PDA

Επιστροφή στο Forum : πειρακια σε κηνητηρα Μ43


NIKOS Z3
10-10-08, 10:42
Μεχρι και ποσες στροφες στον κηνητηρα (Μ43 1.8i 8valve) υπαρχει περιπτωση να εχουμε κρουστικη καυση?Αυτο που θελω να μαθω ειναι με σιγουρια αν μετα τις 3000 rpm δεν υπαρχει καμια περιπτωση να εχω πειρακια.Και δευτερον στις ποσες ακριβως rpm ενεργοποιητε ο κοφτης!Ευχαρηστω.

God
10-10-08, 11:55
Βασικα πουθενα δεν υπαρχει περιπτωση να εχεις πυρακια. Αν εχεις πυρακια, το μοτερ δεν λειτουργει σωστα.

Ο κοφτης αν δεν κανω λαθος ειναι στις 6200.

NIKOS Z3
10-10-08, 15:24
Ε πως αν βαλω δηλ. 5η με 20 χλμ και τερμα γκαζι δεν θα χτυπησει?

SUPERCHARGER
10-10-08, 17:09
Ο κοφτης στο Μ43 ειναι οπως στα πιο πολλα BMW στις 6400.
Αν εισαι σε ανηφορα με 45 μοιρες κληση, θα χτυπησει και θα σβησει κι ολας......

God
10-10-08, 17:59
Ε πως αν βαλω δηλ. 5η με 20 χλμ και τερμα γκαζι δεν θα χτυπησει?

Οχι, αυτο που θα ακουσεις δεν θα ειναι πειρακια στην συγκεκριμενη περιπτωση, θα ειναι η μηχανη που θα πεσει κατω απο 600-700 στροφες και θα βγει off-balance, με το φορτιο να ειναι μεγαλυτερο της ροπης που παραγει. Θα εχει κραδασμους απο την αντισταση του φορτιου (δεν θα μπορει να γυρισει τους αξονες και οι δυναμεις πεφτουν οπου βρουν), θα φρεναρει και θα σβησει.

Πειρακια = κρουστικη καυση = καταστροφικες συνθηκες για τον κινητηρα. Ειτε απο πολυ λαθος αβανς, ειτε απο ελλειψη καυσιμου συνηθως. Ειναι ο θορυβος που κανει ο πειρος του πιστονιου απο κρουση λογω κακης (εκρηκτικης) καυσης ενω το πιστονι ανεβαινει στο ανω νεκρο σημειο. Για να φτασει να ακουγεται ο πειρος φαντασου τι γινεται μεσα στο μοτερ. Μολις ενα μοτερ αρχισει να "χτυπα πειρακια" στην πραγματικοτητα, δεν βγαζει τον χρονο (και πολυ λεω) αφου πειρακια σημαινει συνεχεις εκρηξεις μεσα στους κυλινδρους και απιστευτα υψηλες θερμοκρασιες. Ειτε καιει βαλβιδες, ειτε τρυπα πιστονια, ειτε στραβωνουν οι μπιελες και αλλα τετοια ωραια.


Αυτο που ακους εσυ δεν ειναι κατι παραπανω απο τους κραδασμους της μηχανης που προκαλει το φορτιο. Μπορει και αν αλλαξεις βασεις μηχανης και σασμαν να μην ακους και τιποτα...

dimitris_bmw
10-10-08, 20:02
Οχι, αυτο που θα ακουσεις δεν θα ειναι πειρακια στην συγκεκριμενη περιπτωση, θα ειναι η μηχανη που θα πεσει κατω απο 600-700 στροφες και θα βγει off-balance, με το φορτιο να ειναι μεγαλυτερο της ροπης που παραγει. Θα εχει κραδασμους απο την αντισταση του φορτιου (δεν θα μπορει να γυρισει τους αξονες και οι δυναμεις πεφτουν οπου βρουν), θα φρεναρει και θα σβησει.

Πειρακια = κρουστικη καυση = καταστροφικες συνθηκες για τον κινητηρα. Ειτε απο πολυ λαθος αβανς, ειτε απο ελλειψη καυσιμου συνηθως. Ειναι ο θορυβος που κανει ο πειρος του πιστονιου απο κρουση λογω κακης (εκρηκτικης) καυσης ενω το πιστονι ανεβαινει στο ανω νεκρο σημειο. Για να φτασει να ακουγεται ο πειρος φαντασου τι γινεται μεσα στο μοτερ. Μολις ενα μοτερ αρχισει να "χτυπα πειρακια" στην πραγματικοτητα, δεν βγαζει τον χρονο (και πολυ λεω) αφου πειρακια σημαινει συνεχεις εκρηξεις μεσα στους κυλινδρους και απιστευτα υψηλες θερμοκρασιες. Ειτε καιει βαλβιδες, ειτε τρυπα πιστονια, ειτε στραβωνουν οι μπιελες και αλλα τετοια ωραια.


Αυτο που ακους εσυ δεν ειναι κατι παραπανω απο τους κραδασμους της μηχανης που προκαλει το φορτιο. Μπορει και αν αλλαξεις βασεις μηχανης και σασμαν να μην ακους και τιποτα...

Τα πειράκια δεν είναι ο θόρυβος από τον πείρο του πιστονιού... Ο θόρυβος είναι τα κύματα των ''εκρήξεων'' που γινονται από την κακή καύση, τα οποία προσκρούουν πάνω στα τοιχόματα του κυλίνδρου και της κεφαλής.
Τα πυράκια μπορεί να πρόκληθούν και από βενζίνη με λίγα οκτάνια...Για την περίπτωση αυτή χλωμό το βλέπω να ειναι από αυτό το λόγο!
Φιλικά :cheers:

NIKOS Z3
10-10-08, 22:11
ωραια αυτα που γραφετε και χρησημα το αμαξι μου δν χτυαει πειρακια ομως απλα θελω να μαθω ποιο ειναι το επιφοβο σημειο γεια πειρακια

NIKOS Z3
10-10-08, 22:15
εγω παντως νομιζω οτι με μεγαλο φορτιο και χαμηλες στροφες ολοι οι κινητηρες χτυπανε πειρακια ισως και να κανω λαθος!

oldcarskickass
10-10-08, 23:09
εγω παντως νομιζω οτι με μεγαλο φορτιο και χαμηλες στροφες ολοι οι κινητηρες χτυπανε πειρακια ισως και να κανω λαθος!


Ναι αν οι knock sensors είναι εκτός, ή αν μιλάς για τα προηγούμενης γενιάς Golf τα 1400, τα οποία χτυπάνε πειράκια για πλάκα.

Το πρόβλημα δεν είναι αν χτυπήσει η χτυπάει πειράκια για μισό δεύτερο αλλά συνέχεια.


Και αφού εσύ νομίζεις (που σημαίνει ξέρεις) τι ρωτάς;

Σου απάντησαν ήδη και εμπεριστατωμένα τα παιδιά πιο πάνω.

Φιλικά.

God
10-10-08, 23:39
Τα πειράκια δεν είναι ο θόρυβος από τον πείρο του πιστονιού... Ο θόρυβος είναι τα κύματα των ''εκρήξεων'' που γινονται από την κακή καύση, τα οποία προσκρούουν πάνω στα τοιχόματα του κυλίνδρου και της κεφαλής.
Τα πυράκια μπορεί να πρόκληθούν και από βενζίνη με λίγα οκτάνια...Για την περίπτωση αυτή χλωμό το βλέπω να ειναι από αυτό το λόγο!
Φιλικά :cheers:

Βασικα ναι ειναι ο θορυβος απο τον πειρο οταν δεχεται κυματα κρουσης και ειδικα οταν ειναι πλευστος (ελευθερος και στον ομφαλο και στον διωστηρα)...εξου και απο που πηραν το ονομα τους. Ο θορυβος ερχεται κυριως απο τις δαχτυλοειδης ασφαλειες στα ακρα του πειρου οι οποιες εν συντομια ξεσκιζονται και απο την κρουση που δεχεται το ολο συστημα πιστονι-μπιελα-στροφαλος. Αν παρεις ενα πιστονι με πλευστο πειρο και το 'τραβολογησεις' λιγο, θα δεις οτι ο πειρος κανει θορυβο. Αλλα δεν εχεις και αδικο αφου δεν ισχυει ολα τα αυτοκινητα, ειδικα οσα δεν εχουν καν πλευστους πειρους, ο θορυβος προκαλειται 'απλως' απο την εκρηκτικη καυση.

Το Μ43 αν δεν κανω λαθος εχει πλευστους πειρους.

εγω παντως νομιζω οτι με μεγαλο φορτιο και χαμηλες στροφες ολοι οι κινητηρες χτυπανε πειρακια ισως και να κανω λαθος!

Κανεις λαθος, γιατι ειδικα βαρια αυτοκινητα με μικρα μοτερ (πχ 518i) οταν ξεκινουσαν θα ξεσκιζαν τις μηχανες τους, η οταν ησουν χαλαρα εθνικη με 100χλμ/ω και 2200-2500 στροφες με 5η, αν εκανες προσπεραση το μοτερ θα την ακουγε. Αλιμονο αν με φορτιο στις χαμηλες στροφες οι μηχανες χτυπουσαν τοσο ευκολα πειρακια.

Βεβαια δεν εχεις και γενικοτερα αδικο, υπαρχουν μοτερ που οταν γκαζωνεις με λιγες στροφες και χωρις ιδιαιτερο φορτιο λογω κακου σχεδιασμου οντως κοπανανε. Για διαφορους λογους το καθενα. Ευκολο παραδειγμα τα περισσοτερα μοτερ της Opel. Βαλε ενα Corsa της δεκαετιας του 90 να ανεβει ανηφορα με 3η και θα καταλαβεις τι εννοω. Γι'αυτο τα μοτερ αυτα δεν ζουνε και πολυ. Και ισως γι'αυτο η Opel ειναι απο τις λιγες εταιριες που κατασκευαστικα δικαιολογει μια τρελη ποσοτητα καυσης λιπαντικου.

Το τελευταιο μοτερ σε BMW που εχω ακουσει να χτυπαει πυρακια χωρις καποιον σοβαρο λογο ηταν τα καρμπυρατερατα Μ10. Οτι πιο συνχρονο εχω ακουσει να βαραει πυρακια σε BMW, υπηρχε καποιος αλλος σοβαροτερος λογος. ΠΧ σε Μ43 μιας και ειναι της ωρας, ειχε AFM εντελως off και δεν φτανει αυτο αλλα ο εγκεφαλος ειχε κολλησει και δεν πηρε μεση τιμη.

konc
11-10-08, 12:21
Δεν ξέρω αν θα πω βλακεία, αλλά απ'όσο ξέρω από το μοτερ μου μιας και ρωτάς για Μ43 (και φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και στα υπόλοιπα) υπάρχει knock sensor. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις κρουστική καύση.

NIKOS Z3
11-10-08, 14:11
Βασικα ναι ειναι ο θορυβος απο τον πειρο οταν δεχεται κυματα κρουσης και ειδικα οταν ειναι πλευστος (ελευθερος και στον ομφαλο και στον διωστηρα)...εξου και απο που πηραν το ονομα τους. Ο θορυβος ερχεται κυριως απο τις δαχτυλοειδης ασφαλειες στα ακρα του πειρου οι οποιες εν συντομια ξεσκιζονται και απο την κρουση που δεχεται το ολο συστημα πιστονι-μπιελα-στροφαλος. Αν παρεις ενα πιστονι με πλευστο πειρο και το 'τραβολογησεις' λιγο, θα δεις οτι ο πειρος κανει θορυβο. Αλλα δεν εχεις και αδικο αφου δεν ισχυει ολα τα αυτοκινητα, ειδικα οσα δεν εχουν καν πλευστους πειρους, ο θορυβος προκαλειται 'απλως' απο την εκρηκτικη καυση.

Το Μ43 αν δεν κανω λαθος εχει πλευστους πειρους.



Κανεις λαθος, γιατι ειδικα βαρια αυτοκινητα με μικρα μοτερ (πχ 518i) οταν ξεκινουσαν θα ξεσκιζαν τις μηχανες τους, η οταν ησουν χαλαρα εθνικη με 100χλμ/ω και 2200-2500 στροφες με 5η, αν εκανες προσπεραση το μοτερ θα την ακουγε. Αλιμονο αν με φορτιο στις χαμηλες στροφες οι μηχανες χτυπουσαν τοσο ευκολα πειρακια.

Βεβαια δεν εχεις και γενικοτερα αδικο, υπαρχουν μοτερ που οταν γκαζωνεις με λιγες στροφες και χωρις ιδιαιτερο φορτιο λογω κακου σχεδιασμου οντως κοπανανε. Για διαφορους λογους το καθενα. Ευκολο παραδειγμα τα περισσοτερα μοτερ της Opel. Βαλε ενα Corsa της δεκαετιας του 90 να ανεβει ανηφορα με 3η και θα καταλαβεις τι εννοω. Γι'αυτο τα μοτερ αυτα δεν ζουνε και πολυ. Και ισως γι'αυτο η Opel ειναι απο τις λιγες εταιριες που κατασκευαστικα δικαιολογει μια τρελη ποσοτητα καυσης λιπαντικου.

Το τελευταιο μοτερ σε BMW που εχω ακουσει να χτυπαει πυρακια χωρις καποιον σοβαρο λογο ηταν τα καρμπυρατερατα Μ10. Οτι πιο συνχρονο εχω ακουσει να βαραει πυρακια σε BMW, υπηρχε καποιος αλλος σοβαροτερος λογος. ΠΧ σε Μ43 μιας και ειναι της ωρας, ειχε AFM εντελως off και δεν φτανει αυτο αλλα ο εγκεφαλος ειχε κολλησει και δεν πηρε μεση τιμη.
με καλυψες απολυτα σε ευχαρηστω πολυ!!!