PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα με φρενα.


strofimios
12-11-08, 12:11
Πριν λιγο καιρο αλλαξα δισκους,τακακια μπρος-πισω.Επισης εβαλα σωληνακια υψηλης και υγρα 5.1.
Το προβλημα ομως με την αποκριση παραμενει.Τι εννοω,αρκετη διαδρομη του πεταλιου ειναι αχρηστη,δηλαδη πατας και δεν γινεται τιποτα,πατας περισσοτερο και απο καποιο σημειο και μετα πιανει κανονικα.Ολοι μου λενε οτι ετσι ειναι.Ομως παρατηρω οτι θελει εξαερωση πολυ συχνα.Επισης οταν φρεναρω ελαφρα αφησω και ξαναπατησω βελτιωνεται η κατασταση.
Μηπως πρεπει να κανω ενα rebuild στις δαγκανες με το κιτ που δινει η bmw;
Ευχαριστω.

InsaneDriver
12-11-08, 12:20
Μήπως τα κυλινδράκια που κινούνται οι δαγκάνες έχουν στραβώσει ελαφρώς;

Τα υγρά που έβαλες είναι κατάλληλα για το αμάξι;

NIKOS Z3
12-11-08, 13:20
απ την στιγμη που αλαζει στη διπλοπεταλια υπαρχει θεμα κατι γινετε με τα κυλινδρακια.

InsaneDriver
12-11-08, 13:48
Μάκη 10 ευρώ το ένα κάνουν. Για πάρε ένα σετ καινούργια μήπως βγάλεις άκρη.
Αλλιώς είναι κάτι στην πίεση των υγρών. Μήπως η τρόμπα είναι στα τελευταία της.

bmwdakiaspower
12-11-08, 14:09
φιλε μου το ιδιο ακριβως προβλημα μετα απο ακριβως ιδια αναβαθμηση εχω και εγω... δεν το εχω ψαξει πολυ... ρωτησα εναν μηχανικο κ δεν ηξερε.....(τσοπανης μαλλον...) ακομα κ στα κατεβασματα το πενταλ του φρενου σκληραινει σε εμενα.... κοιτα κ δωσε μας τα φωτα σου!!!!!

strofimios
12-11-08, 22:07
Πηγα στον φρενά που εκανα την αναβαθμιση.Εκανε εξαερωση,δεν εβγαλε τιποτα.Το καναμε βολτα και αφου του εξηγησα πως ακριβως θελω να ειναι τα φρενα μου ειπε οτι τα 36 ετσι ειναι ολα.Εχουν αυτη την υστερηση στην αποκριση λογο του αρχαιου abs.Εξηγω(οπως μου εξηγησε και αυτος),επειδη το abs του 36 ειναι 1ης γενιας και μπαινει για πλακα,ειναι και πολυ βαρυ το αυτοκινητο, εαν ειχαμε αμεση αποκριση,στο παραμικρο πατημα ο τροχοι θα ειχαν την ταση να μπλοκαρουν,θα εμπαινε το abs και ποιος ξερει που θα σταματαγαμε και φυσικα σε δρομο με ανωμαλιες ή στο βρεγμενο θα γινονταν χαμος.Μου ειπε οτι για να εχω πεταλι πετρα θελω αντλια απο Μ3 αλλα δεν αναλαμβανει να την βαλει για τους παραπανω λογους,ασε που δεν θα ειναι και οτι καλυτερο τοσο μεγαλη πιεση στα μικρα φρενα.Ακομα και 4πιστονες να βαλω η αποκριση βελτιωνεται ελαχιστα.Χρειαζεται,πρωτα απο ολα,τουλαχιστον 17'' ζαντες(και φυσικα λαστιχα),4πιστονες με δισκους,αντλια μεγαλυτερη,διακοπτης για το abs και εαν θελουμε το απολυτο τοτε βαζουμε και πισω 4πιστονες με δισκους και μετα οταν φρεναρεις μαζευεις την ασφαλτο σαν χαλακι.Τα ιδια μου εχουν πει και στο συνεργειο που το παω(εχει μια 328 ο ιδιοκτητης)και σε εναν αλλο φρενά που πηγα.Ολα,αντλιες κλπ.,τα βρηκε ο.κ.