PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαφορετικά ελαστικά μπρος - πίσω;


GTherion
15-10-08, 14:37
Επειδή καταστράφηκε το ένα λάστιχο σε πεζοδρόμιο (michelin primacy hp 225/50/R16) και δεν βρίσκω ίδιο μοντέλο να το αντικαταστήσω, αν βάλω 2 διαφορετικής μάρκας λάστιχα ίδιων διαστάσεων στους πίσω τροχούς θα δημιουργήσω κάποιο πρόβλημα στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου; ευχαριστώ.

p.s
αν έχετε να προτείνεται και κάποιο συγκεκριμένο λάστιχο σε αυτές τις διαστάσεις θα σας ήμουν υπόχρεος. :)
για e46 coupe με τα 120 γαϊδούρια. (lol).:help:

stelmaniac
15-10-08, 14:59
Kανονικα το αυτοκινητο πρεπει να εχει ιδιου τυπου ελαστικα(οποτε και ιδιο χαραγμα) με τον ιδιο βαθμο φθορας...Αν το προβλημα ειναι οικονομικο,υπαρχουν 2 επιλογες: 1.Βαζεις 2 καλα καινουρια πισω και αργοτερα βαζεις αλλα 2 ιδια...και 2.Βαζεις 4 φτηνα καινουρια(η μεταχειρισμενα) και και μετα αγοραζεις 4 ποιοτικα...

Τωρα απο μαρκα και οδικη συμπεριφορα δεν πιστευω να κανεις και εγκλημα....

GTherion
15-10-08, 15:03
είναι 6 μηνών λάστιχα, γι 'αυτό το σκέφτομαι.
αξίζει να τα αλλάξω και τα 4;

oldcarskickass
15-10-08, 15:05
Στον ίδιο άξονα ΠΡΕΠΕΙ να φοράμε ΙΔΙΑ λάστιχα.-

Βρες ένα οικονομικό ζευγάρι και βάλε τα, ή παρήγγειλε ένα από αυτό που σου έσκασε και βολέψου με ένα από τα πεταμένα στο βουλκανιζατέρ μέχρι τότε.

Βασικά τα Maxxis M35 έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια χάραξη με τα Primacy.

manosm3
15-10-08, 15:30
Kανονικα το αυτοκινητο πρεπει να εχει ιδιου τυπου ελαστικα(οποτε και ιδιο χαραγμα) με τον ιδιο βαθμο φθορας...Αν το προβλημα ειναι οικονομικο,υπαρχουν 2 επιλογες: 1.Βαζεις 2 καλα καινουρια πισω και αργοτερα βαζεις αλλα 2 ιδια...και 2.Βαζεις 4 φτηνα καινουρια(η μεταχειρισμενα) και και μετα αγοραζεις 4 ποιοτικα...

Τωρα απο μαρκα και οδικη συμπεριφορα δεν πιστευω να κανεις και εγκλημα....

Τα καλα λαστιχα, παντα μπροστα!

GTherion
15-10-08, 15:47
manosm3 δεν το γνώριζα αυτό! εγώ υπέθετα πως τα καλά ελαστικά θα έπρεπε να μπουν στους τροχούς της κίνησης (δλδ τους πίσω.)

Christos 330i ///M
15-10-08, 15:50
Το τιμονι ειναι τιμονι τα καλα παντα μπροστα . . .

Συγνωμη γιατι δεν βρισκεις ιδιο μοντελο ; ; ;

Το hp ειναι το νεο primacy . . .

E36 RULES!!
15-10-08, 15:50
manosm3 δεν το γνώριζα αυτό! εγώ υπέθετα πως τα καλά ελαστικά θα έπρεπε να μπουν στους τροχούς της κίνησης (δλδ τους πίσω.)

Nαι αλλα με τους μπροστά στριβεις, αρα (στην ανάγκη) καλυτερα να εχεις περισσοτερη προσφυση μπροστα και λιγοτερη πισω παρά το αντίθετο ;) ;) ;)

manosm3
15-10-08, 15:53
Nαι αλλα με τους μπροστά στριβεις, αρα (στην ανάγκη) καλυτερα να εχεις περισσοτερη προσφυση μπροστα και λιγοτερη πισω παρά το αντίθετο ;) ;) ;)

Επισης μετρανε πολυ περισσοτερο στο φρεναρισμα! :thinkerg:

E36 RULES!!
15-10-08, 15:54
Επισης μετρανε πολυ περισσοτερο στο φρεναρισμα! :thinkerg:

+1. και αυτο επισης ;)

GTherion
15-10-08, 16:01
μάλιστα, κάτι μάθαμε και σήμερα :)

2 βδομάδες περιμένω από τον λαστιχά μου να μου βρει, λέει ότι παίρνει τηλ. στην michelin και λοιπές παπαριές και πως δεν υπάρχουν πουθενά. :S

God
15-10-08, 17:56
manosm3 δεν το γνώριζα αυτό! εγώ υπέθετα πως τα καλά ελαστικά θα έπρεπε να μπουν στους τροχούς της κίνησης (δλδ τους πίσω.)

Οχι ακριβως.

Σε μπροσθιοκινητο αυτοκινητο θελεις τα καλα ελαστικα μπροστα, γιατι εκει ειναι το τιμονι αλλα και η κινηση (και σωστα, το φρενο). Οταν φθαρουν βαζεις τα μπρος-πισω γιατι τα πισω ειναι καλυτερης μοιρας.

Σε πισωκινητο αυτοκινητο θελεις τα καλα ελαστικα μπροστα, γιατι εκει ειναι το τιμονι, ασχετως αν τα πισω ειναι αυτα που την ακουνε πιο γρηγορα. Γι'αυτο δεν κανουμε ποτε τα μπρος-πισω σε πισωκινητο αυτοκινητο αλλα βαζουμε τα μπροστα λαστιχα που αντεχουν αρκετα περισσοτερο στους πισω τροχους και κατ'ευθειαν καινουργια λαστιχα μπροστα.


Οσο για το προβλημα σου, το ιδανικο ειναι να εχεις 4 ιδια λαστιχα. Αν δεν γινεται αυτο, τουλαχιστον πρεπει να εχει 2 λαστιχα ιδιου τυπου στον ιδιο αξονα. Οποτε παρε ενα ζευγαρι καινουργια λαστιχα για μπροστα και ας ειναι αλλου τυπου αν δεν εχεις οικονομικη ανεση, και οταν τα πισω φαγωθουν και θελεις να βαλεις τα μπροστα πισω, βαζεις και ιδιου τυπου ξανα μπροστα.

klainmain
15-10-08, 18:22
Θα συμφωνησω με τους υπολοιπους και να σου πω και την αληθεια ετσι εκανα και εγω διοτι μου εσκασε ενα λαστιχο!!!Καλο λοιπον θα ηταν να βαλεις καινουργια μπροστα {αυτα που εχεις ειναι σχεδον καινουργια αφου λες οτι ειναι 6 μηνων} και ελαφρως περπατημενα στους πισω τροχους...ΠΑΝΤΑ ΟΜΩς ΜΑ ΠΑΝΤΑ στο καθ αξονα να ειναι τ λαστιχα ιδιο πελμα και οσο μπορουμε στην ιδια κατασταση!!!

GTherion
29-10-08, 00:41
ρε παιδιά, δεν θέλω να το παίξω άπιστος Θωμάς
αλλά εδώ το βιντεάκι της Michelin σας διαψεύδει κατηγορηματικά!

http://www.youtube.com/watch?v=BIsvDMc--8s

Και πιστεύω ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι ακριβώς αυτό δλδ το Hydroplaning
σε περίπτωση φθαρμένου ελαστικού σε συνδυασμό με βρεγμένο οδόστρωμα...

p.s. και από το site της Michelin (τελευταία παράγραφος) "Where do I install new tires if I only buy two?"
http://www.michelinman.com/tire-care/tire-saving-tips/replacement-questions/#5

God
29-10-08, 09:01
[CENTER]ρε παιδιά, δεν θέλω να το παίξω άπιστος Θωμάς
αλλά εδώ το βιντεάκι της Michelin σας διαψεύδει κατηγορηματικά!


Και πιστεύω ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι ακριβώς αυτό δλδ το Hydroplaning
σε περίπτωση φθαρμένου ελαστικού σε συνδυασμό με βρεγμένο οδόστρωμα...

p.s. και από το site της Michelin (τελευταία παράγραφος) "Where do I install new tires if I only buy two?"
http://www.michelinman.com/tire-care/tire-saving-tips/replacement-questions/#5

Αυτό όντως (θεωρητικά) ισχύει όταν ο δρόμος είναι δρόμος, όταν τα μπροστά λάστιχα είναι εντελώς λιωμένα και όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος. Και λέω θεωρητικά γιατί το βλέπω κάπως αδύνατον να γλυστράει το αμάξι όταν έχει φαγωμένα λάστιχα πίσω, αλλά όταν τα βάζεις μπροστά να πατάει κανονικά και το μπροστά μέρος να μην ψαρεύει καθόλου.

Αλλά επίσης όταν ο δρόμος δεν είναι δρόμος, τα μπροστά λάστιχα έχουν έστω και 2 χιλιοστά πέλμα και όταν ο δρόμος δεν είναι βρεγμένος είναι ακριβώς το αντίθετο. Εσύ τι θα προτιμούσες, να έχεις λίγη υπερστροφή παραπάνω ή να γλυστρήσει από μπροστά και να χάσεις το τιμόνι; Ακόμα και στο 'παράδειγμα' της michelin από την καταδίωξη, αν δεις το αμάξι που φεύγει πετώντας από μπροστά είναι που έχασε την πρόσφυση, έχει το τιμόνι αριστερά και αυτό πάει όπου θέλει. Το κατά πόσο είχε καινούργια λάστιχα μπροστά μόνο η michelin το ξέρει.

Στο κάτω κάτω, στον πίσω άξονα τα λάστιχα φαγώνονται και 50% πιό γρήγορα...

nikos_E34
29-10-08, 14:20
ακουσες τι λεει το βιντεο ρε συ θεριον?
"σε περιπτωση που χασετε το τιμονι θα μπορεσετε να το καταλαβετε και να κανετε τις απαραιτητες ρυθμισεις με το τιμονι"

εγω να ρωταγα τη γκομενα που εκανε το βιντεο..πως θα διορθωσεις τη μουρη οταν τη χασεις?πως????σε μπροστοκινητα και πισωκινητα τα καλα λαστιχα πρεπει παντα να ειναι μπροστα για να εχετε τον ελεγχο του τιμονιου..και παντα ιδια λαστιχα στον ιδιο αξονα! τα πισω μπορει να ειναι αλλα λαστιχα αλλα ιδιες διαστασεις και πελμα ειδικα αν εχετε και μπλοκε πισω..τον πωπο μπορειτε να τον μαζεψετε τη μουρη με πολλα ζορια...
βαλε ολοκαινουρια λαστιχα πισω και ασε τα φθαρμενα μπροστα..καποια στιγμη θα θες να στριψεις και θα μαζεψεις το πεζοδρομιο αφου εχεις ισιωσει τη στροφη :shakehead
την εχω πατησει ουκ ολιγες φορες..στο δε ακουαπλανινγκ ο πισω αξονας θα κρατιεται στο δρομο και οταν πας να στριψεις "ΟΥΠΣ!!!" δεν εχεις τιμονι και θα πρεπει να επιλεξεις κρασπεδο,κολωνα,μαντρα..ενω αν ειναι πισω το πολυ πολυ να κανεις κανα αναποδο τιμονι το οποιο και σφαλιαρα να σου φερει το πισω μερος θα γυρισεις 180 μοιρες και τελειωσε η υποθεση
στα μπροστοκινητα ειδικα οπωσδηποτε πρεπει να εχεις καινουρια λαστιχα μπροστα

it's common sense :)

αυτο το λαστιχο που ψαχνεις δε γινεται να το εχουν σταματησει απο την παραγωγη..ψαξε και απο αλλους λαστιχαδες και στην αναγκη βρες ενα λαστιχο ιδιων διαστασεων και ιδιο πελμα πανω κατω και βαλτο επανω..ουτε ο πρωτος θα εισαι ουτε ο τελευταιος..μη χολοσκας καθολου

GTherion
29-10-08, 14:45
ναι ρε παιδιά, δεν υιοθετώ αυτά που λέει το βίντεο, απλά συλλέγω πληροφορίες σαν καλός newbie που είμαι πάνω σε αυτά τα θέματα. Αλλά ρε nikos_E34 αν η Michelin λέει στον πίσω άξονα τα καινούργια http://www.michelinman.com/tire-care/tire-saving-tips/replacement-questions/#install-tires
να μην μπερδευτώ το παιδί;.

p.s. το ίδιο λέει και η Goodyear http://www.goodyeartires.com/faqs/Care.html#9
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=52