PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη ρουλεμαν Ε36


SPYROS-MUSIC-CABRIO
14-10-08, 23:48
Θελω να ρωτησω ποσο στοιχηζει μια αλλαγη σε πισω ρουλεμαν τροχου με δισκοφρενα κ ποση ωρα περιπου κανει γιατι μου ειπαν ψιλοαρκετα κ χρηματα κ χρονο:banghead:...το εχει κανει καποιος κ θυμαται?αν ναι θελω τηλ του μηχανικου του σε πμ...:hello:

InsaneDriver
15-10-08, 00:11
Tα πίσω ρουλεμάν είναι σχετικά φτηνά π.χ 50 ευρώ και τα δύο, αλλά βαράνε στην εργασία γιατί τα πίσω είναι μανούρα στο βγάλε-βάλε.

Αντίθετα τα μπροστά είναι ακριβά π.χ 150 ευρώ το ένα αλλά πανεύκολα στην τοποθέτηση.

SPYROS-MUSIC-CABRIO
15-10-08, 00:54
Tα πίσω ρουλεμάν είναι σχετικά φτηνά π.χ 50 ευρώ και τα δύο, αλλά βαράνε στην εργασία γιατί τα πίσω είναι μανούρα στο βγάλε-βάλε.

Αντίθετα τα μπροστά είναι ακριβά π.χ 150 ευρώ το ένα αλλά πανεύκολα στην τοποθέτηση.

εμαθα την τιμη τους κ παιζουν 50-60 το σετ.το ξερω οτι βαρανε στην εργασια αλλα θα ηθελα συγκεκριμενη τιμη αν ξερει καποιος που το εκανε...:bullhorn:
ευχαριστω:dblthumb2

likourm5
15-10-08, 08:26
ενα καλο ρουλεμαν κανει 45 ευρω το ενα και εαν ειναι γνωστης ο μαστορασ δεν θελει πανω απο μιση ωρα στην καθε μερια υπολογισε κανα 30αρι η καθε πλευρα.
προχθες εκανε ο μηχνικος που παω 20 λεπτα στο ενα .
τωρα αθηνα δεν ξερω.:bricks1:

SPYROS-MUSIC-CABRIO
15-10-08, 11:15
ενα καλο ρουλεμαν κανει 45 ευρω το ενα και εαν ειναι γνωστης ο μαστορασ δεν θελει πανω απο μιση ωρα στην καθε μερια υπολογισε κανα 30αρι η καθε πλευρα.
προχθες εκανε ο μηχνικος που παω 20 λεπτα στο ενα .
τωρα αθηνα δεν ξερω.:bricks1:

ναι αλλα μιλας για αλλο αυτοκινητο...ισως ειναι διαφορετικη η εργασια..

am20279
15-10-08, 13:51
80 ευρω μου στοιχισε εμενα (ανταλακτικο και εργασια) πριν κανα 3μηνο στον πισω αριστερο τροχο αλλα η αλλαγη εγινε σε επαρχια. Τωρα για Αθηνα δεν ξερω καθολου τι παιζει απο τιμες. Παντως οντως ηταν λιγο ζορι για να βγαλει το ρουλεμαν

Leonidas_Thess
15-10-08, 14:08
Στο 36 αρι μου με δισκους πίσω αλλαγή ρουλεμάν και μουαγιέ 100 Ευρώ μαζί με τα εργατικά στην θεσσαλονική και ο χρόνος του γύρω στα 40 λεπτά (σημειωτέον ότι το παλιό ρουλεμάν είχε γίνει σμπαράλια και βγήκε με οξυγόνο)

SPYROS-MUSIC-CABRIO
15-10-08, 14:14
80 ευρω μου στοιχισε εμενα (ανταλακτικο και εργασια) πριν κανα 3μηνο στον πισω αριστερο τροχο αλλα η αλλαγη εγινε σε επαρχια. Τωρα για Αθηνα δεν ξερω καθολου τι παιζει απο τιμες. Παντως οντως ηταν λιγο ζορι για να βγαλει το ρουλεμαν

η αλλαγη εγινε κ ειχε δισκους πισω?μουαγιε αλλαξε?δεν ξερω

am20279
15-10-08, 15:01
Sorry που το ξεχασα! Ναι το αυτοκινητο εχει δισκους πισω και αλλαξε μοναχα το ρουλεμαν, τιποτε αλλο.

Επισης ο τροπος που το εβγαλε ειναι να βαλει ενα αλλο ρουλεμαν πανω στο χαλασμενο και χτυπωντας το να βγει. Ψιλοφρικαρα οταν το ειδα αλλα εχω εμπιστοσυνη στον συγκεκριμενο μηχανικο. Αν το εκανε καποιος που δεν ηξερα την εργασια του, δεν ξερω αν τον αφηνα να το κανει (:smiley_ab), γιατι δεν ξερω και αλλον τροπο για να βγει

SPYROS-MUSIC-CABRIO
15-10-08, 15:10
Sorry που το ξεχασα! Ναι το αυτοκινητο εχει δισκους πισω και αλλαξε μοναχα το ρουλεμαν, τιποτε αλλο.

Επισης ο τροπος που το εβγαλε ειναι να βαλει ενα αλλο ρουλεμαν πανω στο χαλασμενο και χτυπωντας το να βγει. Ψιλοφρικαρα οταν το ειδα αλλα εχω εμπιστοσυνη στον συγκεκριμενο μηχανικο. Αν το εκανε καποιος που δεν ηξερα την εργασια του, δεν ξερω αν τον αφηνα να το κανει (:smiley_ab), γιατι δεν ξερω και αλλον τροπο για να βγει

ευχαριστω φιλε...:bullhorn:

SPYROS-MUSIC-CABRIO
15-10-08, 23:45
Στο 36 αρι μου με δισκους πίσω αλλαγή ρουλεμάν και μουαγιέ 100 Ευρώ μαζί με τα εργατικά στην θεσσαλονική και ο χρόνος του γύρω στα 40 λεπτά (σημειωτέον ότι το παλιό ρουλεμάν είχε γίνει σμπαράλια και βγήκε με οξυγόνο)

ερωτηση...
πισω η αλλαγη παει πακετο ρουλεμαν-μουαγιε?η γινεται κ μονο το ρουλεμαν?μετα πρεπει να κανεις ευθυγραμιση?εσυ εκανες?

am20279
19-10-08, 09:28
Ευθυγραμιση δεν χρειαζεται και οχι δεν παει πακετο αλλαγη ρουλεμαν-μουαγιε, αλλαζεις μονο το ρουλεμαν που εχεις προβλημα και τελος

SPYROS-MUSIC-CABRIO
19-10-08, 10:01
[QUOTE=am20279;224087]Ευθυγραμιση δεν χρειαζεται και οχι δεν παει πακετο αλλαγη ρουλεμαν-μουαγιε, αλλαζεις μονο το ρουλεμαν που εχεις προβλημα και τελος[/QUOTE
επειδη μου ειπε οτι ειναι μεγακη διαδικασια,προς στιμγμη σκεφτηκα οτι αφου εκλασε το ενα,μπορει να τα παιξει κ το αλλο οποτε να τα αλλαξω πακετο.αλλα μετα σκεφτηκα οτι να μου πανε γυρω στα 200 2 ρουλεμαν,παει πολυ!:bricks1:οποτε αυτο πουεχει προβλημα κ το αλλο βλεπουμε...:boink:

Speedy
19-10-08, 10:08
τι ακριβως επαθε το ρουλεμαν σου??
Κναει καποιο θορυβο?

SPYROS-MUSIC-CABRIO
19-10-08, 10:10
τι ακριβως επαθε το ρουλεμαν σου??
Κναει καποιο θορυβο?

ναι.το σηκωσαμε κ κανει θορυβο,βουηζει.αυτο ειναι ...

am20279
19-10-08, 10:30
Δεν καταλαβα καλα, τι εννοεις 2 ρουλεμαν? Εχουν προβλημα και τα 2 ρουλεμαν και των 2 τροχων πισω? Οταν εχει προβλημα ενα ρουλεμαν τοτε για να το καταλαβεις, σηκωνεις λιγο το αυτοκινητο, τακαρεις τον ενα τροχο και γυριζεις τον αλλο και τοτε ακουγεται ο θορυβος (βουητο). Αν δεν εισαι σιγουρος πιο ρουλεμαν ειναι, τοτε τακαρεις τον αλλο τροχο και γυριζεις τον αλλο. Οποτε αλλαζεις και το ρουλεμαν που σου κανει τον θορυβο χωρις να μπεις σε διαδικασιες να αλλαξεις μουαγιε.

SUPERCHARGER
19-10-08, 11:28
Δεν καταλαβα καλα, τι εννοεις 2 ρουλεμαν? Εχουν προβλημα και τα 2 ρουλεμαν και των 2 τροχων πισω? Οταν εχει προβλημα ενα ρουλεμαν τοτε για να το καταλαβεις, σηκωνεις λιγο το αυτοκινητο, τακαρεις τον ενα τροχο και γυριζεις τον αλλο και τοτε ακουγεται ο θορυβος (βουητο). Αν δεν εισαι σιγουρος πιο ρουλεμαν ειναι, τοτε τακαρεις τον αλλο τροχο και γυριζεις τον αλλο. Οποτε αλλαζεις και το ρουλεμαν που σου κανει τον θορυβο χωρις να μπεις σε διαδικασιες να αλλαξεις μουαγιε.

Αν φορας μπλοκε αυτο δεν γινεται.........
Εγω τα αλλαξα μονος μου οταν εβαλα το μπλοκε. Πρεπει να βγουν και τα ημιαξονια, οι δισκοι, κτλ......
Γινεται και επανω στο αυτοκινητο, αλλα ο πιο σωστος και σιγουρος τροπος για να μην χαλασουν οι φωλιες πανω στο ψαλιδι, ειναι να βγει το ψαλιδι ολοκληρο και να παει στην πρεσσα που θα σπρωξει σωστα και ΙΣΙΑ το παλιο να βγει, και μετα να πρεσσαρει στην θεση του το καινουριο σταθερα και χωρις σφυριες......

am20279
19-10-08, 12:00
Αν φορας μπλοκε αυτο δεν γινεται.........
Εγω τα αλλαξα μονος μου οταν εβαλα το μπλοκε. Πρεπει να βγουν και τα ημιαξονια, οι δισκοι, κτλ......
Γινεται και επανω στο αυτοκινητο, αλλα ο πιο σωστος και σιγουρος τροπος για να μην χαλασουν οι φωλιες πανω στο ψαλιδι, ειναι να βγει το ψαλιδι ολοκληρο και να παει στην πρεσσα που θα σπρωξει σωστα και ΙΣΙΑ το παλιο να βγει, και μετα να πρεσσαρει στην θεση του το καινουριο σταθερα και χωρις σφυριες......

Εχεις απολυτο δικιο, αλλα πες μου ποσοι θα το κανουν αυτο??? Να βγαλουν το ψαλιδι και να παει πρεσσα. Πιστευω οτι δεν το κανουν πολλοι, εμενα μου το βγαλανε με σφυριες!!! :angryfire

SPYROS-MUSIC-CABRIO
19-10-08, 18:51
Δεν καταλαβα καλα, τι εννοεις 2 ρουλεμαν? Εχουν προβλημα και τα 2 ρουλεμαν και των 2 τροχων πισω? Οταν εχει προβλημα ενα ρουλεμαν τοτε για να το καταλαβεις, σηκωνεις λιγο το αυτοκινητο, τακαρεις τον ενα τροχο και γυριζεις τον αλλο και τοτε ακουγεται ο θορυβος (βουητο). Αν δεν εισαι σιγουρος πιο ρουλεμαν ειναι, τοτε τακαρεις τον αλλο τροχο και γυριζεις τον αλλο. Οποτε αλλαζεις και το ρουλεμαν που σου κανει τον θορυβο χωρις να μπεις σε διαδικασιες να αλλαξεις μουαγιε.

Ναι φιλε μου.τα ξερω αυτα κ για αυτο θα αλλαξω το ενα ...ευχαριστω

SPYROS-MUSIC-CABRIO
19-10-08, 18:53
Αν φορας μπλοκε αυτο δεν γινεται.........
Εγω τα αλλαξα μονος μου οταν εβαλα το μπλοκε. Πρεπει να βγουν και τα ημιαξονια, οι δισκοι, κτλ......
Γινεται και επανω στο αυτοκινητο, αλλα ο πιο σωστος και σιγουρος τροπος για να μην χαλασουν οι φωλιες πανω στο ψαλιδι, ειναι να βγει το ψαλιδι ολοκληρο και να παει στην πρεσσα που θα σπρωξει σωστα και ΙΣΙΑ το παλιο να βγει, και μετα να πρεσσαρει στην θεση του το καινουριο σταθερα και χωρις σφυριες......

ευχαριστω,θα το πω κ αυτο αλλα φοβαμαι μηπως ξεφυγει η τιμη αλλα θα το πω...

haroulis
19-10-08, 20:06
τα συνεργεια που φτιαχνουν bmw πρεπει να εχουν εργαλεια για την εξαγωγη των ρουλεμαν πανω στο αμαξι.δεν χρειαζεται εξαγωγη πισω ψαλιδιου.αυτο γινεται σε σπανιες περιπτωσεις κολημενου ημιαξονιου στο μουαγιε.αν βγει το ψαλιδι θελεις εθυγραμμιση και εξαερωση φρενων. http://www.laczik.org/BMW/docs/RA_Replacing_left_or_right_wheel_bearing_on_rear_a xle_shaft.pdf

SUPERCHARGER
19-10-08, 20:21
τα συνεργεια που φτιαχνουν bmw πρεπει να εχουν εργαλεια για την εξαγωγη των ρουλεμαν πανω στο αμαξι.δεν χρειαζεται εξαγωγη πισω ψαλιδιου.αυτο γινεται σε σπανιες περιπτωσεις κολημενου ημιαξονιου στο μουαγιε.αν βγει το ψαλιδι θελεις εθυγραμμιση και εξαερωση φρενων. http://www.laczik.org/BMW/docs/RA_Replacing_left_or_right_wheel_bearing_on_rear_a xle_shaft.pdf

Πολυ σωστα. Αυτα τα εργαλεια υπαρχουν αλλα ακομα και μερικα εξουσιοδοτημενα δεν τα εχουν γιατι ειναι ακριβα (αν ξερατε τι χρεωνει η BMW για special tools...). Ποσο μαλλον τα μικροτερα. Ετσι η καλυτερη λυση ειναι το ψαλιδι στην πρεσσα.

haroulis
19-10-08, 20:37
http://cgi.ebay.ie/AST4502-BMW-Rear-Wheel-Bearing-3-7-8-Series_W0QQitemZ390000875701QQihZ026QQcategoryZ309 17QQtcZphotoQQcmdZViewItem
αν δεν εχει το ειδικο εργαλειο χρεωνει περισσοτερη δουλεια εσυ χανεις πιο πολυ χρονο και οσο πιο πολλα βγαζεις τοσο μεγαλωνει η πιθανοτητα ζημιας.δεν νοειται σοβαρο συνεργειο χωρις αυτο το εργαλειο.ολα τα bmw καποια στιγμη θα χρειαστουν ρουλεμαν ειτε το εχετε εσεις η το πουλησετε ειναι φυσιολογικη φθορα.ασε που υπαρχουν και φθηνοτερα εργαλεια απλως εγω βρηκα το ποιο ευκολο.υπαρχουν και στην ελλαδα μαγαζια που τα πουλανε.

ΡΙΣΤΑΣ
19-10-08, 21:42
Tο καλοκαίρι άλλαξα και τα δύο πίσω, το δικο μου έχει μουαγέ, αλλάζεις μονό τα ρουλεμάν, εγώ έβαλα της FAG 50 ευρώ το ένα, ο μηχανικός έκανε περίπου 45 λεπτά το ένα, τα έβγαλε με έναν ειδικό εξωλκέα ζόρικα είναι πάντως για να βγουν και πήρε 60 ευρώ εργασία, σύνολο 160 ευρώ τα δυο , χωρίς ζυγοστάθμιση, τίποτα τα άλλαξε και όλα οκ.

SPYROS-MUSIC-CABRIO
19-10-08, 23:11
τα συνεργεια που φτιαχνουν bmw πρεπει να εχουν εργαλεια για την εξαγωγη των ρουλεμαν πανω στο αμαξι.δεν χρειαζεται εξαγωγη πισω ψαλιδιου.αυτο γινεται σε σπανιες περιπτωσεις κολημενου ημιαξονιου στο μουαγιε.αν βγει το ψαλιδι θελεις εθυγραμμιση και εξαερωση φρενων. http://www.laczik.org/BMW/docs/RA_Replacing_left_or_right_wheel_bearing_on_rear_a xle_shaft.pdf

φιλε αυχαριστω.πολυτιμη η συμβουλη σου....ξερεις συνεργειο που το εχει μη εξουσιοδοτημενο?

SPYROS-MUSIC-CABRIO
19-10-08, 23:13
Tο καλοκαίρι άλλαξα και τα δύο πίσω, το δικο μου έχει μουαγέ, αλλάζεις μονό τα ρουλεμάν, εγώ έβαλα της FAG 50 ευρώ το ένα, ο μηχανικός έκανε περίπου 45 λεπτά το ένα, τα έβγαλε με έναν ειδικό εξωλκέα ζόρικα είναι πάντως για να βγουν και πήρε 60 ευρώ εργασία, σύνολο 160 ευρώ τα δυο , χωρίς ζυγοστάθμιση, τίποτα τα άλλαξε και όλα οκ.

τα εβγαλε με το μηχανημα που λεει ο φιλος haroulis?μπορεις να στειλεις διευθηνση του κ τηλ με πμ?...

SPYROS-MUSIC-CABRIO
19-10-08, 23:15
Πολυ σωστα. Αυτα τα εργαλεια υπαρχουν αλλα ακομα και μερικα εξουσιοδοτημενα δεν τα εχουν γιατι ειναι ακριβα (αν ξερατε τι χρεωνει η BMW για special tools...). Ποσο μαλλον τα μικροτερα. Ετσι η καλυτερη λυση ειναι το ψαλιδι στην πρεσσα.

φιλε με τον τροπο που λες,μετα δεν χρειαζεται ευθυγραμμιση?

theo36
19-10-08, 23:52
Καλησπέρα παιδιά άλλαξα ρουλεμαν τροχων εμπρος - πισω μαζι με δισκους (πισω μονο) και τακακια , επισης αλλαξα και δυο αμορτισερ καινουρια πισω μαζι με καπελα τσιμουχακια και ενα καρο ψιλολογια και αφου λυσαμε το μισο αμαξι πισω εβαλα και συναμπλοκ στα πισω ψαλιδια ολα αυτα σε Ε36 1999 και γνησια ανταλακτικα BMW εκτος απο τα αμορτισερ που ηταν Bilstein.Για ολα αυτα πληρωσα μαζι με εργασια περιπου 900Ε καπου 350Ε ηταν τα ρουλεμαν μαζι με εργασια.Ηταν τα μοναδικα χρηματα που δεν κλαιω με τις αλλαγες αυτες ειναι σαν να οδηγαω καινουριο αμαξι καμια σχεση με πριν.Αν σε ενδιαφερει στειλε μου PM να σου πω που εκανα τις αλλαγες

theo36
19-10-08, 23:53
φιλε με τον τροπο που λες,μετα δεν χρειαζεται ευθυγραμμιση?

Οχι φιλε καμια ρυθμιση δεν περνουν , τουλαχιστον δεν εκανα εγω καιμια μετα την αλλαγη

SPYROS-MUSIC-CABRIO
20-10-08, 00:45
Καλησπέρα παιδιά άλλαξα ρουλεμαν τροχων εμπρος - πισω μαζι με δισκους (πισω μονο) και τακακια , επισης αλλαξα και δυο αμορτισερ καινουρια πισω μαζι με καπελα τσιμουχακια και ενα καρο ψιλολογια και αφου λυσαμε το μισο αμαξι πισω εβαλα και συναμπλοκ στα πισω ψαλιδια ολα αυτα σε Ε36 1999 και γνησια ανταλακτικα BMW εκτος απο τα αμορτισερ που ηταν Bilstein.Για ολα αυτα πληρωσα μαζι με εργασια περιπου 900Ε καπου 350Ε ηταν τα ρουλεμαν μαζι με εργασια.Ηταν τα μοναδικα χρηματα που δεν κλαιω με τις αλλαγες αυτες ειναι σαν να οδηγαω καινουριο αμαξι καμια σχεση με πριν.Αν σε ενδιαφερει στειλε μου PM να σου πω που εκανα τις αλλαγες

φιλε μου σε ευχαριστω αλλα 350 ευρω για 2 ρουλεμαν αλλαγη ειναι παρα πολλα λεφτα!!

SPYROS-MUSIC-CABRIO
20-10-08, 20:26
τα συνεργεια που φτιαχνουν bmw πρεπει να εχουν εργαλεια για την εξαγωγη των ρουλεμαν πανω στο αμαξι.δεν χρειαζεται εξαγωγη πισω ψαλιδιου.αυτο γινεται σε σπανιες περιπτωσεις κολημενου ημιαξονιου στο μουαγιε.αν βγει το ψαλιδι θελεις εθυγραμμιση και εξαερωση φρενων. http://www.laczik.org/BMW/docs/RA_Replacing_left_or_right_wheel_bearing_on_rear_a xle_shaft.pdf

τελικα σημερα πηγα συνεργειο κ εφτιαξα το αμαξι...
το σηκωσαμε κ πατησαμε γκαζι.τελικα ακουγοντουσαν κ τα 2 ρουλεμαν...
εγινε πολυ σωστη δουλεια με λεπτομερεια κ υπομονη!ξηλωθηκε σχεδων ολο το πισω συστημα με ολα τα απαραιτητα κ τα σωστα εργαλεια κ χωρις βαριοπουλες!!..
βγηκαν ροδες,δισκοι,δαγκανες,ημιαξονια,το μισο μερος της εξατμισης (απο τους καταλητες κ πισω) για να μπορουν να δουλευουν σωστα,ξεκουμποσε κ πισω αντιστρεπτικη(δεν βγηκε ολοκληρη)
γενικα βγηκαν πολλα ΕΚΤΟΣ ψαλιδια κ χωρις χτυπηματα κ ζορια¨οποτε δεν χρειαζεται να κανω ευθηγραμηση..:greenboun.
το Μονο ζορι που αντιμετοπησαν ηταν που ειχε "κλοτσησει" μια βιδα κ χρειαστηκε τροχος να κοπει :shakehead στο ενα ημιαξονιο λογο τρομερης δυναμης στο σφυξιμο οταν εγινε η μετατροπη πριν 3 μηνες (αχ...αδαμ-μητσο...:banghead:)
τελος καλο -ολα καλα κ για την τοση δουλεια τα λεφτα ηταν τα μισα απο οτι ανεφερε ο φιλος (theo36) πιο πανω με εργασια κ ανταλακτικα δικα τους!:icon18:....
ευχαριστω για το ενδιαφερον σας κ τις πολυτιμες συμβουλες σας!!

SPYROS-MUSIC-CABRIO
20-10-08, 21:01
Καλησπέρα παιδιά άλλαξα ρουλεμαν τροχων εμπρος - πισω μαζι με δισκους (πισω μονο) και τακακια , επισης αλλαξα και δυο αμορτισερ καινουρια πισω μαζι με καπελα τσιμουχακια και ενα καρο ψιλολογια και αφου λυσαμε το μισο αμαξι πισω εβαλα και συναμπλοκ στα πισω ψαλιδια ολα αυτα σε Ε36 1999 και γνησια ανταλακτικα BMW εκτος απο τα αμορτισερ που ηταν Bilstein.Για ολα αυτα πληρωσα μαζι με εργασια περιπου 900Ε καπου 350Ε ηταν τα ρουλεμαν μαζι με εργασια.Ηταν τα μοναδικα χρηματα που δεν κλαιω με τις αλλαγες αυτες ειναι σαν να οδηγαω καινουριο αμαξι καμια σχεση με πριν.Αν σε ενδιαφερει στειλε μου PM να σου πω που εκανα τις αλλαγες

η αληθεια ειναι οτι μπερδευτηκαενω εσυ ειπες οτι αλλαξες μπρος-πισω...νομιζα 350 μονο τα πισω!:drive2:

theo36
21-10-08, 07:54
η αληθεια ειναι οτι μπερδευτηκαενω εσυ ειπες οτι αλλαξες μπρος-πισω...νομιζα 350 μονο τα πισω!:drive2:

Ναι Σπύρο τα χρήματα που ανέφερα παραπάνω ήταν για τα 4 ρουλεμάν και κατι ψιλοδουλιές που βγείκαν

SPYROS-MUSIC-CABRIO
21-10-08, 09:48
Ναι Σπύρο τα χρήματα που ανέφερα παραπάνω ήταν για τα 4 ρουλεμάν και κατι ψιλοδουλιές που βγείκαν

ναι...τοτε αλλαζει το πραγμα...:dance: