PDA

Επιστροφή στο Forum : Crash test e-36


strofimios
15-11-08, 11:25
Με αφορμη ενα ενθετο που ειχαν τα νεα πριν μια εβδομαδα,το οποιο ειχε αποτελεσματα C.T. μεταξυ αλλων και της e-36 του '97,ειπα να ριξω μια ματια στο net.
Βρηκα αυτο(το ιδιο ακριβως εδινε και το ενθετο):
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

Dimzan
15-11-08, 11:48
και μετα σου λενε προτιμω να παρω ενα πιο παλιο γερμανικο παρα ενα καινουριο γτι ειναι καλυτερο...

konc
15-11-08, 12:00
Ναι είναι γεγονός... Δεν φημίζεται για την αντοχή του στις στούκες το Ε36, δεν ήταν ιδιαίτερα καλό ακόμα και στην εποχή του. Φαντάσου τώρα, μετά από σχεδόν 20 χρόνια και με όλα αυτά που έχουν βγει. Αν και κάτοχός του, θεωρώ ότι είναι μάλλον επικίνδυνο και ξεπερασμένο σε ότι αφορά την ασφάλεια και μόνο.

InsaneDriver
15-11-08, 12:02
Σκεφτείτε δηλαδή ένα e30 τι προστασία προσφέρει.
Και δεν σημαίνει ότι δεν είναι γερά αυτοκίνητα.
Απλά δεν υπάρχουν οι ελεγχόμενες ζώνες παραμόρφωσης κατά την πρόσκρουση και όλο το ζόρι το τρώνε οι επιβάτες.

MTerry
15-11-08, 13:21
Με αφορμη ενα ενθετο που ειχαν τα νεα πριν μια εβδομαδα,το οποιο ειχε αποτελεσματα C.T. μεταξυ αλλων και της e-36 του '97,ειπα να ριξω μια ματια στο net.
Βρηκα αυτο(το ιδιο ακριβως εδινε και το ενθετο):
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx


Και γω το ίδιο πίστευα .Φαντάσου το Ε36 325ι(΄91-χωρίς αερόσακους) που είχα :bugeye: !

Εβαγα τρελλό κόλλημα με το site . . . δεν το ηξερα !

GTherion
15-11-08, 13:21
crash test για e46 coupe υπάρχει πουθενά; ψάχνω στο net αλλά δεν βρίσκω...

tassos
15-11-08, 13:56
Στην ιδια σελιδα δες! euroncap.com

Mεγαλη διαφορα, τεραστια θα ελεγα.. 1,5* για το ε36, 4* για το ε46, 5* για το ε90

Βεβαια σε καθα περιπτωση η προστασια πεζων χαλια!!
γιαυτο αν περπατας στο δρομο, μακρια απο bmw, καλυτερα φορτηγο...

GTherion
15-11-08, 14:10
η βαθμολογία είναι ίδια για coupe και για sedan;

stelmaniac
15-11-08, 14:18
Παιδια,μηπως στην πραξη δηλαδη στο δρομο ειναι διαφορετικα τα πραγματα, οχι οτι αμφισβητω την αξιοπιστια των τεστ αλλα υπηρξα μαρτυς πολλων τρακαρισματων μεταξυ Ε36 και διαφορων νεων αυτοκινητων και αυτα που ειδα δεν εχουν καμια σχεση με τα εν λογω αποτελεσματα...

MTerry
15-11-08, 14:42
Παιδια,μηπως στην πραξη δηλαδη στο δρομο ειναι διαφορετικα τα πραγματα, οχι οτι αμφισβητω την αξιοπιστια των τεστ αλλα υπηρξα μαρτυς πολλων τρακαρισματων μεταξυ Ε36 και διαφορων νεων αυτοκινητων και αυτα που ειδα δεν εχουν καμια σχεση με τα εν λογω αποτελεσματα...

Σ΄ αυτό που λές έχεις δίκιο . Και εγώ οσα κοπανιμένα Ε36 έχω δεί ηταν σε πολύ καλά επίπεδα . . . παρ΄λα αυτά μην γνωρίζοντας τις συνθήκες που γίνεται καθε ατύχημα πιστευω ότι τα αποτελέσματα των crash test , επειδή γίνοντε κατω απο τις ίδιες συνθήκες και για όλα τα αυτοκίνητα , θεωρώ ότι ειναι αξιόπιστα . . . ! :(

InsaneDriver
15-11-08, 15:01
Ρε παιδιά...άλλο η παραμόρφωση ενός αυτοκινήτου και άλλο η κατάσταση στην οποία βγαίνει ο οδηγός από αυτό.
Τρανό παράδειγμα το crash test μεταξύ smart και S Class Mercedes όπου το smart δεν έχει τσαλακωθεί πάρα πολύ λόγω του κλωβού ασφαλείας ενώ η S έχει μείνει μισή και έχει αγκαλιάσει το smart. Όμως οι μηχανικοί δηλώσανε μετά τη δοκιμή οι επιβάτες του smart δεν θα ζούσαν επειδή το σώμα τους θα λάμβανε τεράστιες στιγμιαίες επιβραδύνσεις.

saikoE39
15-11-08, 16:46
Ρε παιδιά...άλλο η παραμόρφωση ενός αυτοκινήτου και άλλο η κατάσταση στην οποία βγαίνει ο οδηγός από αυτό.
Τρανό παράδειγμα το crash test μεταξύ smart και S Class Mercedes όπου το smart δεν έχει τσαλακωθεί πάρα πολύ λόγω του κλωβού ασφαλείας ενώ η S έχει μείνει μισή και έχει αγκαλιάσει το smart. Όμως οι μηχανικοί δηλώσανε μετά τη δοκιμή οι επιβάτες του smart δεν θα ζούσαν επειδή το σώμα τους θα λάμβανε τεράστιες στιγμιαίες επιβραδύνσεις.

+1....
απλα στην ελλαδα....το καλυτερο ειναι,οποιο παθει και την λιγοτερη ζημια......!!!!!!!
ασχετα αν σου σπασουν ολες οι κοκαλες σου.....!!!!!!
γενικα τα Ε36 και τα Ε30 οπως και καθε αυτοκινητο που ειναι σχεδιασμενο αρχες 90 εως 95 και πριν το 90 εχουν ενα θεμα στον τομεα ασφαλειας...!!!!

η ιδια κουβεντα ειχε γινει πιο παλια...και ειχε γινει χαμος.....
οταν το ματιζ βγηκε οτι παρειχε ασφαλεια στον επιβατη καλυτερη...απο οτι ενα Ε36......!!!!!!

MTerry
15-11-08, 17:00
Ρε παιδιά...άλλο η παραμόρφωση ενός αυτοκινήτου και άλλο η κατάσταση στην οποία βγαίνει ο οδηγός από αυτό.

Αυτό εννοώ και εγώ όταν λέω
Και εγώ οσα κοπανιμένα Ε36 έχω δεί ηταν σε πολύ καλά επίπεδα . . .

Και τα αυτοκίνητα έδειχναν να έχουν αποροφήσει την προσκρουση χωρίς να έχουν διαλυθεί αλλα και οι επιβάτες απ΄ότι μαθαινα μετά δεν ειχαν σοβαρους τραυματισμους !
Τεσπα οπως και να έχει στα crash test , οπως ειπες , μετρουν τά πάντα (αισθητήρες σε όλο το ανδρείκελο και στο όχημα ). . . σε μιά ελεγχόμενη προσκρουση που θεωρειται απο τις χειρότερες . . . όποτε αυτοί ξέρουν :)!!!

mixalhs
15-11-08, 17:09
Ειναι να μην ερθει η ωρα σου αμα ερθει μην ψαχνεις.....

Speedy
15-11-08, 19:45
Ειναι να μην ερθει η ωρα σου αμα ερθει μην ψαχνεις.....


Αυτο ακριβως..

Πιαζουν πολλα ρολο πιστευω...

Παντως δεν εχω ακουσει πολλα ασχημα για το εν λογο μοντελο.

Δημήτρης
16-11-08, 16:11
Σκεφτείτε δηλαδή ένα e30 τι προστασία προσφέρει.
Και δεν σημαίνει ότι δεν είναι γερά αυτοκίνητα.
Απλά δεν υπάρχουν οι ελεγχόμενες ζώνες παραμόρφωσης κατά την πρόσκρουση και όλο το ζόρι το τρώνε οι επιβάτες.


Αν και αυτό όλοι νομίζουν, είναι γεγονός ότι οι ζώνες παραμόρφωσης υπάρχουν από το 1975 στην Ε21. Απλώς μέχρι και το 1997 τα τεστ γίνονταν με 50 χλμ και σήμερα με 64. Κανείς δε λέει τι ασφάλεια προσφέρουν τα σημερινά 5άστερα σε στούκα με 90 χλμ για παράδειγμα.

oldcarskickass
16-11-08, 16:43
Με αφορμη ενα ενθετο που ειχαν τα νεα πριν μια εβδομαδα,το οποιο ειχε αποτελεσματα C.T. μεταξυ αλλων και της e-36 του '97,ειπα να ριξω μια ματια στο net.
Βρηκα αυτο(το ιδιο ακριβως εδινε και το ενθετο):
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

Σκεφτείτε δηλαδή ένα e30 τι προστασία προσφέρει.
Και δεν σημαίνει ότι δεν είναι γερά αυτοκίνητα.
Απλά δεν υπάρχουν οι ελεγχόμενες ζώνες παραμόρφωσης κατά την πρόσκρουση και όλο το ζόρι το τρώνε οι επιβάτες.


Άλλο το γερά, ειδικά όπως το όριζει ο μέσος κομπλεξικός έλληνας κάτοχος BMW, και άλλο το ΓΕΡΑ, δλδ να προστατεύουν του επιβάτες τους.

Παιδια,μηπως στην πραξη δηλαδη στο δρομο ειναι διαφορετικα τα πραγματα, οχι οτι αμφισβητω την αξιοπιστια των τεστ αλλα υπηρξα μαρτυς πολλων τρακαρισματων μεταξυ Ε36 και διαφορων νεων αυτοκινητων και αυτα που ειδα δεν εχουν καμια σχεση με τα εν λογω αποτελεσματα...

Στέλλιο αν το Ε36 χτυπήσει με 64χλμ/ώρα σε ΑΚΙΝΗΤΟ εμπόδιο τα αποτελέσματα θα είναι τα ΙΔΙΑ.- Η φυσική και οι νόμοι της δεν κάνουν διακρίσεις στο εργαστήριο και στο δρόμο.

Σ΄ αυτό που λές έχεις δίκιο . Και εγώ οσα κοπανιμένα Ε36 έχω δεί ηταν σε πολύ καλά επίπεδα . . . παρ΄λα αυτά μην γνωρίζοντας τις συνθήκες που γίνεται καθε ατύχημα πιστευω ότι τα αποτελέσματα των crash test , επειδή γίνοντε κατω απο τις ίδιες συνθήκες και για όλα τα αυτοκίνητα , θεωρώ ότι ειναι αξιόπιστα . . . ! :(

Οι συνθήκες που λες είναι ένα ΧΑΟΤΙΚΟ σύστημα με δισεκατομύρια παραμέτρους η κυριότερη των οποίων πιστεύω είναι η παιδεία των οδηγών.

Σε μια χώρα που θεωρεί ότι το όχημα θα φρέναρε καλύτερα αν ΔΕΝ είχε ABS τι να πεις και τι να εξηγήσεις.


Ειναι να μην ερθει η ωρα σου αμα ερθει μην ψαχνεις.....


Ναι αλλά μέχρι τότε καλύτερα να φυλάγεσαι και το κυριότερο να ΜΗΝ ΤΡΕΦΕΙΣ αυταπάτες.

stelmaniac
16-11-08, 17:55
Λευτερη 64 χιλιομετρα σε προσκρουση με 100% αντισταση δηλαδη 128 στην ουσια ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ταχυτητα για οτιδηποτε κινουμενο στον κοσμο και πιστευω οτι εχει σημασια ο παραγων τυχη αλλα και οι συνθηκες κατω απ τις οποιες γινεται μια προσκρουση,εκτος απ την ασφαλεια που παρεχει ενα ευτοκινητο.

Στην πραξη, εγω που τρακαρα μετωπικα με οπελ αστρα του 2000 με περιπου 25 χιλιομετρα σε επιβραδυνση δηλαδη φρεναριστος, το οπελ διαλυθηκε εις τα εξ ων συνετεθη(το πηρε ο γερανος) και στο καμπριο βαφτηκε μονο ο προφυλακτηρας...Κανεις απ τους επιβατες δεν επαθε τιποτα λογω ζωνων ασφαλειας...

Dimzan
16-11-08, 18:05
να ρωτησω τωρα κατι λιγο πιο ασχετο αλλα εχω ακουσει οτι ενα καλο μπακες με ζωνες 4ων σημειων ειναι πολυ καλο απο αποψη ασφαλειας ακομα και χωρις αεροσακο. ισχυει?

yiannis2002
16-11-08, 18:11
να ρωτησω τωρα κατι λιγο πιο ασχετο αλλα εχω ακουσει οτι ενα καλο μπακες με ζωνες 4ων σημειων ειναι πολυ καλο απο αποψη ασφαλειας ακομα και χωρις αεροσακο. ισχυει?

Ισχύει αν είσαι σφιχτά δεμένος, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει πως θα σε σώσει σε τρακάρισμα.

oldcarskickass
16-11-08, 18:13
Λευτερη 64 χιλιομετρα σε προσκρουση με 100% αντισταση δηλαδη 128 στην ουσια ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ταχυτητα για οτιδηποτε κινουμενο στον κοσμο και πιστευω οτι εχει σημασια ο παραγων τυχη αλλα και οι συνθηκες κατω απ τις οποιες γινεται μια προσκρουση,εκτος απ την ασφαλεια που παρεχει ενα ευτοκινητο.

Στην πραξη, εγω που τρακαρα μετωπικα με οπελ αστρα του 2000 με περιπου 25 χιλιομετρα σε επιβραδυνση δηλαδη φρεναριστος, το οπελ διαλυθηκε εις τα εξ ων συνετεθη(το πηρε ο γερανος) και στο καμπριο βαφτηκε μονο ο προφυλακτηρας...Κανεις απ τους επιβατες δεν επαθε τιποτα λογω ζωνων ασφαλειας...


Στέλλιο αυτό που λες γίνεται αν και ο άλλος έρχεται καταπάνω σου με 64km/h. Δλδ πλησιάζει ο ένας τον άλλο με 128km/h, όταν εσύ πηγαίνεις σε ντουβάρι με 64 πηγαίνεις με 64.

Ο Tiff Niedel είχε ρίξει μετωπικά ένα Ε34 και ένα Βόλβο τα οποία κινούνταν με 100km/h ως προς την άσφαλτο, όχι το ένα προς το άλλο (δλδ το κοντέρ του καθένα έγραφε 100km/h) ψάξε να δεις τι έγινε.


να ρωτησω τωρα κατι λιγο πιο ασχετο αλλα εχω ακουσει οτι ενα καλο μπακες με ζωνες 4ων σημειων ειναι πολυ καλο απο αποψη ασφαλειας ακομα και χωρις αεροσακο. ισχυει?

Καλό είναι να μένει ο οδηγός και οι συνεπιβάτες στο μέρος που έχει προβλεφθεί απο τον κατασκευαστή ότι είναι ασφαλές.

yiannis2002
16-11-08, 18:15
Καλό είναι να μένει ο οδηγός και οι συνεπιβάτες στο μέρος που έχει προβλεφθεί απο τον κατασκευαστή ότι είναι ασφαλές.

Δεν είναι απόλυτο αυτό που λες Λευτέρη
και πάλι στην ίδια θέση είσαι, αλλά εισαι πιο ασφαλής, και παθητικά, αλλά και ενεργητικά. Αλλιώς οδηγείς όταν είσαι στο μπάκετ που είσαι σταθερός και δεν κουνιέσαι καθόλου δεξιά αριστερά και αλλιώς στο μαμα κάθισμα.
Η διαφορά είναι μεγάλη

stelmaniac
16-11-08, 18:55
Στέλλιο αυτό που λες γίνεται αν και ο άλλος έρχεται καταπάνω σου με 64km/h. Δλδ πλησιάζει ο ένας τον άλλο με 128km/h, όταν εσύ πηγαίνεις σε ντουβάρι με 64 πηγαίνεις με 64.

Ο Tiff Niedel είχε ρίξει μετωπικά ένα Ε34 και ένα Βόλβο τα οποία κινούνταν με 100km/h ως προς την άσφαλτο, όχι το ένα προς το άλλο (δλδ το κοντέρ του καθένα έγραφε 100km/h) ψάξε να δεις τι έγινε.




Καλό είναι να μένει ο οδηγός και οι συνεπιβάτες στο μέρος που έχει προβλεφθεί απο τον κατασκευαστή ότι είναι ασφαλές.

Aν και κανεις λαθος ,σε προσκρουση δε σε σκοτωνει μονο η ταχυτητα αλλα και το βαρος σου...Αν ζυγιζεις 90 κιλα με αδρανεια 64 χιλιομετρων θα ζυγιζεις 5760 κιλα!!!(90χ64)..To ιδιο ισχυει και για το αυτοκινητο φυσικα...

oldcarskickass
16-11-08, 19:35
Aν και κανεις λαθος ,σε προσκρουση δε σε σκοτωνει μονο η ταχυτητα αλλα και το βαρος σου...Αν ζυγιζεις 90 κιλα με αδρανεια 64 χιλιομετρων θα ζυγιζεις 5760 κιλα!!!(90χ64)..To ιδιο ισχυει και για το αυτοκινητο φυσικα...

Στον υπολογισμό της ταχύτητας πρόσκρουσης δεν κάνω λάθος Στέλλιο, 100%.

Όσο για το πόσο θα ζυγίζεις δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί 90kg*64km/h μας κάνουν μεν 5760 αλλά οι μονάδες αυτού του υπολογισμού δεν είναι κιλά αλλά (kg*km)/hr και αυτό προσδιορίζει την ορμή του σώματος που τρέχει με Α ταχύτητα.

dimitris_e36
16-11-08, 20:00
παιδια ολα ειναι φυσικη!!!!ασχετο αλλα οσο με το θεμα μας ειναι οτι στο συγκεκριμενο τεστ το αμαξι ειναι σαν να χτυπαει σε τυχο και οχι με αλλο αμαξι!η διαφορα ειναι οτι η παραμορφοση γινετε μονο στο αμαξι!οσο απο προσωπικη εμπειρια παιδια με το δικο μου 36αρι επεσε πανω μου ενας πλαγιομετοπικα και η ζημια ηταν μικρη με τα χιλιομετρα του που μου ειπε πως ειχε τουλαχιστον 70 και το δικο του ειχε ολικη καταστροφη και ηταν ρενο το οποιο ειναι και 5*!!!η ζημια μου ηταν πορτα φτερο και απο την πορτα φενοντουαν οι προστατευτικες μπαρες που εχει που δεν το περιμενα τοσο παλιο αμαξι να εχει!!!εγω λεω παιδια πως ειναι ασφαλες το 36αρι!!!

dimitris_e36
16-11-08, 20:14
οριστε παιδια και οι photo!!!!
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/album.php?albumid=176&pictureid=1483

kostase28
16-11-08, 20:41
Πιο ασφαλες ειναι το αμαξι που σε περιπτωση συγκρουσης παθει μεγαλυτερη ζημια παρα εκεινο που παθαινει ελαχιστη λαμαρινοδουλεια.Αυτο βεβαια μονο αν το εσωτερικο ειναι ανεπαφο απο την συγκρουση.Η αποροφηση δυναμικης ενεργειας απο το αμαξι ειναι μεγαλυτερη σε αυτο που θα παθει μεγαλυτερη ζημια.Στην Ελλαδα οταν τρακαρει ενα παλιο αμαξι με ενα συγχρονο ολοι λενε οτι το παλιο ειναι πιο ασφαλες γιατι "δεν επαθε τιποτα,ενω το καινουριο διαλυθηκε..." ελεος πια! Παντως η Ε36 και για την εποχη της ηταν ανεπαρκης σε περιπτωση συγκρουσης

dimitris_e36
16-11-08, 21:52
πολυ σωστο αυτο που λες κωστα!!!ειναι να μεινει η δυναμη στο εξωτερικο του αυτοκινητου ωστε να μην δεχτει πολυ δυναμη μεσα στην καμπινα των επιβατων!!!

strofimios
17-11-08, 07:59
Ο Tiff Niedel είχε ρίξει μετωπικά ένα Ε34 και ένα Βόλβο τα οποία κινούνταν με 100km/h ως προς την άσφαλτο, όχι το ένα προς το άλλο (δλδ το κοντέρ του καθένα έγραφε 100km/h) ψάξε να δεις τι έγινε.

Εδω ειμαστε: http://www.youtube.com/watch?v=TFIYS20Dj5o

strofimios
17-11-08, 08:05
Τωρα για το οτι εχουν αντεξει τα 36αρια σε στουκες με αλλα οχηματα,παρατηρω οτι ολοι εχουν καποια εμπειρια αλλα συνηθως με μικροτερα αυτοκινητα.Δεν ειδαμε τι γινεται εαν τρακαρει με κανενα land cruiser ή ακομα χειροτερα με παλιο s class,volvo ή καμια παλια 7αρα.Για να μην αναφερθουμε σε φορτηγα,κωλονες,τσιμεντενια διαχωριστικα κλπ.

GTherion
17-11-08, 09:54
τρομακτικό το βίντεο...
:S

dimitris_e36
17-11-08, 11:18
ο χρηστος και η παναγια μαζι!!!πωπωπωπω!!!!τρομακτικο δεν θα πει τιποτα!!!!

peter79
17-11-08, 14:15
θα ήθελα να κάνω και εγώ με τη σειρά μου μια παρέμβαση στο θέμα που ανοίξατε και να πω οτι οι δυνάμεις που ασκούνται στον άνθρωπο και στο αμάξωμα υπολογίζονται με πολύ πολύπλοκες συναρτήσεις!
το λέω μιας και το αντικείμενο το έχω σπουδάσει!!!
όσο για σύγκρουση σε τοίχο ή σε άλλο αμάξι θα ήθελα να τονίσω οτι ο τοίχος ΔΕΝ αποροφά καμία δύναμη γιατι πολύ απλά δεν παραμορφώνεται. έτσι λοιπόν το αμάξι που πέφτει σε τοίχο σταθερό αναγκάζεται να απορροφήσει ολόκληρη την ενέργεια και τις δυνάμεις που ασκούνται πρώτα πάνω του και σε συνέχεια στους επιβάτες.
χονδρικά η μάζα και η ταχύτητα ενός οχήματος κατα τη σύγκρουση μετατρέπονται σε ενέργεια που ένα μέρος της απορροφάται από το όχημα όσο αυτό παραμορφώνεται, ένα άλλο πάει σε θερμότητα στο περιβάλλον, ένα άλλο σε ήχο στο περιβάλλον και το υπόλοιπο μεταφέρεται στους ανθρώπους.
δεν θέλω να πω οτι το Ε36, κάτοχος του οποίου ήμουν και εγώ μέχρι εχθές είναι ασφαλές ή όχι (σίγουρα είναι σε χαμηλές ταχύτητες καλύτερο απο τα άλλα) αλλά οτι το αποτέλεσμα είναι πολύ δύσκολο να υπολογιστεί σε τελικό επίπεδο στον άνθρωπο.
διαφορετικά όλα τα 5* οχήματα σε πραγματικές συνθήκες θα ήτανε φρούρια!

Dimzan
17-11-08, 14:39
μονο που η ενεργεια που μετατρεπεται σε θερμοτητα και ηχιτικα κυματα ειναι το 1% της ενεργειας της συγκρουσης.

Αυτο που γινεται ουσιαστικα σε μια συγκρουση ειναι να μετατραπει η κινητικη ενεργεια του οχηματος σε πλαστικη παραμορφωση ενω ενα μικρο μερος γινεται παλι κινητικη ενεργεια αν υπαρχει ανακλαση (γι αυτο φευγουν στα πλαγια-μπρος-πισω).

Αυτο που παιζει τον υψιστο ρολο ειναι πως θα γινει αυτη η παραμορφωση. Πρεπει να ειναι οσο το δυνατον γραμμικοτερη για τον επιβατη γιατι αυτος μας ενδιαφερει. Πρεπει οι επιταχυνσεις που θα δεχθει να διαρκουν περισσοτερο χρονο και να ειναι μικροτερου μετρου. Ετσι λοιπον ενα αμαξι με μια τεραστια μουρη και μεγαλες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης θα κανει ολη του τη μουρη μεν πιτα αλλα θα αποκτησει γραμμικη επιταχυνση μικρη. Ενα αμαξι με μεγαλη μουρη και μηδενικες ζωνες παραμορφωσης θα τρακαρει και δε θα μπει καθολου η μουρη του μεσα. Αποτελεσμα ειναι να αναγκαστει ολη η μαζα να επιβραδυνθει σε πολυ λιγοτερη αποσταση αρα και να αποκτησει πολλαπλασια επιταχυνση. Φανταζομαι οτι και το Ε36 τρακαρεις και ειναι τανκ. Σημασια δεν εχει αν μην παθει το αμαξι ζημια αλλα ο επιβατης. Για αυτο κατι γαλλικα πανε ολικη μετα απο τρακαρισματα αλλα τουλαχιστο οι επιβατες βγαινουν ολοζωντανοι απο μεσα.

Και λιγο offtopic: οι αεροσακοι εκμεταλευονται την αποσταση του επιβατη μεχρι το ταμπλο ωστε αυτος να μην τρακαρει στο ταμπλο αλλα να επιβραδυνθει μαλακα μεχρι να ακουμπησει σε αυτο.

Το ρωτησα και πιο πριν αλλα δεν καλυφθηκα πληρως. Γιατι ενα αμαξι με μπακετ και ζωνες 4ων σημειων ειναι πολυ καλυτερο απο ενα απλο με η χωρις αεροσακο?? Αυτο που παιζει ρολο ειναι ο επιβατης να εχει γραμμικη και μικρη επιταχυνση. Πως το μπακετ με τις ειδικες ζωνες βοηθαει ωστε να επιτευχθει αυτο???

peter79
18-11-08, 08:43
Τα bucket έχουν να κάνουν με την πλευρική μετατόπιση του σώματος και μόνο!

graphe36
20-11-08, 15:29
Χωρις να αμφισβιτω τα δεδομενα του Euroncap πιστευω οτι τα αποτελεσματα δινουν απλα ενα μετρο συγκρισης και δεν ειναι απολυτα.. Πχ εγω ειχα την ατυχια πριν 2 χρονια με το παλιο Ε30 μου να συγκρουστω με ενα ταξι avensis 2003 μοντελο. Ηταν τυπου T Bone εγω με το εμπρος μερος με το πλαινο μερος του ταξι.Του την εριξα στις πορτες δηλαδη. Η ταχυτητα μου ηταν κοντα στα 75 χλμ φρεναριστος.(μεγαλητερη απο του ncap) Η παραμορφωση ηταν μεγαλη πηρε και κωλονα. Αλλα βγηκα αθικτος απο το αυτοκινητο. Μονο η ζωνη με ζορισε λιγο αλλα κατα βαση ουτε ποδια ουτε υπολοιποσ κινδυνος στο υπολοιπο σωμα.

Το Avensis να ομολογησω τα πηγε καλυτερα μιας και ειχε 6 αεροσακους!Και μπαρες. Αλλα ο ταξιτζης δεν φορουσε ζωνη και κτυπησε αρκετα. Πιστευω θα την ειχε γλυτωσει με ζωνη

Τα συμπερασματα δικα σας.

Dimzan
20-11-08, 15:39
Ο ταξιτζης ειναι μ@λκ@ς που εχει αμαξι με αεροσακι και δε φοραει ζωνη! Γενικως ειναι εγκληματικο να μη φορας ζωνη σε αμαξι με αεροσακο. Παντως καλα τη γλυτωσες εσυ με το 30αρι!

oldcarskickass
20-11-08, 20:09
Το ρωτησα και πιο πριν αλλα δεν καλυφθηκα πληρως. Γιατι ενα αμαξι με μπακετ και ζωνες 4ων σημειων ειναι πολυ καλυτερο απο ενα απλο με η χωρις αεροσακο?? Αυτο που παιζει ρολο ειναι ο επιβατης να εχει γραμμικη και μικρη επιταχυνση. Πως το μπακετ με τις ειδικες ζωνες βοηθαει ωστε να επιτευχθει αυτο???

Πως κρίνεις ότι είναι πιο ασφαλές;

Μήπως εννοείς ΝΙΩΘΕΙΣ πιο ασφαλής;

Οι ζώνες σε κρατάνε στο σημείο όπου έχεις τέτοια επιτάχυνση ώστε να δαγκώσουν, οι σταθερές ζώνες απλά σε κρατάνε.-

Τώρα τι θέλεις να ρωτήσεις δεν πολυκαταλαβαίνω.

Dimzan
20-11-08, 20:42
Πως κρίνεις ότι είναι πιο ασφαλές;

Μήπως εννοείς ΝΙΩΘΕΙΣ πιο ασφαλής;

Οι ζώνες σε κρατάνε στο σημείο όπου έχεις τέτοια επιτάχυνση ώστε να δαγκώσουν, οι σταθερές ζώνες απλά σε κρατάνε.-

Τώρα τι θέλεις να ρωτήσεις δεν πολυκαταλαβαίνω.

Οχι δεν εννοω οτι νιωθω πιο ασφαλης. Μαλλν δεν εθεσα σωστα τον προβληματισμο μου.

Απλα λεω οτι καποιοι υποστηριζουν πως τα μπακετ σε συνδυασμο με ζωνες 4ων σημειων παρεχουν καλυτερη ασφαλεια. Αυτο που ρωταω ειναι αν οντως ισχυει η παραπανω προταση γτι εμενα δε μ φαινεται να ισχυει. Σημασια εχει να μην τρανταχτει το ανθρωπινο σωμα. Μπορει ο συνδιασμος μπακετ-ζωνων να το επιτυχει αυτο?

makinen
20-11-08, 21:51
Δεν νομιζετε οτι η χρηση αυτου του συνδιασμου στα αγωνιστικα δρωμενα που οι ταχυτητες ειναι πιο μεγαλες και οι συγκρουσεις πολυ πιο επικινδυνες σημαινει οτι κανουν δουλεια!!!!!!!????

Dimzan
20-11-08, 22:41
Δεν νομιζετε οτι η χρηση αυτου του συνδιασμου στα αγωνιστικα δρωμενα που οι ταχυτητες ειναι πιο μεγαλες και οι συγκρουσεις πολυ πιο επικινδυνες σημαινει οτι κανουν δουλεια!!!!!!!????

εγω να το δεχτω οτι κανουν δουλεια αρκει καποιος να μου εξηγησει γιατι και πως κανουν δουλεια

kostase28
20-11-08, 23:25
Απλα με μπακετ και ζωνες 4σημειων το σωμα ειναι πιο σταθερο, σε συγκρατουν καλυτερα οι 4 σημειων σε περιπτωση συγκρουσης. Αν ομως το αμαξι απο μονο του δεν προσφερει ασφαλεια ολα τ'αλλα ειναι περιττα.

oldcarskickass
20-11-08, 23:29
Δεν νομιζετε οτι η χρηση αυτου του συνδιασμου στα αγωνιστικα δρωμενα που οι ταχυτητες ειναι πιο μεγαλες και οι συγκρουσεις πολυ πιο επικινδυνες σημαινει οτι κανουν δουλεια!!!!!!!????

Ναι σε ένα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ δλδ δεμένο όσο δε πάει και με ένα ρολ μπαρ με διάμετρο σωλήνα όσο αυτή του << τέτοιου >> του Mandigo (http://en.wikipedia.org/wiki/ManDingo_(porn_star)).