PDA

Επιστροφή στο Forum : Επιλογή amortiser


think_-_positive
20-07-04, 21:21
Έχω ακούσει τόσα πολλά σχετικά με τι amortiser-elatiria να βάλω στην μπέμπα αλλά ο καθένας έχει την δικιά του γνώμη....Bilstein κίτρινα σπορ με ελατήρια Voklad(κάπως έτσι λέγονται :) )? Μετά είναι τα ίδια αμορτισέρ με τα eibach αφού κάποιος φίλος μου μου είπε ότι τα πρώτα ελατήρια δεν αντέχουν στις πιέσεις των Bilstein και κάποιος άλλος μου είπε ότι ούτε τα eibach δεν θα κρατήσουν.Τι να βάλω?????Καλή επιλογή θα ήταν τα ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα αλλά πρέπει να είναι ακριβά...κάπου εκεί κυμαίνομαι αφού με ενδιαφέρει να στήσω καλά το αυτοκίνητο για να μην το ψάχνω πάλι στις στροφές της Ιτέας :( .

mario-zante
20-07-04, 21:37
Bilstein κίτρινα παντως έχω και εγώ και η στροφές έχουν γίνει ευθείες..απλά κορυφαία..όσο και αν το στιβω

antonio
21-07-04, 03:54
Βilstein κίτρινα, τα χοντροκάλαμα όμως, με ελατήρια vocland φοράω και εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος! ;)

Black5
21-07-04, 08:27
Εγώ φοράω τα bilstein sprint με Racing Dynamics ελατήρια. Αρκετά σκληρό έγινε το αμάξι χωρίς να κοπανάει πολύ αλλά τερματίζει σχετικά εύκολα.....

M5-Matzos
21-07-04, 08:31
Θα συμφωνήσω για τα κίτρινα Bilstein με τον mario-zante, είναι φανταστικά και με καλή διάρκεια, βέβαια η διάρκεια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την χρήση που τους κάνεις.

m3power
21-07-04, 09:10
και η δικη μου γνωμη τα bilstein ειναι να βαλεις μιας και που τα χρησιμοποιει και η bmw(316 mpack) προσωπικα τα εχω εχω δοκιμασει και με τα voclad ελατηρια και αυτο που μου αρεσε εκτος το οτι το αμαξι εγινε κλασεις ανωτερω,ηταν οτι δεν κοπαναγε!!!!τωρα που το αμαξι μου εχει γινει m3 παλι για bilstein ειχα καταληξει τα full ρυθμιζομενα αλλα ειχαν 3 μηνες παραδοση!!!ετσι κατεληξα στα γερμανικα fk για τα οποια και δεν εχω μετανοιωση καθολου.αυτο παντως που πρεπει να κοιταξεις(βασικο)ειναι αν επισκευαζονται!!!!!απο οτι ξερω koni & kw δεν επισκευαζονται(τα ρυθμιζομενα).

Strax
21-07-04, 10:01
Απ' ότι θυμάμαι και τα Koni επισκευάζονται και επιπλέον έχουν το καλό της ρύθμισης της σκληρότητας με πολύ εύκολο τρόπο. Κατά τ' άλλα τα Bilstein είναι πολυδοκιμασμένα σε BMW με καλά αποτελέσματα. Από ελατήρια η πιο κλασσική επιλογή είναι τα Eibach, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχουν "κακά" ελατήρια ανάμεσα στις μάρκες που αναφέρονται παραπάνω. Εγώ στην θέση σου θα ζητούσα αυτά που θα κάνουν το αμάξι να κοπανάει λιγότερο.

MPOWER
21-07-04, 10:38
Εγώ απο την άλλη θα σου προτείνω να κάνεις κάτι που κανείς δεν κάνει..(τουλάχιστον με αυτή τη σειρά)
Χωρίς να αλλάξεις (ακόμα) αμορτισέρ ή ελατήρια βάλε αγωνιστικές αντιστρεπτικες δοκούς (eibach, racing dynamics, HR...κ.ά)
Δές τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου, αφού πρώτα δοκιμάσεις ΟΛΟΥΣ τους πιθανούς συνδιασμούς ρυθμίσεων και ΟΧΙ κατ' ευθείαν την πιο σκληρή ρύθμιση.
Αφού λοιπόν, κατα τη γνώμη μου, θα έχεις δεί ένα ΑΛΛΟ αυτοκίνητο θα είσαι σε θέση να κρίνεις αν ακόμα χρειάζεσαι αμορτισέρ και ελατήρια!
Τότε θα μπορείς, αν έχεις κρίνει οτι θέλουν αλλαγή, να διαλέξεις τα σωστά αμορτισέρ και ελατήρια για το συγκεκριμένο στήσιμο που επιθυμείς για το αυτοκίνητό σου!

jp1978car
21-07-04, 11:24
Στο 318is- sedan 185hp, που είχα, άλλαξα αρκετές αναρτήσεις οπότε πιστεύω οτι θα βγούν χρήσιμα συμπεράσματα.

Τροχοί 215-45-17, συνεμπλόκ εμπρός πίσω Μ3 Ε36

1η επιλογή Koni κίτρινα με vogland ελατήρια: καλή σχέση τιμής και αξίας, καλή οδική συμπεριφορά με μικρές τάσεις πλεύσης στις ανοιχτές καμπές,αρκετά άνετα χωρίς να κοπανάει ιδιαίτερα.

2η επιλογή Bilstein sprint (χαμηλώματος) χοντρό καλάμι με eibach, πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά που δεν σε προδίδει,πολύ όμορφο χαμήλωμα γιατί κάθεται πιο πολύ μπροστά, αρκετό κοπάνημα όμως.

3η επιλογή Bilstein αμορτισέρ - ελατήρια, καλός συνδιασμός, δεν κοπανάει, κάθεται καλά στο δρόμο, δεν έχει όμως την αίσθηση που σου προσφέρει η 2η επιλογή.

4η επιλογή KW ρυθμιζόμενη σε ύψος, άψογο αποτέλεσμα, χωρίς να κοπανάει πολύ με πολλές ρυθμίσεις σε ύψος. Το αυτοκίνητο κράταγε πάρα πολύ καλά χωρίς να κουράζει. Πάρα πολύ καλή αίσθηση.
Ήταν η πιο καλή επιλογή η οποία κοστίζει περισσότερο.

tasosbmwe30
21-07-04, 11:56
φιλε....ακου τον mpower και θα με θυμηθεις!!!!!!!θα δεις μεγαλη διαφορα με τις αντιστρεπτικες δοκους και μπορει να μην χρειαστει να μην κανεις τιποτα αλλο!!!!!!εδω εχω αλλαξει εγω στο e30,δεν θα αλλαξεις εσυ....??????????και μαλιστα εβαλα πισω,που δεν ειχε καθολου(απο 318is) και ειδα τρελη διαφορα!

Black5
21-07-04, 13:21
Κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό να βάλεις αντιστρεπτικές. Δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάρτηση. Με αλλαγή ανάρτησης μπορείς να επέμβεις στο bound/rebound και να το κάνεις όπως θες... Ειδικά αν έχεις βάλει μεγαλύτερα ζαντολάστιχα θα θες καλύτερη ανάρτηση για να μεταχειρίζεται καλύτερα το μεγαλύτερο βάρος της μη αναρτώμενης μάζας. Το θετικό του να βάλεις αντιστρεπτικές είναι ότι έχεις καλύτερη συμπεριφορά, χωρίς να κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες...

DRIFTER
21-07-04, 13:40
Αυτό είναι το στήσιμο που θα κάνω στο δικό μου...

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ Kw ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ Sinemplok ΠΙΣΟ ΓΕΦΙΡΑΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΘΡΓΙΑ ΤΙΣ Powerflex ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ Μ3 Ε30 (ΟΣΑΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ Powerflex,ΘΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΑΠΟ 325 Cabrio.ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ Τop Mount ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΡΕΜΑΓΙΑΡΑ ΑΠΟ Μ3 Ε30.ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΠΙΣΩ.ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΜΠΛΟΚΑΔΟΥΡΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΑΠΟ 318Τι.ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ......

BMW Power
21-07-04, 15:10
Το καλλίτερο κατά την γνώμη μου είναι να μάθεις συγκεκριμένα με αριθμούς τις δυνάμεις κάθε αμορτισέρ και ελατηρίου και το χαμήλωμα που θα έχεις με κάθε συνδυασμό έτσι ώστε να μπορέσεις να αποφασίσεις τι ταιριάζει ακριβώς στις προσωπικές σου ανάγκες.

Όλες οι εταιρίες που αναφέρθηκαν έχουν καλά προϊόντα αλλά το θέμα είναι το τι ταιριάζει στον κάθε έναν από εμάς. Αλλος θέλει το αυτοκίνητο πολύ χαμηλό, άλλως δεν θέλει να κοπανάει, άλλος δεν θέλει να γέρνει κλπ. Οπότε τελικά είναι το τι θέλεις εσύ από την ανάρτησή σου!!!!!!!!!

think_-_positive
21-07-04, 18:22
MPOWER καλή η ιδέα σου αλλα η αλλαγή αμορτισέρ είναι αναγκαία διότι πήγα και τα μέτρησα και είναι όλα άχρηστα και έχω και ένα σπασμένο πίσω....δίπλωνε το λάστιχο στις στροφές και σκέφτηκα να πάω να τα μετρήσω...τι ήθελα? λοιπόν από ότι είδα τα bilstein τα κίτρινα είναι μία καλή λύση.μετά επιλέγεις ανάλογα πως θέλεις να συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο.λοιπόν τα βάζουμε και βλέπουμε :)

E30_318is
05-08-04, 14:55
Το δικό μου φοράει τα bilstein τα κίτρινα με κάποια ελατήρια πορτοκαλί προς κόκκινο που δεν ξέρω τι μάρκα είναι γιατί τα είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (έχει υπ'όψην κανείς τί είναι;)
Το αυτοκίνητο κοπανάει αρκετά και δεν ξέρω αν φταίει το αμορτισέρ, το ελατήριο η ο συνδιασμός.
Κάτι άλλο που υποπτεύομαι είναι ότι την ανάρτηση την είχε βάλει όταν το αυτοκίνητο ήταν 318 Μ20, μήπως φταίει ότι το is το μοτέρ είναι πιο βαρύ και θέλει άλλο τύπο αμοπτισέρ η ελατήριο;
Θέλω να τα αλλάξω και δεν ξέρω τι να βάλω!

MPOWER
05-08-04, 15:34
Η αλλαγή του μοτέρ δεν δικαιολογεί το "κοπάνημα" της ανάρτησής σου μιας και τα δύο μοτέρ έχουν παραπλήσιο βάρος.
Αυτό που πιθανότατα είναι υπεύθηνο για τις "ενοχλήσεις" είναι το απορτισέρ και όχι το ελατήριο!
Οσο για το τί ελατήριο είναι δεν νομίζω οτι μπορεί κανείς να σου πεί εκτός από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, γιατι το χρώμα δεν είναι και τόσο χαρακτηριστικό!

stef
05-08-04, 18:59
Παιδιά νομίζω πως εξαρτάται πάντα από τον τύπο του αυτοκινήτου, το αμορτισέρ που θα βάλεις!
Π.χ!Πολύ καλά έχουν αποδειχτεί και τα sachs performance για BMW, κάτι που αν δεν κάνω λάθος δεν τα έχει αναφέρει κανείς!
Δεν το λέω προς ένδειξη γνώσεων, αλλά από εμπειρία σε ενα 318i M40 που είχαμε και είχαμε αλλαξει 3 φορες αμορτισέρ!
1.ΚΟΝΙ κίτρινα
2.BILSTEIN sprint
3.Sachs performance kit αμορτισερ ελατήρια

STR
23-08-04, 20:16
φιλε μου εγω ειχα για 6 χρονια bilstein sprint με eibach με τρομερα αποτελεσματα αλλα τα 6 χρονια ηταν πολλα ακομα και για τετοιασ ποιοτητασ αυτοκινητο.τωρα εχω αρκετα τριξηματα.συμβουλη μου ειναι να βαλεισ οπωσ ειπε και ο mpower καλη αντιστρεπτικη και bilstein sport που δεν θελουν ελατηρια χαμηλωματωσ.οι δρομοι μασ δεν ειναι για πολυ χαμηλωμα

compact
26-08-04, 10:29
αν δεν θελεις να ψαχνεσαι πολυ βαλε μια full ρυθμιζομενη 1300ευρω και δεν θα ξανασχοληθεις με την αναρτηση.
εγω σε αυτο εχω καταληξει.
bilstein pss9
τωρα αν δεν παιζουν τα ευρω μπορεις να πας στα bilstein-eibach που πανω απο 15 χρονια ειναι must συνδυασμος!!
(τα bilstein group N με vogland 5ποντα σε seat ibiza s4 16v ηταν φανταστικα αλλα μετα απο 6 μηνες εψαχνα τα σφραγισματα στα πατακια μου!!!)

MPOWER
26-08-04, 10:49
Νομίζω οτι η Pss9 ακόμα και στην πιο μαλακή της ρύθμιση είναι πολύ σκληρή για τους δρόμους μας, και για ανθρώπους που ενοχλούνται από τα "τριξήματα" :(

compact
26-08-04, 11:18
αυτο εχω ακουσει και εγω (απο εμπειρια του m3 estoril).
αλλα δεν θελω να καταληξω στην απλη σειρα.για τους λογους που ανεφερα πιο πανω.

M3MAN
07-09-04, 22:30
Νομίζω οτι η Pss9 ακόμα και στην πιο μαλακή της ρύθμιση είναι πολύ σκληρή για τους δρόμους μας, και για ανθρώπους που ενοχλούνται από τα "τριξήματα" :(

Όχι ρε παιδιά δεν είναι έτσι. Φοράω PSS9 (από ΖΑΝΙΑ) ρυθμισμένο στο 8 (με το 9 να ειναι η μαλακώτερη ρύθμιση) και το αμάξι είναι μετάξι. Θα έλεγα ότι είναι πιο μαλακό από τα Bilstein κίτρινα-Eibach που φόραγα στο 318. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα αποτελέσματα είναι μαγικά σε σχέση με την συμβατική ανάρτηση.

Βάλε ρυθμιζόμενη θα με θυμηθείς.
Έχεις διπλό όφελος.
1. Φτιάχνεις το καθ'ύψος look όπως θέλεις
2. Εχεις πολυ καλύτερα κρατήματα

Τελικά είναι αυτο που λέμε: You get what you pay for.

Ripper
08-09-04, 15:04
Epidi to thema me psilokai kai emena piga kai rotisa gia to compact mou.
me 620e vazo bilstain Sport (afta mou ipan oti ine gia e46) kai elatiria H H&R (me
xamiloma 1,5-3,5 piso-mpros) H eibach ( 1,5-2,5 ,inekai pio sklira apo oti mou ipan) Ti lete?

Nick_compact
08-09-04, 18:39
Πριν τα βάλεις πήγαινε μια βόλτα από Κωνσταντίνου-Αγ. Δημητρίου.Πολυ καλή εξυπηρέτηση και τέλειες τιμές.Μπορεί να τα πάρεις 50-70 ευρώ φθηνότερα.Το πακέτο που λες είναι πολύ καλό.γιατι όμως sport?είναι ακατάλληλα για χαμήλωμα.Sprint πρέπει να βάλεις.Εγώ στο δικό μου compact Ε36 φοράω sprint με τα Schnitzer τα λευκά τα ελατήρια και το αυτοκίνητο είναι και άνετο και δεν παίρνει σημαντικές κλίσεις.Θα το ήθελα βέβαια λίγο πιο σκληρό

Ripper
08-09-04, 19:21
malon tha pou ipane lathos.kai ta dio kitrina ine?

Nick_compact
08-09-04, 21:48
Ναι κίτρινα είναι και τα sprint και τα sport!Aλλά τα sport είναι για τα εργοστασιακά ελατήρια ενώ τα sprint για χαμηλότερα!Πάντως αν θες το αυτοκίνητο "τραπέζι",να μην γέρνει καθόλου,βάλε ρυθμιζόμενη!!

Ripper
09-09-04, 00:55
Malon tha ine kai pola ta lefta gia rithmizomena kai apo palioteri empiria pistevo mou ftanoun afta...

Tora gia H&R vs Eibach pou elega kai gia to xamiloma tous ti lete?

M3MAN
09-09-04, 09:11
Malon tha ine kai pola ta lefta gia rithmizomena kai apo palioteri empiria pistevo mou ftanoun afta...

Tora gia H&R vs Eibach pou elega kai gia to xamiloma tous ti lete?

Έχω φορέσει και τα δύο. Είναι εφάμιλλα. Εαν όμως με έβαζες να διαλέξω ένα θα έλεγα Eibach.
Είχα Eibach στο 318iS για 4 χρόνια και δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα.
Επίσης έδιναν και ένα πολύ καλό χαμήλωμα το αμάξι είχε γίνει πολύ "μάτι".
Αυτά όμως για Ε36.

Αυτά που θέλεις να βάλεις είναι για Ε46 και δεν ξέρω αν κάθονται με τον ίδιο τρόπο ή αν δίνουν το ίδιο χαμήλωμα στο Ε36 ti.

MPOWER
09-09-04, 09:59
Σας προτείνω να περιμένετε λίγο όλοι εσείς που θέλετε ή πρέπει να αλλάξετε κάτι στην ανάρτησή σας....ΣΥΝΤΟΜΑ θα έχουμε πολύ καλά νέα...Μή Ρωτάτε please :cool:

Strax
09-09-04, 10:36
Σας προτείνω να περιμένετε λίγο όλοι εσείς που θέλετε ή πρέπει να αλλάξετε κάτι στην ανάρτησή σας....
ή δισκόπλακες ή τακάκια ή δίσκο πλατό ή λάστιχα... :rolleyes:

compact
09-09-04, 11:04
περιμενουμε τα νεα σας!!!!(σσσσσσσσ.....)αναμονη!!!
ευχαριστουμε θερμα τους forum leaders!!!

Ripper
09-09-04, 15:06
Gia poso les na perimenoume? tha iparksi prosfora? emena ena magazi mou zitise to mail tou Club gia na kani prosfora. ( Dragonsa.gr ? )

tasosbmwe30
09-09-04, 15:52
Σας προτείνω να περιμένετε λίγο όλοι εσείς που θέλετε ή πρέπει να αλλάξετε κάτι στην ανάρτησή σας....ΣΥΝΤΟΜΑ θα έχουμε πολύ καλά νέα...Μή Ρωτάτε please :cool:


αναβεις φωτιες....αναβεις κι ολα τα καις...........!!!!!!!!(οπως λεει και ενα σαχλοτραγουδο!)

Brown
09-09-04, 15:59
αναβεις φωτιες....αναβεις κι ολα τα καις...........!!!!!!!!(οπως λεει και ενα σαχλοτραγουδο!)
Ουι ουι ουι ουι ουι ουι ουι Γκαα Γκαα (Πυροσβεστική) :D

alexk
21-09-04, 22:37
Να σας πω για τη λύση που μου έδωσε ο πατέρας μου στην compact μου.

Είναι 1.8lt, και έχω ζάντες 18", με 225/40 εμπρός και 255/35 πίσω.
Μου έβαλε ελατήρια Eibach και αμορτισέρ Sachs Performance. Τα ελατήρια είναι 5 πόντους πιο χαμηλά, και τα αμορτισέρ αντίστοιχα με πιο χαμηλό καλάμι. Επιλέξαμε τα Sachs γιατί είναι λίγο πιο μαλακά από τα Bilstein, για να δουλεύει και η ανάρτηση, 115 άλογα έχει και όχι 250. Επίσης, στα Sachs το καλάμι τους είναι από αλουμίνιο (όπως και του εργοστασίου), ενώ τα Bilstein από ατσάλι, οπότε το μη αναρτώμενο βάρος κρατιέται στα ίδια επίπεδα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Βέβαια, το αμάξωμα και η ανάρτηση δεν είναι για 115 άλογα αλλά για 300, αλλά τέλος πάντων. Το αυτοκίνητο με αυτή την ανάρτηση και τα λάστιχα έχει απίστευτο κράτημα. Επίσης, η ανάρτηση δουλεύει σε όλη τη διαδρομή.

Επίσης, σε λίγο καιρό (δίμηνο) θα αλλάξω και αντιστρεπτικές. Δεν ξέρω ακόμη τι θα βάλω. Είναι υπό έρευνα το θέμα. Οπωσδήποτε και σύντομα θα βάλω μία μπάρα θόλων. Λάστιχα, θα αλλάξω μέχρι τα χριστούγεννα, και θα βάλω της csl, μιας και τα Advan δεν έρχονται σε τέτοια διάσταση στην ελλάδα.

Έχω μπεί σε E46 coupe με Schnitzer αγωνιστική ανάρτηση (ναι αυτή που κάνει νομίζω περί τα 5000 ευρώ) ( Ευχαριστώ κύριε Μίμη!!!), και έπαθα πλάκα. Το αυτοκίνητο απίστευτα χαμηλό, και δεν χτύπαγε καθόλου, τίποτα. Τι να πώ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Με τον BMW Power έχουμε συζητήσει γι'αυτή την ανάρτηση.

Σίγουρα η πιο καλή επιλογή για μια ανάρτηση, είναι μία full ρυθμιζόμενη, όπως είπαν και άλλα παιδιά. Έχω οδηγήσει ένα Μ3 Ε36 με αγωνιστική KW και ήταν 'γεια σας'. Εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις βέβαια. Εγώ σε ενάμιση περίπου χρόνο θα πουλήσω το αυτοκίνητο, και η αναρτησούλα που έβαλα μου στοίχισε 550 ευρώ. Άλλο 550 και άλλο 1500.

MPOWER
22-09-04, 10:19
Μιας και είπα σύντομα , και ακόμα να έρθει αυτό το σύντομα, όποιος ενδιαφέρεται για οτιδήποτε απο Bilstein (απο μαμά μέχρι PSS9), HR, Textar, ή Zimmerman ας μου στείλει ένα PM (οι εκπτώσεις ισχύουν μόνο για τα supporting members)

tasosbmwe30
22-09-04, 14:27
Μιας και είπα σύντομα , και ακόμα να έρθει αυτό το σύντομα, όποιος ενδιαφέρεται για οτιδήποτε απο Bilstein (απο μαμά μέχρι PSS9), HR, Textar, ή Zimmerman ας μου στείλει ένα PM (οι εκπτώσεις ισχύουν μόνο για τα supporting members)



ωραια το "σερβιρες" ρε φιλε!!!!!εισαι φοβερος!!!!

Strax
22-09-04, 15:43
Μιας και είπα σύντομα , και ακόμα να έρθει αυτό το σύντομα, όποιος ενδιαφέρεται για οτιδήποτε απο Bilstein (απο μαμά μέχρι PSS9), HR, Textar, ή Zimmerman ας μου στείλει ένα PM (οι εκπτώσεις ισχύουν μόνο για τα supporting members)
Να διευκρινήσουμε ότι Textar είναι τα original τακάκια και Zimmerman οι ορίτζιναλ δίσκοι (φρένα)!

MPOWER
22-09-04, 16:03
ωραια το "σερβιρες" ρε φιλε!!!!!εισαι φοβερος!!!!

Δεν το έπιασα το υπονοούμενο :cool:
Τα είπα γρήγορα, απότομα ή ανεπαρκώς? Τί εννοείς?

tasosbmwe30
23-09-04, 15:23
Δεν το έπιασα το υπονοούμενο :cool:
Τα είπα γρήγορα, απότομα ή ανεπαρκώς? Τί εννοείς?


ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ "SUPPORTING MEMBER"!!!!δεν το ειπα κοροιδευτικα ρε φιλε,να 'σαι σιγουρος!!!!αν υπαρχει προβλημα....πες μου!!!!

alexk
25-09-04, 10:27
Έχει αλλάξει κάποιος από εσάς αντιστρεπτικές σε Ε46???

>BMW Power, νομίζω μου είχες πει ότι έχεις αλλάξει.

BMW Power
27-09-04, 15:56
Έχει αλλάξει κάποιος από εσάς αντιστρεπτικές σε Ε46???

>BMW Power, νομίζω μου είχες πει ότι έχεις αλλάξει.


Ναι καλά θυμάσαι, όντως έχω αλλάξει αντιστρεπτικές και πιο συγκεκριμένα έβαλα HR. Από μια έρευνα που έκανα για αντιστρεπτικές σε 46, είδα ότι με τις Racing Dynamics και τις HR είναι όλοι ευχαριστημένοι ενώ με τις Eibach όχι και τόσο πολύ.
Εγώ είδα μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις μαμά έχοντας και sport BMW ανάρτηση και το καλό (μπορεί και κακό) είναι ότι ρυθμίζονται.

Premium
01-10-04, 21:03
βάλε αγωνιστικές αντιστρεπτικες δοκούς (eibach, racing dynamics, HR...κ.ά)


Προτίθεμαι να ακολουθήσω τη συμβουλή σου στην 320Ci αλλά προβληματίζομαι τι να βάλω ... Schnitzer, Eibach, Racing Dynamics, HR... ή μαμακίσιες από Μ3? Οι τελευταίες δεν ρυθμίζονται από ότι έχω καταλάβει, μήπως πέσουν υπερβολικές? :mad: Υπάρχει κάποια προηγούμενη εμπειρία?

Και κάτι ακόμα, αξίζει να βάλω μπάρα θόλων ή υπερβάλλω?

BMW Power
03-10-04, 18:08
Προτίθεμαι να ακολουθήσω τη συμβουλή σου στην 320Ci αλλά προβληματίζομαι τι να βάλω ... Schnitzer, Eibach, Racing Dynamics, HR. Και κάτι ακόμα, αξίζει να βάλω μπάρα θόλων ή υπερβάλλω?


Φίλε Premium όποια after market αντιστρεπτική και αν βάλεις θα δεις διαφορά. Το θέμα είναι να βρεις την κατάλληλη για τις δικές σου απαιτήσεις μιας και υπάρχουν διαφόρων ειδών και μεγεθών. Άλλες έχουν περισσότερες ρυθμίσεις άλλες είναι πιο χοντρές κλπ.
Όσον αφορά στο θέμα της μπάρας θόλων κατά την γνώμη μου δεν είναι υπερβολή, αλλά έχει να κάνει και πάλι με τις οδηγικές προτιμήσεις καθενός.

volosgt
04-10-04, 09:53
Επειδη το εψαξα καλα το θεμα αντιστρεπτικες - αναρτηση. Το καλυτερο ειναι να βαλεις πρωτα μια σωστη αναρτηση και μετα να προχωρησεις σε αντιστρεπτικες. Εγω εχω μια Ε46 coupe και μετα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα και εβαλα τα Bilstein ta PSS9, τα οποια ειναι πληρως ρυθμιζομενα σε υψος και σκληροτητα. Ειναι βεβαια λιγο ακριβα περιπου 1300 - 1500 ευρω αλλα αξιζουνε τα λεφτα τους.

Ειναι λιγο σκληρα, το καταλαβαινεις βεβαια μονο σε κακο οδοστρωμα αλλα και 245/40 λαστιχα πισω

Μετα οι αντιστρεπτικες ειναι υπερβολη εκτος και εαν το αυτοκινητο ειναι 250+ αλογα.

tasosbmwe30
04-10-04, 10:09
Επειδη το εψαξα καλα το θεμα αντιστρεπτικες - αναρτηση. Το καλυτερο ειναι να βαλεις πρωτα μια σωστη αναρτηση και μετα να προχωρησεις σε αντιστρεπτικες. Εγω εχω μια Ε46 coupe και μετα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα και εβαλα τα Bilstein ta PSS9, τα οποια ειναι πληρως ρυθμιζομενα σε υψος και σκληροτητα. Ειναι βεβαια λιγο ακριβα περιπου 1300 - 1500 ευρω αλλα αξιζουνε τα λεφτα τους.

Ειναι λιγο σκληρα, το καταλαβαινεις βεβαια μονο σε κακο οδοστρωμα αλλα και 245/40 λαστιχα πισω

Μετα οι αντιστρεπτικες ειναι υπερβολη εκτος και εαν το αυτοκινητο ειναι 250+ αλογα.





συγνωμη φιλε αλλα κατα τη γνωμη μου εισαι εντελος "λαθος"!!!!που κολλανε τα 250 αλογα με τις αντιστρεπτικες?????????μου θυμιζεις πιο παλιες εποχες που πιστευαν οτι τη μπαρα θολων τη βαζει κανεις μονο οταν βαζει μεγαλυτερο μοτερ με περισσοτερα αλογα για να μην "ανοιξει" το αμαξι στα δυο απο τα πολλα γκαζια!!!!!!

οι αντιστρεπτικες (χοντρικα στο λεω) χρησιμευουν στο να παιρνει λιγοτερες "κλισεις"(οχι απο την αστυνομια) στις στροφες το αυτοκινητο.....ειτε εχεις 60 αλογα ειτε εχεις 507 αλογα!!!!!!

volosgt
04-10-04, 13:43
Τι να τις κανεις τις πιο χοντρες αντιστρεπτικες οταν απο αναρτηση το αυτοκινητο δεν ειναι σωστο.
Στις μερες μας θαυματα δεν γινονται.

Οι αντιστρεπτικες δουλευουν σωστα σε συνδιασμο με αναρτηση και οχι απο μονες τους. Οπως ειπες μειωνουν τις κλησεις του αυτοκινητου αλλα αυτο παντα σε συνδιασμο με σωστα αμορτισερ και ελατηρια.

tasosbmwe30
04-10-04, 13:51
Τι να τις κανεις τις πιο χοντρες αντιστρεπτικες οταν απο αναρτηση το αυτοκινητο δεν ειναι σωστο.
Στις μερες μας θαυματα δεν γινονται.

Οι αντιστρεπτικες δουλευουν σωστα σε συνδιασμο με αναρτηση και οχι απο μονες τους. Οπως ειπες μειωνουν τις κλησεις του αυτοκινητου αλλα αυτο παντα σε συνδιασμο με σωστα αμορτισερ και ελατηρια.




σε αυτο συμφωνουμε!!!κι εγω....πρωτα αλλαξα αναρτηση και μετα εβαλα αντιστρεπτικες(ειδα παντως μεγαλη διαφορα στα μπασιματα)!!!!!!

Premium
04-10-04, 16:20
σε αυτο συμφωνουμε!!!κι εγω....πρωτα αλλαξα αναρτηση και μετα εβαλα αντιστρεπτικες(ειδα παντως μεγαλη διαφορα στα μπασιματα)!!!!!!

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές. Ανάρτηση έχω ήδη αλλάξει εδώ και καιρό (bilstein κιτρινα και ελατήρια ΚW στενά - η μαμακίσια διέλυσε σε 10 μηνες νάναι καλά τα οδοστρώματα μας) και τώρα δουλεύει πολύ ικανοποιητικά, έχει καλή απόσβεση, λίγο απότομο rebound -ρυθμίζεται όμως- αλλά η καρότσα μου παίρνει ακόμη αρκετές κλίσεις και έχω και υποστροφή.

Εκτιμώ ότι με πιο ενισχυμένες αντιστρεπτικές θα "μαζευτεί" το πρόβλημα της κλίσης και (ενδεχομένως?) και η μούρη της μπέμπας μου, σωστά?

BMW Power
04-10-04, 16:51
αλλά η καρότσα μου παίρνει ακόμη αρκετές κλίσεις και έχω και υποστροφή.

Εκτιμώ ότι με πιο ενισχυμένες αντιστρεπτικές θα "μαζευτεί" το πρόβλημα της κλίσης και (ενδεχομένως?) και η μούρη της μπέμπας μου, σωστά?

Σίγουρα μπορείς να βελτιώσεις την κλίση αλλά και την υποστροφή του αυτοκινήτου σου με την χρίση αντιστρεπτικών. Αλλά θα δυσκολευτείς να βρεις την κατάλληλη ρύθμιση. ;)

Strax
04-10-04, 17:32
Με τις αντιστρεπτικές θα λύσεις το πρόβλημα της κλίσης και θα αποκτήσεις καλύτερη απόκριση στο τιμόνι (αρχικό turn in). Πάντως, ο μόνος τρόπος για να μειώσεις τις μούρες με αντιστρεπτικές είναι να τις ρυθμίσεις σχετικά πιο μαλακά εμπρός και πιο σκληρά πίσω...

Premium
09-10-04, 19:02
Με τις αντιστρεπτικές θα λύσεις το πρόβλημα της κλίσης και θα αποκτήσεις καλύτερη απόκριση στο τιμόνι (αρχικό turn in).


Ευχαριστώ για το tip (ρύθμιση μπρος-πίσω)!
Please define "αρχικό turn in " ? :eek:

Christaras
18-10-04, 03:09
Σε 325 Ε30 έχω βάλει Bilstein κίτρινα (λεπτά καλάμια-αντίστοιχα με τα sprint που βάζανε στα saxo) με HR ελατήρια. Το αποτέλεσμα άκρως απογοητευτικό !!!!! Στην ΘΕΟΚΑΡ που κάνω σέρβις μου πρότειναν και άλλαξα τα ελατήρια με Vogdtland. Τώρα είναι λίγο καλύτερα, αλλά και πάλι κοπανάει σαν κατσίκι !!!! Τα αμορτισέρ είναι αισχρά και δεν ξέρω σε ποιά επιλογή να πάω, έχς σπάσει το αμάξι και την μέση μου, help..... :(

BMW523i
18-10-04, 03:34
ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ Bilstein ΚΑΙ Hr ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΕΣΗ(ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ) ΕΝΩ ΗΘΕΛΑ ΠΙΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ!! ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ????

Brown
18-10-04, 08:02
Μήπως παίζει ρόλο η διαφορά του βάρους που έχεις, π.χ. με το Ε30 ή και ακόμα με Ε36 :confused:

Nick_compact
21-10-04, 18:58
Και εγώ έχω τα σπριντ στο Ε36 compact μου και είμαι πλήρως απογοητευμένος.κόνι κίτρινα μονόδρομος.και για όποιον ψάχνει το απόλυτο θα τον ικανοποιήσει ΜΟΝΟ μια καλή ρυθμιζόμενη.επίσης ρίξτε καμιά ματιά στο νέο σετ ελατήρια-αμοτρισέρ της Bilstein που χαμηλώνουν 60-40 και είναι σετ.έχουν και πολύ καλή τιμή

Action Man
21-10-04, 22:15
ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ Bilstein ΚΑΙ Hr ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΕΣΗ(ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ) ΕΝΩ ΗΘΕΛΑ ΠΙΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ!! ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ????
Συμφωνω.ΒΙLSTEIN me H R o καλυτερος συνδιασμος

Christaras
22-10-04, 04:33
Νίκο τα άλλαξες τα sprint με koni ή μπήκες σε άλλο και είδες ??? Εγώ μπήκα πάντως σε Ε30 φίλου με Bilstein sport (χοντρή μπουκάλα) και ήταν η μέρα με την νύχτα με τα δικά μου τα sprint !!! Και είχε και ελατήρια χαμηλώματος παρόλο που τα sprint θεωρούνται για χαμήλωμα.... τι να πώ....

Nick_compact
22-10-04, 17:00
φίλε Christara τα sprint με τα sport δεν έχουν σχεδόν καμιά διαφορά σε δυνάμεις απόσβεσης και επαναφοράς!η μοναδική διαφορά είναι το έμβολο που στα sprint είναι κοντότερο!επίσης τα sport και τα sprint υπάρχουν σε δύο εκδόσεις για τον εμπρός άξονα τα twin tube,που είναι τα συμβατικά και τα monotube που τοποθετούνται και upside down.τα monotube είναι αυτά που όλοι λένε "χοντροκάλαμα".μπείτε στη σελίδα της bilstein να δείτε τα διαγράμματα!τα κονι τα κίτρινα τα φοράει ένας φίλος και είναι πολύ καλύτερα.επίσης αυτό που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο βάσει εμπειρίας είναι το ελατήριο στα χαρακτηριστικά δυνάμεων της ανάρτησης!τα pro kit πχ της eibach που χαμηλώνουν 30 χιλ είναι λίγο μαλακά για... λιμανάκια αντιθέτως τα sport line,που χαμηλώνουν και 50 χιλ.,είναι απλά άψογα με συνέπειες στην άνεση!το θέμα ανάρτηση είναι πολύ περίπλοκο.μακάρι οι εταιρίες να έδιναν lbs/cm ή Νt/cm σκληρότητας για τα ελατήρια αλλά κανείς δεν το κάνει!

tasosbmwe30
23-10-04, 16:34
φίλε Christara τα sprint με τα sport δεν έχουν σχεδόν καμιά διαφορά σε δυνάμεις απόσβεσης και επαναφοράς!η μοναδική διαφορά είναι το έμβολο που στα sprint είναι κοντότερο!επίσης τα sport και τα sprint υπάρχουν σε δύο εκδόσεις για τον εμπρός άξονα τα twin tube,που είναι τα συμβατικά και τα monotube που τοποθετούνται και upside down.τα monotube είναι αυτά που όλοι λένε "χοντροκάλαμα".μπείτε στη σελίδα της bilstein να δείτε τα διαγράμματα!τα κονι τα κίτρινα τα φοράει ένας φίλος και είναι πολύ καλύτερα.επίσης αυτό που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο βάσει εμπειρίας είναι το ελατήριο στα χαρακτηριστικά δυνάμεων της ανάρτησης!τα pro kit πχ της eibach που χαμηλώνουν 30 χιλ είναι λίγο μαλακά για... λιμανάκια αντιθέτως τα sport line,που χαμηλώνουν και 50 χιλ.,είναι απλά άψογα με συνέπειες στην άνεση!το θέμα ανάρτηση είναι πολύ περίπλοκο.μακάρι οι εταιρίες να έδιναν lbs/cm ή Νt/cm σκληρότητας για τα ελατήρια αλλά κανείς δεν το κάνει!



δεν ξερω τι διαφορες υπαρχουν στα "χαρτια" για sport kai sprint........αλλα εγω που αλλαξα απο spor σε sprint(χοντρομπουκαλα) ειδα τρελη διαφορα στη "σκληροτητα τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δεν το πιστευω με τιποτα οτι εχουν ιδιες δυναμεις αποσβεσης και επαναφορας!!!!!!!!!!!???????????????????

Christaras
24-10-04, 23:53
Νίκο όταν άλλαξα τα ελατήρια, ο "αμορτισεράς" είχε μέχρι και τα k (stiffness) των HR που φόραγα και των Vogdtland που έβαλα έπειτα, δεν το πίστευα απο μάστορα στην Ελλάδα...!!!!! Πάντως τα αμορτισέρ χάλι μαύρο, σε κάθε λακούβα τερματίζουν και νομίζεις πως θα διαλύσει το αυτοκίνητο... σημείωση ότι τα ελατήρια είναι 3 εκ. κοντύτερα και όχι 5, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η διαδρομή των αμορτισέρ.... πραγματικά άχρηστα αμορτισέρ, τουλάχιστον για τους δρόμους μας....