά σχετίζονται με την σημερινή βλάβη, και θα μπορούσε να αποδειχτεί ότι το πρόβλημα στον κινητήρα ξεκίνησε να υπάρχει και πριν την λήξη της εγγύησης, ώστε να μπορέσει να απαιτήσει να καλυφθεί η ζημιά?

όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες

konas
07-10-08, 08:14
Εξαρταται απο την αιτια και απο το που εκανε τη συντηρηση.

Αν η συντηρηση γινοταν τακτικα σε εξουσιοδοτημενο, και αποδειχθει οτι δεν εχει βαλει χερι κανεις άλλος και η αιτια δεν ηταν λαθος οδηγου, τοτε ναι υπαρχουν ελπιδες για να αναλαβει μερος του κοστους η BMW.

Θελει επιμονη ομως ...

Strax
07-10-08, 09:29
Δεν έχω ακούσει κάτι για κινητήρες στο 116i. Θα βοηθούσε να έδινες περισσότερα στοιχεία για ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα του κινητήρα.

MICZ
07-10-08, 09:34
Όπως είπε και ο Στράτος δώσε μερικά στοιχεία ακόμα. Εγώ έχω το 116 με τους 115 ίππους (2007 μοντέλο, έχω κάνει 22.000 χιλ.) και το μοτέρ δουλεύει εξαιρετικά, γι' αυτό μου κάνει εντύπωση.
Αν θες μέσω p.m. να σου συστήσω εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο που τον γνωρίζω καλά μήπως μπορέσει να σε εξυπηρετήσει.

nickcompact
07-10-08, 10:42
καταρχας ξεκινας απο την bmw hellas...
με στοιχεια απο τα παραστατικα αποδειξεις/τιμολογια οτι ολα σου τα service
τα εχεις κανει σε εξουσιοδοτημενο και αν δεις οτι δεν σε παιρνουν και τοσο
στα σοβαρα,βαζεις δικηγορο και το κυνηγας.
καινουριο αμαξι και να σπασει ο κινητηρας μονο σε 20.000 Km ειναι τρελλη
δυσφημιση για αυτους...
και αξιζει να το κυνηγησεις γιατι οντως 6 χιλιαρικα να τα πληρωσεις
απο την τσεπη σου δεν ειναι και λιγα...
περιμουμε τα αποτελεσματα και τις ενεργειες σου....
μακαρι να πανε ολα καλα....

nikos_E34
08-10-08, 16:58
"ΝΑΙ ΝΑΙ η σειρα 1 ειναι η πιο αξιοπιστη απο καθε ιταλικο,ιαπωνικο κλπ κλπ"
:smashtard
ελεος ρε γμτ! εσπασε ο κινητηρας σαν να ειναι κουδουνιστρα?και αμεσως κοστολογιο 6000 ευρω!ποια η αιτια δεν τους ρωτησατε τους αληταραδες δλδ ελεος να εχω δωσει ενα σκασμο λεφτα και να βγαζει πιο πολλες βλαβες απο το λαντα του θειου μου..η bmw το εχει ξεφτιλισει το θεμα με τη σειρα 1.μηπως να κανατε ολοι σας εδω μεσα ενα ομαδικο εξωδικο για επιστροφη χρηματων? πολυ ευαισθητα ξεκινησαν να γινονται..
"μην ανεβαινεις πεζοδρομια"
"βαζε την πιο ακριβη βενζινη 100 οκτανιων που βρισκεις"
"μην κανεις πολλους ελιγμους διοτι το υδραυλικο δεν αντεχει"

ενταξει ειπαμε να εισαι BMW Fan αλλα οχι και ετσι ρε παιδια..στη δευτερη ρεπλικα θα ειχα ξεκινησει με δικηγορο εξωδικο να παρω πισω τα λεφτα μου και να παω να παρω ενα χιουνται με το 1/3 των χρηματων.

αγαπητε πες του φιλου σου να μη δωσει δεκαρα και να το κυνηγησει με δικηγορο..ο τζαμπας πεθανε καιρος να επαναστατησουμε εναντια στις εταιρειες που πουλανε μη ποιοτικα προιοντα χειροτερα και απο κινεζικα και να περιμενουν να βγαλουμε εμεις το φιδι απο την τρυπα..τουλαχιστον να το πουλανε 15.000 ευρω αφου ειναι γνωστο οτι ειναι ΓΤΠΚ το αμαξι

nickvas19
08-10-08, 18:30
Νικόλα....επειδή είπε κάποιος κατι δεν σημαίνει οτι ισχύει...και σε βρίσκω ολίγον τι υπερβολικό?! :)...προσωπικά δεν το πιστεύω και ας με λέτε καχύποπτο...:icon02:

ΔημητρηςΜ3
08-10-08, 18:37
αν δεν γινει κατι με ΒΜWhellas τοτε στειλε επιστολη στην Γερμανια μου ειπε καποιος για ενα προβλημα που ειχε εδω δεν το αναγνωριζαν!
Στη ΒΜWΓερμανιασ βρηκε λυση

yiannis2002
08-10-08, 19:38
Πολύ σοβαρό πρόβλημα εμφανίστηκε σε bmw 116 ενός φίλου. Είναι μοντέλο του 2005 και έχει κάνει πολύ λίγα χλμ (περίπου 20.000). Εμφάνισε κατά την εκκίνηση ένα περίεργο ήχο, κάτι σαν τον ήχο που κάνει η μίζα αλλά σε παρατεταμένη διάρκεια.
Το αμάξι δεν έχει πια εγγύηση, και μεταφέρθηκε με την οδική βοήθεια στο κοντινότερο συνεργείο της bmw στην επαρχία οπου η διάγνωση ήταν "Σπασμένος κινητήρας!!!!!".


Το "σπασμένος κινητήρας" είναι μια έννοια πολυ αφηρημένη. Τι εννοεί σπασμένος κινητήρας? έκοψε στρόφαλο? τρύπησε πιστόνι? κόλλησε ελατήριο? βάρεσε μπιέλα? υπάρχουν ενα σωρό βλάβες που αναφέρονται ως σπάσιμο κινητήρα.
Το περίεργο της υπόθεσης όλης ομως, είναι πως αυτό συνέβει κατα την εκκίνηση του κινητήρα. Δεν έχω ξανακουσει για μοτέρ που έσπασε κατα την εκκίνηση, εκτός και αν, έχει λάθος χρονισμό. Ομως αυτό ειναι ενα ενδεχόμενο για κάποιον κινητήρα που εχει επισκευαστεί, χρονίζεται λάθος και μολις παει να δοκιμαστεί γινονται όλα κιμάς.
Οπότε μάλλον δεν έχει εφαρμογή εδώ.
Πίστεύω πως θα πρέπει να γίνει κάποια κρουση στην κεντρική αντιπροσωπία για το θέμα, και αναλόγως των απαντήσεων που θα λάβει να κινηθεί. Και καλύτερα να γίνει μέσω δικηγόρου ώστε να ετοιμάσει κάποιο χαρτι με το ιστορικό του αυτοκινήτου, γιατί τα γραπτα μένουν και δεν αμφισβητούνται.

m1234
08-10-08, 22:18
ευχαριστώ παιδιά για τις μέχρι τώρα απαντήσεις. Θα έχουμε σύντομα (μάλλον αύριο) περισσότερες λεπτομέρειες για το τι ακριβώς έσπασε. Τις επόμενες μέρες ο φίλος θα βγάλει και κάποιες φωτογραφίες να τις ανεβάσουμε εδώ, σε περίπτωση βέβαια που το πρόβλημα μπορεί να φανεί στην φωτογραφία. Επίσης θα υπάρξει επικοινωνία με τα κεντρικά της bmw για να διαπιστωθεί κατά πόσο είναι πιθανόν η ζημιά να καλυφθεί από την bmw. Θεωρώ ότι μια σοβαρή εταιρία με το πρεστίζ της bmw θα την καλύψει τελικά την ζημιά, από την στιγμή που είναι μια βλάβη πέρα από κάθε λογική. Φυσικά και θα φτάσει μέχρι την Bmw Γερμανίας αν χρειαστεί. Υπάρχει όμως μια αισιοδοξία ότι δεν θα χρειαστεί να φτάσει ως εκεί.

scania124
08-10-08, 22:20
μεσα σε αυτα τα 20000χλμ εκανε ποτε σερβις??αν οχι ειχε κοιταξει ποτε τα λαδια η δεν ειχε στγονα μεσα και φρακαραν ολα??

super duper
08-10-08, 22:33
συμφωνω απόλυτα , τι θα πει σπασμενος κινητηρας.
ρε δεν πανε καλά.



Το "σπασμένος κινητήρας" είναι μια έννοια πολυ αφηρημένη. Τι εννοεί σπασμένος κινητήρας? έκοψε στρόφαλο? τρύπησε πιστόνι? κόλλησε ελατήριο? βάρεσε μπιέλα? υπάρχουν ενα σωρό βλάβες που αναφέρονται ως σπάσιμο κινητήρα.
Το περίεργο της υπόθεσης όλης ομως, είναι πως αυτό συνέβει κατα την εκκίνηση του κινητήρα. Δεν έχω ξανακουσει για μοτέρ που έσπασε κατα την εκκίνηση, εκτός και αν, έχει λάθος χρονισμό. Ομως αυτό ειναι ενα ενδεχόμενο για κάποιον κινητήρα που εχει επισκευαστεί, χρονίζεται λάθος και μολις παει να δοκιμαστεί γινονται όλα κιμάς.
Οπότε μάλλον δεν έχει εφαρμογή εδώ.
Πίστεύω πως θα πρέπει να γίνει κάποια κρουση στην κεντρική αντιπροσωπία για το θέμα, και αναλόγως των απαντήσεων που θα λάβει να κινηθεί. Και καλύτερα να γίνει μέσω δικηγόρου ώστε να ετοιμάσει κάποιο χαρτι με το ιστορικό του αυτοκινήτου, γιατί τα γραπτα μένουν και δεν αμφισβητούνται.

ekztage
09-10-08, 11:24
Στα 20.000 χλμ περίπου είναι η πρώτη αλλαγή λαδιών σύμφωνα με την ένδειξη απο το καντράν του αυτοκινήτου, δηλαδή σύμφωνα με αυτα που ορίζει η εταιρεία..Θεωρώ πως θα στο καλύψουν γιατί πολυ απλά είναι αδύνατον..Αναμένουμε νέα..

ermis1975
09-10-08, 11:44
Υπάρχει και ενα παραθυράκι.. Λένε στα 20.000 πχ. ή στο 1 ετος. Δηλαδή αν κάνεις 5000χλμ το χρόνο.. πρέπει να νάνεις το service του έτους ή 6μήνου. Βέβαια εμένα όταν είχα το αυτοκίνητο μου είχανε πεί να κάνω service όποτε ανάψει το λαμπάκι! Το βιβλίο λέει βέβαια άλλα... Αν πέσεις στη περίπτωση τότε όμως αυτό που τους συμφέρει θα υποστηρίξουν. Ασε που στο manual λέει έλεγχος καθε τόσο απο εμάς για λάδια υγρά κλπ.

ekztage
09-10-08, 11:49
Well όταν εγώ είχα πάει νωρίτερα απο αυτό που ορίζει το καντράν του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτί άν γίνει θα γίνει με ευθύνη δική σου...Σαν να μου λένε ότι "ξες κάτι θα πάει στραβά με το αυτοκίνητο" και έτσι θεώρησα οτί είναι προτιμότερο να πάω έτσι όπως μου λένε αυτοί ώστε σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή οτιδήποτε άλλο να χρεώνωνταν η αντιπροσωπεία κ μόνο..Αν αποφασίσεις βέβαια να μην πηγαίνεις σε αντιπροσωπεία πέρα της αγοράς του αυτοκινήτου είναι μια άλλη υποθεση αλλά εφόσον η εγγύηση είναι ακόμα σε ισχύ ,δεν βρίσκω το λόγο να μην κάνεις αυτο που σου λένε..
( Το manual δεν το έχω ανοίξει κάν παρά μόνο να επιβεβαιώσω κάτι ενδειξεις, για να το ρίξω μια ματιά για αποφύγη περαιτέρω :P )
Άποψη μου φυσικά..

oldcarskickass
09-10-08, 11:55
Το ότι πηγαίνετε τα καμάρια σας στην αντιπροσωπεία ΔΕΝ σημαίνει ότι έχουν την αντιμετώπιση που ΠΡΕΠΕΙ (και το λέω γιατί ΞΕΡΩ.-).

Εγώ πάντως δε θα εμπιστευόμουν ΚΑΝΕΝΑΝ που δεν με αφήνει να βλέπω το όχημα μου όση ώρα το περιποιούνται.

Τώρα το θέμα σηκώνει συζήτηση, αλλά ας περιμένουμε και από το φίλο να μας πει νεότερα.

Και το έσπασε ο κινητήρας μπορεί να περιέχει 1.000.000 πράματα, δλδ τι έσπασε, χτύπησε κουζινέτο; (και αν ναι ποιο κουζινέτο, στροφάλου - έδρασης, μπιέλας), άρπαξε ο εκκεντροφόρος, ράγισε μπλοκ, κάρφωσε βαλβίδες;

Αναμένουμε με αγωνία, και καλά ξεμπερδέματα.

Nik e34 100% μαζί σου.

nikos_E34
09-10-08, 15:20
Well όταν εγώ είχα πάει νωρίτερα απο αυτό που ορίζει το καντράν του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτί άν γίνει θα γίνει με ευθύνη δική σου...Σαν να μου λένε ότι "ξες κάτι θα πάει στραβά με το αυτοκίνητο" και έτσι θεώρησα οτί είναι προτιμότερο να πάω έτσι όπως μου λένε αυτοί ώστε σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή οτιδήποτε άλλο να χρεώνωνταν η αντιπροσωπεία κ μόνο..Αν αποφασίσεις βέβαια να μην πηγαίνεις σε αντιπροσωπεία πέρα της αγοράς του αυτοκινήτου είναι μια άλλη υποθεση αλλά εφόσον η εγγύηση είναι ακόμα σε ισχύ ,δεν βρίσκω το λόγο να μην κάνεις αυτο που σου λένε..
( Το manual δεν το έχω ανοίξει κάν παρά μόνο να επιβεβαιώσω κάτι ενδειξεις, για να το ρίξω μια ματιά για αποφύγη περαιτέρω :P )
Άποψη μου φυσικά..

οχι ρε παιδια δεν ειμαι υπερβολικος αλλα μου πονεσε η καρδια μου..20.000 χλμ και να κολλησει η μηχανη???????????????εγω αν ημουν ειχε να γινει το σωσε!

δηλαδη τι ευθυνη δικη σου? επειδη ζητησες να αλλαξεις λαδια πιο νωρις πχ στα 10.000 χλμ και μεχρι τα 20 να τους αφησεις 2 φορες λεφτα αντι για μια φορα και σου λενε ξερεις δεν θα επρεπε να το κανεις αυτο?δεν ξερω..σε οποιαδηποτε αλλη αντιπροσωπεια αν μπορουσαν θα ελεγαν καθε εβδομαδα ελατε για λαδια..επομενως κατι βρωμαει με ολη αυτη την υποθεση "σειρα 1" δεν νομιζετε?
εν τω μεταξυ να αναφερω οτι εδω στη βουλγαρια ο ασσος πουλησε κατα 97 τοις εκατο σε εκδοσεις ντιζελ και δεν εχει αναφερθει το παραμικρο στα φορουμ..ενω ενας με 120 βενζινη δεν το λυπαται καθολου και το σκιζει καθημερινα..τι πεζοδρομια ανεβαινει φανταστειτε καθε μηνα ισιωνει ζαντες..τιποτα..σε 1.6 δεν πουληθηκε ουτε ενα κομματι..1.8 και 2.0 σε βενζινη και μετα 118δ 120δ και 123δ εχουν πουληθει εδω...ξερω 3 βουλγαρους με ντιζελοκινητα ασσακια και μεσα στα φορουμ παρακολουθω ακομα 20 ατομα..ολοι εχουν να πουν οτι το αμαξι ειναι φοβερο..αυτα τα 1600αρια τι παθαινουν ρε γμτ

ermis1975
09-10-08, 15:27
Well όταν εγώ είχα πάει νωρίτερα απο αυτό που ορίζει το καντράν του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτί άν γίνει θα γίνει με ευθύνη δική σου...Σαν να μου λένε ότι "ξες κάτι θα πάει στραβά με το αυτοκίνητο" και έτσι θεώρησα οτί είναι προτιμότερο να πάω έτσι όπως μου λένε αυτοί ώστε σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή οτιδήποτε άλλο να χρεώνωνταν η αντιπροσωπεία κ μόνο..Αν αποφασίσεις βέβαια να μην πηγαίνεις σε αντιπροσωπεία πέρα της αγοράς του αυτοκινήτου είναι μια άλλη υποθεση αλλά εφόσον η εγγύηση είναι ακόμα σε ισχύ ,δεν βρίσκω το λόγο να μην κάνεις αυτο που σου λένε..
( Το manual δεν το έχω ανοίξει κάν παρά μόνο να επιβεβαιώσω κάτι ενδειξεις, για να το ρίξω μια ματιά για αποφύγη περαιτέρω :P )
Άποψη μου φυσικά..

Κι εμένα αυτό μου είχαν πεί και αυτό είχα κάνει...! Το θέμα είναι γραπτά στο δίνουν!? Και πώς το επιβεβαιώνεις στη στραβη!?

yiannis2002
09-10-08, 15:28
Well όταν εγώ είχα πάει νωρίτερα απο αυτό που ορίζει το καντράν του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτί άν γίνει θα γίνει με ευθύνη δική σου...Σαν να μου λένε ότι "ξες κάτι θα πάει στραβά με το αυτοκίνητο" και έτσι θεώρησα οτί είναι προτιμότερο να πάω έτσι όπως μου λένε αυτοί ώστε σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή οτιδήποτε άλλο να χρεώνωνταν η αντιπροσωπεία κ μόνο..

Aυτό είναι τελείως τρελό, τι στραβή να γίνει από την αλλαγή λαδιού σε μικρότερο διάστημα?
θα τρελαθούμε τελείως στο τέλος.
Παλιά, στα καινούργια αυτοκίνητα η πρώτη αλλαγή λαδιών γινόταν μεταξύ 1000 κ 3000 χλμ, για να φύγουν τα γρέζια από το στρωσιμο, τώρα όλα αυτά έχουν καταργηθεί γιατί λόγω τεχνολογίας σε μοτερ και λάδια δεν χρειάζεται. Αυτό που επιβάλεται όμως ειναι να τσεκάρουμε τα λάδια και μόνοι μας, ειδικά όταν τα διαστήματα είναι τόσο μεγάλα.
Την διάγνωση για το σπάσιμο πως την κάναν? ανοίξαν τον κινητήρα ή δια της ακουστικής μεθόδου?

miltoshellas
10-10-08, 08:36
Παιδιά γεια σας, είμαι ο ΠΑΘΩΝ... ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, και τα σχόλια σας... Τα λιγοστά δεδομένα έχουν ως εξής:

1. Λάδια είχε φυσικά ο κινητήρας, και δεν έκανε κανέναν περίεργο θόρυβο, όπως σαν γδάρσιμο, χτύπημα κτλ. Απλά ακουγόταν έντονη αρυθμία, και δεν είχε σωστό ρελαντί.
2. Το αυτοκίνητο έχει λίγα χλμ (ούτε 20χ) λόγω του ότι οδηγώ πολύ δίκυκλο. Επίσης έχει μείνει πάνω από 10 φορές σε ακινησία 1-2 εβδομάδων.
3. λάδια άλλαξα στα 4.000 χλμ γιατί αδυνατούσα να δεχθώ ότι η πρώτη αλλαγή θα είναι στα 20!, και στα 10χ χλμ έκανα σερβις (και λάδια και πάλι) στον ΣΠΑΝΟ λόγω του ότι είχε ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα που ξεπεράστηκε με update
4. Μετά από πολλά τηλέφωνα το πόρισμα είναι ότι ο κινητήρας αποχρονίστηκε, και χτύπησαν οι βαλβίδες στα πιστόνια. Ο κινητήρας θέλει λέει ΠΕΤΑΜΑ
5. Ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου συνεργείου αφήνει ελπίδες αισιοδοξίας ότι κάτι μπορεί να γίνει (με την BMW Hellas).

Αυτα τα ολίγα προς το παρόν
Μίλτος

gsova
10-10-08, 10:02
Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά, καινούριο αυτοκίνητο στις 10 χιλιάδες χιλιόμετρα να έχει ηλεκτρονικό πρόβλημα και στις 20 χιλιάδες χιλιόμετρα να σπάει το μοτέρ. Απαράδεκτη κατάσταση...

Φίλε να απαιτήσεις αντικατάσταση και γραπτές διαβεβαιώσεις. Πόσο χρόνο εγγύηση μηχανικών μερών έχει ο άσσος;

scania124
10-10-08, 11:59
φιλε μου να τους ξεσκησεις κανονικοτατα,η ελλαδιτσα μας εχει πολυ καλους δικηγορους,και τα περιοδικα ψαχνουν για αυτες της ευκαιριες:flipa:

yiannis2002
10-10-08, 12:00
Σε άλλο φόρουμ έγραψε ο ιδιοκτήτης πως η διαγνωση ειναι, οτι ο κινητηρας ξεσυγχρονίστηκε και κάρφωσε τις βαλβίδες στα πιστόνια...

m1234
11-10-08, 00:19
τοτε ναι υπαρχουν ελπιδες για να αναλαβει μερος του κοστους η BMW.


Τι εννοείς μέρος του κόστους? Πόσο μεγάλο μέρος? Το συνηθίζει αυτό η bmw? Εγώ βέβαια θεωρώ πολύ πιο λογικό να κάλυπτε όλο το ποσό. Πάντως αυτό που λες νομίζω δεν το λες τυχαία. Ξέρεις καμιά συγκεκριμένη περίπτωση?

YAziDis
11-10-08, 02:14
Αχ θεέ μου .. Όταν ακούω τέτοια χαζά τρελαίνομαι...

Όταν πήρα το αυτοκίνητο, μεταχειρισμένο και όλας, με λέει ο πωλητής "Κάθε 25.000 χλμ αλλάζονται λάδια κτλ, και δεν κάνεις τίποτα πιο πριν"..
Τον λέω, υπέγραψε μου τώρα που δεν έχω εγγύηση, ότι αν πάθει κάτι το αυτοκίνητο θα μου το καλύψεις, και φυσικά και φυσιολογικά με κοιτούσε απορημένα...
Δε γίνεται να συγκρίνουμε το κλίμα της Ελλάδας, με το κλίμα της Γερμανίας...
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα αφήσω το αυτοκίνητο με τα ίδια λάδια για πάνω από 10.000 χλμ .. κοντά στα 8 τα αλλάζω. Στην τελική, ούτε 50 ευρώ δεν κοστίζουν.

Όσο φροντίζετε το αυτοκίνητο κύριοι, τόσο θα σας φροντίζει και αυτό.

Φίλε για μένα ψάξε ένα καλό δικηγόρο .. Για να τελειώνουν και πιο γρήγορα τα πράγματα και για να μην είσαι στην αναμονή, πάρε ένα τηλέφωνο στα κεντρικά της Γερμανίας, και ρώτα τους στην περίπτωση αυτή τι θα πρέπει να γίνει, και αν σου πει τπτ η BMW Hellas, πέτα τους στα μούτρα την απάντηση.

bimmer-corfu
11-10-08, 07:57
Ναι παιδιά το κάνει η BMW αυτό, να καλύπτει δηλαδή 'παράξενες' ζημιές που δεν είναι στην εγγύηση. Το έχω δει δύο φορές. Μία άλλαξε όλο το μηχανισμό στην ηλεκτρική κουκούλα μίας 318 2.0L cabrio E46 4 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης και τη δεύτερη είδα να κάνει αλλαγή κολώνας τιμονιού σε Ε90 εκτός εγγύησης (αυτή τη φορά όχι δωρεάν αλλά με πολύ μικρή χρέωση)

MICZ
11-10-08, 09:25
Πάντως πρέπει να είναι από τις πολύ σπάνιες περιπτώσεις αυτή.
Εγώ στην 116 (και στην 320) ακολουθώ πιστά τα διαστήματα σέρβις, άλλαξα δηλαδή τα πρώτα λάδια και το φίλτρο λαδιού (μαζί και με άλλες προγραμματισμένες εργασίες, όπως αλλαγή υγρών φρένων κλπ) στα 21.000 χιλ. (είχα συμπληρώσει μια φορά στο διάστημα αυτό).
Από τη στιγμή που τα λάδια τα δείχνει και ηλεκτρονικά και μπορείς χωρίς κόπο να τα δεις (τη στάθμη τους), δεν μπορώ να καταλάβω πως στην ευχή έσπασε (τη στιγμή μάλιστα που εγώ έχω ένα μέτρο σύγκρισης μιας που έχουμε τον ίδιο αμάξι και κινητήρα με τον φίλο και έχουμε κάνει τα ίδια χιλιόμετρα).

Πολύ περίεργο :scratchch

haroulis
11-10-08, 11:21
μαλλον εκοψε εκκεντροφορο η κτυπησε κατι στο καπακι πχ βαλβιδα.υπαρχουν αναφορες προβληματων κινητηρων 1.6

m1234
11-10-08, 11:28
Ναι παιδιά το κάνει η BMW αυτό, να καλύπτει δηλαδή 'παράξενες' ζημιές που δεν είναι στην εγγύηση. Το έχω δει δύο φορές. Μία άλλαξε όλο το μηχανισμό στην ηλεκτρική κουκούλα μίας 318 2.0L cabrio E46 4 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης και τη δεύτερη είδα να κάνει αλλαγή κολώνας τιμονιού σε Ε90 εκτός εγγύησης (αυτή τη φορά όχι δωρεάν αλλά με πολύ μικρή χρέωση)

Ενδιαφέρον αυτό. Νομίζω ότι και σε αυτή την περίπτωση η bmw τελικά θα το καλύψει. Τουλάχιστον μια σοβαρή εταιρία αυτό θα έκανε. Και δεν έχω λόγο να πιστεύω ότι η Bmw δεν είναι σοβαρή.


δεν μπορώ να καταλάβω πως στην ευχή έσπασε (τη στιγμή μάλιστα που εγώ έχω ένα μέτρο σύγκρισης μιας που έχουμε τον ίδιο αμάξι και κινητήρα με τον φίλο και έχουμε κάνει τα ίδια χιλιόμετρα).

Πολύ περίεργο :scratchch

Επειδή έσπασε ένας, δεν σημαίνει ότι θα σπάσουν όλοι οι κινητήρες στα 116!! Το θέμα είναι η bmw, αν είσαι εσύ ο γκαντέμης και σου συμβεί να μην σε αφήσει ακάλυπτο.

konas
11-10-08, 11:41
Τι εννοείς μέρος του κόστους? Πόσο μεγάλο μέρος? Το συνηθίζει αυτό η bmw? Εγώ βέβαια θεωρώ πολύ πιο λογικό να κάλυπτε όλο το ποσό. Πάντως αυτό που λες νομίζω δεν το λες τυχαία. Ξέρεις καμιά συγκεκριμένη περίπτωση?

Ναι, απο συγκεκριμενη περιπτωση φιλου. Η BMW ανελαβε ολο το κοστος των υλικων και ο φιλος το κοστος της εργασιας.
Λυση που προεκυψε μετα απο αρκετο αγωνα του, γιατι στην αρχη δεν δεχονταν τιποτε.
Ομως για να ειμαι δικαιος αφορουσε περιπτωση που θα μπορουσε να εχει και αυτος ευθυνη. Περισσοτερα δεν μπορω να πω, μια και αναφερομαι για αλλον.

Η περιπτωση που εγραψες εσυ ομως ειναι πολυ πιο ξεκαθαρη κατα τη γνωμη μου (ευθυνη BMW).

miltoshellas
11-10-08, 11:44
Παιδιά, επειδή κάποιοι έχουν ίσως παρεξηγήσει, ΔΕΝ υπήρχε πρόβλημα με λάδια. Η στάθμη ήταν σωστή και είχαν αλλαχτεί και 2 φορές (στις 4χ και στις 10χ) νωρίτερα από το προβλεπόμενο!
Ο εκκεντροφόρος με τον στροφαλοφόρο συνδέονται με αλυσίδα σε αυτούς τους κινητήρες. Από γκαντεμιά/κακοκατασκευή/κτλ η αλυσίδα "ξεσυρε" (όπως λένε στο χωριό μου) ή πήδησε γρανάζι, ο κινητήρας δηλαδή αποχρονίστηκε. Είδα με τα μάτια μου τους εκκεντροφόρους να μην είναι σε παράλληλη θέση. Αυτό φυσικά οδήγησε το κάρφωμα των βαλβίδων στα πιστόνια (κυρίως του κυλίνδρου 4). Επίσης αυτό αποδεικνύεται λόγω του ότι μετρήθηκε μηδενική συμπίεση στην σχετική μέτρηση.

haroulis
11-10-08, 11:52
αν λυθουν οι εκκεντροφοροι μπορει ο ενας να ειναι κομμενος στο σημειο του 4 κυλινδρου γιατι αν αποσυγχρονιστηκαν και οι δυο μαλλον θα κτυπαγαν βαλβιδες σε περισσοτερους απο ενα κυλινδρους

spaka
11-10-08, 17:04
Αχ θεέ μου .. Όταν ακούω τέτοια χαζά τρελαίνομαι...

Όταν πήρα το αυτοκίνητο, μεταχειρισμένο και όλας, με λέει ο πωλητής "Κάθε 25.000 χλμ αλλάζονται λάδια κτλ, και δεν κάνεις τίποτα πιο πριν"..
Τον λέω, υπέγραψε μου τώρα που δεν έχω εγγύηση, ότι αν πάθει κάτι το αυτοκίνητο θα μου το καλύψεις, και φυσικά και φυσιολογικά με κοιτούσε απορημένα...
Δε γίνεται να συγκρίνουμε το κλίμα της Ελλάδας, με το κλίμα της Γερμανίας...
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα αφήσω το αυτοκίνητο με τα ίδια λάδια για πάνω από 10.000 χλμ .. κοντά στα 8 τα αλλάζω. Στην τελική, ούτε 50 ευρώ δεν κοστίζουν.

Όσο φροντίζετε το αυτοκίνητο κύριοι, τόσο θα σας φροντίζει και αυτό.

Φίλε για μένα ψάξε ένα καλό δικηγόρο .. Για να τελειώνουν και πιο γρήγορα τα πράγματα και για να μην είσαι στην αναμονή, πάρε ένα τηλέφωνο στα κεντρικά της Γερμανίας, και ρώτα τους στην περίπτωση αυτή τι θα πρέπει να γίνει, και αν σου πει τπτ η BMW Hellas, πέτα τους στα μούτρα την απάντηση.


Εγω οντως δε το το πηραξα το αυτοκινητο οπως μου ειπαν. Το λαμπακι για το σερβις αναψε στις 22.000χλμ και ως τοτε του ειχα προσθεσει μονο νερακι για τους υαλοκαθαριστιρες. Ο κινητηρας μου δουλευει ρολοι. Ας μη δημιουργουμε λαθος εντυπωσεις και τρομοκρατουμε το κοσμο. Η συγκεκριμενη περιπτωση μπορει να οφειλετε αλλου. Η BMW δε γουσταρε να μας πληρωνει τα αμαξια για να μας πει "μαγκιες μη του αλλαζετε τα λαδια αν δεν σας βγαλει ενδειξη"

nikos_E34
11-10-08, 17:24
πολυ σπανιο παντως αυτο με την αλυσιδα..εγω το επαθα σε ενα Μ50 στα 450.000 χλμ :bigthumb::smashtard αλλα σε παρθενικο μοτερ βρωμαει η φαση..παρε ενα δικηγορο και κυνηγα τους

YAziDis
11-10-08, 19:04
Εγω οντως δε το το πηραξα το αυτοκινητο οπως μου ειπαν. Το λαμπακι για το σερβις αναψε στις 22.000χλμ και ως τοτε του ειχα προσθεσει μονο νερακι για τους υαλοκαθαριστιρες. Ο κινητηρας μου δουλευει ρολοι. Ας μη δημιουργουμε λαθος εντυπωσεις και τρομοκρατουμε το κοσμο. Η συγκεκριμενη περιπτωση μπορει να οφειλετε αλλου. Η BMW δε γουσταρε να μας πληρωνει τα αμαξια για να μας πει "μαγκιες μη του αλλαζετε τα λαδια αν δεν σας βγαλει ενδειξη"

Εγώ δεν είπα ότι φταίει το θέμα του λαδιού. Απλά πιο πάνω αναφέρθηκε ότι κάποιος, από κάποια αντιπροσωπία άφησε να εννοηθεί πως αν αλλάξεις "λάδια" ή το οτιδήποτε πριν από το προκαθορισμένο, αν δημιουργηθεί κάτι "κακό" δε θα αναλάβουν την ευθύνη. Αυτό είναι απλά αίσχος.

Σίγουρα, η BMW σου λέει άλλαξε τα λάδια στις 25.000 χλμ. Απλά σου λέει μην τα αλλάξεις αργότερα γιατί θα καταπονέσεις τον κινητήρα... Το κακό στην Ελλάδα είναι ότι υπάρχουν κάποιοι μπιπ, και δε πηγαίνουμε μπροστά εξαιτίας τους. Προσωπική μου άποψη πάντα.

naoume
11-10-08, 21:05
Φιλε μου miltoshellas εαν καταλαβα καλα ο κινητηρας καρφωσε βαλβιδες!! ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΚΑΡΦΩΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ???????? ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!! (να με συγχωρειτε για τα κεφαλαια αλλα δεν παει αλλο)

kostase28
11-10-08, 23:30
Βρε παιδια απλα ειναι ο σουπερ γκαντεμης το παιδι και του ετυχε μια 116 με, δυστυχως,ιδιοτροπη-ελλατωματικη καδενα.Στα χιλιαδες μοτερ που παραγωνται ειναι φυσικο ορισμενα να εχουν καποια αστοχια υλικων! Δυστυχως εχει ληξει η εγγυηση και αυτο ειναι το ποιο σοβαρο θεμα.Βαλε εναν καλο δικηγορο και αμεσως στα κεντρικα της BMW.

yiannis2002
12-10-08, 03:55
Φιλε μου miltoshellas εαν καταλαβα καλα ο κινητηρας καρφωσε βαλβιδες!! ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΚΑΡΦΩΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ???????? ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!! (να με συγχωρειτε για τα κεφαλαια αλλα δεν παει αλλο)

αχρηστο δεν βγαίνει απλά απαιτεί επισκευή
οπότε τι σε συμφέρει να κάνεις με μόλις 20000 χλμ, να επισκευάσεις ή να αντικαταστήσεις?

nikos_E34
12-10-08, 08:18
να εσπασε επισης πιστονι αν ηταν σε ρελαντι πολυ σπανιο εως αδυνατο..εχω ενα φιλο που κοβει ιμαντες χρονισμου καθε τρεις και λιγο (δεν ξερει που μπαινει το λαδι και που το νερο φανταστειτε)..
μια φορα εβαλε το νερο ο μλκς στο λαδι..επειδη ειδε ενα ποτιστηρι λεει και εβαλε εκει το νερο..1 εβδομαδα κρατησε το μοτερακι και ολοι νομιζαμε πως ειναι ντιζελ...φορντ φιεστα FTW!
μετα ξεχασε τον ιμαντα χρονισμου και κολλησε τις βαλβιδες..αποτελεσμα ολες οι βαλβιδες νοκαουτ αλλαγη συγχρονισμος και αντε παλι εξω το μοτερ ακουγονταν σαν να μην επαθε τιποτα
εγω εκοψα καδενα στο Μ50 το μοτερ ειχε πανω απο μισο εκατομυριο χλμ ,οδηγουσα με 180 κοντα στις 5.500 στροφες ακουσα μονο ενα ΓΚΡΑΠ-ΓΚΡΟΥΠ! και αυτο ηταν...πως δεν βγηκαν τα πιστονια να μου πουν :flipa:
πιστονια και τετοια αν δεν υπαρχει σπασμενο δεν τα ακουμπας φιλε..αλλαξε μονο το πανω μερος και το μοτερ θα ειναι αστερι..πιστονια ακουμπας αν πας για τουρμπισμα η αν ειναι σπασμενα η αν το μοτερ εχει πανω απο 400.000

naoume
15-10-08, 00:11
αχρηστο δεν βγαίνει απλά απαιτεί επισκευή
οπότε τι σε συμφέρει να κάνεις με μόλις 20000 χλμ, να επισκευάσεις ή να αντικαταστήσεις?

σαφως θα ηταν το καλυτερο να αλλαχτει ο κινιτηρας (με την προφανεστατη δικαιολογια οτι το προβλημα υπηρχε απο το εργοστασιο) αλλα και ετσι να μην γινει και να χρειαστει να πληρωσει ο φιλος μας δεν πιστευω οτι το ποσο θα ειναι τοσο τραγικο.

υ.σ. αν εχω λαθος διορθωστε με.

m1234
15-10-08, 19:16
σαφως θα ηταν το καλυτερο να αλλαχτει ο κινιτηρας (με την προφανεστατη δικαιολογια οτι το προβλημα υπηρχε απο το εργοστασιο) αλλα και ετσι να μην γινει και να χρειαστει να πληρωσει ο φιλος μας δεν πιστευω οτι το ποσο θα ειναι τοσο τραγικο.

υ.σ. αν εχω λαθος διορθωστε με.

Το ποσό είναι 6.000 ο κινητήρας + 1500 ευρώ εργατικά = 7500€!!!
Αυτό δόθηκε από την επίσημη αντιπροσωπία. Βέβαια μένει να δούμε αν τελικά θα καλυφθεί από την BMW.

m1234
21-10-08, 00:22
Η bmw τελικά δέχεται να καλύψει το κόστος του κινητήρα. Δεν καλύπτει εργατικά και αναλώσιμα. Άρα τελικά το κόστος της ζημιάς θα περιοριστεί γύρω στα 1000€.

YAziDis
21-10-08, 00:27
Φυσικά και αυτό είναι ένα πάρα πολύ καλό νέο σε σχέση με κάνει 5-6 χιλιάρικα που ακούστηκαν, αλλά once again, απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο καλοσυντηρημένο να πάθει μια τέτοια ζημιά.
Για μένα θα έπρεπε να καλύψει τα πάντα (και για όλους βέβαια) αλλά δε ξέρω αν θα το τραβούσα παραπάνω στη θέση σου...
Let's party now :D

Libanner
21-10-08, 00:30
Εντάξει αφού θα περιοριστεί το κόστος στα 1000 ευρώ μια χαρά είναι, εδώ ένα luft χαλάει και το 200αρι φεύγει αέρα.

konas
21-10-08, 08:50
Ναι, απο συγκεκριμενη περιπτωση φιλου. Η BMW ανελαβε ολο το κοστος των υλικων και ο φιλος το κοστος της εργασιας.
Λυση που προεκυψε μετα απο αρκετο αγωνα του, γιατι στην αρχη δεν δεχονταν τιποτε.
Ομως για να ειμαι δικαιος αφορουσε περιπτωση που θα μπορουσε να εχει και αυτος ευθυνη. Περισσοτερα δεν μπορω να πω, μια και αναφερομαι για αλλον.

Η περιπτωση που εγραψες εσυ ομως ειναι πολυ πιο ξεκαθαρη κατα τη γνωμη μου (ευθυνη BMW).

Η bmw τελικά δέχεται να καλύψει το κόστος του κινητήρα. Δεν καλύπτει εργατικά και αναλώσιμα. Άρα τελικά το κόστος της ζημιάς θα περιοριστεί γύρω στα 1000€.

:owned: Αν και πίστευα οτι θα δεχτει να αναλάβει πιο πολλα στη περίπτωση αυτή. Φαινεται ειναι παγια πολιτική τους

tmilatos
21-10-08, 09:41
Τυχερος εισαι φιλε μου... Πληρωσε τα γαμ****τικα και πες τους και ευχαριστω. Δεν εχω και τα καλυτερα να πω για την ΒΜW οσον αφορα την πολιτικη της μετα την πωληση του αυτοκινητου και την "ληξη" της εγγυησης. Θα ξαναβγαλω κατι φωτο του εσωτερικου του αυτοκινητου μου για να δειτε πως εγινε το καθισμα του οδηγου του αυτοκινητου μου και το δερμα στο τιμονι μετα απο ακριβως 3 χρονια μετα την αγορα, και την απαραδεκτη αντιμετωπιση της ΒΜW. Το κυρος μιας εταιριας ειναι συναρτηση πολλων πραγματων. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ! Αυτα για τωρα μπορει αυριο να ξεκινησω το thread με τις φωτο...:icon42:

grlag
14-11-08, 19:56
Μήπως ρε παιδιά θα ήταν καλό να αγοράζουμε ειδικά τα BMW αυτοκίνητα από τη Γερμανία που έχουν άλλες προδιαγραφές με φουλ εξοπλισμό ενώ στην Ελλάδα έρχονται όλοι οι ...φτωχοί συγγενείς που τους ακριβοπληρώνουμε? Εγώ πάντως αγόρασα από Γερμανία
με φουλ extras ένα λουλούδι σε τιμή ...Very Nice!!!
:yippee:

xaros
14-11-08, 20:13
την τριτη ειδα ενα Ε46 κομπακτ βαλβετρονικ με ραγισμενα καβαλετα εκκεντροφορων στο συνεργειο μου παντως,ελληνικης αντιπροσωπιας

oldcarskickass
14-11-08, 21:56
Μήπως ρε παιδιά θα ήταν καλό να αγοράζουμε ειδικά τα BMW αυτοκίνητα από τη Γερμανία που έχουν άλλες προδιαγραφές με φουλ εξοπλισμό ενώ στην Ελλάδα έρχονται όλοι οι ...φτωχοί συγγενείς που τους ακριβοπληρώνουμε? Εγώ πάντως αγόρασα από Γερμανία
με φουλ extras ένα λουλούδι σε τιμή ...Very Nice!!!
:yippee:

Έχουμε ξανασυζητήσει ότι γερμανικές δεν υφίστανται, και εγώ έτσι πίστευα.

Από το ίδιο καλούπι βγαίνουν όλα.

z3 2.2
14-11-08, 22:23
Να ξερεις οτι ολες οι εταιριες(στο λεω γιατι δουλευω σε αντιπροσωπεια,οχι bmw) εχουν μια ας το πουμε "εγγυηση" καλης θελησης η οποια καλυπτει τον πελατη μετα το περας της διετους εγγυησης (αν θελει η εν λογω αντιπροσωπεια παντα ετσι).Κανε μια προσπαθεια ευγενικης προσεγγισης στην αντιπροσωπεια που το εφτιαχνες.Ειμαι σιγουρος οτι αν θελουν μπορουν να στο καλυψουν αν οχι ολοκληρο αλλα σε ενα μεγαλο ποσοστο

m52b33
18-11-08, 20:49
να κανω και εγω μια ερωτηση?
το αυτοκινητο ειχε καμια ανακλιση για τεντωτηρα καδενας??

οποιος καταλαβε, καταλαβε!!

sdrala
19-11-08, 09:27
Ναι είχε ανάκληση για ορισμένα όμως πλαίσια.Εμένα μου το αλλάξανε (7 ος 2005)

mr incredible
21-11-08, 10:45
Πολύ σοβαρό πρόβλημα εμφανίστηκε σε bmw 116 ενός φίλου. Είναι μοντέλο του 2005 και έχει κάνει πολύ λίγα χλμ (περίπου 20.000). Εμφάνισε κατά την εκκίνηση ένα περίεργο ήχο, κάτι σαν τον ήχο που κάνει η μίζα αλλά σε παρατεταμένη διάρκεια.
Το αμάξι δεν έχει πια εγγύηση, και μεταφέρθηκε με την οδική βοήθεια στο κοντινότερο συνεργείο της bmw στην επαρχία οπου η διάγνωση ήταν "Σπασμένος κινητήρας!!!!!". Δηλαδή ζημιά της τάξης των 6.000€ την οποία δεν καλύπτει η εγγύηση. Μάλιστα του είπαν ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε ακόμα 2-3 αυτοκίνητα στο συγκεκριμένο συνεργείο!!!!
1) υπάρχει κανείς που έχει ακούσει αν έχει ξανασυμβεί το συγκεκριμένο πρόβλημα σε 116?
2)υπάρχει καμιά περίπτωση να διεκδικήσει από την Bmw να του καλύψει την ζημιά εντός εγγύησης, λόγω π.χ αστοχίας υλικού ειδικά σε περίπτωση που αυτο το πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε άλλους?
Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει?Ακούω προτάσεις.

Ενα ακόμα σημαντικό στοιχείο. Το αμάξι είχε εμφανίσει επίσης κάποια προβληματα εντός εγγύησης. Σε κάποιες περιπτώσεις σε αλλαγές ταχυτήτων ενώ πατούσες γκάζι δεν επιτάχυνε (είχε κάτι σαν νεκρό σημείο). Επίσης σπίνιαρε υπερβολικά σε κάθε ανηφόρα ακόμα και μικρής κλίσης. Οταν τα είχε αναφέρει αυτά στο συνεργείο, του έκαναν απλά μια αναβάθμιση, και τα προβλήματα δεν λύθηκαν. Μήπως αυτά σχετίζονται με την σημερινή βλάβη, και θα μπορούσε να αποδειχτεί ότι το πρόβλημα στον κινητήρα ξεκίνησε να υπάρχει και πριν την λήξη της εγγύησης, ώστε να μπορέσει να απαιτήσει να καλυφθεί η ζημιά?

όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες

απαραδεκτο φιλε απαραδεκτο να παει να τους τα χωσει ειναι δυνατον να γινονται αυτα τα πραγματα σε καινουργιο αμαξι?, ραδιοφωνο απο την λαικη ειναι??? ελεος.