PDA

Επιστροφή στο Forum : E34'' Ραγισμα ΚΑΡΤΕΡ....


BMW520i 92
11-11-08, 14:05
καλησπερα σε ολους... εχω ενα Ε34'' 518.. το οποιο μεχρι πριν το παρω απο το πατερα μου ειταν μια χαρα... βεβαια... εγω το πηγα καπου στον ασπροπυργο μεσα σε ενα χοραφι... και καπου βρηκε σε κοτρονα μαλλον και μου ραγισμε το καρτερ και χανει ΟΧΙ πολλα αλλα λιγα λαδια... ειπαρχει καποια κολλα η κατι τετοιο οστε να κολιση ας πουμε για παντα η για προσορινα ?? γτ για κατι τετοιο μας ειπε ενας μηχανικος... η αν ειπαρχει να αλαχτει αλλο καρτερ και ποσο μπορει να εχει (καποιο σαιτ ισως για τιμες ??)


Ευχαριστω θα περιμενω νεα σας...

mitsos_chania
11-11-08, 14:28
φιλε ακριβως το ιδιο πραγμα ειχα κανει και εγω στο ε34.μονο που εμενα η τρυπα ηταν μεγαλη και εχασε ολα τα λαδια.το πηγα στο μηχανικο μου και μου μπαλωσε την τρυπα και τωρα 2χρονια ολα ειναι οκ

stauros772000
11-11-08, 15:34
αν το μεταλλο ειναι σιδηρος και οχι αλουμινιο,και δεν εχει μεγαλο κενο,μπορεις να χρησιμοποιησεις χημικο μεταλλο,με αντοχες εως 160 βαθμους.μην βαλεις τπτ με χαμηλοτερη θερμοκρασια αντοχης.

oldcarskickass
11-11-08, 15:48
αν το μεταλλο ειναι σιδηρος και οχι αλουμινιο,και δεν εχει μεγαλο κενο,μπορεις να χρησιμοποιησεις χημικο μεταλλο,με αντοχες εως 160 βαθμους.μην βαλεις τπτ με χαμηλοτερη θερμοκρασια αντοχης.

Αλουμινένιο είναι στάυρο!

Λοιπόν σαν γνώστης με το θέμα << σπασμένο κάρτερ >> υπάρχει κόλλα δύο στοιχείων την οποία την αλείφεις πάνω στο ράγισμα και γίνεται σαν καινούριο, καλό είναι να ΒΓΑΛΕΙΣ το κάρτερ να το πλύνεις με βενζίνη και να το κολλήσεις και από τις δυο μεριές.

Αλλιώς όσο και να στραγγίξεις - καθαρίσεις τα λάδια πάλι θα χάνει.

Snoopy
11-11-08, 16:16
Είχα δεί επισκευή κάρτερ και αφού το καθαρίσανε μετά το πυρώσανε με οξυγόνο και ύστερα το κολήσανε.
Αν ήταν σωστό ή όχι δεν το ξέρω αλλά μου φάνηκε πως έτσι πρέπει να γινεται η δουλεια.
αν ήταν αλουμινένιο δεν το ξέρω. μάλλον δεν ήταν.

SUPERCHARGER
11-11-08, 17:33
Το δικο μου παντως το εχω μπαλωσει εδω και 2 χρονια με αυτο το "χημικο μεταλλο" και ειναι μια χαρα.
Και ειχα μεγαλο ρηγμα.
Θελει ομως πολυ καλο καθαρισμα και υπομονη.

God
11-11-08, 22:51
καλησπερα σε ολους... εχω ενα Ε34'' 518.. το οποιο μεχρι πριν το παρω απο το πατερα μου ειταν μια χαρα... βεβαια... εγω το πηγα καπου στον ασπροπυργο μεσα σε ενα χοραφι... και καπου βρηκε σε κοτρονα μαλλον και μου ραγισμε το καρτερ και χανει ΟΧΙ πολλα αλλα λιγα λαδια... ειπαρχει καποια κολλα η κατι τετοιο οστε να κολιση ας πουμε για παντα η για προσορινα ?? γτ για κατι τετοιο μας ειπε ενας μηχανικος... η αν ειπαρχει να αλαχτει αλλο καρτερ και ποσο μπορει να εχει (καποιο σαιτ ισως για τιμες ??)


Ευχαριστω θα περιμενω νεα σας...

Ότι υπάρχει κόλλα, υπάρχει, όπως είπαν και τα παιδιά. Αλλά και το κάρτερ να αλλάξεις δεν είναι και μεγάλο κόστος. Το μικρό κάρτερ κάνει περίπου 90€ καινούργιο και η φλάντζα περίπου άλλα 7. Μεταχειρισμένο το πολύ 50€ θα το βρεις, και η εργασία είναι μηδαμινή (16 βίδες λύνεις από κάτω με το χέρι, 10 λεπτά δουλειά). Οπότε και για 100€ να μιλάμε τα ανταλλακτικά, 20€ την εργασία και 25-75€ τα φρέσκα λάδια (που θα τα βάλεις έτσι και αλλιώς), δεν νομίζω να συμφέρει να διακινδυνεύεις με κολλήσεις και μπαλώματα και να παιδεύεσαι μέσα-έξω στα συνεργεία.

Κοίτα να το φτιάξεις όμως γιατί το ρήγμα θα μεγαλώνει μέρα με την μέρα από τις συστολές-διαστολές και μπορεί να κάνεις μεγάλη ζημιά.

E30_318is
12-11-08, 15:51
Παίζει και η λύση να το βγάλεις και να το πας μια βόλτα από Φρατζή να στο κωλήσει κάποιος επαγγελματίας, εγώ αυτό έχω κάνει δύο φορές