PDA

Επιστροφή στο Forum : μπαινει ψυγειο λαδιου


dogteam
01-11-08, 20:10
παιδια να κανω μια ερωτηση μπορει να μπει το ψυγειο λαδιου του Μ3 Ε46 στο 330ci ταιριαζει θελει τιποτα μετατροπες η δεν κανει να βαλω λογο οτι θα χαμηλωνο την θερμοκρασια απο το λαδι.
ευχαριστω κωστας

God
01-11-08, 20:18
Δεν ξέρω αν μπαίνει σίγουρα, αλλά και να μπαίνει δεν έχεις κανένα λόγο να το κάνεις. Δεν πρέπει η θερμοκρασία λαδιού να είναι κάτω από το μελετημένο επίπεδο. Άσε που θα κάνει αιώνες για να ζεσταθεί καλά το μοτέρ αν βάλεις ψυγείο λαδιού χωρίς θερμοστάτη λαδιού, συν το ότι οι θερμοστάτες λαδιού είναι πολύ αναξιόπιστοι και συχνά κολλάνε.

nikos_E34
02-11-08, 14:05
σωστος...τα μονα που εχουν ψυγειο λαδιου εκτος απο τα Μ ειναι τα αμαξια με αυτοματο κιβωτιο για να ψυχεται το λαδι του κιβωτιου...

manosm3
02-11-08, 14:20
Και τα toyota celica gt4 :D

E36 RULES!!
02-11-08, 14:21
Και τα τσιτωμενα τερατακια :D

SUPERCHARGER
02-11-08, 17:17
Οχι μονο μπαινει αλλα δεν κανει και κακο ουτε θα κανει χρονια να ζεσταθει.
Εχει θερμοστατη ετσι κι αλλιως.
Σε χωρες με θερμοκρασιες σαν την Ελλαδα, καλο θα του κανει.

cougar power motorsport
02-11-08, 17:28
αυτό είναι κάτι πολύ καλό για χώρες σαν ελλάδα και κύπρο που εχουμε πολύ ζεστά κλίματα. Καλό κάνει κακό δεν κάνει

saikoE39
02-11-08, 17:34
σωστος...τα μονα που εχουν ψυγειο λαδιου εκτος απο τα Μ ειναι τα αμαξια με αυτοματο κιβωτιο για να ψυχεται το λαδι του κιβωτιου...

και τα 325 Ε30......!!!!!!

και γενικα καλο κανει.....και δεν νομιζω οι θερμοστατες τις bmw απο τα Μ3 να κολλανε συχνα......!!!!!

ΔημητρηςΜ3
02-11-08, 21:52
τελικα μπαινει η οχι?

God
02-11-08, 23:31
Οχι μονο μπαινει αλλα δεν κανει και κακο ουτε θα κανει χρονια να ζεσταθει.
Εχει θερμοστατη ετσι κι αλλιως.
Σε χωρες με θερμοκρασιες σαν την Ελλαδα, καλο θα του κανει.

Αμ, δεν έχει θερμοστάτη στο ψυγείο του λαδιού...και αν βάλεις 'αυτοσχέδιο' περιλαμβάνει το ρίσκο να κολλήσει καμία ώρα.

Κακό θα του κάνει από κάθε πλευρά.
1. Δεν χρειάζεται να είναι πιο κρύο το λάδι απ'ότι έχει προβλέψει ο κατασκευαστής. Πρέπει να είναι τόσο ζεστό όσο πρέπει. Για να γίνει πολύ ζεστό, δεν γίνεται έτσι απλά. Πρέπει πρώτα να 'παραδοθεί' όλο το σύστημα ψύξης. Γιατί να θέλει να κατεβάσει κανείς την θερμοκρασία λαδιού από αυτή που πρέπει να είναι εξάλου, μήπως θα πηγαίνει καλύτερα ή θα γίνει κανένα μαγικό; Απλώς θα λιπαίνεται πολύ χειρότερα απ'ότι πρέπει όταν το μοτέρ ζεσταθεί αφού αυτό θα έχει τις ανοχές που είναι μελετημένο να έχει αλλά το λάδι θα έχει υψηλότερο ιξώδες από αυτό που θα έπρεπε να είναι.

2. Η θερμοκρασία λαδιού επηρρεάζεται ελάχιστα από αυτή του περιβάλλοντος. Σε 'νορμάλ' αυτοκίνητα δε, δεν επηρρεάζεται και καθόλου, όπως το δικό μου που χειμώνα-καλοκαίρι έχω ακριβώς ίδιες θερμοκρασίες λαδιού. Στο κάτω κάτω αν επηρρεαζόταν τόσο από την θερμοκρασία περιβάλλοντος, στην Σιβηρία θα δούλευαν με λάδι ATF ενώ στην Αίγυπτο ο πυροσβεστήρας κάτω από το κάθισμα του οδηγού θα ήταν στον υποχρεωτικό εξοπλισμό. Τα μοτέρ είναι μελετημένα ώστε να λειτουργούν σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες, γι'αυτό έχουν και ανάλογους θερμοστάτες και ανάλογες απαιτήσεις λιπαντικού. Όποιος παίζει με αυτά απλώς ζητά να βρει μπελάδες από το τίποτα.

3. Πέφτει πολύ η πίεση του λαδιού, πράγμα που δεν νομίζω να χρειάζεται να εξηγήσω γιατί είναι πολύ κακό. Τα αυτοκίνητα που έχουν ψυγεία λαδιού έχουν και ανάλογες αντλίες. Δεν πας να βάλεις ένα τεράστιο εμπόδιο στο κύκλωμα όπως ένα ψυγείο μπροστά σε μία αντλία που δεν θα αυξήσει επ'ουδενή λόγο την πίεση και την παροχή της από μόνη της. Ανάλογες ιδέες για ψυγεία λαδιού είχαν πολλοί...και από προβλήματα άλλο τίποτα.

και τα 325 Ε30......!!!!!!

και γενικα καλο κανει.....και δεν νομιζω οι θερμοστατες τις bmw απο τα Μ3 να κολλανε συχνα......!!!!!

Φυσικά και δεν κολλάνε. Ποτέ. Δεν έχει καν θερμοστάτη λαδιού το Ε46 Μ3, ούτε νομίζω το Ε36, ούτε και τα Ε30 είχαν.




Όσο για το αν μπαίνει, όχι δεν μπαίνει χωρίς πατέντες. Το ψυγείο ενώνεται πάνω στο δοχείο του φίλτρου λαδιού, το οποίο δοχείο δεν βιδώνει παρά μόνο στον S50 και S54.

SUPERCHARGER
04-11-08, 17:58
Αμ, δεν έχει θερμοστάτη στο ψυγείο του λαδιού...και αν βάλεις 'αυτοσχέδιο' περιλαμβάνει το ρίσκο να κολλήσει καμία ώρα.

Κακό θα του κάνει από κάθε πλευρά.
1. Δεν χρειάζεται να είναι πιο κρύο το λάδι απ'ότι έχει προβλέψει ο κατασκευαστής. Πρέπει να είναι τόσο ζεστό όσο πρέπει. Για να γίνει πολύ ζεστό, δεν γίνεται έτσι απλά. Πρέπει πρώτα να 'παραδοθεί' όλο το σύστημα ψύξης. Γιατί να θέλει να κατεβάσει κανείς την θερμοκρασία λαδιού από αυτή που πρέπει να είναι εξάλου, μήπως θα πηγαίνει καλύτερα ή θα γίνει κανένα μαγικό; Απλώς θα λιπαίνεται πολύ χειρότερα απ'ότι πρέπει όταν το μοτέρ ζεσταθεί αφού αυτό θα έχει τις ανοχές που είναι μελετημένο να έχει αλλά το λάδι θα έχει υψηλότερο ιξώδες από αυτό που θα έπρεπε να είναι.

2. Η θερμοκρασία λαδιού επηρρεάζεται ελάχιστα από αυτή του περιβάλλοντος. Σε 'νορμάλ' αυτοκίνητα δε, δεν επηρρεάζεται και καθόλου, όπως το δικό μου που χειμώνα-καλοκαίρι έχω ακριβώς ίδιες θερμοκρασίες λαδιού. Στο κάτω κάτω αν επηρρεαζόταν τόσο από την θερμοκρασία περιβάλλοντος, στην Σιβηρία θα δούλευαν με λάδι ATF ενώ στην Αίγυπτο ο πυροσβεστήρας κάτω από το κάθισμα του οδηγού θα ήταν στον υποχρεωτικό εξοπλισμό. Τα μοτέρ είναι μελετημένα ώστε να λειτουργούν σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες, γι'αυτό έχουν και ανάλογους θερμοστάτες και ανάλογες απαιτήσεις λιπαντικού. Όποιος παίζει με αυτά απλώς ζητά να βρει μπελάδες από το τίποτα.

3. Πέφτει πολύ η πίεση του λαδιού, πράγμα που δεν νομίζω να χρειάζεται να εξηγήσω γιατί είναι πολύ κακό. Τα αυτοκίνητα που έχουν ψυγεία λαδιού έχουν και ανάλογες αντλίες. Δεν πας να βάλεις ένα τεράστιο εμπόδιο στο κύκλωμα όπως ένα ψυγείο μπροστά σε μία αντλία που δεν θα αυξήσει επ'ουδενή λόγο την πίεση και την παροχή της από μόνη της. Ανάλογες ιδέες για ψυγεία λαδιού είχαν πολλοί...και από προβλήματα άλλο τίποτα.



Φυσικά και δεν κολλάνε. Ποτέ. Δεν έχει καν θερμοστάτη λαδιού το Ε46 Μ3, ούτε νομίζω το Ε36, ούτε και τα Ε30 είχαν.




Όσο για το αν μπαίνει, όχι δεν μπαίνει χωρίς πατέντες. Το ψυγείο ενώνεται πάνω στο δοχείο του φίλτρου λαδιού, το οποίο δοχείο δεν βιδώνει παρά μόνο στον S50 και S54.

Στα εξακυλινδρα μπαινει πολυ ευκολα ψυγειο λαδιου απλα αλλαζοντας την βαση με το δοχειο του φιλτρου απο Μ3!
Αν ξεβιδωσεις το καπακι απο το φιλτρο του λαδιου στο δικο σου το αυτοκινητο οπως και σε ολα τα BMW, καθαρισεις τα λαδια κατω απο το φιλτρο με ενα χαρτι ή πανακι, θα δεις οτι ακομα και το δικο σου εχει θερμοστατη μεσα.
ΟΛΑ τα BMW εχουν θερμοστατη μεσα στο καβουκι του φιλτρου λαδιου!!!!!!!!
Αυτο απλα σημαινει οτι αν το λαδι δεν φτασει στη σωστη θερμοκρασια, δεν περναει καν απο το φιλτρο!!!!
Η διαδρομη ειναι θερμοστατης-φιλτρο-μηχανικα μερη-καρτερ.
Αν βαλει το ψυγειο, η διαδρομη θα γινει, θερμοστατης-φιλτρο-ψυγειο-μηχανικα μερη-καρτερ!!!!

Αυτα.

ΔημητρηςΜ3
04-11-08, 18:33
ναι αλλα ακομα δεν βγηκε το συμπερασμα , ειναι καλο για το 330 ναι η οχι!

thanos_1
04-11-08, 18:55
και τα 325 Ε30......!!!!!!

και γενικα καλο κανει.....και δεν νομιζω οι θερμοστατες τις bmw απο τα Μ3 να κολλανε συχνα......!!!!!


Και τα rx8 έχουν και μάλιστα έχουν δύο ψυγεία λαδιού!!;);)



ntiospo όλα μπάινουν και όλα βγαίνουν!! Αλλά για πιο λόγο θες να το κάνεις αυτό? Έχεις πρόβλημα με τη θερμοκρασία λαδιού?

Θα συμφωνήσω με αυτά που έγραψε ο God!!

manosm3
04-11-08, 19:36
Και τα rx8 έχουν και μάλιστα έχουν δύο ψυγεία λαδιού!!;);)


Το ειχαμε διαπιστωσει με το saiko... Οχι με τον καλυτερο τροπο βεβαια :peepwall::chair:

sofos 2.8i
04-11-08, 20:01
Κοιτα να δεις, αν εισαι μονιμα σε μια πιστα μεσα και το λιωνεις,σιγουρα το χρειαζεται.Τωρα αν δεν το κυνηγας πολυ ειναι πιστευω περιττο.Αν παλι εισαι στη φαση πιο πολυ το ποδι στο πατωμα και δεν το αφηνουμε να ηρεμησει και πολυ,καλο θα του κανει κακο δεν νομιζω.

God
04-11-08, 20:13
Στα εξακυλινδρα μπαινει πολυ ευκολα ψυγειο λαδιου απλα αλλαζοντας την βαση με το δοχειο του φιλτρου απο Μ3!
Αν ξεβιδωσεις το καπακι απο το φιλτρο του λαδιου στο δικο σου το αυτοκινητο οπως και σε ολα τα BMW, καθαρισεις τα λαδια κατω απο το φιλτρο με ενα χαρτι ή πανακι, θα δεις οτι ακομα και το δικο σου εχει θερμοστατη μεσα.
ΟΛΑ τα BMW εχουν θερμοστατη μεσα στο καβουκι του φιλτρου λαδιου!!!!!!!!
Αυτο απλα σημαινει οτι αν το λαδι δεν φτασει στη σωστη θερμοκρασια, δεν περναει καν απο το φιλτρο!!!!
Η διαδρομη ειναι θερμοστατης-φιλτρο-μηχανικα μερη-καρτερ.
Αν βαλει το ψυγειο, η διαδρομη θα γινει, θερμοστατης-φιλτρο-ψυγειο-μηχανικα μερη-καρτερ!!!!

Αυτα.

Φίλε μου...

1. Το δοχείο δεν μπαίνει σε άλλα μοτέρ...όχι γιατί δεν βιδώνει, αλλά γιατί βρίσκει.

2. Το έχω βγάλει το δοχείο ολόκληρο με τα χέρια μου 5-6 φορές, δεν υπάρχει θερμοστάτης λαδιού στο φίλτρο όχι απλώς σε κανένα BMW αλλά σε κανένα αυτοκίνητο που να έχει κυκλοφορήσει ποτέ! Τι ήταν αυτή η μπαρούφα που πέταξες; Δηλαδή ώσπου να ζεσταθούν τα λάδια και να ανοίξει ο θερμοστάτης δεν κυκλοφορεί λάδι στο φίλτρο και συνεπώς σε κανένα μηχανικό μέρος της μηχανής; Για κανένα 10-λεπτο κάθε φορά που βάζεις μπροστά δηλαδή; Οι περισσότερες μηχανές αν δουλέψουν χωρίς λιπαντικό σε λιγότερες από 50 περιστροφές έχουν κολλήσει. Όλες οι μηχανές αν δουλέψουν χωρίς φίλτρο στα 500χλμ λειτουργίας το πολύ έχουν κολλήσει. Και καλά όλα αυτά, αφού το λάδι δεν κυκλοφορεί και παραμένει στο κάρτερ, πως ζεσταίνεται καν; Δεν ξέρω που και τι είδες και μπέρδεψες με θερμοστάτη, αλλά ούτε σαν ιδέα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Πιό πολύ εκπλήσσομαι που δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφτείς αυτό που μόλις είπες βέβαια...!

Βέβαια, αν θέλεις φυσικά, μπορείς να μας δείξεις τον εν λόγω θερμοστάτη στο παρακάτω ή οποιοδήποτε άλλο σχεδιάγραμμα:

http://bmwfans.info/original/E46/Cou/330Ci-M54/ECE/L/N/2000/01/mg-11/ill-11_2201/

Ενημερωτικά, ΑΝ κάποιος βάλει θερμοστάτη λαδιού στο τυχόν ψυγείο λαδιού που θα βάλει επειδή του την σφύριξε να το κάνει, μπαίνει στον σωλήνα εισόδου του ψυγείου.

Εγώ πιστεύω ότι είπα ότι είχα να πω επί του θέματος (και τα άκουσα όλα...θερμοστάτης στο σύστημα λίπανσης...ο Χριστός και η Παναγία!) οπότε δεν θα ασχοληθώ άλλο...

EVANGELOS
04-11-08, 20:40
Και τα rx8 έχουν και μάλιστα έχουν δύο ψυγεία λαδιού!!;);)...

Τι τα θέλουν ???? αφού στη βδομάδα πάνω τo καίνε το λαδάκι :D

thanos_1
04-11-08, 21:16
Τι τα θέλουν ???? αφού στη βδομάδα πάνω τo καίνε το λαδάκι :D


Φήμες!!:):)

saikoE39
05-11-08, 00:14
Το ειχαμε διαπιστωσει με το saiko... Οχι με τον καλυτερο τροπο βεβαια :peepwall::chair:

ηταν τρομερη διαπιστωση.......!!!:pth:

kplc16
05-11-08, 06:01
ρε παιδια δεν ξερω αν ο God ειναι επαγγελματιας μηχανικος αλλα τα ειπε ολοσωστα.
Αν το λαδι δεν βραζει ψυγειο δεν βαζεις.

MTerry
05-11-08, 08:25
Και εγώ ειχα βάλει στο Ζετάκι μου το 1983 ψυγείο λαδιού . . . Το χρειαζόταν ??? . . . ΟΧΙ !
Ετσι για . . . μόστρα !!!! :cool:

Το παραπάνω το ανέφερα , όχι για να υποβαθμίσω το θέμα , αλλα ετσι για δείξω οτι κάποιες φορές ψαχνόμαστε χωρίς ουσιαστικό λόγο.:GrowUp:
Ο κατασκευαστής ξέρει , αν χρειάζεται , γιατί εχει δοκιμάσει το προιον του σε ακραίες συνθηκες (ερημο,βορειο ακρωτηριο,κ.λ.π.) οπότε γιατί να κάνουμε κάτι που μαλλον προβλήματα θα μας φέρει ???? :bricks1:

shido
05-11-08, 08:40
τι εχεις σκοπο να κανεις στο 330 που να θελει ψυγειο λαδιου,εγω τετοιο θεμα ακομα και σε μεγαλο καυσωνα δεν εχω,

SUPERCHARGER
05-11-08, 14:33
Φίλε μου...

1. Το δοχείο δεν μπαίνει σε άλλα μοτέρ...όχι γιατί δεν βιδώνει, αλλά γιατί βρίσκει.

2. Το έχω βγάλει το δοχείο ολόκληρο με τα χέρια μου 5-6 φορές, δεν υπάρχει θερμοστάτης λαδιού στο φίλτρο όχι απλώς σε κανένα BMW αλλά σε κανένα αυτοκίνητο που να έχει κυκλοφορήσει ποτέ! Τι ήταν αυτή η μπαρούφα που πέταξες; Δηλαδή ώσπου να ζεσταθούν τα λάδια και να ανοίξει ο θερμοστάτης δεν κυκλοφορεί λάδι στο φίλτρο και συνεπώς σε κανένα μηχανικό μέρος της μηχανής; Για κανένα 10-λεπτο κάθε φορά που βάζεις μπροστά δηλαδή; Οι περισσότερες μηχανές αν δουλέψουν χωρίς λιπαντικό σε λιγότερες από 50 περιστροφές έχουν κολλήσει. Όλες οι μηχανές αν δουλέψουν χωρίς φίλτρο στα 500χλμ λειτουργίας το πολύ έχουν κολλήσει. Και καλά όλα αυτά, αφού το λάδι δεν κυκλοφορεί και παραμένει στο κάρτερ, πως ζεσταίνεται καν; Δεν ξέρω που και τι είδες και μπέρδεψες με θερμοστάτη, αλλά ούτε σαν ιδέα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Πιό πολύ εκπλήσσομαι που δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφτείς αυτό που μόλις είπες βέβαια...!

Βέβαια, αν θέλεις φυσικά, μπορείς να μας δείξεις τον εν λόγω θερμοστάτη στο παρακάτω ή οποιοδήποτε άλλο σχεδιάγραμμα:

http://bmwfans.info/original/E46/Cou/330Ci-M54/ECE/L/N/2000/01/mg-11/ill-11_2201/

Ενημερωτικά, ΑΝ κάποιος βάλει θερμοστάτη λαδιού στο τυχόν ψυγείο λαδιού που θα βάλει επειδή του την σφύριξε να το κάνει, μπαίνει στον σωλήνα εισόδου του ψυγείου.

Εγώ πιστεύω ότι είπα ότι είχα να πω επί του θέματος (και τα άκουσα όλα...θερμοστάτης στο σύστημα λίπανσης...ο Χριστός και η Παναγία!) οπότε δεν θα ασχοληθώ άλλο...

χμμμμμμ,
Παλι μπαρουφα ειπα.............:bowdown:

Αραγε αν παρω στα χερια μου το δοχειο του φιλτρου, το πλυνω καλα και κοιταξω μεσα με ενα φακο..... τι θα δω? Μια ανεπιστροφη βαλβιδα για να μην αδειαζει το φιλτρο απο το λαδι, και το αλλο τι ειναι ρε γμτ? ρε τι να ειναι αυτο? τι ειναι ρε γμτ?:tapedshut
Παω να βγαλω και αυτο που ειναι πανω στο μοτερ...........
Μπορει το ενα να εχει και το αλλο οχι......

Ουτε εγω ασχολουμε αλλο με το θεμα.
(ο Χριστος κυκλοφορουσε με BMW?)

God
05-11-08, 17:07
χμμμμμμ,
Παλι μπαρουφα ειπα.............:bowdown:

Αραγε αν παρω στα χερια μου το δοχειο του φιλτρου, το πλυνω καλα και κοιταξω μεσα με ενα φακο..... τι θα δω? Μια ανεπιστροφη βαλβιδα για να μην αδειαζει το φιλτρο απο το λαδι, και το αλλο τι ειναι ρε γμτ? ρε τι να ειναι αυτο? τι ειναι ρε γμτ?:tapedshut
Παω να βγαλω και αυτο που ειναι πανω στο μοτερ...........
Μπορει το ενα να εχει και το αλλο οχι......

Ουτε εγω ασχολουμε αλλο με το θεμα.
(ο Χριστος κυκλοφορουσε με BMW?)


Μου αρέσει που επιμένεις κιόλας, οπότε μάλλον ήμουν ιδιαίτερα επιοικής στον χαρακτηρισμό μου. Δηλαδή επιμένεις ότι ο κινητήρας λειτουργεί για λεπτά ολόκληρα χωρίς λιπαντικό λες και όταν είναι κρύος δεν χρειάζεται λίπανση, και μάλιστα ότι το λιπαντικό ζεσταίνεται χωρίς να κυκλοφορεί στον κινητήρα, ως δια μαγείας! Η ημιμάθεια είναι πολύ πιό επικίνδυνη από την αμάθεια, αλλά η έλλειψη λογικής σκέψης είναι απλώς δείγμα...ακόμα χειρότερου πράγματος. Τώρα αν επιμένεις μόνο λόγω εγωισμού...ακόμα χειρότερα για σένα.

Ούτε ανεπίστροφη βαλβίδα υπάρχει, ούτε θερμοστάτης. Διπλό φάουλ. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να μην αδειάζει το δοχείο από λάδι, ίσα ίσα που το δοχείο και ότι ήταν πάνω από αυτό θα ήταν πλυμμηρισμένο και θα σου έβγαιναν 2 λίτρα λάδι στην μούρη όταν πήγαινες να αλλάξεις φίλτρο έτσι και υπήρχε κάτι τέτοιο, απλή αρχή συγκοινωνούντων δοχείων. Για θερμοστάτη, ούτε σαν όνειρο. Πάρε τον φακό, πάρε και μία φωτογραφία να τον δούμε και εμείς. Και αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, το διάγραμμα είναι στο παραπάνω link, δείξε μας αυτά τα parts που μας λες, πες μας νούμερα. Το να λέμε έτσι πράγματα αόριστα είναι εντελώς χαζό αφού πολύ εύκολα μπορείς να μας πεις ποιά είναι τα parts που μας λες, αυτά δηλαδή που ούτε καν υπάρχουν.

Στην ανάγκη, πήγαινε στράγγιξε τα λάδια του μοτέρ σου και βάλε μπροστά για 2 λεπτά. Αφού όταν είναι κρύο το λάδι δεν κυκλοφορεί λόγω του ότι υπάρχει θερμοστάτης, δεν θα πάθει τίποτα, όποτε δεν έχεις κάτι να φοβηθείς.

SUPERCHARGER
05-11-08, 17:30
Μου αρέσει που επιμένεις κιόλας, οπότε μάλλον ήμουν ιδιαίτερα επιοικής στον χαρακτηρισμό μου. Δηλαδή επιμένεις ότι ο κινητήρας λειτουργεί για λεπτά ολόκληρα χωρίς λιπαντικό λες και όταν είναι κρύος δεν χρειάζεται λίπανση, και μάλιστα ότι το λιπαντικό ζεσταίνεται χωρίς να κυκλοφορεί στον κινητήρα, ως δια μαγείας! Η ημιμάθεια είναι πολύ πιό επικίνδυνη από την αμάθεια, αλλά η έλλειψη λογικής σκέψης είναι απλώς δείγμα...ακόμα χειρότερου πράγματος. Τώρα αν επιμένεις μόνο λόγω εγωισμού...ακόμα χειρότερα για σένα.

Ούτε ανεπίστροφη βαλβίδα υπάρχει, ούτε θερμοστάτης. Διπλό φάουλ. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να μην αδειάζει το δοχείο από λάδι, ίσα ίσα που το δοχείο και ότι ήταν πάνω από αυτό θα ήταν πλυμμηρισμένο και θα σου έβγαιναν 2 λίτρα λάδι στην μούρη όταν πήγαινες να αλλάξεις φίλτρο έτσι και υπήρχε κάτι τέτοιο, απλή αρχή συγκοινωνούντων δοχείων. Για θερμοστάτη, ούτε σαν όνειρο. Πάρε τον φακό, πάρε και μία φωτογραφία να τον δούμε και εμείς. Και αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, το διάγραμμα είναι στο παραπάνω link, δείξε μας αυτά τα parts που μας λες, πες μας νούμερα. Το να λέμε έτσι πράγματα αόριστα είναι εντελώς χαζό αφού πολύ εύκολα μπορείς να μας πεις ποιά είναι τα parts που μας λες, αυτά δηλαδή που ούτε καν υπάρχουν.

Στην ανάγκη, πήγαινε στράγγιξε τα λάδια του μοτέρ σου και βάλε μπροστά για 2 λεπτά. Αφού όταν είναι κρύο το λάδι δεν κυκλοφορεί λόγω του ότι υπάρχει θερμοστάτης, δεν θα πάθει τίποτα, όποτε δεν έχεις κάτι να φοβηθείς.

Εγω το μονο που καταλαβα ειναι οτι η συμπεριφορα σου απεναντι σε καποιον που υποστηριζει κατι διαφορετικο απο εσενα ειναι απλα απαραδεκτη.
Δεν εθειξα ουτε το πως μπαινει (γιατι μπαινει...), ουτε το θεμα της διαδρομης του λαδιου σε καθε φαση και περιπτωση.
http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=E36OILCOOLERKITST1
(απλα για παραδειγμα τι πουλανε εξω και πως μπαινει....)
Μια λοιπον που εχεις και Ε30, δες και την φωτογραφια στο παρακατω link που ειναι και ιδιο με το δικο σου.
http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/OilCanister.htm
Καλο ειναι να διαβασεις και τι συμβαινει οταν δεν υπαρχουν ή απλα δεν λειτουργουν σωστα αυτα που λες οτι δεν υπαρχουν......

Οσο για το θεμα του θερμοστατη, θες να μου πεις οτι ακομα και τα Μ3 που εχουν ψυγειο, σε μερος με θερμοκρασια -15 βαθμους κελσιου θα εχουν ελευθερη τη ροη του λαδιου προς το ψυγειο, και οτι αυτο το μοτερ θα φτασει καποτε σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας....... χωρις θερμοστατη......:bananasmi

Οσο για το σχεδιαγραμμα, απλα δεν υπαρχουν σαν ανταλλακτικα ολα αυτα. αλλαζει ολοκληρο το housing (οπως επισεις λεει το παραπανω αρθρο....)

Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.

SUPERCHARGER
05-11-08, 17:52
Αντε και αυτο για Ε46....
http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=11417740923

God
05-11-08, 18:01
Εγω το μονο που καταλαβα ειναι οτι η συμπεριφορα σου απεναντι σε καποιον που υποστηριζει κατι διαφορετικο απο εσενα ειναι απλα απαραδεκτη.
Δεν εθειξα ουτε το πως μπαινει (γιατι μπαινει...), ουτε το θεμα της διαδρομης του λαδιου σε καθε φαση και περιπτωση.
http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=E36OILCOOLERKITST1
(απλα για παραδειγμα τι πουλανε εξω και πως μπαινει....)
Μια λοιπον που εχεις και Ε30, δες και την φωτογραφια στο παρακατω link που ειναι και ιδιο με το δικο σου.
http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/OilCanister.htm
Καλο ειναι να διαβασεις και τι συμβαινει οταν δεν υπαρχουν ή απλα δεν λειτουργουν σωστα αυτα που λες οτι δεν υπαρχουν......

Οσο για το θεμα του θερμοστατη, θες να μου πεις οτι ακομα και τα Μ3 που εχουν ψυγειο, σε μερος με θερμοκρασια -15 βαθμους κελσιου θα εχουν ελευθερη τη ροη του λαδιου προς το ψυγειο, και οτι αυτο το μοτερ θα φτασει καποτε σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας....... χωρις θερμοστατη......:bananasmi

Οσο για το σχεδιαγραμμα, απλα δεν υπαρχουν σαν ανταλλακτικα ολα αυτα. αλλαζει ολοκληρο το housing (οπως επισεις λεει το παραπανω αρθρο....)

Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.


Το πρώτο λέει ότι το ευρωπαικό μοντέλο του Ε36 Μ3 με το ψυγείο λαδιού έχει θερμοστάτη στην είσοδο του ψυγείου λαδιού. Την ροή στο ψυγείο λαδιού εμποδίζει. Δεν το βρίσκεις πολύ διαφορετικό από το δοχείο του φίλτρο κάθε αυτοκινήτου; Και όχι δεν έχει ούτε το Ε36 Μ3, δείξε μας το part στα διαγράμματα της BMW. Αυτά είναι μπαρούφες ενός Αμερικάνου που θέλει να πουλήσει κάτι από Ευρωπαικό μοντέλο εκεί, γιατί να έχει το Ευρωπαικό θερμοστάτη και όχι το Αμερικάνικο, εκεί δεν έχουν κρύο; Εκείνα δεν έχουν καν ψυγείο λαδιού...τα Αμερικάνικα Μ3 Ε36 δεν είχαν καν 6πετάλουδο κινητήρα.

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/M3-S50/ECE/L/M/1993/01/mg-11/ill-11_1302/

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/M3-S50/ECE/L/M/1993/01/mg-17/ill-17_0103/

Το δεύτερο αφορά την τάπα πλημμηρισμού του αισθητήρα πίεσης λαδιού ενός Μ30 μοτέρ και μόνο, και απλώς ο αισθητήρας αδειάζει και ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλώ μέχρι να έρθει ξανά το λιπαντικό με πίεση και να μπεί στην εσοχή του. Και ναι δεν υπάρχει part # για αυτό αφού μπαίνει από την μέσα μεριά του δοχείου κατά την κατασκευή του, δεν μπορείς να το αλλάξεις κανονικά. Τα Μ20/Μ40 δεν έχουν καν τέτοιο πράγμα.

Δεν υπάρχει περίπτωση να σου έχει ολόκληρο το housing για αντικατάσταση ενός μόνο θερμοστάτη. Θα πλήρωνες 400-600 ευρώ σε ένα Μ3 κάθε λίγο αν πήγαινε κάτι στραβά, αν δηλαδή δεν είχες πάρει το μοτέρ στο χέρι πριν το καταλάβεις καν. Και αν ήταν και στο δοχείο λαδιού οποιουδήποτε αυτοκινήτου όπως πριν είπες και εμπόδιζε την κυκλοφορία του λαδιού γενικότερα, με την παραμικρή δυσλειτουργία θα έπαιρνες στο χέρι το μοτέρ. Το οποίο βέβαια θα είχε ήδη κολλήσει αφού δεν θα κυκλοφορούσε ποτέ λάδι όσο ήταν κρύο.Όσο για το θέμα των -15...φυσικά και θα γίνει. Δεν ανοίγει ο θερμοστάτης των νερών, μόνο το λιπαντικό δεν μπορεί να ψύξει ποτέ το μοτέρ. Απλό πράγμα.

Απλό πείραμα: Πήγαινε σε ένα κρύο Μ3, Ε30 ή ότι άλλο θέλεις που να έχει ψυγείο λαδιού και βγάλε τον ένα σωλήνα του ψυγείου. Αφού υπάρχει θερμοστάτης και δεν κυκλοφορεί λάδι στο ψυγείο δεν θα γίνει λάστιχο ποτίσματος, έτσι δεν είναι; Έχε όμως έναν μέσα για να σβήσει την μηχανή στα γρήγορα, κρίμα είναι.

Αυτά δεν υπάρχουν. Τουλάχιστον όχι αυτά που εσύ είπες εξαρχής. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχουν και είναι πολύ επιβλαβές το να υπάρχουν για τους λόγους που ήδη εξήγησα. Ο θερμοστάτης που είπες εξαρχής υπάρχει (όταν και αν υπάρχει) στην είσοδο του ψυγείου λαδιού και μόνο, και η βαλβίδα ανεπιστροφής αφορά μόνο τον πλυμμηρισμό του αισθητήρα πίεσης λαδιού και υπάρχει μόνο σε ορισμένα δοχεία που έχουν τον αισθητήρα στο ίδιο ύψος με το φίλτρο.

EVANGELOS
05-11-08, 18:04
Ρε σεις τι τσακώνεστε ? Δεν υπάρχει εργοστασιακά από τη BMW θερμοστάτης λαδιού ... αν αλλάξεις ψυγείο σε ορισμένα aftermarket τοποθετείται ...

God
05-11-08, 18:08
Ρε σεις τι τσακώνεστε ? Δεν υπάρχει εργοστασιακά από τη BMW θερμοστάτης λαδιού ... αν αλλάξεις ψυγείο σε ορισμένα aftermarket τοποθετείται ...

Όχι Βαγγέλη...εδώ ο φίλος μας είπε πως:


ΟΛΑ τα BMW εχουν θερμοστατη μεσα στο καβουκι του φιλτρου λαδιου!!!!!!!!
Αυτο απλα σημαινει οτι αν το λαδι δεν φτασει στη σωστη θερμοκρασια, δεν περναει καν απο το φιλτρο!!!!

Ποιό ψυγείο λαδιού, εκεί έφτασες εσύ; Όλα έχουν και δεν περνάει καν από το φίλτρο λαδιού το λάδι αν δεν ζεσταθεί, οπότε δεν κυκλοφορεί καθόλου λάδι όσο το μοτέρ είναι κρύο, ενώ το λάδι ζεσταίνεται όσο ξεκουράζεται στο κάρτερ! :bs:


Εγώ τόση ώρα έλεγα αυτό που είπες...και εδώ φτάσαμε να έχουν όλα, και μάλιστα και ας μην έχουν ψυγείο...

SUPERCHARGER
05-11-08, 18:09
Ειπα, δεν το συνεχειζω.
Τα παραδειγματα τα εφερα.
Τωρα οποιος καταλαβε και ξερει, καταλαβε.
Εχω κι αλλα πραγματα να κανω.

EVANGELOS
05-11-08, 18:12
Ok o φίλος ψιλομπερδέυτηκε ... μην το χοντραίνεις ρε ... το λάδι , το νερό κλπ κυκλοφορούν συνεχώς ... ακόμα και σε όσα αμάξια υπάρχει θερμοστάτης είναι έξω από το ψυγείο και απλά κλείνοντας παρακάμπτεται το ψυγείο από το κύκλωμα ... αν δεν κυκλοφορεί το λάδι θα γίνει φριτέζα το μοτέρ ... λες να τηγανίζω πατάτες στο κάρτερ :D

God
05-11-08, 18:16
Ok o φίλος ψιλομπερδέυτηκε ... μην το χοντραίνεις ρε ... το λάδι , το νερό κλπ κυκλοφορούν συνεχώς ... ακόμα και σε όσα αμάξια υπάρχει θερμοστάτης είναι έξω από το ψυγείο και απλά κλείνοντας παρακάμπτεται το ψυγείο από το κύκλωμα ... αν δεν κυκλοφορεί το λάδι θα γίνει φριτέζα το μοτέρ ... λες να τηγανίζω πατάτες στο κάρτερ :D

Το ότι μπερδεύτηκε δεν είναι επιλήψιμο...όλοι μας κάποτε είχαμε μπερδευτεί ή κάναμε ένα λάθος. Αλλά Βαγγέλη εγώ το 'χόντρυνα' γιατί απ'ότι βλέπεις και παραπάνω ο ίδιος επέμενε, και μάλιστα για το ότι ο θερμοστάτης βρίσκεται στον πάτο του δοχείου του φίλτρου...τι και αν του έλεγα αυτό ακριβώς που είπες και εσύ μόλις τώρα, ότι αν δεν κυκλοφορεί το λάδι θα πάρει το μοτέρ στο χέρι πριν καν ακούσει το μπαμ.

Αυτά...

SUPERCHARGER
05-11-08, 18:19
ακόμα και σε όσα αμάξια υπάρχει θερμοστάτης είναι έξω από το ψυγείο και απλά κλείνοντας παρακάμπτεται το ψυγείο από το κύκλωμα

Τα λεει ολα

EVANGELOS
06-11-08, 14:59
Τα λεει ολα

Ναι ρε συ αλλά η ροή του λαδιού ΔΕ σταματάει ΠΟΤΕ ...

nikos_E34
06-11-08, 18:52
Στα εξακυλινδρα μπαινει πολυ ευκολα ψυγειο λαδιου απλα αλλαζοντας την βαση με το δοχειο του φιλτρου απο Μ3!
Αν ξεβιδωσεις το καπακι απο το φιλτρο του λαδιου στο δικο σου το αυτοκινητο οπως και σε ολα τα BMW, καθαρισεις τα λαδια κατω απο το φιλτρο με ενα χαρτι ή πανακι, θα δεις οτι ακομα και το δικο σου εχει θερμοστατη μεσα.
ΟΛΑ τα BMW εχουν θερμοστατη μεσα στο καβουκι του φιλτρου λαδιου!!!!!!!!
Αυτο απλα σημαινει οτι αν το λαδι δεν φτασει στη σωστη θερμοκρασια, δεν περναει καν απο το φιλτρο!!!!
Η διαδρομη ειναι θερμοστατης-φιλτρο-μηχανικα μερη-καρτερ.
Αν βαλει το ψυγειο, η διαδρομη θα γινει, θερμοστατης-φιλτρο-ψυγειο-μηχανικα μερη-καρτερ!!!!
Το δικο μου αμαξι δεν ειχε θερμοστατη λαδιου.ουτε το 318 Ε30 που ειχα ουτε καν το Μ30Β35 μοτερ που ειχα βαλει στο Ε34.δεν ειχε ψυγειο λαδιου…καταλαβε το επιτελους..οσες μπεμπες εχω δει με ψυγειο λαδιου (ενσωματομενο στο ψυγειο νερου) ηταν για το αυτοματο κιβωτιο που εχουν..το 325 Ε30 μερικα ειχαν μερικα δεν ειχαν αλλα δεν εχουν θερμοστατη..θερμοστατης σε ψυγειο λαδιου δεν εχω δει να βαζει κανενας..ψυγειο λαδιου εχω δει σε οπελ καλιμπρα 2.0 16β. με το C20XE μοτερ..στο καντετ και στο αστρα με το ΙΔΙΟ μοτερ δεν εχουν ψυγειο λαδιου..ιδια αλογα και ροπη και μαλιστα ιδιο σοφτουερ…καταλαβες??


χμμμμμμ,
Παλι μπαρουφα ειπα.............

Αραγε αν παρω στα χερια μου το δοχειο του φιλτρου, το πλυνω καλα και κοιταξω μεσα με ενα φακο..... τι θα δω? Μια ανεπιστροφη βαλβιδα για να μην αδειαζει το φιλτρο απο το λαδι, και το αλλο τι ειναι ρε γμτ? ρε τι να ειναι αυτο? τι ειναι ρε γμτ?
Παω να βγαλω και αυτο που ειναι πανω στο μοτερ...........
Μπορει το ενα να εχει και το αλλο οχι......

Ουτε εγω ασχολουμε αλλο με το θεμα.
(ο Χριστος κυκλοφορουσε με BMW?)
Εδώ αρχιζουν τα οργανα! Πιστευω ότι ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ αυτό θα καταλαβεις ότι ο ισχυρισμος σου ηταν λαθος!
http://static.bmwfans.info/images/epc/MjA4X3A=.png (http://bmwfans.info/original/E30/2-T/325i-M20/ECE/L/M/1990/03/mg-11/ill-11_0459/)
Δες εδώ παραδειγμα από 325 Ε30 του 1990..εχει ψυγειο λαδιου αλλα πουθενα δεν λεει για θερμοστατη
Άλλο παραδειγμα 330ι Ε46…κοιτα να δεις εκπληξη! Δεν υπαρχει ψυγειο λαδιου για τη μηχανη παρα μονο για το αυτοματο κιβωτιο
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTYwNjNfcA==.png (http://bmwfans.info/original/E46/Lim/330i-M54/ECE/L/N/2005/01/mg-17/ill-17_0146/)
Δες το Μ3 που εχει ψυγειο λαδιου αλλα δεν εχει θερμοστατη το ρημαδι!!
http://bmwfans.info/original/E46/Cou/M3-S54/ECE/L/N/2006/02/mg-11/ill-11_3008/
εν κατακλειδι «δεν ασχολεισαι με το θεμα» αλλα το εχεις χομπι να διαφωνεις μονο και μονο για το σπορ και συναμα εισαι ερειστικος πολύ ρε φιλε

Εγω το μονο που καταλαβα ειναι οτι η συμπεριφορα σου απεναντι σε καποιον που υποστηριζει κατι διαφορετικο απο εσενα ειναι απλα απαραδεκτη.
Δεν εθειξα ουτε το πως μπαινει (γιατι μπαινει...), ουτε το θεμα της διαδρομης του λαδιου σε καθε φαση και περιπτωση.
http://www.turnermotorsport.com/html...ILCOOLERKITST1
(απλα για παραδειγμα τι πουλανε εξω και πως μπαινει....)
Μια λοιπον που εχεις και Ε30, δες και την φωτογραφια στο παρακατω link που ειναι και ιδιο με το δικο σου.
http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/OilCanister.htm
Καλο ειναι να διαβασεις και τι συμβαινει οταν δεν υπαρχουν ή απλα δεν λειτουργουν σωστα αυτα που λες οτι δεν υπαρχουν......
Καταρχην μην παιρνεις φορα και πετας ακομα μπαρουφες! Δημοκρατια εχουμε εδώ μεσα ο καθενας μπορει να πιστευει σε ότι θελει..ενα φορουμ είναι φορουμ και όχι ξεφραγο αμπελι όταν υπαρχει επικοδομιτικος διαλογος .απο την αρχη σε παρατηρω εισαι τελειως λαθος και ειρωνευεσαι τους υπολοιπους που (δυστυχως γιαυτους) προσπαθουν να σου ανοιξουν τα ματια! Αντι να πεις «συγνωμη ρε αδερφε μλκια ειπα» θες να βγεις και από πανω..ο Γκοντ είναι μηχανικος αυτοκινητων , προσπαθησε ο ανθρωπος με τακτ να στο πει ότι δεν εχουν περασει ένα και διο μπεεμβε από τα χερια του αλλα συνεχιζεις το χαβα σου και τον ανοητο διαλογισμο σου εχοντας την ψευδαισθηση ότι εισαι τοσο σημαντικη προσωπικοτητα και ολοι ασχολουνται μαζι σου..και πολύ ασχοληθηκε ο γκοντ κατ’εμε..αν ημουν δεν θα ειχα αυτή την ψυχραιμια μονο που η διαφορα μεταξυ με μενα και με σενα είναι ότι δεν μπαινω σε φορουμς να μιλαω σαν 13χρονο υστερικο που εμαθε παπαγαλια μια μλκια φτηνου μαρκετινγκ από το νετ..
Επομενως αστο..μη γινεσαι γελοιος παραπανω ,μας φτανει τοσο δειγμα και εχουμε και αλλους τετοιους σαν εσενα κατά καιρους στο φορουμ..

Οσο για το θεμα του θερμοστατη, θες να μου πεις οτι ακομα και τα Μ3 που εχουν ψυγειο, σε μερος με θερμοκρασια -15 βαθμους κελσιου θα εχουν ελευθερη τη ροη του λαδιου προς το ψυγειο, και οτι αυτο το μοτερ θα φτασει καποτε σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας....... χωρις θερμοστατη......

Οσο για το σχεδιαγραμμα, απλα δεν υπαρχουν σαν ανταλλακτικα ολα αυτα. αλλαζει ολοκληρο το housing (οπως επισεις λεει το παραπανω αρθρο....)

. Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του


Ειπα, δεν το συνεχειζω.
Τα παραδειγματα τα εφερα.
Τωρα οποιος καταλαβε και ξερει, καταλαβε.
Εχω κι αλλα πραγματα να κανω.
1)όλα τα Μ3 που ειχαν ψυγειο λαδιου ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ!!! www.bmwfans.info πηγαινε ανοιξε τη ρημαδα τη σελιδα και ξεστραβωσου!για το θεο επιτελους! Ποιο κελυφος εχει ενσωματομενο θερμοστατη ρε αγορινα?
Εγω εβγαλα το συμπερασμα μου όπως και ολοι εδώ μεσα αλλα το συμπερασμα μου δεν θα σε κολακευσει καθολου
Ειπα, δεν το συνεχειζω.
Τα παραδειγματα τα εφερα.
Τωρα οποιος καταλαβε και ξερει, καταλαβε.
Εχω κι αλλα πραγματα να κανω
Ειπαμε μην το συνεχιζεις , μην επιμενεις!
Ποια παραδειγματα?? Τωρα οποιος καταλαβε και ξερει ,καταλαβε…ότι εισαι μπαρουφολογος
Τι αλλα πραγματα εχεις να κανεις?απο σουπερτζαρτζερ να γινεις ΤΟΥΡΜΠΟ??ασε! τα καταφερες ηδη!

nikos_E34
06-11-08, 18:59
Το ότι μπερδεύτηκε δεν είναι επιλήψιμο...όλοι μας κάποτε είχαμε μπερδευτεί ή κάναμε ένα λάθος. Αλλά Βαγγέλη εγώ το 'χόντρυνα' γιατί απ'ότι βλέπεις και παραπάνω ο ίδιος επέμενε, και μάλιστα για το ότι ο θερμοστάτης βρίσκεται στον πάτο του δοχείου του φίλτρου...τι και αν του έλεγα αυτό ακριβώς που είπες και εσύ μόλις τώρα, ότι αν δεν κυκλοφορεί το λάδι θα πάρει το μοτέρ στο χέρι πριν καν ακούσει το μπαμ.

Αυτά...

+1000 GOD μονο που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ!
αμαν με την ημιμαθεια και την ανοησια που εχει πεσει σαν μαυρη καλιακουδα στο φορουμ...κατα καιρους μπαινουν διαφορα "παιδακια" και μας κανουν τα νευρα μπιλιες και τα μοντερατορια αποφοιτοι της γαλλικης σχολης καλης συμπεριφορας μοιραζουν κιτρινες καρτες δεξια κ αριστερα για μλκιες..
αναρωτιεμαι ρε γκοντ γιατι ασχολεισαι ..βλεπεις ο ιδιος οτι προσπαθεις να τους ανοιξεις τα ματια και αυτοι σε κοροιδευουν ..τι καταλαβαινεις και εσυ?? αστον ας λέει οτι θελει , μυαλο δεν τους βαζεις!

EVANGELOS
06-11-08, 19:13
Nικόλα τρελό ποστ +1 ... αν και τώρα με τα attached jpeg επιμενει τι να πω ...

nikos_E34
06-11-08, 19:23
ας μπει να ξεστραβωθει τι να τον κανω..και εγω εχω ερθει σε αντιθεση με τον γκοντ τοτε για τους αισθητηρες λαμδα..μια φορα επεμεινα,διο την τριτη πηγα και κατεβηκα στο αμαξι και ειδα οτι οι τιμες που εδινε ο αισθητηρας ηταν μεν οντως αυτες που ελεγα εγω αλλα στο διαγραμμα που βγαζει το διαγνωστικο ειναι ακριβως αντιθετο..ξερεις πως ενιωσα εκεινη την ωρα?δεν το κρυβω οτι ενιωσα μαλακας ! plain and simple! σε σχεση με μερικους εδω μεσα εχω εντονο το αισθημα της αυτογνωσιας και αυτοκριτικης:) :owned:
φιλε ΤΟΥΡΜΠΟ αν ανοιξεις τα διαγραμματα θα δεις οτι τα τα επιμερους κομματια ειναι τσιμουχες,κολαρα κλπ...καμια νυξη για θερμοστατη ενσωματομενο ;)

SUPERCHARGER
07-11-08, 12:30
Για μενα χαθηκε το νοημα του ποιος εχει δικιο και σε τι.
Τελικα ασχετα με το ολο θεμα που βγηκε εντελως offtopic στην ερωτηση του ανθρωπου για το αν μπαινει ή οχι και για το αν κανει καλο ή κακο, εγω εβγαλα ενα πολυ ωραιο συμπερασμα απο ολο αυτο........
Οτι καποιοι ανθρωποι εχουν μεγαλο προβλημα συμπεριφορας και ικανοτητας συζητησης.
Επισεις προβαινουν σε χαρακτηρισμους και τροπο συμπεριφορας που δεν αρμοζει ουτε σε συζητησεις προσωπο με προσωπο αλλα και ουτε και σε ενα forum οπου δεν ξερεις προσωπικα τον αλλο (τις πιο πολλες φορες).
Ουτε το επαγγελμα του, ουτε τον χαρακτηρα του.
Ειλικρινα λυπαμαι γιατι υπαρχουν και πολυ αξιολογα ατομα εδω μεσα και λιγοι χαλανε την συνολικη εικονα.
Αυτο δεν ηταν συζητηση αλλα επιθεση με χαρακτηρισμους.
Τα "γελοιος", "μπαρουφες","turbo" κτλ ειναι ενα παραδειγμα.
Ο σεβασμος και η εκτιμηση κυριοι δεν ειναι δεδομενα, ειναι κατι που κερδιζεται δυσκολα και αποδεδειγμενα, και στα ματια τα δικα μου δεν το καταφερατε.
Ακομα και αδικο να εχω.

God
07-11-08, 15:01
Φίλε μου, άστο, δεν το σώζεις με τίποτα. Όταν εγώ προσπάθησα να σου εξηγήσω την μπαρούφα που πέταξες (και το 'μπαρούφα' ήταν γιατί δεν έβρισκα κανένα πιο ευγενικό χαρακτηρισμό για την 'μ@λ@κι@', αν γνωρίζεις σε παρακαλώ να μου τον πεις για να τον έχω και υπ'όψη μου για το μέλλον) απάντησες με ειρωνία και επέμενες κιόλας ότι έχει θερμοστάτη στον πάτο του δοχείου του φίλτρου λαδιού. Είπαμε, αν μπερδεύτηκες ή έκανες λάθος, άνθρωποι είμαστε. Αλλά εσύ επιμένεις κιόλας, για πράγματα που είναι φύση αδύνατον να συμβούν και ενώ σου εξήγησα και εγώ και άλλοι το γιατί. Ούτε είναι δυνατόν να κόψεις την ροή του λαδιού έστω και για 1 δευτερόλεπτο, ούτε μπορείς να κόψεις την επιστροφή του λαδιού στο κάρτερ γιατί όταν έλυνες το φίλτρο θα πλυμμήριζες. Και τώρα που 'μαζευτήκαμε πολλοί' απλώς το παίζεις θιγμένος και κρύβεσαι πίσω από τις λέξεις...

Αν είχες κάτι πραγματικά άξιο λόγου να πεις, η υποστήριξη όσων είπες με σωστά στοιχεία και αποδείξεις (και όχι link απ'όπου βρέξει, γιατί και σε άλλα φόρουμ μπορεί να υπήρχαν μαργαριτάρια για θερμοστάτες στα φίλτρα λαδιού, στο ίντερνετ είμαστε) θα ήταν το μόνο που θα μπορούσε να σε δικαιώσει. Υπάρχουν και σχεδιαγράμματα της BMW και κάθε άλλου κατασκευαστή, υπάρχει και έγκυρη βιβλιογραφία, υπάρχουν 1002 που θα μπορούσαν να στηρίξουν τις θέσεις σου, αν στηριζόντουσαν.

Οπότε αντί να ασχολείσαι με 'την συμπεριφορά κάποιων' καλό θα ήταν να ελένξεις λίγο την δική σου και να μην πετάς κρυάδες για θερμοστάτες στα φίλτρα λαδιού, θα στείλεις κανέναν που να μην γνωρίζει καλά να ψάχνει να τον βρει. Στο κάτω κάτω, μας διαβάζουν και παιδιά. Και δυστυχώς και άνθρωποι που ξέρουν από μηχανές. Και όταν διαβάζουν για θερμοστάτες στα φίλτρα λαδιού και ανεπίστροφες βαλβίδες στην άνοδο του λαδιού θα σκέφτονται πολύ πιο περίεργα πράγματα για το επίπεδο που υπάρχει τριγύρω από αυτά που τάχα σε θίγουν.

SUPERCHARGER
07-11-08, 15:14
http://www.earls.co.uk/earls/coolers/oil_cooler_components.html

http://perma-cool.com/Catalog/Cat_page14.html

http://www.autotech.com/prod_engine_oilcooling.htm

SUPERCHARGER
07-11-08, 15:41
Να και μια φωτο.....

http://www.dtmpower.net/forum/bmw-parts-sale/180696-fs-s54-oil-filter-housing-w-oil-cooler-fittings.html (κωδικος ανταλλακτικου?)

Να και καποιοι αλλοι που λενε μπαρουφες.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1106034

Αντε και μια βιβλιογραφια....
http://www.kinmak.com/downloads/doc/m3training/M3DriveLine.pdf (σελιδα 9).....

Αντε και μια περιγραφη,
http://www.bmwblog.com/2008/10/21/those-crazy-bimmer-fans/

God
07-11-08, 16:03
Ωραία, μόλις αυτό-θάφτηκες...

Οι φωτογραφίες είναι από τα δοχεία του φίλτρου λαδιού των μοτέρ S, και δεν λένε τίποτα απολύτως για θερμοστάτη. Οι θερμοστάτες λαδιού που δείχνεις στα λινκ είναι παρεμβολής/εξωτερικοί, εξάλλου ονομάζονται και remote γι'αυτόν ακριβώς το λόγο και παρεμβάλλονται στις σωληνώσεις του ψυγείου λαδιού, που πάει να πει ότι είναι αυτοί που λέμε εμείς τόση ώρα. Και τέλος, στα τελευταία link οι Αμερικάνοι ακόμα και αυτοί λένε για παρουσία θερμοστάτη στο S54 ευρωπαικό μοτέρ στην είσοδο του ψυγείου λαδιού, που είναι μεν πάνω στο δοχείο του φίλτρου αλλά και πάλι είναι χωριστό κομμάτι και αφορά τα inlet του ψυγείου (και επιμένω πως δεν υπάρχει και στο ευρωπαικό μοντέλο εγώ ο δύσπιστος ακόμα και εκεί). Οι ίδιοι λένε ότι δεν υπάρχει θερμοστάτης σε κανένα άλλο μοτέρ από το εργοστάσιο, ούτε στο S52, οπότε αυτομάτως αναιρούν αυτό που εσύ λες έτσι και αλλιώς.

Το PDF μιλάει πάλι για το S54 και μόνο, και παρουσια θερμοστάτη πάλι στην έξοδο προς το ψυγείο λαδιού.

Το τελευταίο περιγράφει το Z4 M Coupe ένας τυχαίος στο blog του. :D

Τώρα μπορείς να μας δείξεις που γράφει για παρουσία θερμοστάτη στον πάτο κάθε δοχείου φίλτρου λαδιού σε κάθε αυτοκίνητο, καθώς και ανεπίστροφη βαλβίδα στην άνοδο των λαδιών; Έτσι για να μην νιώθουμε πως μιλάμε σε κατάσταση "τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω."...

fast-enough
07-11-08, 16:07
Αν και προσωπικά πίστευα πως ο GOD έχει δίκιο, νομίζω πως ο Supercharger έχει και αυτός δίκιο...
Το λάθος του Supercharger ήταν πως αναφέρθηκε σε όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως φαίνεται και στο pdf που μας έδωσε, η Μ3 έχει θερμοστάτη ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ στο κέλυφος του φίλτρου.
Απόλυτα λογικό γιατί ο θερμοστάτης ΔΕΝ παρεμβαίνει στην κυκλοφορία του λαδιού στη μηχανή αλλά ΜΟΝΟ προς το κύκλωμα ψύξης.
Οπότε και ο GOD έχει δίκιο γιατί όντως ο θερμοστάτης δεν μπορεί να διακόπτει την κυκλοφορία του λαδιού, αλλά και ο SUPERCHARGER έχει δίκιο γιατί όντως ο S54 έχει θερμοστάτη λαδιού στο κέλυφος του φίλτρου. ΟΧΙ στη ροή του λαδιού προς το κάρτερ, ΑΛΛΑ (π.χ.) ΔΙΠΛΑ και προς το κύκλωμα ψύξης.
Οπότε και :bananasmi και :twak:
My 2 cents...
και ΠΑΝΤΑ φιλικά.
ΥΓ. Ποτέ μη λες ποτέ...

fast-enough
07-11-08, 16:09
Ωραία, μόλις αυτό-θάφτηκες...

Οι φωτογραφίες είναι από τα δοχεία του φίλτρου λαδιού των μοτέρ S, και δεν λένε τίποτα απολύτως για θερμοστάτη. Οι θερμοστάτες λαδιού που δείχνεις στα λινκ είναι παρεμβολής/εξωτερικοί, εξάλλου ονομάζονται και remote γι'αυτόν ακριβώς το λόγο και παρεμβάλλονται στις σωληνώσεις του ψυγείου λαδιού, που πάει να πει ότι είναι αυτοί που λέμε εμείς τόση ώρα. Και τέλος, στα τελευταία link οι Αμερικάνοι ακόμα και αυτοί λένε για παρουσία θερμοστάτη στο S54 ευρωπαικό μοτέρ στην είσοδο του ψυγείου λαδιού, που είναι μεν πάνω στο δοχείο του φίλτρου αλλά και πάλι είναι χωριστό κομμάτι και αφορά τα inlet του ψυγείου (και επιμένω πως δεν υπάρχει και στο ευρωπαικό μοντέλο εγώ ο δύσπιστος ακόμα και εκεί). Οι ίδιοι λένε ότι δεν υπάρχει θερμοστάτης σε κανένα άλλο μοτέρ από το εργοστάσιο, ούτε στο S52, οπότε αυτομάτως αναιρούν αυτό που εσύ λες έτσι και αλλιώς.

Το PDF μιλάει πάλι για το S54 και μόνο, και παρουσια θερμοστάτη πάλι στην έξοδο προς το ψυγείο λαδιού.

Το τελευταίο περιγράφει το Z4 M Coupe ένας τυχαίος στο blog του. :D

Τώρα μπορείς να μας δείξεις που γράφει για παρουσία θερμοστάτη στον πάτο κάθε δοχείου φίλτρου λαδιού σε κάθε αυτοκίνητο, καθώς και ανεπίστροφη βαλβίδα στην άνοδο των λαδιών; Έτσι για να μην νιώθουμε πως μιλάμε σε κατάσταση "τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω."...

Φίλε GOD είσαι λάθος. Στο pdf στη σελίδα 9 σημείο 4 αναφέρει ξεκάθαρα πως υπάρχει θερμοστάτης στο κέλυφος του φίλτρου που ελέγχει τη ροή προς το ψυγείο όταν η θερμοκρασία φτάσει τους 95 βαθμούς κελσίου...

SUPERCHARGER
07-11-08, 16:13
Προφανως ο καθενας αντιλαμβανεται τα πραγματα διαφορετικα.
Ειπα την γνωμη μου, ειπες την δικια σου, ειπε και καποιος αλλος κατι αλλο.
Οι ενδιαφερομενοι ας διαλεξουν τι ειναι αυτο που του κανει συμφωνα με την δικη του αντιληψη, τις γνωσεις και τις αναγκες.

Εγω απαντησα σε αυτο το thread για να πω την γνωμη μου και οχι για να κανω διαγωνισμο γνωσεων και εξυπναδας. (αν και ημουν του επαγγελματος μεχρι περσι και για 14 συναπτα ετη με αντιπροσωπιες απο το εξωτερικο, συμμετοχη σε αγωνιστηκες ομαδες, αγωνες, μετατροπες, ιδιοκτητο 4κινητο δυναμομετρο σε ιδιοκτητες εγκαταστασεις στον Αλιμο, ταξιδια σε ολη την Ευρωπη απο το 1997, ιδιαιτερους δεσμους και διασυνδεσεις με την BMW σε Ελλαδα και εξωτερικο και διαφορα αλλα. Το γιατι τα παρατησα και τα πουλησα ολα ειναι προσωπικος λογος....)

Ο υπερμετρος εγωισμος ειναι κακο πραγμα.

God
07-11-08, 16:14
Αμ δεν έχει ούτε το S54. Και επιμένω. Το PDF δεν ξέρω από που είναι (δεν είναι βιβλιογραφία γιατί δεν γράφει ούτε συγγραφέα ούτε εκδότη ούτε τίποτα απολύτως) αλλά και να δεχθώ ότι είναι ενσωματωμένος και αν χαλάσει αλλάζει όλο το κέλυφος, τότε γιατί το κέλυφος ολόκληρο ήδη είναι σε κατάσταση 'discontinued'; Τόσο αήττητος είναι ο τυχόν θερμοστάτης που δεν χαλάει ποτέ, και πλέον αν χαλάσει πετάς το αυτοκίνητο;

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL91&mospid=47621&btnr=11_3008&hg=11&fg=30

Και όπως είπα, βγάλτε από ένα κρύο Μ3 τον ένα σωλήνα του ψυγείου λαδιού. Ποτιστήρι θα γίνει. Το έχω δει με τα μάτια μου, γι'αυτό δεν πιστεύω την παρουσία θερμοστάτη από το εργοστάσιο ΟΥΤΕ σε αυτό το αυτοκίνητο.

SUPERCHARGER
07-11-08, 16:20
Επι την ευκαιρια εχω ενα κιτ της VPD για 330 (χωρις ψυγειο) ολοκαινουριο.
Υπαρχει αγγελια απο παλια εδω μεσα......

fast-enough
07-11-08, 16:31
Ναι αλλά στο bmwfans το δίνει στα 197 ευρώ. : http://bmwfans.info/original/E46/Cou/M3-S54/ECE/L/N/2001/03/mg-11/ill-11_3008/ και κάνει για όλες τις Μ3!!!!! (κινητήρες S50 και S54) http://bmwfans.info/part-11427833240/
Επαναλαμβάνω πως το λάθος του SUPERCHARGER ήταν να πει πως το έχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα...
Το δικό σου, που ακόμα και τώρα λες πως ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει...
Sorry, αλλά και οι δυο έχετε και δίκιο και άδικο...

SUPERCHARGER
07-11-08, 16:37
Ναι αλλά στο bmwfans το δίνει στα 197 ευρώ. : http://bmwfans.info/original/E46/Cou/M3-S54/ECE/L/N/2001/03/mg-11/ill-11_3008/ και κάνει για όλες τις Μ3!!!!! (κινητήρες S50 και S54) http://bmwfans.info/part-11427833240/
Επαναλαμβάνω πως το λάθος του SUPERCHARGER ήταν να πει πως το έχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα...
Το δικό σου, που ακόμα και τώρα λες πως ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει...
Sorry, αλλά και οι δυο έχετε και δίκιο και άδικο...

Φιλε μου απλα να συμπληρωσω, οτι το δικο μου (και οσα εχω πιασει στα χερια μου) που ειναι Μ43 (και το 1600 και το 1900 αλλα και ενα που ξυλωσα απο σπασμενο μοτερ για να δω που θα τρυπησω για το ψυγειο λαδιου) εχουν ολα.

Το ιδιο και η βαση του φιλτρου λαδιου απο το S14 ενος κολλητου μου φιλου οταν το καναμε 2,5lt.

Το ιδιο και ενα V8 4,8lt απο Χ5, το V10 απο Μ5..... (αυτα τα δυο καθονται σε μια αποθηκη για μελλοντικα project).

fast-enough
07-11-08, 16:42
Φιλε μου απλα να συμπληρωσω, οτι το δικο μου (και οσα εχω πιασει στα χερια μου) που ειναι Μ43 (και το 1600 και το 1900 αλλα και ενα που ξυλωσα απο σπασμενο μοτερ για να δω που θα τρυπησω για το ψυγειο λαδιου) εχουν ολα.

Το ιδιο και η βαση του φιλτρου λαδιου απο το S14 ενος κολλητου μου φιλου οταν το καναμε 2,5lt.

Το ιδιο και ενα V8 4,8lt απο Χ5, το V10 απο Μ5..... (αυτα τα δυο καθονται σε μια αποθηκη για μελλοντικα project).

Η αλήθεια είναι πως επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον η κουβέντα εδώ κάθησα και έψαξα και για το δικό μου, (Ε46 318ci) και για άλλα (Ε92, κλπ) όλα έχουν στη βάση του φίλτρου, ένα πράγμα που το ονομάζει στο bmwfans "heat exchanger" (δηλαδή εναλλάκτη θερμότητας). Τώρα ΤΙ είναι αυτό και αν έχει θερμοστάτη, δεν γνωρίζω... Μακάρι να ήξερα να απαντούσα τεκμηριωμένα.
Απλά ότι είδα πρέπει να το πω...

SUPERCHARGER
07-11-08, 16:48
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTYyODYwX3A=.png (http://bmwfans.info/original/E46/Cou/318Ci-N42/ECE/L/N/2004/01/mg-11/ill-11_3191/)


Αν εννοεις το νουμερο 4 σε αυτη την φωτογραφια, δεν ειναι θερμοστατης αλλα ενα μικρο υδροψυκτο ψυγειο λαδιου. Ο θερμοστατης και σε αυτη την περιπτωση ειναι ενσωματομενος στη βαση του φιλτρου. Το ιδιο (αλλα με ψυκτρες και εξωτερικα, εχουν και τα ΜΙΝΙ και ολα τα TDS).
Αν προσεξεις εκει που εφαπτωνται αυτα τα δυο, εχει 3 οπες για το λαδι.
Αναλογα την θερμοκρασια, παρακαμπτει ή περναει απο μεσα.

fast-enough
07-11-08, 16:49
Αν εννοεις το νουμερο 4 σε αυτη την φωτογραφια, δεν ειναι θερμοστατης αλλα ενα μικρο υδροψυκτο ψυγειο λαδιου. Ο θερμοστατης και σε αυτη την περιπτωση ειναι ενσωματομενος στη βαση του φιλτρου.
Αν προσεξεις εκει που εφαπτωνται αυτα τα δυο, εχει 3 οπες για το λαδι.
Αναλογα την θερμοκρασια, παρακαμπτει ή περναει απο μεσα.

Ναι. Αυτό εννοούσα...

God
07-11-08, 16:53
Η αλήθεια είναι πως επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον η κουβέντα εδώ κάθησα και έψαξα και για το δικό μου, (Ε46 318ci) και για άλλα (Ε92, κλπ) όλα έχουν στη βάση του φίλτρου, ένα πράγμα που το ονομάζει στο bmwfans "heat exchanger" (δηλαδή εναλλάκτη θερμότητας). Τώρα ΤΙ είναι αυτό και αν έχει θερμοστάτη, δεν γνωρίζω... Μακάρι να ήξερα να απαντούσα τεκμηριωμένα.
Απλά ότι είδα πρέπει να το πω...

http://bmwfans.info/original/E46/Cou/318Ci-M43/ECE/L/N/2000/01/mg-11/ill-11_1568/

Εγώ που είναι και δεν το βλέπω αυτό; Μου στέλνεις το σωστό διάγραμμα σε παρακαλώ, να δω που είναι και τι κάνει;

Edit: To άλλο διάγραμμα είναι από Ν42 και όχι Μ43 μοτέρ. Αυτό είναι εναλλάκτης θερμότητας μεταξύ λιπαντικού και ψυκτικού, καμία σχέση με θερμοστάτη.

Φιλε μου απλα να συμπληρωσω, οτι το δικο μου (και οσα εχω πιασει στα χερια μου) που ειναι Μ43 (και το 1600 και το 1900 αλλα και ενα που ξυλωσα απο σπασμενο μοτερ για να δω που θα τρυπησω για το ψυγειο λαδιου) εχουν ολα.

Το ιδιο και η βαση του φιλτρου λαδιου απο το S14 ενος κολλητου μου φιλου οταν το καναμε 2,5lt.

Το ιδιο και ενα V8 4,8lt απο Χ5, το V10 απο Μ5..... (αυτα τα δυο καθονται σε μια αποθηκη για μελλοντικα project).

Ναι, οκ, είπαμε όλα τα αυτοκίνητα έχουν θερμοστάτη λαδιού και κρύα δεν κυκλοροφούν τα λάδια...που αν αργήσει το λάδι να ανέβει 2-3 δευτερόλεπτα τον χειμώνα λόγω κρύου κάνει αμέσως το μοτέρ σαν τρακτέρ. Ήθελα να'ξερα, απλή λογική να σκεφτείς αυτό που λες δεν έχεις; Υπάρχει περίπτωση το μοτέρ να λειτουργήσει χωρίς λάδια έστω και 30 δευτερόλεπτα, πόσο μάλλον όση ώρα είναι κρύο;

fast-enough
07-11-08, 16:56
http://bmwfans.info/original/E46/Cou/318Ci-M43/ECE/L/N/2000/01/mg-11/ill-11_1568/

Εγώ που είναι και δεν το βλέπω αυτό; Μου στέλνεις το σωστό διάγραμμα σε παρακαλώ, να δω που είναι και τι κάνει;


Το δικό μου είναι αυτό: (μιλάω για το νο 4)
http://bmwfans.info/original/E46/Cou/318Ci-N42/ECE/L/N/2004/01/mg-11/ill-11_3191/
Δυστυχώς δεν ξέρω τι κάνει...
Με μπερδέψατε!!!

God
07-11-08, 17:03
Το δικό μου είναι αυτό: (μιλάω για το νο 4)
http://bmwfans.info/original/E46/Cou/318Ci-N42/ECE/L/N/2004/01/mg-11/ill-11_3191/
Δυστυχώς δεν ξέρω τι κάνει...
Με μπερδέψατε!!!

Εναλλάκτης θερμότητας...αυτό είναι εκεί για να μεταφέρει την θερμότητα του νερού στο λάδι, ζεσταίνεται πολύ γρηγορότερα ο κινητήρας έτσι. Καμία σχέση με θερμοστάτη ή οτιδήποτε τέτοιο. Η BMW το πρωτοέβαλε στο F650GS (την μοτοσυκλέτα, ναι).

Edit: Από το διάγραμμα με τα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (συγνώμη, δεν έχω κάτι για το Ν42 συγκεκριμένα):


The sophisticated engine concept shows additional technical finesse in its peripherals. The water pump, for example, is on the right of the cylinder head and is driven by a cog wheel unit on the camshaft. The advantageous positioning of the pump * directly behind the cooler with integrated thermostat * means that only short hose connections are needed. The engine therefore looks particularly compact and tidy. An oil-water heat exchanger next to the easily accessible oil filter ensures that the engine warms up particularly quickly after a cold start. In addition, the heat exchange also limits the engine oil temperatures.

SUPERCHARGER
07-11-08, 17:37
Μα για Ν42 ρωτησε ο ανθρωπος.
In addition, the heat exchange also limits the engine oil temperatures.
Απ το δικο σου post.

God
07-11-08, 17:49
Μα για Ν42 ρωτησε ο ανθρωπος.
In addition, the heat exchange also limits the engine oil temperatures.
Απ το δικο σου post.

Τα 318Ci φορούσαν και Μ43, και για Μ43 μίλησες εσύ.

Από το δικό μου ποστ...δεν ξέρεις καλά Αγγλικά μου φαίνεται! "Περιορίζει τη θερμοκρασία του λιπαντικού του κινητήρα" είναι η μετάφραση και όχι "περιορίζει την ροή του λιπαντικού" ή οτιδήποτε συναφές, και δεν έχει καμία σχέση με θερμοστάτη αυτό, το άκρως αντίθετο. Ο εναλλάκτης παίρνει την θερμοκρασία του ψυκτικού που ζεσταίνεται πολύ γρήγορα για να ζεστάνει τα λάδια γρηγορότερα, και όταν ζεσταθούν πολύ τα λάδια τότε κάνει το ακριβώς αντίθετο και μεταφέρει την θερμότητά τους στο ψυκτικό λειτουργώντας ως συσκευή ψύξης για την αποφυγή υπερθέρμανσης. Μία λειτουργεί ως 'θερμάστρα' και μία ως ψυγείο, εξού και το όνομά του 'εναλλάκτης', λειτουργεί από όποια μεριά συμφέρει εκεί την χρονική στιγμή. Έτσι συντηρεί μία σχεδόν πανομοιότυπη θερμοκρασία ψυκτικού και λιπαντικού. Αρκετά έξυπνη χρήση για μία απλή συσκευή...γερμαναράδες.

nikos_E34
07-11-08, 17:52
καλα ρε γμτ δεν εχετε το θεο σας λεμε..οδηγατε αμαξια για 30-50.000 ευρω και δεν ξερετε στοιχειωδη αγγλικα :smashtard

αυτη η μλκια που λες οτι ειναι θερμοστατης δεν ειναι θερμοστατης αλλα εναλλακτης θερμοτητας...αποτελει ενα σωμα που μπαινει το λαδι και νερο απο το συστημα ψυξης και αυτο βοηθα στο να ζεσταινει γρηγοροτερα το λαδι της μηχανης! επισης βοηθα στο να μην ανεβαζει θερμοκρασια το λαδι της μηχανης πιο πανω απο 95 βαθμους κελσιου! στα Μ υπαρχει εξτρα ενα ψυγειο λαδιου που ψυχει το λαδι και ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΟΥΤΕ ΒΑΛΒΙΔΑ!δεν υπαρχει λεμε!!! δεν υπαρχει το ανταλακτικο παει να πει οτι δεν υπαρχει!
και ξεκολλα να το παιζεις θυμα και να κρυβεσαι πισω απο τις κουβεντες..οσο για τα προτζεκτ σου ...ανοιξε νεο θρεντ με φωτο να δουμε..αλλιως τα ακουμε για βερεσε...ενα παληκαρι ειχε σοβαρο προτζεκτ εδω μεσα (καροτσα Μ3 Ε30 και μοτερ V10 5litro Μ) αυτος ειχε κανει ολοκληρη σεσσιον που τυφλα να εχει το πλειμποι...γουσταρα τρελα..
λοιπον...να υποθεσω οτι ολη η φασαρια γινεται για αυτον τον εναλλακτη που στην ουσια ειναι εναλλακτης και οχι θερμοστατης??
η λες να συνεχισεις το βιολι σου?

SUPERCHARGER
07-11-08, 18:00
ρε χαλαρωστε, τι σχεση εχει ο ενναλακτης θερμοτητας με τον θερμοστατη?
Ειπα εγω οτι αυτο το νουμερο 4 ειναι θερμοστατης? Παλι τα ιδια θα λεμε?
Εναλλακτης ειναι και το ψυγειο του καλοριφερ ακομα ή το ψυγειο του σπιτιου μας. Απλος κανονας της φυσικης ειναι.
Οσο για το ποσο καλα αγγλικα ξερω, ε αμα το κρινεται και αυτο ..... τυφλα να εχει το μαντειο των Δελφων....

Νικο, μαλλον απαντησες κατευθειαν στο τελος και εχασες καποιο Link με την φωτογραφια του θερμοστατη.

Αλλο ρωτησε ο ανθρωπος, αλλο απαντησατε.

Μ43 ειναι το δικο μου και οχι του παιδιου που ρωτησε.

SUPERCHARGER
07-11-08, 18:02
Φιλε Fast-enough,

Ελπιζω να καταλαβες τι ειναι αυτο και τι κανει.

fast-enough
07-11-08, 20:29
ok thanxs!

m52b33
15-11-08, 20:00
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ !
θερμοστατη στην βαση φ. λαδιου εχει και το και 46και το 36 Μ3 !
δεν παει να πει οτι, οταν δεν το βριστουμε στο EPC ,δεν υπαρχει κιολας!
και το Ε92 εχει πολλα μεσα στο διαφορικο και το σασμαν , αλλα δεν εμφανιζοντε στο EPC!
προσοχη αλλη φορα σε αυτα που γραφουμε!!!