PDA

Επιστροφή στο Forum : ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ !!!


STAIO-CI
21-07-04, 12:52
Φίλοι και μέλοι του club πιστεύω αυτό είναι ένα θέμα που απασχολεί πόλους από εμάς.Θα ήθελα να κάνουμε μια συζητήσει πάνω σ'αυτο το θέμα έτσι ώστε να ενημερωθούμε όλοι(για πιθανές μελλοντικές μετατροπές).Τώρα το ερώτημα, τι παίζετε τελικά ρε παιδία με την σχέση μοτέρ (2000 cc και πάνω ) και φορολογίας?Αν αλλάξω το μοτέρ που έχω με ένα κατά πολύ μεγαλύτερο θα αλλάξει η φορολογία μου ή όχι?Εννοώ θα έχω κάποιο τεκμήριο?

Ripper
21-07-04, 13:02
Poli kalo to topic pou anikses! tha endiaferi polous "mikrous" stin "anaptiksi" :o :rolleyes:

MPOWER
21-07-04, 13:41
Δεν θα έχεις τεκμήριο! Το μόνο που θα αυξηθεί (εκτός απο την ιπποδύναμή σου :D ) είναι το τέλος κυκλοφορίας (σήμα στην καθ' ομηλουμένη)

STAIO-CI
21-07-04, 13:48
Αυτο πιστευα και εγω MPOWER απλα δεν ειμουν σιγουρος . Ξερεις αλλοι λενε αλλα και αλλοι αλλα . Το θεμα του τελους κυκλοφοριας δεν με πειραζει ουτε τα αλλα πιθανα εξοδα το μονο που θελω ειναι ενα καλο μοτερ . Δηλαδη αν αλλαξω το μοτερ και βαλω ενα 3lt :D δηλωμενο δεν θα εχω κανενα προβλημα?

Strax
21-07-04, 13:48
Και η ασφάλειά σου λογικά θα αυξηθεί! Βέβαια, με την προϋπόθεση ότι θα δηλώσεις την αλλαγή κινητήρα!

STAIO-CI
21-07-04, 13:55
Σιγουρα , μιλαω για δηλωμενο μοτερ.

Black5
21-07-04, 14:12
Ρε παιδιά να σας πω κι εγώ τον πόνο μου....!!!! Έκανα μετατροπή σε 525 και το δήλωσα 2λιτρο. Βασικά έδωσα τα απαραίτητα και μου έφεραν την άδεια σπίτι. Όταν μου ήρθε το σήμα μου ήρθε για 1800 και πήγα και τους είπα ότι είναι 2λιτρο και πήρα το μεγαλύτερο σήμα.... Το θέμα είναι ότι ξέχασα να το δηλώσω στην ασφαλιστική (θα το κάνω το επόμενο εξάμηνο τώρα) αλλά κυρίως το ότι πήρα τηλ να ρωτήσω τι χρειάζεται να κάνω τις κόκκινες πινακίδες μαύρες στο Υπ. συγκοινωνίας και μου είπαν "όπως βλέπουμε δεν έχετε αλλάξει μοτέρ οπότε είναι πολύ εύκολο!" Και τους λέω ότι έχω αλλάξει και μου απάντησε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο περασμένο.....Τι να κάνω τώρα?!

BMW Power
21-07-04, 14:25
πήρα τηλ να ρωτήσω τι χρειάζεται να κάνω τις κόκκινες πινακίδες μαύρες στο Υπ. συγκοινωνίας και μου είπαν "όπως βλέπουμε δεν έχετε αλλάξει μοτέρ οπότε είναι πολύ εύκολο!" Και τους λέω ότι έχω αλλάξει και μου απάντησε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο περασμένο.....Τι να κάνω τώρα?!

Επειδή έχω αντιμετωπίσει και εγώ παρόμοια κατάσταση παλαιότερα με μετατροπή, έμαθα ότι παίρνει κάποιο καιρό μέχρι να ενημερωθούν τα αρχεία στο υπουργείο. Τώρα με το θέμα της αλλαγής των πινακίδων δεν γνωρίζω τι γίνεται αλλά πιστεύω ότι επειδή είναι 2 διαφορετικά πράγματα τα οποία πρέπει να γίνουν δήλωση της μετατροπής και αλλαγή πινακίδων το κατά τα άλλα υπέροχο………σύστημα γραφειοκρατίας του αγαπημένου μας υπουργείου, θα βραχυκυκλώσει.

STAIO-CI
21-07-04, 15:02
Τι μοτέρ έχετε να μου προτείνετε για E46 Ci (316 Valvetronic)?
Κάτι που θα πετύχει και θα με ευχαριστήσει !!! :d

MPOWER
21-07-04, 15:16
330 χωρίς συζήτηση!

stef
21-07-04, 17:01
Και φυσικά θα πρέπει να προσέξεις το μοτέρ μου θα βάλεις να βγαίνει σε αντίστοιχο αυτοκίνητο εργοστασιακά!
Π.χ, Αν εχεις 316 να το κάνεις 330 γίνεται!
Να του βάλεις όμως μοτέρ απο π.χ 540 δεν γίνεται μιας και δεν βγαίνει τέτοιο αυτοκίνητο εργοστασιακά και θα έχεις πρόβλημα με ΚΤΕΟ

STAIO-CI
21-07-04, 20:33
Mpower ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ 330.ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ (ΠΑΤΕΡΑΣ) ΟΠΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ Please ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ! :D

M5-Matzos
22-07-04, 00:26
Σταθούλι μιλάμε για 330 ;) και δεν θέλω να ακούσω κάτι αλλο εκτος αν αυτό που θα ακούσω λέγεται Μ3 340 bhp :eek: .

Johny
22-07-04, 02:13
Ξέρει κανείς αν υπάρχει όριο, δηλαδή ποσοστό αύξησης των κυβικών σύμφωνα με τα αρχικά κυβικά?Κάτι έχω ακούσει ότι το όριο είναι 30% επιτρεπόμενη αύξηση κυβικών.

Black5
22-07-04, 07:38
Σε περίπτωση αγορά του 330 π.χ. δεν έχεις τεκμήριο αλλά δεν μετράει για το πόθεν εσχες?

STAIO-CI
22-07-04, 09:05
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο JOHNY ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ?ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΓΑΜ.......ΜΕ!!! :mad:

Daskalopoylos
22-07-04, 09:28
330 χωρίς συζήτηση!


ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΓΩΝΟΜΑΙ??????????????


ΑΡΕ Π**ΣΤΗ............................. ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΓΑΜΗΜ**** Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΜΠΑΝΙΑΣΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ......
:mad:

Strax
22-07-04, 09:41
Συμφωνώ με το 330 χωρίς δεύτερη σκέψη! Το Μ3 είναι εκπληκτικό, αλλά θέλει τόσα πολλά πράγματα η μετατροπή του, που κάνει το 330 μακράν καλύτερη λύση. Κάτι έχω ακούσει και εγώ για αυτό το 30% που λες αλλά ξέρω και μετατροπές από 316 που έχουν γίνει Μ3 και έχουν δηλωθεί, οπότε δεν τρέχει τίποτα!

Black5
22-07-04, 09:46
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι.....έανς φίλος μου έχει Ε46 και μου είπε ότι ρώτησε και του είπαν ότι δεν μπορεί να ρίξει το μοτέρ του Μ3 πάνω γιατί δεν χωράει.....ισχύει? περίεργο μου φαίνεται...

STAIO-CI
22-07-04, 10:05
ΧΩΡΑΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ !!

MPOWER
22-07-04, 10:12
@ Black5 Φίλε μου σίγουρα δεν ισχύει αυτό που σου είπαν γιατί έχουν το ίδιο σασί με εξαίρεση τα πίσω φτερά (για τις πίσω ζάντες) και το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ (για την εξάτμιση)
Ασε που ιδη έχου γινει πολλές μετατροπές τέτοιου είδους

Τώρα για το 30% αυτό που ισχύει και υπάρχει σε ΦΕΚ είναι οτι ο υπερκυβισμός δεν μπορεί να ξεπερνάει το 30% (ή 20% αλλά δεν είμαι σίγουρος) του μέγιστου κυβισμού που μπαίνει σ΄αυτό το σασί από το εργοστάσιο. Συνεπώς δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Το ίδιο ισχύει και για τα Ε36 τώρα γιατί από 316 μέχρι Μ3 έχουν το ίδιο σασί!