konc
16-11-08, 12:36
Ήρθε ο καιρός να αποχωριστώ τη μπέμπα μου για τα μάτια μιας άλλης :)
BMW 316i E36 Compact
1995
140.000 χλμ αυτή τη στιγμή πραγματικότατα
Αirbag οδηγού, A/C
Ευλαβική συντήρηση, πχ λάδια-φίλτρα ανά 5.000χλμ (είπαμε, έχω κάλο ;) ότι κάνει τσικ αλλάζεται κατευθείαν με καινούργιο)
Φωτογραφίες στο garage μου
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/vbgarage.php?do=view&id=1409
Τιμή: 6500
Επειδή έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και χρήμα στο αυτοκίνητο, παραθέτω εκτός από τα τυπικά και οτιδήποτε άλλο έχει γίνει. Ειλικρινά στενοχωριέμαι και ξέρω ότι δεν πρόκειται ποτέ να πάρω ότι δώσει ή να βρεθεί κάποιος να το πληρώσει όπως του αξίζει , αλλά έτσι είναι αυτά...
Το αυτοκίνητο μηχανολογικά "φοράει":
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ KONI ΚΙΤΡΙΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ, ΣΕΤ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΠΑΡΑΚΕΝΤΡΑ Μ3
X-BRACE
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ Ε46 318Ci (286mm, ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ)
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΔΙΣΚΟΥΣ ΑΠΟ Ζ3 1.9
ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ Κ&Ν
ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ AMERICAT LIFETIME
ΤΕΛΙΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ NS RACING (ΠΟΠΑΫ) GROUP N
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ GENESIS
ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ (ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΠΑΚΙ 4mm)
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ + ΡΥΘΜΙΣΗ
Έχουν γίνει οι παρακάτω "μεγάλες" εργασίες (δεν αναφέρω τα μικρά service φυσικά...)
ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΟΔΗΓΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ (110.000ΧΛΜ)
SET ΦΛΑΤΖΑΣ ΚΕΦΑΛΗΣ (110.000ΧΛΜ)
ΤΡΟΜΠΑ ΝΕΡΟΥ (100.000ΧΛΜ)
ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ (100.000ΧΛΜ)
ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ (100.000ΧΛΜ)
ΨΥΓΕΙΟ A/C (120.000ΧΛΜ)
SET ΔΙΣΚΟΣ-ΠΛΑΤΩ-ΡΟΥΛΕΜΑΝ (130.000ΧΛΜ)
ΔΕΞΙ ΑΚΡΟΜΠΑΡΟ (130.000ΧΛΜ)
SET ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ (110.000ΧΛΜ)
ΜΠΑΤΑΡΙΑ BOSCH ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ (130.000ΧΛΜ)
ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΡΕΛΑΝΤΙ (140.000ΧΛΜ)
ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΩΝ-ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΩΛΗΝΩΣΕΩΝ ΑΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ (130.000ΧΛΜ
Από φρου-φρού διαθέτουμε
ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΕΜΠΡΟΣ Μ3 REPLICA
ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ Μ3 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ REPLICA
ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΠΙΣΩ SCHNITZER
ΖΑΝΤΕΣ BORBET 17” ME GOODYEAR F1 215/45/17
ΛΕΥΚΑ ΦΛΑΣ ΕΜΠΡΟΣ + ΠΛΑΙΝΑ
ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΤΙΜΟΝΙ “AIRBAG SPORTS STEERING WHEEL 2” (ΤΡΙΑΚΤΙΝΟ)
ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΟΣ ΛΕΒΙΕΣ Μ3 ORIGINAL
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ (ΑΛΛΑΓΜΕΝΗ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΟΝΣΟΛΑ & ΤΕΜΠΕΛΗΣ
ΕΤΑΖΕΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ (ΑΛΛΑΓΗ ΛΟΓΩ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ)
PIONEER CD PLAYER + ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ KENWOOD 4X100RMS + ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤINA HXEIA + 10” MTX SUBWOOFER + ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΗΧΕΙΑ
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ HORNET
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ, δεν μου αρέσει να λέω μ@λ@κίες, ότι γράφω είναι τίμιο. Έχει χτυπήσει στο μπροστινό φανάρι του οδηγού και αλλάχτηκαν με καινούργια τα παρακάτω:
φανάρι, καπό, φτερό, αμορτισερ, μουστάκι, προφυλακτήρας και ότι πλαστικό υπάρχει εκεί γύρω :) Για να μην παρεξηγηθεί το "τρακαρισμένο" και θεωρηθεί άσχημα χτυπημένο, θα πω απλώς πως δεν αλλάχτηκε ούτε το ψυγείο,ούτε οι καρδιές. "Ξώφαλτσα" χτύπησε και δεν σταμάτησαν τα 2 αυτοκίνητα το ένα πάνω στο άλλο. Επίσης έχει βαφτεί η πόρτα του οδηγού σε παλαιότερο χρόνο λόγω μια μεγάλης κωλογρατζουνιάς από κλαδί.
BMW 316i E36 Compact
1995
140.000 χλμ αυτή τη στιγμή πραγματικότατα
Αirbag οδηγού, A/C
Ευλαβική συντήρηση, πχ λάδια-φίλτρα ανά 5.000χλμ (είπαμε, έχω κάλο ;) ότι κάνει τσικ αλλάζεται κατευθείαν με καινούργιο)
Φωτογραφίες στο garage μου
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/vbgarage.php?do=view&id=1409
Τιμή: 6500
Επειδή έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και χρήμα στο αυτοκίνητο, παραθέτω εκτός από τα τυπικά και οτιδήποτε άλλο έχει γίνει. Ειλικρινά στενοχωριέμαι και ξέρω ότι δεν πρόκειται ποτέ να πάρω ότι δώσει ή να βρεθεί κάποιος να το πληρώσει όπως του αξίζει , αλλά έτσι είναι αυτά...
Το αυτοκίνητο μηχανολογικά "φοράει":
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ KONI ΚΙΤΡΙΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ, ΣΕΤ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΠΑΡΑΚΕΝΤΡΑ Μ3
X-BRACE
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ Ε46 318Ci (286mm, ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ)
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΔΙΣΚΟΥΣ ΑΠΟ Ζ3 1.9
ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ Κ&Ν
ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ AMERICAT LIFETIME
ΤΕΛΙΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ NS RACING (ΠΟΠΑΫ) GROUP N
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ GENESIS
ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ (ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΠΑΚΙ 4mm)
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ + ΡΥΘΜΙΣΗ
Έχουν γίνει οι παρακάτω "μεγάλες" εργασίες (δεν αναφέρω τα μικρά service φυσικά...)
ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΟΔΗΓΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ (110.000ΧΛΜ)
SET ΦΛΑΤΖΑΣ ΚΕΦΑΛΗΣ (110.000ΧΛΜ)
ΤΡΟΜΠΑ ΝΕΡΟΥ (100.000ΧΛΜ)
ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ (100.000ΧΛΜ)
ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ (100.000ΧΛΜ)
ΨΥΓΕΙΟ A/C (120.000ΧΛΜ)
SET ΔΙΣΚΟΣ-ΠΛΑΤΩ-ΡΟΥΛΕΜΑΝ (130.000ΧΛΜ)
ΔΕΞΙ ΑΚΡΟΜΠΑΡΟ (130.000ΧΛΜ)
SET ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ (110.000ΧΛΜ)
ΜΠΑΤΑΡΙΑ BOSCH ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ (130.000ΧΛΜ)
ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΡΕΛΑΝΤΙ (140.000ΧΛΜ)
ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΩΝ-ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΩΛΗΝΩΣΕΩΝ ΑΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ (130.000ΧΛΜ
Από φρου-φρού διαθέτουμε
ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΕΜΠΡΟΣ Μ3 REPLICA
ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ Μ3 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ REPLICA
ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΠΙΣΩ SCHNITZER
ΖΑΝΤΕΣ BORBET 17” ME GOODYEAR F1 215/45/17
ΛΕΥΚΑ ΦΛΑΣ ΕΜΠΡΟΣ + ΠΛΑΙΝΑ
ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΤΙΜΟΝΙ “AIRBAG SPORTS STEERING WHEEL 2” (ΤΡΙΑΚΤΙΝΟ)
ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΟΣ ΛΕΒΙΕΣ Μ3 ORIGINAL
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ (ΑΛΛΑΓΜΕΝΗ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΟΝΣΟΛΑ & ΤΕΜΠΕΛΗΣ
ΕΤΑΖΕΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ (ΑΛΛΑΓΗ ΛΟΓΩ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ)
PIONEER CD PLAYER + ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ KENWOOD 4X100RMS + ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤINA HXEIA + 10” MTX SUBWOOFER + ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΗΧΕΙΑ
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ HORNET
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ, δεν μου αρέσει να λέω μ@λ@κίες, ότι γράφω είναι τίμιο. Έχει χτυπήσει στο μπροστινό φανάρι του οδηγού και αλλάχτηκαν με καινούργια τα παρακάτω:
φανάρι, καπό, φτερό, αμορτισερ, μουστάκι, προφυλακτήρας και ότι πλαστικό υπάρχει εκεί γύρω :) Για να μην παρεξηγηθεί το "τρακαρισμένο" και θεωρηθεί άσχημα χτυπημένο, θα πω απλώς πως δεν αλλάχτηκε ούτε το ψυγείο,ούτε οι καρδιές. "Ξώφαλτσα" χτύπησε και δεν σταμάτησαν τα 2 αυτοκίνητα το ένα πάνω στο άλλο. Επίσης έχει βαφτεί η πόρτα του οδηγού σε παλαιότερο χρόνο λόγω μια μεγάλης κωλογρατζουνιάς από κλαδί.